Ki lesz a szövetségi kapitány? 2011.06.25. 23:54 F. Kapus
Ki lesz a szövetségi kapitány?
2011.06.26. 07:28: 1885*
74 komment
Címkék: szavazás edző sator válogatott primeau
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr843015225
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
leonov 2011.06.26. 08:38:08
Véleményem szerint Sator bukott. Kétszer is!
Nem kicsit, hanem nagyot.Neki köszönhetően van egy rutinos kapusunk aki úgy érzi le se szarják, meg van egy fiatal akinek mumusa lett a tétmeccs.
A mostani fehérvári edzőről sokat nem tudok, de változás kell és ennyit még én is el tudtam volna érni ezzel a csapattal.Hozzáadott érték nem volt egy gramm se.
Már pusztán, a praktikusság elvén is a KP az új ember.
Nem kicsit, hanem nagyot.Neki köszönhetően van egy rutinos kapusunk aki úgy érzi le se szarják, meg van egy fiatal akinek mumusa lett a tétmeccs.
A mostani fehérvári edzőről sokat nem tudok, de változás kell és ennyit még én is el tudtam volna érni ezzel a csapattal.Hozzáadott érték nem volt egy gramm se.
Már pusztán, a praktikusság elvén is a KP az új ember.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.06.26. 09:12:38
Egyszer már megírtam Satorról a véleményem, ami nem túl hízelgő...
Tekintve, hogy átalakult a DIV-I, ezért olyan edző kell, aki maximálisan össze tud rakni egy csapatot, elsősorban védekezés-ügyileg... Mert ez az, ami nem ment a VB-n. Nem lehetnek tíz perces kihagyások az elején...
Emiatt én KP-ben lényegesen több fantáziát látok, ráadásul szerintem ha már idejött, akkor biztos ambicionálná a dolog, tehát még olcsóbb is lehetne az a több mint félállás...
Tekintve, hogy átalakult a DIV-I, ezért olyan edző kell, aki maximálisan össze tud rakni egy csapatot, elsősorban védekezés-ügyileg... Mert ez az, ami nem ment a VB-n. Nem lehetnek tíz perces kihagyások az elején...
Emiatt én KP-ben lényegesen több fantáziát látok, ráadásul szerintem ha már idejött, akkor biztos ambicionálná a dolog, tehát még olcsóbb is lehetne az a több mint félállás...
pityu65 2011.06.26. 09:13:09
te meg nálam buktál meg. Kétszer is!
Nem kicsit, hanem nagyot.
Nem kicsit, hanem nagyot.
leonov 2011.06.26. 09:24:29
Asszem túl élem valahogy.
Uteapu 2011.06.26. 09:48:27
Elindult a hegytetőről hógolyó. Kíváncsian várom, mi minden fog ráragadni.
vioola 2011.06.26. 09:54:54
Dragoo!
joeytribbiani 2011.06.26. 09:55:04
Ez akár még azt is jelentheti majd, hogy nem kizárólag MAC edzők, vagy MAC edzők haverjai vezetik a korosztályos válogatottakat, hanem tényleg megfelelő szakembert próbálnak találni ezekre a fontos tisztségekre?
jegib 2011.06.26. 10:20:45
Nehéz kérdés ez. Mikor Satort elzavarták a volántól, picit sem bántam. Primeau bá nagyon korrekt és jó edzőnek tűnik, meglehetősen precíz, semmi kivetnivalóm ellene. Viszont Sator tudott motiválni akár egy volánban mellőzött Nagy Gergőt is, aki nagyon összekapta magát felkészülés alatt, utolsó rostán esett ki (remélem ezt a motivációt és formát hozza jövőre a szezonban is és remélem Primeau bá-nál lehet helyrehozni elcseszett szezont is)
Raon 2011.06.26. 10:36:54
> Ted Sator munkájával a blog szerkesztői elégedettek voltak, szerettük, amit és ahogy tett. Rég nyúlt edző ilyen bátran a fiatalokhoz, jelentős mértékben frissítette a keretet. Úgy éreztük, sok merész húzása volt, például amikor korábbi alapemberek kerültek ki a csapatból pillanatnyi forma alapján. Tudtuk, a kerettagok egy-két kivételtől eltekintve szerették vele a közös munkát, volt respektje a csapatban. Ha voltak rossz döntései, azok számunkra előre nem láthatók voltak, utólag meg mindenki okos.
