Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

A New York Rangers Budapestre jön?

2011.05.18. 17:35: Vincenzo90

A New York Rangers Budapestre jön? 2011.05.18. 14:25 kultúrmisszionárius

NYR

97 komment

Címkék: budapest válogatott ny rangers

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr572914355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2011.05.18. 17:49:31

10-20 ezer forintos jegyár. Majd akik ott lesztek meséljétek el, milyen volt.

Lazlee 2011.05.18. 17:50:53

Fel vagyok háborodva; már megint összekeverték Budapestet Bukaresttel.
Tavaly még a Steauahoz indultak, nem? :DDD

freddyD 2011.05.18. 18:20:22

@Vincenzo90: Ugye?

Egy barátságos meccs egy könnyen lehet, hogy motiválatlan, nem teljes csapat ellen ennyiért?

Majd felébrednek, hogy mikor lesz ez teltházas...

MacPhisto 2011.05.18. 18:27:07

Teltházas lesz. Én ott leszek.

Lazlee 2011.05.18. 18:31:14

@MacPhisto: jó Mac, ismerjük az arcméreted, de azzal még nem lesz tele a PLSA :D :P

Vincenzo90 2011.05.18. 18:33:18

@MacPhisto: Tízezren vagy? :D

@freddyD: Nem magyar zsebre lett ez szabva. Még érdekel is, akkor is, ha barátságos, mert mégiscsak a világ egyik legjobb csapata, de ha megszakadok sincs ennyim egyetlen meccsre. Pláne ha azt is vesszük, hogy az ember ritkán jár egyedül meccsre... Legalábbis én ritkán. Elmennék családdal, vagy barátnőmmel, de fater tuti nem pengetne ki érte fejenként tizet de én sem 20-at. És akkor még a jobb esetet vettem, hogy csak 10e. Egy ötösért még talán belemennék, annyit össze tudok spórolni talán.

2002 2011.05.18. 18:43:28

Én voltam a Slovan - Tampa Bay-en, nagyon bejövős kis meccs volt, sztárokkal, maximum akaraterővel (legalább is úgy nézett ki :D )

A jegyárak meg hát jegyárak :D De azt is vegyétek bele, hogy többet nhl-s csapatot nagyon látni nem lehet. Nagyon örülök ennek! :P

FXSZ 2011.05.18. 18:44:34

Hát ez ATOM hír. NYR szurkolóként szerintem biztos, hogy megyek ha lesz, kerüljön bármennyibe is. Csak nem tudom kinek szurkoljak majd. :)

Rettenet tábornok 2011.05.18. 19:32:47

Csak érdeklődnék, Kanada, Finnország vagy Svédország ellen mennyiért adták a zsugát?

jegib 2011.05.18. 19:44:20

Akarom, akarom, akarom, megyek, megyek, megyek.

Sanyo, aki nem japán 2011.05.18. 19:49:42

@Vincenzo90: Minden Volán-meccsen rakj félre 200 forintot ennél sokkal többel fizetsz kevesebbet mint amennyit ér egy EBEL-es meccs így a szezon végére összejön a lóvé. De siess majd mert tuti zsúfolt ház lesz! :)

Zergling 2011.05.18. 19:59:51

100 millió Ft?
Lolmár.

Enzo Molinari 2011.05.18. 20:08:11

10-20 ezret simán megér, egy koncert jegy is ennyi. Ha kimennénk valahová külföldre többszöröse lenne. Én megyek ha lesz.

csatoimi 2011.05.18. 20:28:08

Vettem jegyeket a Rangers stockholmi meccseire, 170 euró volt meccsenként, ott a VIP arany csomag 450 euró/meccs, az ezüst meg 350/meccs. Ez itt teljesen rendben van!

aeroan42 2011.05.18. 20:33:57

én már azt is nagy dolognak tartom, hogy egyáltalán szóba került Magyarország, mint lehetséges helyszín. Jó pár éve erre gondolni sem mert volna senki...

csatoimi, nincs benne a kezed? :-) jön a favorit...

budaijegesmedve 2011.05.18. 20:36:45

Csak összehasonlítás kedvéért, a szlovákiai VB-én, egy alapszakaszos meccsre (pl. osztrák-usa) a "rossz" helyre 32, a jóra 62 Euro volt egy jegy, vagyis kb.9-18 ezer Ft. A szlovák átlagfizetés pedig nem nagyon jobb, mint itthon. Turista nem sok volt, (lásd egy másik írást az összegzésről), vagyis zömmel szlovákok töltötték meg az arénákat (a pozsonyit majdnem mindig!, pedig 85%-ban nem is a saját csapatuk játszott.Nekik megérte....

csatoimi 2011.05.18. 20:37:49

@aeroan42: nincs benne! :) de szerintem is nagyon nagy dolog!

