A vb első szakasza este véget ér 2011.05.04. 13:46 Hblog
A vb első szakasza este véget ér
2011.05.04. 18:18: Vincenzo90
64 komment
Címkék: vb videók
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr622877696
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.05.04. 18:28:15
Na a sógorék ezt benyelték.
miki78 2011.05.04. 18:30:19
@durex26: El kéne gondolkozniuk talán, h jó-e nekik, h az EBEL csapataik tele vannak légióssal, bár gondolom ezért akarják a Nationalligát felfejleszteni..
Vincenzo90 2011.05.04. 18:31:48
Ellenben a másik meccs nagyon izgalmas.
realtvsport.com/channel.php
Nemsokára hosszabbítás kezdődik. Dán kapus elhagyta a bárdját, úgy védett egy bombát, ebből 3 az 1 ellen dán kontra, ami úgy akadt meg, hogy egy lett nemes egyszerűséggel ráfeküdt a korongra a pálya kellős közepén... :D Izgalmas. Szétlövik a baltiak a dánok kapuját.
realtvsport.com/channel.php
Nemsokára hosszabbítás kezdődik. Dán kapus elhagyta a bárdját, úgy védett egy bombát, ebből 3 az 1 ellen dán kontra, ami úgy akadt meg, hogy egy lett nemes egyszerűséggel ráfeküdt a korongra a pálya kellős közepén... :D Izgalmas. Szétlövik a baltiak a dánok kapuját.
jabka 2011.05.04. 18:41:24
Jönnek a büntetők Pozsonyban a dán-lett meccsen:
www.firstrowsports.eu/watch/63161/1/watch-iihf-world-championships-2011-:-denmark-vs-latvia.html
www.firstrowsports.eu/watch/63161/1/watch-iihf-world-championships-2011-:-denmark-vs-latvia.html
Vincenzo90 2011.05.04. 18:45:14
Ezt fogta a lett kapus, de a csatáruk elszúrta. 1/0 mindkét oldal :P
hüjeliba 2011.05.04. 18:48:30
A május 18.-i Szlovén-Magyar-Osztrák szövetségek közötti megbeszélésen lesz téma bőven : EBEL, National liga, DIV1 vb.
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 18:48:49
Brrrr...
A lettek hiába nyomták meg a végét, a lutri-büntetőkhöz kerültek, ahol szó szerint bénáztak...
A lettek hiába nyomták meg a végét, a lutri-büntetőkhöz kerültek, ahol szó szerint bénáztak...
jabka 2011.05.04. 18:50:42
Christensen eldöntötte; az Övé volt az egyetlen sikeres büntető! Dánia a 12 közé jutott, Fehéroroszország után Lettország is a kiesés elkerüléséért kell, hogy küzdjön. Mondjuk nem hiszem, hogy így a szlovén, osztrák kettősnek sok esélye lenne a bentmaradásra...
miki78 2011.05.04. 18:52:03
Akkor most lett-osztrák-belarusz-szlovén játszik a bentmaradásért? Kemény lesz jövőre a divI.
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 18:52:03
Nem gondoltam volna, hogy belarusz és lett csapat is a kiesőzónába kerül.
Láthatóan fejbe dőlt el, egyikük se bírta...
Ez nagyon rossz hír a szlovén-osztrák kettősnek, a belarusz-lett kettős ellen bizony kutya nehéz dolguk lesz, különösen a sógorokat látom így biztos kiesőnek.
Láthatóan fejbe dőlt el, egyikük se bírta...
Ez nagyon rossz hír a szlovén-osztrák kettősnek, a belarusz-lett kettős ellen bizony kutya nehéz dolguk lesz, különösen a sógorokat látom így biztos kiesőnek.
vaze 2011.05.04. 18:54:39
jó hír viszont, hogy ha az idei tendenciák folytatódnak, akkor szerintem egy időre elnapolódik a 16 csapatos vébé szűkítése...
