Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Ladányi támogatja a rendszerváltást

2011.05.09. 08:54: 1885*

Ladányi támogatja a rendszerváltást  2011.05.09. 08:11 F. Kapus

61 komment

Címkék: vb válogatott ladányi

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr112889109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslieke 2011.05.09. 09:37:04

Úgyszintén! Kell a változás és az erősebb csoport.

Zergling 2011.05.09. 10:18:43

jajám.
Meg fejlődni is jobban lehet.
Izgi.

Uteapu 2011.05.09. 10:22:06

Ez annyira egyértelmű, hogy nem is értem azt a 16%-ot, akik nem erre szavaztak.

veghist 2011.05.09. 10:34:25

@Uteapu: Igen, pont erre gondoltam. Szerintem innen semmivel sem lesz nehezebb feljutni. így-is úgy is át kell lépnünk az árnyékunkat, de legalább nem lesznek altató meccsek. A britektől és a lengyelektől, koreaiaktól nem nagyon tartok továbbra sem.

Uteapu 2011.05.09. 11:05:01

@veghist: A pillanatnyi helyzetben talán nincs okunk különösebben tartani az említettektől, bár a britek a "nemszeretem" kategóriába tartoznak.
Azért kíváncsi lennék, mivel indokolnák álláspontjukat a "renitens" szavazók.

zsozsi68 2011.05.09. 11:18:20

HA rendszerváltás lesz és HA nem a britek vagy ukránok rendezik, teremthetünk hazai pályát mint mindig... És igen, nagyobb értéke lesz a helyezéseknek is mint most a 2. helynek

veghist 2011.05.09. 11:20:28

És ha Korea rendez?

Uteapu 2011.05.09. 11:27:51

@veghist: Azért nekünk, a távol kelet egyszer már bejött, legfeljebb 20 szurkoló teremt hazai pályát. :)

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 11:34:08

@Uteapu: Szerintem ezt ne feszegessük, emiatt aztán ne legyen feszültség köztünk.

Lényeg, hogy józan ítélőképességgel rendelkezik a hokitársadalom java.

Legalább a régi B-csoportos vébék rangja és hangulata visszaköszönhetne, valahogy ezek a párhuzamos csoportok ezt nem adták meg.

Ezzel a D1 az A-csoport kiesőköréhez hasonlatos mezőnyt ad össze, a színvonal emelkedése az A-alja és a D1 teteje közötti színvonalkülönbséget elmoshatja rövid idő alatt.

Így, ahogy írtátok, rangja lenne a harmadik - még nem feljutó - helynek is, már jövőre is.

DominiKing 2011.05.09. 11:41:35

Jöjjön az átalakítás!
Igenis akkor is lesz esélyünk a feljutásra. Semmi másra nincs szükségünk ehhez, csak arra ami az olaszok ellen hiányzott (egy csipetnyi szerencsére).
Egyébként is a "cunami" mindent elsöpör!
ÁUK! (Áprilisban Újra Kezdjük!)
Hajrá Mgyar Hoki!

DominiKing 2011.05.09. 11:46:46

Most látom, hogy az utóbbi időben az országban folyó megtakarításoknak én is áldozatául estem, mert megspóroltam egy "a" betűt. Természetesen:
Hajrá Magyar Hoki!

Bujdy 2011.05.09. 12:02:41

Most, hogy tudom, mi van a társasági adós törvény javaslatban, sokkal optimistább vagyok!
Szerintem a MOL azért (is) halogatja a MOL Liga konkrétumait, mert ha átmegy a törvény Brüsszelben, akkor sokkal több pénzt tud adni, sokkal olcsóbban (neki)!
Ismerőssel végigszámoltuk és jelentős összegek mozdulhatnak meg!

Saccra tudja valaki, hogy mennyi lehet egy DAB, Miskolc, vagy akár Volán szintű csapat éves költségvetése?

Szerintem ha ezek a pénzek meg tudnak indulni, akkor nagyot tud előrelépni anyagilag a magyar hoki és azért azt tudjuk, hogy a pénz mindennek az alapja...

jabka 2011.05.09. 12:10:58

@veghist: Korea csak abban az esetben rendezhet egy ilyen vb-t, ha nem a világranglista alapján alakítják ki a csoportot, hanem az idei vb eredményei szerint. Mondjuk szerintem ez utóbbi lenne igazságosabb.

Voitih 2011.05.09. 12:11:31

@Bujdy: Volán kb 350-400 millió, DAB 80-90 millió

hokifan 2011.05.09. 12:16:34

egyetertek a valtozatassal pl enekes (joly joker) maradhatna orokre fehervaron senkinek nem hianyzika fovarosban elhuzhatna es jojjon ujra a Cortina Sator egy gyenge karakter nem nyerő tipus 2 vb 2 bukas meg meddig kellene tartani?

benö51 2011.05.09. 12:35:40

@hokifan: Minek menjen a fővárosba, hisz ott nincs egy csapat sem.

