Frissült az utánpótlás-válogatottak kerete 2011.10.30. 16:56 F. Kapus
Frissült az utánpótlás-válogatottak kerete
2011.10.31. 08:29: 1885*
99 komment
Címkék: ifjúsági válogatott u20 junior u18 thurston
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr13341717
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zsuki6 2011.10.31. 10:57:26
Egyetlen kérdésem lenne hogy hogy egy tavalyi heraklész-díjas hokis hogy nem került be a heraklész válogatott keretében sem? Mert Fehérvárról eljöttünk kiestünk a pixisből?
Indiana Jonescu 2011.10.31. 11:27:05
@zsuki6: A fiatalban nem lehet semmi hiba?
zsuki6 2011.10.31. 12:39:00
De valószínűleg én is erre gondoltam. Hiba volt eljönni Fehérvárról.
Rob9 2011.10.31. 12:47:25
Vagy tavasszal nem érdemelte meg a díjat, vagy a nyáron valami szörnyűséget csinálhatott. Csak nem eljött Fehérvárról?
1 drukker 2011.10.31. 13:05:20
Átolvasva a két korosztály névsorát megállapítottam, hogy nem csak Volános fiatalok vannak a korosztályos válogatottakban. Némi cinizmussal - Nem is értem, hogy miért?
A válogatottságért (remélem) meg kell dolgozni, még jó hogy nincsenek bérelt helyek. Vagy ha valaki már volt az már ki sem kerülhet? Még csak bő keret hirdetés volt, s már semmi sem gömbölyű.
A válogatottságért (remélem) meg kell dolgozni, még jó hogy nincsenek bérelt helyek. Vagy ha valaki már volt az már ki sem kerülhet? Még csak bő keret hirdetés volt, s már semmi sem gömbölyű.
moszkvicssluszkulcs 2011.10.31. 13:24:56
Miután a Volán a Hokiakadámia címszó alatt Kercsó vezetésével összeszedte megint a legjobbakat(tudom, maguktól jelentkeztek), így aztán nyilvánvaló, hogy itthon lassan csak Ők adnak embereket a válogatottba...
Indiana Jonescu 2011.10.31. 14:09:27
@1 drukker: Még szerencse, hogy nem a sértett szülők állítják össze a kereteket. Remélem, az a játékos, akire céloz itt a posztnál néhány hozzászóló, nem azzal a mentalitással fogadta a kimaradásának hírét, amivel az érte itt szót emelők. Dolgozni kell és bebizonyítani a jégen, hogy nélküle nem képzelhető el a csapat.
1 drukker 2011.10.31. 14:24:25
@Indiana Jonescu: A szurkolók és a szülők az két elfogult tábor. Kevésnek adatik meg, hogy reális valóság kép alakuljon ki benne (az így -természetes? vagy -természetes!). Az is kétségtelen, hogy sok fiatalnak természetes, ha valahol kiemelik őket akkor már nem is kell tovább alázattal dolgozni. Azért vannak kivételek!
zsuki6 2011.11.01. 07:50:48
@1 drukker: szomorú de vannak.
zsuki6 2011.11.01. 08:12:42
@Indiana Jonescu: Itt szó sincs sértődésről mármint a mi részünkről inkább a másikról lehet. Az a szomorú, hogy ebből a kevés emberanyagból is úgy állítanak össze keretet hogy nevelési szándékból hagynak ki kulcsfontosságú játékosokat. A válogatottnál nem az iskolázottság és igen egyetértek a munka számít, hanem hiúsági kérdések? De ha a szakma így gondolja csak fejet hajtani tudok előtte. És még egy megjegyzést engedj meg. Pont azért mentünk el mert dolgozni és igen is még sokkal több tudásra, tapasztalatra és rutinra van szükség ahhoz hogy később nem bérelt de stabil helye legyen bármelyik csapatban legyen az klub vagy válogatott.
feherfekete 2011.11.01. 09:21:13
@moszkvicssluszkulcs: Van annak valami diszkét bája, hogy az állami forrásokra támaszkodó igéretekkel (is) odavitt tehetségekre most újból segítséget kérnek: "http://www.icehockey.hu/index.php?pg=news_13_2916"
Erre ráadásul rájön a mások álltal kinevelt ingyen elvitt játékosokra kapott válogatottsági fejpénz.
Mindezeket megfejelve a fehérvári szülők szipognak, hogy nem jó semmire a bajnokság, mert tulságosan kiemelkednek (meg lehet nézni, hogy mennyi általuk kinevelt játékos van a serdülő A és az ifi csapatba).
Erre ráadásul rájön a mások álltal kinevelt ingyen elvitt játékosokra kapott válogatottsági fejpénz.
Mindezeket megfejelve a fehérvári szülők szipognak, hogy nem jó semmire a bajnokság, mert tulságosan kiemelkednek (meg lehet nézni, hogy mennyi általuk kinevelt játékos van a serdülő A és az ifi csapatba).
moszkvicssluszkulcs 2011.11.01. 09:26:07
@feherfekete: Igen, magam is ezekre gondoltam.
blokkoló 2011.11.01. 10:06:36
az egész válogatott egy nagy vicc ezt mindenki tudja ezen kár vitatkozni de ez mindig is igy volt minden csapatból kélviseltetni kell néhány játékost és kész
blokkoló 2011.11.01. 10:07:43
egyébként a volán simán verné serdülőben és ifiben is a válogatott keretet
Jégkorong 2011.11.01. 10:16:46
@blokkoló:"egyébként a volán simán verné serdülőben és ifiben is a válogatott keretet" - a sima kifejezés kapcsán a tavalyi szezon jut eszembe. Simán elbukott az "elit" az ifiben. A negyedik hely sokat elmond...
blokkoló 2011.11.01. 10:20:02
hagyuk
feherfekete 2011.11.01. 10:31:34
Fehérváriként, hát persze.
zsuki6 2011.11.01. 14:17:08
@Indiana Jonescu: Egy: abszolut nem vagyok sértett szülő mosolygok a témán
Kettő: nincs kihagyva a keretből
három:U18 válogatott keret hét kapussal hogy ne sértődjön meg senki :)))
négy: vicc hogy az is kerettag aki csak pár éve húzott mamutot és még egyetlen kapusedzésen sem vett részt bár lehet hogy a tehetsége mindezt nem teszi szükségessé ellentétben avval aki 12 éve dolgozik az ügyön külföldi iskolákban csak épp egy összetartáson rendelt egy pizzát mert nem volt elég a kaja.
