Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2418) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1655) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1332) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1100) utánpótlás (1336) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

A DAB a Vienna Capitals-farmot fogadja

2011.09.28. 14:28: 1885*

A DAB a Vienna Capitals-farmot fogadja  2011.09.28. 12:20 F. Kapus

79 komment

Címkék: fehérvár dab.docler héraklész válogatott nationalliga obi.

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr803262694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsige (Prücsök) 2011.09.28. 15:51:29

Hajrá Kohász!
Ott leszünk Veletek!!

DominiKing 2011.09.28. 16:04:03

Reszkess Capitals, mert jön az újvárosi henger!
Hajrá DAB! Hajrá Magyar Hoki!

a. Bárd 2011.09.28. 16:51:57

Unatkoztam, így egy kis érdekesség :)

Ahogy néztem a legutóbbi győztes meccsükből 19-ből 9 játékosnak volt EBEL tapasztalata.
Ebből Dolezal (F) 299 meccsen 25+43
Lanz (F) 109 meccsen 1+8
Privoznik (D) 276 meccsen 11+18

A maradék 6 játékos (5csatár 1védő) 7-62 meccs között játszott az EBEL-ben, valszeg kevés játékidővel, mert 2 gól és 4 gólpassz az összesített eredényük.

leonov 2011.09.28. 17:06:18

Azért, ha már így összegyalulódott a csapat, remélem odavertek nekik.

Miskolcifan 2011.09.28. 17:27:41

Van valami különös oka,hogy a miskolci srácok hiányoznak a válogatottból?

kerusz 2011.09.28. 18:36:16

@DominiKing: Ezt a burkolt kohászozást (újvárosi henger...) !!!

exL:1 2011.09.28. 18:53:54

Sima hazainak kell lenni.gooo

TheKaszi 2011.09.28. 19:00:39

@a. Bárd: A Dolezal-nak azért van ennyi pontja, mert jó bécsi sorokban volt beugró. A Lanz (szerintem bekk), Salzburgban volt, de ő is csak tartalék védő most legtöbbször.

leonov 2011.09.28. 19:12:01

Zárt kapus meccs?

Hol vannak a nézők?

leonov 2011.09.28. 19:13:14

Egyébként köszi a közvetítést.

leonov 2011.09.28. 19:14:49

No, hallani már hallom a szurkereket, csak nem látom.

szekelyszurkolo · http://jegkorong.blog.hu 2011.09.28. 19:19:12

Miert nem nezhessuk szekelyfoldon is a mecset?Ejsze minket a golya hozott?

exL:1 2011.09.28. 19:40:46

@szekelyszurkolo: halihóóó,soha ne feledd hogy csak az anya személye a biztos az apáé max a lakatlan szigeten,így a gólya is esélyes :) csak neked ,csak most.: dabdocler.hu/online/ :))))

Szoljanka 2011.09.28. 19:47:12

@leonov: Azt hiszem célkitűzéseik közül ezen lesz a legnehezebb változtatni, meglehetős érdektelenség övezi NL meccseiket, de a Mol Ligában sincs zsúfoltság, s ez még enyhe kifejezés...
Tán megtelik majd újra a csarnok ha sokszor egymás után szoros eredmények születnek a Kohász-Volán meccseken....?

DominiKing 2011.09.28. 20:05:37

@kerusz: Szerintem találó. Egyébként nekem semmi gondom a kohászozással, bárcsak lenne megint egy hasonló kaliberű támogató.

kerusz 2011.09.28. 20:11:23

@DominiKing: Lemaradtak a szmájlik nálam. :)))

DominiKing 2011.09.28. 20:18:52

@kerusz: A második osztrák gólnál nálam is, de már kezdenek visszajönni.

DominiKing 2011.09.28. 20:32:45

@kerusz: Az osztrák gólt ne is sajnáld, hogy nem láttad,csak az utána következő két újvárosit.

solarys 2011.09.28. 20:43:22

Nem egy világvető csapat ez a Silver Capitals, de a helyzeteieket, a lecsorgó korongokat, az előnyöket simán beverik. Sajnos a 2. harmad után 4-3 vezetnek is... Gyerünk fiúk, de nem egy könnyű mecs, mivel a Bikák nem túl vadak!

kerusz 2011.09.28. 20:47:11

@solarys: Megint az van, hogy nem lövik be a helyzeteket... Az ötperces előny (amiből 40 másodperc kettős volt) ebben a harmadban is 17-12 a lövések aránya ide, az első harmadban 22-10, rohadt nagy helyzeteket hagynak ki a dunaújvárosiak...

