Az UTE a Megyeri úton edzhet 2011.08.02. 22:41 F. Kapus
Az UTE a Megyeri úton edzhet
2011.08.02. 22:56: Lazlee
97 komment
Címkék: ute nsk dömötör vígh
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr103121525
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dr. v.b.1990 2011.08.03. 01:16:09
Azért ez is több a semminél ,de a magyar jégkorong szempontjából is létfontosságú lenne a helyzet megnyugtató rendezése.
facsipesz 2011.08.03. 01:23:57
"Május 2-án, hétfőn nem tudom azt mondani..."
"A helyzet augusztus 2-án változatlan..."
"Hogy mi lesz szeptembertől, azt ezek szerint még senki nem tudja..."
OMG.
Csak én érzem úgy, hogy ezt nagyon nem kapkodják el a mélyentisztelt urak???
Mai magyar abszurd.
"A helyzet augusztus 2-án változatlan..."
"Hogy mi lesz szeptembertől, azt ezek szerint még senki nem tudja..."
OMG.
Csak én érzem úgy, hogy ezt nagyon nem kapkodják el a mélyentisztelt urak???
Mai magyar abszurd.
solarys 2011.08.03. 08:41:43
@facsipesz: Tényleg abszurdisztáni a helyzet.
Közben meg a Jégpalotában lehet nem lesz jég a centerpályán, mivel nincs csapat aki használja (fizesse).
Közben meg a Jégpalotában lehet nem lesz jég a centerpályán, mivel nincs csapat aki használja (fizesse).
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.08.03. 08:49:49
Ez milyen helyes... Röhejes...
sonicboom 2011.08.03. 08:51:36
Hmmm, akkor nagyjából igaz, hogy az előző szezonban 2000 forint / óra körül fizetett a jégért az UTE. Miközben az NSK-tól ennek a ~négyszereséért lehet jeget venni, ami még így is harmad/negyed ár a piacihoz képest. És az NSK-s ár szeptembertől még több lesz.
Így az önkormányzat a 90%-os ajánlatával, ha annak egy részét kiadja piaci áron (márpedig kiadja), a 35 misinek csak egy töredékét finanszírozná valójában.
Ezzel _nagyon_ jól járna az egyesület, ugyanakkor megint túl közel lenne a politika is a sporthoz (a nem feltétlenül jó értelemben).
Szerintem az NSK-nál ennél több bevétellel számolnak. A Sportország (talán más is) inkább itt venne időt, mint a Jégpalotában. A közöttetek nem népszerű csapatot nem írom, mert bár számotokra nem hihető, továbbra sem oda terveznek hosszútávon.
Így az önkormányzat a 90%-os ajánlatával, ha annak egy részét kiadja piaci áron (márpedig kiadja), a 35 misinek csak egy töredékét finanszírozná valójában.
Ezzel _nagyon_ jól járna az egyesület, ugyanakkor megint túl közel lenne a politika is a sporthoz (a nem feltétlenül jó értelemben).
Szerintem az NSK-nál ennél több bevétellel számolnak. A Sportország (talán más is) inkább itt venne időt, mint a Jégpalotában. A közöttetek nem népszerű csapatot nem írom, mert bár számotokra nem hihető, továbbra sem oda terveznek hosszútávon.
sonicboom 2011.08.03. 08:59:24
@sonicboom: más szóval a tárgyalások be nem fejezésének így lehet az az oka, hogy az UTE olyan jégárat akar elérni, ami alacsonyabb annál, amit mások fizettek az _elmúlt_ szezonban.
igyalakult 2011.08.03. 09:26:44
@sonicboom: menyivel kulomb az ute mint mas csapat?
igyalakult 2011.08.03. 09:27:36
@sonicboom: vegye meg a palyat az onkormanyzat es akkor lehet ingyen az senkit nme zavarna
acs63 2011.08.03. 09:35:07
@sonicboom: Én úgy tudom, hogy nem a jégért, hanem az üzemeltetési jogért fizetett eddig az UTE. Ezt váltaná fel az átalánydíj.
Meg tudná valaki mondani, hogy hol olvashatóak az erről szóló szerződések? A cikkben említett összegek alapján kb. hasonló lenne a "bevétele" az NSK-nak, mint eddig. Az UTE-nek ez egyértelmű kényszermegoldás, gyakorlatilag még egy szereplőtől fog függeni! A kerület nem szponzor lenne, hanem a jég gazdája. (Persze megint nem látjuk a háttér-alkukat, de miért is nem lepődök meg ezen?)
Meg tudná valaki mondani, hogy hol olvashatóak az erről szóló szerződések? A cikkben említett összegek alapján kb. hasonló lenne a "bevétele" az NSK-nak, mint eddig. Az UTE-nek ez egyértelmű kényszermegoldás, gyakorlatilag még egy szereplőtől fog függeni! A kerület nem szponzor lenne, hanem a jég gazdája. (Persze megint nem látjuk a háttér-alkukat, de miért is nem lepődök meg ezen?)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.03. 09:37:41
mivel Budapesten nincs mas olyan csapat aki SAJAT jegpalyaval rendelkezik, kivancsi lennek h mennyit fizet a jegert a Miskolc, vagy az AV ket csapata.
acs63 2011.08.03. 09:46:40
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Megint keveredés van. (Vagy kevergetés.)
Nem mindegy, hogy valaki fenntartó, vagy jég-bérlő!
A fenntartó gazdálkodik, a bérlő csak igénybe vesz.
Azért jó dolog ma Mo-on, hogy az adófizetőkre "nem tartozik", miben egyeznek meg a háttérben. Mi itt vitatkozunk, értetlenkedünk, ők meg megsimogatják a buksinkat. :-P
Nem mindegy, hogy valaki fenntartó, vagy jég-bérlő!
A fenntartó gazdálkodik, a bérlő csak igénybe vesz.
Azért jó dolog ma Mo-on, hogy az adófizetőkre "nem tartozik", miben egyeznek meg a háttérben. Mi itt vitatkozunk, értetlenkedünk, ők meg megsimogatják a buksinkat. :-P
Sanyo, aki nem japán 2011.08.03. 09:51:00
@acs63: A szerződések sehol nem olvashatók egyelöre de Őze maga mondta el az árat:
www.telesport.hu/Hirek/2011/07/27/14/Az_Ujpest_nyilt_levele_Schmitt_Palhoz_bezarjak_a.aspx
www.telesport.hu/Hirek/2011/07/27/14/Az_Ujpest_nyilt_levele_Schmitt_Palhoz_bezarjak_a.aspx
leonov 2011.08.03. 09:52:14
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Az önkormányzat nagyvonalú támogatása egy évre kb. 20 millió volt.
Nos véletlenül pont húsz milliót kellett befizetni a jégért az önkormányzatnak.
Nem tudom konkrétan, de a logika eddig így volt kidógozva polgármesterileg.
Nos véletlenül pont húsz milliót kellett befizetni a jégért az önkormányzatnak.
Nem tudom konkrétan, de a logika eddig így volt kidógozva polgármesterileg.
acs63 2011.08.03. 09:59:43
@Sanyo, aki nem japán: Megint csak:
Tudtommal EDDIG az UTE üzemeltette a jégpályát, NEM bérelte. Őze vagy nem tudja a különbséget, vagy félrevezet! Az NSK is az üzemeltetésre várt ajánlatot, nem átalánydíjas bérlésre. Az üzemeltetésnek vannak kiadásai is (rolba, rolbás, takarítás, meleg-víz, áram, stb), ami nem érint egy bérlőt.
Tudtommal EDDIG az UTE üzemeltette a jégpályát, NEM bérelte. Őze vagy nem tudja a különbséget, vagy félrevezet! Az NSK is az üzemeltetésre várt ajánlatot, nem átalánydíjas bérlésre. Az üzemeltetésnek vannak kiadásai is (rolba, rolbás, takarítás, meleg-víz, áram, stb), ami nem érint egy bérlőt.
Lazlee 2011.08.03. 10:02:35
hehe, rutinból nks teget tettem :D
leonov 2011.08.03. 10:02:47
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Ezt az UTE pálya dolgot még mindig nem értem.Kavarodik csavarodik ha eső jön megázik, ha nam van kicserepesedik, de sehogyan se készül el a kalács.
Valami péknek ( nem Pékre gondoltam) kellene intézkednie.
