Kanadai hokiakadémia Budapesten 2011.06.14. 18:45 Hblog
Kanadai hokiakadémia Budapesten
2011.06.14. 20:04: Raon
68 komment
Címkék: kanadai akg kmh magyarhokiakadémia
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr352984230
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Snow-ice-hunter 2011.06.14. 20:16:03
Havi 133ezer?
Ez nálunk a gazdagok privilégiuma lesz.
Ettől függetlenül nagyon komoly és értékes program.
Ez nálunk a gazdagok privilégiuma lesz.
Ettől függetlenül nagyon komoly és értékes program.
sonicboom 2011.06.14. 20:19:21
Hajrá! Ez a terv is valóra válik! :)
sonicboom 2011.06.14. 20:21:36
Abból bő 60e az AKG tandíja. Kíváncsi vagyok az ösztöndíj lehetőségekre, mondjuk a létszám arányában is.
gabute 2011.06.14. 21:14:40
Na, a Kővári-Drago tolvajpáros újra akcióba lendült! A pénz nem minden, a szarháziak úgyis eltakarodnak a francba!!!
facsipesz 2011.06.14. 21:44:11
@gabute: Értékes hozzászólás, köszönjük.
Kivago Ivan Györgyné 2011.06.14. 21:59:39
@facsipesz:
Erdekes de igaz!!! szemfenyvesztok!!!!
Erdekes de igaz!!! szemfenyvesztok!!!!
1885* 2011.06.14. 22:11:17
@facsipesz: persze, az elképzelés gyönyörű, reálisan, mi az esély arra, hogy a tényleg tehetséges gyerekek szüleinek van erre ennyi pénze? Vagy az a tehetséges, akinek ki tudják fizetni ezt az összeget? Ez a jövő?
@gabute: remélem. A első tábor is csak félházzal ment ha jól tudom.
@gabute: remélem. A első tábor is csak félházzal ment ha jól tudom.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2011.06.14. 22:41:20
Halkan kérdezhetek? A meccseket hol fogják játszani?
Kivago Ivan Györgyné 2011.06.14. 23:20:45
@1885*: Ez a dargosok ujabb probalkozasa,mert most veszek egy kanadai edzot ez attol meg a drago,szerintem meg se lesz a letszam.Komolyan ki ugrik ebbe igy bele??
veghist 2011.06.14. 23:31:23
Igazi magyar mentalitás...
igyalakult 2011.06.15. 06:55:46
nem a gyerekekrol szol es a hokirol karvaj biznisz mindenki ugy ertelmezi ahogy akarja csak egy nev Horn azt hiszem ezezl mindent elmondtam
1885* 2011.06.15. 07:38:07
@MeLa: tekintve a földrajzi adottságokat, és az egy hónappal ezelőtti einstandot, gondolom az UTE csarnokba tervezik ezt is, 15 perc alatt elérhető.
@Kivago Ivan Györgyné: az hát.
" KMH szeretné, ha a nevelőegyesületek nem azt éreznék, hogy gyerekeket kívánnak elvenni tőlük, hanem velük együttműködve szeretnének egy új lehetőséget kialakítani Magyarországon"
"A 7. osztályosok a Kanadai Magyar Hokiakadémia (KMH) játékosai lesznek, "
Na akkor ez csak nekem ellentmondás? tisztára mint, az UTE pálya foglalása féle történet. Most nem idézném ott miket beszéltek össze-vissza, de ha KHM játékosai lesznek akkor mégiscsak elveszik a mostani egyesületüktől őket nem? Kivéve ha jelenleg a drago játékosai.
Még valami: "12 játékos már jelentkezett a KMH első évfolyamába" kiváncsi lennék ki az a 12. Nem is a nevekre, csak arra, hogy eddig hol hokizott.
@sonicboom: úgy érted, mint az azóta eltüntetett cuki kis bejegyzését dragós szülő társadnak: "Nyergesi Zoltán 2011-04-29 21:20:06
Beszarás, tényleg meglett az UTE csarnok!"
Mit terveztek még? Totálisan eltörölni a földszínéről az UTE jégkorongot?
Ez valami vendetta?
@Kivago Ivan Györgyné: az hát.
" KMH szeretné, ha a nevelőegyesületek nem azt éreznék, hogy gyerekeket kívánnak elvenni tőlük, hanem velük együttműködve szeretnének egy új lehetőséget kialakítani Magyarországon"
"A 7. osztályosok a Kanadai Magyar Hokiakadémia (KMH) játékosai lesznek, "
Na akkor ez csak nekem ellentmondás? tisztára mint, az UTE pálya foglalása féle történet. Most nem idézném ott miket beszéltek össze-vissza, de ha KHM játékosai lesznek akkor mégiscsak elveszik a mostani egyesületüktől őket nem? Kivéve ha jelenleg a drago játékosai.
