Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2239) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1671) Miskolc (1505) nhl (4900) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1058) utánpótlás (1276) UTE (1300) válogatott (2211) vb (2360) videó (2120) Összes címke

A magyar csapatok is belekezdenek

2011.08.12. 15:20: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

A magyar csapatok is belekezdenek 2011.08.12. 15:07 F. Kapus

20 komment

Címkék: énekes kupa fehérvár brassó

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr63148762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exL:1 2011.08.12. 15:59:35

Apa kezdődik:)Szerintem a 4.sorban senki sem szeretne ott ragadni,hisz valószínű ők meccsenként 1-2perc jégidőt kapnak az elején,ill. ha már eldőlt a meccs valamilyen irányba.Előzetesen elképzeltem a sorokat,és csak egy helyen tévedtem:)Kovács CS. Magosi cserét én végrehajtanék de engem nem Primeuenak hívnak,és nem állok a volán alkalmazásásban :-)))(tudom jobb is )

JámborMalac 2011.08.12. 16:25:37

mondjuk a 4. sorunkban szép szál legények gyűltek össze :).
jó kis fighting sor lesz ez.

cornwall 2011.08.12. 17:04:21

na, látom Balu a Volánban is Sillepapa mögé szorult egyelőre.. azért ez nagyon remélem változni fog :)

decsko 2011.08.12. 17:59:24

Sziasztok!

Az ifj. Ocskay emléktornáról szeretnék infókat kérni: meccsek kezdési időpontja, jegyárak stb. Előre is köszönöm!

voscsy 2011.08.12. 17:59:29

szurkolok Balunak, hogy jól sikerüljön a bemutatkozás

munkagep 2011.08.12. 22:25:38

Mi lett az eredmeny?

Szoljanka 2011.08.12. 22:37:06

Jó iramú meccset láthattunk, az általam vártnál is jobbat, és ez szerintem a "kicsiknek" köszönhető, jól mentek.
Sokan vártuk már a holtszezon után, hogy végre meccsre mehessünk a Raktár utcába, voltunk is szerintem 1000 felett...:))
Pleszkán József teljesítményén meglepődtem, a sok bekapott gól ellenére a meccs végéig megtette a tőle telhetőt, voltak bravúrjai, de egy lövésbe nagyon belenézett a végén, csak úgy rengett a kobakja...:S
Mihály Árpi játékán látszik, hogy jégen töltötte az előző heteket, s egy gól is összejött neki.
Magó folytatta az újvárosi szokást, ahogy tavaly ilyenkor Godó, most Ő is keménykedett kicsit a gyerekekkel, várom, hogy ezt megtegye EBEL meccsen is, egy kőkemény kanadai bekkel szemben.....
Pratt komolyan megcsinálta az utolsó büntit, szépen megfordult Pleszkán előtt.
Nekem még Ryan játéka tetszett, Láda Balu még adós a jó teljesítménnyel, most nem mutatott sokat...
HAJRÁ AV19!!!
-_- BLL -_-

petyagergő 2011.08.12. 22:46:59

@munkagep: @Szoljanka: 8-4 lett a vége, ha jól figyeltem. Mindenben egyetértek, szerintem az egész 3. sor nagyon élvezte a játékot, ha év közben is így mennek ők, akkor nagyon komoly szezonunk lehet. (Sikorcin-Ryan-Süti, ha valaki nem tudná)

Pratt büntije sokak szerint szabálytalan volt, állítólag csak akkor lehet ezt csinálni, ha felveszi a korongot. Mindegy, élőben még nem láttam ilyet.
Meg olyat sem, hogy a második emeleti ülőhelyre olyan erővel vágódott ki a korong a kissrácok törzshelyére, mint ma. Szerencsére ők még nem voltak ott.

