Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2225) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1648) Miskolc (1502) nhl (4876) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1043) utánpótlás (1252) UTE (1300) válogatott (2189) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Ez majdnem olyan, mint a filmeken

2011.09.27. 16:48: 1885*

Ez majdnem olyan, mint a filmeken  2011.09.27. 16:24 F. Kapus

17 komment

Címkék: ahl kóger dániel echl san antonio rampage

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr653260506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OliBLOOD 2011.09.27. 19:51:02

Off:
"Ha ezt előre tudom, valószínűleg nem jövök haza" - interjú Szuper Levente hokikapussal

www.origo.hu/sport/jegkorong/20110926-interju-szuper-leventevel-a-magyar-jegkorongvalogatott-es-az-arizona-sundogs.html

Voitih 2011.09.27. 20:57:18

Daninak sok sikert, külsősként nehéz Szuper dolgairól véleményt mondani. Kell az erős hazai bajnokság, de kell két Ebeles csapat is, ehhez pedig két erős farm kell a Volán farm pedig már az, a Dab meg majd az lesz. Ámen

Theutus 2011.09.27. 21:08:24

@Voitih: ezzel az a probléma, hogy a 2 ebeles csapat még csak-csak összejönne, de ezek mellett az erős hazai bajnokság hol marad???
a Volán Farm erősségével kapcsolatban sincsaenek illúzióim, tekintettel arra, hogy elég sokszor láttam őket játszani

Voitih 2011.09.28. 00:23:43

@Theutus: Az idei eredmények alapján nem lógnak ki. Én más utat nem látok, bárcsak tévednék,és lenne 6-8 Dab erősségű csapat itthon..

Indiana Jonescu 2011.09.28. 01:19:35

@OliBLOOD: Levike kurvára meg van sértődve Satorra, pedig csak magának köszönheti, hogy nem lett első számú kapus a VB-n. Olyan szar formában védett a felkészülési meccseken, hogy szerintem még a léc is rezgett, hogy ő vagy Bálizs legyen-e a második számú kapus. Inkább magába kellene egy kicsit néznie, hogy a nagy arcával miért lepkekirálynak jött haza. Mert hazahívhatja őt Sator első számú kapusnak, de ha ő tesz arról, hogy az edzői stáb tagjai megijedjenek, akkor nincs mit magyarázni és másokra ujjal mutogatni. Mellesleg a VB-n a világverőnek azért semmiképpen sem nevezhető Korea elleni 83%-os teljesítménye sem mutatta azt, hogy miért kellene neki lennie az első számú kapusnak.

Immár nem először lengeti azt is be, hogy az edzők hibáztak, de nem mondja meg, hogy miben. Remélem, hogy többet a büdös életben nem kell hazajönnie. Szart kavar egy olyan közösségben, ahol az első számú szabály, hogy nem szarunk a saját fészkünkbe. Persze ezt is ő képtelen betartani egyedül.

Nevetséges, azért volt 15 csapata, mert mindig feljebb lépett. Hát persze, bazmeg. Ő az egyetlen hokis a földön, aki galaktikus magasságokban lépdel immár. A nagy Gretzky is csak két csapatig jutott. Biztos ezért nem is veszi észre a mi Levink, hogy a rögvalóság egészen más, mint amit ő erről elmesél. Gusztustalan, undorító.

Raon 2011.09.28. 07:46:53

Elnézést, csak most láttam, hogy itt van a link. Hát én kitettem cikkben is - ez olyan rettenet, amit sajnos spirituszban kell mutogatni. A későbbi kapusoknak csak meg kell adni ezt a linket, hogy ez az a mélység fiam, amelye akármilyen profizmus szellemében sem érdemes soha lesüllyedni.

Raon 2011.09.28. 07:53:54

@Theutus: sokszor gyepálod a Volán farmot, nem is alaptalanul, de hadd kérdezzem meg, biztos jó az összehasonlítási alapod? Ne a mostani Dabot vedd, hanem mondjuk az öt évvel ezelőttit, mínusz a légiósok. Hozzájuk képest biztos olyan rossz szinten áll a Volán farm a huszonegykét éves húzóembereivel?

Szerintem remek példát mutatnak, hogy fiatalként hogy kell évről évre egyre jobban helytállni. Nyilván még nem olyanok, mint a nagy Volán, de az egyértelműen látszik, hogy már most tartanak valahová. Én ezt kívánom az újpestieknek is, már csak azért is, hogy ha már minket meg tudtak verni, szerezzenek pár szép győzelmet a többi csapat ellen is. :)

Egyébként meg kíváncsi leszek, hogy az idén milyen mérlegünk lesz a Dab-bal, mert hiába a megosztott keret, az eredmény lesz a lényeg, a többi meg csak duma. Nem néztem, hogy mikor lesznek NL meccsek, de ha meg kell osztani a keretet, szerintem az idei kisVolán ellen a Dab már nem fog tudni biztosra menni (ahogy tavaly is beesett pár meglepetés). Persze majd meglátjuk. :)

Raon 2011.09.28. 07:54:53

@Indiana Jonescu: 100%-ig adom, délkorea ellen is Sofi húzta ki a szarból a végén.