Sammer 2011.05.18. 20:48:46

@budaijegesmedve: én is éppen az AUT-USA napjára vettem napijegyet, és elsőre csalódás volt, hogy nem volt tele a csarnok, de aztán eszembe jutott, hogy az Arénában az ITA-Kor meccsen mennyien voltak.
Én a magam részéről meg voltam elégedve. Most jön, ami ott volt, itt nem: ingyen parkoló, "Fan village" főtér hokilázban, olcsó sör, kivetítővel (Bp-n is 500 volt a vizes borsodi). Ja és még valami, egy ismerősöm azokban a napokban Nyitrán járt, és ott is hokiláz volt. Mesélte, autókon, mindenütt zászlók, stb. Gondolom nálunk is valami hasonló volt, mondjuk Pécsett...
Összegezve, nekem élmény volt Kassa. (csak hol volt az ezüstérmesektől Omark????) :)

v v j 2011.05.18. 21:04:52

Nem véletlenül kérdezgették már a divI vb alatt az Arénában a kérdőíves lányok, hogy kinek mennyit érne meg egy NHL-es csapat látogatása.
Egyébként meg telt ház lesz, de nem ugyanazok lesznek kint, akik a vb alatt a hangulatot csinálták. Szponzorcégek jutalmazottjai, plusz akiknek ez társadalmi esemény és ezért ott KELL lenni. Meg azok a hokiőrültek, akik csak összekaparják erre is a zsét valahogy.

csatoimi 2011.05.18. 21:06:19

@Sammer: Kassán az ingyen parkoló azt jelentette, hogy meg sem lehetett közelíteni autóval a pályát!

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.05.18. 21:28:26

@v v j: na meg körülöttünk való országokban is van egy jópár rags szurkoló, és mondjuk teszem aszt osztrák - német hadjáratra is lehet számítani, ha meghallják mennyi a jegy. Én mindenképp igyekszem venni elsők között :D.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.18. 21:58:57

Hiaba na MINDENNEL promotalni kell a magyar jegkorongot, hatha 1-2-10-20 szponzor kedvet kap hozza.
A 10e meg korrekt, nezzetek meg mennyibe kerul 1 koncert a PLSAban (ezt most tanultam :P)

Ravic83 2011.05.18. 22:18:56

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Mondjuk sztem egy PLSA-s:) koncertek valahogy mindig nagyon drágák. Ha már Kassa, a VB utáni Guetta koncertre kb 7eFt volt egy olyan jegy ami itt 15-20 eFt lenne. Szóval az Aréna sztem lehúz rendesen....

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.18. 22:36:47

@Ravic83: en csak arra akartam ramutatni, hogy sajnos ennyi egy jegy a PLSAba :)

stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2011.05.18. 22:59:12

alap, hogy megyek. a vb-re három meccs 90 euró volt, itt simán belefér egy huszas pláne úgy, hogy a kedvenc.

de nézzük úgy, hogy simán kimegy 30e ember egy válogatott foci meccsre ugyanennyiért. és mit kap??? sajnálom azt a sok tufát.

banyszi 2011.05.18. 23:14:30

Veszek egy malacot (perselyt) és mától minden nap beleteszem az aprót és reménykedek, hogy összegyűlik a jegy ára:)

Lagartixa 2011.05.18. 23:31:19

Lesz vagy sem, oriasi dolog, h.egyaltalan felmerult, en mindenkepp ott leszek, ha osszejon, biztos felejthetetlen meccs lesz, amibol azert nem volt hiany az elmult idoszakban!

shadoww 2011.05.18. 23:49:00

@Rettenet tábornok: Svéd és Finn-en voltam. 5000 körül volt és még elég jó helyen is.

shadoww 2011.05.18. 23:50:22

Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesznek pofátlanok a jegyárak????

..mert szerintem nagyon.

kerusz 2011.05.19. 00:10:07

@shadoww: Mi számít Nálad pofátlan jegyárnak?

