Hogy látták a vb-t a játékosok 2. 2011.04.27. 17:32 F.Kapus
Hogy látták a vb-t a játékosok 2.
2011.04.27. 21:05: Raon
52 komment
Címkék: vb
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr772860474
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
exL:1 2011.04.27. 21:56:02
Hetényi önértékelése reális,jobban látja most a helyzetet ,mint a vb-n a korongot.Godó,nem kell ehhez az értékeléshez szakembernek lenni , még az a szurkoló is aki most látott életében először hoki meccset , is látta hogy Sofival ketten ti érdemelnétek meg a képzeletbeli 10es osztályzatot.
Rock me Amadeus 2011.04.27. 22:15:27
Sommásan:
Ez a VB egy bukta volt. Sator takarodj!
Ez a VB egy bukta volt. Sator takarodj!
Enzo Molinari 2011.04.27. 22:16:51
Palkó 7 szerényen :-)
jágör68 2011.04.27. 22:19:10
@Enzo Molinari:
Ha felvetted a meccset nézd meg a 2. harmadban miket művel az ÖSSZES cseréjében.
Az olasz védelmet dícséri, hogy azokból nem lett gól.
Ha felvetted a meccset nézd meg a 2. harmadban miket művel az ÖSSZES cseréjében.
Az olasz védelmet dícséri, hogy azokból nem lett gól.
zsozsi68 2011.04.27. 22:44:12
Mindenki (még ő maga is) Hetét bántja, kérdem én azok a védők hány pontot érdemelnek akik az első olasz gólnál egyedül (?) hagytak két támadót a kapunk szájában és kiszolgáltatták nekik a kapust??? Egyet hibázott miután a védő végighátrálta a pályát a csatárral szemben... Jó éjt
exL:1 2011.04.27. 22:54:19
@jágör68: Nem bűnbak,mert nem csak miatta ment el a meccs,mivel csapatjáték,de a leggyengébbek egyike volt.Hazai rendezésű vb-n sokkal gyengébb ellenfelek ellen sikerült neki avstagon 90 % alatt védenie.Olaszok elleni bekapott 2.gól után eszembe jutott egy satosaari nyilatkozat.Talán emlékszel a meccsre ,múlt szezonban hazai jégen Kac ellen 1-1 volt a végeredmény ,Tommi mindent fogott.Mérkőzés végén a riporter megdícsérte,erre ő azt mondta.Nem történt semmi különös,a védők jól blokkoltak,ami lövés kapura jött azt mind látta,és feltudott rá készülni. Ha egy jó ebel kapus látja a lövést azt meg is fogja! " / Nyilván nem arra gondolt hogy 5centiről face to face / A 2.olasz gól elég messziről jött senki és semmi nem takarta a kilátást,egyszerűen mellé nyúlt.Ifi kapus védte volna.Hetényi nagyon jó képességű kapus ,neki az ilyen lövés nem okozhatott volna gondot, de mégis okozott,nem is kicsit ,nagyot,és nagyon fájót.Ilyen lehetőség ,mondhat bárki bármit nem lesz az életben még1.Hazai vb , szeznzációs első sor,előre istenitett kapusok,egy azaz 1 ellenfél van csak ,lekell győzni és megvan a nagy álom.Nem sikerült.Vb átszervezés,fiatalítás miatt nem valószínű hogy 10éven belül lesz esélyünk feljutni,max 3-4 .hely az ami reális lehet,de nagyon max.Nézd meg az ukrán csoportot,ott négy komoly csapat volt 1 feljutó helyre,itt kettő.
Enzo Molinari 2011.04.27. 23:13:47
@jágör68: Felvettem, majd nyáron megnézem, akkor már ki leszek éhezve a hokira, de a hetest a klasszisához képest kicsit akkor is erősnek érzem, de elfogadom, mert ő csak jobban tudja.
szanisz 2011.04.28. 01:50:42
@exL:1:
szerintem túl sötéten látod a jövőbeli esélyeinket, a fájdalom beszél belőled. Ne értsd félre, mindannyiunk kicsit beleőrültünk a szombati meccsbe.
Reálisan nézve a jövő évi csapatunk még erősebb lehet, akár Palkó nélkül is. Remélem, jövőre még játszik, ahogy már elhangzott, az olaszoke ellen forintos korongokat osztott, csak a véletlen műve, hogy nem gólpasszokról beszélünk most.
