Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4909) nők (1298) playoff (1319) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2378) videó (2120) Összes címke

"Ha ezt előre tudom, valószínűleg nem jövök haza" - interjú Szuper Levente hokikapussal

2011.09.28. 07:31: Raon

"Ha ezt előre tudom, valószínűleg nem jövök haza" - interjú Szuper Levente hokikapussal
2011. 09. 27., 18:57 Dajka Balázs forrás: origo.hu

75 komment

Címkék: szuper levente

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr333261862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raon 2011.09.28. 07:42:41

Elnézést, nem egy össznépi anyázás miatt tettem ezt ki, de úgy gondolom, egy ilyen interjút látnia kell a jékorong közönségnek. Nekem különösen ez a része "tetszett":

> Az itthon történtek jelentettek csalódást, mert gyakorlatilag egy Dél-Korea elleni meccs miatt jöttem haza,

Levikém, ha azon a meccsen nem csaltad volna a játékot, és nem "védtél" volna úgy, mint egy rakás kutyagumi, akkor nyilván nem így alakul a további sorsod sem. Amellyel az utolsó meccset látva amúgy senki sem járt jól.
Egy jó formában lévő Szuper Levire a marha nagy egója és a csapattársai által sem mindig tolerált nagyképűsége ellenére is szüksége lehet a válogatottnak - ha viszont nincs meg az a szuper forma, ma már bőven van minőségi cserénk. Arra nem kellesz, hogy a válogatottban próbáld a csúcsformádat megkeresni. Ezért az óvodás sértődésért meg kincstári bazdmeg jár, kapusütővel a hátsó feledbe.

De hogy pozitív is legyek: Fehérváron egy ideig az új szezon legjobb igazolási híre az volt, amikor a bejelentkező Levinek a vezetésünk azt találta mondani, hogy köszönjük, nem kérjük. Nekünk egy év bőven elég volt a profi Szuper Leventéből, az arcról és a Levi szögről még sokáig fogunk emlékezni rá.

OliBLOOD 2011.09.28. 08:07:21

Finn bajnokságtól Hetényi még haza fog tudni jönni a VB-re? Mert Szuper nem fog. Nehogy Bálizs-Rajna kettőssel utazzunk.
Levi a felkészülési meccsen és Kórea ellen is betlizett. Formáját látva nem sok edző kezdett volna vele a sorsdöntő meccsen.

Raon 2011.09.28. 08:19:20

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: bizony. Szerintem Bálizzsal (aki vsz jobb lehet még Heténél is) és Munróval egy cseppet jobban jártunk. :)

vaze 2011.09.28. 08:34:32

ez már a nagyon buta kategória

solarys 2011.09.28. 08:44:29

A cikk alapján nekem úgy tünik, nagyon meg van sértődve mert nem ő volt, automatikusan, az első számú kapus. Voltak, vannak érdemei az aranygeneráció válogatott korábbi eredményeiben, de tudomásul kellene vennie, jönnek új kapusok. A múltbéli eredmények nem adnak kiváltságot még neki sem. A finom fenyegetőzését végképp furcsálom: "jövőre nem biztos hogy hazajövök a VB-re"!

jágör68 2011.09.28. 08:50:18

Ez is olyan nesze semmi interjú.
Nem biztos, hogy otthagyja a klubcsapatát a playoff alatt, de ha számítanak rá hazajön a VB-re... Ez most mit jelent?
Egyébként meg nem kéne így degradálni az utolsó, olaszok elleni meccset, mert nemhiába állt be védeni, tartotta a reményeket egészen a 61. percig.
Nem kéne átmenni más sportágak arcoskodásás, lesajnálás stílusába. Mert itt nem engedhetjük meg magunknak.
Egyébként meg jöjjenek az újak, az Aranygeneráció már így is sokat tett

hüjeliba 2011.09.28. 08:59:51

@Raon:
Ha valaki nem csak udvariaskodik, miért baj?
Igen hibázott, amikor azt gondolta a VB. négy "felvezető" meccsén formába lendülhet, ahhoz hogy valóban Ő legyen az első számú, előbb itthon kellett volna legyen.
Abban viszont igaza van ,hogy tavaly túl sok volt a segítő kéz(edző) a válogatottnál, és a sok bába között valahogy pont nem jött ki lépés a srácoknak.
Hetéről a finnek véleménye tanulságos jó képességű kapusnak tartják ,de hajlamos elizgulni a tétmeccseket.
Amúgy az egész vb.-ben benne volt mikor-ha-nem-most meg persze-hibázhatunk-de-most-itthon-vagyunk hangulat

