Mi legyen a magyar jégkoronggal 4. 2011.06.10. 12:54 F. Kapus
Mi legyen a magyar jégkoronggal 4.
2011.06.10. 13:13: 1885*
68 komment
Címkék: fehérvár u20 utánpótlás ocskay u18
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr772972932
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gumikigyo 2011.06.10. 14:35:20
"A 17 meghívott csapatban az összes EBEL-es utánpótlása benne van, de küldünk meghívót Szlovákiába és egy másik zágrábi csapatnak is. A St. Pölten-i Okanagan akadémiát is hívtuk, itthonról pedig egyelőre a MAC-ot,"
Nesze semmi fogd meg jól egy kis parasztvakítással fűszerezve."Mi legyen a magyar jégkoronggal 4" a cikk címe és gyakorlatilag két magyar csapatról és korosztályos válogatottról tesz említést utánpótlás szinten.Gyakorlatilag ez egy jó reklám,hogy a kölyök, serdülő és ifjúsági játékosokat az akadémiára csábítsa és megfossza a többi egyesületet a meghatározó játékosaitól.Meglátásom szerint ez nem a fejlődés útja ez pusztán önös és önző célok megvalósítását szolgáló irány itt nincs számolva a többi egyesülettel.A cél szerintem az lenne,hogy a Magyar utánpótlás-nevelésben résztvevő egyesületek egy közös ligában versenyezzenek a külföldi csapatokkal, így lenne esélye többieknek is és nem nőne a szakadék egyes klubok között.
Nesze semmi fogd meg jól egy kis parasztvakítással fűszerezve."Mi legyen a magyar jégkoronggal 4" a cikk címe és gyakorlatilag két magyar csapatról és korosztályos válogatottról tesz említést utánpótlás szinten.Gyakorlatilag ez egy jó reklám,hogy a kölyök, serdülő és ifjúsági játékosokat az akadémiára csábítsa és megfossza a többi egyesületet a meghatározó játékosaitól.Meglátásom szerint ez nem a fejlődés útja ez pusztán önös és önző célok megvalósítását szolgáló irány itt nincs számolva a többi egyesülettel.A cél szerintem az lenne,hogy a Magyar utánpótlás-nevelésben résztvevő egyesületek egy közös ligában versenyezzenek a külföldi csapatokkal, így lenne esélye többieknek is és nem nőne a szakadék egyes klubok között.
1885* 2011.06.10. 14:44:59
@gumikigyo: "Az elnökség felkérte Pap Gábort és Kangyal Balázst, vizsgálják meg alaposan a válogatott indulási lehetőségeit minden oldalról."
nocsak, nocsak.
nocsak, nocsak.
Altaïr 2011.06.10. 15:13:44
@gumikigyo: Helóka, úgy látom, nem tűnt fel neked a 4-es szám a cikk címe után, meg valahog ya bevezető fölött is elsiklottál. Mi lenne, ha pótolnád a hiányosságot?
veghist 2011.06.10. 15:41:38
Lehetett volna talán több konkrétum tényleg, de egy fontos dolog volt benne, ami tök jogos, és az én figyelmemet is elkerülte idáig: hogy az adókedvezmény direkt módon is érintheti a szövetséget. Pedig tényleg...
acs63 2011.06.10. 15:45:57
@gumikigyo: Tényleg kár idegeskedned. Akkor lenne baj, ha ez az utánpótlás irányításának hivatalos verziója lenne!
A sorozat arra jó, hogy megismerjünk néhány helyi érdeket kiszolgáló véleményt. A téma annyira tág, hogy mindenki csak a neki fontos részekre reflektál.
Én abban látom az igazi gondot, hogy az egyesületeket kell megkeresni ötletelésekért. Azt várnám, hogy van egy központi koncepció és a kérdés csak az, hogy mivel tudnak mögé beállni az egyesületek!
(Az eddigi nyilatkozatok mindegyike hozta azokat a hibákat, amik miatt lehetett feltenni egyáltalán a sorozat címében levő kérdést.)
A sorozat arra jó, hogy megismerjünk néhány helyi érdeket kiszolgáló véleményt. A téma annyira tág, hogy mindenki csak a neki fontos részekre reflektál.
Én abban látom az igazi gondot, hogy az egyesületeket kell megkeresni ötletelésekért. Azt várnám, hogy van egy központi koncepció és a kérdés csak az, hogy mivel tudnak mögé beállni az egyesületek!
(Az eddigi nyilatkozatok mindegyike hozta azokat a hibákat, amik miatt lehetett feltenni egyáltalán a sorozat címében levő kérdést.)
hüjeliba 2011.06.10. 18:04:36
@gumikigyo:
Nem kell mindenben félténynek lenni. Az EBEL mint látod, nem csak arra jó,hogy versenyezünk benne, hanem arra is, hogy napi szinten együttműködj vele, ha van egy jó gondoltatod bevonhatod az "ismerősök" gyerekeit is, főként ha tudod ,hogy szerezz rá pénzt. A vázolt tornarendszer relatíve olcsó és nem zárt ki még senkit.
Ami az U18 U20 versenyeztetését illeti egyszerűen muszáj meglépni, mert nem várhatod el 5-6 év múlva, hogy egy DIV II-ben versenyző fiatal felnőttként a DIV1/A-ban helyt tudjon állni.
Nem kell mindenben félténynek lenni. Az EBEL mint látod, nem csak arra jó,hogy versenyezünk benne, hanem arra is, hogy napi szinten együttműködj vele, ha van egy jó gondoltatod bevonhatod az "ismerősök" gyerekeit is, főként ha tudod ,hogy szerezz rá pénzt. A vázolt tornarendszer relatíve olcsó és nem zárt ki még senkit.
Ami az U18 U20 versenyeztetését illeti egyszerűen muszáj meglépni, mert nem várhatod el 5-6 év múlva, hogy egy DIV II-ben versenyző fiatal felnőttként a DIV1/A-ban helyt tudjon állni.
acs63 2011.06.10. 18:28:10
@hüjeliba: A vázolt tornarendszer még "relatíve" sem olcsó. :-)
Azt Te sem gondolhatod komolyan, hogy egy 17 éves játékosnak a DIV II-ből egyenes útja van a felnőtt DIV1/A-ba. Amúgy meg - ha olyan jók - semmi akadálya a feljutásnak! :-P
Azt Te sem gondolhatod komolyan, hogy egy 17 éves játékosnak a DIV II-ből egyenes útja van a felnőtt DIV1/A-ba. Amúgy meg - ha olyan jók - semmi akadálya a feljutásnak! :-P
hüjeliba 2011.06.10. 18:59:06
@acs63:
Egy nemzetközi bajnoksághoz képest mindenképp az, hiszen csak havonta egyszer utaznál több helyszínen kisebb táv kevesebb uzás.
