Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2239) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1671) Miskolc (1505) nhl (4900) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1058) utánpótlás (1276) UTE (1300) válogatott (2211) vb (2360) videó (2120) Összes címke

Magyarország–Olaszország 2-3

2011.11.12. 19:25: Grumpy

Magyarország–Olaszország 2-3 2011.11.12 19:19 F.Kapus

77 komment

Címkék: válogatott eihc

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr983373206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skyblue 2011.11.12. 19:46:52

Az eredmény ellenére jó volt nézni az összecsapást. Budaiban rendkívül kellemesen csalódtam, nagyon jól védett. Ha így folytatja lehet esélye a vb-keretbe kerülésre. Már csak azért is, mert Szuperrel és Hetényivel ellentétben szem előtt van, bár utóbbi kezdő státuszát azért nem féltem. A védelem a "szokásos" gyengeségei ellenére szintén hozta a szintet, bár akkor a hajamat tudom tépni, amikor mi érünk oda a védekezőharnadban előbb, és az elütés helyett gyök kettővel elkotorva a kékvonal előtt begyűjtik a digók (pl.: Orbán, Tóth Adrián, Hegyi).
Vas és Hári két gólja élmény volt, Sofitól azért mondjuk egy picit többet vártam volna.
HAJRÁ MAGYAROK!

jegib 2011.11.12. 19:48:20

Vereség ide, vereség oda, nekem tetszett. Nagyon is. Kaptunk 2 makkergólt, meg egy tuszmákolóst. Szervezett volt a védekezés, hatékony a támadás. Jól védett Budai is. Semmi szégyenkezni való nincs

Da-weed 2011.11.12. 20:00:19

A mai játékképet látva lehet igazán sajnálni a tegnapi vereséget. (Bár a japánok elleni meccsel kapcsolatban erősen "Simon szól: sz*póálarc FEL!" érzelmeim vannak; való igaz jól játszottak a "nindzsák".) Sokkal meggyőzőbben mozgott ma a csapatunk. Az első góljuk után az olaszok magasabb sebességbe kapcsoltak, de mentek velük a srácok becsülettel. Szerencséje is volt a kékeknek a "rúgott" gólokkal, de ez benne van. Talán mondhatjuk, hogy megérdemeltük volna a győzelmet, de a játékkép valóban mutatós volt és ez most tán lényegesebb, mint a végeredmény.

Külön öröm, hogy Krinó kapta a legjobb magyar játékosnak járó díjat! =) Remélem a későbbiekben is szavaznak neki bizalmat! (Láda Balu sem rossz, viszont én kicsit többet várok tőle.) Tetszik még Nagy Gergő játéka. Hári Jani: ÖH!

U.i.: gratulálok a drukkereknek (legyenek bármely magyar klub szurkolói)! Én sajnos nem voltam jelen a helyszínen, de átjött a hangulat a kamerákon keresztül is!

moszkvicssluszkulcs 2011.11.12. 20:24:13

Kevin Primeau szövetségi kapitány:
“Nagyon jó meccset játszottunk, sokat lehetett gyakorolni az emberelőnyt és – hátrányt. Ezekkel nagyrészt elégedett voltam, pedig sok embert kipróbáltam ilyen helyzetekben. Persze a sportban fontos a győzelem, de most mégis azt emelném ki, hogy sok játékos jó arcát mutatta a kiélezett szituációkban.”

szanisz 2011.11.12. 20:32:29

Hári nagyon meggyőző volt a helyszínen nézve

csiszi 2011.11.12. 20:52:13

Azt nem nagyon értem, hogy Szirányit miért próbáljuk csatársorba tenni?
A VB-re mondjuk ilyesmi csatársorok lehetségesek:
1: Ladányi, Vas M, Sofron
2: Hári, Vas J, Bartalis
3: Sikorcin, Kovács, Mihály (még ha egyéni forma alapján lehetne más is, szerintem az összeszokottság nagyon sokat számíthat majd)
4: Nagy, Benk, Kóger
+1: Dubek

És akkor hol van még: Azari, Galanisz, Tóth Adrián, Magosi, Palkovics (Primeu őt is be akarja fűzni)?