1 drukker 2011.09.28. 09:32:22

Levi nyilatkozata őszintének tűnik, bár én is érzek sértődöttséget a hazai vb szereplése miatt és egy kettősséget a további válogatottságát illetően. Ellentmondásosnak ítélem azt, hogy nem tetszik neki, hogy a Volán és a DAB is nem csak a "magyar" bajnokságban szerepel - ami nem tesz jót a honi hokinak.
Az egyértelmű, hogy a továbbiakban a családját és annak érdekeit tekinti elsődlegesnek. Ez alapjában véve nem is baj - tegye.
A válogatottság meg az a kérdés ahol a helyekért (reményeim szerint) meg kell küzdeni. Bérelt helyek nincsenek és nem is lehetnek. Az asztalra letett teljesítménynek kell dominálnia. Tulajdon képen itt is parázs vita volt arról, hogy kik kerüljenek be a keretbe és akik kimaradtak lehet, hogy nem a teljesítményük miatt maradtak ki, hanem a kevesebb bizalom miatt. Én is gondolkodtam azon, hogy én akkor vajon kit védettem volna, de igazából jó döntést nem lehetett hozni, mert egyik kapusunk sem volt meggyőző és csak bízni lehetett abban, hogy a döntő mérkőzésen nem lesz baj. (de ez már történelem és egyéni megítélés kérdése) A nemzeti együttesben szerepelni megtiszteltetés és elismerés is. Sajnálom, hogy neki csak akkor fontos, ha neki nem kell megküzdeni érte, ha neki nem kell megméretni magát. (Bár tévednék)
A DAB és Volán esetét én úgy ítélem meg, hogy mind két csapat az előre lépés jegyében indult egy általa (nem vitatkozom ezzel) erősebbnek vélt bajnokságban. Úgy tették mid ezt, hogy saját helyüket betöltötték (nem kivonultak a bajnokságból) farm csapataikkal. Ha csak itt játszanának szerintem két csapatnyi tehetséges játékossal kevesebben lennének jégen. Levi is az előre lépés reményében váltott mindig itt hagyva a magyar bajnokságot. Valahol magában úgy érezte, hogy többre képes és lépett. Most meg azt bírálja, amit más is megcselekszik club szinten. Kétségtelen a legjobb egy sokcsapatos erős "magyar" bajnokság lenne, de erre még pár évig nincs reális lehetőség és ezt ő is tudja (Fradi, UTE). A jelenlegi alakzatot az élet hozta, állította össze. Szerintem, ha csak a "MOL" liga lenne több játékos igyekezne külföldön játszani, úgy mint Levi is anno.
Összességében bölcsebbnek, élet tapasztaltabbnak gondoltam, egy kicsit csalódtam.

E.Attila 2011.09.28. 09:48:23

Enyhen lelkizos interiu. Termeszetfeletti eromnek koszonhetoen latom, hogy Levi odacsatolt egy PZS-t a level vegere netalan ha el kezdenenk zokogni...nem tettem. Szerintem a szovetsegi kapitany is azert nem tette be a tetmerkozesen mivel latta hogy nem az o jatekara van szukseg epp akkor es epp ott. Enyhen szolva nagykepunek itelem ezt az interiut. O beszel meg arrol hogy nem jo a magyar hokinak (DAB Fehervar) ha erosebb bajnoksagokban jatszik akkor vetitsuk le mar az o esetere is a dolgot. Nem jo a magyar jatekosoknak ha mas bajnoksagokban jatszanak. Maradjanak ITThon. TE IS Levi. De o mindig lepett foleg ha felfele kellett lepni. Engedje meg az Isten hogy a magyar hoki is lepjen felfele. Az hogy nehez volt es volt egy aranygeneracio....ebben semmi ketsegem de viszont ugy gondolom hogy az aranygeneracio utan johet vagy JOTT MAR egy masik generacio aki nem is arany de ezust mar es elkovetkezo 5 evben lehet ujra arany vagy esetleg gyemant is.

Mindenjokat
Attila a fotelszurkolo

bagyula 2011.09.28. 10:20:16

Lehet barmit Levi fejehez vagni, de egy megpattano korongot "vedett be" 50 perc alatt a valogatott legnagyobb HAZAI tetmeccsen (az elmult 10 evben mindenkepp!), ugy hogy a lelkeben ekkora tuske volt mikor 0-2-nel beallt. Lehet, hogy az en keszulekemben van a hiba, de en aterzem es megertem a helyzetet.

petyagergő 2011.09.28. 10:25:57

Na, Levi ennyit rólad. Nagy csalódás ez az interjú, Raon összefoglalta, hogy miért.

Emlékszem arra az áprilisi szombatra, nem értettem a meccs előtt a téren miért kezelték meglepetésként az emberek, hogy Hetényi véd... Utólag meg kár okoskodni.

Ha már kavargat a Levi, akkor halkan megjegyzem, szerintem a VB-n pont a kapusokból hiányzott az a plusz, ami az A csoporthoz kellett volna.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.09.28. 10:45:08

Sztem rajott, h Sikorcin mennyire meghatotta az embereket amikor sirni lattak a VB utan, es most eljatszodta a sajat sirasrivasat.

Vedeni kell, nem sirdogalni, nyafogni.

1 drukker 2011.09.28. 10:51:57

@bagyula: Nem tudom, hogy az ő helyében én (mi) hogyan cselekedtünk volna, de azt tudom, hogy senki sem (csak a magam nevében - én nem) kerestem a "bűnöst", hogy ki miatt nem jutottunk feljebb. Ez csapat játék az együtt egy célért elv szerint. Mindenkinek a saját lelkiismeretével kell hogy megbirkózzon. Mindenkinek és így neki azt a kérdést kellene feltennie magában, hogy: Mindent megtettem-e a kívánt cél elérése végett? A saját válaszát csak Ő tudhatja, illetve mi is ha őszintén beszél róla. Az, hogy milyen idegi állapotban kell beállnia egy fontos mérkőzésen számomra mindegy, ha becsületesen felkészült és mindent megtett a győzelem érdekében. (Tőled sem kérdezik meg a munkahelyeden, hogy nyomaszt-e valami) A szerencsésebbtől, jobbtól kikapni nem szégyen csak néha kellemetlen. Akkor is ilyen problémával küzdött volna ha sérülés miatt cseréltünk volna? A válogatottság tudás és bizalom. Lehet, hogy nem is annyira profi mint hiszi önmagáról?

bagyula 2011.09.28. 10:53:00

@petyagergő: Bullshit, mar megbocsass! Az olaszok elleni meccsen mit tudsz felroni Levinek? Nem volt meg a plusz ami megadta a lehetoseget, hogy 0-2-rol visszajojon a csapat (es akar eldontse a merkozest)? A del-korea meccsel ne gyere...az felhozo meccs volt nem igazi tetmeccs!