Vincenzo90 2011.05.04. 18:56:11
@vaze: Értelmetlen lenne amúgy is, a kicsiket végképp leszakítanák vele csak.
vaze 2011.05.04. 18:58:44
@Vincenzo90: nem volt az olyan rég, hogy ne emlékezzünk rá, hogy mégis a legkomolyabban felmerült...
jabka 2011.05.04. 19:02:22
@vaze: Szerintem marhára nem jó ez így, hogy néhány alsóházi meccsen és egy vagy két div1-es derbyn dől el, hogy ki játszhat a soron következő világbajnokságon. Az lenne a legnagyobb áttörés ha a hokiban is ahhoz hasonlóan rendeznének selejtezőket, ahogy a fociban vagy kézilabdában. Legfeljebb a legjobb 6-8 válogatott lenne ott automatikusan, a többiek részére lehetne egy kétszakaszos selejtező sorozat mindig ősszel. Tavasszal meg maga a vb.
Véleményem szerint ez a rendszer izgalmas, de nem biztos, hogy igazságos!
Kíváncsi lennék, kinek mi erről a véleménye!
Véleményem szerint ez a rendszer izgalmas, de nem biztos, hogy igazságos!
Kíváncsi lennék, kinek mi erről a véleménye!
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 19:06:29
Így, hogy a belarusz-lett kettős is kiesőkörbe került (ez az osztrák-szlovén kettős helyzete így nagyon nehézzé vált), figyelmeztető, hogy a világranglista 10. és 12. helyezettje került így most oda.
Az elmúlt években az amerikai és szlovák csapat is megfordult itt, szóval:
@vaze: Bizony, zárul az olló színvonal-különbség terén.
Néhány éve még sorjáztak a nyolc-kilenc gólos különbségek az eleje és vége között a csoportmeccseken, ez látványosan csökkenő tendenciát mutat.
Ez csökkenti majd a szűkítés-lobbi hangját.
Az elmúlt években az amerikai és szlovák csapat is megfordult itt, szóval:
@vaze: Bizony, zárul az olló színvonal-különbség terén.
Néhány éve még sorjáztak a nyolc-kilenc gólos különbségek az eleje és vége között a csoportmeccseken, ez látványosan csökkenő tendenciát mutat.
Ez csökkenti majd a szűkítés-lobbi hangját.
jabka 2011.05.04. 19:06:59
@jabka: Persze ez csak akkor lenne aktuális, ha az IIHF szeretne nyitni más piacok felé is, illetve fel akarná számolni ezt a kicsit belterjes rendszert, jelesül, hogy mindig ugyanazok játszák a főszerepet a vb-ken. Persze ez csak az én véleményem és nem biztos, hogy így gondolnám ha mi is stabil "A" csoportosok lennénk...
Zigi 2011.05.04. 19:08:08
Ahogy elnézem sógorék jönnek jövőre a divízió I-be. Ha már itt nem lehet, akkor jó lenne ha náluk rendeznék a vébét, mondjuk Bécsben, biztos sok magyar szurkoló lenne.
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 19:08:18
@jabka: Gyakorlatilag megvalósíthatatlan, bár elméletileg jó gondolat.
A jövő évtől minden bizonnyal már kettő kerül fel egy baromi erős D1 csoportból, szóval ez az egymeccses faktor csökken.
A jövő évtől minden bizonnyal már kettő kerül fel egy baromi erős D1 csoportból, szóval ez az egymeccses faktor csökken.
Henry The Navigator 2011.05.04. 19:09:59
@jabka: Az új rendszer pont ezért lenne igazságosabb és reálisabb, mert hét meccsen dőlne el a sorrend.A Divizió I-ben pedig öt kőkemény mérkőzés lenne,nudli csapatok nélkül.
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.05.04. 19:13:28
Na a lehető legrosszabban alakult a szlovén-osztrák csapatoknak. Na jövőre újra nekifutunk mindhárman :D.
jágör68 2011.05.04. 19:13:38
Ahogy elnéztem az apró játékosokkal feláló cspatoknak nem sok jó termett (osztrákok).
De a magas német és szlovén is egész jól megy.