Még valami: "12 játékos már jelentkezett a KMH első évfolyamába" kiváncsi lennék ki az a 12. Nem is a nevekre, csak arra, hogy eddig hol hokizott.
@sonicboom: úgy érted, mint az azóta eltüntetett cuki kis bejegyzését dragós szülő társadnak: "Nyergesi Zoltán 2011-04-29 21:20:06
Beszarás, tényleg meglett az UTE csarnok!"
Mit terveztek még? Totálisan eltörölni a földszínéről az UTE jégkorongot?
Ez valami vendetta?
Tillasz 2011.06.15. 07:45:40
@Snow-ice-hunter:
Sajnos már most is az.
Amúgy szerinted hány magyar fizet azért, hogy "neves" külföldi csapatban játszhasson?
@MeLa:
Gondolom a Csapó utcában!:-) De lehet, hogy végre megépül az a 3 jégpálya a III. kerületben, amiről eddig lehetett hallani. Kisstadion, Millenáris.
Ami nekem nem jött át.
1. Milyen formában fognak a gyerekek versenyezni?
2. Melyik egyesület szineiben?
3. A Havi díj hány hónapra vonatkozik?
4. Milyen funkciója, értelme van a többi egyesület képviselőjének?
Ennek ellenére szerintem ez is egy kezdeményezés, amiről az idő eldönti majd jó volt-e?
Véleményem szerint, minden Akadémia jellegű képzés a tehetséges gyerekek koncentrációjával jár. (Ezt lehet csábításnak, elszipkázásnak is nevezni.)
Ez akkor baj, ha ilyen csak egy működik az országban. A KMH-nál nyilván döntő lesz a tandíj mértéke. A kanadai edző kiválasztása pedig jó húzás, remélem marad sokáig. (És mellette még szakmailag is bizonyít.)
Sajnos már most is az.
Amúgy szerinted hány magyar fizet azért, hogy "neves" külföldi csapatban játszhasson?
@MeLa:
Gondolom a Csapó utcában!:-) De lehet, hogy végre megépül az a 3 jégpálya a III. kerületben, amiről eddig lehetett hallani. Kisstadion, Millenáris.
Ami nekem nem jött át.
1. Milyen formában fognak a gyerekek versenyezni?
2. Melyik egyesület szineiben?
3. A Havi díj hány hónapra vonatkozik?
4. Milyen funkciója, értelme van a többi egyesület képviselőjének?
Ennek ellenére szerintem ez is egy kezdeményezés, amiről az idő eldönti majd jó volt-e?
Véleményem szerint, minden Akadémia jellegű képzés a tehetséges gyerekek koncentrációjával jár. (Ezt lehet csábításnak, elszipkázásnak is nevezni.)
Ez akkor baj, ha ilyen csak egy működik az országban. A KMH-nál nyilván döntő lesz a tandíj mértéke. A kanadai edző kiválasztása pedig jó húzás, remélem marad sokáig. (És mellette még szakmailag is bizonyít.)
1885* 2011.06.15. 07:53:51
@Tillasz: a havidíj minimum 10 hónapra értendő, nyárra meg majd lesz edzőtábor heti 50-ért :D
tőled is kérdem, evidens, hogy a tehetséges gyerek szüleinek van erre évi másfél - két millája / mert a tandíjon felül tuti lesznek egyéb "járulékos" költségek is :)
Jó, tudom ösztöndíj: akkor is minimum az első fél évet ki kell fizetni, az kb. 700 ezer. Viszont ha mindenki jó tanuló- jó sportoló lesz, akkor meg nem elég gazdaságos a nyilvánvalóan bevételre számító illetőknek.
tőled is kérdem, evidens, hogy a tehetséges gyerek szüleinek van erre évi másfél - két millája / mert a tandíjon felül tuti lesznek egyéb "járulékos" költségek is :)
Jó, tudom ösztöndíj: akkor is minimum az első fél évet ki kell fizetni, az kb. 700 ezer. Viszont ha mindenki jó tanuló- jó sportoló lesz, akkor meg nem elég gazdaságos a nyilvánvalóan bevételre számító illetőknek.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2011.06.15. 08:00:03
@Tillasz: szerintem a havi díj, az havi díj. Ami két részből adódik össze, egyrészt az AKG tandíjából (kb. 50%) és a KMH tagdíjból (ami a másik 50%). Nem kevés az biztos, hogy van-e 50 olyan gyerek, akiknek a családja azt az összeget havi szinten biztosítani tudja, az meg majd kiderül.
DominiKing 2011.06.15. 08:18:44
@igyalakult: Valóban mindent elmondtál? Vagy csak "igyalakult"? Valóban a név nevesíti az embert? Valóban arra gondolsz akiről írsz? Mert akkor tedd hozzá, hogy ő az ország legjobb pedagógusa!