Gabberboy 2011.09.28. 10:58:34

Szóval nem csak én pilláztam, amikor tegnap éjjel elolvastam ezt az interjút. Nálam kicsit soknak tűnt ez, főleg, hogy nem is igazán értettem, hogy mit is mond, gondol. "Nem biztos, hogy hazajövök a VB-re, de ha hívnak jövök. "

Indiana Jonescu 2011.09.28. 10:59:37

@hüjeliba: @bagyula: Az a baj ezzel az interjúval, hogy így a gyáva férgek beszélnek. És ezen az sem változtat, hogy hogy védett az olaszok ellen. Mert ezt csak a meccs után tudtuk meg, az edzőknek pedig a meccs előtt kellett eldönteni, hogy ki kezdjen. Levi és Te is, bagyula, a meccs utáni tudásodat vetíted ki arra a helyzetre, amit Sator a meccs előtt, amikor döntött, nem ismerhetett.

Levi szavairól: Ha nem akarok udvarias lenni, és azt mondom, X, Y elkövetett hibákat, akkor legyen bennem annyi tisztesség, hogy azt is elmondom, miben. Ezzel ez a kapusistenség az icehockey.hu-s nyári interjúja óta adós, ugyanis ott is az edzőket bírálta. Ebben a sportban eddig az volt a szokás, hogy nem a szart kavartuk. Ha bajunk volt, nem úgy általában volt bajunk, hanem elmondtuk, konkrétan mi fáj. Arról lehet polemizálni, erről, amit Levike mondott, nem lehet, mert ez annyira nívón aluli.

hüjeliba, nem tudom, Te honnan veszed, hogy az volt a baj, hogy sok volt az edző a csapat körül. Nem hiszem, hogy ez pl. Levi számára ismeretlen helyzet, ült ő NHL-csapat cserepadján is, ott a pad mögött több öltönyös van, mint ahány edző nálunk foglalkozik a válogatottal. Viszont Ted Sator ebben a környezetben dolgozott évtizedeket, tételezzünk már fel róla annyit, hogy tudja, miért és hány edzőt szeretne a csapat körül látni, meg azt is, hogy mindnek meg tudja találni a feladatát.

Vagy baj az, hogy a védőket, kapusokat a felkészülésben külön edző segítette? Amilyen formán kívül volt ez a világsztárunk amikor hazajött, még örülhet is, hogy kapott egy kapusedzőt, aki segített neki formába lendülni, hogy legalább cserekapus lehessen a VB-n.

Bagyula, ezen a helyzeten nincs mit átérezni. Áprilisban volt a VB, öt hónap alatt egy élsportolónak túl kell tudnia lépni ezen. Ráadásul a magyar hokiban sosem volt jellemző a szarkavarás, ez az interjú pedig a párjával együtt nettó szarkavarás. Én elhiszem, hogy ma már gyűlöli Ted Satort (volt idő, amikor a seggébe bújt volna legszívesebben, nem is olyan rég), de öt hónappal a VB után már a tanulságokat kellene tudni levonni. Levi viszont egyetlen tanulsággal sem szolgál nekünk. Ilyenre gondolok pl.: Igen, máskor sokkal jobban oda kell figyelnem, hogy a felkészülés alatt is éles legyek, mert ha nem, akkor megingatom az edzőimben a bizalmat magam iránt (egyébként nyilvánvalóan ez történt). Vagy valami hasonló. Olyan nincs, hogy mindenki hibás, csak éppen Szuper Levente nem!

petyagergő 2011.09.28. 11:03:35

@bagyula: azt hozom fel a terhére, (nem az olasz meccsel kapcsolatban) hogy a felkészülés alatt (és a Dél Korea meccsen)nem bizonyította be, hogy csak és kizárólag Ő a válogatott első számú kapusa!!! Zoli Ljubljanában is nagy hibával kezdte a döntőt, ismerte is Sator a Volánból, mégis benne bízott inkább! Ez Levi legnagyobb hibája. Szerintem.

És még egy magánvélemény: nekem sem Sator, sem Levi nem jelent pótolhatatlan veszteséget.

veghist 2011.09.28. 11:10:16

Szerintem meg gondban vagyunk kapusposzton, és Levi a legmegbízhatóbb. Én Hetét komoly tétmeccsen nem merném játszatni. nem megbízható, le merem írni.

Indiana Jonescu 2011.09.28. 11:12:05

@bagyula: Levi betlizett a szlovének ellen. Az első harmadban 10 lövésből 3 gól (70%), a teljes meccsen 29 lövésből 5 gól (82,75%). Ráadásul az a szlovén csapat elég messze volt az A válogatottjuktól. Az edzéseken sem volt nagyon meggyőző. Korea ellen sem hozta azt a teljesítményt, ami miatt világsztárnak és első számú kapusnak képzeli magát. Szerintem örüljön, hogy benne volt a VB-keretben.

Ráadásul a válogatottban nincs bérelt hely. Ha ő csak első számú kapusnak hajlandó hazajönni a válogatottba, akkor inkább ne is jöjjön. Az élet rendje ugyanis az, hogy egy VB-n két kapust lehet nevezni, és az lesz az első számú, aki tettekben is jobban szeretne az lenni, nemcsak szavakban. Ezt egy ilyen rutinos kapusnak tudnia kell és fel is kell tudnia dolgozni.

drukker60 2011.09.28. 11:14:01

@bagyula: aki nem tud "buli" meccsen pörögni, az nem tud élesben sem!
Nem az üdvhadseregből jött, hanem zajló bajnokságból, mit takart neki a "felhozó" meccs kifejezés, kellett volna 110 %-ot nyomni, meggyőzni a stábot, hogy itt vagyok, tessék , ezt tudom nyújtani. Mert , ugye "ámerikából" jött, és ugye ott védett x db meccset, neki nem kellett volna "felpörögni", mert ugye pörgött mint a kereplő. Vagy nem......

freddyD 2011.09.28. 11:37:02

Szerintem meg pont, hogy igaza van. Nem szabadott volna Hetényit berakni a döntő mérkőzésre. Ezzel emlékeim szerint anno sok drukker egyet is értett

drukker60 2011.09.28. 11:53:10

@freddyD: ott van a volna, utólag, lehet hogy Sator is másképp döntött volna, szóval a volna az nem játszik!!!!!!

jegib 2011.09.28. 12:00:25

Lehet hogy rosszak az emlékeim, de nem nagyon láttam Peterdi-től sértődött interjút az elmúlt 6 hónapban. Leventének pedig itt az idő h tényleg sokkal többet legyen a családjával. Egyszerűen nem szimpatikus, hogy mindenki hibás, kivéve Ő.