A régi érában ilyen még csak elképzelhető sem lett volna.- Az UTE telepén lévő UTE csarnokban nem az UTE játszik ?-
B+ Csak azt mondom én, hogy az összes politikust meg lótuszfaktuszt, aki valaha volt főosztályvezetőnél magasabb pozícióban azonnal a gulágra !
Ezt az UTE pálya dolgot még mindig nem értem.Kavarodik csavarodik ha eső jön megázik, ha nam van kicserepesedik, de sehogyan se készül el a kalács.
Valami péknek ( nem Pékre gondoltam) kellene intézkednie.
A régi érában ilyen még csak elképzelhető sem lett volna.- Az UTE telepén lévő UTE csarnokban nem az UTE játszik ?-
B+ Csak azt mondom én, hogy az összes politikust meg lótuszfaktuszt, aki valaha volt főosztályvezetőnél magasabb pozícióban azonnal a gulágra !
leonov 2011.08.03. 10:04:18
Meg milyen fasság az, hogy nem az UTE a tulajdonos?
Az lesz a vége , hogy valaki majd jó ügyesen kiprivizi és egyszer csak majd lesz belőle megyeri úti kinaji óriásbüfé.
Az lesz a vége , hogy valaki majd jó ügyesen kiprivizi és egyszer csak majd lesz belőle megyeri úti kinaji óriásbüfé.
acs63 2011.08.03. 10:05:37
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezen már vitatkoztunk régebben, más poszt alatt.
Igen, más lenne a helyzet, ha nem az állam lenne a tulaj. Más lenne, ha lenne szándék (terv), hogy átvegye valaki (önkormányzat, egyesület), annak gazdasági kockázatával együtt.
De nincs ilyen szándék! Ez az ajánlat csak tűzoltás, nem megoldás. :-(
Igen, más lenne a helyzet, ha nem az állam lenne a tulaj. Más lenne, ha lenne szándék (terv), hogy átvegye valaki (önkormányzat, egyesület), annak gazdasági kockázatával együtt.
De nincs ilyen szándék! Ez az ajánlat csak tűzoltás, nem megoldás. :-(
sonicboom 2011.08.03. 10:08:28
@acs63: üzemeltetési jog? Ha így is van, ez mit jelent? Keveset fizet, cserébe az ő költsége a személyzet és a karbantartás?
leonov 2011.08.03. 10:08:34
A szerencsétlen Fradi is csak kóvályog körbekörbe jég után, aztán Pesterzsébeten eltűrik őket.
sonicboom 2011.08.03. 10:11:36
@acs63: "hogy átvegye valaki (önkormányzat, egyesület), annak gazdasági kockázatával együtt"
Ez itt a kulcsmondat!
Ez itt a kulcsmondat!
acs63 2011.08.03. 10:19:52
@sonicboom: Miért, nem azt jelenti? :-)
Nem véletlenül kérdeztem, hogy hol hozzáférhető a szerződés. Abból tisztán látszana a kötelezettség is (a hozzá tartozó költségekkel), nem csak a "bérleti" díjak, meg azok "szorzói". Ez így zavaros.
Normális esetben legalább nullszaldósra kell kihozni egy üzemeltetést, amiben benne van az amortizáció is.
Nem véletlenül kérdeztem, hogy hol hozzáférhető a szerződés. Abból tisztán látszana a kötelezettség is (a hozzá tartozó költségekkel), nem csak a "bérleti" díjak, meg azok "szorzói". Ez így zavaros.
Normális esetben legalább nullszaldósra kell kihozni egy üzemeltetést, amiben benne van az amortizáció is.
Uteapu 2011.08.03. 10:46:09
A "csőlátásom" miatt nem szívesen kapcsolódok be de mint szinte mindig, most is a sötétben tapogatódzunk. És ez nem a mi hibánk!
Régóta megy az ulti parti és nem barátok közt. Valakinek azért illene felvenni a talont, mert áll a játék. Egy biztos, Őze nem is tud kártyázni de azért beül a partiba.
Régóta megy az ulti parti és nem barátok közt. Valakinek azért illene felvenni a talont, mert áll a játék. Egy biztos, Őze nem is tud kártyázni de azért beül a partiba.
`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.08.03. 11:01:59
Vajon mi lehet az oka, hogy soha nem akarják rendezni az ügyet, mindig csak max egy szezonra? De már kora nyáron gondoskodnak róla, hogy elkezdődjön a baszogatás. Eddig azt hittem a shorttrekes muksó veszítette el a józan eszét, de az már eltakaródott. Meghagyta örökségül?
HokiApa 2011.08.03. 11:15:27
A jégcsarnok az NSK-é, de a terület nem Újpesté? Bartelezzék le! Vajon mit szólnának a fradisták, ha az Üllői úton lévő állami tulajdonú pályán nem az FTC játékosai játszanának??? Lenne forradalom!
acs63 2011.08.03. 11:19:36
@peterszky: Nem, most írták, hogy 20M.
Az egyesület ennyiért bérelt jeget. Azért ennyiért, mert az egyik szponzorának ennyit ér, hogy a területéhez tartozó fiatalok az adott egyesületben sporttevékenységet folytatnak és ezáltal (talán) kevesebb lesz az adott területen a TB kiadás, ill. reklámozzák. (Egészséges életmód, név viselése.)
Ha az üzemeltetőnek 30M lenne a költsége, akkor szólni kell a szponzornak, hogy többre lesz szükség! A szponzor pedig dönt, hogy megéri-e neki a dolog a magasabb áron is. Az "üzleti tervek" valahogy' így készülnek. :-)
Az egyesület ennyiért bérelt jeget. Azért ennyiért, mert az egyik szponzorának ennyit ér, hogy a területéhez tartozó fiatalok az adott egyesületben sporttevékenységet folytatnak és ezáltal (talán) kevesebb lesz az adott területen a TB kiadás, ill. reklámozzák. (Egészséges életmód, név viselése.)
Ha az üzemeltetőnek 30M lenne a költsége, akkor szólni kell a szponzornak, hogy többre lesz szükség! A szponzor pedig dönt, hogy megéri-e neki a dolog a magasabb áron is. Az "üzleti tervek" valahogy' így készülnek. :-)
Indiana Jonescu 2011.08.03. 11:20:55
@sonicboom: Mivan, kis Dragós? Kényszeresen próbálod bizonygatni, hogy az UTE milyen szemét? Azt is vedd bele az árba, hogy a telek nem az NSK-é.
acs63 2011.08.03. 11:30:34
@HokiApa: Ezek szerint a Budapesti Kinizsi miatt volt '56? :-)))
sonicboom 2011.08.03. 11:37:53
@Indiana Jonescu: szerintem ha a hangnemem nem lenne megfelelő, már rámszállt volna a "lila köd".
Én, acs63, Uteapu és a többiek arról beszélgetünk, mi lehet a háttérben.
Lehet minket fikázni, részben érthető az érzelmi indíttatás. Mégsem ezen múlik, hogy az UTE vezetői mit tesznek a klubbért, hogyan tudnak szponzorokat szerezni és pályát biztosítani a szakosztályoknak.
Ez a topik eddig nem volt "flame war".
Én, acs63, Uteapu és a többiek arról beszélgetünk, mi lehet a háttérben.
Lehet minket fikázni, részben érthető az érzelmi indíttatás. Mégsem ezen múlik, hogy az UTE vezetői mit tesznek a klubbért, hogyan tudnak szponzorokat szerezni és pályát biztosítani a szakosztályoknak.
Ez a topik eddig nem volt "flame war".
HokiApa 2011.08.03. 11:38:12
@acs63: :)))))))))))
peterszky 2011.08.03. 13:44:34
@acs63: Lehet itt csűrni-csavarni, hogy most innen ebből a zsebből teszek oda, majd onnan átfolyik amoda. A tényszerű dolog az, úgy oldották meg Miskolcon a dolgot, hogy az ne kerüljön pénzbe. És ezzel nincs is gond, nem azért írtam, így segít a város.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.03. 14:22:54
update, uj cikk a temaban, en tovabbra sem latok tisztan :)
facsipesz 2011.08.03. 14:54:43
@solarys: "Közben meg a Jégpalotában lehet nem lesz jég a centerpályán, mivel nincs csapat aki használja (fizesse). "
Nem lehet, hanem biztos.