Öt: eredmények statik bár az sem mindig mérvadó mert ugye nem mindegy meccsenként 10 lövésből vagyok 100%-os vagy 40-50-ből 95.
hat: a kapus előtt lenni kéne egy csapatnak is és nem ártana egy két igazi szakember.
Kettő: nincs kihagyva a keretből
három:U18 válogatott keret hét kapussal hogy ne sértődjön meg senki :)))
négy: vicc hogy az is kerettag aki csak pár éve húzott mamutot és még egyetlen kapusedzésen sem vett részt bár lehet hogy a tehetsége mindezt nem teszi szükségessé ellentétben avval aki 12 éve dolgozik az ügyön külföldi iskolákban csak épp egy összetartáson rendelt egy pizzát mert nem volt elég a kaja.
Öt: eredmények statik bár az sem mindig mérvadó mert ugye nem mindegy meccsenként 10 lövésből vagyok 100%-os vagy 40-50-ből 95.
hat: a kapus előtt lenni kéne egy csapatnak is és nem ártana egy két igazi szakember.
1 drukker 2011.11.01. 14:48:40
@zsuki6: sok mindent eltudok fogadni (akár tőled is), mivel nem ismerem közelről a nevezett korosztályokat. abban pedig biztos vagyok, hogy ez a mondásod, állításod nem tükrözi a valóságot "és nem ártana egy két igazi szakember". Ha a fiatal egyesületi edzőjéről szólsz így az ugyan olyan baj, mintha a korosztályos válogatott edzőiről nyilatkoznál. Legalább az idézett részt gondold át még egyszer. Nagy baj lenne, ha nem szakemberek foglalkoznának a srácokkal. A pizza esetnek meg külön körítése van. Te lehet, hogy egy kicsit mást tudsz az esetről, mint ami valójában volt. A fegyelem és az összetartás is elengedhetetlen ebben a sportban is.
zsuki6 2011.11.01. 15:07:54
@1 drukker: nézd nem vitatkozni szeretnék főleg nem "ismeretlen álnév mögé bújó drukkerrel" hidd el nekem is könnyebb lenne ha a gyerekem itthon kapná meg azt amire szüksége van. Rengeteg tehetséges korosztályos gyereket ismerek aki külföldre kényszerül. Miért is? És a fegyelem. Igen. Ez avval a tekintéllyel és a csapat edző közötti optimális kapcsolattal kezdődik amivel egy ilyen esetre sor sem kerülhetne. de ne felejtsük el egy kamasz korosztályról van szó. Igenis kezelni kell bizonyos helyzeteket és itt már nincs képben a szülő! Ez röhejes is lenne. Fegyelem és összetartás. Én is ezt hiányoltam de remélem ez fog változni.És ha nem ismered közelről ezt a korosztályt és a helyzeteket??? én mindegyiket közelről éltem át láttam minden percet edzésből és meccsből. Bocsánat ha valakit is megsértettem a szakmaiságában.
1 drukker 2011.11.01. 15:40:10
@zsuki6: Én valójában csak "1 drukker" vagyok, aki ha teheti szívesen jár ki sport eseményekre. A név nem is fontos, mert ha valahova ki is lenne írva a nevem, akkor is ugyan az véleményem. Lehet, hogy összességében is alul maradok a véleményemmel (volt rá példa) de logikus érvekkel vagy egy egy eset részletesebb ismertetésével meggyőzhető vagyok. Nekem úgy hozta a sors, hogy csak a part vonal mellől kibicelek illetve írogatok.
Ismeretlenül is szurkolók nektek azért, hogy a sors igazságot szolgátason és sok örömötök legyen a hokis világban.
Ismeretlenül is szurkolók nektek azért, hogy a sors igazságot szolgátason és sok örömötök legyen a hokis világban.
zsuki6 2011.11.01. 16:08:45
@1 drukker: Ismeretlenül is köszönöm de itt nem sorsról és igazságról van szó csak hokiról és szakmaiság alatt nem csak a pályaedzőket értem hanem a háttérmunkát is.(nálunk hiány!!!! külön száraz edző megfelelő pszichikai felkészítés szakemberrel csapat illetve egyéni megfelelő kondi szerinti terhelés és orvosi klinikai háttérrel havi szinten, táplálkozás stb)Csak összehasonlítási alapom van érteni nem étek hozzá. Valóban a kapuháló mögül szemlélem a hokit és még mindig azt veszem észre hogy a kapusoknak van a legmostohább sorsa itthon. Vegyük pl a Hetit hihetetlen tehetség és ha megfelelő időben megfelelő" felkészítésre lett volna lehetősége már rég a világklasszisok között lenne a helye. Minden elismerésem a kitartásáért.
1 drukker 2011.11.01. 16:25:09
@zsuki6: Mindenhol vannak hiányosságok és minden szinten tanulni valók. Tudom én is, hogy sok mindenben kötelezően kell fejlődni. A laikus azt gondolja elég egy jégpálya és némi felszereltség azt oszt. Az utóbbi években világosodik meg sokaknak, hogy profi módon kell felkészíteni a gyerekeket, hogy hosszútávon eredményt érhessünk, érhessenek el. Azt is látom, hogy bizonyos szint felett (utánpótlásnál inkább igaz) a megfelelő ütemű fejlődéshez vezető út leginkább más távolabbi honban lehetséges.
zsuki6 2011.11.01. 16:53:28
@1 drukker: tisztában vagyok hogy minden pénz kérdése de az eredmények hozzák azt a bizonyost. kérdem én miért nem élünk azokkal a lehetőségekkel edzőkkel játékosokkal egyaránt akik már bizonyítottak? mert nehéz esetek? A hokit "normális" emberek nem űzik csakis fanatikus őrültek akiknek ez az életük. Igen nem könnyű kezelni őket de miért kényszerítjük őket "kényszerpályára"? de ez már túlmegy a szurkolói illetve szülői hatáskörön. A szurkoló szurkoljon a szülő pedig fizessen ha azt akarja hogy a gyereke tanuljon. Pont. A többit az "okosok" kitalálják és csinálják amire lehetőségük van azt lesz ami lesz. kiesünk esetleg feljutunk aztán megint kiesünk. vagy nem és akkor majd jó lesz. De tényleg a tudatos helyett a "majd meglátjuk mi lesz" kell?
feherfekete 2011.11.01. 18:18:30
@Jégkorong: Pont ezért kellett beleerősíteni a játékosbeszerzésbe.
Rob9 2011.11.01. 18:37:20
Érdekes beszélgetés sok tanulsággal. Azért lenne kérdés bőven. Valaki meg tudja magyarázni miért kell az U-20 nál 41, az U18 esetében 52 játékost behívni?
