Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Együttműködések Európában

2011.07.04. 10:20: 1885*

Együttműködések Európában  2011.07.04. 10:06 F. Kapus

54 komment

Címkék: szlovákia törökország ebel slovan znojmo khl milano rossoblu hc lev debl krajci

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr703036929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budaijegesmedve 2011.07.04. 21:48:52

Feltehetően a Slovan az EBEL-ben egy erősebb, az 1-6 helyre aspiráló csapat lehetne. Ha elvágynak az Extraligából a cseh bajnokságon kívűl csak ez ami logikus, jelenleg...Az más kérdés, hogy az osztrák managerek és nézők nem nagyom komálják őket, ezért szinte soha nem igazolnak szlovákot, még a második ligába sem...Nekünk nagy buli lenne, én örülnék nekik!

Grundolf 2011.07.05. 08:11:04

De szép is lenne egy 24 csapatos Osztrák (6 csapat)-Cseh(6)-Szlovák(6)-Szlovén(2)-Magyar(2)-Horvát(1)-Olasz(1) liga...
Véleményem szerint ebben van hosszú távon a jövő.

Dukla Trenčín 2011.07.05. 13:13:46

@budaijegesmedve: Slovan Bratislava egy nagyon komoly márka szlovákián.Slovan kapott a vb alatt a KHL-bol meghívás. Nagyon sok pénzbe kerulne a Slovannak a KHL.Ezért akarják sokan a Csehszlovák ligát,mert az jobb volt mindenkinek.Az EBEL be a Slovan nem mehet,mert az nem színvonalas liga,amit tobb nagy szlovák játékos megmondott.Pállfy nem ment oda,met megsem tudták volna fizetni,és a másik meg,az hogy a hírnevével szorakozzon.Az EBEL jo olyanoknak,akik nem tudnak elit ligák szintjén hokizni.Mit adot,vagy kit adott az osztrák liga a világ jégkorongban?Senkit.Hobbi szinten jo a liga,vagy 40 évesen elkergetni a pukot.Az EBEL ugy jo ahogy van osztrák,szlovén,horvát,magyar szinten.

Dukla Trenčín 2011.07.05. 13:20:51

@budaijegesmedve: Meg csak anyit,hogy az Extraligában a HC Kosice,HK Poprad,HC Banská Bystrica a top,nem s Slovan.

Lazlee 2011.07.05. 13:26:48

@Dukla Trenčín: kérjük ne válaszoljanak, köszönjük!
(az a rengeteg szlovák válogatott akiket a Liga adott a hazai VBre...)(de tényleg ne válaszoljatok :D)

Sanyo, aki nem japán 2011.07.05. 13:32:37

@Lazlee: A komment küldése lenyomása elött ugy döntöttem elfogadom kérésedet nehéz volt megállni.

barnabas7 2011.07.05. 15:01:32

@Dukla Trenčín: Köszönjük Dukla az igazán értelmes hozzászólásodat. Hála a TV-nek volt szerencsém nézni a Szlovák bajnokikat és az EBEL-t személyesen is... Komolyan veszek neked egy EBEL-meccsre jegyet hogy észhez térjél.
Erre ne válaszolj. Köszi

Vincenzo90 2011.07.05. 17:16:09

@Dukla Trenčín: Öcsém, te tényleg a multban élsz. Bár sok mindenen nem nosztalgiázhatsz, de az erős szlovák extraligán mindenképpen. Most megint keressem ki neked, hány extraligás-ebeles párharc volt az elmúlt években, és abból mennyit bírtak az "elit" extraligás csapatok megnyerni? Vagy mondjam el megint, hogy mióta a SportM adja az extraliga meccseit, rajtad röhögök folyton, mert a tempó néha nyugdíjas, egyik-másik meccs meg másodosztályú magyar focinak is elmenne?

Voitih 2011.07.05. 18:18:22

@Dukla Trenčín: Én általában meg szoktalak védeni, de most hülye vagy. Nézd meg az elmúlt év eredményeit és utána kérj elnézést..