És nem nagyon van már '75-ös születésű sem a rostereken, de lassan '80-as sem.
De a magas német és szlovén is egész jól megy.
És nem nagyon van már '75-ös születésű sem a rostereken, de lassan '80-as sem.
jabka 2011.05.04. 19:19:18
@Snow-ice-hunter: Azért azt ne felejtsük el, hogy az átszervezés még nem eldöntött tény. Döntés csak a jövő heti ún. szünnapon lesz.
@Henry The Navigator: Igazad lehet, de az én ötletem talán azért lehetne jó mert akkor ősszel is lennének kőkemény selejtező meccsek és ezeket játszhatnák a mostani Eurochallenge játéknapokon.
Tavasszal a gyengébbek előselejteznének, ősszel pedig a versenyben maradókhoz csatlakoznának a többiek és mondjuk 20 csapat 5 db négyes csoportban játszana a két két továbbjutó helyért. (USA,CAN,RUS,CZE,FIN,SWE lenne a hat kiemelt) Talán hosszú távon megvalósulhat egy efféle rendszer!
@Henry The Navigator: Igazad lehet, de az én ötletem talán azért lehetne jó mert akkor ősszel is lennének kőkemény selejtező meccsek és ezeket játszhatnák a mostani Eurochallenge játéknapokon.
Tavasszal a gyengébbek előselejteznének, ősszel pedig a versenyben maradókhoz csatlakoznának a többiek és mondjuk 20 csapat 5 db négyes csoportban játszana a két két továbbjutó helyért. (USA,CAN,RUS,CZE,FIN,SWE lenne a hat kiemelt) Talán hosszú távon megvalósulhat egy efféle rendszer!
jágör68 2011.05.04. 19:23:38
Ja és 6 nap 7 sérült, ha jól számoltam?
Kíváncsi vok, meddig engedélyezik még ennyire az ütközéseket.
Kíváncsi vok, meddig engedélyezik még ennyire az ütközéseket.
Zigi 2011.05.04. 19:28:29
@jabka: De ha mondjuk elbuknánk az őszi selejtezőkön, akkor meg tavasszal maradnánk meccs nélkül.
miki78 2011.05.04. 19:28:58
@jabka: A bajnokságok miatt ezt nem lehet megoldani, nincs a selejtezőkre hely naptárban. (a bl-t sem lehet emiatt tető alá hozni) Másrészt meg évente van VB, ha lennének selejtezők, akkor ez végképp lehetelen lenne!
jabka 2011.05.04. 19:33:12
@Zigi: Nem,mert valószínűleg nekünk kellene előselejtezni is, ahogy a Téli Olimpiára. Egyébként ez az általam kitalált - egyelőre teljesen elméleti - rendszer, ahhoz is hasonlíthatna.
Zigi 2011.05.04. 19:33:31
Jó ez így, annyit tennék még hozzá, hogy a leendő div.I-et nem hat csapattal, hanem nyolccal rendezném.
jabka 2011.05.04. 19:34:56
@miki78: Pedig van ám novemberben és decemberben is válogatott hétvége, akkor lehetne lebonyolítani ezeket a selejtezőket.
jabka 2011.05.04. 19:37:29
@Zigi: Ez mondjuk nem lenne rossz két feljutóval és kiesővel. Ebben az esetben a div1/B is nyolc csapatos lenne meg a div2 is két nyolc csapatos egymás alá rendelt csoportból állna. Megszűnne viszont a div3.
Henry The Navigator 2011.05.04. 19:40:28
Én a Téli Olimpia évében nem rendeznék VB-ket, akkor lenne egy hosszabb idény az összes bajnokságban és minden válogatottnak lehetne plusz 1 éve a csapatépítésre.A nagy esemény akkor úgy is az olimpia.
Zigi 2011.05.04. 19:40:29
@jabka: Egy divíziós VB két hétig tarthatna, naponta két meccsel, így mindenki kétnaponta játszaná a meccseit.
miki78 2011.05.04. 19:46:47
@jabka: Csak a khl-ben, nhl-ben nincs szünet, sok csapat csak a B csapatával lenne ott. Na meg 3 nap alatt nyomnád le a selejtezőket? És mikor lennének a felkészülési időszakok?