Borsy 2011.09.28. 21:16:11

Nagyon megtorolják a kiállításokat a bécsiek. Van még innen visszaút?

Borsy 2011.09.28. 21:32:00

Nagyon nyom a DAB. Hajrá!

icsaba 2011.09.28. 21:34:34

@exL:1: "A közvetítés Románia területén nem érhető el." :(:(

Borsy 2011.09.28. 21:36:12

Az is érdekes, hogy csak ennyi néző kíváncsi Dunaújvárosban egy rangadóra.

budapestijeti 2011.09.28. 21:38:39

Na, egész jó kis csata lett a végén! Kicsit biztosabban elöl, kicsit határozottabban hátul, és jó lesz ez! ...és végre lövések a kékről!Mondjuk a tempó sem rossz! :)

OliBLOOD 2011.09.28. 22:01:38

Ennyit a mai biztos győzelemről és a tabella éléről.
Emberelőnykihasználás döntött. Bécsiek könyörtelenül belőtték, mi nem.
Az új srác eddig nem győzött meg, igaz még meg kell találni a helyét.

Spigott 2011.09.28. 22:07:22

Magunknak köszönhettük a vereséget sajnos, rengeteg ziccert szórtunk el megint, az öt gól mellé alsóhangon még ötöt kellett volna lőni. Az osztrákok emberelőnyben jók voltak, 5 az 5 ellen igazából komoly sanszuk sem volt. Kár érte. Az új srác sztm nagyon jól lát a pályán, jól is passzol, de kicsit fel kell még gyorsulnia. Mondjuk emléxem, hogy Metcalfe milyen állapotban jött tavaly, aztán onnan lett pontkirály nálunk, szóval biztos vagyok benne, hogy ahogy felgyorsul egy kicsit még a srác, akkor tényleg erősítés lesz.

OliBLOOD 2011.09.28. 22:08:16

@kerusz: DAB-Capitals 5:6
Mezőnyfölénnyel nem sokra megyünk, ha gólokban ez nem nyilvánul meg. Bécsiek előnyben nagyon jól játszottak, mind az öt góljukat abban lőtték.
2:3-nál azt megcsinálták, amit hétfőn a miskolciak nem tudtak. Ezzel szereztek 2 pontot.

tiriakos 2011.09.28. 22:23:18

Egy kicsit mosolyogtam mindig a volán szurkereken, amikor az osztrák bírókat szidták és okolták egy-egy vereségért. Ez soha többé nem lesz így. Megígérem.
Ja! És azt is megígérem, hogy "magyarbírózni" sem fogok soha többé!

Egyoldalú kabaré volt a játékvezetés... :-/

kerusz 2011.09.28. 22:30:13

@OliBLOOD: Azt tudom, mi lett az eredmény. Spigott-tal értek egyet, a mai meccset a helyzetek alapján fölényesen lehetett volna nyerni, a Kapfenberg ellen is túl nagyvonalúan sikerült elszórakozni a helyzeteket. Azért sajnálom csak, mert ez most a lehető legjobb csapatotok volt, és valahol aggaszt, hogy egy osztrák utánpótláscsapat, amelyet néhány negyedik soros ebelessel megerősítettek, ilyen gondot tud okozni.

Spigott 2011.09.28. 22:37:34

@kerusz: Hát, azért nem a legerősebb csapat, de közel a legerősebb, Vaszjunyin és Pavuk hiányzott azért, de ezt a közepes csapatot ettől még illett volna ütni.