Mindenki tisztában van kik azok akik az első három sort jelentik. Sajnos nem a bőség zavara van ezeknél a korosztályoknál. Miért kell eljátszani állandóan ezt a műsort?
Ez méltánytalan azokkal akikről úgyis tudják másnap hazaküldik őket. De szerencsétlen a legjobbak felé is, hiszen jogosan kérdőjelezik meg az egéssz komolyságát. Ráadásúl hogy lehet 40-50 játékossal komoly szakmai munkát végezni? Bár egy két külföldön játszóról tudjuk hogy nem jön, felesleges és rosszúl értelmezett eljárás. A válogatott nem szeretetotthon. Egy cél lehet, a sikeres szereplés.
Mindenki tisztában van kik azok akik az első három sort jelentik. Sajnos nem a bőség zavara van ezeknél a korosztályoknál. Miért kell eljátszani állandóan ezt a műsort?
Ez méltánytalan azokkal akikről úgyis tudják másnap hazaküldik őket. De szerencsétlen a legjobbak felé is, hiszen jogosan kérdőjelezik meg az egéssz komolyságát. Ráadásúl hogy lehet 40-50 játékossal komoly szakmai munkát végezni? Bár egy két külföldön játszóról tudjuk hogy nem jön, felesleges és rosszúl értelmezett eljárás. A válogatott nem szeretetotthon. Egy cél lehet, a sikeres szereplés.
zsuki6 2011.11.01. 18:54:24
Talán mert hátha valaki nem jön el és még mindig marad valaki. "majd meglátjuk mi lesz"
Rob9 2011.11.01. 19:09:31
@zsuki6: Nem, ez lehetetlen, hiszen szakemberek irányítják a folyamatot!
zsuki6 2011.11.01. 19:12:31
nyilván ehhez kétség nem fér de mi van ha?????
zsuki6 2011.11.01. 19:17:42
Röhej! levelezek egy olyannal akit nem is ismerek saját bevallása szerint nem is érdekelt és nem is ismeri a korosztályos problémát nyilván fizetik hogy "drukker és hozzászóló" legyen és egyébként q jól el vok itt magamban.
1 drukker 2011.11.01. 20:45:56
@zsuki6: Az hogy szeretem ezt a gyors és szórakoztató játékot az tény. Az is, hogy szurkolók a magyar hokinak minden vonalon az meg természetes (nekem). Azt is elmondtam, hogy nem vagyok érintett semmilyen vonalon. Így érthetetlen számomra a keserű szájízes utolsó hozzászólásod.
Tillasz 2011.11.01. 21:28:44
@zsuki6:
"négy: ...csak épp egy összetartáson rendelt egy pizzát mert nem volt elég a kaja...."
Az igaz történet, még ha fáj is ez volt:
Nevezett játékos a krumplipüréből szép alkotásokat készített evés helyett, erre figyelmeztették, hogy ha nem eszi meg mást nem ehet! Az ebéd után 5 perccel megérkezett a Pizza futár. (Vajon mikor rendelhette?) Majd miután az edzők és csapatvezető kérte, hogy az étkezőbe vigye be a pizzát ezt megtagadta, a csapatból egyedüliként. A mérkőzés végén mindegyik játékos visszakapta a gyorsan elkészült pizzáját.
"négy: ...csak épp egy összetartáson rendelt egy pizzát mert nem volt elég a kaja...."
Az igaz történet, még ha fáj is ez volt:
Nevezett játékos a krumplipüréből szép alkotásokat készített evés helyett, erre figyelmeztették, hogy ha nem eszi meg mást nem ehet! Az ebéd után 5 perccel megérkezett a Pizza futár. (Vajon mikor rendelhette?) Majd miután az edzők és csapatvezető kérte, hogy az étkezőbe vigye be a pizzát ezt megtagadta, a csapatból egyedüliként. A mérkőzés végén mindegyik játékos visszakapta a gyorsan elkészült pizzáját.
1 drukker 2011.11.01. 21:50:41
@Tillasz: Köszönöm a kiegészítő információt.
Semmi sem történik véletlenül, mindennek megvan a miértje.
Semmi sem történik véletlenül, mindennek megvan a miértje.
Rob9 2011.11.01. 22:07:53
Eszerint az étvágya alapján ítélték meg. Ez jóóóóóóó. Vajon a csaptvazető ott van e még?
Ha a játékosok éhesek biztos ők a hibásak. Ez komoly?
Aki mindennek behajol az rendben. Talán rá kéne jönni, egy csapatvezető végezze a dolgát. Az elégtelen szervezésért a szar kajáért kit vontak felelőségre? A szakmai stáb baklövéseiről nem is beszélve. A 16 éves játékos pizzaevése a téma. Röhej. Jó lenne olvasni egyszer egy szakmai beszámolót ezekről a botrányos eredménnyel végződő világversenyekről. Szembenézés helyett a pizza a téma. Tényleg döbbenetes.
Ha a játékosok éhesek biztos ők a hibásak. Ez komoly?
Aki mindennek behajol az rendben. Talán rá kéne jönni, egy csapatvezető végezze a dolgát. Az elégtelen szervezésért a szar kajáért kit vontak felelőségre? A szakmai stáb baklövéseiről nem is beszélve. A 16 éves játékos pizzaevése a téma. Röhej. Jó lenne olvasni egyszer egy szakmai beszámolót ezekről a botrányos eredménnyel végződő világversenyekről. Szembenézés helyett a pizza a téma. Tényleg döbbenetes.
Kivago Ivan Györgyné 2011.11.01. 22:14:52
@zsuki6:
Amúgy a Pizzás fiú ott van a keretben.Mi a baj? Melyik Hetire gondolsz?
@Rob9: úgy gondolod,kölyöktől juniorig míg felnőnek ugyan azt a 15-20 srácot kéne megnézni? Pl Dobos Tamás soha nem volt UP válogatott azért felnőtt lett...
Ilyenkor nem szokott 40-50 gyerek jégen lenni ez egy bő keret,belőlük lesz kiválasztva az aktuális.Amúgy meg ez a legviccesebb "Mindenki tisztában van kik azok akik az első három sort jelentik" eleve 22 emberrel szokás világeseményre utazni ,minek edző a mindenki szavazzák meg ki utazzon (bár úgy is tudjuk) Csak egy fikció lehet valaki a Kasinak (bocsánat) lő 10 gólt "mindenki tudja,hogy a válogatottba való" de a Kanadai edző elvár tőle valamit ,de azt nem tudja megcsinálni akkor??