á.m 2011.05.09. 12:39:08

@hokifan: köze sincs a cikkhez... megint.:D

vaze 2011.05.09. 12:42:50

egy kicsit elméretezte az apéritif-et, van ilyen...

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 13:04:35

@Bujdy: Miskolc 80millió körül volt tavaly és 100millió körül lehet a jövő szezonra.

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 13:06:25

@Bujdy: Ellenben egy ütős, további fejlődést mutató MOL-ligához nem szabadna elengedni az élcsapatainkat a sógorokhoz.

barnabas7 2011.05.09. 13:18:38

@veghist: Akkor bringa és a családi ezüst megy a piacra a repjegy meg zsebbe :) :)

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 13:21:40

@hokifan: Cortina nyerő volt?
Egy videóbíróval fel se jutottunk volna.

Az írás stílusa nálad pedig nemlétező fogalom...

1885* 2011.05.09. 13:28:52

@Snow-ice-hunter: jaj ne foglalkozz vele, néha beKUKUCSKÁL ide :D és megmondja a frankót :)

Zergling 2011.05.09. 13:35:47

@Snow-ice-hunter: szerintem globálisan kell gondolkodnunk. Mindenképpen jót tenne mind a színvonalnak, mind a hokinak, ha erősebb csapatokkal tudnának játszani az életképesebb csapataink (itt párhuzamot vonhatunk a DIV1 változtatással is!)
+ azt kimondhatjuk, h a Volán EBEL szereplése is kimondottan jót tett a válogatottunknak.

Most, hogy a régió leszerepelt az VB-n (AUT, SLO, SVK), pláne ideje lenne elgondolkodni a közös bajnokságok kialakításáról, hogy egyesítsük erőinket...ehhez persze a Szlotákoknak is le kell szállni a magas lóról.

Sztem tökmindegy, hogy ki fogja össze ezeket - ha a sógorok, hát legyen - a lényeg, hogy konszenzus legyen az országok szövetségei között, és ne fogadjunk el akármilyen feltételeket.

Zergling 2011.05.09. 13:59:37

@Snow-ice-hunter:
Értem az indokokat, amiket írsz, de azt se felejtsük el, hogy az esetleges National-liga átjátszásból kimaradó csapataink (UTE, Fradi, Vasas) vagy el sem indulnak, vagy csak pofozógépek lehetnek az élcsapatoknak az újabb MOL-liga idényben - tehát a komolyabb csapatok az amúgy magas mérkőzésszám felében edzés színvonalú meccset játszanak...

Persze árnyalja a képet, ha megvalósul az átjátszás a Szlotákokkal, ez esetben tényleg van értelme a maradásnak.

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 14:01:07

@Zergling: Elvileg az UTE izmosodik, a Fradit illetően nagy a csend, ami ismerve őket lehet csak jót jelent.

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 14:01:44

@Snow-ice-hunter: Az átjátszással nem lenne magas mérkőzés-szám.

1885* 2011.05.09. 14:03:17

@Snow-ice-hunter: az UTE-tól lenyúlták a csarnokát, szóval max. szárazedzésen izmosodnak :(.

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 14:07:11

@1885*: Az se biztos még, nem egyértelmű még az augusztusi jégbeosztás.

veghist 2011.05.09. 14:12:46

Átjátszás a szlovákokkal? Miről beszéltek? Hol vannak a konkrétumok? Pár perc és előjön a Lengyel - magyar liga is.
Hol vannak a konkrétumok?
Egyelőre egy konkrét dolog van, az pedig a Nacionalliga, ezer kérdéssel. A Mol ligáról még azt se tudjuk,hogy lesz-e vagy hogy a MOL akarja-e egyáltalán hogy legyen, és nagy naívság azt hinni, hogy a törvényjavaslatra várnak...
Semmit nem kezdenek a ligával, nem reklámoznak, nem használják promócióra, nincs vele tervük...

1885* 2011.05.09. 14:16:34

@Snow-ice-hunter: dehogynem, este kilenc és reggel hat közt rengeteg lehetőségünk van, a felnőttek mondjuk majd éjfél és egy közt, a hiperaktív szuperminik meg reggel 5-és 6 közt. :(

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 14:19:12

@1885*: A reggel hattól este kilencig tartó időszakra gondoltam bizonytalanság okán.
Na mindegy, ezen ne hergeljük fel a hangulatot.

