Utánpótlás-válogatottak a bajnokságban 2011.06.08. 14:29 F. Kapus
Utánpótlás-válogatottak a bajnokságban
2011.06.08. 23:31: Vincenzo90
25 komment
Címkék: mol i. liga mjsz ob ocskay gábor
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr902969418
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bonsay 2011.06.08. 23:32:58
Végre egy jó ötlet!
Lazlee 2011.06.08. 23:51:23
milyen végre?
volt már ilyen, szar is volt....
volt már ilyen, szar is volt....
veghist 2011.06.09. 00:07:16
@bonsay: Nem hiszem, hogy jó ötlet. Mi lesz a korosztályos bajnokságokkal?
Snow-ice-hunter 2011.06.09. 01:07:39
Nekem tetszik az ötlet, hisz a hazai u20 és u18 korosztály kevés meccset játszik. Ráadásul a szezont egy korosztály csak kb. félig játszana be az elitbe, a korosztályos vébék időpontjához igazítva (szep-dec között az u20, utána az u18). Ezt mindkét korosztályos elit számára 20-30 közötti elitbe játszott meccset összhangba lehet hozni az egyébként kevés meccset adó u20-18 bajnokságokkal (a másodvonalba is ezért játszott be tavaly az u20).
Snow-ice-hunter 2011.06.09. 01:30:05
A szövetségnek levelet küldtek a sógorok, hogy az ebel2 lehet mégse jön össze (nincs meg az induláshoz feltételként szabott 12 jelentkező), nocsak még a végén a dab-al tovább erősödik a mi ebelünk?
OliBLOOD 2011.06.09. 06:36:28
@Lazlee: Csatlakozom. Heti 3 MOL mellett nem tudom hogyan fér be az U20-U18, ráadásul hogyan. A két válogatott is nevez a MOL-ba, de csak a hazaiakkal játszik? Mert a hazai bajnokság ugyebár csak márciustól kezdődik.
Inkább le kellene szervezni 4-5 normális felkészülési meccset.
Inkább le kellene szervezni 4-5 normális felkészülési meccset.
OliBLOOD 2011.06.09. 06:39:49
@Snow-ice-hunter: Mikor volt arról szó, hogy a DAB nem indul a MOL-ban? Mindvégig arról volt szó, hogy az aktuális ellenfél tükrében lenne összeállítva az aktuális keret, vagyis a Miskolc-HSC ellen ugyanúgy a legjobbak játszanának, az Újpest ellen pedig a keret fiatalabb része. Nem hiszem, hogy ezzel gyengült volna a liga. Sőt, inkább több éles meccs lenne.
acs63 2011.06.09. 08:02:04
@OliBLOOD: "Inkább le kellene szervezni 4-5 normális felkészülési meccset."
Pontosan erre a célra "illik" felhasználni az un. IIHF-hétvégéket.
Azért is ötletelésnek (nem is túl jónak) tekinthető, mert ha "beneveznek" a bajnokságba', akkor illene játszaniuk Csíkkal, Brassóval, Bukaresttel, ha meg eleve nem játszanának, akkor mi a fenéért kell "benevezniük"? Simán szervezhető nekik edzőmeccs.
Persze az is igaz, hogy egy tényleges tornán való megjelenés drágább mulatság. Ezzel a "nevezéssel" viszont kozmetikázottabb lenne a felkészülési menetrend. :-P
Pontosan erre a célra "illik" felhasználni az un. IIHF-hétvégéket.
Azért is ötletelésnek (nem is túl jónak) tekinthető, mert ha "beneveznek" a bajnokságba', akkor illene játszaniuk Csíkkal, Brassóval, Bukaresttel, ha meg eleve nem játszanának, akkor mi a fenéért kell "benevezniük"? Simán szervezhető nekik edzőmeccs.
Persze az is igaz, hogy egy tényleges tornán való megjelenés drágább mulatság. Ezzel a "nevezéssel" viszont kozmetikázottabb lenne a felkészülési menetrend. :-P
freddyD 2011.06.09. 09:29:43
Ez az ötlet egy marhaság. Pár éve már voltak a kötelező ifiválogatottas meccsek és mindenek a púp volt a hátán. Ki fog kimenni ilyen meccsre?
kerusz 2011.06.09. 10:08:28
@freddyD: Szerintem nem nagyon van értelme zsigerből hülyeséget kiáltani.
Érdemes annyit tisztázni, hogy egyelőre egy javaslatról van szó, aminek meg kell vizsgálni a megvalósíthatóságát. Mint minden esetben, itt is lesznek mellette és ellene szóló érvek. Nyilván akkor van értelme megcsinálni, ha a mellette szóló érvek számosabbak és jóval többet nyomnak a latban, mint az ellene szóló érvek. Meg kell nézni, kik jöhetnek számításba, milyen egyesületnél vannak, az az egyesület mennyi játéklehetőséget adott a fiatal játékosainak (mert sok helyen csak hőmérőznek a pad végén a nélkülözhetetlennek nyilvánított fiatalok), stb. Szerintem örülni kell annak, hogy végre egy ilyen döntés előtt meg kell vizsgálni minden körülményt. Most itt tart a dolog.