Miért próbálunk egy légióskodó védőből csatárt csinálni, mikor védőfronton sokkal kevésbé vagyunk eleresztve? Vagy ezt csak azért csinálták, hogy nevezhessünk 8 védőt, de ha kiesik egy csatár akkor Szirányi beállhasson a helyére?

Egyébként a mai meccs legjobbja nálam Orbán volt.

Skyblue 2011.11.12. 21:21:35

A MODO honlapja is ír Janika góljáról:

www.modohockey.se/artikel/14370/

Ravic83 2011.11.12. 21:31:10

@csiszi: hát igen ezt a Szirányi dolgot én se értem, amikor először felkerült a sora azt hittem rosszul látok

@szanisz: Janika nagyon jó volt, még egy kis fizikumot összeszed nagyon nagy király lesz belőle

A helyszínen nézve szerintem az első olasz gól szabálytalan rúgott gól...kiváncsi vagyok a felvételeken ez hogy látszott

jegib 2011.11.12. 21:42:50

@Ravic83: Szirányi védekező csatárt játszot, ami sztem jó taktikai húzás lesz a vébén, mert ott nem mi fogjuk diktálni a tempót

Ravic83 2011.11.12. 21:56:04

@jegib: Neki védőt kellene játszania, az hiányposzt nálunk,védekező csatárnak ott van mondjuk a Benk.

jegib 2011.11.12. 22:00:28

@Ravic83: Sztem meg jól mentek így, mikor így álltak fel, baromi jól fogták a kéket, lövésig nem jutottak az olaszok. Benk pedig az ütközős, terminátor sorban fáraszt.

somagyik 2011.11.12. 23:58:46

Most értünk haza Pestre a meccsről és a játékon kívül még három pozitív érzésemről szeretnék beszámolni.
1. Családostól mentünk, két felnőtt két gyerek, előre megváltott jeggyel. Csakhogy a jegyeket az összes iratommal együtt otthon hagytam. Ennek ellenére, köszönet a Pénztáros hölgynek, és a biztonságiaknak, beengedtek a meccsre.
2. Nem hittem volna, hogy Miskolcon ilyen szép fedett jégcsarnok van. Csak gratulálni tudok hozzá a miskolciaknak.
3. A meccs után, amikor a közönség elénekelte a Játékosoknak a Himnuszt, elkezdtek beadni valamilyen hirdetést, de a Nagygergő, (amúgy a lányom kedvence) leállíttatta.

A meccsről annyit: GRATULÁLOK A CSAPATNAK!

Ravic83 2011.11.13. 00:08:18

@jegib: Na majd a mester eldönti:)

eszel59 2011.11.13. 09:00:45

Sajnálom Budait!Jól védett,de kapott két szerencsétlen megpattanós gólt,meg egyet úgy,hogy a hátvédeink úgy forogtak a kapuelőtérben,mint a turmixgépben,amíg az olaszok be tudták erőltetni a hálójába a pakkot.
Hári góljától nem vagyok elájulva:önző módon nem passzolt senkinek,egyedül szerencsétlenkedte ba magát fonákra,aztán erőtlenül a kapu közepébe helyezte a korongot.Ez így nem egy nagy durranás,valamelyik sarokba kellet volna lőnie erőből - a legendás Ányos Fakír ezt pipaszipkával kinyomta volna...(Tényleg gyors helyzetfelismerésre vall,ahogy észrevette,hogy a hátvédek és a kapus is bepasszra számítanak.Jellemző,hogy a hálóőr alig mozdult meg,mire a hálóba csusszant a korong,annyira meglepte őt is a "pimasz"megoldás!Csatlakozom@Ravic83: véleményéhez:ha még "nő"egy kicsit-főleg kondiban-meghatározó játékos lehet válogatott szinten is Hárijani.Remélem ma is szerez gólt- gólokat- Münchausenék ellen!)
Még két dolog:
-tegnap már több volt a néző,de továbbra is kevés volt a szurkoló!
-Szergejnek pedig SÜN!!!
Ui:remélem Theutusék"rendben"hazaértek...
Ma jöjjön mindenki a csarnokba-Rákóczi Feri,Esze Tomi és a "talpasok"-szurkoljuk ki a győzelmet a labancok ellen,
HAJRÁ MAGYAROK!!!