Egyébként csapat lett volna, csak érzelmi alapon el lettek zavarva. Ugyanis a Jégpalotában csak egy jégkorong csapat létezhet. (vö: Hegylakó)
Esetleg megtűrt kisklubok heti egy-két óra jéggel. És mivel egy év alatt korosztályok párologtak el onnan (erről nagyon klassz kis oknyomozó anyagot lehetne írni), a saját klubuknak sincs szüksége annyi jégre. Talán erre írták korábban, hogy kinyitják, "ha SZÜKSÉG lesz rá". Hát így nem lesz.
A felnőtt csapat egy másik csudaszép történet, de annak a jövőjéről sem racionális indokok döntöttek.
A kettő eredménye a mostani szuperprodukció.
"Közép-Európa egyik legmodernebb jégcsarnoka"
De legalább lesz egy hely, amelyik alkalmas téli inline-ra:)
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: "mivel Budapesten nincs mas olyan csapat aki SAJAT jegpalyaval rendelkezik,"
De, a Stars (vagy Vasas, vagy Stars-Vasas, vagy mi).
Nagy öröm, hogy ebben a kerületben három jégpálya van....
Nem lehet, hanem biztos.
Egyébként csapat lett volna, csak érzelmi alapon el lettek zavarva. Ugyanis a Jégpalotában csak egy jégkorong csapat létezhet. (vö: Hegylakó)
Esetleg megtűrt kisklubok heti egy-két óra jéggel. És mivel egy év alatt korosztályok párologtak el onnan (erről nagyon klassz kis oknyomozó anyagot lehetne írni), a saját klubuknak sincs szüksége annyi jégre. Talán erre írták korábban, hogy kinyitják, "ha SZÜKSÉG lesz rá". Hát így nem lesz.
A felnőtt csapat egy másik csudaszép történet, de annak a jövőjéről sem racionális indokok döntöttek.
A kettő eredménye a mostani szuperprodukció.
"Közép-Európa egyik legmodernebb jégcsarnoka"
De legalább lesz egy hely, amelyik alkalmas téli inline-ra:)
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: "mivel Budapesten nincs mas olyan csapat aki SAJAT jegpalyaval rendelkezik,"
De, a Stars (vagy Vasas, vagy Stars-Vasas, vagy mi).
Nagy öröm, hogy ebben a kerületben három jégpálya van....
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.03. 15:00:28
@facsipesz: az en csolatasommal, a Jegpalota az a jeg, amely aze, aki berli. Fradi, Stars, Vasas, Karpatia...
sonicboom 2011.08.03. 15:39:12
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: szerintem a korábbi nyilatkozat szerint az önköltségi ár felé tolja/tolná az NSK az árat. Így az ajánlott 35M kevés lehet.
acs63 2011.08.03. 16:08:17
@sonicboom: Az évi 75M viszont nekem magasnak tűnik. Jó lenne tudni, hogy milyen költségtényezőkkel számoltak! (Számomra a reális a kettő között, max. 45-50M körül lehet.) Jó lenne tudni, hogy más csarnokoknak mennyi az éves költsége, miből adódik az eltérés és miért!
sonicboom 2011.08.03. 16:22:26
@acs63: passz, ezt mi talán sosem fogjuk megismerni... a Gyakorló Jégcsarnok esetében ennél jóval magasabb éves költséget hallottam nálam okosabbtól tavasszal. Kilenc számjegyűt...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.03. 16:45:50
@sonicboom: Gyakorloban nincs bevetel kozonsegjegbol, jegybevetelbol, amator jegeladasbol stb.
acs63 2011.08.03. 17:03:06
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Állj! A másik cikkben nem azt mondták, hogy ennyi volt a ráfizetés/veszteség, hanem, hogy ennyi volt a költség! A miskolci példánál sem állította senki, hogy ennyiből tartják fenn a pályát, hanem, hogy ennyi jégidőt "bérel" az egyesület a működéséhez. A más forrásokból befolyó összegek a tulajhoz (önkormányzat) futnak be.
Pont az ilyen összemosások miatt nem lát senki tisztán Újpesten. (Pedig - talán - ez közérdekű információ lenne!)
Pont az ilyen összemosások miatt nem lát senki tisztán Újpesten. (Pedig - talán - ez közérdekű információ lenne!)
acs63 2011.08.03. 17:13:29
@sonicboom: Nem lehetséges, hogy a kilenc számjegyű összeg a Gyakorló-Kisstadion-Millenáris trióra vonatkozott?
Mert nem mindegy. :-)
Mert nem mindegy. :-)
Indiana Jonescu 2011.08.03. 17:18:27
@acs63: Valamiből fizetni kell a helyi nagyfőnök luxuskocsiját is, úgyhogy a kilenc számjegy simán hihető.
acs63 2011.08.03. 17:39:05
@Indiana Jonescu: "Lázárosan" szólva: "...Te tudod, kinek van luxus-autója?" :-)
facsipesz 2011.08.03. 18:15:39
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
"az en csolatasommal, a Jegpalota az a jeg, amely aze, aki berli. Fradi, Stars, Vasas, Karpatia... "
Hát igen, én is ilyen naív voltam nemrég.
Az üzemeltető annak adja a jeget, aki fizet érte, és kész. Egy normális ország normális jégcsarnokában..
"az en csolatasommal, a Jegpalota az a jeg, amely aze, aki berli. Fradi, Stars, Vasas, Karpatia... "
Hát igen, én is ilyen naív voltam nemrég.
Az üzemeltető annak adja a jeget, aki fizet érte, és kész. Egy normális ország normális jégcsarnokában..
budapestijeti 2011.08.03. 19:36:14
@sonicboom: Az 10 hónapra havi 3,5 Mill. Az 100%-os piaci áron (16-21 között naponta)is majdnem 100 óra egy hónapban, de 16 előtt, vagy délelőttel együtt 200-nál is több lehet. Abba már simán belefér egy egész szakosztály utánpótlással, hétvégi meccsekkel! Gáláns és korrekt Önkormányzati ajánlat, mivel a többi nem használt jégidő értékesíthető az NSK részéről, ami sanszos a káposztásmegyeri helyzet miatt (-1 jégfelület).
budapestijeti 2011.08.03. 19:44:32
@acs63: A 35 Mill. jégidő vásárlással az Ök.(UTE) lenne a fő vevő, mindenki utána! Drago meg megvehetné a másik felét, ha nem csak arcban volnának nagyok...nagy a kuss!
Kb évi 120-130 a tényleges önköltség, de ebben már benne van az amortizáció is ami több tízmillió évente. A szűkített (valósan üzemeltetési kiadásként felmerülő költségek)önköltség cca 90-95 körül lehet.
Kb évi 120-130 a tényleges önköltség, de ebben már benne van az amortizáció is ami több tízmillió évente. A szűkített (valósan üzemeltetési kiadásként felmerülő költségek)önköltség cca 90-95 körül lehet.
acs63 2011.08.03. 20:18:07
@budapestijeti: Olvasd el még egyszer az ajánlatot, mert nem erről szól!
Azért a 35M-ért a szövetségen kívüli ÖSSZES (90%) jégidőre igényt tartanak. A ~20E/óra+Áfa jégidőbe bele kell férnie az amortizációnak is, az üzemeltetési (szűk) költség nem lehet több, az általam vázolttal. (Csak ha négykarikás autóval járunk szerződést kötni. ;-) )
Évi 90-95M, az havi 8-8,5M. Ahhoz folyamatosan mennie kell a világításnak és állandóan folynia a meleg-víznek a tusolóban.
Azért a 35M-ért a szövetségen kívüli ÖSSZES (90%) jégidőre igényt tartanak. A ~20E/óra+Áfa jégidőbe bele kell férnie az amortizációnak is, az üzemeltetési (szűk) költség nem lehet több, az általam vázolttal. (Csak ha négykarikás autóval járunk szerződést kötni. ;-) )
Évi 90-95M, az havi 8-8,5M. Ahhoz folyamatosan mennie kell a világításnak és állandóan folynia a meleg-víznek a tusolóban.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.03. 20:57:43
@budapestijeti: na vegre, rad vartam. akkor azt mondod h egy ilyen palota 90-95 millaba kerul/ev ugye? es ezt az osszeget csokkenti az altalam emlitett kulonbozo berbeadasok?
budapestijeti 2011.08.03. 21:19:45
@acs63: Jól mondod, inkább 8,5 de eltérően az évszakok miatt. A 35 nem rossz, abba szerintem 2-3 óra "délelőtt" 16-ig és 2-3 óra csúcsidő van benne hétköznap, az évi kb ezer óra ami figyelembe véve, hogy fele-fele miatt az átlagdíj 35 ezer, az nagyon erős ajánlat mint vevő!Ezért mondtam, hogy még a meccsidő kb 3 óra/alkalom cca 100e is bele kell, hogy férjen. Ha nincs senki a jégen az akkor is hűteni kell, a világítás az összes áramköltség 3-8 százaléka (technológiától függően), nem tétel...