Voitih 2011.05.09. 14:20:26

@Zergling: Azért az osztrák, szlovén és a magyar hoki fejlődik, a szlovák esik, de még így is jobbak, mint mi. A szlovének jól tolták, kivéve a tegnapit, amit volt szerencsém élőben látni, a fehéroroszok nem voltak motiváltak előtte, de amit a döntő meccset letoltak az borzasztó kemény volt. Azzal a tempóval verték volna a dán, francia, norvég brigádot is, akik pedig előrébb végeztek.. A témához szólva: remélem átszervezés lesz, 5 kőkemény meccsel, két-három évig kis sanszunk lesz,de legalább fejlődünk. Öt meccset láttunk élőben Pozsonyban, hááát, tényleg történelmi esély volt az oalszok ellen, de talán időben jött a pofon, hogy mennyi minden kell még az A-csoporthoz..

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 14:28:29

@veghist: Semmi kritérium nincs, Zergling félreértett, az írásban csak egy lehetséges útkeresési javaslat volt, az ami 2009 ősze után elsikkadt.

A Molt ismerve (náluk dogozom) várjuk meg az első kinyilatkozásukat.

Uteapu 2011.05.09. 14:31:23

@Snow-ice-hunter: Nahát! Akkor miért nem lobbizol avval, ami a kezedben van a képen!:))

Snow-ice-hunter 2011.05.09. 14:35:02

@Uteapu: Avval nem lenne célravezető, he-he!
A szavaimmal próbálkozok.

Uteapu 2011.05.09. 14:37:18

@Snow-ice-hunter: Rendben de legalább vidd magaddal.:))

aeroan42 2011.05.09. 14:43:37

Ne legyen igazam, de addig megy majd a huzavona, hogy végén sem national-liga sem MOL-liga nem lesz, és akkor még a div1 első felében való bentmaradásnak is örülnünk kell majd... remélem nem így lesz...

aeroan42 2011.05.09. 14:46:57

egyébként nagyon örülnék, ha valakik már végre elkezdének azon dolgozni, hogy legyen egy ob1-es csapat Debrecenben, Jászberényben, Zalaegerszegen és Szegeden is. 3-4 csapattal csak outsiderek lehetünk, de 8-9 csapattal más lenne a helyzet...

JámborMalac 2011.05.09. 14:57:14

bár lehet, h illúzió, de miért ne lehetne egyből összevonni a MOL-ligát és a Nationaligát? legalább tegyék asztalra, minél nagyobb a kör annál jobb. amúgy is mendemonda megy a keleti, nyugati csoportról, a la nhl, akár bele is férhetne.

veghist 2011.05.09. 15:12:11

@JámborMalac: Mert vannak dolgok, amit az osztrákok mindenképp akarnak követelmény szinten. Azt mondják, mindenkit bevesznek, aki megugorja. Miért gyengítenék a bajnokságukat ballaszttal? Illetve mindig elfelejtitek a szlovénokat...

kovacsistvan · http://www.khl.hu 2011.05.09. 15:57:28

@aeroan42: Szegeden kellene egy jobb jégpálya, mert a kapu mögötti dróthálón nevetnének/szörnyűlködnének a többi csapat játékosai. Továbbá sajnos ki kell mondani, a szegedi jégpálya a jégtáncosoké. Erre a legjobb példa az volt, amikor kb. öt éve egy amatőr ligás meccsen megjelentek a jégen, hogy ők itt edzést fognak tartani. Ha jól emlékszem, nem jött el a vendégcsapat, így azon folyt a vita, hogy a Fekete Legyek játszanak egymás között, vagy jégtáncikálás lesz.

JámborMalac 2011.05.09. 18:14:28

@veghist:
nem felejtem el, nálam a nationalliga már a slo csapatokat (esetleg még horvát) is tartalmazza.
a kérdés az: ha nyitnak Mo. felé is, akkor miből áll hozzátenni még egy betűt, s nyissanak a MOL felé. talán egy ilyen bajnokság nagyobb értéke kompenzálni tudja Brassót és Csíkszeredát a magasabb utazási ktsg-ekért.

veghist 2011.05.09. 18:56:25

@JámborMalac:Persze, Voralbergből Brassó csak egy kisebb kiruccanás...

kerusz 2011.05.09. 20:07:20

@JámborMalac: Brassó és Csíkszereda kompenzálása az osztrákokat nem különösebben foglalkoztatja. Az viszont igen, hogy a csapatok jó részének inge-gatyája rámenne az oda-vissza 3000 kilométeres buszozásra vagy az azt kiváltó repülőzésre (ne feledd el, a csapatok mindegyikében vannak olyan játékosok, akik a jégkorongozás mellett dolgoznak/tanulnak). Én még abban sem vagyok biztos, hogy ha megtudják, hogy a Dunától keletre is van magyar OB I-es csapat, akkor nem dobnak egy hátast.

benö51 2011.05.09. 20:24:03

@kerusz: egyetértek veled, a plusz 360 km sok lehet nekik.

Szoljanka 2011.05.09. 20:38:21

@benö51: Honnan plusz 360 km? Fehérvártól egy százassal kevesebb....

