Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

Benk maradt, Pleszkán érkezett

2011.07.05. 17:33: Vincenzo90

Benk maradt, Pleszkán érkezett 2011.07.05. 16:59 F. Kapus

24 komment

Címkék: fehérvár alba volán benk andrás vay ádám pleszkán józsef lajcs marcell berényi balázs vég ádám

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr723042142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voitih 2011.07.05. 18:15:56

Valaki elmagyarázza nekem, hogy Benk miben jó? Nem akarom bántani, de szerintem nem üti meg a szintet.

veghist 2011.07.05. 18:18:13

@Voitih: Szerintem a legjobb magyar védekező csatár, iszonyatos munkát végez.

veghist 2011.07.05. 18:19:32

@Voitih: Szerintem a legjobb magyar védekező csatár, iszonyatos munkát végez.

Milos Palovcik 2011.07.05. 18:20:32

@veghist: Maximálisan egyetértek. Soha nem lesz gólzsák, sokat ütközik és jól védekezik...

Voitih 2011.07.05. 18:24:51

@veghist: Ok, idén figyelni fogom, mert szerintem lassú és támadásban sajnos nagyon keveset nyújt. De ígérem, megfigyelem a védőmunkáját jól;)

Vincenzo90 2011.07.05. 18:30:04

@Voitih: Hullámzó a teljesítménye nagyon, van amikor nagyon jó, sokszor fölöslegesen lézeng a jégen és gyengének, lassúnak tűnik. Gólzsák valóban soha nem lesz, de egyetértek MP-kal és Voitihtal, munkás, hasznos "plaja".

benö51 2011.07.05. 19:08:35

@Voitih: Nézheted is nagyon hasznos játékos a maga posztján olyan igazi zongoracipelő aki mindig elvégzi a rábízott feladatot. Én nagyon örülök, hogy maradt.

exL:1 2011.07.05. 19:34:17

@Voitih: Bandi isten bemegy a jégre lezavarja a 6,4 pontos kűrjét és lemegy :)3.sorban szóba jöhető csatárok közül szerintem ő védekezik a legjobban,ha megtanulna gólt is lőni,(ami ideje lenne már 4.ebeles szezon után sokra vihetné ebben a sportban,ha nem az sem baj elmehet gyorskorcsolyázni)dead line:Benk aki megy mint a mérgezett egér,Kovács aki soha nem passzol,tuti megkevernék az ellenfél bent lévő sorát.:)

Zergling 2011.07.05. 20:41:15

Én nagyon megkedveltem Benket a VB alatt, szerintem nagyon hasznosan játszott, örülök, hogy marad.

budaijegesmedve 2011.07.05. 21:59:16

Ezek már ilyen önvigasztalások, hogy "legjobb védekező csatár", meg "megy, mint a mérgezett egér",stb, Lehet. Az osztrákoknál, Medvescsaknál a legjobb (éi. leggól-és ponterősebb) csatárok védekeznek általában emberhátrányban is, náluk valahogy egy személyben egyesülnek a jó tulajdonságok...Egyébként egy helyes, szimpatikus ember,de ez most nem erről szól!

tom40 2011.07.05. 22:09:01

Abban a sorban nem a gólvágás és a rivaldafény a szerepe egy csatárnak, hanem a taktika fegyelmezett betartása, és az, hogy mindig van helye a Fehérvárban és a válogatottban egyértelműen bizonyítja, hogy mindig hozza a tőle elvárt szintet.
Ha csak Ovechkinekből állna egy csapat, nem sokra menne vele.

Voitih 2011.07.05. 22:12:58

@tom40: Ok, de én akkor is nehezen békélek meg, az idényenkénti egy góllal és hat gólpasszal..

tom40 2011.07.05. 22:18:25

@Voitih: értelek. Amúgy inkább a plusz-mínusz mutatóit lenne érdemes összehasonlítani hasonló játékosokkal, vagyis én legalábbis kíváncsi lennék rá. Egyébként én szeretem a játékát, de gól-parája van, ez tény.