Az ötlet annyiban semmiképpen sem ab start hülyeség, hogy úgy egyébként néhány olyan ébredő hokinemzet is együtt versenyezteti az utánpótlás-korosztályokat, mint Finnország, Szlovákia vagy éppen az Egyesült Államok.
Érdemes annyit tisztázni, hogy egyelőre egy javaslatról van szó, aminek meg kell vizsgálni a megvalósíthatóságát. Mint minden esetben, itt is lesznek mellette és ellene szóló érvek. Nyilván akkor van értelme megcsinálni, ha a mellette szóló érvek számosabbak és jóval többet nyomnak a latban, mint az ellene szóló érvek. Meg kell nézni, kik jöhetnek számításba, milyen egyesületnél vannak, az az egyesület mennyi játéklehetőséget adott a fiatal játékosainak (mert sok helyen csak hőmérőznek a pad végén a nélkülözhetetlennek nyilvánított fiatalok), stb. Szerintem örülni kell annak, hogy végre egy ilyen döntés előtt meg kell vizsgálni minden körülményt. Most itt tart a dolog.
Az ötlet annyiban semmiképpen sem ab start hülyeség, hogy úgy egyébként néhány olyan ébredő hokinemzet is együtt versenyezteti az utánpótlás-korosztályokat, mint Finnország, Szlovákia vagy éppen az Egyesült Államok.
Snow-ice-hunter 2011.06.09. 10:08:42
@OliBLOOD: Természetesen az első csapattal számoltam.
Mivel az NL indulással a korlátlan átjátszás ellenére erősen megoszlana a kerete csapatnak, azaz a legjobb összeállításuk csak kelenyésző részben játszana itthon.
Mivel az NL indulással a korlátlan átjátszás ellenére erősen megoszlana a kerete csapatnak, azaz a legjobb összeállításuk csak kelenyésző részben játszana itthon.
kerusz 2011.06.09. 11:04:42
@Snow-ice-hunter: De Te azt honnan tudod, hogy a DAB mikor melyik keretével hol játszana?
Snow-ice-hunter 2011.06.09. 11:45:46
@kerusz: Épp ez az, hogy nem lehet előre tudni.
Úgy látom szándékosan nem akarsz megérteni, próbálj az ellenem táplált ellenszenven felülemelkedni!
Akkor egy klasszikust idézve, "lassan mondom, hogy értsd": Amennyiben NL-be játszana a DAB, nem tudna a legerősebb keretével, standard jelleggel itthon játszani, csupán a két liga versenynaptára közti lyukakkal operálva, ad-hoc jelleggel.
Egyébként a fejleményeket figyelve lehet nem is lesz értelme beszélni erről, lévén egyre nagyobb eséllyel kimarad a DAB az NL-ből.
Úgy látom szándékosan nem akarsz megérteni, próbálj az ellenem táplált ellenszenven felülemelkedni!
Akkor egy klasszikust idézve, "lassan mondom, hogy értsd": Amennyiben NL-be játszana a DAB, nem tudna a legerősebb keretével, standard jelleggel itthon játszani, csupán a két liga versenynaptára közti lyukakkal operálva, ad-hoc jelleggel.
Egyébként a fejleményeket figyelve lehet nem is lesz értelme beszélni erről, lévén egyre nagyobb eséllyel kimarad a DAB az NL-ből.
Snow-ice-hunter 2011.06.09. 11:47:17
@Snow-ice-hunter: Amennyiben kimarad a DAB az NL-ből, egy igen erős csapattal, tisztán itt játszana, igencsak emelve a "jó lenne már tudni milyen"-liga erejét.
kerusz 2011.06.09. 11:48:30
@Snow-ice-hunter: Én meg azt kérdezem: miután lehetett Azaritól olvasni, hogy a hazai bajnokságot tartja a fontosabbnak, számodra ebből miárt az következik, hogy a Mol ligában játszana az erősebb keretével ad-hoc jelleggel és nem pedig fordítva. Másképp: miért az következik mindebből, hogy a Nationalligához alékalmazkodik itthon, és nem fordítva?