1885* 2011.06.15. 08:22:57
@DominiKing: na azért ezt így kijelenteni??? Én több legjobb pedagógust is tudnék mondani. Lehet, hogy számodra a legjobb, de ettől még nem lesz az ország legjobbja.
DominiKing 2011.06.15. 08:55:38
@1885*: Igazad van, ez szubjektív. Részemről, mea culpa! Te viszont olyanról írsz akit nem is ismersz.
Én kérek elnézést (és ezt te is megtehetnéd!)
Én kérek elnézést (és ezt te is megtehetnéd!)
1885* 2011.06.15. 08:58:58
olvasgassatok: :D www.akg.hu/doc/kotelezettsegvallalas.doc
Hajrá Magyar Jégkorong! p.s. csórók kíméljenek.
Hajrá Magyar Jégkorong! p.s. csórók kíméljenek.
1885* 2011.06.15. 09:03:06
@DominiKing: ÉN a Horn úrra egy rossz szót nem írtam, csak azt hogy több legjobbat is tudnék mondani, valamint hogy azért mert szerinted a legjobb, még nem lesz az ország legjobbja, már csak azért is mert ez egyrészt szubjektív, másrészt, gondolom Te sem ismersz minden pedagógust személyesen kis hazánkban. Tehát nem tudom miért kérjek bocsánatot.
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.06.15. 09:24:05
jé, itt akartam örömködni, hogy micsoda lehetőség és fejlődési előrelépés, erre kiderül, hogy az ördögtől való. Gondolom az osztrák és a többi hasonló is mind. De legalább is köze van Dragóhoz. Igazából ez egy Dragó franchize. Kár hogy nem, Palkovics vezérletű az ötlet, karöltve Ladányival, Sikorcinnal, és mondjatok még valakit a fradiból is, akit szeret a világ, mindjárt előrelépés lenne. Így csak a sötét erő lehet a dologban. Én mindenesetre sok sikert kívánok nekik.
1885* 2011.06.15. 09:34:09
@durex26: Fradiból a Kockát javasolnám :D
mondjuk a Godoval meg a Sikivel mi a baj?
Tudod régen is volt hasonló csak KSI-nek hívták, viszont ott a tehetség számított, nem a fater pénztárcája. :D
mondjuk a Godoval meg a Sikivel mi a baj?
Tudod régen is volt hasonló csak KSI-nek hívták, viszont ott a tehetség számított, nem a fater pénztárcája. :D
1885* 2011.06.15. 10:09:53
@DominiKing: :D jaj, vele ne tévessz össze máskor, légyszíves. Én ha nem is vagyok objektív, legalább a helyesírás szabályait igyekszem betartani, ja és én LILA vagyok ő meg zöld ;)
Tillasz 2011.06.15. 10:10:30
@1885*: @MeLa:
Én is 10 hónapra gondoltam.
Egykor írtam, hogy gyerekeim hokija mennyibe kerül évente. Ez úgy ~400-800 eFt/év/fő-re jött ki. Ebben nem szerepelt az oktatással együtt járó költségek, amelyek ugyan ingyenesek, de azért szintén havi pár ezer forint lehetett.
1. Én nem tudnám kifizetni ezt a pénzt. (Max. ha az egyik gyerek előnyt élvezne, ezt mint szülő nem tudnám elfogadni.)
2. Ezt az összeget már ma is sokan kifizetik, ha a hokira fizetik az csak jó.
3. Nyilván nem a legtehetségesebbek a legjobb hokisok, bár a Tűzszekerek óta bármi lehetséges.
4. Ha tehetséges gyerekeim lennének, és lenne 1,5 mFt/fő/év-em lehet, hogy jobban örülnék, ha (13-16 évesen) itthon maradnának, minthogy elvigyem Őket pl. St. Pöltenbe.
Szóval több dolgot is figyelembe kell venni, bár ami itt zavar az a mentor személye. És nem Dragóra gondolok.
Én is 10 hónapra gondoltam.
Egykor írtam, hogy gyerekeim hokija mennyibe kerül évente. Ez úgy ~400-800 eFt/év/fő-re jött ki. Ebben nem szerepelt az oktatással együtt járó költségek, amelyek ugyan ingyenesek, de azért szintén havi pár ezer forint lehetett.
1. Én nem tudnám kifizetni ezt a pénzt. (Max. ha az egyik gyerek előnyt élvezne, ezt mint szülő nem tudnám elfogadni.)