Áfa visszaigényelhető, ha cégen keresztül vesz szolgáltatást (jégidőt) az Önkormányzat, tehát ez netto, és így még szebb!
Akkor kérdés a kérdés, ha van még aki TÉNYLEG venne jégidőt, mert akkor sakkozni kell (Ba3 X Va6+)... :))) ..de meg lehet csinálni, ha nem ebből akar valaki csonka olimpiai kocsit (0000).
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: igen, a valóságban is!A többit tudod... :)
Áfa visszaigényelhető, ha cégen keresztül vesz szolgáltatást (jégidőt) az Önkormányzat, tehát ez netto, és így még szebb!
Akkor kérdés a kérdés, ha van még aki TÉNYLEG venne jégidőt, mert akkor sakkozni kell (Ba3 X Va6+)... :))) ..de meg lehet csinálni, ha nem ebből akar valaki csonka olimpiai kocsit (0000).
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: igen, a valóságban is!A többit tudod... :)
gumikigyo 2011.08.03. 22:49:43
@facsipesz: "Az üzemeltető annak adja a jeget, aki fizet érte"
Ebben igazad van de egy tulajdonos annak adja akinek akarja,ne keverd a szezont a fazonnal.Ahol tudod szapulod a csarnok vezetését és a Stars-t,kezd egy picit unalmassá válni.Én megértem ,hogy frusztrált vagy azért mert hiába ígérték , ígértétek a szülőknek ,hogy a jégpalotába lesz edzésetek majd miután ott nem kaptatok jeget az UTE pályára mondtátok ugyanezt,de sajnos egyre csak távolodtok a kerülettől.Gondolom nem sűrűn beszélgettél a csarnok tulajdonosával vagy a létesítmény vezetőjével az utóbbi időben,ezért úgy érzem joggal feltételezem,hogy nincs első kézből információd,kvázi csak feltételezed amiket itt leírsz velünk és a csarnokkal kapcsolatban.Bár én sem tudok mindent de én elmondhatom ,hogy mindenkivel napi kapcsolatban állok és ha az állításaid nem a mi hitelünket próbálná mindig rontani,akkor még jót is mulatnék az írásaidon.És engedj meg még egy költői kérdést: Ha téged megkárosít ( PL meglop ) egy alkalmazottad akkor te beengeded legközelebb vásárolni.Mert én nem,pusztán mert érzelmi alapon döntök.Te ez esetbe racionálisan döntenél?
Mivel ez a cikk nem rólunk szól ezért elnézést kérek minden olvasótól és szeretném jelezni,én is szurkolok az Újpestnek,hogy minél előbb rendeződjön a csarnokuk helyzete mert kell a bajnokságnak egy erős UTE.
Ebben igazad van de egy tulajdonos annak adja akinek akarja,ne keverd a szezont a fazonnal.Ahol tudod szapulod a csarnok vezetését és a Stars-t,kezd egy picit unalmassá válni.Én megértem ,hogy frusztrált vagy azért mert hiába ígérték , ígértétek a szülőknek ,hogy a jégpalotába lesz edzésetek majd miután ott nem kaptatok jeget az UTE pályára mondtátok ugyanezt,de sajnos egyre csak távolodtok a kerülettől.Gondolom nem sűrűn beszélgettél a csarnok tulajdonosával vagy a létesítmény vezetőjével az utóbbi időben,ezért úgy érzem joggal feltételezem,hogy nincs első kézből információd,kvázi csak feltételezed amiket itt leírsz velünk és a csarnokkal kapcsolatban.Bár én sem tudok mindent de én elmondhatom ,hogy mindenkivel napi kapcsolatban állok és ha az állításaid nem a mi hitelünket próbálná mindig rontani,akkor még jót is mulatnék az írásaidon.És engedj meg még egy költői kérdést: Ha téged megkárosít ( PL meglop ) egy alkalmazottad akkor te beengeded legközelebb vásárolni.Mert én nem,pusztán mert érzelmi alapon döntök.Te ez esetbe racionálisan döntenél?
Mivel ez a cikk nem rólunk szól ezért elnézést kérek minden olvasótól és szeretném jelezni,én is szurkolok az Újpestnek,hogy minél előbb rendeződjön a csarnokuk helyzete mert kell a bajnokságnak egy erős UTE.
kerusz 2011.08.03. 23:06:40
@acs63: Én is nagyon meglepődtem, amikor olvastam, hogy fél év alatt 42 milliónál vannak máris. Jóval kevesebbre saccoltam az üzemeltetési költséget.
Masdor 2011.08.04. 10:39:48
azért több mint tavaly, mert június végéig volt jég (nem az UTE kérésére...) és nem április elejéig. Ráadásul ezek a melegebb hónapok jóval drágábbak, mint január-április elejei periódus.
Nem teljesen etikus ezt a növekményt ráverni az UTE következő szezonjaira.
Nem teljesen etikus ezt a növekményt ráverni az UTE következő szezonjaira.
acs63 2011.08.04. 10:58:06
@Masdor: Ezért kár volt regelned. :-(
Igényelték, kifizették. Mi a gondod?
Igényelték, kifizették. Mi a gondod?
Masdor 2011.08.04. 11:08:13
A lényeg: az NSK ne próbálja ezt a növekményt ráverni az UTE-re, hanem továbbra is csak a főszezoni használat költségeit. Ha valaki kibéreli április-júniusra a többit, ám legyen az ő dóga.
Ennyit és nem többet mondtam.
Ennyit és nem többet mondtam.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.04. 11:11:59
@acs63: miert volt kar? szerinted az eddig keletkezett 42 millat jogos odatartani az UTE ele, h IME, 42 milla? ugy h a jeget a Drago kerese uzmemeltettek TOVABB, es most is Dragotol lehet jegidot venni?
acs63 2011.08.04. 11:17:40
@Uteapu: A megállapítás elejével nincs gond, ez az egyik ok. (Másik az energia-áremelkedés.)
De a másik részt honnan vette??? (Én, ha valamit nem értek, akkor rákérdezek. Inkább nézzenek hülyének a kérdéseim, mint az állításaim miatt.) Ez így indulatokat gerjeszt, pedig milyen szépen (egy párbeszédtől eltekintve) tudtunk beszélgetni az eseményekről, hovatartozástól függetlenül...
Szerintem. (Ez meg az ÉN véleményem. :-) )
De a másik részt honnan vette??? (Én, ha valamit nem értek, akkor rákérdezek. Inkább nézzenek hülyének a kérdéseim, mint az állításaim miatt.) Ez így indulatokat gerjeszt, pedig milyen szépen (egy párbeszédtől eltekintve) tudtunk beszélgetni az eseményekről, hovatartozástól függetlenül...
Szerintem. (Ez meg az ÉN véleményem. :-) )
acs63 2011.08.04. 11:25:04
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezt meg Te honnan vetted???
Eddig arról volt szó, hogy augusztusban a Dragó vett X jégidőt, ami kiszorítja az UTE-t. Most kiderült, hogy az UTE vett jégidőt, azt viszont nem írta Kapus, hogy kitől. Én azt hittem, az NSK-tól, az eddigiekből ez következett. Most VETTE, vagy ÁTVETTE azonos áron?
Döme! Ezt Te tudod megválaszolni. (Ha olvasnád, kérlek válaszolj!)
Eddig arról volt szó, hogy augusztusban a Dragó vett X jégidőt, ami kiszorítja az UTE-t. Most kiderült, hogy az UTE vett jégidőt, azt viszont nem írta Kapus, hogy kitől. Én azt hittem, az NSK-tól, az eddigiekből ez következett. Most VETTE, vagy ÁTVETTE azonos áron?
Döme! Ezt Te tudod megválaszolni. (Ha olvasnád, kérlek válaszolj!)
acs63 2011.08.04. 11:36:28
@Masdor: Eddig csak a költség-oldallal foglalkozott mindenki. Ha tárgyalnak, akkor a bevételt is figyelembe veszik. Ha helyesen gazdálkodtak, akkor ez a hosszabb nyitva tartás CSÖKKENTETTE a "veszteséget". Márpedig itt többen mondják, hogy nem is olyan rosszak azok a számok... (Én még mindig sokallom. :-) )
Masdor 2011.08.04. 11:36:36
@acs63: a másik részt honnan vettem?