A ritka kivételtől eltekintve aki korosztályos szinten szóba jön a válogatottnál az később, ha még játszik egyáltalán, felnőtt válogatott kerettag is lesz majd. Fordítva, a honosítottakon kívül nem tudok hirtelen olyat, aki jelenlegi felnőtt keretből ne lett volna korábban U20-as vagy U18-as kerettag.
Egy nemzetközi bajnoksághoz képest mindenképp az, hiszen csak havonta egyszer utaznál több helyszínen kisebb táv kevesebb uzás.
A ritka kivételtől eltekintve aki korosztályos szinten szóba jön a válogatottnál az később, ha még játszik egyáltalán, felnőtt válogatott kerettag is lesz majd. Fordítva, a honosítottakon kívül nem tudok hirtelen olyat, aki jelenlegi felnőtt keretből ne lett volna korábban U20-as vagy U18-as kerettag.
acs63 2011.06.10. 19:10:02
@hüjeliba: Hasonló a helyzet az utánpótlásban, mint a farm esetén. Ott is egy hatodik helyezett csapat kacsintgat külföldre. Ha jól láttam, akkor a Volán a jegyzett 4 bajnokságból egyet nyert két szoros meccsen, 2-ben negyedik lett. Ez NEM annyira kiugró teljesítmény. Amikor a Sztár ennél komolyabb eredményekkel ment párhuzamosan külföldre, akkor is csak alkalomszerűen csinálta.
Általában igazad van a válogatottságot illetően, de a statisztika kétélű fegyver. Amellett, hogy önbeteljesítő hatása is lehet, azt is kiolvashatom belőle, hogy az utánpótlás válogatottak TÖBBSÉGE NEM LESZ felnőtt válogatott. :-)
Általában igazad van a válogatottságot illetően, de a statisztika kétélű fegyver. Amellett, hogy önbeteljesítő hatása is lehet, azt is kiolvashatom belőle, hogy az utánpótlás válogatottak TÖBBSÉGE NEM LESZ felnőtt válogatott. :-)
gumikigyo 2011.06.10. 19:54:32
@Altaïr: Szerintem neked kerülte el a figyelmedet egy-két dolog. Pl:"Hogyan oldjuk meg a junior és az ifjúsági bajnokság lassan évtizedes problémáját?"= "A 17 meghívott csapatban az összes EBEL-es utánpótlása benne van, de küldünk meghívót Szlovákiába és egy másik zágrábi csapatnak is. A St. Pölten-i Okanagan akadémiát is hívtuk, itthonról pedig egyelőre a MAC-ot, "
Szerinted csak két hazai csapat szerepel a bajnokságba?
"Hogyan oldjuk meg a junior és az ifjúsági bajnokság lassan évtizedes problémáját?" = "Természetesen az ifjúságiakról sem feledkezhetünk meg, a hazai rendezésű vb-n helyt kell állniuk egy nagyon kemény csoportban. Éppen ezért nyújtottam be az elnökségnek azt a javaslatot, amely szerint meg kéne vizsgálni, el tud-e indulni az U18/U20 vegyes a felnőtt bajnokságban. Elképzeléseink szerint 50 fős bő keretet kéne kialakítani, amelyből az edző válogathatna, rotálhatna, a klubok pedig elengednék a játékosokat." Szerinted erre ez a megoldás,ha az emlékezetem nem csal 2 éve mintha lett volna ilyen, úgy hívták "HÉRAKLÉSZ" program,a srácok indultak a felnőtt bajnokságban.Egy vicc volt az egész,a mérkőzéseknek nem volt tétje talán egyik oldalról sem és sokszor nem azok játszottak akiket behívtak elsőre hanem azok akik ép ráértek.
Bár lehet,hogy meglepő de én itt "a szakemberektől" nem ilyen nagyvonalakban felvázolt felvázolt terveket vártam hanem konkrét,konstruktív javaslatokat amiken már csak finomítani kell egy picit és már fogyasztható is.Ezek a problémák nem új keletűek ezért nem is érhette a nyilatkozókat váratlanul.Gondoltam már dolgoztak a műhelyeikben a lehetséges megoldásokon,valahogy így : jegkorong.blog.hu/2011/06/07/mi_legyen_a_magyar_jegkoronggal_4
Itt már vannak tények amiken lehet vitatkozni és ha kell akkor finomítani.Én ilyeneket vártam,várok nem a porhintést.
Ezek tudatában értelmezd újra a gondolataimat.
Szerinted csak két hazai csapat szerepel a bajnokságba?
"Hogyan oldjuk meg a junior és az ifjúsági bajnokság lassan évtizedes problémáját?" = "Természetesen az ifjúságiakról sem feledkezhetünk meg, a hazai rendezésű vb-n helyt kell állniuk egy nagyon kemény csoportban. Éppen ezért nyújtottam be az elnökségnek azt a javaslatot, amely szerint meg kéne vizsgálni, el tud-e indulni az U18/U20 vegyes a felnőtt bajnokságban. Elképzeléseink szerint 50 fős bő keretet kéne kialakítani, amelyből az edző válogathatna, rotálhatna, a klubok pedig elengednék a játékosokat." Szerinted erre ez a megoldás,ha az emlékezetem nem csal 2 éve mintha lett volna ilyen, úgy hívták "HÉRAKLÉSZ" program,a srácok indultak a felnőtt bajnokságban.Egy vicc volt az egész,a mérkőzéseknek nem volt tétje talán egyik oldalról sem és sokszor nem azok játszottak akiket behívtak elsőre hanem azok akik ép ráértek.
Bár lehet,hogy meglepő de én itt "a szakemberektől" nem ilyen nagyvonalakban felvázolt felvázolt terveket vártam hanem konkrét,konstruktív javaslatokat amiken már csak finomítani kell egy picit és már fogyasztható is.Ezek a problémák nem új keletűek ezért nem is érhette a nyilatkozókat váratlanul.Gondoltam már dolgoztak a műhelyeikben a lehetséges megoldásokon,valahogy így : jegkorong.blog.hu/2011/06/07/mi_legyen_a_magyar_jegkoronggal_4
Itt már vannak tények amiken lehet vitatkozni és ha kell akkor finomítani.Én ilyeneket vártam,várok nem a porhintést.