Vincenzo90 2011.07.05. 18:28:07

@Voitih: megvédeni? :D mikor mondott bármit, amit egy épelméjű ember megvédene? :D

Dukla Trenčín 2011.07.05. 19:36:43

@Vincenzo90: @barnabas7: @Voitih: Nem kell azert valakit lehujézni,mert megmondja a véleményét.Hát magyarországnak az osztrák amator liga az csucs.Legaláb tanultok ott valamit,mégha utolsok is vagytok a Fehérváral.Ha kiesésre mene,akkor már kiestetek volna rég.Ugyhogy ne legyetek elszálva ,mert még sokat kel tanulnotok,mire rájojetek,hogy még nagyon keveset tudtok a hokirol.Jo tanulást,es sok Charátk,Hossátok,Jurcotok,Tatártok szulesen,hogy az almaitok valora váljon.:DDD

Devo209 2011.07.05. 20:21:20

@Dukla Trenčín: Szerencse, hogy a magyar hoki nem arrafelé fejlődik mint a tót.

Dukla Trenčín 2011.07.05. 20:26:27

@Vincenzo90: @Voitih: @barnabas7: Top europai ligák sorrendben az IIHF internetes oldalán.1-KHL,2-SM liga Finnország,3-Tipsport Extraliga Csehorszá,4-Elitserien Svédország,5-Tipsport Extraliga Szlovákia,6-Nationalliga Svajc,7-Deutsche liga Németország,8-Belorus liga Fehéroroszország,9-Latvias liga Letország,10-Al bank liga Dánia,11-EBEL-osztrák,12-Kazachstane Championship Kazahsztán,13-Get ligean Norvégia,14-Ligue Magnus Franciaország,15-Slohokej liga Szlovenia,16-Seria A Olaszország,17-OB 1 bajnokság Magyarország,18-Polska liga hokejowa Lengyelország,19-Eredivisie Hollandia,20-Vyscha Liha Ukrajna,21-Elit hokej lig Anglia,22-Liga Nationale de hochej Románia....

Vincenzo90 2011.07.05. 20:43:16

@Dukla Trenčín: Elég gyökér egy lista. Ezt ki veszi komolyan? Mi alapján számolják egyáltalán ki? Egyébként meg bármit mondasz a szlovák hoki lejtőn van, a bajnokság SZAR, és az EBEL csapatok rendre verték szloták extraligás ellenfeleiket. Ezek tények.

Lazlee 2011.07.05. 20:48:35

15-Slohokej liga Szlovenia,16-Seria A Olaszország
:DDDDDDDDDDD

"nagyon keveset tudsz a hokiról", ha ezt a listát komolyan tudod venni.

Henry The Navigator 2011.07.05. 20:50:21

@Dukla Trenčín: Norvégia válogatottja pedig jobb mint a szlovákok, hiszen előrébb van a világranglistán.Ez is IIHF rangsor. Nézettségben az EBEL egyébként lazán veri azt a tót extrát, amit átlag 2400 Dukla Trencin szenved végig..

Voitih 2011.07.05. 22:06:16

@Dukla Trenčín: Én tisztelem a szlovák hokit, annak játékosait és szurkolóit és téged is. De az EBEL minimum olyan liga, mint a szlovák bajnokság, talán egy kicsit jobb. Ez biztos. A hoki nem tenisz, az ilyen listákat senki nem nézi, mert komolytalanok.
Reméelm augusztusban megint lesz Bécs-Kassa meccs, tavaly 4-3-ra a Bécs nyert. És ugye a Kassa bajnok volt nálatok idén. Úgyhogy nyugi;)

Uteapu 2011.07.06. 09:51:06

...40 évesen elkergeti a pukot."
Legalább nem pukit írt.:))

barnabas7 2011.07.06. 10:50:05

Tisztelt Dukla!
Először is senkit nem érdekel a mindeféle baromságok alapján összeállított, de számodra nagyon szimpatikus statsztika. Arra, meg, hogy kik születnek...
Ladislav Nagy
Peter Budaj
Zigmung Pálffy
Richard Pánik
hogy csak ennyit említsek tipikus SZLOVÁK NEVEK! (évszázadok óta írják a SZLOVÁKOK a neveiket Y-nal) :D Főleg Pálffy. De a k.va politikába tényleg ne menjünk bele. A szlovák csapataidat amikre annyira büszke vagy rendre elpicsázzák az EBEL-esek a felkészülések alatt. De sebaj. Ha erre jársz úgy is mondhatom ha lealacsonyodsz a mi szintünkre tényleg a vendégem vagy egy Fehérvár meccsre.

benö51 2011.07.06. 16:30:31

@Dukla Trenčín: Nagyon jól csengő neveket soroltál fel. Most próbálj olyanokat is felsorolni akik már Szlovákiában születtek és a szlovák hoki iskolát járták ki, nem pedig a Csehszlovákot. Tudod nagy különbség. Nézd meg a két ország eredményeit minden korosztályban a VB-k.-re gondolok és gondolkodj el rajta, hogy az azonos szintről indult játéktudás után most hova fejlődött a szlovák hoki a csehhez képest.