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2011.05.04. 19:48:10
Mondjon bárki bármit, számomra attól is szép sportág a jégkorong, hogy évente van világbajnokság, fix csoportokkal.
Vincenzo90 2011.05.04. 19:53:34
Ahhoz, hogy változzon a rendszer előbb fel kell zárkóztatni a kisebbeket. Ehhez pedig pont a jelenlegi rendszer a legjobb. Ráadásul pont ettől kevésbé belterjes. Ha minden négy évben ugyan az az 5-6 csapat játszana egy döntőt, az senkit nem érdekelne.
vaze 2011.05.04. 19:55:33
@kovacsistvan: így van! ez egy nagyon jól végiggondolt és szépen felépített rendszer, az biztos, hogy mi innen nem fogunk ennél jobbat kitalálni... ahogy egymásra épülnek a divíziók, felnőttben, juniorban, ifiben - szóval a dolog sokkal komplexebb annál, mint aminek tűnik. arról nem beszélve, hogy minden országban a sport alapja a nemzeti bajnokság, a bl-t és minden "nemzetköziséget" a vébé pótol - ezért is van minden évben!
Henry The Navigator 2011.05.04. 20:12:48
@miki78: Ez így van, pont ezért írtam azt, amit...
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 20:31:29
Véleményem szerint az a rendszer lenne most a legideálisabb, ami a divízió megalkotásokig élt, 2001-ig, aktualizálva.
Azaz a klasszikus A-B-C-D illetve már E csoportokkal.
A 16-os létszámra bővült elit-vébé az elmúlt években létjogosultságot szerzett (részleteztem 19:06h-kor), ez korrekt így.
A divíziók alatta átalakulnának egységes B-C-D-E vébékké, a jelenleg 30 alsóbb osztályú válogatott (12 D1, 12 D2 és 6 D3) 8 fős B-C-D-E vébékkel mehetne tovább.
Az E-vébét selejtező előzné meg, ahogy a D3-hoz eddig is alkalmazott volt néha (kis előzetes rostálás nem ártana ott ld. az idei őrületes különbségeket a D3-ban: www.snowhunter.extra.hu/index_elemei/hoki2011.png ).
A 8 fős vébék vagy körmérkőzéssel dőlhetnének el (ez 8 résztvevővel 21 meccs), ahogy régebben, avagy pl. két négyes csoporttal és tovább cizellálva (15-16mérkőzés körül jönne ki).
Azaz a klasszikus A-B-C-D illetve már E csoportokkal.
A 16-os létszámra bővült elit-vébé az elmúlt években létjogosultságot szerzett (részleteztem 19:06h-kor), ez korrekt így.
A divíziók alatta átalakulnának egységes B-C-D-E vébékké, a jelenleg 30 alsóbb osztályú válogatott (12 D1, 12 D2 és 6 D3) 8 fős B-C-D-E vébékkel mehetne tovább.
Az E-vébét selejtező előzné meg, ahogy a D3-hoz eddig is alkalmazott volt néha (kis előzetes rostálás nem ártana ott ld. az idei őrületes különbségeket a D3-ban: www.snowhunter.extra.hu/index_elemei/hoki2011.png ).
A 8 fős vébék vagy körmérkőzéssel dőlhetnének el (ez 8 résztvevővel 21 meccs), ahogy régebben, avagy pl. két négyes csoporttal és tovább cizellálva (15-16mérkőzés körül jönne ki).
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 20:38:36
@Snow-ice-hunter: Így lecsökkenne az alsó osztályokban az egy meccses szindróma, különösen egy nyolcfős körmérkőzéses vébén, ami 28 meccset jelent, elnézést.
Ennek rangja lenne, igazi vébé hangulattal, ami most a Divíziókban, kevés résztvevővel és meccsel ritkán adódik.