Hát, nagyon riktán szoktam ennyire eltérő véleményt alkotni a blogos álláspontokkal szemben, de a Volános ezdősködését végigkövetők közül páran már Sator kinevezésekor megmondták, mire lehet tőle számítani, tehát előre. És még véletlenül sem örültünk, hogy igazunk lett.
Tény, hogy voltak jó húzásai (fiatalítás), de elég vegyes lett a kép, még ezekben a témákban is (mert volt, akit kitett a formája alapján és volt, akit ugyanilyen alapon nem). Szlovéniában pl. egyértelműen a töketlen taktika lett a végzetünk, amit utólag a vezetés is beismert. Idén ezen a téren változtattunk valamelyest, de nem eleget.
Ami tehát a két elveszített esélyt illeti: ezekhez szerintem nem kell kommentár. Ahogy az öreg mérnök úr mondta, egy furcsa mérési eredmény még lehet véletlen, de kettőből már lehet átlagolni!
Szóval én egyáltalán nem sajnálnám, ha nem Sator lenne a következő szezon edzője - és nagyon szomorú lennék, ha mégis. Primeau több szempontból sokkal jobb választás lenne - remek mentalitású, a fiatalokkal is érdemben törődő, az alapos munkában bízó edzőnek tűnik. A Volán vele olyan erős mentálisan, amilyen Satornál soha enm volt - és ami nálam még egyértelműbb tényező, hogy Primeau sokkal jobban bele tud nyúlni egy meccsbe, ha baj van, mint ahogy Sator tette.
Hát, nagyon riktán szoktam ennyire eltérő véleményt alkotni a blogos álláspontokkal szemben, de a Volános ezdősködését végigkövetők közül páran már Sator kinevezésekor megmondták, mire lehet tőle számítani, tehát előre. És még véletlenül sem örültünk, hogy igazunk lett.
Tény, hogy voltak jó húzásai (fiatalítás), de elég vegyes lett a kép, még ezekben a témákban is (mert volt, akit kitett a formája alapján és volt, akit ugyanilyen alapon nem). Szlovéniában pl. egyértelműen a töketlen taktika lett a végzetünk, amit utólag a vezetés is beismert. Idén ezen a téren változtattunk valamelyest, de nem eleget.
Ami tehát a két elveszített esélyt illeti: ezekhez szerintem nem kell kommentár. Ahogy az öreg mérnök úr mondta, egy furcsa mérési eredmény még lehet véletlen, de kettőből már lehet átlagolni!
Szóval én egyáltalán nem sajnálnám, ha nem Sator lenne a következő szezon edzője - és nagyon szomorú lennék, ha mégis. Primeau több szempontból sokkal jobb választás lenne - remek mentalitású, a fiatalokkal is érdemben törődő, az alapos munkában bízó edzőnek tűnik. A Volán vele olyan erős mentálisan, amilyen Satornál soha enm volt - és ami nálam még egyértelműbb tényező, hogy Primeau sokkal jobban bele tud nyúlni egy meccsbe, ha baj van, mint ahogy Sator tette.
Raon 2011.06.26. 10:44:03
@jegib:
> Viszont Sator tudott motiválni akár egy volánban mellőzött Nagy Gergőt is, aki nagyon összekapta magát felkészülés alatt, utolsó rostán esett ki
Minden tiszteletem mellett: Bigit még véletlenül sem Sator tudta motiválni, hanem amikor a srác szembesült azzal, hogy az idei bulihuligánkodása a válogatottságába is kerülhet, akkor mintegy utolsó utáni lehetőségként valamennyire összekapta magát a felkészülés alatt. Ilyen szempontból Sator szerepe nálam éppenhogy mínuszos ebben a kérdésben, hisz Bigi olyan formajavulást mutatott fel, ami az idei teljesítményét nézve jóformán a lehetetlent kísértette, kb. 120 %-oz hozott ki magából, erre cserébe nem került be a végén a keretbe.
Az pedig, hogy Bigi nem kapott lehetőséget a végén a Volánban, nem feltétlenül Primeau-n múlott - ezt a kérdést szerintem nem feszegessük, a lényeg, hogy Nagy Gergő Volán játékos maradt. Én speciel nagyon örülök ennek. Remek adottságú, extra tehetséges fiatalról van szó, remélem őszre felszívja magát, és megmutatja, hogy a tavalyelőtti kiugrása volt az igazi arca, és tud ő még ennél is jobban játszani.