OliBLOOD 2011.09.28. 22:41:15

@kerusz: Talán nem is olyan rossz ez a Nationalliga, mint ahogy előzetesen várni lehetett, ha a középcsapatok ilyen meccsekre képesek.
Ezekből mi csak tanulhatunk, de azért ez a bécs a Kapfenbergnél jóval jobb hokit játszott.
Egyébként én is azt írtam, hogy nyernünk kellett volna: "Emberelőnykihasználás döntött. Bécsiek könyörtelenül belőtték, mi nem."

tiriakos 2011.09.28. 22:44:43

@tiriakos:
Azért a miheztartás végett kiegészíteném magam:
Amelyik csapat ennyi ziccert kihagy, és ötből nulla rávezetést lő be, annak nem csatárai vannak, hanem ... (ide most írtam csúnya dolgokat, de kitöröltem, mert CSAK ÚJVÁROS! CSAK ÚJVÁROS! MINDÖRÖKKÉ DUNAÚJVÁROS! :):) )

kerusz 2011.09.28. 22:59:01

@OliBLOOD: Hát azért ez nem a Nationalliga dicsérete, sajnos...

gogosz 2011.09.28. 23:05:40

@kerusz: Kicsit talán elfogult vagy. Ez egy középcsapat volt, náluk minimum 4 jobb csapat van, de lehet 5 is. Eddig úgy néz ki, hogy 4 csapat kilóg lefelé, de velünk együtt van 7 jó.Várjuk ki a végét.

Theutus 2011.09.28. 23:07:36

nem kell a bírókra fogni a dolgot, volt egy csomó teljesen felesleges kiállításunk
igaz, hogy könnyen adták őket, de megadtuk a lehetőséget neki és szorgalmasan élt is vele
58-28 volt a rendes játékidőben a kapura lövési arány, ez mindent elárul sajnos
nagy gond nincs, csak sűrűbben kellene kiszakadnia a gólzsáknak

Theutus 2011.09.28. 23:10:50

iramra teljesen jó meccs volt és a harmadik harmadra a hangulat is egészen jó lett, előre sajnálom, hogy szombaton a Lustenau ellen nem tudok menni

gogosz 2011.09.28. 23:11:58

@Theutus: Sevela sem szokott öt gólt kapni. Ma hátul sem volt rendben minden. Azért öt lőtt góllal nyerni lehet a meccsek 90 százalékát.

kerusz 2011.09.28. 23:21:23

@gogosz: Dechel (18 éves) - Pospisil(18), Privoznik (28), Bartos (CZE, 23), Nador (19), C. Draschkowitz (22) - Piff (20), Wimmer (21), Postek (21), Fichtner (19), Schonaklener (18) - Kotinsky (16), Peter (17), Znenahlik (18), L. Draschkowitz (22), Gigler (17) - Pohn(18), Amon (18), Strempfl (17), Ilic (19)

a. Bárd 2011.09.28. 23:25:42

Hát ennyit arról, hogy nem tudom elképzelni, hogy ne nyerjünk. Bár még a második harmad után sem tudtuk elképzelni, hogy ne győzelem legyen a meccs vége, annyira látszott, hogy jobb csapat vagyunk. Véleményem szerint 3 dolog játszott közre a vereségben, ha csak 1 fordítva történik, meg lett volna a meccs

- nagyon gyenge helyzetkihasználás
- kritikán aluli és egyoldalú játékvezetés
- átlagon aluli Sevela

És még így is megvolt az esély, a végén a ziccer is megvolt a 6-5-re, magunknak köszönhetjük ezt a vereséget. Baj nincs, menni kell tovább, szombaton lehet javítani. Nem lesz egyszerű

Theutus 2011.09.28. 23:27:13

@gogosz: ha el akarjuk kerülni az 5-6 kapott gólt a jobb csapatok ellen, akkor jóval tisztábban kell játszanunk, mert sok felesleges kiállítást benyelünk
és a Capsnél jobb csapatok valszeg szintén meg tudják játszani az előnyöket
a védekezésben elkövetett hibák ellenére azt gondolom, ha ezt a meccset 5 góllal nyerjük akkor sem szólhatnak semmit sem az osztrákok

gogosz 2011.09.28. 23:27:32

@kerusz: Ettől még jó meccset játszottak. Azt gondolom, hogy nagyon az elején járunk még, korai bármilyen következtetést levonni. Játszani kell, felnőni a feladathoz, pár meccs kell még, hogy letisztuljon a kép.

kerusz 2011.09.28. 23:30:42

@gogosz: Én pont azt sajnálom, hogy nem sikerült felnőni a feladathoz.