Ezek tudatában értelmezd újra a gondolataimat.
feherfekete 2011.06.10. 21:05:20
Gumikígyó kolléga véleményei a témához szerintem közel állhat azokhoz akik közelebbről ismerik az utánpótlás helyzetét (és nem elvakult fehérvár fanok). Ocskay úr számára messzemenőkig az első a Fehérvár érdeke. Ha ez párhuzamos a Magyar hoki érdekével jó ha nem így jártunk. Lefölözi a többi csapatot (jó néhánynak a korosztályos indulása is kérdésessé válik) és utánna van képe arról beszélni, hogy mivel nincs ellenfél külföldi csapatok kellenek. Talán ha nem követne el mindent az ellenfelek meggyengítésére lenne elég erős ellenfele itthon is. A havi egy hétvége kiesésével pedig a többi csapatot kényszerítené (és a szövetséget)az átszervezésekre.
gasaman 2011.06.10. 21:12:00
Hy! Az U-2o csapat folyamatos rossz szereplése / nem tud feljutni a Div I-be/ a T. Szövetség hibája, mert a megbizott stábot nem irányitotta,elfogadta a rossz válogatást, a hibás felkészitést és a sikertelenséget fényező jelentést.
Javaslat: Az U.2o keret összehivása szept hóban max 25 fővel, közös munka havi 2x2 nap,elhivatott magyar edzőkkel akik még-vagy már tudnak eredményes hokit tanitani és győzni.
Javaslat: Az U.2o keret összehivása szept hóban max 25 fővel, közös munka havi 2x2 nap,elhivatott magyar edzőkkel akik még-vagy már tudnak eredményes hokit tanitani és győzni.
gumikigyo 2011.06.10. 21:23:38
@feherfekete: Köszönöm,ezek szerint érthető volt annak aki meg is akarta érteni.
acs63 2011.06.10. 21:24:22
@gasaman: Én inkább min. 30 főt javasolnék, korosztályonként legalább két nemzetközi felkészítő tornával és a felnőttben játszók teljesítményének folyamatos követésével. Az erőnléti és alap feladatok kiosztása egyesületi szintre, hogy az összetartáson csak a csapategységgel keljen foglalkozni. Szeptemberre már a kész felkészítési terv elfogadásával!
De ez csak egy ötlet...
De ez csak egy ötlet...
jegib 2011.06.10. 21:27:22
Csak halkan kérdezem mint elvakult fehérvári fan, az ugye nem lehetséges, hogy a gyermekek azért érkeznek fehérvárra, mert van perpesktíva, pénz és lehetőség a későbbiekre is? Mert a pillanatnyi helyzetben biztosabban lehet itt előre tekinteni? Természetesen lehet ezt szimplán lefölözésnek tekinteni, és egyszerűen mindent a fehérvár számlájára írni, de ekkor biztosan nem csaptuk be magunkat? Nyugodtan hajtjuk álomra a fejünket, hogy mindent megtettünk, amit megtehettünk? Vagy esetleg az nem került szóba, hogy a fehérvár elszipkázza az összes lehetséges szponzort, ezáltal csak magára gondolva, megöli a magyar hokit? Sőt egyenesen ez lehet Csicsóbá célja nem?
acs63 2011.06.10. 21:35:41
@jegib: Ha nem ezt csinálná, akkor nem végezné jól a feladatát. :-P
Akkor lesz gondban, ha nem egyedül fog árulni a halpiacon! Amint lesz erős konkurencia, akkor megpezsdül az élet.
Akkor lesz gondban, ha nem egyedül fog árulni a halpiacon! Amint lesz erős konkurencia, akkor megpezsdül az élet.
jegib 2011.06.10. 21:50:09
@acs63: A vak is ezt mondta. Meglátjuk. Erre várunk idestova 10 éve, hogy vmi megmozduljon. Az a gond, hogy perpill egyedül Újvárosban látok olyan vezetést, ahol hasonlóan profi a hozzáállás. Az pedig nem sok, de legalább kevés...
blokkoló 2011.06.10. 22:12:35
Lehet bármit mondoni és dobálozni de ennyire tisztán és elfogultsán nélkül kevesen látják a Magyar jégkorongot mind O.G. Ő mindid építő jelegel nyilatkozik aki ezt nem igy látja az a tipikus magyar betegségbe szenved "dögöljön meg a szomszéd lovais" Sajnos sokan vagytok!
feherfekete 2011.06.10. 22:23:31
@jegib: Természetesen azért is érkeznek (sokat pedig beetetnek -NHL, Hoki megváltó, stb...). Azt gondolom ha már a Magyar hoki érdekéről papol önuralmat gyakorolva nem kellene szétszednie az ellenfeleket már utánpótlás szinten (vagy legalábbis kihúzni a méregfogukat), hanem rárne felnőttbe. A perspektívát meg kérdezd meg azoktól a srácoktól akiket a légiósok kiszorítottak-kiszorítanak jó esetben a második csapatba rossz esetbe a sporból is.
A pénzről szólva pedig szerintem azért sulykolja a pályázást az új lehetőségről, hogy senki ne csodálkozzon amiért a Fehérvár összes pályázatát befogadják hiszen ő megmondta előre, míg másokét visszadobják (ne feledjük korlátozott lesz az összes ráfordítás). Nagyon csodálkoznék, ha legalább 50% nem Fehérvárra menne a központi engedélyezett pénz.
A pénzről szólva pedig szerintem azért sulykolja a pályázást az új lehetőségről, hogy senki ne csodálkozzon amiért a Fehérvár összes pályázatát befogadják hiszen ő megmondta előre, míg másokét visszadobják (ne feledjük korlátozott lesz az összes ráfordítás). Nagyon csodálkoznék, ha legalább 50% nem Fehérvárra menne a központi engedélyezett pénz.
gumikigyo 2011.06.10. 22:29:05
@blokkoló: Szerintem mi vagyunk azok akik a szomszéd lovával is foglalkoznak, megetetik ha kel és nem akarják,hogy elpusztuljon.De azzal a mentalitással amivel ti rendelkeztek sajnos egyenes út vezet a Görög jégkorong felé 3 csapatos bajnokság egy hétvége alatt lezavarva,ja persze ez a felnőttre értendő.De jó hír,hogy ez a három csapat adja a nemzeti válogatott keretét,minden játékosotok minden korosztályban válogatott lehet,hát kell ennél több a szülőknek, szurkolóknak,és a 3 egyesületnek.Szép jövő kép emésztgesd a gondolatot:
A Fokvárosban zajló divízió 3-as jégkorong-világbajnokság harmadik játéknapján Törökország 16–0-ra nyert Görögország ellen, míg a házigazda dél-afrikaiak 5–2-re győzték le Luxemburgot.