> Viszont Sator tudott motiválni akár egy volánban mellőzött Nagy Gergőt is, aki nagyon összekapta magát felkészülés alatt, utolsó rostán esett ki
Minden tiszteletem mellett: Bigit még véletlenül sem Sator tudta motiválni, hanem amikor a srác szembesült azzal, hogy az idei bulihuligánkodása a válogatottságába is kerülhet, akkor mintegy utolsó utáni lehetőségként valamennyire összekapta magát a felkészülés alatt. Ilyen szempontból Sator szerepe nálam éppenhogy mínuszos ebben a kérdésben, hisz Bigi olyan formajavulást mutatott fel, ami az idei teljesítményét nézve jóformán a lehetetlent kísértette, kb. 120 %-oz hozott ki magából, erre cserébe nem került be a végén a keretbe.
Az pedig, hogy Bigi nem kapott lehetőséget a végén a Volánban, nem feltétlenül Primeau-n múlott - ezt a kérdést szerintem nem feszegessük, a lényeg, hogy Nagy Gergő Volán játékos maradt. Én speciel nagyon örülök ennek. Remek adottságú, extra tehetséges fiatalról van szó, remélem őszre felszívja magát, és megmutatja, hogy a tavalyelőtti kiugrása volt az igazi arca, és tud ő még ennél is jobban játszani.
1885* 2011.06.26. 10:58:21
@vioola: Gratulálok, mekkora ötlet már.
@Uteapu: szerintem kár izgulni, Primeau lesz, egyértelmű. Azért Sator megítélése hitelesebb számomra mondjuk Ladányitól, de már tudjuk, minimum 1 millió hokiedző országa lettünk, :D vagy, hogy pontosan idézzem Godót: "a lelátón sok olyan szurkoló ül, akinek NHL-szintű játékelméleti és -gyakorlati ismeretei vannak".:P Nyilván Satort leszámítva bárkivel megnyertük volna a VB-t ugyebár :)
@Uteapu: szerintem kár izgulni, Primeau lesz, egyértelmű. Azért Sator megítélése hitelesebb számomra mondjuk Ladányitól, de már tudjuk, minimum 1 millió hokiedző országa lettünk, :D vagy, hogy pontosan idézzem Godót: "a lelátón sok olyan szurkoló ül, akinek NHL-szintű játékelméleti és -gyakorlati ismeretei vannak".:P Nyilván Satort leszámítva bárkivel megnyertük volna a VB-t ugyebár :)
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.06.26. 11:22:14
@1885*: Jó, csak azt ne felejtsd el, hogy senki nem szervez "tüntetést", meg mondta, hogy ha Sator, akkor nem megy ki...
Ez a "szurkolói dühöngő", itt azért - nyilván kulturált formában -, de azért csak "szabad"... ;-)
Ez a "szurkolói dühöngő", itt azért - nyilván kulturált formában -, de azért csak "szabad"... ;-)
igyalakult 2011.06.26. 11:26:09
Sator -2 nalam Cortinat kelelne ide hozni foallasba es feljutunk
garancia a pali rá
garancia a pali rá
igyalakult 2011.06.26. 11:27:11
@1885*: buta lila majom
1885* 2011.06.26. 11:27:34
@jacint70: hát persze :D ööö "igyalkult hokifan" szerintem mondta :P mert neki "cotina" az isten :D
igyalakult 2011.06.26. 11:32:29
@1885*: igen ő az isten tud magyarul gondoplkozni jatekos es eredmeny centerikus
igyalakult 2011.06.26. 11:33:15
@1885*: ilyenkor mindig
figyelek
figyelek
igyalakult 2011.06.26. 11:35:26
ne keverjetek hokifannal
1885* 2011.06.26. 11:37:59
@igyalakult: és főként kivitte a másik kiskedvencedet az "A" csoportos vb-re, ugye? Van egy rossz hírem, szerintem már "Cotinánál" sem lenne benne a keretben. Ettől még imádhatod, de a közönséges megjegyzéseid tarsd meg magadnak, mert úgyis kitörlöm, tudod, én is figyelek.
igyalakult 2011.06.26. 11:39:59
@1885*: milyen kedvencemre gondolsz?????????
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.06.26. 11:40:29
@1885*: Csak Cortinának "van annyi esze", hogy nem jön vissza, mert Ő itt már csak rombolhatja a "legendáját"...
