Nyerni szeretnénk végre a HSC ellen 2011.11.01 16:08 Hblog
Nyerni szeretnénk végre a HSC ellen
2011.11.01. 16:22: Grumpy
95 komment
Címkék: dobos lundh mol liga ancsin
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr433345256
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vaze 2011.11.01. 18:19:42
casey bartzen munkába állt, 42 perc alatt egy gól, négy assziszt :)
Spigott 2011.11.01. 18:44:04
annyira most nem megy neki :)
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:03:23
Még van 2 meccse. Aztán megsérül...
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:08:03
Dunaújból közvetítés??
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:11:10
vezetnek a lilák, most kéne abbahagyni...
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:12:19
@moszkvicssluszkulcs: ja, látom lesz...
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:16:33
éljenek a fotelszurkolók!!
kerusz 2011.11.01. 19:18:40
Nektek van stream Dunaújvárosból? Nálam setét a képernyő...
kiralyfi 2011.11.01. 19:20:51
@kerusz: nálam is ...
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:20:52
@kerusz: szintén zenész:((
SportClub 2011.11.01. 19:21:03
@kerusz: Semmi eddig sajnos...
kerusz 2011.11.01. 19:24:12
Akkor most őket is szídjuk, mint tegnap a digiseket?
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:27:20
mire leírtam, hogy 2:2, addigra 3:2 a ződ-lila meccs
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:27:55
@1885*: ma valahogy lassú vagyok:)
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:29:50
a nagyVolánnak megint nem megy...:((
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 19:42:24
Dunaújban van legalább 250 néző:((
kerusz 2011.11.01. 19:42:56
@scottysc: Mert kapott egy kétpercest gáncsolásért?
kiralyfi 2011.11.01. 20:02:15
sós mester hozza a formáját...suttyó
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 20:05:22
Sajnos a zöldek nagyon beindultak, már 7!Viszont megint sportszerű meccset játszanak a lilák.
A miskolci tv online viszont nem műxik, pedig ott is elkezdődött a tegnapi Macik-Szereda meccs.
A miskolci tv online viszont nem műxik, pedig ott is elkezdődött a tegnapi Macik-Szereda meccs.
kerusz 2011.11.01. 20:12:30
@moszkvicssluszkulcs: Ez egy ilyen hét...
centreville 2011.11.01. 20:25:34
@moszkvicssluszkulcs: Erre a nézőszámra fölösleges EBEL indulást tervezni!Közönség nélkül nem ér az egész semmit!
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 20:33:07
Eddig egyik mai meccs sem a mi szánk íze szerint alakul(t):((
OliBLOOD 2011.11.01. 20:34:03
@moszkvicssluszkulcs: @centreville: Mindezt megállapítottátok úgy, hogy csak az ülő részt látjátok (ahova minimálisan váltanak jegyet, legtöbb embernek ott bérlete van).
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 20:37:12
@OliBLOOD: a 2 kanyarban és a szemközti oldalon van 60 ember. Tehát a hatalmas tömegek a 4. oldalon vannak. OK.
Pesterzsébeten viszont villognak a hátvédsorok. 14 gól eddig:))
Pesterzsébeten viszont villognak a hátvédsorok. 14 gól eddig:))
buchika 2011.11.01. 20:42:11
@moszkvicssluszkulcs: A neked jobboldali kanyar a vendég szektor, ott azért nincs senki
Beethoven 2011.11.01. 20:42:51
JK-k szerint eddigi Dab otthoni nézőszámai:
800
500
800
786
421
800
500
800
500
800
786
421
800
500
OliBLOOD 2011.11.01. 20:51:11
@moszkvicssluszkulcs: Állóbérletem sorszáma: 342. Ezek szerint tömegek vannak úgy mint én, hogy a bérletet megvették, de a meccsek nagy részére nem tudnak menni. Ez sem rossz azért.
Legalább van hova fejlődnünk. Ha Miskolcon NHL lenne akkor sem lehetne 1500 nézőnél több, mert annyi a csarnok befogadóképessége.
De visszatérhetünk a régi módszerhez, valaki pöttyözze végig a képeket :)
Félreértés ne essék, én sem azt állítom, hogy több ezren vannak kint. Igen is kevesen vagyunk kint, de azért nem 250-en. EBEL-t idekeverni pedig teljesen felesleges.
Legalább van hova fejlődnünk. Ha Miskolcon NHL lenne akkor sem lehetne 1500 nézőnél több, mert annyi a csarnok befogadóképessége.
De visszatérhetünk a régi módszerhez, valaki pöttyözze végig a képeket :)
Félreértés ne essék, én sem azt állítom, hogy több ezren vannak kint. Igen is kevesen vagyunk kint, de azért nem 250-en. EBEL-t idekeverni pedig teljesen felesleges.