OliBLOOD 2011.06.09. 11:51:03
@Snow-ice-hunter: És igencsak rontva jópár játékos helyzetét. Mert a cél az lenne, hogy minnél több éles meccset játszanak. Ha az NL-ben csak 3 jó csapat lenne és 2 kör, akkor is 12 éles meccsel többet játszhatnánk. Te ezt nem tudod megérteni. Szerintem a gyengébb csapatok se attól fejlődnek, hogy egy erős ellenfél ellen végig védekeznek és simán kapnak egy 6-10 gólos verést, hanem attól, ha hasoló vagy kicsit jobb csapattal játszanak éles meccseket.
a. Bárd 2011.06.09. 11:56:08
Én már csak azt nem értem, hogy honnan tudja mindenki milyen lesz a DAB "gyengébbik" kerete, milyen játékosokból fog állni és milyen igazolások lesznek még, ha két fronton is indulhatunk.
Tetszik, amikor az emberek információk nélkül akarják megváltani a világot.
Tetszik, amikor az emberek információk nélkül akarják megváltani a világot.
1885* 2011.06.09. 12:07:35
@a. Bárd: tudod, ha már van információd, rögtön elmegy a kedved a világmegváltástól :D egyébként én drukkolok Nektek.
Snow-ice-hunter 2011.06.09. 13:18:29
@kerusz: Befejezem, mert láthatóan csak a személyem érdekel, nem amit írok...
Utoljára:
Nem azt írtam, hogy itt vagy ott játszik majd ilyen, vagy olyan kerettel, csak azt, a legerősebb összeállítást nem tudja két párhuzamos fronton is folyamatosan játszatni, ennyit és nem többet...
@OliBLOOD:
Tisztán világos, erről is csak azt írtam, erősödne vele mi ebelünk, nem többet...
Tévedsz egyébként, Ladányi nyilatkozott erről is anno (hogy a fejlődéshez sokszor mi kell), szükség van az ilyen ellenfélre, és az időnkénti ruhákra is, azaz a többi honi csapat csak profitálna, ha egy bombaerős DAB tisztán itthon játszatná a legerősebb keretét (ráadásul egy DAB-ról van szó, nem ötről).
Ellenben tisztában vagyok, a DAB érett erre a feladatra, a párhuzamos jelleggel elvileg (azért elvileg, mert nagyon képlékeny ennek az NL-keleti ágnak az erőssége) egy lépcsőfokkal jobban is fejlődhetne.
Utoljára:
Nem azt írtam, hogy itt vagy ott játszik majd ilyen, vagy olyan kerettel, csak azt, a legerősebb összeállítást nem tudja két párhuzamos fronton is folyamatosan játszatni, ennyit és nem többet...
@OliBLOOD:
Tisztán világos, erről is csak azt írtam, erősödne vele mi ebelünk, nem többet...
Tévedsz egyébként, Ladányi nyilatkozott erről is anno (hogy a fejlődéshez sokszor mi kell), szükség van az ilyen ellenfélre, és az időnkénti ruhákra is, azaz a többi honi csapat csak profitálna, ha egy bombaerős DAB tisztán itthon játszatná a legerősebb keretét (ráadásul egy DAB-ról van szó, nem ötről).
Ellenben tisztában vagyok, a DAB érett erre a feladatra, a párhuzamos jelleggel elvileg (azért elvileg, mert nagyon képlékeny ennek az NL-keleti ágnak az erőssége) egy lépcsőfokkal jobban is fejlődhetne.
OliBLOOD 2011.06.09. 13:33:55
@Snow-ice-hunter: Akkor tiltsuk meg gyorsan a Volánnak az EBEL-t. Hiszen egy Volánról van szó és mennyi hazai csapat fejlődhetne. Továbá javasolnám, hogy a Volán az összes utánpótláscsapattal is játszon a szuperminiig bezárólag, had fejlődjön mindenki.
KBandi 2011.06.09. 21:10:43
Valamiben biztosak lehettek, a DAB idén is meg akarja nyerni a MOL (v. kitudjamég)-Ligát! Tehát mindig olyan csapat fog pályára lépni, amilyen szükséges a győzelemhez.
Az U20 és U18 szerepeltetése több szempontból jó: több csapat - több meccs; rendszeres és minősíthető játéklehetőség a fiataloknak,stb. A megvalósíthatósága szerintem is kérdéses. Gondolom majd csak a Magyarországon saját csapatában kevesetjátszó játékosokat lehet könnyen "beválogatni" Jön majd a "Persze tőlünk visztek 10-et az xy csapattól meg egyet sem" De remélem lesz rá megoldás!
Az U20 és U18 szerepeltetése több szempontból jó: több csapat - több meccs; rendszeres és minősíthető játéklehetőség a fiataloknak,stb. A megvalósíthatósága szerintem is kérdéses. Gondolom majd csak a Magyarországon saját csapatában kevesetjátszó játékosokat lehet könnyen "beválogatni" Jön majd a "Persze tőlünk visztek 10-et az xy csapattól meg egyet sem" De remélem lesz rá megoldás!