1885* 2011.06.26. 11:42:31
@igyalakult: névszerint szeretnéd? egyébként nem keverünk, pontosan tudjuk, hogy hokifan néven is te írkálsz Zsolti :D
@jacint70: Na például :)
@jacint70: Na például :)
check 2011.06.26. 11:42:37
@Raon: Azért ne jelents ki a szezon előtt olyasmit, ami egyáltalán nem biztos. Primeau kétségtelen felrázta a Volánt, de ahogy akkoriban írtátok lényegében a nulláról, tehát nem egy bizonyos szintről.
Mindemellett én azt mondom, hogy Sator elkövetett hibákat, amelyeket elkövethet egy edző, a csapata nagyjából rendbe tudta hozni, de ez eredményben nem látszott meg. Nekem nagyon tetszett, hogy konkrétan leszarta a súgókat (Nótás Lalival az élen) és saját véleménye, elképzelése volt a dologról. Az már kevésbé tetszett, hogy kevés időt töltött Magyarországon. Én azt mondom, hogy olyan edző kell, aki rászánja az időt a csapatára/keretére és kellően tapasztalt. Ez lehet akár Primeau is.
Mindemellett én azt mondom, hogy Sator elkövetett hibákat, amelyeket elkövethet egy edző, a csapata nagyjából rendbe tudta hozni, de ez eredményben nem látszott meg. Nekem nagyon tetszett, hogy konkrétan leszarta a súgókat (Nótás Lalival az élen) és saját véleménye, elképzelése volt a dologról. Az már kevésbé tetszett, hogy kevés időt töltött Magyarországon. Én azt mondom, hogy olyan edző kell, aki rászánja az időt a csapatára/keretére és kellően tapasztalt. Ez lehet akár Primeau is.
igyalakult 2011.06.26. 11:43:42
@jacint70: lehet nem rajnat vitte volna ljubljanaba 2 kapusnak
igyalakult 2011.06.26. 11:49:15
@check: egyik legrosszabb dontese az hogy elvitte a Gallaniszt oda meg keves a rutinja
meg is latszott a jatekan es zsocit/Azari/ miert tette ki?
pedig a faterja mindent elkovetett hogy elvigye meg szaktanacsadonak is felfogadta
meg is latszott a jatekan es zsocit/Azari/ miert tette ki?
pedig a faterja mindent elkovetett hogy elvigye meg szaktanacsadonak is felfogadta
igyalakult 2011.06.26. 11:54:07
@1885*: ???????????
maradj eben a hittben ,mast nem tudok
en jatekost kertem ird meg itt arrol kell csevegni
maradj eben a hittben ,mast nem tudok
en jatekost kertem ird meg itt arrol kell csevegni
1885* 2011.06.26. 12:06:15
@igyalakult: az ő érdekében nem írtam le, tiszteletben tartom a személyiségi jogait :)Nem ő tehet róla, hogy te mit művelsz itt. a hit egyébkét 1 t.
igyalakult 2011.06.26. 12:18:54
@1885*: az hogy ki kit szeret mellekes en az agaztalansagot nem birom es ha egy kulfoldi veszi el egy magyar elol a helyet a valogatottban pl a laszikad a Borbaset
mer a Borbi legalabb olyan jo center mint a laszikatokesa borbi meg lila is
mer a Borbi legalabb olyan jo center mint a laszikatokesa borbi meg lila is
igyalakult 2011.06.26. 12:27:56
@1885*: egybe biztos vagyok hogy te nem ismersz engem es az nem is lenne neked olyan jo
Uteapu 2011.06.26. 12:31:14
@1885*: Természetesen annyit már tudunk a hokiról, hogy bátran kritizáljunk.(?) Az mellékes, hogy a hozzáértést, úgy igazán, kevesen mondhatjuk el magunkról. Mindenki tud rétest sütni, előregyártott tésztából, a gubanc akkor van ha az anyagokat, külön-külön elé teszik. A hokink még nem egy bevásárló központ, hanem egy kiskereskedés, ahol van ugyan extra termék, csak kicsi a választék. Mivel ide járunk vásárolni, ehhez kell alakítani a kaját. Ha ezt nézem, márpedig ez van, akkor K.P. Szerintem Ő is tudna olyat főzni, hogy mind a tíz ujjunkat megnyalhatnánk.Ha... A többivel meg úgy vagyok, hogy a "kukták" dolgozzanak a séf keze alá.
Párszor már éhesek maradtunk kicsit de a hasunkat azért nem rontottuk el.