Amúgy a Pizzás fiú ott van a keretben.Mi a baj? Melyik Hetire gondolsz?
@Rob9: úgy gondolod,kölyöktől juniorig míg felnőnek ugyan azt a 15-20 srácot kéne megnézni? Pl Dobos Tamás soha nem volt UP válogatott azért felnőtt lett...
Ilyenkor nem szokott 40-50 gyerek jégen lenni ez egy bő keret,belőlük lesz kiválasztva az aktuális.Amúgy meg ez a legviccesebb "Mindenki tisztában van kik azok akik az első három sort jelentik" eleve 22 emberrel szokás világeseményre utazni ,minek edző a mindenki szavazzák meg ki utazzon (bár úgy is tudjuk) Csak egy fikció lehet valaki a Kasinak (bocsánat) lő 10 gólt "mindenki tudja,hogy a válogatottba való" de a Kanadai edző elvár tőle valamit ,de azt nem tudja megcsinálni akkor??
Rob9 2011.11.01. 22:17:43
Ja! Majd elfelejtem, Tillasz Úrnak jó étvágyat egy négyórás pizzához!
Kivago Ivan Györgyné 2011.11.01. 22:29:44
@Rob9: Játékosnak meg a mérkőzés előttihez.
akik nem rendeltek pizzát éhen haltak vagy rosszul lettek?
u.i. a Pizzáról amúgy csak zsuki6 beszél,de nem értem miért mert az említett srác a keretben van
akik nem rendeltek pizzát éhen haltak vagy rosszul lettek?
u.i. a Pizzáról amúgy csak zsuki6 beszél,de nem értem miért mert az említett srác a keretben van
zsuki6 2011.11.02. 05:24:27
@Kivago Ivan Györgyné: látom nem érted a lényeget. Nem a pizza a lényeg hanem a fegyelem és szervezés amit a vezetők csinálnak majd példát statualnak a gyerek nem öltözhet be a meccsre. Zolyom ellen zakó a poén ráadásul hogy a Zolyom edzője 3 évig dolgozott az Ádámmal Léván, ismerte és röhögött az egész stábon. Összegezve nem az eredmény számít. És nevelési szándékból nem vehetett részt a következő összetartáson.
zsuki6 2011.11.02. 05:29:32
Ja és nem ő az egyetlen akit nevelési szándékból nem hívtak be. Végül is olyan sok gyerek van had játszon a többi is. Mi ez? Nevelési tanácsadó?
1885* 2011.11.02. 08:14:14
@Tillasz: Nem értem, segíts kérlek, ezt írtad:
"Nevezett játékos ...mindegyik játékos visszakapta a gyorsan elkészült pizzáját."
most akkor nevezett játékos, vagy mindegyik rendelt pizzát? vagy "nevezett
" játékos rendelt mindenkinek?
Egyébként lehet, hogy hiányoztam azon a pedagógia órán amikor ez felmerülhetett, de nem értem miért olyan halálos bűn egy pizzarendelés, ha a tábori koszt, nem ízlik vagy kevés?
@zsuki6: A Nagy Gergőt is pedagógiai célzattal hagyták ki a VB-ről és úgy tűnik bevált a módszer.
Viszont ő nem pizzát rendelt.
Van még más is?
Pártatlanul kérdem.
"Nevezett játékos ...mindegyik játékos visszakapta a gyorsan elkészült pizzáját."
most akkor nevezett játékos, vagy mindegyik rendelt pizzát? vagy "nevezett
" játékos rendelt mindenkinek?
Egyébként lehet, hogy hiányoztam azon a pedagógia órán amikor ez felmerülhetett, de nem értem miért olyan halálos bűn egy pizzarendelés, ha a tábori koszt, nem ízlik vagy kevés?
@zsuki6: A Nagy Gergőt is pedagógiai célzattal hagyták ki a VB-ről és úgy tűnik bevált a módszer.
Viszont ő nem pizzát rendelt.
Van még más is?
Pártatlanul kérdem.
zsuki6 2011.11.02. 08:33:35
A nevezett játékos szólt hogy szar a kaja íztelen kevés hajszál ebben abban és felhívta a szülőt "apa éhes vagyok mert ezt nem eszem meg mit csináljak?" hozzáteszem nem volt egyedül. apa mondja rendelj. ok kikéredzkedtek az edző nem engedte ki őket enni ezért rendeltek. megjött a pizza és az edző is. edző:"aki eszik az holnap nem játszik" mindenki lerakta a falatot kivéve a nevezett játékost. avval az indokkal bocsi éhesen nem tok edzeni. de tényleg ezt a csontot kell rágni?????? röhej. van akinél beválik van akinél nem. azt kizárják mert éhes?
zsuki6 2011.11.02. 08:36:30
@1885*: itt kezdődik a "szakma" aki pizzát rendel nem játszhat.
zsuki6 2011.11.02. 08:37:31
nevelési tanácsadó túlélési táborral spékelve
Tillasz 2011.11.02. 08:55:39
@Rob9:
Köszönjük Emese!
Neked írtam egy külön emilt.
@1885*:
Emesének válaszoltam. Azt hittem, hogy Neked is el tudom küldeni, de nem mentettem el.
A lényeg az ebéd előtt (!) rendelték a pizzát, nem csak Ő mások is, az ebédből nem ettek, - egy krumplipürét miért is nem lehet megenni? - az edzőtábor szabályait többször megsértették.
A többi, hogy egy utasítást - ami kérés formájában hangzott el - valaki nem hajtja végre - egyedüliként -, utána még kissé arrogáns is, ez már más tészta.
Amúgy szerintem a rend az, hogy megkísérelem megenni az elém tett ételt - hidd el nálam kevés finnyásabb ember van, de tökéletesen jó ebéd volt -, ha ez kevés szólok a csapatvezetőnek, hogy bocs ez kevés még szeretnénk enni valamit, akkor ezt a csv megoldja, ha azzal egyetért. (Ezt előtte az edzőkkel egyezteti, mi fér bele mi nem és mire van keret.) De mérkőzés előtt nem biztos, hogy éppen pizzával és Colával kell táplálkozni. A többit a játékos érdeke miatt sem teszem közkinccsé.
Azért érdekes a dolog, mert a fiú ott van, és nagy eséllyel pályázik a VB szereplésre.
Köszönjük Emese!
Neked írtam egy külön emilt.
@1885*:
Emesének válaszoltam. Azt hittem, hogy Neked is el tudom küldeni, de nem mentettem el.