A Fokvárosban zajló divízió 3-as jégkorong-világbajnokság harmadik játéknapján Törökország 16–0-ra nyert Görögország ellen, míg a házigazda dél-afrikaiak 5–2-re győzték le Luxemburgot.
acs63 2011.06.10. 22:35:20
@blokkoló: Az Isten mentsen meg azoktól a prófétáktól, akik mindig "közérdekről" papolnak! Nincs azzal gond, ha valaki a saját érdekét tartja szem előtt, csak ne etessen mást!
@jegib: Talán nem kell még tíz évet várni! Kipukkadt pár lufi mostanában, ez pedig lehet még hasznos is. Utánpótlásban (létszámilag) nem állunk rosszul, van pár egészen jó nevelő-edző és kezd kialakulni a hoki hátországa is. (ismertség, szurkolók)
"A reményhal meg utoljára!" :-)
@jegib: Talán nem kell még tíz évet várni! Kipukkadt pár lufi mostanában, ez pedig lehet még hasznos is. Utánpótlásban (létszámilag) nem állunk rosszul, van pár egészen jó nevelő-edző és kezd kialakulni a hoki hátországa is. (ismertség, szurkolók)
"A reményhal meg utoljára!" :-)
jegib 2011.06.10. 22:35:39
@feherfekete: sztem neked üldözési mániád van :) Viccet félretéve egyik állításod üti a másikat. Szted az öreg látogatja az utánpótlás bázisokat és ajánlatokat tesz a szülőknek? Hova ez a nagy utánpótlás ha a légiósok kiszorítják őket? Ugyanmá melyik tehetséges jó képessegű jó formában lévő hokis maradt ki a volánból az elmúlt években? A pályázási meglátásodra, sztem szedj gyógyszert :) A Te meglátásodban az a hülye aki él a lehetőséggel, holott mindenkinek van lehetősége
jegib 2011.06.10. 22:40:28
@gumikigyo: Csak szólok, hogy a Görögöknek összesen 1db fedett csarnokuk van és 457 igazolt férfi játékosuk mindez megspékelve 76 juniorral. Butaság a párhuzam.
www.iihf.com/iihf-home/countries/greece.html
www.iihf.com/iihf-home/countries/greece.html
gasaman 2011.06.10. 22:41:55
@acs63: Teljesen igazad van ! Csak annyi kell hogy a korosztály legjobbjai ott legyenek, jó sorösszetételben lehetőség szerint protezsáltak nélkül korszerű felkészüléssel tudjanak a VB-re kijutni.
Egyszer majd rájönnek, hogy Árpi bácsi
összeszedi fiait a világból és és kihajtja belűlük a sikert !
Más: A 3 sz. cikkben D. Maszlov összeállitása az utánpótlás szervezéséröl egy kiváló vitaalap lehet,meg kellene fogadni javaslatait. Csak egy példa az eredmény és a bajnokság visszaállitására ,hogy a 2oo1 évl Magyar bajnok a BP Sztárok szupermini csapat /E:D.Maszlov/játékosai közül 5-en már U-18 kerettagok.
Egyszer majd rájönnek, hogy Árpi bácsi
összeszedi fiait a világból és és kihajtja belűlük a sikert !
Más: A 3 sz. cikkben D. Maszlov összeállitása az utánpótlás szervezéséröl egy kiváló vitaalap lehet,meg kellene fogadni javaslatait. Csak egy példa az eredmény és a bajnokság visszaállitására ,hogy a 2oo1 évl Magyar bajnok a BP Sztárok szupermini csapat /E:D.Maszlov/játékosai közül 5-en már U-18 kerettagok.
feherfekete 2011.06.10. 22:55:30
@jegib:
Nincs üldözési mániám.
Nem mondtam, hogy személyesen járja ebben az ügyben az országot (önuralmat emlegettem -tudod Magyar hoki érdeke).
Nem mondtam, hogy a legtehetségesebbek szorultak-szorulnak ki (mondjuk, hogy kiből mi lesz vagy lehetne ha megkapná a lehetőséget az már egy más kérdés).
Nem hülye aki él a lehetőséggel. Én azt mondtam nem fogja mindenki megkapni, mert az erre fordíthat összeg záros.
Nincs üldözési mániám.
Nem mondtam, hogy személyesen járja ebben az ügyben az országot (önuralmat emlegettem -tudod Magyar hoki érdeke).
Nem mondtam, hogy a legtehetségesebbek szorultak-szorulnak ki (mondjuk, hogy kiből mi lesz vagy lehetne ha megkapná a lehetőséget az már egy más kérdés).
Nem hülye aki él a lehetőséggel. Én azt mondtam nem fogja mindenki megkapni, mert az erre fordíthat összeg záros.
gumikigyo 2011.06.10. 23:02:26
@jegib: Az öreg nem,viszont az utánpótlás mesteretek KÁ szokott óltógatani,ennek már voltam szem és fül tanúja.
Nem az a baj ha él valaki a lehetőségekkel hanem az ha valaki vissza él velük.Micsoda különbség, ugye.Bár nem szeretnék szkeptikus lenni a pályázati pénzek miatt de valószínűnek tartom,hogy nem kell nagy jóstehetségnek lenni hozzá,hogy megjósoljuk az első 2 helyezettet.Tényleg csak tipp: Fehérvár,MAC. A lovin tétre és talán befutóra is megtenném.
Nem az a baj ha él valaki a lehetőségekkel hanem az ha valaki vissza él velük.Micsoda különbség, ugye.Bár nem szeretnék szkeptikus lenni a pályázati pénzek miatt de valószínűnek tartom,hogy nem kell nagy jóstehetségnek lenni hozzá,hogy megjósoljuk az első 2 helyezettet.Tényleg csak tipp: Fehérvár,MAC. A lovin tétre és talán befutóra is megtenném.
jegib 2011.06.10. 23:05:18
@feherfekete: Hát jó. Azt írtad nem kellene szétszednie az ellenfelet már utánpótlás szinten. Tudnál erre példát mondani hogy mivel szedi szét? Amennyiben a példád az akadémia, akkor szted maga az akadémia perspektívája rossz? Kire gondoltál mikor azt írtad, hogy elveszik előle a légiósok a helyet (jó esetről is kérnék példát akik csak a farmba szorultak és a rossz esetről is akik a sportból is)? Pályázat: ezt honnét veszed? Mire alapozod? Tudod egyáltalán mennyi az elnyerhető összeg? Azt is tudod mik a pályázási feltételek? Azt is tudod kik pályáznak? Tudod mire fordítható? Vagy netalántán csak vizionálsz?