zsozsi68 2011.11.13. 09:32:10

Ha meccsről meccsre ennyit javulunk, kiegészülve a hiányzókkal a VB-re egész jó kis csapatunk lesz. Ha túléljük a majdani generációváltást lesz keresnivalónk vhol az A és B csop. között. Kettővel több lett a ha és mint tudjuk a sportban nincs ilyen...

moszkvicssluszkulcs 2011.11.13. 14:14:23

A tegnapi meccs összefoglalója:
www.digisport.hu/video/6395

1:06-nál a "kis moszkvics" piros sapkában:))))

a. Bárd 2011.11.13. 17:14:45

Így a meccs elején nem tetszik a védelmünk töketlenkedése az osztrákok ellen.

Rajna tartja a csapatot, de ezt sokáig nem lehet csinálni. Bár én már másfél éve mondom, hogy Szuper-Hetényi ide vagy oda, Miki fogja lassan átvenni a stafétát, ha továbbra is így folytatja

DominiKing 2011.11.13. 17:46:24

Senki nincs aki megszánna egy streammel?
Hogy áll a meccs?

1885* 2011.11.13. 17:48:49

@DominiKing: szarul :Magyarország - Ausztria
0:3 (0:2, 0:1, -:-)
II. harmad

DominiKing 2011.11.13. 17:55:36

@1885*: Húúúúú! Ez nem semmi. Vagyis nekünk eddig igen.

1885* 2011.11.13. 17:58:44

@DominiKing: 25:45 1:3 Magyarország gól: +2 10 Vas Márton (6 Tokaji Viktor, 18 Sikorcin Ladislav

DominiKing 2011.11.13. 18:08:56

@1885*: Most jön a feltámadás!

Spigott 2011.11.13. 18:14:27

sajnos gyenge játék nagyon, az 1-4 reális, hátul simán forgatnak, ráadásul sok az eladott korongunk, elől meg kihagyjuk azt a kevés helyzetet is, ami van.

bagyula 2011.11.13. 18:25:24

@Spigott: Koszi az osszefoglalot! Egy jo harmad azert johetne meg, az osztrakokat eler a vb-n elverni.

JoAzUgyse 2011.11.13. 18:28:30

Szerintem a hátul forgatnak minket nagyon sokszor úgy kezdődik, hogy a csatáraink nem jól védekeznek (vagy legalábbis ők sem). Azért a mai meccsen érdekes, hogy a 20,22-es játékosunknak különböző védőkkel sikerült 3 azonos létszámos gólt kapni (lehet, hogy mind a védők hibája volt sajnos nem látom a meccset).

mannisenmaki_ 2011.11.13. 18:32:54

@JoAzUgyse: plusz Sofi azért hagyta ki a ziccert, mert nem Ladányitól kapta a passzt, xd.

Spigott 2011.11.13. 18:34:35

Nem, azért hagyta ki, mert flegma volt, éles meccsen sztm beveri simán, itt trükközött, nem jött be

Zergling 2011.11.13. 18:38:25

@Spigott: mert a válogatott nem elég éles meccs?

Spigott 2011.11.13. 18:40:18

@Zergling: barátságos meccs, láttam már olyan vb-meccset, vagy ebel-t is talán, hogy ilyen helyzetből bevágta, mint betyár a bablevest

Zergling 2011.11.13. 18:42:30

@Spigott: hát nemtom. Barátságos ide vagy oda, sztem ha címeres mezt kell húzni egy meccsre, az borotvaéles meccs, és bele kell adni apait-anyait.

Zergling 2011.11.13. 18:42:59

upsz szóismétlés ftw

bagyula 2011.11.13. 18:48:33

Ugy nezem Sofi itt ismet bunbakk lesz. Lehet (ismet) jogosan. En viszont biztos vagyok, hogy az o jateka (talan) a legkissebb kerdojel a csapatban (a VB-re nezve), igy mas tanulsagokat is le kell vonni, ha tenyleg javitani akarunk.