Sapporoban is idegen földön jutottunk fel, és a szombati meccs eleje is azt sugallta nekem, hogy a hazai pálya akár hátrány is lehet, a görcsösség miatt. Jövőre játszunk a britekkel, Koreával, az ukránokkal, és a két kiesővel. Kurva kemény, de akár egy körbeverésből is meglehet a feljutás. Nekünk, akik a hipermegadöntőkön hajlamosak vagyunk az elején csúnyákat betlizni, kapóra jöhet, hogy több kemény meccse lesz minden csapatnak. Itt nem lehet az, ami tavaly, és idén is. Az összes meccsen jobbak vagunk mint a "nagy ellenfél", csak éppen ellenük nem. Én bizakodom.
szerintem túl sötéten látod a jövőbeli esélyeinket, a fájdalom beszél belőled. Ne értsd félre, mindannyiunk kicsit beleőrültünk a szombati meccsbe.
Reálisan nézve a jövő évi csapatunk még erősebb lehet, akár Palkó nélkül is. Remélem, jövőre még játszik, ahogy már elhangzott, az olaszoke ellen forintos korongokat osztott, csak a véletlen műve, hogy nem gólpasszokról beszélünk most.
Sapporoban is idegen földön jutottunk fel, és a szombati meccs eleje is azt sugallta nekem, hogy a hazai pálya akár hátrány is lehet, a görcsösség miatt. Jövőre játszunk a britekkel, Koreával, az ukránokkal, és a két kiesővel. Kurva kemény, de akár egy körbeverésből is meglehet a feljutás. Nekünk, akik a hipermegadöntőkön hajlamosak vagyunk az elején csúnyákat betlizni, kapóra jöhet, hogy több kemény meccse lesz minden csapatnak. Itt nem lehet az, ami tavaly, és idén is. Az összes meccsen jobbak vagunk mint a "nagy ellenfél", csak éppen ellenük nem. Én bizakodom.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.28. 07:40:45
Nyugi Zolika, nem voltal roszabb mint a vedoink. Csak a te hibad latvanyosabb.
kapusLaci 2011.04.28. 08:07:15
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Igy igaz!Hegyi a 2-ik golnál nem hogy zavarja a csatárt,elkorcsojázott töle.Az elsö golrol ne is beszéljünk,3 ember üresen maradt a kapu elött.
Szupert senki se emlegeti.Átlagba jol védett,de a hosszabbitásban bekapott gol az igenis foghato volt!Egy ilyen meccsen egy "tapasztalt"kapus az ö korába toppon kéne legyen.
Arrol ne is beszéljünk hogy amikor megtudta hogy nem ö kezd az Olaszok ellen,a kötelezö délutáni pihenés helyett le és feljárt a stadion körül.
Nem egy profi hozzáállás szerintem!!!@exL:1: Igazad van abba hogy a következö évek sokkal nehezebbek lesznek,föleg védelembe kéne sokat fejlödjünk.
Még ha 2 évet játszana az idösebb generácio akkor talán oda fejlödnének a fiataljaink hogy 3-4 év mulva ismét ütöképes csapatunk lesz.
Átlagba a teljesitménnyel,de föleg a szivvel megvagyok elégedve!
A közönség szenzácios volt mint mindig!!!
Szupert senki se emlegeti.Átlagba jol védett,de a hosszabbitásban bekapott gol az igenis foghato volt!Egy ilyen meccsen egy "tapasztalt"kapus az ö korába toppon kéne legyen.
Arrol ne is beszéljünk hogy amikor megtudta hogy nem ö kezd az Olaszok ellen,a kötelezö délutáni pihenés helyett le és feljárt a stadion körül.
Nem egy profi hozzáállás szerintem!!!@exL:1: Igazad van abba hogy a következö évek sokkal nehezebbek lesznek,föleg védelembe kéne sokat fejlödjünk.
Még ha 2 évet játszana az idösebb generácio akkor talán oda fejlödnének a fiataljaink hogy 3-4 év mulva ismét ütöképes csapatunk lesz.
Átlagba a teljesitménnyel,de föleg a szivvel megvagyok elégedve!
A közönség szenzácios volt mint mindig!!!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.28. 08:30:52
@kapusLaci: szerintem Hete 2. es Szuper utolso golja koze, kisebb nagyobb tulzassal egyenlosegjelet lehet tenni.
De ez mar annyira de annyira mindegy...
De ez mar annyira de annyira mindegy...