Indiana Jonescu 2011.09.28. 12:01:43

@freddyD: Jah. Lehet, hogy ha az addig kontraformát mutató Szuper kezd a kapuban, akkor nem hagytak volna egyedül két olaszt a védők a kapunk előtt az olaszok elleni első gólnál - mert nem mernek elmozdulni a saját kapuelőterünktől.

Indiana Jonescu 2011.09.28. 12:03:46

@jegib: Ez egy csapatsport. Együtt sírunk, együtt nevetünk. Aki ebből kibeszél, az bomlaszt. Ki merem jelenteni, Szuper Levente nem csapatember. Az egyéni érdekeit a csapat érdekei elé helyezi.

bagyula 2011.09.28. 12:20:23

Sok igazsag van abban amit mondtok, es ismetelem magam, "Lehet barmit Levi fejehez vagni, de.. " de akkor a VB utan ugy ereztem, hogy midnenki igazsagtalan volt Levivel szemben. Rengetegen beszeltek (publicisztikakban is!) betlizesrol az olaszok elleni meccsen is! Ez mar nekem nem fert bele, es ezert is irtam itt amit irtam (most is, akkor is).

Hozzateszem, hogy nagyon szeretem Zolikat es nagyon szoritok/szoritottam neki

Azt sem gondolom, hogy hianyzik az idei fehervari csapatbol!

Pont.

freddyD 2011.09.28. 12:25:44

Nem teljesen értem ezt a hirtelen Szuper utálatot. De hát ti tudjátok.

Hetényi jó kapus, de szerintem (még) nem olyan kvalitású, mint a Levente. Rajna,Bálizs még nem érett meg erre. Budai meg ki lett selejtezve. Szóval akkor ki van még? Pleszkán? Hajek? Szőke?

jegib 2011.09.28. 12:45:03

@freddyD: Semmi másnak nem köszönhető, mint egy hirtelen jött Szuper szuper interjúból. Egyszerűen ezt váltja ki. Senki nem vitatja a múltját. Itt mindenkinek a mostani hozzáállásával van problémája. Szted ez így rendben van, hogy teledurrogjuk a sajtót a vélt vagy valós sérelmeinkel? Miért most? Minek az apropóján? Szted ez egy sportemberi hozzáállás hogy úgy kritizálom a leköszönt vezetőt ahogy Ő teszi? Az általad felsorolt kapusok előtt még pont egy szezon áll a VB-ig, miért is kéne most eldönteni ki lesz a befutó? Lehet még bármi, lesérülhet Munro vagy akár a finnek első számú kapusa is, bár ezt senkinek sem kívánom.

Indiana Jonescu 2011.09.28. 12:50:36

@freddyD: Szerintem egyszerű, honnan ez a hirtelen jött utálat. Levi most hirtelen rúgott fel egy eddig mindenki által betartott íratlan szabályt a válogatott körül, nevezetesen, hogy nem bíráljuk a nyilvánosság előtt a velünk egy közösségbe tartozókat úgy, hogy nem mondjuk el, mi a bajunk velük.

Lehet, hogy a többiek nem olyan jó kapusok, mint ő, de ha jobb közösséget alkotnak Levi nélkül, mint vele, akkor lehet, hogy eredőben mégis jobb eredményt érhetnek el. Példa: ha Szájpör Levi a hisztijeivel (miért nem én vagyok az első számú kapus, hiszen én azért jöttem haza, mert azt ígérték nekem) olyan helyzetet teremt, hogy a kapustársa folyamatos bizonyítási kényszerben van (Levi felé), azzal lehet, hogy azt éri el, hogy ez a kapustárs rosszabb teljesítményt fog nyújtani, mint amire valójában képes.

Egy edzői döntést a csapat tagjaként nyíltan megkérdőjelezni szerintem megbocsáthatatlan bűn.

Indiana Jonescu 2011.09.28. 12:52:14

@bagyula: Betlizésről az olasz meccs után? Szupernél? Erre kíváncsi vagyok, tudsz linket adni?

E.Attila 2011.09.28. 12:54:58

@freddyD: nem tudom mit nem lehet erteni. Nem hiszem h valamelyikunknek is a VB utan megvaltozott volna egyik naprol a masikra a velemenye Szuper Leventerol (ami bekovetkezett most ugyebar) de.....ezzel a hozzaallassal amit ebben az interjiuban kozolt...tobb a sokkkknal ugy gondolom mindezt sajat maganak koszonheti. Nem tartom megfelelo hozzaallasnak es sportemberi magatartasnak amiket itt epp kozol velunk es elsosorban a szakvezetesnek. Nem olvastam mas valogatott jatekosoktol hogy igy meg ugy megsertodtem mert Palkovics nem adta a korongot peldaul...kb ez a kategoria. Kis nyar vegi hiszti es figyelemfelkeltes. Hat a mi figyelmunket rendesen felkeltette...AZ BIZTOS! JO kapus volt, szuper aranygeneracio stb stb de ezzel a hozzaallassal en tobbet erdelyi letemre nem szeretnem latni a valogatottban.

freddyD 2011.09.28. 13:03:12

Sajnálom, továbbra sem értem a hisztériát... Szerintem kultúráltan panaszkodott (és ha Sator azt mondta neki, hogy ő kezd, akkor kezdjen is), azt mondta, hogy csinált hibákat (valószínüleg nem véletlenül lett menesztve a kapitány).