Régen volt ilyen, pl. a számunkra kedves 1983-ban: en.wikipedia.org/wiki/1983_World_Ice_Hockey_Championships
A sok új ország miatt most ezt kellene D és E csoportokkal kiegészíteni.
Mondom, igazi rangja lenne az alsó osztályú vébéknek.
Ennek rangja lenne, igazi vébé hangulattal, ami most a Divíziókban, kevés résztvevővel és meccsel ritkán adódik.
Régen volt ilyen, pl. a számunkra kedves 1983-ban: en.wikipedia.org/wiki/1983_World_Ice_Hockey_Championships
A sok új ország miatt most ezt kellene D és E csoportokkal kiegészíteni.
Mondom, igazi rangja lenne az alsó osztályú vébéknek.
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 20:41:13
@Snow-ice-hunter: Jah, minden osztályban két-két csapat menne fel és esne ki.
Szép is lenne, szerintem.
Szép is lenne, szerintem.
barnabas7 2011.05.04. 21:29:04
Jáááj de nem szeretnék jövőre Magyar-Lett vagy Magyar-Belorusz meccset a DIV1ben... Mondjuk ha a Ausztria kiesik és megnyeri a rendezést akkor hazai pályán leszünk... :)
barnabas7 2011.05.04. 21:29:48
USA esik össze szépen, 4-1 a svédeknek
Gaudi 2011.05.04. 22:08:28
Elképesztő, mennyire nem jön össze semmi a finneknek. Meg persze Pavelec is ihletett állapotban van...
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 23:00:02
A svédek jól meghányták az amerikaikat, he-he!
A cseh-finn igen jó meccs volt, a csehek hihetetlen kapusteljesítménnyel nyertek.
Az állás ömlesztve: www.snowhunter.extra.hu/index_elemei/hoki2011a.png
A cseh-finn igen jó meccs volt, a csehek hihetetlen kapusteljesítménnyel nyertek.
Az állás ömlesztve: www.snowhunter.extra.hu/index_elemei/hoki2011a.png
Snow-ice-hunter 2011.05.04. 23:04:08
@Snow-ice-hunter:
E csoport:
A németeknek és a cseheknek elég Dániát verni a biztos középdöntőhöz.
A szlovákoknak csoda kell ehhez, a dánok esélytelenek.
F csoport:
A szerintem tuti negyedöntős kanadaiak mögött a franciákat (ez már erős lesz nekik) kivéve bármi lehet,a svédeknek van még leheletnyi előnyük.
E csoport:
A németeknek és a cseheknek elég Dániát verni a biztos középdöntőhöz.
A szlovákoknak csoda kell ehhez, a dánok esélytelenek.
F csoport:
A szerintem tuti negyedöntős kanadaiak mögött a franciákat (ez már erős lesz nekik) kivéve bármi lehet,a svédeknek van még leheletnyi előnyük.
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2011.05.05. 08:44:16
@suzuka: Ruutuban benne volt a bazdmeg. Csak a másik típusú bazdmeg.
1116001 2011.05.05. 10:32:39
Hazaértem a svéd-amerikai meccsről.
Elképesztően jó meccs volt. Legalábbis amiket eddig élőben láttam:) Hihetetlen tempókülönbség van a felső és az alsóház között (pl osztrák-norvég meccs). És amilyen cseleket néha csináltak a svédek. Szenzációs volt.:)
Elképesztően jó meccs volt. Legalábbis amiket eddig élőben láttam:) Hihetetlen tempókülönbség van a felső és az alsóház között (pl osztrák-norvég meccs). És amilyen cseleket néha csináltak a svédek. Szenzációs volt.:)
Voitih 2011.05.05. 11:01:13
@1116001: A svéd-osztrák meccsen ez annyira nem látszott. Sokkal több helyzete volt a szomszédoknak, az tény, hogy ezeket be kellett volna ütni...
1116001 2011.05.05. 11:11:04
@Voitih: Kell hozzá megfelelő ellenfél aki szintén a gyors játékban érdekelt:)
Egyébként tegnap az osztrákok nagyon gyengén játszottak. Norvégok nagyon könnyedén átjátszották őket. Az osztrákok meg itt is elpuskázták a helyzeteiket.