Ilthis. 2011.04.28. 08:34:52
Én valahogy nem tudom ennyire negatívan nézni a dolgokat, ahogy itt sokan látják. Maradjunk a realitások talaján. Amíg nincsenek A csoportos körülmények, addig nincs miről vitázni. Oké, aláírom, hogy voltak gyermeteg hibák, amik ezen a szinten kőkeményen megbosszulják magukat, de úgy gondolom, amíg mondjuk egy edzésre teljes felszerelésben kell buszra szállni, több száz métert kell megtenni az öltöző és a pálya között, mérkőzés közben kirámolják az egész öltözőt, barbár körülmények között kell öltözni, OB1-es csapatok nem tudnak egyik napról a másikra tervezni, az utánpótlás csapatokról nem is beszélve és még sorolhatnám hosszasan, addig sajnos nincs miről beszélni.
Túlságosan magasra tettük a mércét, amit egyesek pszichésen nem tudtak megemészteni, pláne egy kapus, akik köztudottan egy másik világ.
A játéktudásunk alapján ezen a szinten nem a fent felsorolt dolgok kellenének, hogy problémát okozzanak, hanem pl. az, hogy most a csapat mellé hány sportpszichológust szerződtessünk. Úgy vélem, a magyar hoki körülményeihez képest túlságosan nagyok az elvárások.
Túlságosan magasra tettük a mércét, amit egyesek pszichésen nem tudtak megemészteni, pláne egy kapus, akik köztudottan egy másik világ.
A játéktudásunk alapján ezen a szinten nem a fent felsorolt dolgok kellenének, hogy problémát okozzanak, hanem pl. az, hogy most a csapat mellé hány sportpszichológust szerződtessünk. Úgy vélem, a magyar hoki körülményeihez képest túlságosan nagyok az elvárások.
somagyik 2011.04.28. 08:39:11
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Örök szabály: a gólt a kapus kapja.
(25 évig kapus voltam)
Örök szabály: a gólt a kapus kapja.
(25 évig kapus voltam)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.28. 08:43:10
@somagyik: ennyi. csak hat ha vedok nelkul jon a csatar, azt meg buntetolovesnek hivjak, nem pedig csapatjateknak.
Ilthis. 2011.04.28. 08:46:53
Ha már a vereség okait boncolgatjuk és a kapusok hibáit szapuljuk, akkor azért arról se feledkezzünk meg, hogy legalább akkora bődületes -ha nem nagyobb- hiba volt az első harmad végén védőharmadból palánkon kívülre emelni a korongot, s ebből a kiállításból gólt kapni. Tehát badarság a kapusok nyakába varrni az egészet.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.28. 09:12:07
@Ilthis.: igy van. de ha mar errol van szo, vegignezhetjuk a meccset es ki irogathatjuk percrol percre hogy ki hol mit hibazott.
csak nem ertem minek.
minek kell bunbakokat keresni.
elso pillanattol tudtuk hogy nem mi vagyunk az eselyesek.
most meg hisztizunk.
es ahogy irtad KISSE magasra van teve a merce, a lehetosegekhez kepest.
csak egy peldat mondok: tegnap, kozos szmini-mini edzesen, a gyakorloban 91 gyerek volt a palyan.
nincs penz, nincs jeg, nincs jegplaya, nincsenek csapatok.
a valosag talajarol kene nezni mar az egeszet es uvolteni hogy SZEP VOLT FIUK!
csak nem ertem minek.
minek kell bunbakokat keresni.
elso pillanattol tudtuk hogy nem mi vagyunk az eselyesek.
most meg hisztizunk.
es ahogy irtad KISSE magasra van teve a merce, a lehetosegekhez kepest.
csak egy peldat mondok: tegnap, kozos szmini-mini edzesen, a gyakorloban 91 gyerek volt a palyan.
nincs penz, nincs jeg, nincs jegplaya, nincsenek csapatok.
a valosag talajarol kene nezni mar az egeszet es uvolteni hogy SZEP VOLT FIUK!