Dukla Trenčín 2011.07.06. 20:17:10

@benö51: Kicsit elkéne olvasni a szlovák jégkorong torténetét a kezdetétol a máig.Nagyon sokat megtudnál,meg azt is hogy szlováknak koszonheted(Stan Mikita),hogy ma hajlitott utovel hokizhattol,ha fogtál egyáltalán ütot a kezedben.Vagy hogy szlovák(Stan Mikita) volt az elsö Stanley kupás,nem cseh játékos.Vagy például Stastny testvérek nyitották meg az NHL kapuit az europai játékosok elott.Meg csak anyit,hogy a cseh,meg a szlovákhoki nem agészen azonos!De errol Julius Supler(edzo CSKA Moskva)tudna neked beszélni. www.youtube.com/watch?v=sMjTasGGnoQ

Vincenzo90 2011.07.06. 20:40:12

@benö51: Szerintem hagyjuk békén. Ezer éve a szlovák birodalom királyai már Gretzky őseit oktatták, ha nem tudnád. Feltalálták a jeget, ez volt az első lépés. Ebből kifolyólag a mai napig jobb a szlovák Xtraliga, mint az EBEL. Az osztrák csapatok csak azért verik rendre szlovák ellenfeleiket, mert csak 40 évesek kergetik a pukot az osztrákok ellen. A jövőbeni, növendék-(C)s(h)arák alszanak a barlangjukban.

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2011.07.06. 20:51:35

@Vincenzo90: Valaki tutira eltolt egy rakétát. A svédeket előzik a finnek és a csehek? Szerintem onnan derül ki nagyjából, melyik liga a jobb, hogy hova mennek a légiósok. A finn második és a cseh harmadik? Tutira nem, mert csehek és finnek vannak az Elitserienben. Az, hogy a szlovák liga jobb, mint a svájci, ahhoz komoly mennyiségű alkoholt kell leküldeni.
Egyébként rég láttuk Dukla kománkat, nem? :D

Devo209 2011.07.06. 20:54:53

@Dukla Trenčín: Tudod régen a magyar foci világverő volt. Ennyit a történelemről.

Dukla Trenčín 2011.07.06. 21:06:43

@Devo209: Valamikor a Csehszlovák foci is világvero volt.

Devo209 2011.07.06. 21:09:00

@Dukla Trenčín: Így múlik el a világ dicsősége. A szlovák hoki is egyre inkább csak a múltjából él.

Vincenzo90 2011.07.06. 21:12:42

@Devo209: Az egész ország is a multjából él, pedig igen minimális van neki :P

Dukla Trenčín 2011.07.06. 21:25:47

@Vincenzo90: Hát igen ide koborolni ázsiábol,ponikon,hogy hont foglaljunk szláv foldon nem lehetett egyszeru.:DDDD Isten hozott a szláv birodalomban:DDDD

Tillasz 2011.07.06. 21:44:47

@Dukla Trenčín:
A fáról az valóban póninak nézhetett ki!:-D

Vincenzo90 2011.07.06. 22:31:54

@Dukla Trenčín: Milyen istenverte szláv birodalomról beszélsz te? Mindig elgondolkodom, hogy vehetitek komolyan, amit történelem néven tanultok... Nálunk ezt egy bizonyot Televízió Medve nevű úriember vezette föl és Esti Mesének hívtuk. :D Igaz, ennek a világon nem sok köze van a hokihoz. Egyszerűen arról van szó, hogy a szlovák hoki egyre gyatrább, mind válogatott, de főleg klub szinten és az EBEL eleje rég az Extraliga előtt jár. Ezt bizonyítják a felkészülési meccsek, de ha neked a sportban az eredménynél van komolyabb bizonyíték, akkor annyira van értelme veled a hokiról is beszélni, mint amennyi történelemről lenne. Te homo erectus.