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 20:53:38
@OliBLOOD:akkor sem lehetne 1500 nézőnél több, mert annyi a csarnok befogadóképessége.
el is van baszarintva rendesen:((
el is van baszarintva rendesen:((
rmad 2011.11.01. 20:56:04
Most törlesztenek a bírók. Köszönjük a sporiknak...
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 20:57:33
Úgy látom, ez a 2nap, 2 meccs senkinek sem klappol.
terminatrix 2011.11.01. 21:01:02
Ezt kar is nezni, borzalmas, ami biraskodas cimen folyik, tonkreteszik a jatekot...
rmad 2011.11.01. 21:01:08
Legfőképp nem a bíróknak. Befújják most már keményen a hazait.
rmad 2011.11.01. 21:11:23
megkúrhatják soósék a.....
Spigott 2011.11.01. 21:30:08
nem birta a veget erovel es idegekkel a HSC, amig mi is a sporikkal foglalkoztunk, addig jobbak voltak. Orulhetnek, hogy csak negy lett a vege.
terminatrix 2011.11.01. 21:33:23
A probléma az, hogy a ContiCup on láthattuk hogy kell bíráskodni, mit jelent a 0 tolerancia, és hogy mekkora bajban voltunk az első komoly meccsen emiatt, a lettekkel már mengetett a dolog, a ritmus is jó volt. Úgy hallottam Miskolcon is rendben volt minden, a bíráskodás jó volt, és így a meccs is folytonos és szép volt. Amit ma este láttunk az nem hoki volt, hanem moki...
J.RAMSTEDT 2011.11.01. 21:34:07
@Spigott: egyetertek veled a HSC nagyon ki volt dolve de sos birourek a lejobb pillanatban fujtak ugy hogy megfektessek a hsc-t
SportClub 2011.11.01. 21:34:51
@Spigott: Csoda-e, hogy nem bírtuk erővel és idegekkel? Mindkettőre megvan a magyarázat:P
Uteapu 2011.11.01. 21:39:42
Semlegesként nézve, nagyon érdekes volt ez a meccs. Ékes bizonyítéka volt annak, hogy pusztán a szabályok ismerete, milyen kevés egy mérkőzés normális levezetéséhez.
OliBLOOD 2011.11.01. 21:40:36
Azért ne felejtsük, hogy az első harmad végén több mint 1,5 perc kettős előnye volt a HSC-nek, első kiállítását a 29. percben kapta. 16:20 (6:0, 4:8, 6:12) a kiállítások aránya fegyelmik nélkül.
budapestijeti 2011.11.01. 21:52:38
Látszott, hogy mi a két csapat " nagy erőssége" ! 14-5 a vége... UTE nem állt be védekezni, szépen hullottak a gólok. Erővel nem volt gond, de hátul zsenge, még jobban mint mi! Nagy gólok voltak közte 2 "öngól"... Szöszi 8-nál leköszönt! Svasznek vágott egy óriásit, Rocanov 2 szép szoló UTÉ-tól. Fradinál arattak a finnek, de mindenki nyomta Jánosi Csabi, Berta, Feil Arni... Mire hazaértem, már nem volt meccs Újvárosban...
Hajrá Fradi!
Hajrá Fradi!
Uteapu 2011.11.01. 22:00:23
@budapestijeti: Szépen megszórtatok minket. Kapus nélkül elég problémás meccselni, csoda, hogy van még kedvük jégre lépni. Nálatok Ancsin, hol tud a szünetekben cigizni?
peterszky 2011.11.01. 22:06:03
Ez biza ki lett festve :))) Kár, hogy nem lett meg közte a tíz, pedig az utolsó hátrányban ott volt még a gól.
budapestijeti 2011.11.01. 22:14:00
@Uteapu: Megoldotta a cserepadok mögötti kijárónál! :)
Nem a kapusokon ment el, elég sokat fogott Szöszi is, csak amikor fogott egy szólót meg két kipattanót, és utána ütöttük be, az erősen zokon vette...Ki volt játszva majdnem mind 2 a semmire! A saját játékosról kapuba kerülő korongok elég nevetségesek voltak... A jkv-ben a 2 Rocanov szóló előtt szerintem Svasznek lőtte a gólt, de mindegy...
Egy jó sor kellene hozzátok, meg 2 év együtt a fiataloknak!
Nem a kapusokon ment el, elég sokat fogott Szöszi is, csak amikor fogott egy szólót meg két kipattanót, és utána ütöttük be, az erősen zokon vette...Ki volt játszva majdnem mind 2 a semmire! A saját játékosról kapuba kerülő korongok elég nevetségesek voltak... A jkv-ben a 2 Rocanov szóló előtt szerintem Svasznek lőtte a gólt, de mindegy...