Párszor már éhesek maradtunk kicsit de a hasunkat azért nem rontottuk el.
Voitih 2011.06.26. 12:32:58
@igyalakult: Siki félig magyar, félig szlovák, ergo senki elől nem veszi el a helyet...
igyalakult 2011.06.26. 12:39:20
@Voitih: ha felig madzsar miert nem beszelni magyarul??????
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.06.26. 12:40:43
@Voitih: Hagyjad, ez a mániája...
Tillasz 2011.06.26. 12:42:34
@igyalakult:
Most láttam Cortinára szavaztál. De Ő hülye lenne jönni, amíg Müchenben király.
@joeytribbiani:
Ja, Kercsó Árpádnak, Jan Jaskónak, Dusan Kapustának, Pat Cortinának, Ted Satornak és Kevin Primeaunak igen sok köze volt, van, lesz a MAC-hoz.:-D
Most láttam Cortinára szavaztál. De Ő hülye lenne jönni, amíg Müchenben király.
@joeytribbiani:
Ja, Kercsó Árpádnak, Jan Jaskónak, Dusan Kapustának, Pat Cortinának, Ted Satornak és Kevin Primeaunak igen sok köze volt, van, lesz a MAC-hoz.:-D
Milos Palovcik 2011.06.26. 12:44:12
Pék for president! :D
bonsay 2011.06.26. 12:47:21
@Voitih:
Melyik fele magyar?
Melyik fele magyar?
Uteapu 2011.06.26. 12:53:38
@bonsay: Gondolom az, amelyik, mint mindannyiunknál ugyebár,Árpád apánkkal jött át a vereckei hágón.
bonsay 2011.06.26. 13:54:26
@Uteapu:
Ha egy kicsit még vissza mész a múltba, akkor mindenki a testvérünk...
Ha egy kicsit még vissza mész a múltba, akkor mindenki a testvérünk...
bonsay 2011.06.26. 13:54:26
@Uteapu:
Ha egy kicsit még vissza mész a múltba, akkor mindenki a testvérünk...
Ha egy kicsit még vissza mész a múltba, akkor mindenki a testvérünk...
Uteapu 2011.06.26. 14:04:02
@bonsay: Megfelelő válasz a válaszra.:))
Azért elnézve némely álláspontot, kiindulva feltételezett őseinkből, a ferde vágású szem "rendbe" jött de némelyeknél,-nem Nálad-, némi mongoloid beütés még tapasztalható.
Azért elnézve némely álláspontot, kiindulva feltételezett őseinkből, a ferde vágású szem "rendbe" jött de némelyeknél,-nem Nálad-, némi mongoloid beütés még tapasztalható.
Voitih 2011.06.26. 14:46:42
Gyerekek, akit ez frusztrál, az menjen el orvoshoz, de ne egy "ártatlan" emberen vezesse le a feszültséget. Nevetségesek vagytok..
DominiKing 2011.06.26. 15:30:46
@check: Szerintem is az a legfontosabb, hogy minél több időt töltsön Magyarországon, magyar hokiközegben. Az még is csak durva, ha olyan edzőnk van aki egy évben csak háromszor két hetet tölt a magyar jégkoronggal. Így NHL-es edző sem kell, akkor inkább már legyen hazai!
A jelenlegi helyzetben KP a legmegfelelőbb.
A jelenlegi helyzetben KP a legmegfelelőbb.
hüjeliba 2011.06.26. 18:18:55
Többiekkel ellentétben én nem tartom annyira fontosnak ,hogy a felnőtt válogatott edzője napi szinten itt legyen. A játékosok formájáért, szellemi és pszichikai felkészültségéért a klubedzők és maguk a játékosok felelősek. pl "A" csoportos válogatott edzők sem látják az NHL-ben játszókat.
A vb. felkészülés összességében egy-egy hétvégi torna év-közben és egy 3 hetes "túlélő" tábor Vb. előtt.
Ha a földön járunk akkor, az érem lehet a reális cél a második hely már bravúr. (szlovén, osztrák, ukrán, brit négyesből minimum kettőt verni, komoly próba)
Sokkal fontosabbnak tartom az U20 U18 as korosztályt aminél, a beurgó Kevinnel együtt sem sikerült (bár a gyerekek hozzáállása sokat javult) DIV1 felső házában maradni vissza kéne jutni de azt pl. fehéroroszok és a lengyelek testén keresztül kéne megtenni.