Sanyo, aki nem japán 2011.05.19. 00:25:51

@shadoww: @kerusz: Pofátlan lenne a jegyár ha valaki ebből akarna meggazdagodni. Ha jól számolom itt arrol van szó hogy ennyit kell kérni ahhoz mert ne felejtsük a járulékos költségeket sem, hogy jöjjenek e vagy sem. 1-2-5 ezres jegyekkel nem jön ki a buli ez könnyen kiszámolható. A PLSA-ban egy közepes magyar popzenekar is ennyibe kerül jobb helyről nézve.

shadoww 2011.05.19. 00:49:34

@Sanyo, aki nem japán: Végül is ha innen nézzük akkor igazad van mert vannak fellépők az Arénában igen borsos áron.
Nálam a pofátlan az 15 000 fölött van de lehet hogy ez nem is annyira pofátlan hanem inkább reális???

akár hogy is lesz szerintem teltház lesz akkor is!!!!

kerusz 2011.05.19. 02:32:10

@shadoww: Aránylag egyszerű számolni. a minimum 100 milliót (nem tudom, mennyi költség van még ezen felül, de valószínúleg van még) elosztod kb. 9.000-rel (kb. ennyi az Aréna befogadóképessége hokimeccseken), és kiderül, hogy az átlagos jegyár bőven 10.000,- Ft felett kell legyen.

kapusLaci 2011.05.19. 08:22:30

Én biztos ott leszek bármibe is kerül.Egy ilyen meccset egy hokiörült se hagyhat ki:))Ha pedig ugyadodna netalántán hogy annyira közel kerüljek a játékosokhoz hogy esetleg autogramot is kaphatnék,hát a sok hokiélményem közül ez lenne a legnagyobb!!!

solarys 2011.05.19. 08:47:18

Alapvetően nagyon jó lehetőség ez, hogy igazi sztárokat lehet közelről megcsodálni.
Viszont elgondolkodtató hogy a mostani szűkös anyagi helyzetben, mikor megszünik egy Vasas(Stars), kérdéses a Fradi és az UTE szereplése, nem kellene másra költeni azt a 100 millát?!

kerusz 2011.05.19. 08:59:07

@solarys: "Viszont elgondolkodtató hogy a mostani szűkös anyagi helyzetben, mikor megszünik egy Vasas(Stars), kérdéses a Fradi és az UTE szereplése, nem kellene másra költeni azt a 100 millát?! " Mire kellene költeni?

Szerinted az a 100 milla megvan bármikor mozgósíthatóan a Szövetség számláján? Én úgy olvastam, hogy ki kell termelni (szponzor kell, magas jegyárak kellenek, stb.). Annál nehéz jobbat csinálni a magyar hokival, minthogy folyamatosan témává teszed a közvéleményben. Márpedig egy telt házas VB, egy NHL-csapat vendégjátéka, stb. pont erre jó. Figyeld meg, ha esetleg sikerül megegyezni és jönni fognak, még olyan sajtótermékekben is ők fognak a csapból folyni, ahol a jégkorong még nem fordult elő. A klubok dolga pedig az, hogy az így támadt érdeklődést meglovagolják.

leonov 2011.05.19. 09:11:20

A wingszért vagy a pingvinekért igen.
A nevjorkért csak ha a fenti két csapat valamelyikével játszik.

Mert ugye benzin 15
Vásárlás 20
jegy 20
tea zs.k. ropi 5

szóval ez egy hatvanas túra Miskolcról !

Majd a tv.

A SteelAréna környékén a parkolás valóban ingyenes.Csak oda kell állni reggel nyolckor, vagy gyalogolni kel félórát.
Szóval a csarnok rendben van, de az adottságiból kifolyólag a parkolás nincs és nem is lehet soha.

leonov 2011.05.19. 09:16:18

Egyébként a nagy igazság érvényes itt is.

Nem a jegy drága, hanem a jövedelem kevés.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.19. 09:19:00

@leonov: A wingszért vagy a pingvinekért nem. :P

Amugy: benzin => egy autoba 5 ember fer el.
vasarlas: mi 20???? :)
jegy: 10

szal nem kell tulzasokba esni, de teny h nagy tura.

de a NY - Miskolc megnagyobb ;)

leonov 2011.05.19. 09:22:00

Az a helyzet, hogy az ilyen eseményekre én mindig a Drágámmal megyek kettesben.
Annyi az , még lehet hogy karcsú is mert ha a szandál vagy a táska drágább ...