A lényeg az ebéd előtt (!) rendelték a pizzát, nem csak Ő mások is, az ebédből nem ettek, - egy krumplipürét miért is nem lehet megenni? - az edzőtábor szabályait többször megsértették.
A többi, hogy egy utasítást - ami kérés formájában hangzott el - valaki nem hajtja végre - egyedüliként -, utána még kissé arrogáns is, ez már más tészta.
Amúgy szerintem a rend az, hogy megkísérelem megenni az elém tett ételt - hidd el nálam kevés finnyásabb ember van, de tökéletesen jó ebéd volt -, ha ez kevés szólok a csapatvezetőnek, hogy bocs ez kevés még szeretnénk enni valamit, akkor ezt a csv megoldja, ha azzal egyetért. (Ezt előtte az edzőkkel egyezteti, mi fér bele mi nem és mire van keret.) De mérkőzés előtt nem biztos, hogy éppen pizzával és Colával kell táplálkozni. A többit a játékos érdeke miatt sem teszem közkinccsé.
Azért érdekes a dolog, mert a fiú ott van, és nagy eséllyel pályázik a VB szereplésre.
zsuki6 2011.11.02. 09:09:57
még egyszer megkérdem. Tényleg erről szól a válogatott? Igen mert a lényegről senki nem mer szólni? Mi folyik itt könyörgöm. Legyen már gazdája a témának és folyjon igazi munka! Igen ott van heted magával meg még kb 50 gyerekkel ezt hogy kezelik? egy nap rúgják ki több mint a felét? az U20ban két évig kellet rá tolták az egészet és most még a keretben sincs? hol a csapat hol a vezetés hol a szakma?
1885* 2011.11.02. 09:47:45
@zsuki6: én nem rágtam a csontot. Te hoztad fel a pizzatémát, én csak rákérdeztem, hogy volt, de Tőled is kérdem, most kivel van bajod konkrétan? Egy személlyel a stábból vagy mindenkivel, vagy a szövetség vezetőivel vagy a szakáccsal :)
@Tillasz: az arrongancia természetesen nem megengedett.
Én úgy tudom meccs előtt szénhidrátot kell fogyasztani, de ahogy nézem itt nem ez a fő kérdés, hanem valami személyes probléma.
p.s.Hajek vajon megeszi a krumplipürét?
@Tillasz: az arrongancia természetesen nem megengedett.
Én úgy tudom meccs előtt szénhidrátot kell fogyasztani, de ahogy nézem itt nem ez a fő kérdés, hanem valami személyes probléma.
p.s.Hajek vajon megeszi a krumplipürét?
Tillasz 2011.11.02. 10:02:06
@1885*:
Tényleg nem érted.
@zsuki6:
Te jöttél ezzel.
Szakmaiság. Szerintem az új edző előtt mindenki tiszta lappal indult. Ő eldönti, kire van szükséges, kire nincs. Szintén neki kell eldöntenie, kire hol számít. Ha ehhez igényli mások segítségét megkapja.
Ennyi. Aztán, hogy ezzel ki mennyire tud élni, vagy nem élni az a pályán úgy is el fog dőlni.
Tényleg nem érted.
@zsuki6:
Te jöttél ezzel.
Szakmaiság. Szerintem az új edző előtt mindenki tiszta lappal indult. Ő eldönti, kire van szükséges, kire nincs. Szintén neki kell eldöntenie, kire hol számít. Ha ehhez igényli mások segítségét megkapja.
Ennyi. Aztán, hogy ezzel ki mennyire tud élni, vagy nem élni az a pályán úgy is el fog dőlni.
1885* 2011.11.02. 10:18:44
@Tillasz: pedig hidd el teljesen semlegesen próbálom megérteni.
Értem, hogy kell a fegyelem, meg az van amit a vezetés mond, és ne dumáljon vissza arrogánsan egy játékos.
Nagyon halkan kérdem, amíg Volános volt addig jól viselkedett?
Értem, hogy kell a fegyelem, meg az van amit a vezetés mond, és ne dumáljon vissza arrogánsan egy játékos.
Nagyon halkan kérdem, amíg Volános volt addig jól viselkedett?
zsuki6 2011.11.02. 11:31:22
@1885*: végre valaki kapizsgálja amiről beszélek. a gyerek le lett hordva mea culpa-lt bocsánatot kért mindenkitől akitől lehetett. a szülői végről rendezve de már megbocsájtson a világ még mindig azt kérdem amit előzőleg és emberileg senkivel sincs semmi problémám csak (és ez lehet hogy az én gyengeségem) de még mindig nem értem. rátolunk egy vb-t egy kapusra? legyen az Rajna (angol meccs) vagy Hajek bár ő nem volt ilyen helyzetben vagy Vayka? Arról meg szó sincs kik vannak előttük? Hogy egy "bérelt helyes" hátvédről kaptunk nem kevés gólt? És ki az aki lő? beszéljünk egy kicsit a csapatról is mert ugye ez egy egy csapatjáték ha jól tudom.
Rob9 2011.11.02. 11:40:42
@Kivago Ivan Györgyné: A véleményem lényegi részére nem kaptam válasz. Komolyan azt gondolja bárki hogy egy nap alatt lehet megalapozott döntést hozni a keret felezéséről? Persze igen, hiszen világos hogy részben szinházat játszanak. Nálunk sajnos nem ezres létszámú korosztályok vannak. Jó ha 50-60 hadrafogható gyerek van évfolyamonként. És igenis mindenki tudja ki az a 10-15 játékos aki kiemelkedik a mezőnyből/bár 93 ban ez csak 3-4/.
A canadai edző nehéz helyzetben van. Csak remélni lehet hogy tud függetlenül és megalapozottan dönteni. A hírek szerint túl sok "tanácsadója" van. Szurkoljunk Neki.
A canadai edző nehéz helyzetben van. Csak remélni lehet hogy tud függetlenül és megalapozottan dönteni. A hírek szerint túl sok "tanácsadója" van. Szurkoljunk Neki.
1885* 2011.11.02. 12:00:13
@zsuki6: városi legenda és az álmoskönyv szerint nem jó a Volánnak nemet mondani.
Hajek nem túl jó példa ugyebár, mintha lemaradt volna a VB-ről, lehet akkor ő akart pizzát enni.
Hajek nem túl jó példa ugyebár, mintha lemaradt volna a VB-ről, lehet akkor ő akart pizzát enni.
zsuki6 2011.11.02. 12:04:47
@1885*: A Márk miért maradt volna le bármiről is mert nem volános? egyen amit akar de ez még nem minősíti. vagy igen?