Ha most arra célzol, hogy az április-június jóval drágább, mint előző 3 hónap, akkor be kell valjam simán józan-paraszti eszemből. Egy könnyűszerkezetes csarnokban a megfelelő jeget tartani drágább, ha kint +15-30 fok van (30 is volt júniusban), mint ha 0-15 fok van kint.
Az energia-áremelkedést persze elfogadom, de szerintem a plussz 3 hónap jóval többet jelent a növekményből, mint az első 3 hónapra eső energia-áremelkedés.
Plussz: a (a drago infók) kifizetett 400 óra (=16 teljes nap) kitermelt-e 3 meleg hónapnyi (=90 nap) csarnokműködtetést?
Azaz az NSK legyen kedves, és ezt ne terhelje ránk a következő évi bérleti díjban..
Ha most arra célzol, hogy az április-június jóval drágább, mint előző 3 hónap, akkor be kell valjam simán józan-paraszti eszemből. Egy könnyűszerkezetes csarnokban a megfelelő jeget tartani drágább, ha kint +15-30 fok van (30 is volt júniusban), mint ha 0-15 fok van kint.
Az energia-áremelkedést persze elfogadom, de szerintem a plussz 3 hónap jóval többet jelent a növekményből, mint az első 3 hónapra eső energia-áremelkedés.
Plussz: a (a drago infók) kifizetett 400 óra (=16 teljes nap) kitermelt-e 3 meleg hónapnyi (=90 nap) csarnokműködtetést?
Azaz az NSK legyen kedves, és ezt ne terhelje ránk a következő évi bérleti díjban..
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.04. 11:38:47
@acs63: ebben is az all.
jegkorong.blog.hu/2011/05/03/megyeri_ut
A májusi és a júniusi időpontokkal kapcsolatban más kérdés nincs, az augusztusi időbeosztás azonban az UTE többéves gyakorlata szerinti programmal ütközik. "Nincs és nem is lesz érdekellentét, mert egyesületünk mindenkit vár szeretettel. A programokat, ha kell, bővítjük" – mondta erről Kővári Zoltán.
Nem a NSK varja szeretettel az odalatogatokat, hanem Kovari Zoltanek. Sztem ez magyarul van.
jegkorong.blog.hu/2011/05/03/megyeri_ut
A májusi és a júniusi időpontokkal kapcsolatban más kérdés nincs, az augusztusi időbeosztás azonban az UTE többéves gyakorlata szerinti programmal ütközik. "Nincs és nem is lesz érdekellentét, mert egyesületünk mindenkit vár szeretettel. A programokat, ha kell, bővítjük" – mondta erről Kővári Zoltán.
Nem a NSK varja szeretettel az odalatogatokat, hanem Kovari Zoltanek. Sztem ez magyarul van.
acs63 2011.08.04. 11:43:22
@Masdor: Nem, azt honnan vetted, hogy rá akarja lőcsölni az UTE-ra! Vagy helyesen számolt és akkor lásd feljebb, vagy elszámolta magát, de ezt honnan tudod?
Amúgy a dragós órák mellett voltak más használók is. (Öregfiúk, MAC, Szajbiék, stb)
Amúgy a dragós órák mellett voltak más használók is. (Öregfiúk, MAC, Szajbiék, stb)
kerusz 2011.08.04. 11:50:28
@acs63: Azt gondolom, hogy ha az újpesti önkormányzat - ahogy az ajánlatában is szerepel - a csarnok jégidejének a 90%-ára tartana igényt (a maradék 10%-kal az MJSZ gazdálkodik, mint az köztudomású), akkor a bevételeknek itt már nem nagyon lenne szerepe az NSK oldaláról...
Az első féléves 42 millió amúgy azért sok szerintem, mert havi 7 millió jön ki átlagban, benne számos remek téli hónappal...
Mondjuk a Jégpalota költségeivel nehéz lenne összevetni, mert sokkal kisebb csarnokról beszélünk, szerintem a magyar csarnokok között a Megyeri útinak az egyik legkisebb a légtere. Ráadásul a fűtött légtér is igen pici (gyakorlatilag nincs előcsarnok, nincsenek széles folyosók, stb.)
Én továbbra is sokallom a havi átlag 7 milliót, főleg, hogy van benne január, február is...
Ettől még persze simán elképzelhető, hogy szar a csarnok energiamérlege, hogy a hűtőgépek hulladékhőjét nem használják fűtésre, és így tovább, továbbá hogy külön állandó személyzetet tart az NSK olyan feladatokra is, amelyeket az általa üzemeltetett további jégpályákkal közös személyzet is el tudna látni.
Az első féléves 42 millió amúgy azért sok szerintem, mert havi 7 millió jön ki átlagban, benne számos remek téli hónappal...
Mondjuk a Jégpalota költségeivel nehéz lenne összevetni, mert sokkal kisebb csarnokról beszélünk, szerintem a magyar csarnokok között a Megyeri útinak az egyik legkisebb a légtere. Ráadásul a fűtött légtér is igen pici (gyakorlatilag nincs előcsarnok, nincsenek széles folyosók, stb.)
Én továbbra is sokallom a havi átlag 7 milliót, főleg, hogy van benne január, február is...
Ettől még persze simán elképzelhető, hogy szar a csarnok energiamérlege, hogy a hűtőgépek hulladékhőjét nem használják fűtésre, és így tovább, továbbá hogy külön állandó személyzetet tart az NSK olyan feladatokra is, amelyeket az általa üzemeltetett további jégpályákkal közös személyzet is el tudna látni.
acs63 2011.08.04. 12:04:39
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Hmmm...
- Ezzel ellentétben azt írták, hogy Vígh úrtól lehet további jeget venni, nem Kőváritól!
- "az UTE többéves gyakorlata" az volt, hogy megtervezte a felkészülést, majd a maradékot piacra dobta. Most a maradék alapján tervez, ezzel sérül(het) a szokásjog.
- Arról volt szó, hogy újratárgyalják az augusztust (szeptembertől meg a szövetség szervez) és megegyeznek. (NSK, UTE, Dragó, meg mindenki.) Ezért firtatom Dömétől, hogy KITŐL vett az UTE jeget! A Dragótól, vagy az NSK-tól?
- Kővári lenyomott egy propaganda szöveget. Ilyet minden honlapon találhatsz, sima reklám. :-)
"A programokat, ha kell, bővítjük"-öt érthetem úgy is, hogy "veszünk még időt, ha kell". Reklámzsargon, közepesen rámenős. :-P
- Ezzel ellentétben azt írták, hogy Vígh úrtól lehet további jeget venni, nem Kőváritól!
- "az UTE többéves gyakorlata" az volt, hogy megtervezte a felkészülést, majd a maradékot piacra dobta. Most a maradék alapján tervez, ezzel sérül(het) a szokásjog.
- Arról volt szó, hogy újratárgyalják az augusztust (szeptembertől meg a szövetség szervez) és megegyeznek. (NSK, UTE, Dragó, meg mindenki.) Ezért firtatom Dömétől, hogy KITŐL vett az UTE jeget! A Dragótól, vagy az NSK-tól?
- Kővári lenyomott egy propaganda szöveget. Ilyet minden honlapon találhatsz, sima reklám. :-)
"A programokat, ha kell, bővítjük"-öt érthetem úgy is, hogy "veszünk még időt, ha kell". Reklámzsargon, közepesen rámenős. :-P
facsipesz 2011.08.04. 12:10:20
@gumikigyo: "Ha téged megkárosít ( PL meglop ) egy alkalmazottad akkor te beengeded legközelebb vásárolni.Mert én nem,pusztán mert érzelmi alapon döntök.Te ez esetbe racionálisan döntenél? "
Te biztos tudod, miről beszélsz, én nem tudom, hogy jön a csizma az asztalra.
Nekem mindegy, hogy a klubvezetés/üzemeltetés mire jut, legyen az téli inline, filmstúdió, lovasiskola, gokartpálya, esetleg hokiakadémia, én egy év alatt megtapasztaltam mindent, nem vágyom vissza. A center pálya bezárása magáért beszél. Áldás, békesség.
A Megyeri úton miért tart eddig egy meeting (hónapok)? Vagy nem látok bele, és naponta tárgyaltak, és volt is miről?
Sikerült odáig húzni a történetet, hogy a szezon elkezdődik, mire kiderül, hogy ki kivel van. Mindenki ennyire ráér?