DominiKing 2011.05.19. 10:55:59

Ez maga a csoda lenne! 20 ezer forintért (négyen mennénk), tehát 80 ezer forintért az unokáimnak is lenne mit mesélnem. Nem mondom, hogy kevés, de az biztos, hogy egy életre szóló élmény lenne. Arról nem is beszélve, hogy evvel már megint beljebb kerülnénk a hoki térképen. Ez az esemény szerintem simán lenyom egy-két külföldi megasztárt is (számomra nagyobb esemény mint Lui Amstrong, Queen és Madonna együttvéve).
Én csak attól félek, hogy kacsa az egész.
Hajrá Magyar Hoki!

Voitih 2011.05.19. 11:18:30

@kerusz: így-így, a jegyár meg nem magas, aki dohányzik ennyit költ egy hónapban cigire. Két hónapig szívja el a fél mennyiséget és megvan. Ez kicsit demagóg, de mindig a maximumot várjuk el a játékosoktól, most a szurkolókon a sor.

peterszky 2011.05.19. 11:31:58

@DominiKing: Ettől miért kerülnénk beljebb a jégkorong térképen? Mert volt "fölös" 100 millánk, hogy idehozzunk egy - amúgy a közelben edzőtáborozó - enédzsel csapatot egy sörmeccsre? Inkább áldoznám az utánpótlás/létesítményhelyzet fejlesztéséhez.

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.05.19. 11:40:27

@peterszky: Látom sikerült megérteni, hogy miért emlegetik a 100 millát, és egy eszméletlenül fontos következtetést levonni.

peterszky 2011.05.19. 11:45:12

@durex26: Engem nem zavar, ha lesz ilyen mérkőzés, egyszerűen nem értem, hogy már előre miért lenne ez olyan nagy esemény, főleg életre szóló élmény.

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.05.19. 11:54:12

@peterszky: Mert gondolom neked is az lenne, ha lehetőséged lenne űrutazásra, vagy vadászgéppel száguldozni (valószínűleg ők sem fognak rádnyomni 4G terhelést és mégis nagy élmény lenne). Másoknak, mint én is, ez is azt jelenti, nem is kell szerintem megérteni, elfogadni illene, fikázni khm...

Sanyo, aki nem japán 2011.05.19. 11:58:24

@peterszky: Nem érted vagy nem akarod érteni hogy ez a 100 millió nem a szemétbe megy hanem ennyit kell összeszedni arra hogy jöjjön a Rangers tehát nem az utánpótlás elöl veszik el tehát nem kidobott pénz. Szemben azzal az összeggel amit az állam a te taníttatásodra fordított eddig mert az baromi fölösleges volt és sajnos az is többmillióra rúg már. Te vagy a fikakirály 2.

DominiKing 2011.05.19. 12:21:25

@peterszky: Egyetértek "Sanyoval, aki nem japán", de azért én udvariasabb leszek veled.
Ez a pénz sehonnan nem fog hiányozni, mert ezt főleg a jegybevételekből és szponzoroktól akarják összehozni (úgy tudom null szaldóra számítanak). Jegybevétel meg szponzor, nem lenne utánpótlás csapat meccsén (sajnos).
Az pedig, hogy egy NHL-es csapat játszik a MAGYAR válogatottal emeli a presztizsünket. Kapásból feltudnék jó néhány tucat nemzetet sorolni, aki térdenállva könyörögne egy ilyen meccsért. Ugyanis akárkivel nem állnak le csak úgy játszadozni, ha nem tudnak a pénzen kívül még egy kis szakmaiságot is hozzátenni.
Egyébként is én nem azt írtam, hogy ez a te életedben lenne egy életreszóló élmény, hanem azt, hogy az enyémben (és gondolom még több ezer magyar jégkorongszerető életében).
Ennek ellenére tisztelem a véleményedet, ha nem is értek vele egyet.
Hajrá NHL-es Magyar Hoki!

peterszky 2011.05.19. 12:33:09

@Sanyo, aki nem japán: Hol írtam, hogy az utánpótlás elől veszik el, azt mondd már meg nekem. Ha egy ilyenre összetudják talicskázni a pénzt, akkor a létesítményhelyzet javítására miért nem? Pedig utóbbinak talán egyszer olyan eredménye lenne, hogy az NHL-es sztárokkal TÉTmérkőzéseket is játszhatna a magyar válogatott mondjuk egy olimpián.