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.02. 12:08:26
sztem nem volanfuggo az, hogy ha ellentmondok az edzomnek, megbuntet.
es akkor itt emlekezzunk vissza Cortinara, aki a sutit majszolo Palkovicsnak megmutatta hogy mit eszik az ellenfel...
es akkor itt emlekezzunk vissza Cortinara, aki a sutit majszolo Palkovicsnak megmutatta hogy mit eszik az ellenfel...
1885* 2011.11.02. 12:11:12
@zsuki6: én úgy emlékszem nem vitték ki a VB-re. Javíts ki ha tévedek.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: hát mert a Te edződ az nagyon szigorú, nem Volánfüggő?
ÖÖÖÖÖööö nem akartam leírni, de, Szirányi Bence?
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: hát mert a Te edződ az nagyon szigorú, nem Volánfüggő?
ÖÖÖÖÖööö nem akartam leírni, de, Szirányi Bence?
zsuki6 2011.11.02. 12:18:43
@1885*: nem értem ezért miért engem kövezel NEM ÉN DÖNTÖK. erről beszélek mind ezidáig. és nincs ÉN EDZŐM. (sajnos) a múltbéli lehetőségekről meg mesélhetnék ki milyen ellenszemel állt hozzá.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.02. 12:18:44
@1885*: Sziranyi azert jo pelda, mert megmutatta/megmutatja, hogy nemcsak a Volanon keresztul lehet a valogatottba kerulni.
es igen, valoszinu h a mi edzonk szigoru, mert tudok olyan SZUPERMINIS gyerekrol, aki azert lett kihagyva egy torna keretebol, mert edzesen _nemjol_ viselkedett.
es igen, valoszinu h a mi edzonk szigoru, mert tudok olyan SZUPERMINIS gyerekrol, aki azert lett kihagyva egy torna keretebol, mert edzesen _nemjol_ viselkedett.
1885* 2011.11.02. 12:24:00
@zsuki6: dehogy kövezlek! Én csak megemlítettem, hogy LEHET, hogy Márkkal az volt ESETLEG a gond, hogy nem Volános.
Szívesen veszem ha mesélsz, akár privátban.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szirányit kihagyták a VB-ről vagy kihagyták? Remélem legközelebb ez már nem történik meg.
Szívesen veszem ha mesélsz, akár privátban.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szirányit kihagyták a VB-ről vagy kihagyták? Remélem legközelebb ez már nem történik meg.
1885* 2011.11.02. 12:27:33
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: , az a pedagógiai módszer ami beválik egy szuperminisnél nem feltétlen működik az u18 v. u20-nál, de ez is csak az én véleményem.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.02. 12:40:16
kozben szolni szeretnek, hogy csak erdekel a vita, azert szalltam be, nem am barki melett/ellen...
vaze 2011.11.02. 14:02:47
értem én, hogy magyarországon sokan nincsenek tisztában az étkezés fontosságával, de azért odáig nem kellene eljutni, hogy a meccs előtti pizzaevés lesz a szakmaiság origója... :)))))
Kivago Ivan Györgyné 2011.11.02. 16:41:24
@vaze: @zsuki6:
Nem a pizzaevés a lényeg ezt csak Zsuki feszegeti.Azért az ... ha egy 18 éves válogatott játszik a kajával LOL...
Amúgy a srác 18 éves benne van az ifi keretben !!!!!!!!!(bár legutóbb ő nem ment el) Jah,hogy a juniorba kéne???????
Amúgy valahol olvastátok ,hogy 40-50 lesznek jégen?? Mert én sehol!!!!!!
Nem a pizzaevés a lényeg ezt csak Zsuki feszegeti.Azért az ... ha egy 18 éves válogatott játszik a kajával LOL...
Amúgy a srác 18 éves benne van az ifi keretben !!!!!!!!!(bár legutóbb ő nem ment el) Jah,hogy a juniorba kéne???????
Amúgy valahol olvastátok ,hogy 40-50 lesznek jégen?? Mert én sehol!!!!!!
zsuki6 2011.11.02. 17:06:21
@Kivago Ivan Györgyné: 94-es és ez tavaly volt tájékozódj! de még mindig nem érted hogy a lényeg nem ezen van gratulálok.
zsuki6 2011.11.02. 17:10:39
@vaze: tényleg de meccs előtti nap este történt.
zsuki6 2011.11.02. 17:13:11
@Kivago Ivan Györgyné: tekerj föl és kattints a linkre és számolj!
vaze 2011.11.02. 17:22:41
@zsuki6: teljesen mindegy, kérdezz meg bátran bárkit, aki megjárta a tengerentúlt, hogy fontos-e, hogy mit esznek meccs előtti napon, illetve mi a jutalma annak, aki az edző/csapatvezető határozott utasítása ellenében étkezik. megsúgom: a problémát sem fogják érteni. A példa meg azért jó, mert éppen te hoztad fel, majd pár mondattal arrébb te kérsz számon szakmaiságot.
Vincenzo90 2011.11.02. 17:29:35
@vaze: Tengeren túlon? Nem kell ahhoz olyan messzire menni. Elég megkérdezni nagyanyámat, hogyan kellett etesse a profi sportoló férjét és mennyire szogorúan vették a csapatnál a dolgot. Soha nem lesz abból nagy játékos, aki az ilyenekre fittyet hány.
zsuki6 2011.11.02. 18:20:49
@vaze: pár kommenttel ezelőtt pont erről írtam. Fontos lenne profi szervezésre vezetésre és megannyi háttérmunkára is ami nálunk hihetetlenül hiányzik és nem kerülne sor ilyen esetekre. És ha már a tengeren túlt hoztad fel ott valahogy működik de a fegyelem hiányáért nehogy már a gyerek legyen felelős!!!!!!!!!
vaze 2011.11.02. 18:31:45
@zsuki6: így konkrétumok nélkül erről nincs értelme vitatkozni, mert nagy általánosságban nyilván igaz, amit írsz. de: "a fegyelem hiányáért nehogy már a gyerek legyen felelős!"
hát ki a f.om? a szülő? :)
hát ki a f.om? a szülő? :)
kerusz 2011.11.02. 18:35:19
@zsuki6: Milyen esetre nem kerül sor?
Hallanád Stephan Lundhot, Cortinát, Kevin Primeaut, JP-t, és akár azt a Thurstont is, akinek a szakmai kvalitásait itt most többen megkérdőjelezitek ezzel a remek hisztivel, mind az elsők között emlegeti az étkezés fontosságát. Az is lehet, hogy az öntudatos és finnyás fiatalnak nem ízlő kaja azért volt éppen az, mert valaki törődött azzal, hogy mikor mit kellene ennie a csapatnak. Vagy Te talán táplálkozástudományi szakértő vagy, hogy eldöntsd, mikor ehet a gyerek mit?