exL:1 2011.04.28. 09:21:41
@Ilthis.: Teljes mértékben igazad van,nemcsak a 2kapus átlag alatti teljesítménye volt a vereség oka.Magyar hoki achillese a védelem.Nincs A csoportos , Div 1 élmezőnyébe tartozó védőnk.nem véletlen hogy a volánnál is,de minden ob1 es élcsapatnál hemzsegnek a légiós védők.Amíg a magyar hoki nem termel ki 3-4 minőségi védőt,addig álom marad az A csoport.Ez pedig legalább 10évig nem fog megvalósulni.Így addig marad a következő vb.-ken a dobogó alja v.4hely mint realitás,hacsak nemtudunk ( de honnan? )honosítani jópár minőségi védőt.Tokaji . Horváth jó védők,de sajnos már nem fiatalok,nekik magas az első soros védő szerepe mind a válogatottban ,mind a klubcsapatukban.( 2.-3.sorban még hosszú évekig tökéletesek lesznek,hisz jóval 30felett is jobb teljesítményt nyújtanak,mint az összes fiatal huszonéves társaik.!!!)
bagyula 2011.04.28. 10:00:34
@kapusLaci: Laci, tudod, hogy 99%-ban hasonlo velemenyeket tudunk megfogalmazni de nem hiszem el, hogy nem lattad az utolso golt! Pedig a felesegem is csovalta a fejet a korong ive lattan, pedig egy kezemen meg tudom szamolni, hogy hany golt latott o eloben hokimeccsen!
Az egy a vedo korcsolyajan megpattant loves volt! Ezt vedeni lehetett volna, bravurral es/vagy szerencsevel! De ki vagyok en, hogy magyarazzam neked... Nagyon szoritom, hogy Zolika megacelosodjon ettol az elmenytol es, hogy sok meccset nyerjen meg meg nekunk!
Sajnos nem mehettem el szo nelkul ez mellett, mert Raduly Robi, szeretett polgarmesterunk is nagyon "mellenyult" a tegnapi publicisztikajaban!
hnepe.files.wordpress.com/2011/04/11042712.pdf
A tenyek makacs dolgok sajnos!
Az egy a vedo korcsolyajan megpattant loves volt! Ezt vedeni lehetett volna, bravurral es/vagy szerencsevel! De ki vagyok en, hogy magyarazzam neked... Nagyon szoritom, hogy Zolika megacelosodjon ettol az elmenytol es, hogy sok meccset nyerjen meg meg nekunk!
Sajnos nem mehettem el szo nelkul ez mellett, mert Raduly Robi, szeretett polgarmesterunk is nagyon "mellenyult" a tegnapi publicisztikajaban!
hnepe.files.wordpress.com/2011/04/11042712.pdf
A tenyek makacs dolgok sajnos!
Káosz Professzor 2011.04.28. 10:46:57
Tisztelt szurkolótársak!
Kezdek mély depresszióba zuhanni a szebbnél szebb véleményeket olvasva. Bűnbakot keresni, a játékosok munkáját és teljesítményét ilyen szinten fikázni egyáltalán nem szerencsés. Komolyan úgy érzem a helyzetet, mint amikor 54-ben az aranycsapat hazatért a focivébéről, ahol “csak” másodikok lettek, a magyar nép meg megdobálta tojással a vonatot, amivel jöttek.
Összegezzünk:
Ennek a VB-nek NEM mi voltunk az esélyesei, ahogy eddig egyetlen divízió I-es vébéé sem, és ezután sem mi leszünk. A hazai pálya közelítette az esélyeket, de ettől még egy sokéves A csoportos tapasztalattal, erős hazai bajnoksággal, tengerentúlon született játékosokkal rendelkező csapat ellen kellett mennünk.
A hazai pálya sokkal nagyobbat dobott a szurkolók elvárásain, mint az esélyeken. Ez a helyszínen hangerőben pozitívum, de utólag azért illene visszatérni a földre.
Az esélyeken az sem változtat, hogy egy meccsen el lehetett dönteni a feljutást. Ha mindkét csapat hozza a saját 100%-os formáját, akkor sima olasz győzelem. Ráadásul mivel ez egy egyszerű sport, csak egy nyerhet a végén. Mért vagyunk annyira felháborodva, hogy most nem mi nyertünk? Az utolsó meccsen (is) voltak hibák, de hát lássuk be, a játékosaink is emberek.
Nem kétséges, hogy az aktuálisan legerősebb magyar válogatott ment fel a pályára. Egy Szirányi vagy Nagy Gergő nem akkora tényező (sajnos és egyelőre), hogy alapjaiban változtassa meg a csapat erejét. Ezeket a meccseket ezeknek a játékosoknak kellett megvívni, és kétségem sincs afelől, hogy mindent megtettek, ami a csövön kifért. Nem volt elég.