@DominiKing: Ez teljesen korrekt. Én azt sajnálom, hogy a többezer jégkorongszerető ember igen nagy százaléka évente kétszer mutatja meg magát.

Sanyo, aki nem japán 2011.05.19. 12:49:31

@peterszky: Feledékeny vagy olvass vissza 11:31:58-kor írod. Nincs fölös 100 milla férjen már az agyadba hanem a nézők kifizetik minimális szponzori segítséggel ezt a pénzt. A jó hokit szerető tömeg egyáltalán nem kétszer mutatja magát egy évben csak ez a közönség minőségre vágyik nem pedig hozzád hasonló 10-20 fiatal fröcsögésére buzikangyalozására kissgáborozására meg egyéb trágárságára miközben a csapat szenved egy amatőrökből vagy ifikből álló ellenféllel a sárga félhomályban a pesterzsébeti szántójégen. Na az a drága öcsém 1000 forintért nem a Rangers Ladányi, Vas, Sofron stb. ellen az Arénában 10000-ért. Nem is véletlen hogy oda 100-an jártok ide meg majd 9000-en jönnek a Volán meccseken meg 3500-an vannak egy évben harmincszor.

banyszi 2011.05.19. 13:11:09

@peterszky: A létesítményhelyzet javítására azért nem, mert sztem ez nem az MJSZ dolga. A kluboknál kellene megfelelő embert tenni a megfelelő helyre, megfelelő fizetéssel és megfelelő motivációval ahhoz, hogy az általad említett dolgok megfelelően működhessenek! Nekem, de sztem hozzám hasonlóan másoknak sem adatik meg, hogy lássam a Rangerst játszani, ezen az egy eseten kívül, mert a repjeggyel együtt és a kinti árakkal számolva ez lehetetlen:(

Kegyetlen 2011.05.19. 13:12:41

a kis cuncik megtudnák, mi a hangulat :)

Uteapu 2011.05.19. 13:24:20

@Kegyetlen: A Kanadaiak közül, Svájc óta, sokan tudják mi a hangulat!:))

miki78 2011.05.19. 13:42:02

Először is ez tényleg nagy dolog!

Másodszor meg 10-12-15 ezer ft. nem sok. Ennél húzosabbak egy-egy amcsi zenekar koncertjei, pedig azok is turnén vannak, sokszor csak Prágából vagy Bécsből ugranak át!
(pl. a Rolling Stones 15000 volt a legolcsóbb jó pár éve, Metallica 13900 volt szintén a legolcsóbb, vagy most az Arénában a Slayer/Megadeth 14000 - mondanom sem kell, hogy tele volt a Stadion és az Aréna is!)

Itt is teltház lesz még akkor is, ha 15 000 lesz egy jegy! _Mert óriási reklám lesz, olyanok is mennek, aki soha máskor!

Én nem tudom, hogy ki mennék-e, de csak azért, mert nem szeretem a hokiban a tét nélküli meccseket! Jobb lenne egy NHL meccset nézni.. Ez a sport élvezhetetlen, ha nincs tét, mindenki csak magára vigyáz... De sportág népszerűsítőnek kiváló, olyanok menjenek, akik még nem rajongók, hátha megszeretik! Olyan ez, mint amikor az arénába eljönnek évente a kosárzsonglőrök, az sem a kosárlabdáról szól, a jegyek is sokba kerülnek, mégis teltház van mindig...

DominiKing 2011.05.19. 14:06:26

@peterszky: Akkor hát ez lehetne a harmadik! (A kettőhöz képest még a három is előrelépés).
Ismétlem, nincs semmi baj, hogy más a véleményed. (A stílus lehetne ugyan árnyaltabb).
Csííííz!

DominiKing 2011.05.19. 14:12:54

@Uteapu: Igazad van! Lehet azért jönnek, hogy ilyet ők is átélhessenek.
Ahhoz képest, hogy akkor még azt sem tudták, hogy mi az, hogy Hungary (eszik vagy isszák), szerintem azóta már többen megnézték a világatlaszt, hogy hol él ennyi fanatikus hoki rajongó, aki 0-9 után örömmámorban ünnapli csapatát.
Ez az igazi ökolábnyom a hokitérképen!!!!!