Ravic83 2011.07.06. 23:16:19

@Vincenzo90: vagy inkább homo defectus:)

Vincenzo90 2011.07.06. 23:33:00

@Ravic83: Az se rossz ötlet, de végső soron nekem mindegy. Én csak annyit mondok tényleg, kb 100adszor, hogy nézze meg a két bajnokság csapatainak felkészülési meccsein legutóbb milyen eredmények születtek és gondolkodjon el. Szánalmas káosz(avagy éppen semmi) van a fejében, amit csak gyűlölettel bír feloldani. EBEL meccset életében nem látott, de itt tépi a száját(a billentyűzetet), fikázni azt tud, de mást nem és ez rohadtul bosszantó.

csatoimi 2011.07.07. 00:29:08

@Vincenzo90: Ez egy beteg ember, nem kell vele foglalkozni.

leonov 2011.07.07. 09:45:32

Írtam vagy egy oldalt, de elszállt.

A feleknek( DUKLÁNAK IS )üzenem, hogy ez nem politikai izé BLOG !

Igaz, hogy ez a mi homokozónk, meg ilyesmik, de más véleménye lehet bárkinek.

Az enyém is más.

Vincenzo90 2011.07.07. 22:21:13

@leonov: Persze, meg ostoba is lehet szabadon bárki, és a puszta tények ellenkezőjét is állíthatja, viszont ugyan így el lehet neki mondani, hogy téved ;)

leonov 2011.07.08. 16:00:37

Az, hogy ki milyen aspektusból szemléli az eseményeket nem kell, hogy arra inspirálja az embert , hogy megtéveszthetetlennek gondolja magát.

Csak egy szösszenet: az előkészületi meccsekből komoly következtetéseket nem lehet levonni.

Tény, hogy csökken a különbség a szlovák és a HU/AT/SLO válogatott között.
De, hidd el még előrébb vannak.
Az utánpótlásuk sem olyan kakas, mint hajdanán, de az , hogy odamész egy délután valamelyik FALUSI/kisvárosi jégcsarnokhoz és kb száz gyerek vár az edzésre, nos az jelent valamit.
Engem is hergel, de a tény az attól még tény.

Vincenzo90 2011.07.09. 10:44:32

@leonov: De ki beszél válogatottról? Itt az Extraligáról és az EBELről volt szó. Nincs semmi különbség, de főleg nem a "nyugdíjastempó-extraliga" javára. A tény az, hogy Duklának még önálló véleménye sincs, amit tapasztalatra alapozna. Az is tény továbbá, hogy egy RBS bármikor bármely Eksztraliga csapatot hazaküldene egy harmad alatt egészen Prágáig(nem, nem hülye vagyok a földrajzhoz, de Pozsony annyira a hazájuk, mint nekem Dubai).

leonov 2011.07.10. 10:06:03

@Vincenzo90: Csak úgy kíváncsiságból érdeklődöm, hogy hány extraligás meccset láttál élőben ?
A közvetítésekben bizony , ha elfogultság nélkül, pusztán nézőként nézed az EBEL meccseket, akkor a nyugdíjas tempó oda is igaz.

Dukla idejött és írja a véleményét, ami bizonyos nézőpontból igaz.
Az Ő hibája pusztán annyi, hogy nem egy szlovák oldalon írja , hanem itt .
Ha, te egy szlovák oldalon hangoztatnád a véleményedet, legalább ugyanilyen leoltást kapnál az ottaniaktól.
Tény, hogy az EBEL, így, légiósokkal közel van az extraligához. De, még nem érte utol.Az utolsó lépések mindig a legkeservesebbek. Amíg egy fejlődés elején vagy, addig viszonylag könnyű nagyokat ugrani.

A politizélésől meg írtam már korábban is.Szerintem egyértelmű volt mindkét-három-négy-sok félnek.

borszódával 2011.07.10. 11:56:48

@leonov: Néhány alapvető dolgot tegyünk tisztába.
Mi síkvidéki országként akarunk eredményesek lenni, egy téli sportba. Itt az uszodában áll sorba több száz gyerek, mert vízilabdás akar lenni...
Nekem még sose jutott eszembe (és nem is ismerek ilyen embert)hogy egy szlovákiai vízi/kézilabda blogra felmenjek (ha egyáltalán van ilyen) és kioktassam őket.
Mikor fogtok olimpiát, vagy bármit nyerni pubikáim (?!)
Aztán meg elmagyarázzam nekik, hogy szar lehet középkori eredetű államok gyűrűjében élni (cseh/lengyel/magyar) és beszélgessünk egy kicsit a szlovák lovagkorról/reneszánszról/felvilágosodásról..:DD
A sport, konkrétan egy sportág elég karcsúan kompenzálja mindezt, és még az is lefelé tart.
Úgy tűnik a csehszlovák örökségből csak az egyik utód fog hosszútávon profitálni...
Mondjuk azért jó hogy ide ír,mert legalább a politika iránt kevésbé érdeklődök is szembesülnek a szlovák néplélek fusztrációival. Az ürge tipikus állatorvosi ló :)
Na nem mélyedek jobban bele...;)