Egy jó sor kellene hozzátok, meg 2 év együtt a fiataloknak!
Uteapu 2011.11.01. 22:23:28
@budapestijeti: A legalább egy jó sort értem. De 2 év a fiataloknak? Akár hogy is szerepelnek,azért még nem zárnám be őket.:))
Xardas 2011.11.01. 22:28:28
Ez a két csíkos csökevény ma nagyon kevés volt. Szerintem tönkreba..tak egy jó kis meccset. Olyan kiállításokat fújtak mindkét oldalon, hogy csak na. Korona a fejre az volt, hogy takarásból a pálya másik végében történt esetet meglátta, Sós meg ott állt 2 méterre és ő meg nem látott semmit. Amíg a Csík bírta szuflával addig volt esély. Utána felbillent a pálya. Sok volt nekik ez a 2 meccs.
brainska (törölt) 2011.11.01. 22:34:42
@terminatrix: gratulálok a mieinknek, a második és harmadik harmadban végre határozott, agresszív, kemény és - viszonylag - gyors játékot láthattunk. gratulálok a HSC-nek is, komoly, nehéz csata volt, és tulajdonképpen végig kiélezett küzdelem annak ellenére, hogy a Csík kulcsjátékosai a végére nagyon elfáradtak (a 2 nap 2 meccs nekik sem tesz jót, ez tény). viszont: ez egész meccs élvezeti értékét, a produkció színvonalát rontotta jelentősen a bíró ténykedés. nem, pontosabban egyre ritkábban foglalkozom ezzel, de egyszerűen szégyenteljes, ahogy a sporik ma szétfújták és ezzel szét is baszták a meccset. csak a csapatok tartásán és sportszerűségén múlt, hogy nem lett komoly összetűzés a sok-sok téves ítéletből, hibából, mellényúlásból - és ez katasztrofális, ha arra gondolok, hogy (ezt már sokadszor írom le) a jégkorong veszélyes üzem. hatalmas a bírók felelőssége - és most csak a szerencsén múlt, hogy nem lett sérülés a találkozón a "műhibák" miatt. mondom, szégyenteljes, és sajnos még a jogos/megérdemelt győzelem miatti öröm is tompul.
üdv.
üdv.
a. Bárd 2011.11.01. 23:02:44
@moszkvicssluszkulcs: @centreville: Beszélitek itt a hülyeséget, valamivel több, mint ezerre saccolom a nézőszámot
Egy kétezres csarnokban ez ezer feletti nézőszám már tömeg, egy 3500-ban meg harmadház sincs. De a közvetítésből tökéletesen meg tudjátok állapítani
Egy kétezres csarnokban ez ezer feletti nézőszám már tömeg, egy 3500-ban meg harmadház sincs. De a közvetítésből tökéletesen meg tudjátok állapítani
a. Bárd 2011.11.01. 23:06:19
@rmad: pontosan azt csinálta. Az első harmadban pofátlanul befújt mindent ellenünk, majd a másodiktól elkezdett kompenzálni. Megtanulhatná már Sós, hogy hülyeséget hülyeséggel nem lehet ellensúlyozni. Teljes káosz volt ma a fejében, többször is rossz helyre állt fel a buliknál, nem tudták eldönteni, hogy kit és mennyi időre állítottak ki, stb. Nem tudták ma kézben tartani a meccset.
De jól mentünk, bár sok volt a hiba, erre a győzelemre lehet építkezni.
De jól mentünk, bár sok volt a hiba, erre a győzelemre lehet építkezni.
ilyéslaci 2011.11.01. 23:50:40
Gratula a DAB-nak! Sajnos azonban ma három csapat volt a jégen és kettő legyőzte az egyiket.
Ha a bírói taktika az volt, hogy az elején könnyen osztogatják a hazai kiállításokat, hogy jogalapot teremtsenek a meccs további részében a folyamatos vendég kiállításokra az sikerült. Ezzel azonban a nézők-szurkolók nem nyertek, egy szétfújt meccs nem éri meg a jegy árát sem.
Az edzői taktikából pedig elárult valamit Novák folyamatos provokálása és kemény leütközése ami már honfitársánál Hurtajnál is kiverte a biztosítékot, pedig ő aztán kerüli a bajt.
A HSC lendületsen indult játékából így lett egy "itt úgysem nyerhetünk, legyünk már túl rajta" hozzáállás.
Végezetül köszönjük a DAB szurkolónak a csokit, jobban esett mint a verés Erzsébeten.