Egyébként meg a különutaskodásnak is van egy normális módja akkor, amikor huszoniksz ember csapatként van együtt. Ha valakinek valami nem tetszik, mást szeretne, akkor megkérdez valakit a csapatért felelős személyek közül, hogy lehet-e. Aki erre képtelen, az nem csapatember. Ennyi ennek az üzenete, nem több.
Az pedig valahol végtelenül szomorú, hogy egy 17-18 éves fiatalembernek, aki állítólag komoly hokis akar lenni, ezt külön el kell magyarázni a hozzátartozóival együtt.
És igen, van olyan, hogy inkább elvisznek egy gyengébb játékost, aki képes magát alárendelni a csoportnormáknak.
Hallanád Stephan Lundhot, Cortinát, Kevin Primeaut, JP-t, és akár azt a Thurstont is, akinek a szakmai kvalitásait itt most többen megkérdőjelezitek ezzel a remek hisztivel, mind az elsők között emlegeti az étkezés fontosságát. Az is lehet, hogy az öntudatos és finnyás fiatalnak nem ízlő kaja azért volt éppen az, mert valaki törődött azzal, hogy mikor mit kellene ennie a csapatnak. Vagy Te talán táplálkozástudományi szakértő vagy, hogy eldöntsd, mikor ehet a gyerek mit?
Egyébként meg a különutaskodásnak is van egy normális módja akkor, amikor huszoniksz ember csapatként van együtt. Ha valakinek valami nem tetszik, mást szeretne, akkor megkérdez valakit a csapatért felelős személyek közül, hogy lehet-e. Aki erre képtelen, az nem csapatember. Ennyi ennek az üzenete, nem több.
Az pedig valahol végtelenül szomorú, hogy egy 17-18 éves fiatalembernek, aki állítólag komoly hokis akar lenni, ezt külön el kell magyarázni a hozzátartozóival együtt.
És igen, van olyan, hogy inkább elvisznek egy gyengébb játékost, aki képes magát alárendelni a csoportnormáknak.
zsuki6 2011.11.02. 18:44:20
@vaze: Köszönöm "f.om? a szülő?" mondatot bocsi de ez téged minősít és had kérdezzem meg a szülőnek milyen szerepe van egy válogatott összetartáson? Mindenki anyukája apukája menjen oda és pesztrálja a gyerekét? Tudod egyáltalán mihez szólsz hozzá?
zsuki6 2011.11.02. 18:47:24
@kerusz: rajta. köszönöm a helyreigazítást.
zsuki6 2011.11.02. 18:50:42
@kerusz: aki problémás de jó nem kell mert kezelni kell legyen az gyerek vagy edző ugye mert ezt a korosztályt legjobban a Kercsó ismeri de mivel problémás nem engedjük a válogatott közelébe. Nem gond. Legalább fegyelmezetten fogunk kiesni.
zsuki6 2011.11.02. 19:10:13
@kerusz: senkinek a szakmai kvalitását nem kérdőjeleztem meg már bocsánat főleg az említett emberekét. a fegyelemről és összetartásról meg a háttérmunkáról beszéltem bocsánat ha nem voltam elég egyértelmű. És igen én is ugyan ezt szeretném és a gyerek is ezt kapja hátulról. Hülye kamasz mint mindegyik néha tarkón kell vágni de a válogatott az válogatott nem? Alárendelni? Ehhez szükség lenne egy kis tekintélyre és itt megint nem az általad említett neves edzőkről beszélek és minden elismerésem az övék ha ebből valamit a neves tanácsadókkal együtt fel tudnak építeni
vaze 2011.11.02. 19:11:25
@zsuki6: másképpen vélekedünk a fasz szó használatáról, ha azt hiszed, hogy ez bárkit is minősít, az téged minősít :)
az írtad, hogy nehogy már a gyerek legyen a felelős, ha a gyerek fegyelmezetlen. erre bátorkodtam azt írni, amit, én ugyanis a gyereken kívül maximum a szülőt tudom elképzelni. és nem, nem úgy, hogy ott van (ez hogy jutott eszedbe?), hanem a nevelésen keresztül (ez hogy nem jutott eszedbe?). nekem a jégkorongban az az egyik legfurcsább, hogy mennyire ajnározza itt a szülők többsége a gyermekét. lehet, hogy ez sportágspecifikus, lehet hogy a világ változott meg ennyire, de amikor én sportoltam, ez még egészen másképp volt.
az írtad, hogy nehogy már a gyerek legyen a felelős, ha a gyerek fegyelmezetlen. erre bátorkodtam azt írni, amit, én ugyanis a gyereken kívül maximum a szülőt tudom elképzelni. és nem, nem úgy, hogy ott van (ez hogy jutott eszedbe?), hanem a nevelésen keresztül (ez hogy nem jutott eszedbe?). nekem a jégkorongban az az egyik legfurcsább, hogy mennyire ajnározza itt a szülők többsége a gyermekét. lehet, hogy ez sportágspecifikus, lehet hogy a világ változott meg ennyire, de amikor én sportoltam, ez még egészen másképp volt.
zsuki6 2011.11.02. 19:30:43
@vaze: Had bátorkodjam megkérdezni hány összetartást és vb-t néztél testközelből? egyébként én is sportoló voltam ez régen tényleg nem így működött. ez való igaz de nehéz egy szülőnek otthon helyre rakni a dolgokat amikor a többi nem ezt teszi és a csordaszellem működik. Ugyanarról beszélünk és én is azt szeretném hogy a vezetőkkel a szülő együtt tudjon működni. Ennek a hiánya fáj nem más mert így mindkettőnek nehéz dolga van. Hány válogatott szülői is volt amin felvetődnének ezek a problémák és meg lehetne beszélni? egyikről sem kaptam értesítést.
kerusz 2011.11.02. 19:39:48
@zsuki6: "de nehéz egy szülőnek otthon helyre rakni a dolgokat amikor a többi nem ezt teszi és a csordaszellem működik" - Tehát ha egy szülő hülye, akkor a többi kényszerűségből kell hülye legyen?