Raon 2011.07.05. 22:41:32

@Voitih: Benő jól mondja, nézd csak meg majd a játékát jobban, kellemesen fogsz csalódni.
Érdekes dolgok ezek, mert egyrészt két éve én sem hittem volna, hogy ilyen jó dolgokat fogok Benkről írni, másrészt ő tipikusan az a játékos, illetve azt a szerepet tölti be a csapatban, hogy ha egy szurkoló nem értékeli, akkor voltaképpen csak azt tárja a nagyvilág elé, mennyire a saját szempontjai alapján méri a játékosokat, és mennyire nem ért a reális, szakmai alapokon nyugvó állásfoglaláshoz. Ezt még véletlenül se vedd magadra, mert egyáltalán nem akarlak téged cseszegetni - például magamról is úgy gondolom, hogy azért, mert nagy kedvvel fórumozgatok, meg néhányszor sikerül egy-egy észrevétellel betalálni, még mindig csak lelkes amatőrnek számítok, és messze nem értek még eleget ehhez a játékhoz. :)

Szóval Benk játéka tényleg nem túl szembetűnő, de elképesztően hasznos. Ezzel tökéletesen tisztában vannak az edzők is, akik az elmúlt szezonban már komoly feladatokat is rábíztak (budaijegesmedvének üzenem, hogy Benk tavaly rengetegszer volt bent emberhátrányban, kvázi a második számú hátrányos sorba lépett elő, és ami még keményebb, sokszor egyedül ő maradt benn második körre is, ami azért nem semmi).
Tény, hogy a góllövés az nem jellemző rá, de azt is látni kell, hogy nem feltétlenül benne van a hiba. A tavalyi válogatott felkészülésen, meg a nyári edzőmeccseken is megmutatta, hogy tud ő folyamatosan gólokat szerezni, ha úgy alakul - de ehhez nyilván olyan sor, olyan szerep kell. Azért szerintem tavaly már nem volt jelemző az, hogy Benk helyzetbe került és kihagyta... Meg az sem mindegy persze, hogy milyen társak milyen helyzetbe hozzák. Erre Palkó a legjobb példa, aki az év elején szárnyaszegetten korizott a jégen (pedig ha valakinek, neki aztán megvan a rutinja a góllövésben), ellenben amint megkapta Joe-t és Árpit társnak, egyből beindult a henger. Szerintem Benk, ha előrébb tud lépni a sorokban, akkor előrébb fog lépni a góllövésben is. Az esélyes, hogy sosem lesz belőle gólkirály, de azért hozzá fogja tudni tenni a magáét a csatárteljesítményekhez. Én ezért örülök annak, hogy marad, illetve annak is, hogy az idei szezonra végre komoly változásokkal futunk neki - mert például Benkben én sokkal több esélyt látok, mintha újra abban kellett volna bízni, hogy pl. Fekete Dani elkapja-e a fonalat vagy sem. Benktől én azt várom, hogy stabil harmadik soros emberré növi ki magát, és még tovább fejlődik. Egyébként a tavalyi szezonja szerintem messze a legjobb volt a Volánban, én semmi olyan formaingadozást nem láttam tőle, amit Vincenzo említett - éppenhogy ő volt azon kevés játékosok egyike, aki mindig megbízhatóan hozott egy jó erős közepes teljesítményt. És ha erre még rá tud építeni, erre már bőven van mit alapozni.

Raon 2011.07.05. 22:43:36

@Raon: "Benktől én azt várom" - helyesebben azt remélem, ez természetesen inkább bizakodás, nem elvárás.

tom40 2011.07.05. 22:44:49

@Raon: szépen összefoglaltad a gondolataimat :-)

Káosz Professzor 2011.07.06. 10:02:00

Raon minden szava arany.