Nem durrogtatott méltatlanul a sajtón keresztül, hanem adott egy őszinte interjút. Egyesek ezt már úgy kezelik, mintha Szuper egy Huszti féle interjút adott volna... Amiben egyébként szintén nem kevés igazság volt.

Én várom őt továbbra is nemzeti dresszben és ti is imádni fogjátok, amint a vb-n megfogja a kihagyhatatlan ziccert.

jegib 2011.09.28. 13:07:38

@freddyD: Nekem nem hiányzik egy korosodó hisztis megmondóember, jöjjenek a fiatalok.

DominiKing 2011.09.28. 13:11:10

Én most nagyon boldog vagyok.
Én ugyanis emlékszem azokra az időkre, amikor azon izgultunk, hogy az első számú kapusunk, nehogy a legfontosabb meccsen ne legyen bevethető. Most nem izgulok, mert legalább négy van! (Annak az esélye pedig, hogy egyszerre mind a négy ágynak dől vajmi kevés, de ha mégis előfordulna, akkor tudnék mondani akár egy ötödiket is.)
Talán ez is mutatja, hogy mekkorát lépett előre jégkorongsportunk és már minden poszton több jelölt is van, akik méltóak lehetnek a válogatottságra. És hogy ki a jegeslegjobb? Az pedig már szubjektív megítélés kérdése.
Hajrá Magyar Hoki!

leonov 2011.09.28. 13:26:48

Az interjúban én is érzékelem a kimondatlan jogos/jogtalan sértődöttséget. Kicsit primadonnásra sikeredett.

Ezt nem jól csinálta.
Szerintem.

Az előző két vb-ről a véleményem pedig nem változott.

1 drukker 2011.09.28. 13:30:16

@freddyD: Nem a kapusi tehetsége miatt vagyunk (elnézést a többesért, ha valaki nem ért vele egyet) felháborodva, hanem ahogy lenyilatkozta az egész megtörtént eseményt. Más játékos (legalábbis én nem tudok róla) soha sem mondta (mondta volna), hogy egy mérkőzésért nem utazna, lenne a válogatott tagja. A nemzeti válogatottról van - volt szó. Egyszerűen nem a helyén kezeli az eseményeket. Én ezért érzem úgy, hogy valahogy valami sántít nála és az jött át nekem, hogy csak ennyiért nem akarok válogatott lenni. Nem hiszem, hogy Sator mester döntött volna a kezdőkapusról, bár a végén ő mondta ki. Szerintem ennyire profi edzői stáb még nem volt a válogatott körül. A szövetség szerintem mindent megtett a sikerért. Biztos, hogy az egyik legnagyobb fejtörés a kezdő kapus kérdése volt. Biztos vagyok abban is, hogy a szakvezetésben is mindenki nyerni akart és a győzelem érdekében tett meg mindent. Kicsinyes dolognak érzem azt is, hogy Sator mestert hibáztatja (lehet, hogy Levi többet tud). Finoman fogalmazva, nem átgondolt nyilatkozatot tett közzé.

facsipesz 2011.09.28. 13:33:04

@Raon: "Levi szög"?
Azvajonmi? (Tudom-tudom, keveset járok Fehérvárra, tényleg nem az én hibám...)

bagyula 2011.09.28. 13:35:20

@Indiana Jonescu: Raduly Robi publicisztikaja a Rargita Nepeben...Sajnos link nincs. Itt a blogon meltetalkankodtam ezert es mas beirasokert. Pl KapusLaci beismerte, hogy nem vette eszre, hogy a golnal a loves megpattant a vedo korcsolyajan...ennelkul meg hat tenyleg ugy tunhetett, hogy "mellenyult".

Igen, nem elegans interju, tenyleg egy kicsit olyan "gyerekes", de a vilag nem feher/fekete, ugy-e? Mi lett, volna ha tenyleg feljutunk? O hos let volna, de szerintem ugyanigy elmondta volna a velemenyet a dolgokrol.

jegib 2011.09.28. 13:39:11

@bagyula: Ha Ő hös lesz és az összes többi csapattag is, akkor Sator még most a válogatott élén van, nyakamat rá, hogy akkor nem mert volna ilyet nyilatkozni, hogy nem érte meg hazajönni

bagyula 2011.09.28. 13:45:08

@jegib: Te csak a cimrol nyilatkozol? Mintha egy hosszabb interju lenne...

jonnglenn 2011.09.28. 13:46:33

@jegib: Ez igaz, de valahol fentebb az volt az alap teória, hogy felejtsük el a "volnákat".

Szóval : Hetényi biflázott - kétszer.
Sator küldte a pályára- kétszer.
A csapat nem tudta visszahozni a kapus teljesítményét- kétszer.

Semmi "ha" vagy "volna" nincs benne.