Ha a bírói taktika az volt, hogy az elején könnyen osztogatják a hazai kiállításokat, hogy jogalapot teremtsenek a meccs további részében a folyamatos vendég kiállításokra az sikerült. Ezzel azonban a nézők-szurkolók nem nyertek, egy szétfújt meccs nem éri meg a jegy árát sem.
Az edzői taktikából pedig elárult valamit Novák folyamatos provokálása és kemény leütközése ami már honfitársánál Hurtajnál is kiverte a biztosítékot, pedig ő aztán kerüli a bajt.
A HSC lendületsen indult játékából így lett egy "itt úgysem nyerhetünk, legyünk már túl rajta" hozzáállás.
Végezetül köszönjük a DAB szurkolónak a csokit, jobban esett mint a verés Erzsébeten.
Theutus 2011.11.02. 00:02:47
@ilyéslaci: egyrészt azért kaptatok ki, mert nem tudtátok kihasználni 1-0 vezetésnél az emberelőnyeiteket, pedig volt két kettős kiállítás is, ahol a második kiállításokat szerintem a bírókon kívül senki sem tudta, hogy miért történtek, másrészt mi hatékonyak voltunk előnyben, harmadrészt pedig kissé fáradtnak tűntek ma a csíki játékosok
Theutus 2011.11.02. 00:06:01
@moszkvicssluszkulcs: minimum 900 néző volt a mai meccsen
@centreville: lehetne hasonlítani téged is egy 20 éves modellhez, de nem sok értelme van a dolognak
@centreville: lehetne hasonlítani téged is egy 20 éves modellhez, de nem sok értelme van a dolognak
Theutus 2011.11.02. 00:15:02
a nemzeti sport szerint:
DAB.DOCLER–CSÍKSZEREDA HSC 4–1 (0–1, 2–0, 2–0)
Dunaújváros, 900 néző. V: ifj. Soós, Kovács B., Tímár, Márkus
DAB.DOCLER–CSÍKSZEREDA HSC 4–1 (0–1, 2–0, 2–0)
Dunaújváros, 900 néző. V: ifj. Soós, Kovács B., Tímár, Márkus
ilyéslaci 2011.11.02. 00:23:46
@Theutus: "mi hatékonyak voltunk előnyben"
Szinte csak előnyben voltatok, sokkal több és szinte folymatos volt a HSC kiállítás.
"kissé fáradtnak tűntek ma a csíki játékosok"
Nem voltak frissek, a miskolci meccs előtt is Újvárosba utazgattak edzeni de bennük volt a nyerés akarása és esélye de ki lett oltva bírói hülyeséggel.
Szinte csak előnyben voltatok, sokkal több és szinte folymatos volt a HSC kiállítás.
"kissé fáradtnak tűntek ma a csíki játékosok"
Nem voltak frissek, a miskolci meccs előtt is Újvárosba utazgattak edzeni de bennük volt a nyerés akarása és esélye de ki lett oltva bírói hülyeséggel.
Theutus 2011.11.02. 00:31:22
@ilyéslaci: 16:20 volt a kiállítási arány a meccsen, azért ez nem azt sejteti, hogy csak mi játszottunk előnyben...
továbbra is tartom, hogy be kellett volna ütnötök a kettős előnyöket és akkor más a meccs
a kapura lövések aránya a jk szerint 51:25 (8:10 - 22:10 - 21:5 arányban)
az első harmadban volt 6 perc kiállításunk, ebből másfél percig kettős előnyben voltatok, így jött ki +2 kapura lövésben nektek, nekünk ott nem volt emberelőnyünk
továbbra is tartom, hogy be kellett volna ütnötök a kettős előnyöket és akkor más a meccs
a kapura lövések aránya a jk szerint 51:25 (8:10 - 22:10 - 21:5 arányban)
az első harmadban volt 6 perc kiállításunk, ebből másfél percig kettős előnyben voltatok, így jött ki +2 kapura lövésben nektek, nekünk ott nem volt emberelőnyünk
ilyéslaci 2011.11.02. 01:04:05
@Theutus: Egyetértek, be kellett volna ütni az emberelőnyöket, amíg voltak, mert aztán nem lettek -sőt- és lett helyette lemondás és enerváltság és kapuralövési arány.