De ahogy nézem, az úszósportban is "remek" a helyzet, klasszul fest a hazai sportélet ma belülről.
Te biztos tudod, miről beszélsz, én nem tudom, hogy jön a csizma az asztalra.
Nekem mindegy, hogy a klubvezetés/üzemeltetés mire jut, legyen az téli inline, filmstúdió, lovasiskola, gokartpálya, esetleg hokiakadémia, én egy év alatt megtapasztaltam mindent, nem vágyom vissza. A center pálya bezárása magáért beszél. Áldás, békesség.
A Megyeri úton miért tart eddig egy meeting (hónapok)? Vagy nem látok bele, és naponta tárgyaltak, és volt is miről?
Sikerült odáig húzni a történetet, hogy a szezon elkezdődik, mire kiderül, hogy ki kivel van. Mindenki ennyire ráér?
De ahogy nézem, az úszósportban is "remek" a helyzet, klasszul fest a hazai sportélet ma belülről.
acs63 2011.08.04. 12:14:35
@kerusz: Látni kellene, miből adódik az összeg. Én is tudok rolba-javításról, festés-javításról, meg még ki tudja miről, ami jobban megtervezve talán kevesebbe került volna. Azt sem tudjuk, hogy a gépészeti javítások benne vannak-e. Kiindulásnak jó adat, de egy tervhez át kell nyálazni tételesen.
Én azért tartom soknak, mert itt jelezték, hogy Miskolc mennyivel támogat. Gondolom, a maradék időből gazdálkodja ki a teljes költséget, ami ez alapján nem lehet több 50M-nál. (30M-nál nagyobb bevétellel nem számolok, így a "ráfizetést" tüntethetik el ezzel a támogatással.)
Én azért tartom soknak, mert itt jelezték, hogy Miskolc mennyivel támogat. Gondolom, a maradék időből gazdálkodja ki a teljes költséget, ami ez alapján nem lehet több 50M-nál. (30M-nál nagyobb bevétellel nem számolok, így a "ráfizetést" tüntethetik el ezzel a támogatással.)
acs63 2011.08.04. 12:19:44
@acs63: Vagy, ha ott is 100M körül van a költség, akkor 80M a bevétel! Ez túl soknak tűnik...
kerusz 2011.08.04. 12:43:44
@acs63: Miskolcon vagy 80.000 fő a közönségkorcsolyázó egy évben.
Nézegetem az IIHF Arena manualt ( www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/Sport/Chapter3.pdf ). Abban az szerepel, hogy Münchenben kb. 960MWh egy csarnok éves áramfogyasztása mindennel együtt. Szerintem ez egy nem rossz becslés Budapestre sem. Legyen ez Újpesten évi 1GWh. Egy csarnok 2500-3500m3 vizet használ egy évben (jégkészítéssel, budikkal, zuhanyzókkal). Legyen ez Újpesten évi 10.000m3. Ha megnézem az ELMŰ és a Vízművek díjkalkulátorát, tehát nem kérek üzleti ajánlatot (ami ekkora fogyasztás mellett nyilvánvalóan megtehető és kedvezőbb ajánlat jön ki), akkor sem tudok havi 5 milliósnál nagyobb közműdíjakat kihozni. Még mindig van havi 2 millió bérekre, rolbára, villanykörtékre... Azért az nem kevés ám.
Nézegetem az IIHF Arena manualt ( www.iihf.com/fileadmin/user_upload/PDF/Sport/Chapter3.pdf ). Abban az szerepel, hogy Münchenben kb. 960MWh egy csarnok éves áramfogyasztása mindennel együtt. Szerintem ez egy nem rossz becslés Budapestre sem. Legyen ez Újpesten évi 1GWh. Egy csarnok 2500-3500m3 vizet használ egy évben (jégkészítéssel, budikkal, zuhanyzókkal). Legyen ez Újpesten évi 10.000m3. Ha megnézem az ELMŰ és a Vízművek díjkalkulátorát, tehát nem kérek üzleti ajánlatot (ami ekkora fogyasztás mellett nyilvánvalóan megtehető és kedvezőbb ajánlat jön ki), akkor sem tudok havi 5 milliósnál nagyobb közműdíjakat kihozni. Még mindig van havi 2 millió bérekre, rolbára, villanykörtékre... Azért az nem kevés ám.
kerusz 2011.08.04. 12:46:18
@kerusz: Ugye, itt most hangsúlyozottan az üzemeltetésről beszélünk...
Uteapu 2011.08.04. 12:47:30
@acs63: Na most én is azt mondom, hogy hmm...
Jégről van szó, úgyhogy valami elcsúszott.
Vigh úrral nem JÉGIDŐ-vel kapcsolatban kezdeményeztek tárgyalást, hanem a rendezetlen helyzet megoldására tettek szándéknyilatkozatot. Ennek, minket itt érintő része, a jégcsarnok hosszú távú bérlése.
Amit a végén írtál,(12.04.) azt humornak veszem.
Jégről van szó, úgyhogy valami elcsúszott.
Vigh úrral nem JÉGIDŐ-vel kapcsolatban kezdeményeztek tárgyalást, hanem a rendezetlen helyzet megoldására tettek szándéknyilatkozatot. Ennek, minket itt érintő része, a jégcsarnok hosszú távú bérlése.
Amit a végén írtál,(12.04.) azt humornak veszem.
acs63 2011.08.04. 13:07:11
@Uteapu: Csúszunk, csúszunk, mert olyan sok minden nem tiszta....
- Most már tényleg érdekel, hogy Döme kitől vette a jégidőt augusztusra! Ha az NSK-tól, akkor feleslegesen lettek gerjesztve az indulatok...
- Én Kövári nyilatkozatát nem vettem túl komolyan, másokkal ellentétben. Ennél vadabb kijelentések szerepelnek (vagy hasonlóak) a legtöbb egyesület bemutatkozóiban. Aki benne van a spotágban, az tudhatja, hogy a fele sem igaz az ott leírtakra, egyszerű reklámok a "külsősöknek". Azért az itt írogatók többsége ezeket nem veszi be, vannak saját tapasztalatai. :-P Sok kijelentésre/bejelentésre humor a reakció, különben sírnunk kellene...
- Most már tényleg érdekel, hogy Döme kitől vette a jégidőt augusztusra! Ha az NSK-tól, akkor feleslegesen lettek gerjesztve az indulatok...
- Én Kövári nyilatkozatát nem vettem túl komolyan, másokkal ellentétben. Ennél vadabb kijelentések szerepelnek (vagy hasonlóak) a legtöbb egyesület bemutatkozóiban. Aki benne van a spotágban, az tudhatja, hogy a fele sem igaz az ott leírtakra, egyszerű reklámok a "külsősöknek". Azért az itt írogatók többsége ezeket nem veszi be, vannak saját tapasztalatai. :-P Sok kijelentésre/bejelentésre humor a reakció, különben sírnunk kellene...
Masdor 2011.08.04. 13:22:45
@acs63: Honnan veszem, hogy rá akarja dobni az UTE-ra? Onnan, hogy kvázi az az önkormányzat ajánlatával szemben lett kimondva (nemárhogy 35 misi egy évre, mikor az első félév már 42 volt). Az UTE (és az önkormányzat) valószínűleg csak a normál szezonban lenne érdekelt (augusztustól-március végéig).
Azaz még1x: nem érv a növekmény nagy része az UTE bérleti díjra.
Aki ezen kivül akar korizni, az fizessen a NSK-nak. De ilyenkor nem csak bevétele keletkezik az NSK-nak, hanem JELENTŐS extra költsége (melegben jeget...), azaz itt nem veszteségminimalizálás folyt... de ez már az ő bajuk.
Azaz még1x: nem érv a növekmény nagy része az UTE bérleti díjra.
Aki ezen kivül akar korizni, az fizessen a NSK-nak. De ilyenkor nem csak bevétele keletkezik az NSK-nak, hanem JELENTŐS extra költsége (melegben jeget...), azaz itt nem veszteségminimalizálás folyt... de ez már az ő bajuk.
acs63 2011.08.04. 13:26:45
@kerusz: Kösz a linket, ilyesmit hiányoltam a magyar pályákkal kapcsolatban. Tehát VAN viszonyítási pont, csak az itthoni adatokhoz nehéz hozzáférni.
Bár belegondolva, addig nem is érdekli a szurkolókat, amíg megy a szekér. Ha viszont akadozik a gépezet, akkor illene adatokkal alátámasztani az okokat!