1 drukker 2011.05.09. 21:02:10

Visszatérve az eredeti témához: Ladányi ismét bizonyította, hogy nyilatkozata összefogott és a realitás talaján maradva érvelve mond véleményt. Gondolkodása és meglátásai többségünk véleményével és így az enyémmel is találkozik. Nekem élmény olvasni a (tőle megszokott) korrekt nyilatkozatot. Tanulhatnának tőle sokan, hogy hogyan illik nyilatkozatot adni.

Mint megtapasztaltuk az EBEL színvonalát az jött elő a VB-ken is. Mi a csoportunk felső részén az osztrákok és a szlovénok a nagyobb csoport alján foglalnak helyet. Ma szerintem ez a realitás (a szerencse faktorral). Számomra kétségtelen az EBEL fejlődése, minket és a szlovénokat jobban segíti mint jelenleg az osztrákokat. A vb átszervezése meg nagyon aktuális. Teljesen más szintek vannak a csoportok tetején, mint az alján. Így igaz az, hogy bár a vb-n vannak a kötelező győzelmek és a vele szemben állítva a bekalkulált vereségek de az igazi sport élményt a közel azonos képességű csapatok "összecsapása" adja, legyen az a feljutás, vb cím elnyerése vagy a kiesés elleni küzdelem. A látvány, a szórakozás, az eladhatóság ezt kívánja meg. A "kiegyenlített" mezőnyben jó eredményt elérni nagyobb kihívás, nagyobb sportérték. Az átszervezéssel az áhított "A" csoport ennek ellenére sem elérhetetlen csak szisztematikusabb munkát követel meg minden érintettől (nem csak a játékosokra gondolok).
Átfogó jövőképet, stratégiát kell alkotni a magyar hoki társadalomnak és azt lehető legjobban megvalósítani.

Hajrá Magyar Hoki!

benö51 2011.05.10. 07:42:03

@Szoljanka: Nézd meg a Duna vonalát oda vissza és emlékezz a P. Mobilra.

Szoljanka 2011.05.10. 08:21:47

@benö51: Jaaa, hogy oda-vissza. Az más...:)

aeroan42 2011.05.10. 13:15:50

@veghist: mire gondolsz, mit kellene tennem?

veghist 2011.05.10. 13:20:21

@aeroan42: Mit tudsz? Szerintem mindenki meg tudja találni, hogy mi az, amit hozzá tud tenni. Mindegy, csak azt akartam jelezni, hogy semmi nem történik magától, csak mert jó lenne.

Tsige (Prücsök) 2011.05.10. 15:00:35

@veghist: Nem csak rajta múlik. Kaposvári vagyok, a múltkor láttam, hogy lesz jégkorong (asszem mini) meccs a Jégcsarnokban, nosza szóltam egy-két haveromnak, hogy menjünk már le megnézzük a kicsiket, meg megiszunk egy-két sört (ha lehet).
Nem találtam meghallgatásra, mert nem érdekli őket.

Nagycsapat meg nincs.

Én pl. reménykedem, hogy a kicsik pár év múlva nagyok lesznek és lehet indítani egy felnőtt csapat. És hogy akár az OB1-ben mondjuk el tudjanak indulni kellene rengeteg lové.

Szerintem lehetne bemutató meccseket játszani vidéken, olyan helyeken is, ahol nincs jelenleg csapat. Pl: Magyar Válogatott - Fehérvár (ahol a válogatottban a nem fehérvári játékosok lennének), vagy MOL liga válogatott - Fehérvár.
Így lehetne játékost és nézőt szerezni a sportnak, egy ilyenre a haverjaim is kijönnének talán.

Vannak ötletek, remélem valami illetékes is olvassa :)))))

veghist 2011.05.10. 15:44:15

@Tsige (Prücsök): Már az ötlet is sokat számít! És egyetértek, jó lenne időnként bemutatő meccs.

aeroan42 2011.05.11. 14:29:40

@veghist: azokra gondoltam elsősorban akik olyan pozícióban vannak jelenleg a magyar jégkorongban akik tehetnének a fejlődés érdekében. Nemcsak végig kell ülni egy-egy megbeszélést hanem ki kell taláni egy új koncpeciót, majd lehetőség szerint meg kell valósítani azt. Ez így megy az élet minden területén is, csak más dolgokban...
A magam részéről ahol hoki esemény van ott igyekszem megjelenni (válogatott. mol-liga, ob1, amatőr ) az 1%-ot évek óta a szövetségnek ajánlom, az ismerőseim közül sokan az én hívásomra láttak először élőben hokit, segítek amatőr csapatoknak amiben tudok stb-stb... a tapasztalat az sajnos, hogy évről-évre nehezebb MO-n a jégkorongot fenn tartani, ezért lenne szükésg egy kis frissítésra, esetleg reformokra...
süti beállítások módosítása