noacid 2011.11.02. 06:18:23
Most láttam előszőr ebben az idényben játszani úgy a DAB-ot mint HSC-t személyesen élőben. És lehet, hogy teljesen más meccset néztem mint a hazai közönség, de a lelkesedésüket nem törve, néhány megjegyzés: DAB játékosok 5-az 5 ellen felállásban (leszámítva 1-2 percet a meccs végéből) ártalmatlanok voltak. Kellett-nagyon is-a folyamatos emberelőny a mérkőzés második felétől, hogy ebből győzelem legyen (összes gólját emberelőnyben ütötte a DAB). (és tudom az arány csak 16-20-as, de nézzétek meg ezeknek az időbeni elosztását)Számomra meglepő feltehetőleg csak, hogy a duna újvárosi játékosokból néhányan-fogalmazzuink úgy- a sportszerűség határán játszottak (Kozuh szándékos arcába fékezések, rúgások, Novák egyértelmű levadászása-ki kellett venni a játékból a legjobb játékosunkat-, a bíró összes ítéletét párosával számonkérték, (Galanisz+Azari) mindaddig, amíg megyugtató módon nem vezetett a DAB .. tehát kb úgy az 58. percig..) És persze gusztustalan meccsvezetés volt, nehéz, úgy fittnek lenni a végére, ha folyamatos emberhátrányban vagy.
Tudom, ez provokálóra sikeredett, de úgy hiszem-így szubjektív szemüvegen keresztül is-, hogy sajna van igazság abban leírtam
Tudom, ez provokálóra sikeredett, de úgy hiszem-így szubjektív szemüvegen keresztül is-, hogy sajna van igazság abban leírtam
ZoltaN 2011.11.02. 06:40:51
Most ez igy jott ossze, 4-1 nincs mit osztani a dolgokat mert egy gollal nem lehet nyerni, meg mindig nyerni sem lehet. Ezert szep a sport. Grat a DAB-nak.
HAJRA SZEREDA!!!
HAJRA SZEREDA!!!
poraszabolcs 2011.11.02. 07:26:02
No, hát addig cseszegettük a DAB gyatra emberelőnyös játékát (hozzáteszem, jogosan), hogy nagyon összekapták magukat e téren. nekünk nem lett volna szerencsés nyernünk, mert az alapszakaszból minden bizonytalansági faktort kiiktattunk volna. Így marad még izgalom novemberre és decemberre is. Hajrá, Szereda!
És még valami: amikor a hazai szurkoló, az ellenfél szurkolója sőt a semleges néző is ugyanazon jelzőkkel minősíti a bírói ténykedést, az ritka dolog...el volt soó(so)zva, de nagyon.
És még valami: amikor a hazai szurkoló, az ellenfél szurkolója sőt a semleges néző is ugyanazon jelzőkkel minősíti a bírói ténykedést, az ritka dolog...el volt soó(so)zva, de nagyon.
gogosz 2011.11.02. 09:45:16
@noacid: Össze hordtál hetet-havat, nehezen bírja ki az ember, hogy ne reagáljon rá, de a "szubjektív szemüveg" az kiverte a biztosítékot. :) Szerintem vedd le, és tegyél fel helyette egy másikat.
eszel59 2011.11.02. 09:48:52
Ez a két nap-két meccs szisztéma úgy látszik tényleg nem jön be!(Én inkább úgy fogalmaznék,hogy 24 órán belül két meccs.)Az,hogy mi nem bírtuk,még magyarázható a rövid paddal,de hogy nem műxik,arra ékes bizonyíték,hogy a HSC sem bírta a 3.harmadot kondival.(Egyéb körülményekkel nem foglalkozom,mert nem láttam a derbit-bár ahogy olvasom csak azok a szerencsések nézhették,akik kint voltak Újvárosban.)
Az egész csak azért érdemel szót,mert egy-egy ilyen "duplázás"eredménye,vagy eredménytelensége pontokban mutatkozik meg,s az alapszakasz végeredményében jelentkezik.Tudom,hogy a Szeredánál ez talán kisebb jelentőségű,de a nekünk szükségünk van minden pontra!
HAJRÁ MACIK!!!
Az egész csak azért érdemel szót,mert egy-egy ilyen "duplázás"eredménye,vagy eredménytelensége pontokban mutatkozik meg,s az alapszakasz végeredményében jelentkezik.Tudom,hogy a Szeredánál ez talán kisebb jelentőségű,de a nekünk szükségünk van minden pontra!
HAJRÁ MACIK!!!
centreville 2011.11.02. 13:18:04
@Theutus: Előbb nézzél a tükörbe,utána szövegeljél!
noacid 2011.11.02. 13:39:09
@gogosz: az biztos, hogyha reagálnál arra amit írtam az nem kívánatos lavinát indítana, tehát okos döntés:) Megköszönve kedve optikus tanácsod, ettől még nem teszek fel másik szemüveget, mert igaznak tartom amit leírtam. De ez csak az érem egyik oldala, meggyőződésem, hogy te is fel tudnál sorolni legalább ennyi sérelmet a saját oldaladról. Többször kijelentésre került, hogy kedvenc csapatunk játékosai (tehát HSC meg DAB is) nem szűzi angyalok módjára játszanak, ezt tegnap a DAB-nál erőteljesebben tapasztaltam. Pont.