2. Ezt az összeget már ma is sokan kifizetik, ha a hokira fizetik az csak jó.
3. Nyilván nem a legtehetségesebbek a legjobb hokisok, bár a Tűzszekerek óta bármi lehetséges.
4. Ha tehetséges gyerekeim lennének, és lenne 1,5 mFt/fő/év-em lehet, hogy jobban örülnék, ha (13-16 évesen) itthon maradnának, minthogy elvigyem Őket pl. St. Pöltenbe.
Szóval több dolgot is figyelembe kell venni, bár ami itt zavar az a mentor személye. És nem Dragóra gondolok.
Uteapu 2011.06.15. 10:11:52
Láttam a hirdetéseket, óriásplakátokat és a cikket olvasva, kezdeti lelkesedésem kicsit csökkent.Bizonyára az én hibám, hogy az a kisördög, ami belémfészkelte magát, nem nyugszik. Ha egyszer felmerült bennem a kétely valaki iránt, látva némely tevékenységét,nem tudok felhőtlenül örülni.Az hokiakadémia, bár az akadémia kifejezést már máshol lejáratták,jó lenne. A fővárosi hoki helyzetét meglovagolni nem a jó lovas tudja, hanem aki lovastudományát, mindenkivel el tudja hitetni.
Egy megnyugtató azért van. Sem Fehérváron sem Dunaújvárosban és Miskolcon, ilyen "lovastudorokra" nincs szükség.Szerencsére.
Bár, a fene tudja mit hoz a jövő és a mondást a helyzethez igazítsam, láttam már varón karnyút!
Egy megnyugtató azért van. Sem Fehérváron sem Dunaújvárosban és Miskolcon, ilyen "lovastudorokra" nincs szükség.Szerencsére.
Bár, a fene tudja mit hoz a jövő és a mondást a helyzethez igazítsam, láttam már varón karnyút!
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.06.15. 10:12:24
@1885*: Én cajára gondoltam ;). Nincs velük baj, épp ez az, ha az ők vezérletével lenne, senki nem látná az apokalipszist. Most is van, Héraklésznak hívják. És most még van egy ilyen alternatíva is. Olvasd vissza Pire nyilatkozatait a kezdeti USA-ról, Hári a svéd Gallót az orosz életéről, és meggyőződésem, hogy Nemes sem lubickol az élet élvezeteiben, és keményen dolgozik. Itt is van erre is lehetőség. Aki nem elég jó de meg szeretné próbálni az fizet, ebbe most mi a rossz egész pontosan? Emellett még kap egy nem gyenge középiskolai képzést is az sem elhanyagolandó.
1885* 2011.06.15. 10:32:14
@Tillasz: hát a több gyerekből csak az egynek, az normális szülőnél szerintem nem működik.
Tudom, hogy minden szülö sokat fizet és nem csak a hokiban, és persze, hogy sportoljon a gyerek.
Viszont itt alsóhangon 133/hó, és nincs kétségem a járulékos költségek felől :D
ami még zavar az amit már írtam és ami kísértetiesen emlékeztet az UTE csarnok foglalásánál elhanzottakra: " KMH szeretné, ha a nevelőegyesületek nem azt éreznék, hogy gyerekeket kívánnak elvenni tőlük, hanem velük együttműködve szeretnének egy új lehetőséget kialakítani Magyarországon"
"A 7. osztályosok a Kanadai Magyar Hokiakadémia (KMH) játékosai lesznek, "
@durex26: persze, Caja sem rossz. Bár én mindkettőjüket bírom, frankón. Én olvastam Pirét is, Gallót is, de szerintem ez más történet.Mindegy majd az idő ezt is megválaszolja, tudod tehetségkutatás -> 1.pont milyen autóval érkezik apuka.
Tudom, hogy minden szülö sokat fizet és nem csak a hokiban, és persze, hogy sportoljon a gyerek.
Viszont itt alsóhangon 133/hó, és nincs kétségem a járulékos költségek felől :D
ami még zavar az amit már írtam és ami kísértetiesen emlékeztet az UTE csarnok foglalásánál elhanzottakra: " KMH szeretné, ha a nevelőegyesületek nem azt éreznék, hogy gyerekeket kívánnak elvenni tőlük, hanem velük együttműködve szeretnének egy új lehetőséget kialakítani Magyarországon"
"A 7. osztályosok a Kanadai Magyar Hokiakadémia (KMH) játékosai lesznek, "
@durex26: persze, Caja sem rossz. Bár én mindkettőjüket bírom, frankón. Én olvastam Pirét is, Gallót is, de szerintem ez más történet.Mindegy majd az idő ezt is megválaszolja, tudod tehetségkutatás -> 1.pont milyen autóval érkezik apuka.
2011.06.15. 12:06:29
Nekem csak az a kérdés jutott eszembe, hogy ez az akadémia is jogosult lesz a látványsportokat megillető támogatásra? Nem ismerem pontosan a támogatási feltételeket, de kíváncsi vagyok, mennyit kellene kűzdeniük érte.