vaze 2011.11.02. 19:50:00
@zsuki6: ezek egyrészt alapvető viselkedési normák, másrészt olyan dolgok, amiket nem a válogatottban kellene elsajátítani. nem akarok ítélkezni feletted vagy túldimenzionálni egy esetleges párbeszédet, de olvasd vissza, hogy miket írtál, itt is megy a felelősség áthárítása: én semmiért nem vagyok felelős, én semmiben nem vagyok hibás, mások vittek rossz útra engem, mások bűne az én hibám. ehhez képest egyetlenegy ember ette meg azt a pizzát. egyre kerekebb ez a hasonlat.
zsuki6 2011.11.02. 19:50:46
@kerusz: Erre inkább nem reagálok. Senki nem beszél meg semmit senkivel. van egy vb előtte nincs szülői tájékoztatás a végén pedig nincs értékelés. ez szomorú.
zsuki6 2011.11.02. 19:56:02
@vaze: ez pont fordítva működik. A vezetők próbálják a szülőkre tolni. ez is egy megoldás.
vioola 2011.11.02. 20:38:28
@zsuki6: Hol az alázat?
zsuki6 2011.11.02. 20:54:07
@vioola: Kinek is kéne megalázkodnom?
vioola 2011.11.02. 21:03:08
@vioola: SeHol az alázat.
Kivago Ivan Györgyné 2011.11.02. 21:40:48
@zsuki6: Kérdezd @Tillasz: -t a mérkőzés előtt történt.De hahóóó szerintem ezt már mindenki elfelejtette srác az ifi keret tagja. Biztos nem lesznek 50-jégen.
Am ha új edzők vannak akkor valaki diktálja be nekik a legjobb 15-20? ne nézzék meg őket? vagy teszteljék ki menyire tud megfelelni az általuk elképzelt taktikai elképzeléseknek?
Am ha új edzők vannak akkor valaki diktálja be nekik a legjobb 15-20? ne nézzék meg őket? vagy teszteljék ki menyire tud megfelelni az általuk elképzelt taktikai elképzeléseknek?
Kivago Ivan Györgyné 2011.11.02. 21:46:45
megkérdem 27 x a 94-es srác" melyik keretből maradt ki most a pizza miatt?"
Vincenzo90 2011.11.03. 00:27:39
@zsuki6: Ha engem kérdezel nem az eredmény az elsődleges az utánpótlásnál. Ezért is utánpótlás. Igen, inkább essen ki a csapat fegyelmezetten és tanuljanak belőle csapattagok, kiesők egyaránt, mit hogy most nyerjen egy olyan bagázs, aki nem érdemli meg és később egy komoly, felnőtt VB, vagy bajnokság menjen el a hülyeségén, esetleg később az egész karrierje azon, hogy ő meccsek előtt hajlamos pizzát zabálni.
1885* 2011.11.03. 08:03:49
@Vincenzo90: én reggelire vagyok hajlamos pizzát zabálni. Lehetek-e válogatott?
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.03. 09:47:58
asszem ez a post mar elcsuszott. volt itt volan, nemvolan, pizza, krumplipureszobor, enegdekenyseg, engedetlenseg, edzo szulo alazat.
mikor lesz a vb?
mikor lesz a vb?
1885* 2011.11.03. 10:10:30
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: nem értesz Te semmit :P
Theutus 2011.11.03. 22:00:35
Az igazság az, hogy én is ilyen
dilis pacák voltam. Én is egész nap gumilabdát markolászva mászkáltam
összevissza.
– Miért?
– Mit miért?
– Miért mászkáltál egész nap gumilabdát markolászva?
– Azért, mert a gumilabda... – kezdte Orr.
–... jobb, mint a vadalma? Orr vihogva rázta a fejét.
– Azért csináltam, hogy megóvjam jó híremet abban az esetben, ha
valaki elkapna, amikor vadalmával a pofámban mászkálok összevissza.
Gumilabdával a kezemben letagadhattam, hogy vadalma van a pofámban.
Mindig, amikor valaki megkérdezte, hogy miért mászkálok vadalmával a
pofámban, csak kinyitottam a tenyeremet, és megmutattam neki, hogy
gumilabdával mászkálok, és nem vadalmával, és hogy a kezemben van,
nem a pofámban.
dilis pacák voltam. Én is egész nap gumilabdát markolászva mászkáltam
összevissza.
– Miért?
– Mit miért?
– Miért mászkáltál egész nap gumilabdát markolászva?
– Azért, mert a gumilabda... – kezdte Orr.
–... jobb, mint a vadalma? Orr vihogva rázta a fejét.
– Azért csináltam, hogy megóvjam jó híremet abban az esetben, ha
valaki elkapna, amikor vadalmával a pofámban mászkálok összevissza.
Gumilabdával a kezemben letagadhattam, hogy vadalma van a pofámban.
Mindig, amikor valaki megkérdezte, hogy miért mászkálok vadalmával a
pofámban, csak kinyitottam a tenyeremet, és megmutattam neki, hogy
gumilabdával mászkálok, és nem vadalmával, és hogy a kezemben van,
nem a pofámban.
Vincenzo90 2011.11.03. 22:20:51
@1885*: A in konyítód miatt nem tudok erre válaszolni se értelmesen, se viccesen. Hülye anonymus, te! :D
zsuki6 2011.11.05. 17:22:07
Tényleg egyszerűbb féreérteni mint megérteni az igazi problémát. A pizza ragcsalas helyett szdmbenezni mik mennek az igazi tethelyzetekben. De mint tudjuk nem az eredmény számít.
Vincenzo90 2011.11.05. 22:22:26
@zsuki6: Egyébként szerintem igen hülyeség az utánpótlásban az eredményorientált szemlélet. Sportolókat kell nevelni, nem pár egobajnokot, akiből lehet, hogy később semmi nem lesz, de legalább majd lesz pár utánpótlás érme.
zsuki6 2011.11.06. 20:41:15
@Vincenzo90: összesegeben igazad van úgy u16 ig . De egy kiemelt latvanysportban nem ártana már anyagi vonatkozasaban sem ha u18 és 20 ban nem azért kellene küzdeni hogy ki ne essünk. És persze a gyerekek távlati lehetőségeik szempontjából sem mindegy melyik csoportban játszanak. Az ilyen mondatokkal pl nem a győzelem a részvétel a fontos azok vigasztaljak maguk akik egyébként nem oda valók, lehuzzak az egész csapatot, de legalább nem lóg ki a sorból. Azoknak meg akik akarnak elveszik a kedvét.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.11.06. 23:27:31
Azoknak meg akik akarnak elveszik a pizzajat.
canadien 2011.11.07. 00:25:52
@vioola: Az én apám megvesz téged kilóra!Milyen alázatról beszélsz?!
vioola 2011.11.07. 19:19:43
@canadien: Ez a való világ?!juharszirup.