gumikigyo 2011.06.10. 23:15:02
@jegib: Köszönöm a precizitásodat,de elsiklottál a lényeg felett.Ilyen mentalitással oda juthatunk!!! Az utánpótlás csapatokat erősíteni kell és nem a szakadékot mélyíteni köztük,és ameddig a cikk második fele nem arról szól,hogy hogyan oldjuk meg a problémákat hanem arról,hogy hogyan reklámozzam az egyesületemet addig ez nem szolgálja a közös érdekeket,pusztán csak az egyénit.
gasaman 2011.06.10. 23:26:58
@jegib: Az utánpótlás játékosok átigazolása Szfvárra nem veszélyes mértékű és csak az Akadémia ill, a "Mester" személyes vonzásának eredménye.Két fiunk 4-4 évet formálódott kezei alatt és csak a köszönni tudjuk munkáját.
feherfekete 2011.06.10. 23:29:07
@jegib: Szerintem te nem vagy képben a jégkorongos utánpótlásban (mintha a Fehérváriban sem lennél):
Sajnos a felsőbb korosztályokban abszolút nincs annyi gyerek, mint sokan hiszik. Nagyon sok csapat van ahonnét kivesznek két-három gyereket és nem tud indulni.
Az akadémia perpektívája nem lenne rossz ha lenne elég gyerek mindenhol (azaz kimazsolázások után is megmaradnának komplett csapatok mindenhol). Amíg ez nincs szerintem jobban fejlődnének a tehetségesek is saját csapatukban húzóerőként és viszonylag sok kiegyensúlyozott meccsel.
A "légiósok" a nem fehérvári fiatalok és nem a felnőttről beszéltem (azt hittem ez nyílvánvaló).
Körülbelül tudom mire fordítható. 20 Milliárd Ft az összeg amit a költségvetés erre szán. Ebből én "10-15 Milliárdot a focinak "vízionálok" a jégkorongnak olyan 1 milliárd körül. Ez nagyon sok pénz, de biztos vagyok benne, hogy többre fog szólni az igény, mint amekkora a keret lesz (valamiért én is Fehérvár, MAC, egyéb sorrendre gondolok).
Na, jóéjt!
Sajnos a felsőbb korosztályokban abszolút nincs annyi gyerek, mint sokan hiszik. Nagyon sok csapat van ahonnét kivesznek két-három gyereket és nem tud indulni.
Az akadémia perpektívája nem lenne rossz ha lenne elég gyerek mindenhol (azaz kimazsolázások után is megmaradnának komplett csapatok mindenhol). Amíg ez nincs szerintem jobban fejlődnének a tehetségesek is saját csapatukban húzóerőként és viszonylag sok kiegyensúlyozott meccsel.
A "légiósok" a nem fehérvári fiatalok és nem a felnőttről beszéltem (azt hittem ez nyílvánvaló).
Körülbelül tudom mire fordítható. 20 Milliárd Ft az összeg amit a költségvetés erre szán. Ebből én "10-15 Milliárdot a focinak "vízionálok" a jégkorongnak olyan 1 milliárd körül. Ez nagyon sok pénz, de biztos vagyok benne, hogy többre fog szólni az igény, mint amekkora a keret lesz (valamiért én is Fehérvár, MAC, egyéb sorrendre gondolok).
Na, jóéjt!
veghist 2011.06.11. 00:05:48
@jegib: Úgy tudom, 4 (négy) korosztályos kapust igazoltatok mostanság Újvárosból...
veghist 2011.06.11. 00:08:01
Pl. ezzel szedi szét.
Roham Billy 2011.06.11. 00:46:43
@gasaman: Nem a lófaszt.
Kivago Ivan Györgyné 2011.06.11. 10:02:16
@gumikigyo:
Nem kaphatja mindig a stars a palyazati penzeket.elmult 10 evben stars kapott boven onkormanzati penzt,egyedulikent!!!!
Csabitasrol meg enyit nezd meg 91/92/93 stars csapatokat hany csapatbol vannak osszeszedve
Nem kaphatja mindig a stars a palyazati penzeket.elmult 10 evben stars kapott boven onkormanzati penzt,egyedulikent!!!!
Csabitasrol meg enyit nezd meg 91/92/93 stars csapatokat hany csapatbol vannak osszeszedve
Szoljanka 2011.06.11. 10:32:01
Van itt gumikigyo, van megint egy gumicsont is, rágódjatok el ezen egészen augusztus közepéig, így a holtszezonban...
Nagy, gonosz, velejében romlott AV 19, Akadémia, O.G. egyetlen szándéka mindenkit tönkretenni, megalkotni az 1-2 csapatos OB1-et..persze...
Siránkozás helyett inkább követni kéne a vidéki klubok példáját, s lépésről lépésre felelős gazdálkodással menni előre...
Nagy, gonosz, velejében romlott AV 19, Akadémia, O.G. egyetlen szándéka mindenkit tönkretenni, megalkotni az 1-2 csapatos OB1-et..persze...
Siránkozás helyett inkább követni kéne a vidéki klubok példáját, s lépésről lépésre felelős gazdálkodással menni előre...
acs63 2011.06.11. 10:34:42
@Kivago Ivan Györgyné: Szerintem gumikigyo vagy nem ottani, vagy később érkezett.
"Az öreg nem,viszont az utánpótlás mesteretek KÁ szokott óltógatani"
A PR fogások visszaköszönnek...
"Az öreg nem,viszont az utánpótlás mesteretek KÁ szokott óltógatani"
A PR fogások visszaköszönnek...
blokkoló 2011.06.11. 10:42:33
Na pont az történik amire gondoltam HAJRÁ
Uteapu 2011.06.11. 11:02:56
Ettől a cikktől többet vártam, ha már a címe a MAGYAR jégkorong jövőjére utal.Az eddigiekből nem sok érdemit láttam és ez után, a centralizálás képe merül fel.Hogy ez jó vagy nem, az felfogás és elkötelezettség kérdése.Mindenesetre nem egy piramis, hanem egy hidroglóbusz képét látom magam előtt.
acs63 2011.06.11. 12:06:35
@Uteapu: Ez a sorozat inkább arról szól, hogy az egyesületeknek mik a terveik, irányvonalaik. Eddig csak Maszlov tett le vitára alkalmas anyagot az asztalra, a többiek csak általánosságokat.
A fő gond az (ezt írtam feljebb), hogy nincs lerakva egy központi terv, ami mögé (vagy ellene) beállnának az egyesületek. Így csak egy általános, információs "kis színes".