Ettől még pitiáner dolog a nyilatkozatban szereplő fanyalgás.

jegib 2011.09.28. 13:48:56

@jonnglenn: Örülök neki, h megtalálsz egy kommentet és arra reagálsz, légyszives olvasd el az előzményeit is, hogy miért jutottunk el ideáig. Köszönöm

jegib 2011.09.28. 13:50:00

@bagyula: A nyilatkozat azon részére értettem amikor sértettségéről vall, nem a kapusiskolájáról. Gondolom arról nyilatkozott vna...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.09.28. 14:12:16

Azért pár dologról elfelejtkeztek...
Az egyik az, hogy Szuper volt az egyetlen a csapatban, akinek még nem fejeződött be a klubszezon.
Vagyis Ő volt az egyetlen, aki kockáztatott azzal, hogy eljött... Esetleg azt, hogy soha többet nem hívják vissza "Ámérikába"... Például, mert a helyettese jól bevédi magát a helyére...
Másrészt volt itt egy "finom" momentum... Azt, hogy nem Ő kezd, azt nem az edzőbácsitól, hanem Hetétől tudta meg... Igazi gerinces hozzáállás...
Meg aki itt anyázik, azon, hogy "jajjhogylehetígyhozzáállni", az talán ne felejtse el, hogy mit is nyújtott Levi 0-2-nél beállva, szimpla duzzogás helyett...
Meg vannak "szimbolikus" jellegű dolgok is... Pl. hogy az itthoni "hűdefontos" meccsen talán lehetne védetni az elmúlt másfél évtized ikonikus kapusát is... Hetének még bőven van ideje kinőnie magát erre a szerepre...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.09.28. 14:18:54

@jacint70: ja en azt hittem h ez a dolga, h duzzogas nelkul, elotte, kozben es utanna...

jegib 2011.09.28. 14:24:38

@jacint70: Azért ácsi már, az hogy duzzogás nélkül véd a válogatottban egy VB-n, az a legkevesebb minimum, mert ez a dolga. És azért mert kockáztatott, az a legkisebb elvárható, hogy ő az első számú kapus? Vhogy fordítva üljük meg a lovat...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.09.28. 14:32:58

@jegib: ennyire utalsz, h bocsanatot kersz ha ugyanugy gondolunk valamit? :D :D :D

vaze 2011.09.28. 14:36:30

@jacint70: kockáztatott, valóban. de ha egyszer az edzői stáb úgy látta, hogy Hete a jobb kapus, akkor vajon nem lett volna-e kockázatos az ő részükről levit megtartani első számú kapusnak, nem ismerve az olasz meccs végeredményét? megígérték neki, hogy első számú kapus lesz? nem hiszem, de ha így is volt, és olyan állapotban jött haza, amilyenben, akkor mégis, mire számított? és ez az interjú most micsoda? kiöntötte kicsi lelkét ország-világ előtt, megkönnyebbült, mehetünk tovább?

bagyula 2011.09.28. 14:57:10

@jacint70: Ezeket a "finom" aspektusokat nem latom a Levit rugdosok ervkeszleteben. Ilyen dogmakkal("ez a dolga, h duzzogas nelkul, elotte, kozben es utanna...") konnyebb dobalozni mint az Elet aprosagait megerteni egy csipetnyi empatiaval...

jegib 2011.09.28. 15:05:50

@bagyula: részemről le is zártam. Felesleges

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.09.28. 15:25:27

@vaze: Bár a dolog teljesen irreveláns, de az események azt bizonyították, hogy az edzői stáb nem jól döntött... Arról nem is beszélve, hogy az eseményeknek olyan "deja vu" jellege volt... (Félreértés ne essék, nincs Hetével bajom...)
@jegib: Így van, meg is tette, ami a dolga... De azért vegyük észre, hogy mindezt nem valami fényes lelki állapotban...
Nem a kockáztatásról van szó. Hanem arról, hogy hívták, hazajött, a válogatottat választotta, viszont az edzőbácsi meg nem Őt...

jegib 2011.09.28. 15:37:33

@jacint70: Viszont ez a sport meg ilyen, hogy 2 kapus van egyszerre a csapatban, és általában az véd aki jobb formát mutat felkészülésen, vagy a VB-n. Ljubljanában láttál e a döntő előtt Hetényitől betlit? Budapesten? Te inkább adtál vna bérletet Levinek a múltja miatt. Tehát ha okfejtésem helyes, akkor jövőre, Hetényi végigvédi a VB-t kiválóan, ahol már nem lesz gyengusz ellenfél, de az utolsó meccsen védjen Levi? Érdekes

OliBLOOD 2011.09.28. 15:37:45

@jacint70: Utólag lehet okosnak lenni.
Előtte azt lehetett látni, hogy szlovének ellen 6 perc alatt szinte ami kapu felé ment azt benyelte, tétmeccsen nem védett volna végig. Itt 83%-ot, Kórea ellen 83%-ot hozott.
Szlovének ellen Hetényi 96%-ot.
Felkészülés alatt Szuper egyáltalán nem volt meggyőző, Hetényi jobban teljesített, megérdemelten volt az első számú kapus.
Azok az idők már szerencsére elmúltak, hogy bérelt helyek vannak. A te logikád szerint Pedrónak kellett volna Sofi helyett játszania, mert korábban ő játszott ott.

jegib 2011.09.28. 15:39:23

@OliBLOOD: Ritka pillanatok egyike h egyetértünk, csináltam is egy screeshot-ot :D

djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2011.09.28. 15:41:09

@facsipesz: a "Leviszög" azon helyek gyűjtőneve a pályán, ahonnan komoly kapus pályafutása során talán ha egyszer kap gólt. Lehet találgatni, hogy honnan jött az elnevezés...

kerusz 2011.09.28. 15:51:18

@jacint70: Azt az apró momentumot azért ne feledd, hogy az az edzőbácsi sem hülye, pláne nem a saját ellensége. Éppen ezért elemi érdeke, hogy az védjen, aki szerinte jobb teljesítményre képes. Az valószínűleg mindenkit derült égből villámcsapásként ért, hogy Levi teljesen formán kívül érkezett vissza Amerikából. Erre nyilvánvalóan nehéz előre még úgy is rákészülni, hogy egyébként ő ezért a rájátszást hagyta ott Amerikában. Nem tudom, mi volt ennek az oka, de önmagában az a tény, hogy valaki idény közben hazajön a klubcsapatából a válogatottba, nem szabad szükségszerűen azt jelentse, hogy övé az egyes számú kapusposzt. Mivel senki nem lát előre, így természetesen utólag mindenki meg tudja mondani a frankót. Azért sokkal hitelesebb lett volna Levitől, ha kitért volna nyilatkozatában arra is, hogy a szlovének, koreaiak elleni meccse alapján miért kellett volna mégis neki járjon az első számú kapusposzt, esetleg arról is szívesen olvastam volna tőle, hogy mi volt az oka pl. a Szlovénia elleni kiemelkedőnek nehezen nevezhető teljesítményének.