Spigott 2011.11.13. 18:55:38

nem lesz bűnbakk, nincs miért, nem játzsott rosszul, kihagyott egy helyzetet, de más is. a védelmünk bizonytalan volt ma, a támadójátékunk meg igazából értékelhetetlen. pár helyzetünk volt, aztán ennyi.

Spigott 2011.11.13. 19:01:26

reális az eredmény, nyert a jobb csapat ma sajnos. Komoly elképzelés, hogy mit is kellene csinálni, nem volt a játékunkban, néha egy-két helyzet, de az osztrákok sokkal tudatosabban, gyorsabban, pontosabban játszódtak. Lesz még dolog...

Uteapu 2011.11.13. 19:05:47

Hát...a csapatunk mai játéka, némi túlzással, nagyon ismerős volt. Sok hasonlót láttam idén csak a mez színe volt más.:)

Zergling 2011.11.13. 19:24:14

@bagyula:
Dehogy lesz bűnbak.
Senki sem vonja kétségbe sem a tehetségét, sem az aktuális formáját.
Amúgy kétségbeesni nem kell, azért VB-re lesz még itt egy Palkónk (reméljük), Pirénk, Godónk, Vas Janink, Bartalisunk.
A kapusok közül most Budaira szavaznék amúgy.

bagyula 2011.11.13. 19:32:33

@Zergling: (Felig) vicc volt. :) Amugy a tavaly lattam a jesenicei meccset az osztrakokkal. Ott majdnem egyedul megnyerte a meccset nekunk az utolso 10 percben (3-0-rol). Jok ezek a tornak, de aprilisban maskepp fog izzadni a tenyerunk.

give blood, play hockey 2011.11.13. 20:00:18

Lent voltunk mind a három meccsen, nem tudom ki találta ki, hogy ezek a torna Miskolcon legyen, de legközelebb remélem eszébe jut az Aréna hangulata amikor válogatott meccset szervez. Kevesen tehettük azt meg, hogy három napot Miskolcra járjunk. Volt pár igazi szurker de töredéke annak mint ami lehetne.
Sajnos az eredmények önmagukért beszélnek. Kiemelném Sikit, Sütit és Nagy Gergőt no meg a sokat emlegetett Sofit. Ma talán kevesebb volt az egyéni hiba, de csapatként semmi nem jött össze.
Ma még szinte egy bulit se hoztunk el :S
Spongyát rá, lesz ez jobb is...

Xardas 2011.11.13. 20:06:50

@give blood, play hockey: A buli elhozás ill. nem elhozás magyar betegség. Szerintem még a zimbabwei csörgőlabda válogatott is több bulit hozna el ellenünk. :D

zsozsi68 2011.11.13. 20:07:04

Biztos vagyok benne, hogy Primeau mester teleírta a noteszét. A rotáció ( kb. azonos jégidő ) egyébként tetszett, a torna negyedik leggyorsabb játéka meg az ebből ( is ) adódó buta faultok már kevésbé...

zsozsi68 2011.11.13. 20:13:24

@give blood, play hockey: Nem tudom honnan voltatok " lent " ( amúgy szép dolog volt tőletek ), de Miskolc szinte mindenhonnan fent van. Az Aréna pont olyan messze van Miskolcról, mint fordítva. Fehérvárról el sem indultunk ( lehet, hogy nem vagyunk elég fanatikusok ), de mi itt " lent" eddig el voltunk kényeztetve ami a válogatott meccseket illeti...

Spigott 2011.11.13. 20:17:11

@Spigott: ezt persze nem ide akartam :)

Theutus 2011.11.13. 20:21:34

@give blood, play hockey: nekem is utaznom kellett Miskolra, de ennek ellenére úgy gondolom, hogy jó helyszínre került a torna
@eszel59: köszi az aggódást:D, jó sofőröm volt

give blood, play hockey 2011.11.13. 21:06:13

Látom akkor mindenki megtalálta a lényeget :) mindegy hogy lent vagy fent, szerintem a válogatott tornákat meghirdetve oda kell vinni ahol a lehető legtöbb ember láthatja. Miskolc profin megszervezte a tornát, de sajnos egy nap se volt telt ház és nagyon sokan egy meccsre se jutottak le vagy fel :S

zsozsi68 2011.11.13. 22:08:10

@give blood, play hockey: Az biztos, hogy rossz volt látni az üres helyeket, főleg úgy, hogy nem túl gyakran van abban az országrészben válogatott hokimeccs ( ilyen erősségű máshol se nagyon ). Szerintem mostanában nem is lesz... És tudom, hogy mi a lényeg, csak tele van a t.k.m azzal, hogy a pestiek mindenhova LE mennek. Még jó, hogy ők is annak a válogatottnak szurkolnak mint mi, vidékiek.