Tillasz 2011.06.15. 13:02:59
@tiz2:
Persze, hogy jogosult.
1. Utánpótlás neveléssel foglalkozik.
2. Önrésszel rendelkezik.
3. Jégkorong.
4. Szerintem a szükséges anyag is rendelekzésre áll.
(Itt a kérdés, hogy milyen egyesületben? Mert az azért kell. Az MJSZ-nek még nincs KMH nevű tagja.)
Persze, hogy jogosult.
1. Utánpótlás neveléssel foglalkozik.
2. Önrésszel rendelkezik.
3. Jégkorong.
4. Szerintem a szükséges anyag is rendelekzésre áll.
(Itt a kérdés, hogy milyen egyesületben? Mert az azért kell. Az MJSZ-nek még nincs KMH nevű tagja.)
1885* 2011.06.15. 13:13:40
@Tillasz: szerintem hipp-hopp lesz egyesület, csak úgy mint a jég...khm bérlés történt. A támogatás eleve be volt kalkulálva szerintem.
És azt kell mondjam, valahol igaza van "igyalakult hokifan"-nak, biznisz lesz a lényeg, nem a szakma.
@tiz2: szerintem kevesebbet kell kűzdeniük majd, mint mondjuk a többi pesti csapatnak.
És azt kell mondjam, valahol igaza van "igyalakult hokifan"-nak, biznisz lesz a lényeg, nem a szakma.
@tiz2: szerintem kevesebbet kell kűzdeniük majd, mint mondjuk a többi pesti csapatnak.
Tillasz 2011.06.15. 13:21:34
@1885*:
Szerintem van már egyesület, csak nincs nevesítve. A pályázatokat július 1. és szeptember 1. között kell benyújtani. (Persze, ha a Parlament elfogadja.)
Szerintem mindenkinek egyforma esélye van. De pl. Nekik biztos van koncepciójuk, másoknál nem tudom mennyire lehet. Gondolom a MAC-nak lesz. Nagyon fontos, ha itt valaki vár a sült galambra, éhen fog maradni. És ahogy levettem az előadásom, nem baj, ha hozzáértő emberek bevonásával készül az anyag és van megfelelő könyvelői gárda is.
Szerintem van már egyesület, csak nincs nevesítve. A pályázatokat július 1. és szeptember 1. között kell benyújtani. (Persze, ha a Parlament elfogadja.)
Szerintem mindenkinek egyforma esélye van. De pl. Nekik biztos van koncepciójuk, másoknál nem tudom mennyire lehet. Gondolom a MAC-nak lesz. Nagyon fontos, ha itt valaki vár a sült galambra, éhen fog maradni. És ahogy levettem az előadásom, nem baj, ha hozzáértő emberek bevonásával készül az anyag és van megfelelő könyvelői gárda is.
1885* 2011.06.15. 13:28:16
@Tillasz: "Szerintem van már egyesület, csak nincs nevesítve" természetesen én is így gondoltam, csak pongyolán fogalmaztam.
Természetesen a sültgalamb várás nem perspektíva, viszont az "egyforma esélyek"-kel kapcsolatosan bevallom erősen szkeptikus vagyok. Talán azért, mert Uteapu látott már karón varjút, én meg éjjeliőrt nappal meghalni.
Persze, a MAC-nak is lesz, hiszen Kangyal Balázs személyében most már van egy nagyszerű szakmai igazgatójuk.
Természetesen a sültgalamb várás nem perspektíva, viszont az "egyforma esélyek"-kel kapcsolatosan bevallom erősen szkeptikus vagyok. Talán azért, mert Uteapu látott már karón varjút, én meg éjjeliőrt nappal meghalni.
Persze, a MAC-nak is lesz, hiszen Kangyal Balázs személyében most már van egy nagyszerű szakmai igazgatójuk.
budapestijeti 2011.06.15. 20:06:34
Dobos tomi Erzsébeten szintén megcsinálta a középiskolai képzéssel kombinált hoki oktatást tantervbe illesztve (Budapest Közgazdasági Szakközépiskola?), van alternatíva. Csak Ő nem nyúlja le senkinek a jegét, hanem az általános iskolai osztályból kikerülőknek ad lehetőséget 14-től.
Emberek - esetek...
Emberek - esetek...
give blood, play hockey 2011.06.15. 20:07:14
Ezeket a kommenteket végig olvasva szégyellem igazán, hogy mi semminek nem tudunk örülni :(
Pedig szerintem attól, hogy valami jó egy másik sportegyesületnél történik, annak is szurkolnunk kéne és örülni, én legalábbis ezt éreztem amikor megláttam az óriásplakátokat. A hokiakadémiának már most nagyobb a kampánya mint a vb-nek volt...