A gyakorlatilag negyedosztályú U20-nak sem lesz könnyebb dolga, hiszen itt az Ukránokat kéne verni a többiek mellett.
Így úgy gondolom Ted Sator kaphatna még egy évet, míg az U20 U18-at egy kézben Kevinnek adnám.
A vb. felkészülés összességében egy-egy hétvégi torna év-közben és egy 3 hetes "túlélő" tábor Vb. előtt.
Ha a földön járunk akkor, az érem lehet a reális cél a második hely már bravúr. (szlovén, osztrák, ukrán, brit négyesből minimum kettőt verni, komoly próba)
Sokkal fontosabbnak tartom az U20 U18 as korosztályt aminél, a beurgó Kevinnel együtt sem sikerült (bár a gyerekek hozzáállása sokat javult) DIV1 felső házában maradni vissza kéne jutni de azt pl. fehéroroszok és a lengyelek testén keresztül kéne megtenni.
A gyakorlatilag negyedosztályú U20-nak sem lesz könnyebb dolga, hiszen itt az Ukránokat kéne verni a többiek mellett.
Így úgy gondolom Ted Sator kaphatna még egy évet, míg az U20 U18-at egy kézben Kevinnek adnám.
Vincenzo90 2011.06.26. 19:31:37
Satort szidni hülyeség. Kihozta a csapatból, amit lehetett, a szerencsén múlott, hogy bukunk, vagy feljutunk. A papírforma érvényesült. Cortina valóban a legjobb edző volt(szerintem) akit életemben láttam, de úgysem fog visszajönni. Így meg baromira mindegy, ki lesz az edző, a papírforma az, hogy nem esünk ki, de fel sem jutunk. Akárki lesz, most megmondom, hogy ez lesz. Azon belül meg sokat nem számít az eredmény.
leonov 2011.06.26. 20:17:23
"Kihozta a csapatból, amit lehetett, a szerencsén múlott, hogy bukunk, vagy feljutunk."
Ez, egyszer akár igaz is lehetne, de kétszer ...
Ez, egyszer akár igaz is lehetne, de kétszer ...
leonov 2011.06.26. 20:22:27
A csapat ezt az eredményt Énekes Lajossal is simán produkálta volna.
Egy tökös vezetővel pedig, feljutottunk volna.
De, ezt már a VB után is leírtam sokszor.
Szóval, részemről ennyi.
Egy tökös vezetővel pedig, feljutottunk volna.
De, ezt már a VB után is leírtam sokszor.
Szóval, részemről ennyi.
1885* 2011.06.26. 20:41:14
@leonov: persze, Énekes, kire voltak kiosztva a hátvédek? Ki maradt ki? Láda - Szirányi? persze lehet én emlékszem rosszul. Énekes kihagyta volna ,még Sikorcint és az összes Dabost is szerintem.
kele001 2011.06.26. 21:28:03
Még jó hogy pár elvakult tudja mit csinált volna valaki, aki ráadásul kicsit többet is ért hozzá mint a kritizáló.PPP
leonov 2011.06.26. 21:37:06
Az volt a lényeg, hogy a csapat még edzők és vezetők nélkül is ugyanezt az eredményt hozta volna.Ehhez a kiváló alaphoz kellet volna a hozzáadott érték.
Egy párszor már felhúztam magam ezen.
Végül is már mindegy, de remélem, hogy a zilletékesek levonják a konzekvenciákat és elhajtják ezt a "szinészbob" kapitányt.
Itt a lehetőség arra, hogy egy új kapitány az új kiírás szerinti lebonyolításhoz igazítsa a válogatottat.
Mint fentebb írtam, szerintem KP ideális lehet.
Egy párszor már felhúztam magam ezen.
Végül is már mindegy, de remélem, hogy a zilletékesek levonják a konzekvenciákat és elhajtják ezt a "szinészbob" kapitányt.
Itt a lehetőség arra, hogy egy új kapitány az új kiírás szerinti lebonyolításhoz igazítsa a válogatottat.
Mint fentebb írtam, szerintem KP ideális lehet.
leonov 2011.06.26. 21:46:29
@Vincenzo90: Erről nem fogok vitatkozni egy pillanatig sem.
A fiammal sem tudok, mert bizonyos dolgokat teljesen más dimenzióban élünk meg és látunk.
A fiammal sem tudok, mert bizonyos dolgokat teljesen más dimenzióban élünk meg és látunk.