A fő gond az (ezt írtam feljebb), hogy nincs lerakva egy központi terv, ami mögé (vagy ellene) beállnának az egyesületek. Így csak egy általános, információs "kis színes".
Uteapu 2011.06.11. 12:33:36
@acs63: Na hát ez az!Pedig a kérdés egyértelműnek tűnik. Lehet, hogy én vagyok telhetetlen de Maszlovén kívül, senkitől nem olvastam reform jellegűt.Az teljesen mindegy, hogy az Ő fejéből jöttek a gondolatok vagy összeollózta de legalább voltak!
Hans.Regen 2011.06.11. 16:44:25
@gasaman: Azt írtad: ",hogy a 2oo1 évi Magyar bajnok a BP Sztárok szupermini csapat /E:D.Maszlov/játékosai közül 5-en már U-18 kerettagok. " No így születnek a "városi legendák" a "Dima Fan Club" hívői környezetében!! No a tényekhez való ragaszkodás miatt azért figyelmedbe ajánlom az alábbiakat: 1. A 2001 évi szupermini bajnok az UTE volt! A csapat tagjai voltak:
1.Kálmán Botond
2.Bartha Kristóf
3.Dömötör Róbert
4.Fehér Norbert
5.Gál Krisztián
6.Berki Tamás
7.Váradi Péter
8.Kukucska Balázs
9.Pleszkán József
10.Bata Dániel László
A fenti csapatból valóban többen válogatott kerettagok voltak az elmúlt szezonban. Egyébként a fentiek valóság tartalmát ellenőrizheted a Magyar Jégkorong Szövetség hivatalos honlapján az Archívumban: hoki1.fw.hu/ Kattints a 2000/2001 idény statisztikájára!
1.Kálmán Botond
2.Bartha Kristóf
3.Dömötör Róbert
4.Fehér Norbert
5.Gál Krisztián
6.Berki Tamás
7.Váradi Péter
8.Kukucska Balázs
9.Pleszkán József
10.Bata Dániel László
A fenti csapatból valóban többen válogatott kerettagok voltak az elmúlt szezonban. Egyébként a fentiek valóság tartalmát ellenőrizheted a Magyar Jégkorong Szövetség hivatalos honlapján az Archívumban: hoki1.fw.hu/ Kattints a 2000/2001 idény statisztikájára!
Hans.Regen 2011.06.11. 18:12:00
És még egy kiegészítés: a fenti csapat edzője Keszthelyi Miklós volt... Amúgy Ő valóban elmondhatja magáról: a mai magyar utánpótlás élvonalának nagyon jelentős hányada az Ő kezei alatt kezdett.. És K. Árpádra sem kell köpködni! Utána kell csinálni azt amit tett, és felülmúlni azt... Azután lehet kritizálni. És ez vonatkozik az "Öreg Csicsó" bírálóira is!Aki fanyalog, bírál, az mutassa fel legalább a felét annak amit az "Öreg" tett! És, ha kérhetném ragaszkodjunk a tényekhez és felejtsük el a "városi legendák"--at!
Roham Billy 2011.06.11. 19:20:25
@Szoljanka: Bocsi, de most az a megmondás, hogy a Volán a Dunaferrből akar igazolni annyi utánpótlás kapust, hogy Dunaújvárosban nem is maradna. Vidéki csapat a vidéki csapattól. Nincs elég kapus Fehérváron?
gasaman 2011.06.11. 22:12:10
@Hans.Regen: Helyesbitek: A 2oo1-2oo2 évi Szupermini Magyar Bajnokcsapat a Bp.Sztárok /e:D.Maszlov/,a csapatból U-18,U-16 és nöi válogatottak: Vay Ádám, Gágyor Péter,Dosa Krisztián, Hardi Márton, Gallo Vilmos,Gasparics Fanni.
veghist 2011.06.11. 22:45:03
@Roham Billy: Szám szerint négyet, ha jól tudom.
gumikigyo 2011.06.12. 10:40:10
@Kivago Ivan Györgyné: Mivel 5 éve vagyunk az egyesületnél ezért a múlthoz csak kicsit tudok hozzá szólni mivel kevés az infóm.Viszont a véleményem az,hogy abban az időben mégis kisebb volt a különbség az egyesületek pénzügyi helyzete között. Jelen pillanatban baromira nem érdekli az állami vagy önkormányzati pénzzel támogatott csapatokat az a tény ,hogy léteznek olyan klubok akik teljesen önellátóak.Hidegen hagyja az a tény őket,hogy jelen pillanatban nem 8-10 ezer forint egy jégóra meg kéne végre tanulnotok,hogy ingyen ebéd nincs csak más fizeti. Az egyik csapat jégidőben kapott támogatást a másik jégidőre költötte a támogatást.De biztos hogy felületes az az infóim.A Stars 2001-be alakult mint minden új csapat így mi is megéltük azt ,hogy több egyesületből is jöttek át gyerekek.Sokan vannak úgy ,hogy ha van egy új egyesület akkor váltanak, úgy vélik ott valamiért jobb lesz + gondolom mindenhol működik egy kis PR
gumikigyo 2011.06.12. 10:59:11
@acs63: Bocs de a pici lányom sikeresen elküldte a félig kész válaszomat.Pár dolog még lemaradt.Az egyesületünk az elmúlt 1 évet úgy tudta átvészelni,hogy a tagdíjat folyamatosan emelnünk kellet egészen 20 ezer ft-ig + volt meccspénz is kilehet számolni,hogy mi terhet rót ránk az élet,de ezt persze senkit nem zavart csak az amikor kaptunk úgy mint mások csak más néven.És igen hozzánk is jöttek gyerekek tömegesen a megalakulásunk után ez persze tíz éve téma viszont senki nem írta,írja,hogy miből lett a Skorpiók,Gepárdok,Újkori Fradi,vagy ép a nemrég alakult Sportország Cápák vagy tudom is én, hogy mi a nevük.Ezek a gyerekek itt nevelkedtek és belőlük komplett egyesületek lettek.Ez persze senkit nem zavar.Számold ki ez hány gyerek,szerintem alap hangon legalább 200-250 ,gondolom ennyit nem vitt el az akkor frissen alakult Stars aki akkor azért jött létre mert a Fradi megszüntette az utánpótlás nevelést.De a múlttal sem itt sem a magán életemben nem akarok és nem is fogok foglalkozni mert csak egy út van és az az előre.