Különben lemaradt már az előző hsz-omból is, de természetesen gratulálok a DAB csapatának.
Különben lemaradt már az előző hsz-omból is, de természetesen gratulálok a DAB csapatának.
gogosz 2011.11.02. 14:21:22
@noacid: Helyes. Mi is gratuláltunk, amikor Ti győztetek. Mindkét csapat fújt a játékvezetőkre, de egyvalamit nem lehet vitatni, tegnap teljesen megérdemelten nyertünk.
noacid 2011.11.02. 14:28:19
@gogosz: persze
terminatrix 2011.11.04. 07:25:52
Az egymás után következő meccsek nem magyarázat a gyenge teljesítményre, ezek szerint a vb-ken is mindig pihenőnapok kellene legyenek, pedig akkor 5 meccset játszanak egy hét alatt...
Az össze vissza fújás sokkal nagyobb baj, a reklamálások sokkal nagyobb bajt okoznak. Mégegyszer leírom, hogy a ContiCupon látszott igazán, hogy hogyan kell bíráskodni, a legkisebb kapaszkodást, kampózást, minden olyan cselekedetet, ami nem a korong megszerzésére, hanem a játékos akadályozására ment lefújtak.
A test test elleni küzdelem pedig ok-s, a japus legkisebb akadályozása szintén kiállítás, ha odapiszkálsz mehetsz pihenni...
Ezek szerint, meg amit Újvárosban is láttunk túl kevés volt a kiállítás -szerintem- ahhoz, amit befújtak volna a ContiCupon.
A probléma az, hogy NEM KÖVETKEZETES a bíráskodás, egyszer befújják, másszor nem, így "beindul" a frusztráció és szétmegy a meccs.
Még annyit, hogy a világon mindenhol, minden sportban védik a klasszisokat, itt nálunkfele, ha lehet szabadulna mindenki tőlük. Láttuk a meccset, Novákra mindenki ráütött, aki arra járt, nemrég Hurtaj-jal csinálták mindezt, szerencsére Bírja a gyűrődést, elgondolom mi lenne az NHL-ben, ha Crosby-ra így utaznának...
Az össze vissza fújás sokkal nagyobb baj, a reklamálások sokkal nagyobb bajt okoznak. Mégegyszer leírom, hogy a ContiCupon látszott igazán, hogy hogyan kell bíráskodni, a legkisebb kapaszkodást, kampózást, minden olyan cselekedetet, ami nem a korong megszerzésére, hanem a játékos akadályozására ment lefújtak.
A test test elleni küzdelem pedig ok-s, a japus legkisebb akadályozása szintén kiállítás, ha odapiszkálsz mehetsz pihenni...
Ezek szerint, meg amit Újvárosban is láttunk túl kevés volt a kiállítás -szerintem- ahhoz, amit befújtak volna a ContiCupon.
A probléma az, hogy NEM KÖVETKEZETES a bíráskodás, egyszer befújják, másszor nem, így "beindul" a frusztráció és szétmegy a meccs.
Még annyit, hogy a világon mindenhol, minden sportban védik a klasszisokat, itt nálunkfele, ha lehet szabadulna mindenki tőlük. Láttuk a meccset, Novákra mindenki ráütött, aki arra járt, nemrég Hurtaj-jal csinálták mindezt, szerencsére Bírja a gyűrődést, elgondolom mi lenne az NHL-ben, ha Crosby-ra így utaznának...
vaze 2011.11.04. 10:36:10
"Az egymás után következő meccsek nem magyarázat a gyenge teljesítményre, ezek szerint a vb-ken is mindig pihenőnapok kellene legyenek, pedig akkor 5 meccset játszanak egy hét alatt..."
csak a legritkább esetben telik el két meccs között 270 km. arról nem beszélve, hogy alapszakaszt sehol sem szoktak vébékhez hasonlítani... Ne legyél már olyan szigorú! ;)
csak a legritkább esetben telik el két meccs között 270 km. arról nem beszélve, hogy alapszakaszt sehol sem szoktak vébékhez hasonlítani... Ne legyél már olyan szigorú! ;)
eszel59 2011.11.04. 13:03:54
@terminatrix: a különbség csak annyi,hogy a VB-n minden csapat 5 meccset játszik egy hét alatt,a terhelésük egyforma.Itt az alapszakaszban a Macik és a Szereda úgy dupláztak,hogy az ellenfeleik nem kényszerültek két nap alatt két meccsre,ők "pihenőnap"után léptek pályára.Mindkét meccsen kidomborodott a az a feltűnő kondicionális különbség,ami egyébként-"normál"menetrend szerinti ütemben- nincsen az adott csapatok között.A fizikai fáradtság pedig magával hozza,hogy fejben is elfáradnak a játékosok,ennek vonzatai pedig szintén érezhetőek és látatóak voltak!