Uteapu 2011.05.19. 14:18:11

@DominiKing: D. Csak ne kevernék állandóan Budapestet Bukaresttel. :)

DominiKing 2011.05.19. 14:29:02

Sajnos ez így van.
Egyébként:
Mauritius - Mauritánia
Dominikai Közösség-Dominikai Köztársaság...
és biztos van számos földrajzi név amit összelehet keverni, pedig ég és föld a különbség. De ha megvernénk őket (ha nem, de csak eljönnek), akkor is biztos lehetsz, hogy ezt örökre megjegyzik. Bjudapeszt, az a hely ahol játszottunk egy meccset a MAGYAROKKAL.

leonov 2011.05.19. 15:29:43

Egy igaz alapszakaszos NHL meccs mindenképpen a "bármit megérne" kategória.

Én félek, hogy itt egyik csapat sem a legerősebb keretével játszik majd.

Rossz volt a fenti kosaras hasonlat, mert ha az allstar KHL játszik a allstar NHL , akkor kicsit közelebb lennénk.De még ez sem pontos csak közelít.

Itt lesz egy túrán lévő, előkészületi meccsen gyakorló NHL-es csapat és egy "ki tudja kikből álló(kik érnek rá-kik jöhetnek)" Magyar válogatott.

Sportértéke nem sok lehet , ám marketing és egyéb járulékos eredményei viszont annál inkább.
Bár, a NYR fanoknak olyan mint amikor isten beugrik hozzájuk egy szalonnasütésre.

Csak nehogy anyagi BUKTA legyen belőle, mert az mindennél rosszabb.

Olyan koncert szervezéses "fílingje" van a mutatványnak.Mint amikor egy zenekar Bécsben koncertezik és van az a pénz, amiért átugranak Pestre lenyomni egy haknit.HA el tudja adni a szervező elővételben a jegyek nagy részét, akkor lesz koncert, ha nem , akkor elmarad valamilyen rejtélyes technikai vagy egyéb gikszerre hivatkozva.

Voitih 2011.05.19. 15:46:14

@peterszky: Ember, ez a pénz visszajön a szponzoroktól meg a jegybevételből kb. két hét alatt. Mi köze ennek a létesítményekhez? Azokat fel kell építeni, és kb 30 év, ha egyáltalán megtérül. Ehhez gazdaságosan kellene üzemeltetni. Egyébként nagyon nagy dolog lenne, ha már csak a sajtómegjelenéseket nézed, kb 50 millió ft-nyi médiamegjelenést generál. És nem lista, hanem piaci áron.

RCH 2011.05.19. 18:21:45

Hú, gyerekek!
Belegondoltatok, mekkora fieszta lenne ott? Elôtte, közben, utána?
Emlékeztek, mikor a Kanadaiak lenyûgözve nyilatkoztak a magyar szurkolótáborról?
Nem lenne jó ezt újra megélni? Ismét tudatni a világgal, hogy a magyar szurkolók mekkora szeretettel veszik körül a csapatukat?
Vajon mekkora sajtója lenne ennek külföldön? Vajon nem nyitna-e meg újabb kapukat a tehetséges játékosok elôtt?
Vajon mikor lenne újra lehetôségünk átélni egy ilyet?

Sammer 2011.05.19. 18:47:06

Bocs, hogy megkérdezem, de néhány hete olvastam, hogy egy KHL-es csapat is szóba jöhet. Vagy az már stornó? Most komolyan, ladát osztogatnak, vagy fosztogatnak? (Budapest-Bukarest, NHL-KHL)
Akkor legyen egy Miskolc-Dinamó Moszkva :)

Lazlee 2011.05.19. 19:31:34

sőt, a kedvedért én egy Dinamo-Rangers meccsben is benne lennék. :)

Sammer 2011.05.19. 19:45:27

@Lazlee: Jó, akkor már ketten lennénk a meccsen. Eddig a jegyár 50-50 milla :)