Egy apró statisztika, ha már abba kapaszkodnak, akik nem szeretik Benk játékát:
azok közül, akik rendszeresen és normális mennyiséget játszottak a szezonban, Benk mínusz mutatója a legjobbak közé tartozik (-23). Tekintve, hogy a 4. sor feladata, hogy ne kapjon gólt, maximálisan hozta amiért tartják. +/- ban nem áll jól, mert a sora nem nagyon lőtt gólokat, de ismétlem, nem is az a dolga.

budaijegesmedve 2011.07.06. 12:06:57

@Káosz Professzor: Az első sor nem az elsővel, a harmadik nem a harmadikkal játszik főszabályként?!Akkor meg miről beszélünk?Benkék általában nem hősiesen a bombaerős első sorok ellen nem kapnak gólt, hanem általában a másutt is "futottak még" kat. 3. és 4. sorral meccselnek. Ehhez képest a mutató (amiben én nem feltétlenül hiszek!) siralmas.
Inkább afelett siránkozzunk,hogy miért nincs rendes harmadik sora a Fehérvárnak, amikor két évvel ezelőtt még volt (emlékeztetőül Sofron, Nagy, Kóger...)

Raon 2011.07.06. 12:42:04

@tom40: @Káosz Professzor: köszi :)

@budaijegesmedve: csak a tények kedvéért: a Sofi, Nagy, Kóger (előző évben helyette Hegyi) sor a negyedik sora volt a Volánnak (első sztármagyarok, második a légiós, harmadik a Süti féle, és negyedik a fiatal. Ez a sorminta csak tavaly dőlt meg). Egyébként én is imádtam a betontörő játékukat, és nagyon sajnáltam, hogy tavaly már nem játszott együtt a fiatal trió (az is igaz ugyanakkor, hogy Sofi esetében óriási előrelépés is történt, még nehezebbé téve, hogy akkor most ez jó volt nekünk vagy sem).

A soros főszabály viszont nem feltétlenül főszabály, sokkal inkább irányelv, ami legalábbis a meccs elején még így van, de később, és főleg a meccsek vége felé már korántsem ilyen egyértelmű a helyzet. Majd nézd meg, hogy a negyedik sorunk a gólok többségét egyáltalán nem az ellenfél negyedik sorától kapja - és ezért kár is csesztetni őket. A taktikusabb csapatok rengetegszer ránkcserélnek, mivel ők sem hülyék, és pontosan tudják, hogy a mi negyedik sorunk elég gyengének számít a ligában, és egy kis okos húzással meccseket lehet eldönteni. Vagy ha nincs is ilyen taktikázás, olyan is van, hogy amikor a mieink már alig bírják szuflával, teljesen más ütemben cserélünk, mint az ellenfél, és majdhogynem összevissza megy le a harmadik harmad.

hanci7 2012.01.25. 15:26:29

Benket nem hiába tartják meg a Volánnál, illetve tagja stabilan a válogatottnak. Van ismerősöm a Volánnál, mindent teljesít, amit az edző kér tőle. Ennek is köszönhető talán a kevesebb gól. Nem próbálkozik, biztosra megy, de nagyon fontos, hogy legyenek ilyen stabil emberek a csapatban. Inkább passzol, mint lehetetlen helyzetben rálövi, lelkiismeretesen edz, és keményen dolgozik. Az ilyen játékosoj nem teremnek már csak úgy...Sajnos mindenki gólt akar lőni, még sok hávéd is. Említette valaki, hogy az sem mindegy melyik sorban játszik. Egy 3. vagy 4. sorban, mindenki meg akarja mutatni mit tud, maga akar gólt lőni, nem jellemzőek felttlenül az önzetlen és nagy passzok. Más közegben Benk is bizonyította már, hogy ha olyan játékosok veszik körül, egyből szerzi a pontokat. Nem tudom meddig van szerződése, de én örülök, hogy tagja a csapatnak.
süti beállítások módosítása