A játékvezetői következetlenségről írtakkal teljesen egyetértek:nem csak az a baj,hogy más-más felfogásban vezetnek a kölönböző sporik,hanem az is,hogy ez meccsenként-de néha egy mérkőzésen belül is-változik.Ehhez nagyon nehezen lehet játékosként alkalmazkodni!
A játékvezetői következetlenségről írtakkal teljesen egyetértek:nem csak az a baj,hogy más-más felfogásban vezetnek a kölönböző sporik,hanem az is,hogy ez meccsenként-de néha egy mérkőzésen belül is-változik.Ehhez nagyon nehezen lehet játékosként alkalmazkodni!
a. Bárd 2011.11.04. 14:12:54
@eszel59: Ha ez így működne, nagyon sok idei vereségünkre lenne mentség és lehetne magyarázkodni.
eszel59 2011.11.05. 08:32:01
@a. Bárd: Számotokra nem lehet sem mentség,sem magyarázat,mert Ti így indultatok neki a szezonnak!Felbővített kerettel önként vállaltatok kétfrontos harcot ,annak minden kiszámíthatatlanságával,amolyan "ugrás a sötétbe"jelleggel.Ez az év a tapasztalatszerzés számotokra,a következőt biztosan újragondoljátok majd az eredmények és lehetőségek függvényében.
Mi -a tévéközvetítés miatt-"belekényszerültünk"a két egymás utáni meccsbe,ami előzetesen nem tervezett helyzetet teremtett.Sajna,hogy a Fradi ellen nem voltunk topon,el is buktuk a partit.Már korábban írtam,hogy biztosan voltak olyan "motivációs tényezők",ami miatt felvállaltuk a találkozót,csak éppen pontot(pontokat)nem sikerült szereznünk,ami nagyon hiányozhat majd a végelszámolásnál
Mi -a tévéközvetítés miatt-"belekényszerültünk"a két egymás utáni meccsbe,ami előzetesen nem tervezett helyzetet teremtett.Sajna,hogy a Fradi ellen nem voltunk topon,el is buktuk a partit.Már korábban írtam,hogy biztosan voltak olyan "motivációs tényezők",ami miatt felvállaltuk a találkozót,csak éppen pontot(pontokat)nem sikerült szereznünk,ami nagyon hiányozhat majd a végelszámolásnál
gogosz 2011.11.05. 13:27:52
@eszel59: A TV közvetítés miatt más is került hasonló helyzetbe, pl Szereda. Hagyjátok már abba ezt a kesergést, mert már kezd unalmassá válni. A TV közvetítésekért áldozatokat kell hozni. Nem akarok részletekbe bocsátkozni, hisz mindannyian tudjuk milyen fontos ez a sportág számára. Bár ott tartanánk, hogy a TV-nek kelljen alkalmazkodnia!
Theutus 2011.11.05. 23:27:56
@eszel59: játszottunk már egy héten 5 meccset is OBI elődöntő/döntő kombóban
2 nap/2 meccset ki lehet bírni és nem érdemes erre kenni a vereséget
pl a tavalyi Mol rájátszásban is volt ilyen, tehát ebben semmi rendkívüli nincsen
ha tv képernyőre akarunk kerülni azért áldozatokat kell hozni, mert általában az diktál mindenhol, aki a pénzt adja és nem az, aki kapja
a klubok szerintem a sorsolás elkészítésekor tisztában voltak vele, hogy mikor kell meccselniük, így akkor kellett volna könnyezni vagy tiltakozni
2 nap/2 meccset ki lehet bírni és nem érdemes erre kenni a vereséget
pl a tavalyi Mol rájátszásban is volt ilyen, tehát ebben semmi rendkívüli nincsen
ha tv képernyőre akarunk kerülni azért áldozatokat kell hozni, mert általában az diktál mindenhol, aki a pénzt adja és nem az, aki kapja
a klubok szerintem a sorsolás elkészítésekor tisztában voltak vele, hogy mikor kell meccselniük, így akkor kellett volna könnyezni vagy tiltakozni
eszel59 2011.11.06. 08:03:00
@gogosz: Nekem meg az kezd unalmassá válni,hogy nem értitek meg,hogy ez nem kesergés!Tényszerű rögzítés, miszerint a tévéközvetítés miatt felborult az eredeti sorrend-és ezt leírtam a Szereda esetében is(visszaolvashatod!)Ez egyben válasz @Theutus: -nak is:nem könnyeztünk és tiltakoztunk,mert a sorsolás elkészítésekor vasárnap-kedd volt a két játéknap-tehát egy pihenőnappal közte-nem vasárnap-hétfő.(Tőled-aki annyira rajta tartod a kezed a magyar és külhoni jégkorong ütőerén- igazán elvárható lenne,hogy nem írsz "információhiány"miatt kioktató sorokat,és nem vonsz le hibás végkövetkeztetést a hsz-edben az "alap" sorsolásra vonatkozó tévedésed miatt..!)Ugyanakkor idézd légy szíves,hol kentem CSAK erre a Fradi elleni vereségünket?Továbbra is tartom,hogy akár@terminatrix: ,akár a Te által citált OB I lődöntő/döntő kombóban a csapatok erre készültek,így ebben valóban nincsen semmi rendkívüli.Ám,ha bármilyen ok miatt("tévéközvetítés pénz miatt")változik a lebonyolítás rendje,az előre nem tervezett áldozatot kíván a játékosoktól!