Vincenzo90 2011.05.19. 19:50:43

5-6 ezer forintot reálisnak tartanék. Prágában sem kérnek többet a legolcsóbb jegyért tudtommal. 10-20 ezerért meg lesz kinn 100 fanatikus, meg megtölti az arénát egy rakás sznob, aki divatból elmegy, aztán 10 évig nem jelenik meg több hokimeccsen. Irigylem őket és igazságtalannak tartom, hogy azok fognak tudni zömmel kimenni, akiknek semmit nem jelent a jégkorong, de ez van, ilyen a világ rendje. Ha nem lennének ők, talán NYR és NHL sem lenne.

kerusz 2011.05.19. 20:18:08

@Vincenzo90: Az nagyjából reális is, hogy Prágában a legolcsóbb jegyek kb. feleannyiba kerültek, ugyanis az O2 Arena kb. kétszer akkora (18ezres), mint a Budapest Aréna.

banyszi 2011.05.19. 20:27:23

@Vincenzo90: Ne keseregj, látatlanban megígérem, ha játszik olyan hokis akit ismerek és lesz tiszt.jegy, akkor megpróbálok szerezni Neked egyet:) Sajnos már olyan vén vagyok, hogy nem tudom igénybe venni, általában háttal van a pályának:) Utoljára a svéd meccsen voltam ilyen jeggyel és akkorák voltak a játékosok a pályán, mint egy gyufaszál:)

csatoimi 2011.05.19. 20:38:12

@Sammer: beszállok én is! így már csak 33-33 milla fejenként! lassan egész elfogadható! :)

Sanyo, aki nem japán 2011.05.19. 20:58:32

@Vincenzo90: Félelmetesen értetlen vagy Prágában volt 800 jegy 10ezer forint alatti áron olyan helyre ahonnan távcsővel látni a pályát. AZ arénában 10-rt jó helyről lehet majd nézni a meccset. De ki vagy te hogy megítéld az embereket miközben ráadásul baromságokat írsz. Hogy gondolod hogy a vb 9000 nézőjéből 100 megy ki a NYR ellen? És szerinted van 8900 olyan "sznob" aki ugyan nem szereti a hokit de kimegy 10-20 ezerért hogy elmondhassa magáról hogy ott volt? Mondtam már gyűjts Volán és Fradi meccsenként 200 forintot pont kijön a belépőd ha nem vagy te is "sznob" simán össze fog jönni te fikakirály 3.

Rettenet tábornok 2011.05.19. 21:01:06

@shadoww: Kösz az infót!
Nekem a kassai és a pozsonyi meccsek is nagy élményt jelentettek, úgyhogy melegében szívesen megnéznén a NYR-t.

Sammer 2011.05.19. 21:06:39

@Rettenet tábornok: Én viszont úgy beindultam Kassa után, hogy meg sem állok aug 13-án Bécsig. Vienna Capitals-KaiPa.

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.05.19. 21:24:57

@Sammer: Hehe én 11-re megyek a Karpat meccsre :D. De lehet megvárom KaiPa-t is :D.

Sammer 2011.05.19. 21:51:21

@durex26: Annak csak örülnék, mert végre elmondhatnám személyesen is, hogy felejtsd el a Lokót :))))

Sammer 2011.05.19. 21:54:09

@durex26: Még várom a jegyrendelés lehetőségét, de ha valamit tudsz, kérlek szólj!

shadoww 2011.05.19. 23:13:26

@Rettenet tábornok: Pontosabban 4900Ft a Svéd és 5490Ft a Finn!!!

Kegyetlen 2011.05.20. 07:58:27

Kings-Sabres, Berlin, okt. jegyek már jó helyen.

Vincenzo90 2011.05.21. 16:48:37

Nézzenek oda, csak nem válaszol, hogy ki az egyes számú és kettes számú fikakirály, ha már én vagyok a hármas. Csak hogy elkezdjek fikázódni végre, mert úgy látszik az első király az lehet, aki ezt teszi. Vagy én nem tudom, mi kell hozzá. Nyilván fikázódás az, ha az ember azt mondja, hogy nincs pénze, vagy ha látja, mennyi sznob jár még EBEL-re is divatból. Persze akinek nem inge az normális esetben nem venné gatyára, itt mégis úgy érzem ez történt.

leonov 2011.05.22. 07:44:11

Gondolom én vagyok az egyik.

csatoimi 2011.05.22. 09:16:50

@Vincenzo90: 1: csatoimi 2: peterszky 3: jómagad. Nála ez a sorrend.