Ehelyett ilyen örökbecsűeket mond, hogy: "Nem akarom kiteregetni a dolgokat, de az edzői stáb hat tagja közül öt észak-amerikai volt, és elég sok hibát elkövettek.", meg hogy "Ha az elején le lett volna tisztázva a felállás, azt mondom, semmi baj, de az bántott, hogy úgy lett előadva, feltétlenül jöjjek, és utána a mindent eldöntő meccs reggeli átmozgató edzésén tudtam meg, hogy nem én védek."

Hát ugye, ha nem akarja kiteregetni a dolgokat, akkor egy szót nem ejt az észak-amerikai edzők által elkövetett elég sok hibáról. Így én most várnám tőle a példákat, mert a szennyes már ki van teregetve, a fekália pedig fel lett kavarva a biliben.

Másrészt ki az a hülye a magyar hoki jelenlegi helyzetében, aki arra a kérdésre, hogy jöjjön-e Szuper Levi, nemet mond. Mindazonáltal, ha ezt a hazajövetelt akkora nagy kegyként kell értékelni, akkor nem kell ezt a választási lehetőséget megadni. Nem tudom, ki vetette fel kérdésként, hogy jöjjön-e haza Levi, de az, hogy haza tudott jönni, nem jelenthet automatikusan előjogokat.

Én azt sehol nem olvasom itt, hogy Hetényitől tudta meg a hírt, azt olvasom, hogy a délelőtti edzésen, ami számomra teljesen normális. Én sem jelölném ki a kezdő kapusomat feltétlenül napokkal előre. De egy edzőnek még a kezdés előtt is joga van változtatni, pl. a bemelegítés alatt látottak hatására.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.09.28. 15:52:26

@jegib: @OliBLOOD: Ebben az a vicc, hogy olyan, mintha a meccs délelőttje lenne, tudnánk már ki lesz a kapus, és azon vitatkoznánk, hogy ez jó döntés-e vagy nem.
Pont amiatt, hogy már túl vagyunk rajta, van az okfejtéseteknek egy olyan "bukfence", hogy az edzőbácsi Hetét választotta, akit ugyanő nagyon gyorsan le is cserélt... Majd jött Levente, akivel - minimum - nem súlyosbodott a helyzet...
De mindez már történelem...
Amiről beszélünk az az, hogy Levi ezt az egészet így reagálta le, itt sokan nekiestek, én viszont teljesen megértem...
Akár olyan olvasata is lehet az interjúnak, hogy inkább félig-meddig lemondta a válogatottságot, mintsem keményen küzdjön a helyéért...
Azt meg majd Kevin Primeau eldönti, hogy motiválja Levit, mindenképpen beteszi a csapatba vagy a Hete-Rajna-Bálizs trióra alapozva mond Neki egy kövér sziát...
Visszakérdezek... Ljubljanában vajon le lett-e volna cserélve Hete, ha a kispadon egy rutinos kapus ül, nem pedig Rajna?

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.09.28. 15:56:25

@kerusz: Szerinted az olaszok ellen hogy védett Levi?

OliBLOOD 2011.09.28. 15:59:59

@jacint70: Motiválni a válogatottságért? Hol élünk? Ha nincs kedve, akkor ne játszon, szerencsére már megoldjuk nélküle. Ha az imidzébe már nem fér bele, hogy küzdeni kell a helyéért, mert ő csak akkor jön ha első számú kapus, akkor semmi keresnivalója a csapatban.
Visszakérdésednek túl sok értelme nincs, hiszen felvetéseken lehetne vitatkozni, de azt sosem tudjuk meg mi lett volna ha.

OliBLOOD 2011.09.28. 16:01:26

@jacint70: Szerinted az olaszok ellen az első percekben nem kaphatott volna olyan gólokat, mint a szlovénok ellen? És akkor őt kellett volna lecserélni.
Sosem tudjuk meg mi lett volna ha, de te erre alapozol.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.09.28. 16:13:53

@OliBLOOD: Motiválás alatt azt értem, hogy leül vele, elbeszélgetnek, elmond egy egyértelmű feltételrendszert, ilyesmi...
Azért az éremnek van egy olyan oldala is, hogy talán 13 év válogatottság, és "annyi csata" után talán már természetes, hogy valaki tudni akarja, miről van szó, nem pedig reménykedik, hogy hátha beállhat egy kicsit...