Bár belegondolva, addig nem is érdekli a szurkolókat, amíg megy a szekér. Ha viszont akadozik a gépezet, akkor illene adatokkal alátámasztani az okokat!
Uteapu 2011.08.04. 13:29:50
@acs63: A tisztaság csak a fele és gyermekkortól kezdve, némi koszt "fogyasztanunk" kell, hogy erősödjön az immunrendszer. Nekünk meg a szinten tartáshoz és mert megszoktuk.:)
Én komolyan veszem, amit elkényeztetett a mellény kötögetés kötben belinkelt. Ezek szerint Dömötöréknek csak egy helyről lehetett.
Én komolyan veszem, amit elkényeztetett a mellény kötögetés kötben belinkelt. Ezek szerint Dömötöréknek csak egy helyről lehetett.
acs63 2011.08.04. 13:45:14
@Masdor: Az önkormányzat ajánlata a teljes év maradék 90%-ára szólt. A Te feltevésed akkor lenne igaz, ha az NSK azt mondta volna, hogy a VESZTESÉGE 42M az első szakaszban. Ezt hol írták?
Az ajánlatban NEM az szerepelt, hogy "augusztus-március". Teljes évről szól.
Van egy áthidaló javaslatom: üzemeltesse az önkormányzat egész évben, vállalva a veszteséget, ÖSSZEG NÉLKÜL! Ha csak 6 hónapig lesz jég, akkor addig, de ne mazsolázzon. Ez - már megbocsáss - tipikusan amatőr/nem profi hozzáállás, mint a játékos-szerződések. 9 hónapig fizetlek (mert annyi a szezon), az alapozási időben (is) meg élj meg, ahogy tudsz. Nem is értem, miért nem tetszik ez egyeseknek...
Az ajánlatban NEM az szerepelt, hogy "augusztus-március". Teljes évről szól.
Van egy áthidaló javaslatom: üzemeltesse az önkormányzat egész évben, vállalva a veszteséget, ÖSSZEG NÉLKÜL! Ha csak 6 hónapig lesz jég, akkor addig, de ne mazsolázzon. Ez - már megbocsáss - tipikusan amatőr/nem profi hozzáállás, mint a játékos-szerződések. 9 hónapig fizetlek (mert annyi a szezon), az alapozási időben (is) meg élj meg, ahogy tudsz. Nem is értem, miért nem tetszik ez egyeseknek...
kerusz 2011.08.04. 13:57:42
@acs63: Debrecen:
www.debrecenjegcsarnok.hu/index.php?megnyit=beszamolok
www.debrecenjegcsarnok.hu/index.php?megnyit=kozbeszerzesek
www.debrecenjegcsarnok.hu/pdf/kozzetetel.pdf
www.debrecenjegcsarnok.hu/index.php?megnyit=muszaki
ez utóbbiból látszik is, hogy a maximális hűtőkapacitás, amivel tehát augusztusban is tudnak jeget csiholni, 450kW.
remekül lehet számolni belőle...
Sajnos a többi, szintén állami vagy önkormányzati tulajdonban levő pályáról (Fehérvár, Dunaújváros, Miskolc, Erzsébet, Kaposvár, Zalaegerszeg, stb.) praktikusan lehetetlenség információt találni.
www.debrecenjegcsarnok.hu/index.php?megnyit=beszamolok
www.debrecenjegcsarnok.hu/index.php?megnyit=kozbeszerzesek
www.debrecenjegcsarnok.hu/pdf/kozzetetel.pdf
www.debrecenjegcsarnok.hu/index.php?megnyit=muszaki
ez utóbbiból látszik is, hogy a maximális hűtőkapacitás, amivel tehát augusztusban is tudnak jeget csiholni, 450kW.
remekül lehet számolni belőle...
Sajnos a többi, szintén állami vagy önkormányzati tulajdonban levő pályáról (Fehérvár, Dunaújváros, Miskolc, Erzsébet, Kaposvár, Zalaegerszeg, stb.) praktikusan lehetetlenség információt találni.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.04. 14:09:44
@acs63: 2. emlited, igy rakerdezek. milyen honlapon, milyen reklamrol is beszelsz pontosan?
acs63 2011.08.04. 14:36:18
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: pl: www.fradihoki.hu/index/toborzo.htm
Külön kiemelném a "Bátorítás" részt. :-)
Aranyos, de nem hiszem, hogy ez a jelentkezőnél az elsődleges, vagy akár a harmadlagos szempont. Úgyis csak a tapasztalat számít.
www.machoki.hu/
Értelmezd, kérlek a "sokrétű, flexibilis játékosok" kifejezést! :-)
Mindenki a saját lovát dicséri, de ez így is van jól. Kővári egy pr. szöveget nyomott egy interjúban, kezeljük a helyén, ne értékeljük túl! (Se a személyt, se a hatást, se a hátteret, se a lehetőségeket.)
A reklám az reklám, semmi több.
Te elhiszed, hogy ha gélt használsz, akkor csak úgy süvít a beretva? :-)
Külön kiemelném a "Bátorítás" részt. :-)
Aranyos, de nem hiszem, hogy ez a jelentkezőnél az elsődleges, vagy akár a harmadlagos szempont. Úgyis csak a tapasztalat számít.
www.machoki.hu/
Értelmezd, kérlek a "sokrétű, flexibilis játékosok" kifejezést! :-)
Mindenki a saját lovát dicséri, de ez így is van jól. Kővári egy pr. szöveget nyomott egy interjúban, kezeljük a helyén, ne értékeljük túl! (Se a személyt, se a hatást, se a hátteret, se a lehetőségeket.)
A reklám az reklám, semmi több.
Te elhiszed, hogy ha gélt használsz, akkor csak úgy süvít a beretva? :-)
acs63 2011.08.04. 14:43:12
@acs63: Mindenkinek van tapasztalata (nekem is), ezért csak az érdekességekből mazsoláztam. Vannak olyan bemutatkozók, amiről ellentétes tapasztalattal rendelkezem, de nem akarnék vitát gerjeszteni, mert itt más a téma, nem a toborzási ígéretek. Esetleg, ha lesz ilyen poszt, akkor ott .....
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.04. 15:36:03
@acs63: ezert nem ertem, hogy egy igazgato nyilatkoztatat egy kialakult helyzetrol, hogy lehet egy kalap ala venni egy toborzo szoveggel...
cserebe, nagyon unom a temat, mivel a keves kokretumbol probalja 100 ember kilatni azt ami epp neki jolesik
cserebe, nagyon unom a temat, mivel a keves kokretumbol probalja 100 ember kilatni azt ami epp neki jolesik
Uteapu 2011.08.04. 15:47:41
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Helyes! Nemsokára lesz hoki és ez a lényeg!
sonicboom 2011.08.04. 17:53:25
A "kitől vett jeget az UTE" kérdésre utólag reagálnék: természetesen az NSK-tól. Mástól nem tud, mert az ott edzőt más egyesületek nem üzérkednek a jégidővel.
Ez már akkor kommunikálva lett, amikor az első nagy vihar volt augusztus miatt.
Ez már akkor kommunikálva lett, amikor az első nagy vihar volt augusztus miatt.
1885* 2011.08.04. 18:02:02
@sonicboom: a kérdés az, a többiek kitől vettek, tudod az amatőr csapatok. Más egyesületek nem üzérkednek? Erre mérget is vennél?
sonicboom 2011.08.04. 18:07:37
@1885*: igazad van. Természetesen úgy értettem, hogy a DSSE nem kereskedik jégidővel. Mivel mi voltunk főleg a támadások célkeresztjében, nem is gondoltam arra, hogy más sem tenne ilyet. Amikor megjelent a hír a sok-sok megvásárolt jégidőnkről, persze elkezték a Gyuri bácsit hívogatni páran, hogy vennének jeget. Ezért lett a honlapon kommunikálva, hogy az NSK-t keressék az érdeklődők.