Vincenzo90 2011.05.22. 15:04:06

@csatoimi: Igen, azt tudom, hogy te lettél már fikakirálynak kinevezve, de hogy ki a másik, meg mi a sorrend, azt nem tudtam. Pedig annyira érdekelne. Minden esetre igazán megtisztelő. :D

csatoimi 2011.05.22. 15:15:07

@Vincenzo90: Itt van:
"
Sanyo, aki nem japán 2011.05.19. 11:58:24

@peterszky: Nem érted vagy nem akarod érteni hogy ez a 100 millió nem a szemétbe megy hanem ennyit kell összeszedni arra hogy jöjjön a Rangers tehát nem az utánpótlás elöl veszik el tehát nem kidobott pénz. Szemben azzal az összeggel amit az állam a te taníttatásodra fordított eddig mert az baromi fölösleges volt és sajnos az is többmillióra rúg már. Te vagy a fikakirály 2."

Uteapu 2011.05.22. 15:28:28

@Vincenzo90: Mi van, uborkaszezon? A dobogósaknak papírzsepit!
Ha jól belegondolunk, sehol sem vagytok a dobogótól.Igen komoly esélyesek vannak előttetek.

Vincenzo90 2011.05.22. 16:22:05

@Uteapu: Bevallom, nem tartom magam a visszafogottabbak közé, ha van véleményem megmondom és van sokszor határozott álláspontom. A maszatolás, meg a jól neveltség látszatát kelteni, vagy mások tiszteletét, "szeretetét" kivívni akaró álságos szürkeség nem kenyerem. Ha ez fikázás, akkor fikázás, nem hazudom, hogy aranyból van a szar, viszont általában nem kenyerem a fikázás sem, nem tudom, hogyan lettem fikakirály egy olyan megállapítástól, hogy sok a sznob a jégkorong körül újabban. Túl sok.

1885* 2011.05.22. 16:32:29

@Vincenzo90: ignore them, take it easy Vinci :)

csatoimi 2011.05.22. 17:00:10

@Vincenzo90: Nem azt kell nézni, hogy mit mondanak, hanem hogy ki mondja!

DominiKing 2011.05.22. 17:51:49

@Vincenzo90: Tök mindegy, hogy sznob-, divat-vagy fotel szurkoló csak legyünk minél többen! Jöhetnek a fikakirályok is.
Csakis a jégkorong!

Vincenzo90 2011.05.22. 20:41:58

@DominiKing: Persze, egy-egy meccsen oké szezon közben, mert a szponzornak csak a nézőszám fontos nyilvánvaló módon. Viszont egy ilyen barátságos meccs esetén nem tudok örülni a 10-20 ezer forintos jegyár mellett, mert félek, hogy rajtam kívül is rengeteg igazi hoki rajongó marad kinn, míg rengeteg sznob eljut majd. Na de nem mondhatom meg én, ki mit érdemel, nem vagyok én Isten, vagy bíróság, hogy megítéljek bárkit.

DominiKing 2011.05.23. 10:15:58

@Vincenzo90: Akkor még mindig meg van a lehetőséged, hogy TV előtt élvezd, amikor a magyar "cunami" elsöpőr egy NHL-es csapatot. Mert azt el sem tudom képzelni, hogy egy ilyen meccset ne közvetítene egy csatorna sem (nagyon remélem, hogy nem egy időben lesz II. osztályú magyar labdarúgó bajnoki vagy valami "sokkal fontosabb esemény" ami elsőbbséget élvezne).
Hajrá Magyar Hoki!

Vincenzo90 2011.05.23. 11:53:52

@DominiKing: Meglátjuk. Persze a lényeg éppen az lenne, hogy élőben láthatok egy NHL csapatot. A válogatott játszik egy NHL csapattal, ami nagy dolog, de ezt is inkább látnám élőben :P Na meglátjuk, elkezdek spórolni. :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.05.23. 14:09:19

@Vincenzo90: egy kicsit kevesebb minosegi bor, es kesz. es meg verekedni sem kell ;)

Vincenzo90 2011.05.23. 14:13:22

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: El lesz intézve a valagad! Beszélek azzal a Zsolttal! Nincs minőségi bor, se semmi, tartozás van, meg zsíroskenyér :D

csatoimi 2011.05.24. 09:33:30

Kirugták a bundás Bikovot! Ezentúl majd azok játszanak a válogatottban, akik tényleg megérdemlik!
süti beállítások módosítása