Theutus 2011.09.28. 08:04:44

@Raon:ha gyepálásnak vetted sajnálom, nem annak szántam, nem volt és nincs kedvem métereket írni

Raon 2011.09.28. 08:14:32

@Theutus: a gyepálással nekem nincs gondom (azért írtam ennek, mert többször megírtad már ezt, de nem fejtetted ki - vagy én nemláttam), csak érdekel a véleményed. Ha nem most, hát máskor.

Lazlee 2011.09.28. 08:16:40

@Raon: had jegyezzem meg: az a csapat kiverte az EBEL-szintű játékosokkal felálló UTÉt.

OliBLOOD 2011.09.28. 08:17:10

@Raon: Öt évvel ezelőtti DAB a Ladányi-Peterdi-Horváth hármassal felálló Újpesten keresztül jutott a döntőbe, ahol a Volán ellen 3 szoros meccset játszott (5:1; 1:0; 2:0; 4:3)
www.icehockey.hu/index.php?pg=bjl
Persze volt pár légiós, de a csapaton belüli kanadai táblázaton első 4-ben ottvan Kiss, Azari, Galanisz (első helyen pedig Borsos végzett).
Félre ne érts, szerintem jó csapat a Volán Farm, vannak még hiányosságok (pl esélyesként a győzelem megszerzése, amikor nekik nem csak romboli kell és a kontrákat belőni) de az 5 évvel ezelőtti DAB pont rossz példa ilyen szempontból :)
Az a szezon nekünk örök emlék, miután kijelentették, hogy megszűnik a csapat újvárosban, jött Azari és egy ilyen szezont produkált a csapat.

Raon 2011.09.28. 08:25:40

@Lazlee: @OliBLOOD: igen, rájuk gondoltam, jó kis döntőt játszottunk. Az nso fórumjára írt újvárosi fiatalokat illető méltatásomat még a másnapi NS is lehozta.

Lehet, hogy rossz a példa, de ez szerintem majd az év végén derülhet csak ki. Fehérvár sokáig nem arról volt híres, hogy jól megy az utánpótlás sorsa, most egy ideje mintha felcsillant volna a fény az alagút végén: nézzétek el nekem, ha ez túlzásokra ragadtat. :)

Lazlee 2011.09.28. 08:29:02

@Raon: elnézzük.
és ha szoros döntőt játszanak (pláne a SAPÁval), olyan kommentet írok, hogy lehozza az NS :D

1 drukker 2011.09.28. 09:18:21

Levi nyilatkozata őszintének tűnik, bár én is érzek sértődöttséget a hazai vb szereplése miatt és egy kettősséget a további válogatottságát illetően. Ellentmondásosnak ítélem azt, hogy nem tetszik neki, hogy a Volán és a DAB is nem csak a "magyar" bajnokságban szerepel - ami nem tesz jót a honi hokinak.
Az egyértelmű, hogy a továbbiakban a családját és annak érdekeit tekinti elsődlegesnek. Ez alapjában véve nem is baj - tegye.
A válogatottság meg az a kérdés ahol a helyekért (reményeim szerint) meg kell küzdeni. Bérelt helyek nincsenek és nem is lehetnek. Az asztalra letett teljesítménynek kell dominálnia. Tulajdon képen itt is parázs vita volt arról, hogy kik kerüljenek be a keretbe és akik kimaradtak lehet, hogy nem a teljesítményük miatt maradtak ki, hanem a kevesebb bizalom miatt. Én is gondolkodtam azon, hogy én akkor vajon kit védettem volna, de igazából jó döntést nem lehetett hozni, mert egyik kapusunk sem volt meggyőző és csak bízni lehetett abban, hogy a döntő mérkőzésen nem lesz baj. (de ez már történelem és egyéni megítélés kérdése) A nemzeti együttesben szerepelni megtiszteltetés és elismerés is. Sajnálom, hogy neki csak akkor fontos, ha neki nem kell megküzdeni érte, ha neki nem kell megméretni magát. (Bár tévednék)
A DAB és Volán esetét én úgy ítélem meg, hogy mind két csapat az előre lépés jegyében indult egy általa (nem vitatkozom ezzel) erősebbnek vélt bajnokságban. Úgy tették mid ezt, hogy saját helyüket betöltötték (nem kivonultak a bajnokságból) farm csapataikkal. Ha csak itt játszanának szerintem két csapatnyi tehetséges játékossal kevesebben lennének jégen. Levi is az előre lépés reményében váltott mindig itt hagyva a magyar bajnokságot. Valahol magában úgy érezte, hogy többre képes és lépett. Most meg azt bírálja, amit más is megcselekszik club szinten. Kétségtelen a legjobb egy sokcsapatos erős "magyar" bajnokság lenne, de erre még pár évig nincs reális lehetőség és ezt ő is tudja (Fradi, UTE). A jelenlegi alakzatot az élet hozta, állította össze. Szerintem, ha csak a "MOL" liga lenne több játékos igyekezne külföldön játszani, úgy mint Levi is anno.
Összességében bölcsebbnek, élet tapasztaltabbnak gondoltam, egy kicsit csalódtam.

1 drukker 2011.09.28. 09:36:22

@1 drukker: Nem itt van az igazi helye. Bocs!

E.Attila 2011.09.28. 10:27:36

@Raon: elnezzuk neked mert tudjuk nekik szurkolsz :))
süti beállítások módosítása