Viszont nagyon várom a többi egyesület véleményét,hogy hogyan tovább.Jó volna ha minden egyesületnél elgondolkodnának a közös célon,összefognának és megvalósítanak,mert kicsúszunk az időből.
Viszont nagyon várom a többi egyesület véleményét,hogy hogyan tovább.Jó volna ha minden egyesületnél elgondolkodnának a közös célon,összefognának és megvalósítanak,mert kicsúszunk az időből.
acs63 2011.06.12. 14:19:00
@gumikigyo: A megalakulás körülményeiről ezek szerint csak hallomásból informálódtál. Nem a Fradi alakult át, hanem rablógazdálkodás történt. Induláskor messze nem voltak teljes korosztályaik (200-250 gyerek? Felejtős.). Gyakorlatilag lefölözték a 91-93 as korosztályt. Jelenleg hasonló dolog történik Fehérváron, de már sokkal "light"-osabb verzióban. A főszereplő azonos.
Kivago Ivan Györgyné 2011.06.12. 14:29:55
@gumikigyo:
nem hogz mentek oda gyerekek hanem az akkori komplett 90/91/92/es korcsoport kremjet lehalaszta a stars.Jah es akkor Kercso volt a stars edzo!!!amugy akkoriban is volt nagy kulombseg a stars evekig komoly onkormanyzati penzeket kapott,pl 1-2 eve 40 milliot.De amugy szerintem ez nem baj!!!!! csak most masra ne fuj,mert meg mindig messze lemarad ez az akkor starstol.
@acs63: szerintem nem lajtosabb csak most sokkal tobb gyerek van es nem tunik fel ugy...
nem hogz mentek oda gyerekek hanem az akkori komplett 90/91/92/es korcsoport kremjet lehalaszta a stars.Jah es akkor Kercso volt a stars edzo!!!amugy akkoriban is volt nagy kulombseg a stars evekig komoly onkormanyzati penzeket kapott,pl 1-2 eve 40 milliot.De amugy szerintem ez nem baj!!!!! csak most masra ne fuj,mert meg mindig messze lemarad ez az akkor starstol.
@acs63: szerintem nem lajtosabb csak most sokkal tobb gyerek van es nem tunik fel ugy...
peterszky 2011.06.12. 17:22:37
Nem tudom, hogy látta-e valaki a Sport7-et, de tudom ajánlani a megmondóknak, akik szerint lehet a fehérvári példát követni (NEM csak jégkorongról szól, hanem a sportfinanszírozásról is).
A 18.00-nál kezdődik az érdekes rész: videotar.mtv.hu/Videok/2011/06/12/12/Telesport__Sport_7_2011_junius_12_12_10.aspx
A 18.00-nál kezdődik az érdekes rész: videotar.mtv.hu/Videok/2011/06/12/12/Telesport__Sport_7_2011_junius_12_12_10.aspx
gumikigyo 2011.06.12. 19:24:47
@acs63: Valamit nem jól értelmeztél 200-250 gyerek az tőlünk lett elvíve az elmúlt 5-6 éve.A fent felsorolt egyesületek megalakulásával.
@Kivago Ivan Györgyné: De ugye abba egyet értünk,hogy akkor a Stars-volt az egyetlen egyesület aki piaci alapon kapta a jeget.A többi klub meg támogatott jégen korizott.Félre értés ne essék nem fújtam csak megjegyeztem,hogy amit a cikkben olvasható az csak reklám nem a közös jövő.Én Fehérvári szintről nagyon komoly elképzeléseket vártam nem ilyen kisstílű szemellenzős firkálmányt,ezzel az anyaggal mit tud kezdeni a szövetség.
@Kivago Ivan Györgyné: De ugye abba egyet értünk,hogy akkor a Stars-volt az egyetlen egyesület aki piaci alapon kapta a jeget.A többi klub meg támogatott jégen korizott.Félre értés ne essék nem fújtam csak megjegyeztem,hogy amit a cikkben olvasható az csak reklám nem a közös jövő.Én Fehérvári szintről nagyon komoly elképzeléseket vártam nem ilyen kisstílű szemellenzős firkálmányt,ezzel az anyaggal mit tud kezdeni a szövetség.
gumikigyo 2011.06.12. 19:39:36
@peterszky: 22.30-tol Minden érthetővé válik,de ez nem meglepő egy kerület nincs akkora mint Fehérvár,Miskolc,Debrecen stb.Sajnos itt van a kutya elásva.
peterszky 2011.06.12. 19:58:39
@gumikigyo: Székesfehérvár önkormányzatának költségvetése duplája Ferencvárosénak (34 milliárd - 17 milliárd). Örülnék, ha a támogatásban is csak felét kapnánk :) Itt az a különbség, hogy más a felnőtt profi sporthoz hozzáállás, lásd a "nincs profi sport önkormányzati támogatás nélkül" és a "profi sport egy feneketlen kút". Létesítmények, minden. Remélem, hogy ezek után majd elcsendesednek a csináld Budapesten is a fehérvári példát hangok. Mint ezelőtt is leírtuk párszor ez LEHETETLEN!
Vincenzo90 2011.06.12. 20:20:58
@peterszky: Azért Fehérváron volt úgy egymillió Eurós költségvetés, hogy a város 25 milliót tett hozzá, amennyire emlékszem pár éve. A Fradi 28 millióból gazdálkodott abban az évben. Tehát: egyrészről a város a Volánnak annyit ad, amennyi a Fradi költségvetése, másrészt a Fradi nagyjából 150-200 millió forinttal bír évente kevesebbet összeszedni, ha nem számoljuk az önkormányzati támogatást. Jó sportvezetők kellenek, sokkal többet számít, mint az önkormányzati pénzek.
peterszky 2011.06.12. 20:41:12
@peterszky: Természetesen itt nem arra gondolok, hogy nekünk nincs, hanem a hozzájárulás, karbantartás, felújítás, stb-stb. Ott minden csudajó, Budapesten mindenki szopóágon. De mint említettem, ez nem csak a jégkorongról szól, hanem a teljes magyar sportról. Remélem majd valamikor itt is elindul valami pozitív irányban.
Mert (visszatérve a korongra) lehet azt mondani, hogy több gyerek jöjjön, meg jó a sok utánpótláscsapat, de a jelenlegi helyzet már jól láthatóan tarthatatlan (lásd UTE pálya körüli "anomáliák") és ez egyre rosszabb lesz, ha tényleg megindulnak a kissrácok Budapesten...