Ganxta Zoliék biztos megoldották okosba', biztos van ott pár jó ismerős közel a tűzhöz. :)
Ganxta Zoliék biztos megoldották okosba', biztos van ott pár jó ismerős közel a tűzhöz. :)
1885* 2011.08.04. 18:11:56
@sonicboom: na most Te vagy nem vagy elég jól tájékozódott, vagy, hogy finoman fogalmazzak, csúsztatsz. Nálatok mindenki szent, vágom :D Mégegyszer kérdem, mérget is vennél rá, hogy az a frankó amit állítasz?
sonicboom 2011.08.04. 18:22:43
@1885*: :))
Erre még válaszolok, a többit holnap tudom olvasni. Legjobb tudásom szerint igaz. Ha valakinek van valódi bizonyítéka, tegye közzé. Az "azt hallottam Józsitól, akinek a Petya mondta" stílus olyan lenne, mint a Jégpalotában beszélgető 2 fiatal másfél hete, ahol az egyik meséli a másiknak, hogy mit szólsz, hogy (szó szerint!) "a Drago megvette az összes jeget, az UTE-nek is tőlük kell venni"... "miattuk nem tud edzeni az UTE", stb.
Erre még válaszolok, a többit holnap tudom olvasni. Legjobb tudásom szerint igaz. Ha valakinek van valódi bizonyítéka, tegye közzé. Az "azt hallottam Józsitól, akinek a Petya mondta" stílus olyan lenne, mint a Jégpalotában beszélgető 2 fiatal másfél hete, ahol az egyik meséli a másiknak, hogy mit szólsz, hogy (szó szerint!) "a Drago megvette az összes jeget, az UTE-nek is tőlük kell venni"... "miattuk nem tud edzeni az UTE", stb.
1885* 2011.08.04. 18:27:10
@sonicboom: nem a Józsitól hallottam, de mindegy. Akkor bízzál benne, hogy Te tudod jól. Aztán majd egyszer elcsodálkozol.
sonicboom 2011.08.22. 09:16:44
@1885*: bocs a késői válaszért, csak a múlt héten találkoztam újra a csapattal.
Továbbra is fenntartom, hogy "nem kereskedünk jégidővel".
Viszont mivel az MTK mégsem omlott össze és nem lett ifi/junior korosztályunk, valamint a női csapattól megváltunk, jelentős feleslegünk lett. Így volt miből átadni az UTE részére is.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egyezteti a két egyesület az időpontokat az illetékesekkel, majd a jéghasználatot az adott egyesület jogosult embere írja alá a rolbás naplójában. Így az NSK nekik számlázza.
Tehát így került át heti jópár óra korábban általunk foglalt idő pl. UTE, vagy akár MAC használatba.
Majd nézzétek meg, hogy szeptembertől kinek lesz itt is ideális időpontban edzés...
Továbbra is fenntartom, hogy "nem kereskedünk jégidővel".
Viszont mivel az MTK mégsem omlott össze és nem lett ifi/junior korosztályunk, valamint a női csapattól megváltunk, jelentős feleslegünk lett. Így volt miből átadni az UTE részére is.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egyezteti a két egyesület az időpontokat az illetékesekkel, majd a jéghasználatot az adott egyesület jogosult embere írja alá a rolbás naplójában. Így az NSK nekik számlázza.
Tehát így került át heti jópár óra korábban általunk foglalt idő pl. UTE, vagy akár MAC használatba.
Majd nézzétek meg, hogy szeptembertől kinek lesz itt is ideális időpontban edzés...
1885* 2011.08.22. 10:24:19
@sonicboom: semmi gond, jobb később mint soha ;)
"MTK mégsem omlott össze" szóval azért kellett felvásárolni a megyerin a jeget, mert valakik Nálatok arra számítottak, hogy a MTK összeomlik és a Dragó így jut játékosokhoz? :) korrekt. Meg úgy sejtem az UTE játékosok sem jelentkeztek Kővári úr mindenkit várunk szeretettel felhívására.
Jégárusítás - sosem azt állítottam, hogy az UTE vett jeget Tőletek, de mindegy már.
A női szakosztályt Jécsitől visszafogadta a Fradi, tehát ők sem omlottak össze.
Természetesen meg fogjuk nézni a szeptemberi edzésbeosztást. Mindazonáltal köszönöttel tartozunk a Dragó Skorpióknak, mert korábban kezdehettük meg a jeges felkészülést a megszokottnál :) ez is megérne egy misét, de ez is mindegy már.
Nektek már nem kell a Megyeri, erről is hallottam.
"MTK mégsem omlott össze" szóval azért kellett felvásárolni a megyerin a jeget, mert valakik Nálatok arra számítottak, hogy a MTK összeomlik és a Dragó így jut játékosokhoz? :) korrekt. Meg úgy sejtem az UTE játékosok sem jelentkeztek Kővári úr mindenkit várunk szeretettel felhívására.
Jégárusítás - sosem azt állítottam, hogy az UTE vett jeget Tőletek, de mindegy már.
A női szakosztályt Jécsitől visszafogadta a Fradi, tehát ők sem omlottak össze.
Természetesen meg fogjuk nézni a szeptemberi edzésbeosztást. Mindazonáltal köszönöttel tartozunk a Dragó Skorpióknak, mert korábban kezdehettük meg a jeges felkészülést a megszokottnál :) ez is megérne egy misét, de ez is mindegy már.
Nektek már nem kell a Megyeri, erről is hallottam.
sonicboom 2011.08.22. 11:28:44
Most ez lehet, hogy duplázás lesz...
@1885*: tudom, neked nem lehet olyat mondani, amibe ne találnál kivetnivalót... :)
Igen, csak és kizárólag ezért volt az egész, persze... Meg azért voltak hosszú heteken át közös edzések (bárki megnézheti az edzésnaptárat visszamenőleg) is, mert az edzők is azt akarták, hogy szétszéledjen a csapat. Ja... De dajcstomi megoldotta, van már pénz!
UTE-tól nem várunk senkit, onnan a MAC-ba megy a vándorlás, ez gondolom ismert előtted. Mint a Miki is mondta egyszer egy ismerősömnek egy 7:2-es MAC-UTE meccs után: "csak az vigasztal egy kicsit, hogy minden gólszerzőt én tanítottam hokizni".
Gyula szerint nem akarnak túlságosan a Fradihoz kötődni, de így legalább játszhatnak. Az általad használt szót én nem használtam.
Szívesen, bár nem azon az 1-2 héten múlik majd a szezon. :) Persze talán a "jégtolvaj" női válogatott egy hete hiányzik majd. ;)
@1885*: tudom, neked nem lehet olyat mondani, amibe ne találnál kivetnivalót... :)
Igen, csak és kizárólag ezért volt az egész, persze... Meg azért voltak hosszú heteken át közös edzések (bárki megnézheti az edzésnaptárat visszamenőleg) is, mert az edzők is azt akarták, hogy szétszéledjen a csapat. Ja... De dajcstomi megoldotta, van már pénz!
UTE-tól nem várunk senkit, onnan a MAC-ba megy a vándorlás, ez gondolom ismert előtted. Mint a Miki is mondta egyszer egy ismerősömnek egy 7:2-es MAC-UTE meccs után: "csak az vigasztal egy kicsit, hogy minden gólszerzőt én tanítottam hokizni".
Gyula szerint nem akarnak túlságosan a Fradihoz kötődni, de így legalább játszhatnak. Az általad használt szót én nem használtam.
Szívesen, bár nem azon az 1-2 héten múlik majd a szezon. :) Persze talán a "jégtolvaj" női válogatott egy hete hiányzik majd. ;)
sonicboom 2011.08.22. 11:42:49
Mielőtt ebbe is beleköt valaki: a jégidő biztosítása, mint ügyintézés, jóval korábban kezdődött az MTK agonizálásánál. Ez egy mellékszál, ami nekünk jól jöhetett volna, de nem így lett. Viszont a serdülőből kikerültek egy része most velük folytathatja.
1885* 2011.08.22. 12:04:49
@sonicboom: "tudom, neked nem lehet olyat mondani, amibe ne találnál kivetnivalót... :)"
ilyen vagyok, köztudott :) "Az általad használt szót én nem használtam." melyiket? :) nwm is írtam semmi csúnyát :(
* magamba is kénytelen belekötni, lemaradt 1 betű, természetesen nem Jécsitől, hanem JécsiStől vették át.
ilyen vagyok, köztudott :) "Az általad használt szót én nem használtam." melyiket? :) nwm is írtam semmi csúnyát :(
* magamba is kénytelen belekötni, lemaradt 1 betű, természetesen nem Jécsitől, hanem JécsiStől vették át.
budapestijeti 2011.08.22. 21:21:58
@1885*: A lovagok akik azt mondják : Nii!
De legalább van jegetek...! :)
De legalább van jegetek...! :)
télor 2011.08.22. 22:26:32
@sonicboom: A vadász hasba lőte magát :-D