Grundolf 2011.09.28. 16:15:24

@petyagergő: Azért kedves Gergő, mert a fehérváriak által istenített Hetényi SOHA nem fog tudni lelkileg elviselni egy ilyen meccset mint az olasz-magyar volt, vagy egy rájátszás 7. meccset.
Nem a hokikapus képességei miatt, hanem mert ő ilyen lelkizős típusú ember. Nem való kapusnak. Ennyi.
Tavaly és tavalyelőtt is ezt tartottam, jövőre is ezt fogom gondolni, fusson be akármilyen kariert a finneknél.
Eröl is megvan a véleményem, de azt megtartom magamnak, mert legközelebb nem jövök haza élve a Raktár utcából. ;)

jegib 2011.09.28. 16:19:28

@Grundolf: Igen biztos vagyok benne, h Sator is ezért állította be mert fehérváron istenítik :D

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.09.28. 16:24:27

@OliBLOOD: Nem én nem a "mi lett volna, ha"-ra alapozok. Az edzőbácsi pár perc után lecserélte a kezdőkapust. Vagy elvesztette hirtelen a bizalmát, vagy rosszul védett (benne volt a gólokban), vagy összetört.
Majd elővette a korábban mellőzött másik kapust, aki végigvédte a meccs hátralévő részét. Nem csak pár percet/azt a harmadot, amíg a kezdőkapus összekapja magát...
Én ezt úgy értelmezem, hogy hozott egy döntést, amit nagyon gyorsan megváltoztatott. Erősen csúsztatva, de úgy is értelmezhetjük, hogy belátta, rossz döntést hozott.
És a kérdésemnek talán itt van értelme, hogy vajon meghozta volna ugyanezt a döntést Ljubljanában is, ha van rutinos cserekapusa...

leonov 2011.09.28. 16:50:02

@Grundolf: A tavalyi és az idei állapota valóban olyan, ahogy leírtad. Ám idővel, meg sok-sok mérkőzés tapasztalatával egyre megbízhatóbb lesz.
A nagy átlagot megnézve elmondható, hogy huszonöt év alatt még nincs komoly kapus.
Sőt.

kerusz 2011.09.28. 17:05:50

@jacint70: Hogy lehet valaki ilyen okos utólag?

Raon 2011.09.28. 20:32:03

@facsipesz: a kollégát kiegésztve: nem mértük le, de mérnöki becslés szerint az alapvonal magasságából (és nem vicc, hogy +/- 5 fokból) kapott lövések szögét jelenti. A Volános szezonjában Levi kb. 5 gólt kapott innen, és arra már nem is emlékszem, hány életveszélyes szitu alakult ki ebből, illetve hány gólt kaptunk még az ilyen lövések utáni kipattantókból. A szezon vége felé egyes csapatok sztárcsatárai rendre meghúzták azt, hogy lekoriztak az alapvonalra, majd az ártalmatlannak tűnő szituban egyszercsak kapura bombáztak - jelezve, hogy az ellenél használta az eszét, és a videós elemzések révén külön taktikai elemet építettek erre a hibára. A mélypont az egyik Bécs elleni meccs volt, amikor Levi szó szerint kb. -5 fokos szögből, az alapvonal mögül nyelt be így egy korongot.

tiriakos 2011.09.28. 23:01:54

:D:D:D
"A 31 éves kapus attól félti a hazai jégkorongot, hogy ugyanúgy jár, mint a vízilabda..."

Bárcsak! 3-szor egymás után nyernénk olimpiát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.09.28. 23:07:01

@leonov: heee, te nem is vagy fehervari!!! :P

@tiriakos: ez akar vegszo is lehetne :D

1885* 2011.09.29. 09:02:53

Emlékeztetőül: jegkorong.blog.hu/2011/02/14/szuper_levente_hazajon_a_vb_re_ha_hivjak
Nekem ebből az jött le, ő akart nagyon játszani a VB-n.
Nem gondolom, hogy az ígérték neki, bármilyen formát is nyújtasz Levi, Te leszel az elsőszámú kapus.
És ha már vizilabda párhuzam, Kemény Dénesnek is voltak kemény bírálói, hogy finoman fogalmazzak, amiért Nagy Viktor helyett Gergely Pistát vitte Pekingbe. Viszont ők olimpiai bajnokok lettek ezért aztán Dénes "megúszta", ha a csapat nyer az olaszok ellen, most senki nem okoskodna utólag, hogy bezzeg ha Levi kezd akkor...ezen az alapon mondhatnánk, bezzeg X v. Y miért nem lőtt eggyel több gólt?
Tudjuk itt mindenki NHL játékos és edzői tapasztalatokkal rendelkezik, de a tény az, hogy Satornak meccs ELŐTT kellett eldönteni ki kezdjen, az edzői sors már csak ilyen.
Levitől meg ez a mostani nyilatkozat így félévvel utólag, nem elegáns, az biztos.
Kiváncsian várom a 2012 februári "üzeneteket"

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2011.09.29. 09:30:00

Az origo-cikk elolvasása után az jutott eszembe, hogy vajon Erik Ersberg nyilatkozott-e hasonlót, mint Szuper.
Volt egy rossz meccse, és a következő meccsen már Fasth védett, végül pedig kiszorította Ersberget a válogatottból, már csak Kanada ellen védhetett.
Vajon mondott-e ilyet Ersberg, hogy "bezzeg ha én védtem volna a döntőben, akkor most világbajnokok lennénk". Vagy mondjuk nyilatkozott volna-e hasonlót, hogy "én a Gagarin-győztes Szalavat Julajevből jöttem, Fasth pedig csak az AIK-ból, miért nem én voltam az elsőszámú kapus".
Nem teljesen vág témába, de azért mégiscsak.

JámborMalac 2011.09.29. 13:04:45

@djsanyi:

biztos h szerencsétlen volt Levi nyilatkozata, de ez nem az első ilyen tőle.

ha "Levi szög" létezik, akkor "Hete szög" is. elég ha a tavalyi nyitó meccsre gondolunk a Jese ellen....

alvering2 2011.09.30. 09:05:20

Én is úgy gondolom, hogy utólag könnyű okosnak lenni.
Amit én viszont nagyon hiányolok, hogy úgy tűnik nem sikerült ezt megbeszélni/megértetni Levivel (s ez nem csak Levi hibája), hogy miért is történtek ezek a dolgok. (kb. Levi szarul védtél formán kívül nyomtad, s ezért nem te kezdtél...)
S ezt a VB után kellett volna.
Ha volt ilyen akkor bocs.
süti beállítások módosítása