Theutus 2011.09.28. 23:32:12

@a. Bárd: továbbra is tartom, hogy nem a bírón ment el a dolog

gogosz 2011.09.28. 23:33:19

@Theutus: Egyetértek. Véleményem szerint, nekünk is végig kell járni azt az utat, amit a Volán is kénytelen volt az elején, mégpedig a mienktől eltérő bírói felfogást. Nem nagy dolgokról van szó, de meg kell érezni azt a határt, amit az osztrák csapatok már ismernek.

kerusz 2011.09.28. 23:35:25

@gogosz: Te komolyan mondod, hogy egy osztrák ifi-junior csapat ellen tanulnia kell a fél magyar válogatottnak?

brainska (törölt) 2011.09.28. 23:37:04

@gogosz: így igaz, ma rendre előjöttek a szokásos hibák, Sevik se fogott ki túl jó napot, sok volt a hátsó alakzatok hibája, megadtuk az esélyt a zebráknak az osztrák hazai pályára, és még nincs kész a csapat, ez tisztán látszik. Pavuk- ki és a kanadai srác belépésével egy erős sorunk borult, és bár megfogadtam, hogy sokkal ritkábban emelgetem idén a bírók teljesítményét, azért e téren nagyon necces volt a meccs. ezzel együtt egyértelmű, hogy a helyzetkihasználás döntött, bár azt is hadd tegyem azonnal hozzá, hogy legalább két tiszta potyolínó DAB-gól született. ami tetszett, hogy végig iramot kellett mennünk. és lesz sokkal, de sokkal jobb is, ebben biztos vagyok.

gogosz 2011.09.28. 23:39:45

@kerusz: Hol írtam én olyat?

brainska (törölt) 2011.09.28. 23:40:59

@kerusz: az ifik-juniorok java a kispadon ülte végig a meccset, ezt még azért tegyük hozzá, lényegében az első harmad közepétől 2,5 sorral ment a Bécs (igaz, mi meg elég sokat 3 soroztunk). ami a kérdésed lényegét illeti: bírói felfogás terén a válasz határozottan igen, és megkockáztatom, játékmód tekintetében is félig-meddig. előnyök, hátrányok, egyszerűsítés, hatékonyság - de nem akarok politizálni :)

Theutus 2011.09.28. 23:42:49

@gogosz: minden hiba ellenére teljesen pozitívan szemlélem ezt a meccset
ha az NLben ehhez hasonló iramú és hangulatú meccsek lesznek, akkor hamarosan visszatér a közönség is a csarnokba és minden adott lesz ahhoz, hogy jól szórakozzunk

kerusz 2011.09.28. 23:43:59

@gogosz: "Végig kell járni az utat."

Theutus 2011.09.28. 23:44:30

@kerusz: gogosz a bírákkal kapcsolatban írta, hogy tanulni kell a játékvezetésről alkotott elképzeléseiket

gogosz 2011.09.28. 23:45:32

@Theutus: Én sem voltam mérges a mai meccs után. Sőt, bármilyen hihetetlen, egész jól szórakoztam. :)

Theutus 2011.09.28. 23:52:14

@gogosz: ha hajtás és küzdelem van ki lehet kapni, el lehet szórni pontokat a fene bánja
a kihagyott helyzetek ellenére sokat javultunk játékban a szezon elején mutatottakhoz képest és ez várhatóan hétről hétre javulni fog
szóval jó lesz ez

a. Bárd 2011.09.28. 23:53:46

@Theutus: bizony, ilyen egy jó jégkorong meccs. Voltunk a pokolban, voltunk a mennyben, lehetett szidni a bírót, volt is miért, bosszankodtunk, örültünk, volt egy kis feszültség is, bunyóval fűszerezve.

Aki kiment az jól érezte magát, kivéve a "büdöséletbebácsit" :)

kerusz 2011.09.29. 00:10:55

@Theutus: @a. Bárd: Nagyon rosszul állt bele a társaság a meccsbe, nagyképű, felelőtlen hoki volt ez, gondolták, a fiatalok ellen majd csak meglesz ez. Azok meg nem hagyták magukat.