Vincenzo90 2011.07.11. 17:50:40

@leonov: Extraligás meccset elég sokat volt szerencsém élőben látni, mivel közvetíti a TV. Ugye nem mondtam újat? Szar. Ez ennyi. Megnéztem jó pár meccset de csak azért mert megy hoki a tv-ben és örülök, hogy legalább ezt láthatom. EBEL meccsel is mellé lőttél, ugyanis ha van közvetítés online-márpedig az sem ritka- akkor van, hogy két idegen csapat meccsét nézem.(SportKlubom nincs, Volán-meccsre sem jutok el mindig) Összehasonlítási alapom tehát egyértelműen van. Azt sem lehet mondani, hogy védeni akarnám az EBELt, mert annyira érzem magaménak, mint a bantu gombfoci harmadosztályt, semennyire. A Volánt igen, a liga viszont idegen. Ellenberger egyáltalán nem gyenge. Az Extraligában is óriási a különbség az eleje és a vége közt és az eleje is gyengébb az EBEL elejénél. Ezt bárki beláthatja. A szlovák hoki a múltjából él nagyjából. Chara vajon miért nem játszik ebben a nagy top ligában és miért megy oda vissza; maximum majd levezetni?

A másik, alapvető kérdés: minek jön ide Dukla? Nyilvánvaló ökörségeket ír, csak hogy provokáljon. Én nem megyek szlo Innentől kezdve meg szarok én arra, hogy ki mit gondol, megmondom neki egy az egyben, hogy ostoba. Mert az. Ez meg ennyi éppen, nem több.

Vincenzo90 2011.07.11. 17:52:41

"Az Ő hibája pusztán annyi, hogy nem egy szlovák oldalon írja , hanem itt .
Ha, te egy szlovák oldalon hangoztatnád a véleményedet, legalább ugyanilyen leoltást kapnál az ottaniaktól."

Én nem megyek hozzájuk ostobaságokat irogatni, pontosan ez a különbség. Nem az a hibája, hogy itt írja, hanem hogy faszságot és provokatív célzattal.

Tillasz 2011.07.11. 22:16:58

@Vincenzo90:
De mentségére szóljon, mindezt magyarul teszi. Azért azt hiszem sokunknak gondot okozna a szlovák nyelv írásbeli használata, nekem is pedig 1/4 részt szlovák vagyok.:-)

Vincenzo90 2011.07.11. 22:47:52

@Tillasz: Nem hiszem, hogy ez sokat változtatna a dolgon, véleményem szerint külön bosszantó, hogy ezt a sok sületlenséget magyarul képes leírni. Az 1/4 részről meg annyit, hogy bennem is van valamennyi -talán 1/8 rész- tót, de ez elég kevés ahhoz, hogy tudjam a nyelvet, ráadásul nem is érdekel. Számomra egy szláv nyelvnek sincs semmi szépsége, inkább taszít. Orosztól a lengyelig mind. De ez megint nagyon off már. :D

Dukla Trenčín 2011.07.12. 19:59:48

@Vincenzo90: Hogy miért irok ide?Azért,hogy ijenek mint te ugy értenek a hokihoz mint én az atomfizikához.Felvilágositlak.Az EBEL ligád meg gyenge mint te.Chára nem fog most Extraligázni,mert még kint az NHL-ben arat,amit még a KHL- ért sem cserélne el.NHL az NHL.Mellesleg a top klubbok sorrendje,ahol elvesznek az EBEL-es klubok. hockey365.celeonet.fr/hockeyarchives/eur2011.htm

Uteapu 2011.07.12. 20:07:55

@Dukla Trenčín: Azok közé tartozom, akik ritkán szólnak bele mások eszmecseréjébe. Azért felvilágosítást emlegetni igencsak nagyképűség a részedről. Mit akarsz a gyertyáddal? Hangulatos egy kellemes vacsoránál de itt, mint fény? Na ne...

Vincenzo90 2011.07.12. 20:32:46

@Dukla Trenčín: Még az a szerencse, hogy te kitűnően értesz a hokihoz és bírsz keresni számodra kedvező, ámbár légbőlkapott statisztikákat folyamatosan :) A szlovák hoki egyre gyengébb és gyengébb, de élj csak nyugodtan a múltadból. Úgysem sok van belőle, előbb-utóbb elfogy... :D

Ugye még mindig nem nézted meg, mit játszottak tavaly felkészülési meccseken egymás ellen a két liga csapatai?