Szoljanka 2011.08.12. 22:50:01

@petyagergő: Lehet, hogy szabálytalan volt, de nekem nagyon tetszett:))

fegya94 2011.08.12. 23:12:14

@Szoljanka: Én is a "sokak" táborát erősítem, nagyon vártam,hogy ismét beléphessek a csarnokba..

Pleszkán tényleg nagyon jó volt,abszolút pozitív csalódás volt számomra is a sok kapott gól ellenére.Ryan ha így folytatja akkora közönségkedvenc lesz mint Joe.:) Pratt,Borgatello nem sokat tett hozzá a meccshez számomra, a büntető hatalmas volt:)
Magosin kívül én még Sofit láttam néha alattomosnak, a harmadik harmadbeli gólja előtt is ahogy a bulinál bottal túrt bele a farmos arcába..nem volt szép..:S

Zergling 2011.08.12. 23:17:20

Na így nagyon nem reprezentatívan, csak az edzőmeccs alapján:

Újak közül tetszett:
Ryan, Mago, Sille, Láda

Nem tetszett:
Borgatello, Pratt

Még nem tudom: Munro

jegib 2011.08.12. 23:43:27

EBEL első 2 sor meglehetősen indiszponáltnak tűnt, Johansson tavaly egész szezonban nem adott el ennyi korongot. De nem baj, nem mostanra kell formát időzíteni, megbocsájtva nekik. Borgatello nekem lassúscska volt. Pratt nem is tudom, egyedül a büntetője maradt meg. Ryan, gólerős, technikás, viszont kicsi, kiderül hogy bírja kondival. Munro sem volt még jégen fejben, ez így kevés sztem, remélem rápörög. Láttam egy sallangmentes, kékről is lövő Sille-Durco duo-t, baromi jól nyomták. Láttam egy nagyon akaró, Nagy Gergőt is, ami szimpatikus egy elrontott szezon után. Pleszkán és az egész farm előtt pedig le a kalappal, ezt vártam, kapartak a csapatba kerülésért.

barnabas7 2011.08.12. 23:52:04

Akkor várom a kritikát :) :)

Munro eddig nem volt nagyon meggyőző, de van ideje bőven.
Sille elég lassúnak tűnt, az olasz srác erősítés, Ládának idő kell. Pratt nem tetszett.
Magó, Ryan oké volt.

Jó lesz ez, csak még kellenek a meccsek hogy összecsiszólódjanak a srácok.
LE A KALAPPAL A FARM ELŐTT!!! Kellemeset csalódtam bennük, jó volt nézni őket!

Szerintem. Alba Volán. Szerintem :)

vostark 2011.08.13. 00:18:44

szerintem Ryan hihetetlen jól ment ma, öröm volt nézni! Borgatello és Pratt nem emlékezetes de Munronak jó a mozgása szerintem jó lesz! most úgy tűnik lesz 3 jó kis sorunk ;) Tokaji Balu duó ma is gyenge volt..

dr. v.b.1990 2011.08.13. 00:47:58

azt valaki tudja,hogy a DAB National liga meccseit közvetíti valamelyik tv adó?

JámborMalac 2011.08.13. 02:25:13

sokakkal ellentétben én nem láttam rossznak a két új hátvédet. Borgatello, méretét meghazudtolóan hokizott, és mind2 jól lépett be a játékba. Munro jól lép ki, volt 1-2 szép védése.
úgy néz ki lesz 3 erős, gólokat ütni képes sorunk, plusz 1 ütközős (méret alapján), szintén válogatottakból álló.
talán, talán ez eddig a legígéretesebb csapat.