give blood, play hockey 2011.11.13. 22:24:22

@zsozsi68: rossz beidegződések :) én Fehérvárra is mindig lemegyek a meccsekre :) meg Zágrábba, meg Jessenicébe is :)
Nagy kedvencem ugyanaz a vidéki csapat mint Neked, csak nekem több idő a csarnokba érni :)

Lent is rossz érzés volt azt látnom, hogy egy félig üresen kongó csarnokból hiányoznak a nem budapesti és budapesti barátaim is akikkel együtt szeretek meccsen szurkolni...

budapestijeti 2011.11.13. 22:30:50

@zsozsi68: Ha nem adja a TV, tuti telt ház, de így sokkal többen látták...
Nekem Miskolc fel, Újváros le, Tatán még gondolkodom, addig nem megyek oda! :)

give blood, play hockey 2011.11.13. 22:50:18

Azt még december közepéig kitalálom, hogy Csíkszeredára le vagy fel vagy hova megyek :) De úgy érzem ott a helyem :)

Vincenzo90 2011.11.14. 00:54:44

@zsozsi68: Semmi rossz szándék nincs ebben szerintem, Fehérvárra én bemegyek, falura(haza) meg le, Pestre fel, Debrecenbe el, Aradra ki és Balatonkenesére, vagy a Balatonra szintén le. Na bumm...

eszel59 2011.11.14. 10:47:28

@budapestijeti: Az,hogy volt tévéközvetítés,csak az egyik ok.A másik,amit@zsozsi68:megfogalmaz,miszerint Fehérvár-tegyem hozzá Budapest is-"ott lent..."eddig el volt kényeztetve.A harmadik,amiről a helyszínen a "hazai" és ide de érkező szurkerekkel beszélgettünk,hogy "erre"a-kísérleti-csapatra nem annyira vevők sem a miskolci,sem az ország más részein élő fanok .Sajnálom,hogy az előzetes "többoldalú"érdektelenséget a látogatottság és az eredmények is igazolták...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 11:18:20

ez a le/fel cucc akkora vicc :)
en pl magasabban szulettem mint magyarorszag OSSSZES varosa, ergo nekem szabad mindenhova LEmennem? :D

legjobb:

en.wikipedia.org/wiki/Le_Fel

:D :D :D

zsozsi68 2011.11.14. 11:26:17

@give blood, play hockey: Ha Csíkban is ott lesztek, megbocsájtom, hogy le, de csak nektek. Egyébként szerintem. ki-, v. elmenni lehet Erdélybe. @budapestijeti: Kár, hogy a tv befolyásolja a szurkolókat úgy, hogy nem túl gyakran van válogatott meccs a környéken. Kísérleti csapat ide, felkészülési torna oda, vaze, ez akkor is a válogatott. Nem megbántva a miskolciakat(egyébként senki nem tudja, hogy hány %-s volt a nézettség a helyszínen), ne csodálkozzanak, ha ebben az évtizedben nem rendeznek náluk válogatott meccset.

Uteapu 2011.11.14. 11:35:25

@zsozsi68: Miért? Rossz volt a jég vagy avas volt a zsír és nem volt hagyma a kenyéren?