eszel59 2011.11.06. 08:26:21
@Theutus: csak egy egyszerű példa:
Te-terveid szerint-nagy erőkkel készülsz a "Négy nemzet tornájára",ami péntek-szombat-vasárnap kerül lebonyolításra az eredeti terveknek megfelelően.Aztán jön egy tévécsatorna,meglenget némi pénzösszeget és kedd-szerda-csütörtökre módosul a lebonyolítás rendje.Ugye nem okoz semmilyen problámát sen Neked,sem másoknak-és legfőképpen a játékosoknak sem-a módosított menetrend?(Tudom,hogy extrém,valamint,hogy minden példa sántít,de talán érzékelteti,hogy mire akartam kilyukadni az előzőekben...)
Te-terveid szerint-nagy erőkkel készülsz a "Négy nemzet tornájára",ami péntek-szombat-vasárnap kerül lebonyolításra az eredeti terveknek megfelelően.Aztán jön egy tévécsatorna,meglenget némi pénzösszeget és kedd-szerda-csütörtökre módosul a lebonyolítás rendje.Ugye nem okoz semmilyen problámát sen Neked,sem másoknak-és legfőképpen a játékosoknak sem-a módosított menetrend?(Tudom,hogy extrém,valamint,hogy minden példa sántít,de talán érzékelteti,hogy mire akartam kilyukadni az előzőekben...)
OliBLOOD 2011.11.06. 08:59:24
@eszel59: Ez egyszerű hiszti, ami már kezd nagyon unalmas lenni. Nem előtte való napon derült ki, hogy tv-s meccs lesz a Fradi-Miskolc! Már a szezon megkezdése előtt megvoltak a tv-s meccsek időpontjaik. Ha már a tényközléseknél tartunk, akkor ezt is tegyük hozzá.
Theutus 2011.11.06. 10:23:35
@eszel59: www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_249
itt megtalálod a Mol alapszakasz összes meccsének időpontját, köztük a tv-s közvetítések is fel vannak tüntetve:)
itt megtalálod a Mol alapszakasz összes meccsének időpontját, köztük a tv-s közvetítések is fel vannak tüntetve:)
eszel59 2011.11.06. 20:10:39
@OliBLOOD: @Theutus: Tudjátok hanyadik"hivatalos és végleges"sorsolás,amit most közzétesznek az"icehockey.hu"-n?Én min.kétszer-vagy háromszor- nyomtattam ki idénykezdet előtt és írtam át a naptáramban a hazai időpontokat!(Az elsőn a tévéközvetítések elnyésző számban és tervszinten szerepeltek,a külhoni meccsek fel sem voltak tűntetve!)
Úgy látom,hogy a vitánk antagonisztikus,ráadásul kezd örkényi magaslatokba süllyedni(néha a legegyszerűbb kérdésekben sem értjük meg egymást)úgyhogy ugorgyunk...
Úgy látom,hogy a vitánk antagonisztikus,ráadásul kezd örkényi magaslatokba süllyedni(néha a legegyszerűbb kérdésekben sem értjük meg egymást)úgyhogy ugorgyunk...
Theutus 2011.11.06. 22:11:28
@eszel59: igazad van, ezen a hétvégén nyertünk 3 meccset háromból, ez a lényeg
eszel59 2011.11.07. 14:27:41
@Theutus: grat.a győzelmekhez,7végén szívjunk el(le)egy "békenagymálnát"a csomagtartónál!