1 drukker 2011.08.13. 06:28:27

Már vártam a szezon kezdetét és ahogy elnéztem még elég sokan (~1000 nézhettük a házi rangadót) A farmos legények nagyon igyekeztek és néha ráncigálták az oroszlán bajuszát. Az egyetlen kivetni való nekem csak az volt, hogy a fiatalok mezéről hiányzott a név és így a jó teljesítményt nem tudom nevesíteni. Jó alkalom lett volna megismerni őket. Nekem Árpi felkészültsége tűnt fel, szerintem a többiek előtt jár jelenleg. Összességében a szezon első partija azt hozta amit vártam. Az első sor szerintem haloványabb volt az elvártnál, nekik jobban kellene húzniuk. Feltűnő volt az azonos korosztályú Sofi és Gergő és a farmos legények közti különbség. Sofi és Nagy sokkal keményebb és dinamikusabb volt mint a farmos legények. Az új játékosokról külön én még nem alkotok véleményt az első mérkőzés alapján. Rövid ideje vannak jégen együtt. Az összeszokottság hiányzik még. A látottak alapján nekem úgy tűnik a képességekkel nem lesz baj. A tavalyi év azonos szakaszához viszonyítva előbbre járunk a felkészülésben és ez mindenképpen biztató céljaink ismeretében. Egységesebb csapatnak látszik az idei mint az eddigiek. Szerintem az lesősor és a negyedik sor közötti "távolság" csökkent, pontosabban a harmadik és a negyedik sor kezd komolyan felzárkózni. A csapat terhelhetősége ezzel jelentősen kiszélesedik, kisebb nyomás lesz az első két soron. A harmadik mindenképpen és a negyedik sort is ponterősebbnek érzem. Szerintem simán vállalható hosszútávon a négysoros játék.

Raon 2011.08.13. 09:41:36

Úgy látom, a lényeget már többen megírták előttem. Szerintem is arról van szó, hogy ebben a szezonban végre lehet egy meggyőző harmadik, és egy egyáltalán nem futottak még kategóriás negyedik sorunk - és ez kis szerencsével nagyon nagyot dobhat a csapat teljesítményén. Gondoljunk csak bele, ha az első két sor hozza azt, amit tavaly (és miért ne hozhatná, mindenki extra profi ott, többen még maximalisták is, akik előrébb is szeretnének jutni a tavalyi teljesítményüknél), és mellettük a harmadik sor be tud vállalni 20-30 gólt, meg a negyedik 10-15-öt, akkor az +20-30 % is lehet pontokban. Kovács Csabinak ez élete esélye, hogy magára találjon, mert végre olyan sortársai vannak, ahol nem csak neki kell cipelni a zongorát. Tőle szerintem meglesz a 10 gól, de én ennél többet sem tartok elképzelhetetlennek. Sikorcinról még nem tudni, mint fog nyújtani Ebel szinten, de a képességeit ismerjük, a hozzáállása kiváló, szerintem ő is össze fogja kaparni a maga kis aranyát. Derek Ryan nagyon jól mozgott tegnap, remek lendülete és ügyes megoldásai voltak. Látszik, hogy nem zavarja a korong - természetesen egy meccs alapján semmit nem lehet még kikövetkeztetni/sejtetni sem, de a látottak alapján teljesen jogos az a szurkolói optimizmus, hogy beválhat.
A negyedik sorunk kapcsán az a rég látott helyzet állt elő, hogy már ide is van kiből válogatni. A Bigi, Benk, Magó trió szerintem egy magyar csapatban sem vallana szégyent - és ha odateszik magukat, minden esélyük megvan arra, hogy érdemben is segíteni tudjanak a csapatnak. Magónak persze még kell a tapasztalat, de szerintem abszolút megvan benne az a lehetőség/bejárhatja azt az utat, amin Sofi már végigment. Nagyon sok múlik majd Gerin, hogy milye formát kap el, mert az ő centerjátéka lesz a kulcsa a negyedik sor szereplésének. Hogy Geri a megfelelő társakkal nagyon tud menni, azt számtalanszor bizonyította. Remélem idén sikerül neki jobban a hokira koncentrálni, és meg fogja mutatni, hogy a tavalyi szezon csak kisiklás volt, és a két évvel ezelőtti formája az igazi. Ha már azt hozza, garantált a tíz gól a negyedik sortól.