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 12:48:09

@zsozsi68: "nem megbántva a miskolciakat" akkor miert teszed? :(

2. emlekiem szerint sem Fvaron sem Bpen nem szokott telhazas lenni az EIHC torna.

zsozsi68 2011.11.14. 13:35:15

@Uteapu:Lehet, hogy túloztam, bocs érte. Ha a szövetségnek megérte, nekem mindegy... Sajnos még nem ettem miskolci zsíros kenyeret, de nem lehet rosszabb, mint a fehérvári. @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Igaz, de 50 km-s körzetben minden évben van Válogatott torna. Mint mondtam errefelé el vagyunk kényeztetve.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 13:42:04

@zsozsi68: na lataod. epp EZERT kell Miskolcra es Debrecenbe es Gyorbe es.... vinni SOK ilyen rendezvenyt. Hogy ne csak mi legyunk aztazelkenyetztetve ;)

eszel59 2011.11.14. 14:27:18

@zsozsi68: Nem megbántódva,csak "történelmi távlatokban"kronológiai sorrendben az elmút időszak történései:a finnek ellen láthattunk egy "B"válogatottat,a VB előtt túl távol voltunk és fárasztó lett volna az út,most testközelből nézhettük egy kísérleti csapat három vesztes meccsét egy felkészülési tornán!Szerinted a miskolciaknak ez lélekemelő és az összes seggüket a földhöz verik ezután,hogy mekkora tisztesség nekik itt látni az "akkor is"válogatottat?Én személy szerint-többekkel folytatott beszélgetésem eredménye képpen mások is így vannak ezzel- nem fogok(fogunk)csodálkozni,hogy ebben az évtizedben nem rendeznek nálunk válogatott meccset - igaz,"így" nem is igényeljük!Miért legyen érzelmi kötődésünk azok után,hogy kissé lesz@rva éreztük(érezzük) magunkat?Meg kell nézni,hogy a Macik meccsein mennyi az átlagos nézőszám:köhögés nélkül többen vagyunk egy sima bajnokin,mert magunkénak érezzük a csapatot-és a csapat(edzőstől,vezetőstől) is a szurkolóit!
Amikor itt rendezték az utánpótlás VB-k(nem is legmagasabb csoportos)sorozatait,akkor teltházak előtt játszottak a fiatalok,maximálisan támogatást kaptak a miskolci szurkolóktól.Mind létszámban,mind lelkesedésben,mind szurkolásban kitettünk magunkért,mert úgy éreztük,hogy szükség van ránk,számítunk!Mostanában nem...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 14:38:29

@Zergling: azert ugye tudod, hogy nem mindenki remeli h visszater Palko?
Ahogy abban sem mindenki biztos (jelen formajat nezve) hogy Pirenek van helyet a vallogatottban?

zsozsi68 2011.11.14. 14:42:51

@eszel59: Azt azért nem gondolom, hogy azért vitték Miskolcra a tornát, mert ez csak kísérleti csapat és tuti 3 sz@r meccset fogtok látni. A létszámhoz képest egyébként a szurkolás rendben volt, legalább is ami a tv-n átjött. Abban is igazad van, hogy a helyi csapat ( még Fehérváron is ) többeket megmozgat-igaz minden meccs tétmeccs-mint a Válogatott.

zsozsi68 2011.11.14. 14:48:35

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Bérelt helye senkinek sem kellene, hogy legyen a válogatottban (ez persze elmélet), csak ha a formája alkalmassá teszi. Igaz ez Palkóra - azé' többen várják mint nem, szerintem -, Pirére meg pláne.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 14:59:16

@zsozsi68: na most akkor a formaja alkalmassa teszi e vagy sem?

zsozsi68 2011.11.14. 15:06:11

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Palkó határeset, bízzuk rá, meg Primeau mesterre. Pire meccsről-meccsre jobb, de neki tuti nincs bérelt helye, meg még nem is állampolgár...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.14. 15:17:33

@zsozsi68: az a nagy baj, h egyaltalan van olyan akinek alanyi jogon van... na mind1, ezt is csak ragjuk mint a turbo rago...

Uteapu 2011.11.14. 15:35:38

@eszel59: Ha már zsozsi68-tól kérdeztem, Tőled is kérdezek. A Magyar Válogatott, összeállítástól és eredménytől függetlenül,nem mindig a Magyar Válogatott?

Mellesleg, a kérdéseim ellenére, azért mindkettőtöket értem.