Tehát ha más nem, de a jégkorong népszerűsítése, megismertetése szempontjából már jó :) és még sok sok szempontot lehetne találnunk amiért-e fenti hírnek örülni lehet és nem rögtön fröcsögni mindenért és mindenkire.
Hajrá magyar hoki :))))
Bár a fenti kommenteket olvasva az ember megérti, miért ilyen nehéz ebben az országban bármit elérni...
Pedig szerintem attól, hogy valami jó egy másik sportegyesületnél történik, annak is szurkolnunk kéne és örülni, én legalábbis ezt éreztem amikor megláttam az óriásplakátokat. A hokiakadémiának már most nagyobb a kampánya mint a vb-nek volt...
Tehát ha más nem, de a jégkorong népszerűsítése, megismertetése szempontjából már jó :) és még sok sok szempontot lehetne találnunk amiért-e fenti hírnek örülni lehet és nem rögtön fröcsögni mindenért és mindenkire.
Hajrá magyar hoki :))))
Bár a fenti kommenteket olvasva az ember megérti, miért ilyen nehéz ebben az országban bármit elérni...
give blood, play hockey 2011.06.15. 20:14:26
Ó és elfelejtettem leírni, hogy nem a Dragóban hokizunk :)
1885* 2011.06.15. 21:14:27
@budapestijeti: Jaj, de jó, hogy leírtad, én is akartam, csak aztán lemaradt, igen, Dobos Tomi megcsinálta, úgy ahogy mondod, tisztességgel, sok munkával, hosszú évek alatt, csak nem kapott külön postot, ha nem tévedek. Max. respect érte neki. Azért jó, hogy ilyen is van mint Ő. Igen, emberek - esetek.
Sanyo, aki nem japán 2011.06.15. 21:42:37
@1885*: Tévedsz: jegkorong.blog.hu/2011/02/14/delelott_jegkorongozhatnak_a_gimnazistak-De abban is tévedsz hogy a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz nem ugyanazok a céljai eszközei szerintem az a jó ha van ilyen is és van olyan is mindkettőnek sok sikert kivánok.
1885* 2011.06.15. 22:00:56
@Sanyo, aki nem japán: akkor elkerülte a figyelmemet, köszi a linket, sosem állítottam, hogy tévedhetetlen vagyok. De azt megengeded, ugye, hogy nekem a Dob verziója szimpatikusabb.
gabute 2011.06.16. 14:48:29
@budapestijeti: ugyanezt megcsinálta Baróti Zsolt is Újpesten, csak nem rakta mellé a "kanadai, rohadt drága, überfasza, lenyúlom a jeget és a gyerekeket mindenhonnan" maszlagot. De úgy tűnik, ez a Kővári másképpen létezni sem bír. A vér nem válik vízzé...
Roham Billy 2011.06.16. 15:25:10
@gabute: Baróti? Ezt inkább hagyjuk.
sonicboom 2011.06.16. 18:26:35
@1885*: nem. Az egyesület számára az a hely csak átmenet. Legalábbis ezen dolgozik a vezetőség. Remélem, arról is születik majd egy cikk idén és a lilafanok megnyugodhatnak.
budapestijeti 2011.06.16. 19:43:41
@gabute: És megy most is? Mert Dobnál már a 4. évfolyam indul, folyamatosan. Mintha Egerszegen is lenne valami, de arról nem tudok konkrétumot.
kerusz 2011.06.16. 21:07:37
@sonicboom: Átmeneti megoldással is lehet nagyon rosszat tenni. Pár hónap átmenet éppen elég lehet.
gabute 2011.06.17. 11:25:45
@budapestijeti: 2010-ben még tutira ment, de bevallom őszintén, hogy nem követem árgus szemekkel az utánpótlásunk minden korosztályát.
gabute 2011.06.17. 11:26:25
@sonicboom: remélem, tudsz róla, hogy az átmenet maximum július végéig tart, augusztostól már rohadtul nem lesztek ott a jégcsarnokban.
joeytribbiani 2011.06.22. 09:43:34
Eddig csak olvasgattam a blogon, mivel a fiam már abbahagyta a hokit (szerencsére), de most muszáj annyit megjegyeznem, hogy ilyen korlátolt és birka közeget ritkán lát az ember.