Azért volt aztán hajtás meg kaparás, mert menni kellett az eredmény után. Azért a Dunaújvárosban egyértelműen sokkal jobb hokisok voltak ma a jégen, mint az ellenfélnél. Ha nem így lett volna, akkor nem lett volna kétszer annyi helyzetük, nem billent volna fel a pálya 5 az 5 ellen.

Nem a Capitals verte meg a DAB-ot, hanem leginkább az saját magát.

kerusz 2011.09.29. 00:26:17

@Theutus: @gogosz: Nem értettem félre. A Volán komoly csapatok ellenében tanulgatta a bíráskodás határait. Ez a mai Capitals messze nem volt a mai csapatotok szintjén tudásban. Hozzáállásban viszont...

Azért ne lépjünk már túl azon a kérdésen olyan könnyen, hogy kik léptek a jégre a Capitalsnál. Privoznik, a két Draschkowitz és Bartos kivételével még korosztályos válogatottságig sem tudtak eljutni az ellenfél játékosai.

Nincs az a bírói felfogás, amit tanulgatva 8 emberhátrányból 5 gólt kell kapni ifiktől és junioroktól. Azért a DAB-nál olyanok voltak a jégen, akik a magyar válogatottba vágynak (soroljam?), a csapat meg az EBEL-be. A mai ellenfelet egy EBEL-csapat nem kevés góllal szórná meg...

vaze 2011.09.29. 00:40:29

@kerusz: "Nem a Capitals verte meg a DAB-ot, hanem leginkább az saját magát."

Na! Ezt a mondatod tőlem sosem fogod hallani... :)

Egyebekben igazad/igazatok lehet, de azért az eddigi meccsek alapján is leszűrhető, hogy bármilyen szar csapattal is találkozzunk a Nationalligában, olyan alapvető hibákat sokkal kevesebbszer követnek el, mint a magyar játékosok. jobban meg vannak nekik az alapok tanítva. már amennyire én nem értek hozzá. de ez - ha így van - jó iskola. a kapfenberg ellen a támadás, ma a védekezés nem ment, seviknek sem lesz még egy ennyire szar napja. a játék egyre jobb, a közönség egyre jobban érzi magát, vessetek a mókusok elé, de nincs katasztrófa-hangulatom. azzal együtt, hogy minden meccset meg kell nyerni, ahol meg valami 58-28-as kapuralövési arány van, mindenképpen.

kerusz 2011.09.29. 00:52:36

@vaze: Nekem sem katasztrófa-hangulatom van. Csak baromira szar, hogy ennyi kollokviumon elhasal a csapat, kezdve a tavalyi Maribor elleni meccsel.

Theutus 2011.09.29. 00:58:49

@kerusz: a szurkoló és szakember mindig optimista
az ismert nehéz szezonkezdet után mindenki abban bízott, hogy szeptember végére teljesen összeáll/felpörög stb a csapat
nos a jelek szerint ez még várat magára, de katasztrófa hangulat tényleg nincsen
mint korábban is mondottam: voltak bosszantó hibák, de összességében jól éreztem magam sok más szurkolóval egyetemben

kerusz 2011.09.29. 01:09:26

@Theutus: Az átjött a streamen hogy Ti jól éreztétek magatokat. Az én szempontjaim kicsit mások. Én nagyon szarul éreztem magam a meccs nézése közben a látottaktól.

vaze 2011.09.29. 01:10:33

@kerusz: a maribort csak félig értem, hogyan jön ide. a másik felét illetően az a szakmailag egyáltalán nem megalapozott véleményem van, hogy a tavalyi csapatunk gondtalanul megnyerte volna az első 20-30 meccset a két ligában, míg a mostaniról azt képzelem, hogy az utolsó 20-30-at fogja megnyerni. aztán tévedni emberiség

kerusz 2011.09.29. 01:15:30

@Theutus: Hallom, Te is optimista voltál Mariborban tavaly.

kerusz 2011.09.29. 01:16:27

@vaze: Legyen úgy, hogy megnyeri az utolsó 20-30-at. A Maribort majd telefonon elmesélem egy emberi időpontban csütörtökön.