2008-ban a Graz verte a Slovant, a Skalica nagyon megverte a KAC-t.(EBEL-extraliga 1:1)

2009: (EBEL-extraliga 1:0)
22.08 AVS - MsHK Zilina 2:1

2010:(EBEL-extraliga 4:2)
19.08. G99 - HC Kosice 3:0
20.08. VIC - Kosice 4:3
22.08. HKM Zvolen - EHL 1:2
25.08. HsHK Zilina - G99 4:2
26.08. HC Dukla Trencin - G99 3:5
31.08. Skalica - VIC 5:2

Persze, tudom, te a tényekkel is tudsz vitatkozni, de egyre inkább körvonalazódik az EBEL kicsi, ugyanakkor egyértelmű fölénye.

Dukla Trenčín 2011.07.12. 20:42:28

@Uteapu:Ismered azt a momdást,hogy sokat kell tanulnod,mire rágyere,hogy semmit sem tudsz?Mi márt lenyeltuk a hokit,mindent elértunk benne(Stanley cup,A csoporos érmek,NHL stárok,stb).Kivétel az olympiai.De nekunk is mindég kell tanulni.De it egyesek azt hiszik,hogy a A csoportos szinten hokiznak.:DDDD

Tillasz 2011.07.12. 20:57:08

@Vincenzo90:
Azért azt nem mondhatod, hogy nem pörgeti fel az eseményeket?!
Amúgy én nem szívesen beszélgetek vele, mert egyszerűen SF!:-)Vele ugyanis nem lehet társalogni.

Uteapu 2011.07.12. 21:00:34

@Dukla Trenčín: Ha nem is egészen így szól, ismerem. Építő jellegű észrevételeiddel kapcsolatban az jut az eszembe, hogy ha esetleg rosszabbra fordulnának a hokis dolgaink, meg kell, hogy kérjelek, többet ne segíts.

Vincenzo90 2011.07.12. 21:09:33

@Dukla Trenčín: Nem érted. Senki nem beszél A csoportos szintről. Egyszerűen arról van szó, hogy az Extraliga már rég nem erősebb semmivel, mint az EBEL. Ennek semmi köze válogatotthoz, vagy bármi máshoz.

Dukla Trenčín 2011.07.12. 21:22:56

@Vincenzo90: Mikor itt volt a Tampa Bay,akkor a Slovan csak buntetokel kapot ki.Akor most ez azt jelenti,hogy a Slovan van olyan jo mint a NHL-es csapatok?A szlovák hoki az ott van ahol van.Most nekunk van gyenge éveink.Tiz evel ezelot oroszország vol ebben a cipoben.Tavaj 2 játekost draftoltak 10 hejet.Idén márt 4 játékos kelt el a drafton.Ma csak a Detroit Red Wings-nél három nagy tehetcség van: Tomas Tatar,Tomas Jurco,Marek Tvrdon,San Jose Sharks-nal Marek Viedansky,aki a WHL juniorligában szép 10 helyet ert el a kanadai pontozásban.Edmontonban ott van Martin Marincin,Tampa Bay nel Richard Panik.Sorolhatnám.Van ott elég tehetcség.

Vincenzo90 2011.07.12. 22:04:10

@Dukla Trenčín: Te még mindig nem fogod fel, hogy a liga színvonaláról van szó, és nem a játékosokéról, vagy válogatottéról, a jövő tehetségeiről, vagy a sajtkészítésről?

EC Red Bull Salzburg - L.A. Kings 6:7

Ettől még nem lesz az EBEL közelében az NHLnek, viszont te sem gondolod komolyan, hogy egyetlen meccs, amit egy NHL csapat megvív Európában, az ugyan annyit mond el az erőviszonyokról, mint egy nagy rakás hasonló erősségű csapat egymás elleni felkészülési meccse. Persze, ez utóbbiak alapján sem lehet igazán komoly következtetéseket levonni, de azért valamennyire látszanak bizonyos tendenciák és a valós erőviszonyok.

szittyavezír 2011.07.13. 00:06:51

@Dukla Trenčín: figyu, mit keres az U18-as csapatotok velünk egy osztályban?
Jövőre ez lesz U20-ban is.
Adja Isten, hogy qrva jók legyetek, mert akkor mi is :)))
süti beállítások módosítása