Itt komolyan attól félnek pl az ute drukkerek, hogy ez a fent hirdetett akadémia a komplett ute gyereksereget bekebelezi? Van ennek realitása? Ha meg nincs, akkor nem teljesen mindegy, hogy létezik-e és van-e rá kereslet? Szvsz ebben az országban ez egy merész terv (merész=lehetetlen), de én drukkolok nekik, hogy a maguk módján hozzátegyenek a magyar hokihoz. Igen, a hozzátevés idegenül hangozhat ebben a közegben, hiszen mi is csak a saját zsebre gazdagodást és az anyagi javak szétlopását tapasztaltuk, többek között ezért is lett elég (meg a "magasan kvalifikált" belterjes edzői közeg miatt, de ez egy más történet...). Ha az akadémiáról korosztályonként 1 nagy tehetség kerül ki, akinek a fejlődéséhez erre a rendszerre és ekkora anyagi áldozatra van szükség, akkor már megérte és ez legyen azok dolga, akik részt vesznek benne.
Ez az ute jégcsarnokos sztori meg annyira magyar, hogy ihaj.
Itt komolyan attól félnek pl az ute drukkerek, hogy ez a fent hirdetett akadémia a komplett ute gyereksereget bekebelezi? Van ennek realitása? Ha meg nincs, akkor nem teljesen mindegy, hogy létezik-e és van-e rá kereslet? Szvsz ebben az országban ez egy merész terv (merész=lehetetlen), de én drukkolok nekik, hogy a maguk módján hozzátegyenek a magyar hokihoz. Igen, a hozzátevés idegenül hangozhat ebben a közegben, hiszen mi is csak a saját zsebre gazdagodást és az anyagi javak szétlopását tapasztaltuk, többek között ezért is lett elég (meg a "magasan kvalifikált" belterjes edzői közeg miatt, de ez egy más történet...). Ha az akadémiáról korosztályonként 1 nagy tehetség kerül ki, akinek a fejlődéséhez erre a rendszerre és ekkora anyagi áldozatra van szükség, akkor már megérte és ez legyen azok dolga, akik részt vesznek benne.
Ez az ute jégcsarnokos sztori meg annyira magyar, hogy ihaj.
1885* 2011.06.22. 09:52:34
@joeytribbiani: "pl az ute drukkerek, hogy ez a fent hirdetett akadémia a komplett ute gyereksereget bekebelezi"
természetesen nem, csak azokat akinek a kedves szülei eléggé tele vannak lével, és persze beveszik a drago féle pr. dumát. Gratulálok a névválasztáshoz. Tök jó, hogy azért regisztráltál, hogy minősítgethess, korlátoltnak és birkának nevezzhess másokat.
Ez is elég magyaros.
természetesen nem, csak azokat akinek a kedves szülei eléggé tele vannak lével, és persze beveszik a drago féle pr. dumát. Gratulálok a névválasztáshoz. Tök jó, hogy azért regisztráltál, hogy minősítgethess, korlátoltnak és birkának nevezzhess másokat.
Ez is elég magyaros.
Uteapu 2011.06.22. 10:06:27
@joeytribbiani: Van elfogadható az írásodban de ha az akadémiákból csak 1 kerülhet esetleg ki, akkor megette a fene az egész felhajtást.
Ha az ide írtakat/írókat így minősíted, akkor vagy megkeseredetten elfogult vagy de az is lehet, hogy más blogokat nem olvasol.
Ha az ide írtakat/írókat így minősíted, akkor vagy megkeseredetten elfogult vagy de az is lehet, hogy más blogokat nem olvasol.
joeytribbiani 2011.06.22. 10:22:52
Átolvastam és valóban...
A névtelen minősítgetés is magyaros. Elnézést érte. És megkeseredett is vagyok, de nem megkeseredetten elfogult, egyszerűen egy álommal szegényebb lettem, mikor a gyerek közölte, hogy ő nem szeretne hokizni. Azok, akik miatt ide jutottunk, méltatlanok arra, hogy gyerekekkel foglalkozzanak, mégis egyfajta megélhetésnek tekintik. És nekem ebből lett elegem, hogy levitézlett hokisok, akik semmit nem értek el annak idején, most "edzők" lettek, mert se nem tanultak, se nem dolgoztak egész életükben, hát valamiből meg kell élni... Az UTE itt csak azért jött képbe, mert a csarnokkal ott is olyanok sefteltek eddig, akik nem méltóak arra, hogy egy ekkora múlttal rendelkező klubot malacperselynek tekintsenek. Szerintetek foglalkoztak azzal, hogy mi lesz az utánpótlással? Naivitás...
Uteapu! Az akadémiások pedig nyilván nem a szupertehetséges gyerekeket fogják megszerezni, mert - ahogy feljebb is írták - egyáltalán nem törvényszerű, hogy a tehetséges gyerek szülei tele vannak pénzzel. De ha lesz köztük olyan, aki azért válik jó játékossá, mert ez a fajta edzésrendszer emeli ki, akkor hajrá. Nem értem, miért baj ez.