De ami a legszebb az idei igazolásokban, hogy ha valami gubanc van, akkor is lehet variálni. Ha kell, Siki is tud centert játszani, és a harmadik sorban egy Magó-Siki cserétől sem kellene a fejünket fogni, teljesen jó lenne az az összeállítás is. És akkor még nem si említettük pl. Tóth Adriánt, akit szerintem plusz egy csatárként sokszor fognak nevezni a meccsekre, és ha él a lehetőséggel máris arról szól a történet hogy a csatárainknak meg kell küzdeni még a negyedik soros helyért is. Elmondani nem lehet, ez mekkora királyság ahhoz képest, amikor két emberből állt a negyedik sor.

Ami a védelmet illeti, szerintem idén is ez lehet a gyengébb keresztmetszet, de ne legyen igazam. Nagyon fontos lenne, hogy a Tokaji - Horváth páros a tavalyinál jobb teljesítményt tudjon nyújtani. Borgatello baromi kicsinek tűnik, nagyon kíváncsi leszek arra, hogy mit tud kezdeni pl. Rotterrel, de nem véletlenül futotta be azt a pályát, amit, tehát biztos tud valamit, ha ilyen termettel is meghatározó ember az olaszoknál. Pratt számomra sötét ló, én sokat nem várok tőle a statja alapján - ha már hoz egy megbízható, átlagos szintet (mint mondjuk Nick Martents jobb formáiban, meg Bonni átlagosan), azzal már jól járunk. Láda Balázs szerintem hamar bele fog rázódni, és egy nem túl feltűnő, de megbízható játékkal sokat fog segíteni a csapatnak. Sille érdekes kérdés, én azt hitem, hogy kiegészítő emberként gondolnak rá, de ha tényleg ő lesz a nyolcadik védőnk, és tudja hozni, amit kell, akkor az szintén nagyon sokat segíthet a védők terjhelésének egyenletesebb elosztásán.

Összességében én azt mondanám, hogy ilyenkor ugye mindig extra bizakodó az ember, de most talán van is mire olyan nagyon bizakodni. Én biztos vagyok abban, hogy az idei Volán sokat fog előrelépni a tavalyihoz képest - de mivel a többi csapat is sokat erősített, majd meglátjuk, hogy ez az előrelépés mire lesz elég a végén. Az biztos, hogy nem lesz egy unalmas szezon, annyi szent.

Aki pedig még nem hallott róla (bár majd hallani fog róla eleget): szeptember harmincadikán pénteken Znojmóban játszunk, ez lesz ott az első Ebel szereplésünk, ezért szurkolói szempontból ez stratégiai fontosságú szereplés lesz, nem egy buszt tervezünk, tehát már most lehet kivenni a szabikat, hogy minél többen lehessünk. :)

Hajrá Volán!
Üdv,
Raon
Fehévár Ördögi Kör

Raon 2011.08.13. 10:02:54

Kimaradt, hogy a farmosoknak nagy gratuláció, nagyon szépü gólokat ütöttek!
Már a tavalyi szezonban is öröm volt nézni, hogy milyen ügyes kombinációkat ismernek támadásban. Néhányuktól a nagyok is tanulhatnának! Huszonhárom másodperccel a harmad vége előtt a nagyok is tudnak gólt kapni, de tizenöt másodperc múlva válaszolni rá, ilyet azért még nem láttunk! Vagy hogy kettős előnyben előbb beverjenek két gólt! Két kapuravezetésből egy gól! (hallod Marci, nem tízből egy)
Ez igen, ezekre már lehet építeni, csak így tovább, fiatalok, és sok szeretettel várunk titeket az Ebel csapatban! :)

Pierre 2011.08.13. 12:28:45

@Raon: követeljük Hegyit az Ebel csapatba! :-)
Nagyon-nagyon kűzdött, és nagyon erőszakos!!!
süti beállítások módosítása