1885* 2011.06.26. 21:55:05
@Pyró79: a kulcsszó a kicsit, és engem nem fizetnek érte. :)@Vincenzo90: nem tudhatjuk :D ok. Remélem nem is kell megtudnunk.
1 drukker 2011.06.26. 22:19:28
Számomra az igazi kérdés a szövetség elé letett jelentés tartalma lenne. Abban foglaltatik minden igazság. A kapitányi feladatokkal megbízók az igazi értékelők. A szövetség (bár sokan és sokat bíráltuk , így én is) és a liga szakembereinek kell meghozni a távlati stratégiát és ahhoz megkeresni a jelen pillanatban legmegfelelőbb személyt. A hogyan tovább magyar hoki kérdését kell tisztázni elsődlegesen és tényleges stratégiát felállítani, meghatározni a fontossági sorrendet, azt hogy mi legyen a fő csapás irány. A rövid távú célok megvalósítása vagy távolabbi célok türelmes elérése (generáció váltás?). A megfelelő személy kinevezése megítélésem szerint még így nagyon korai lenne. Tulajdon képen mire is szeretnénk megbízni?
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.06.26. 22:31:27
@1 drukker: Talán arra, hogy építsen egy olyan csapatot, amely megállja a helyét a sűrű mezőnyben - elsősorban védekezés -, és esetleg pár éven belül jusson fel...
1 drukker 2011.06.26. 22:42:54
@jacint70: természetesen én is hasonlót képzelek el mint te, de a válaszod is rövid és hosszútávú terveket tartalmaz. Szerintem jelenleg a biztos bennmaradás a reális rövid távú cél. A távlati meg a zökkenő mentes generáció váltás létrehozása és a folyamatos vérfrissítés biztosítása, konkurencia harc létrehozása a válogatottba kerülésért. Ez egyszerre szerintem nem megy. A válogatott frissítése csak kompromisszumok árán lehetséges.
Vincenzo90 2011.06.26. 23:32:19
@1885*: Úgysem lesz, úgyhogy fölösleges is ezen a szálon bármerre indulni :)
Vincenzo90 2011.06.26. 23:36:26
@leonov: Hát igen, van, amit máshogy látunk, de én valahogy a feljutásról álmodozókon azt láttam, amit egy-egy válogatott focimeccs előtt szoktam. A szurkolók többsége egy szavazáson lazán arra szavaz, hogy legyőzzük Hollandiát és mivel egymást bíztatgatják, idővel komolyan veszik és elhiszik, hogy van keresnivalója egy Van der Saar kapuja előtt egy favágó Torghellének.
1885* 2011.06.27. 08:40:29
@Vincenzo90: nem én indultam el. :D Jó ,de azért bárki lesz, az ő bérelt helye megvan a mindenkori kapitány mellett, ugye? ;)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.06.27. 09:17:05
@igyalakult: te teljesen magyar vagy, es meg sem tudsz irni
1885* 2011.06.27. 09:36:48
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Siki magyar állampolgár, :D annyira ő is tud magyarul mint ígyalakulthokifan, és aki a VB-n látta és még fikázza, azon az alapon, hogy hol született az a saját szegénységi bizonyítványát mutogatja itt, de azt meg már úgyis kiállította rég ígyalakult, elég csak a törölt kommenjeitre gondolni. :D
joeytribbiani 2011.06.27. 21:10:33
@Tillasz: akkor megnyugodtam, hogy se Marton, se Keresztúry, se Búzás, se Gömöri stb... :)
Tillasz 2011.06.28. 07:32:55
@joeytribbiani:
Ők biztos nem lesznek szövetségi kapitányok, főleg stb... nem!
Ők biztos nem lesznek szövetségi kapitányok, főleg stb... nem!
kerusz 2011.06.28. 15:15:13
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Hiszen már elmondta: az, hogy a MAC-ban edzősködnek...
Kivago Ivan Györgyné 2011.07.01. 09:33:39
@joeytribbiani:
"joeytribbiani 2011.06.22. 10:22:52
Átolvastam és valóban...
A névtelen minősítgetés is magyaros. Elnézést érte"
"joeytribbiani 2011.06.22. 10:22:52
Átolvastam és valóban...
A névtelen minősítgetés is magyaros. Elnézést érte"
joeytribbiani 2011.07.05. 15:09:49
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Velük semmi. És legalább a MAC-os fizetésük is rendben van