A névtelen minősítgetés is magyaros. Elnézést érte. És megkeseredett is vagyok, de nem megkeseredetten elfogult, egyszerűen egy álommal szegényebb lettem, mikor a gyerek közölte, hogy ő nem szeretne hokizni. Azok, akik miatt ide jutottunk, méltatlanok arra, hogy gyerekekkel foglalkozzanak, mégis egyfajta megélhetésnek tekintik. És nekem ebből lett elegem, hogy levitézlett hokisok, akik semmit nem értek el annak idején, most "edzők" lettek, mert se nem tanultak, se nem dolgoztak egész életükben, hát valamiből meg kell élni... Az UTE itt csak azért jött képbe, mert a csarnokkal ott is olyanok sefteltek eddig, akik nem méltóak arra, hogy egy ekkora múlttal rendelkező klubot malacperselynek tekintsenek. Szerintetek foglalkoztak azzal, hogy mi lesz az utánpótlással? Naivitás...
Uteapu! Az akadémiások pedig nyilván nem a szupertehetséges gyerekeket fogják megszerezni, mert - ahogy feljebb is írták - egyáltalán nem törvényszerű, hogy a tehetséges gyerek szülei tele vannak pénzzel. De ha lesz köztük olyan, aki azért válik jó játékossá, mert ez a fajta edzésrendszer emeli ki, akkor hajrá. Nem értem, miért baj ez.
joeytribbiani 2011.06.22. 10:27:38
@joeytribbiani: természetesen van sok felkészült edző is, nyilván nem szabad általánosítani, de nekünk nem volt jó szériánk
Uteapu 2011.06.22. 11:02:35
@joeytribbiani: Az UTE esete most olyan, mint az állatorvosi lóé de sajnos ez nem egyedi és nem is egyoldalú. Az akadémiákkal egyenlőre nem tudok mit kezdeni, csak remélni tudom, hogy nem hasonul a fociakadémiákhoz, ahonnan, mint a ruhagyárból, futószalagon jönnek a konfekció öltönyök.Egy előnye viszont van. A sport mellett a tanulás.Az edzők zöme szakmailag lehet még jó is de ez, emberpalánták neveléséhez, többet kíván, mint pusztán a "szakma" ismeretét.
1885* 2011.06.22. 11:20:10
@joeytribbiani: csak ezzel a kis szösszeneteddel pont a névtelen általánosítás miatt besároztad a netán felkészült, tisztességes edzőket is. Mindenki találgathatja vajh kire-kikre gondolsz. Még csak az sem egyértelmű / bár nyilván korlátolt és birka vagyok és nem tudom értelmezni / hogy most mégis melyik klubról szólsz, nem is az UTE-ról azt csak úgy a csarnok ügy miatt dobtad be?
joeytribbiani 2011.06.22. 11:29:37
@Uteapu: a szakma ismeretén túli képességek igényével kapcsolatban nagyon egyetértek veled
@1885*: ezért javítottam magam, mert nekem is feltűnt utólag elolvasva, hogy általánosított véleményem elég birka, ha már itt tartunk. Sajnálom, hogy ennyire magadra vetted az elején, elnézést kértem érte, ha ezentúl is ebben a megközelítésben kezeled magad, az már a saját döntésed. Nem az UTE-ba járt a gyerek, csak a csarnok körüli anomáliák miatt hoztam fel.
@1885*: ezért javítottam magam, mert nekem is feltűnt utólag elolvasva, hogy általánosított véleményem elég birka, ha már itt tartunk. Sajnálom, hogy ennyire magadra vetted az elején, elnézést kértem érte, ha ezentúl is ebben a megközelítésben kezeled magad, az már a saját döntésed. Nem az UTE-ba járt a gyerek, csak a csarnok körüli anomáliák miatt hoztam fel.
1885* 2011.06.22. 11:44:53
@joeytribbiani: na így már sokkal tisztább, a szakmát meg lehet tanulni, a pedagógiát - pszichologiát is részben, de nem árt ha van veleszületett érzék is. És az sem mindegy mi a cél, /ami ugyebár sokaknál szentesíti az eszközt/. Van "edző" akinél a cél a minél előbbi siker elérése, és sokszor akad ehhez megfelelő szülöi támogatás is, míg vannak akik inkább hosszabb távra terveznek...virágozzék száz virág
Uteapu 2011.06.22. 12:00:02
@1885*: D:D:D
Drága szép és gazdag anyanyelvünk!
Egy szóra száz s' mégis, száz szónak is egy a vége! :)))
Drága szép és gazdag anyanyelvünk!
Egy szóra száz s' mégis, száz szónak is egy a vége! :)))
joeytribbiani 2011.06.22. 15:13:23
@1885*: Na igen... Szép lenne, ha több szálon, de együttműködve tudnának dolgozni a közös sikerért.
Utópiának tűnik
Utópiának tűnik