Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1673) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Dab.Docler-ATSE Graz 0-3

2011.11.19. 22:16: Grumpy

Dab.Docler-ATSE Graz 0-3 2011.11.19 22:10 Hblog

5 komment

Címkék: dab.docler nationalliga atse graz

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr523397033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2011.11.20. 00:09:14

Valaki magyarázza már el, hogy ez mi volt?
Én az utolsó harmadtól láttam csak a meccset. Szenzációsan játszó Újváros (még emberhátrányban is néha mi támadtunk), iszonyú nagy tempó, nagy nyomás alatt tartott Graz és ránézek az eredményjelzőre: 0-3. Azt hittem, hogy véletlenül fordítva írták ki az eredményt. Én egy nagyon jól játszó Dunaújvárost láttam, akinek több góllal kellett volna nyernie.
Mi történt?

OliBLOOD 2011.11.20. 09:46:38

@DominiKing: Be voltunk oltva gól ellen. Minden szezonban van pár ilyen meccsünk, hogy jobbak vagyunk, de képtelenek vagyunk betalálni, a kapuvasról is minden kifele jön.

brainska (törölt) 2011.11.20. 16:44:43

a régi lemez: a kapu előtti kavarodásokból képtelenek vagyunk gólt ütni továbbra is, egyszerűen túl hosszú reakcióidővel dolgoznak a játékosain ehhez. márpedig tegnap pont ilyen szituból volt jó sok, hiszen nagyon szervezetten, és lássuk be, fantasztikus hatékonysággal védekezett a Graz. a csapatunk tempójára nem lehetett panasz, én is úgy voltam, ha az első bemegy, akkor simán nyerünk, nem is lett volna túl nagy baj, személy szerint 7-3-at tippeltem, sajna csak a 3 jött be. viszont: sokszor láttam tegnap is a "bebasszuk a korongot, aztán majd lesz valami" játékot, szvsz teljesen felesleges ezzel erőlködni, egyszerűen nem erre áll a játékosaink agya, nem ezt tanulták, nem erre szocializálódtak, fogalmuk sincs a mozgásokról, és persze a már említett befejezésképtelenség is lehetetlenné teszi, hogy ebben a játékrendszerben eredményesek legyünk. és egyre bántóbban hiányzik egy vagy még inkább két góllövő csatár, úgy gondolom, ha őket csatasorba bírná állítani a csapat, a többiek - elsősorban: Niká, Zsoci, Atti, Cica és Pedró - is többször lennének eredményesek. most túl sokat görcsölnek azon, hogy ha elhibázzák, akkor kikapunk - aminek a vége törvényszerű: elhibázzák, kikapunk.
remélem, ma jobban megy.
üdv.

a. Bárd 2011.11.20. 21:08:45

Nem volt itt semmi probléma, legalábbis engem nem viselt meg ez a vereség. Vannak olyan meccsek minden csapat életében, amikor semmi nem jön össze és sztem ez egy ilyen meccs volt. Reggelig sem ütöttünk volna gólt. A tempó jó volt, a játékosok küzdöttek, akartak, de 0-2-ről már nem volt visszaút. Sajnos most Sevikről is középre pattogtak a korongok, az első és a harmadik találat is így született. Ahogy nézem ma már javítottak a srácok, szerdán pedig meg lehet mutatni...

Theutus 2011.11.20. 22:02:22

@a. Bárd: izé...nem volt túl élvezetes a mai meccsünk, az egyetlen pozitívum, hogy nyertünk
süti beállítások módosítása