Mert (visszatérve a korongra) lehet azt mondani, hogy több gyerek jöjjön, meg jó a sok utánpótláscsapat, de a jelenlegi helyzet már jól láthatóan tarthatatlan (lásd UTE pálya körüli "anomáliák") és ez egyre rosszabb lesz, ha tényleg megindulnak a kissrácok Budapesten...
facsipesz 2011.06.13. 22:04:11
@gumikigyo: "Valamit nem jól értelmeztél 200-250 gyerek az tőlünk lett elvíve az elmúlt 5-6 éve.A fent felsorolt egyesületek megalakulásával."
Talán nem a mártírszerepet kellene hangoztatni, hanem elgondolkozni azon, hogy ez hogy és miért történhetett meg, és történik jelenleg is....
Ha egy klubtól permanensen ennyi gyerek megy el, az már nem lehet véletlen. Ráadásul nem feltétlenül közeli klubokba: nem egy szülő kerületi lakosként vállalja a gyerek heti három alkalommal három különböző helyre cipelésével járó fáradságot is, csak hogy ne a Stars-ban kelljen neki játszania.
Vajon miért?...
Talán nem a mártírszerepet kellene hangoztatni, hanem elgondolkozni azon, hogy ez hogy és miért történhetett meg, és történik jelenleg is....
Ha egy klubtól permanensen ennyi gyerek megy el, az már nem lehet véletlen. Ráadásul nem feltétlenül közeli klubokba: nem egy szülő kerületi lakosként vállalja a gyerek heti három alkalommal három különböző helyre cipelésével járó fáradságot is, csak hogy ne a Stars-ban kelljen neki játszania.
Vajon miért?...
facsipesz 2011.06.15. 11:56:51
@gumikigyo: Frappáns:)
Na mindegy, ezt a stílust én már nem erőltetem, további sok sikert kívánva maradok tisztelettel..
Na mindegy, ezt a stílust én már nem erőltetem, további sok sikert kívánva maradok tisztelettel..
gumikigyo 2011.06.15. 18:01:06
@facsipesz: Nem értem mi a problémád felénk ezt jelenti.
Buta= lüke, naiv, balgatag, oktalan
nem gondolom ,hogy ezen meg kellene sértődni,hidd el ha meg akartalak volna sérteni akkor nem ezt írom.
Buta= lüke, naiv, balgatag, oktalan
nem gondolom ,hogy ezen meg kellene sértődni,hidd el ha meg akartalak volna sérteni akkor nem ezt írom.
facsipesz 2011.06.15. 19:31:28
@gumikigyo: "Felétek" semmi problémám nincsen. A Jégpalota üzemeltetésével vannak problémáim, de ez is valószínűleg elsimul szeptemberben. Ha a józan ész győz az irracionalitás felett, és miért ne tenné..
Viszont ezt a mérsékelten informatív, ám annál inkább színvonaltalan személyeskedést, mely távol áll a jégkorongos közösségtől, én nem kívánom követni, további hasznos munkát kívánva maradok sportbaráti szeretettel.
Viszont ezt a mérsékelten informatív, ám annál inkább színvonaltalan személyeskedést, mely távol áll a jégkorongos közösségtől, én nem kívánom követni, további hasznos munkát kívánva maradok sportbaráti szeretettel.
gumikigyo 2011.06.15. 22:02:47
@facsipesz: Tisztelt facsipesz,na akkor tegyük a helyére a dolgokat; először is -facsipesz 2011.06.15. 19:31:28- "Felétek" semmi problémám nincsen. A Jégpalota üzemeltetésével vannak problémáim-----facsipesz 2011.06.13. 22:04:11-"csak hogy ne a Stars-ban kelljen neki játszania." egy picit kevered a szezont a fazonnal,ha az üzemeltetéssel van gondod akkor mért írtad a Starsal kapcsolatban a fentieket.
" színvonaltalan személyeskedést "
Ezek szerint mikor a gyereked, testvéred vagy a párod csinál valami szamárságot és azt mondod neki,hogy de" buta" vagy akkor te egy színvonaltalan,személyeskedő alak vagy?Ha személyeskedni akartam volna akkor azt meg is tettem volna ez max élcelődés.
De lépjünk tovább,érdekelne,hogy honnan fakad a Dima iránti utálatod,Hány évet edzet nála a gyereked,személyesen mikor beszélgettél vele,ismered vagy csak láttad mert azért ez lényeges.
Az üzemeltetésről meg csak annyit,hogy egy létesítményben vannak szabályok ami mindenkire vonatkozik,gondolom nálatok sem lehet a földre sz@rni,ugye?
Felhívom szíves figyelmedet, hogy olvasnék tőled olyan gondolatokat is ami nem érinti mindig negatívan a Starst és a vezető edzőnket. Addig ugyanis nem áll távol tőled a színvonaltalan személyeskedést!!!
" színvonaltalan személyeskedést "
Ezek szerint mikor a gyereked, testvéred vagy a párod csinál valami szamárságot és azt mondod neki,hogy de" buta" vagy akkor te egy színvonaltalan,személyeskedő alak vagy?Ha személyeskedni akartam volna akkor azt meg is tettem volna ez max élcelődés.
De lépjünk tovább,érdekelne,hogy honnan fakad a Dima iránti utálatod,Hány évet edzet nála a gyereked,személyesen mikor beszélgettél vele,ismered vagy csak láttad mert azért ez lényeges.
Az üzemeltetésről meg csak annyit,hogy egy létesítményben vannak szabályok ami mindenkire vonatkozik,gondolom nálatok sem lehet a földre sz@rni,ugye?
Felhívom szíves figyelmedet, hogy olvasnék tőled olyan gondolatokat is ami nem érinti mindig negatívan a Starst és a vezető edzőnket. Addig ugyanis nem áll távol tőled a színvonaltalan személyeskedést!!!
facsipesz 2011.06.15. 22:37:43
@gumikigyo: Azt hiszem, ez a történet már nem ide tartozik, ráadásul parttalanná kezdett válni. Fent leírtam mindent, értelmezd mondataim, koszönöm. Te pedig kifejezésre juttattad túláradó lojalitásod, felfogtam.
A másik: nem vagyunk olyan haveri viszonyban, hogy ezt a szintű stílust élcelődésnek vehessem, úgyhogy én be is fejeztem, köszönöm megtisztelő figyelmed.
A másik: nem vagyunk olyan haveri viszonyban, hogy ezt a szintű stílust élcelődésnek vehessem, úgyhogy én be is fejeztem, köszönöm megtisztelő figyelmed.
gumikigyo 2011.06.16. 17:43:50
@facsipesz: Szimpla megfutamodás,kitérsz a válasz adás elöl bár mindenkit bírálsz.