Tillasz 2011.11.14. 19:14:39

@eszel59:
Még a női Div III-as VB is!:-)

Theutus 2011.11.14. 22:18:53

@eszel59: ami a kísérleti csapatot illeti: kísérletezni most teljesen időszerű volt, így előre lehetett rá számítani, hogy nem vesz részt a tornán a teljes A válogatott
évek óta hallani a sirámokat Miskolcról, hogy a "végekre" nem akarnak válogatott meccseket vinni... most itt volt a lehetőség és sajnos sokan nem éltek vele, továbbá a nem miskolci illetőségűek sem érezték magukénak valami miatt ezt a tornát
ha valaki nem bérletet vett, hanem csak szimpla napi jegyet, akkor a Mol Liga meccsek áráért magasabb színvonalú játékot láthatott a jégen annál, annak ellenére, hogy a japánok kivételével mindenki kísérleti csapattal volt jelen
szerintem teljesen mindegy, hogy aktuálisan kit válogatnak be a csapatba, mindig a Válogatott van pályán
ennek ellenére kívánom, hogy legyen a közeli jövőben Miskolcon ismétlés és azon a látogatottsággal se legyen semmi probléma.
vélhetően a jövőben sem fogja senki sem garantálni, hogy a legjobb magyar csapat fog ezen megmérkőzni az Ovecskint, Malkint stb soraiban tudó orosz válogatott ellen:)
végül, de nem utolsó sorban jó volt veletek úgy találkozni, hogy ugyanannak a csapatnak a sikeréért szurkolhattunk (itt külön kiemelném Szergej áldozatos munkásságát:D)
/nincs két hete, hogy miskolcról többen rugóztak a dújvárosi nézők létszámán...a fagyi úgy látom alaposan visszanyalt/

eszel59 2011.11.15. 08:15:02

@zsozsi68: köszi a megértést,egyébként én sem gondolom,hogy előre borítékolták a három buktát!
@Uteapu:nekem(és még jópár állandó jellegű tettestársnak)mindenképpen,azért is szurkoltam(szurkoltuk) a mostani válogatottnak is a lelátón- mind a három meccsen- az"elvárható"módon.Ettől függetlenül még lehetek(lehetünk)csalódottak!@Theutus: is megfogalmazta:valamiért sokan nem érezték magukénak ezt a tornát. (A Theutus-Zele-Szergej tengely viszont jól összeállt,igaz Szergej a végén csak erős támogatással tudott elSÜNdörögni...)
@Tillasz: ezt el is felejtettem-bár azon is ott voltam-igaz köztudomású,hogy inkább a fiúkra gerjedek - már korongilag!
Összegzés képpen:egy kicsit olyan volt a helyzet,mintha meghirdették volna,miszerint Magyarország legjobb mesterszakácsai főznének egy miskolci étteremben hagyományos nemzeti étkeket,aztán egyszer el is marad a vacsora,kétszer pedig "kuktákkal"töltik fel a létszámot.Mi balatoni fogasra,töltött káposztára,gulyálevesre,halászlére és hagymás rostélyosra,disznótorosra(stb-stb) készítjük a pocakunkat,aztán paprikás krumplit,slambucot,sárgaborsó főzeléket(stb) tálalnak.Ezt is megesszük,jól is lakhatunk vele,de mégsem a gasztronómia csúcsa,a kulináris élvezetek össze sem hasonlíthatóak...

gogosz 2011.11.15. 11:12:35

@eszel59: Azért a sárgaborsó főzeléket ne tedd a második sorba! Az ahhoz túl jó. :)

eszel59 2011.11.15. 14:24:31

@gogosz: Jó,legyen első soros,de csak hátvédpárban a szemesbab főzelékkel.
(Bármilyen hihetetlen, a seregben ettem a legfinobabb,legjobb sárgaborsó főzelékeket.Nem tudom milyen apropóból,de "stokeráj"volt a neve,jó sűrűre és fokhagymásan csinálták és békebeli savanyú káposzát adtak hozzá...Csak egy menü versenyezhetett vele:szemlegombóc leves,aztán szűzérmék-szemlesütve-smárolt káposztával,küretnek kelbimbó keltartóval...Egy Krúdi nevű tizedes volt a főszakács,hmmm,olyanokat főzött,hogy a szovjet pol.összekötőben- Pavlovban -is megindult a szinbádi nyálkiválasztás)
süti beállítások módosítása