Végén a sógorék drukkerei a szlovákokat éltették kínjukban. A frusztrál hazai szurkerek pedig örömmel csatlakoztak, ha már nem ott játszik a szlovák válogatott.
Egyébként tegnap az osztrákok nagyon gyengén játszottak. Norvégok nagyon könnyedén átjátszották őket. Az osztrákok meg itt is elpuskázták a helyzeteiket.
Végén a sógorék drukkerei a szlovákokat éltették kínjukban. A frusztrál hazai szurkerek pedig örömmel csatlakoztak, ha már nem ott játszik a szlovák válogatott.
diványka 2011.05.05. 15:55:44
sziasztok,
kicst offtopic, de nem tudjátok véletlenül, hogy Kassán az arénába beengedik-e fényképezőt?
Köszi!
kicst offtopic, de nem tudjátok véletlenül, hogy Kassán az arénába beengedik-e fényképezőt?
Köszi!
1116001 2011.05.05. 16:21:42
@divany: A nagyobb gépeket nem hiszem. Motozás, fémdetektorozás is van. A bejárat előtt van megörzző ahol fényképezőket, táskákat, kabátokat is le lehet adni 0,5euroért.
A nézőtérre még a büfében vásárolt italt sem lehet bevinni! Rendezők nem engednek leülni akkor, kizavarnak. Hülyeség de ez van:)
A nézőtérre még a büfében vásárolt italt sem lehet bevinni! Rendezők nem engednek leülni akkor, kizavarnak. Hülyeség de ez van:)
diványka 2011.05.05. 16:53:01
@Rossonero_HUN: holnap délelőtt megyünk, autóval. haverék szervezték, igazából én csak beültem hozzájuk szóval ha a kérdésed arra irányul - nem tudom van-e még hely. hazafelé meg szombat reggel jövünk majd..
@1116001: háát.. nem örülök, nekem egy canon500d-m van, teleobival.. nem örülök. :(
@1116001: háát.. nem örülök, nekem egy canon500d-m van, teleobival.. nem örülök. :(
freddyD 2011.05.05. 16:53:38
OFF:
Jó hír, EU rábólintutt a látványsportok támogatására!
nol.hu/sport/brusszel_igent_mondott__milliardok_erkezhetnek_a_magyar_sportba
Jó hír, EU rábólintutt a látványsportok támogatására!
nol.hu/sport/brusszel_igent_mondott__milliardok_erkezhetnek_a_magyar_sportba
Voitih 2011.05.05. 18:01:20
@miki78: Szerintem nincs teljesen igazad, az érem másik oldala, hogy a fiatalok ebben az iramban szocializálódnak, könnyebben tudnak fejlődni a magas színvonalú bajnokságban. A pontrendszer is a légiós-hazai egyensúlyt szolgálja, bár ezen a vn-n nem jók az osztrákok. A szlovéneket én hasonló erősségűnek véltem, 5-0-ra vezetnek a lettek ellen.. Lesz bajunk jövőre.
kelet-europa 2011.05.05. 19:02:32
@Voitih: Persze, kellenek az EBEL-be a légiósok, de azért az túlzás osztrák szemmel nézve is, hogy a csapatok első soraiban csak mutatóban vannak hazaiak. A pontrendszer meg kamu egy kicsit: 1. nem ismerjük, 2. egy ex-NHL-es kanadai, aki sose volt válogatott vagy egy osztrák válogatott ér-e többet? De még ha egál is a pontszámuk, a játéktudásuk szvsz nem... na mindegy, ez az ő bajuk, de biztos, hogy ők is látják, ezért akarják erősíteni a hátországot.
kerusz 2011.05.06. 16:08:30
@kelet-europa: De ez nekünk nem baj, amíg a Volánban főleg magyar játékosok játszanak. Hogyhány légiós van a Vienna Capitalsban meg a többi csapatban, az meg legyen az osztrákok gondja.