vaze 2011.09.29. 01:17:19

@kerusz: na, ez az, ami kurvára nem tartozik ide

OliBLOOD 2011.09.29. 07:16:35

@kerusz: Persze, Lundh már eleve úgy küldte a jégre a srácokat, hogy meglesz a meccs.
Értem én, hogy az az érdeked/célod, hogy a MOL ligát azáltal akard jobbnak bemutatni, hogy a Nationalligát lehúzod, de egy szint alá már nem kellene menned ennek érdekében.
A tegnapi bécs két dolgot tudott: tartani a tempót amit mentünk (és ami átlagosnál magasabb volt) és belőtték az előnyeiket. Így 5-5-ben nem is kellett eröltetniük a támadásokat, elegendő volt a védelemre koncentrálni, ahol viszont nem követtek el annyi és olyan mértékű hibákat mint azt megszoktunk.
Érdekes módon, amikor a Volán (bécshez hasonló csapat) okoz meglepetést és veri meg a HSC-t vagy a Miskolcot, akkor a liga kap tőled pozitív jelzőket (erős, kiegyensúlyozott), nem pedig a vesztes csapatok negatívat.

kerusz 2011.09.29. 11:36:04

@OliBLOOD: Abból, hogy a csapat rosszul állt bele a meccsbe, nem következik szükségszerűen, hogy Lundh azzal küldte fel őket a jégre, hogy megvan a meccs. Nem is értem ezt a remek logikai következtetést, de lehet, hogy Te magad sem. A helyzetet talán ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a kis Volán ellen szenvedtek. Volt ilyenre példa nem egy a közelmúltban.

Nem lehúzom a Nationalligát, de nagyon őszintén meglepett, hogy egy juniorcsapat ilyen komoly gondot okoz Nektek és még meg is magyarázzátok, hogy hű, meg ha, ez már igen. De a Te gondolatmeneteddel élve én is mondhatnám, hogy értem én, sokkal jobban veszi ki magát, ha a rossz teljesítményt az ellenfél meg a liga magasztalásával helyezitek magasabb polcra.

Hogy felvették volna az általatok diktált ritmust, azt sem nagyon mondanám, mert abból aránylag ritkán származik 59-31-es kapuralövési arány. Az kétségtelen, hogy az előnyeik több, mint felét beverték.

kerusz 2011.09.29. 13:21:38

@OliBLOOD: Headcoach Philippe Horsky war nach dem Spiel von der Kampfkraft seiner Mannschaft begeistert: “ Das war ein unglaubliches Kampfspiel mit Fights, Toren und tollem Einsatz meiner Mannschaft. Unser Überzahlspiel war heute ausgezeichnet, wir haben viel auf das gegnerische Tor geschossen und wurden belohnt. Ein besonderes Lob gebührt Thomas Dechel, der unglaubliche Paraden gezeigt und uns im Spiel gehalten hat. Obwohl wir mit einer dezimierten Truppe angereist sind, haben wir tolles Eishockey gespielt. Die jungen Spieler, die bisher nicht so viel zum Einsatz gekommen sind, haben heute ihre Bewährungsprobe abgelegt und sie bravourös bestanden.“

908665 2011.09.29. 19:22:09

@Nyuszí O_o: " Pavuk- ki és a kanadai srác belépésével egy erős sorunk borult,". Szerintem pedig ez nem igy van, hanem pont ellenkezőleg. Szapi végre kapott egy igazi társat, egy észjátékost, aki gyors is!!!Mi igy szeretjük, mert igy szoktuk meg a felállást!!!!

vaze 2011.09.29. 19:37:51

@Nyuszí O_o: Pavuk azóta 2. soros, hogy niincs Tyom, előtte 2. soros volt (Gröschl-Somogyi-Pavuk)

@908665: ha ismernéd Pavukot, akkor nem beszélnél ekkora sületlenségeket. 6 meccs: 1 gól + 6 assziszt.

de ha nem hiszel a számoknak, meccsekre meg valszeg nem jársz, akkor itt egy videó, ahol szegény Pedrónak kellett beügyeskednie valahogy az elbaszott passzát, 3:50 környékén sűrüsödnek az események :))))
dabdocler.hu/elmenyzona/videok/?id=358

vaze 2011.09.29. 19:38:25

előtte 3. soros volt

bandog 2011.09.29. 21:21:32

@vaze: Parádés a passz,az már egyszer biztos.
süti beállítások módosítása