Két kapusunk a jelenleg legjobb két magyar kapus. Közülük az egyik végigvédett egy erős EBEL szezont (jól) a másik rutinosabb, de a szezonban nem láttuk. Kb 25 emberrel beszélgettem a spanyol meccs előtt, hogy ki fog védeni szombaton. 50-50% lett az eredmény, és senki nem volt benne biztos, hogy melyik lenne a jobb megoldás.
A jövőről: nem lesz könnyebb feljutni ezután sem, főleg ha lesz átszervezés. De ahogy Sapporót megcsinálták a srácok, úgy bravúrral/csodával (nem elvárás, mert nem lehet az) a következő években is lehet keresnivalónk. Ha meg nem sikerül, hát van ilyen. A finnek 16 éve nem nyertek nagy tornát, mégis kitartóan próbálkoznak.
Szóval jövőbe tekinteni, ahhoz a problémákat felvetni = MENŐ
Múltba révedni, ujjal mutogatni, bűnbakot keresni = NEM MENŐ
Kezdek mély depresszióba zuhanni a szebbnél szebb véleményeket olvasva. Bűnbakot keresni, a játékosok munkáját és teljesítményét ilyen szinten fikázni egyáltalán nem szerencsés. Komolyan úgy érzem a helyzetet, mint amikor 54-ben az aranycsapat hazatért a focivébéről, ahol “csak” másodikok lettek, a magyar nép meg megdobálta tojással a vonatot, amivel jöttek.
Összegezzünk:
Ennek a VB-nek NEM mi voltunk az esélyesei, ahogy eddig egyetlen divízió I-es vébéé sem, és ezután sem mi leszünk. A hazai pálya közelítette az esélyeket, de ettől még egy sokéves A csoportos tapasztalattal, erős hazai bajnoksággal, tengerentúlon született játékosokkal rendelkező csapat ellen kellett mennünk.
A hazai pálya sokkal nagyobbat dobott a szurkolók elvárásain, mint az esélyeken. Ez a helyszínen hangerőben pozitívum, de utólag azért illene visszatérni a földre.
Az esélyeken az sem változtat, hogy egy meccsen el lehetett dönteni a feljutást. Ha mindkét csapat hozza a saját 100%-os formáját, akkor sima olasz győzelem. Ráadásul mivel ez egy egyszerű sport, csak egy nyerhet a végén. Mért vagyunk annyira felháborodva, hogy most nem mi nyertünk? Az utolsó meccsen (is) voltak hibák, de hát lássuk be, a játékosaink is emberek.
Nem kétséges, hogy az aktuálisan legerősebb magyar válogatott ment fel a pályára. Egy Szirányi vagy Nagy Gergő nem akkora tényező (sajnos és egyelőre), hogy alapjaiban változtassa meg a csapat erejét. Ezeket a meccseket ezeknek a játékosoknak kellett megvívni, és kétségem sincs afelől, hogy mindent megtettek, ami a csövön kifért. Nem volt elég.
Két kapusunk a jelenleg legjobb két magyar kapus. Közülük az egyik végigvédett egy erős EBEL szezont (jól) a másik rutinosabb, de a szezonban nem láttuk. Kb 25 emberrel beszélgettem a spanyol meccs előtt, hogy ki fog védeni szombaton. 50-50% lett az eredmény, és senki nem volt benne biztos, hogy melyik lenne a jobb megoldás.
A jövőről: nem lesz könnyebb feljutni ezután sem, főleg ha lesz átszervezés. De ahogy Sapporót megcsinálták a srácok, úgy bravúrral/csodával (nem elvárás, mert nem lehet az) a következő években is lehet keresnivalónk. Ha meg nem sikerül, hát van ilyen. A finnek 16 éve nem nyertek nagy tornát, mégis kitartóan próbálkoznak.
Szóval jövőbe tekinteni, ahhoz a problémákat felvetni = MENŐ
Múltba révedni, ujjal mutogatni, bűnbakot keresni = NEM MENŐ
1885* 2011.04.28. 11:06:10
@Káosz Professzor: Ez az!
Hagyjuk abba a bűnbakkeresést, fikázást, és főként Hetényi Zoli cseszegetését, ha valaki volt maga is sportoló tudhatná, hogy senki nincs aki jobban bánná a történteket mint ő maga.
Hagyjuk abba a bűnbakkeresést, fikázást, és főként Hetényi Zoli cseszegetését, ha valaki volt maga is sportoló tudhatná, hogy senki nincs aki jobban bánná a történteket mint ő maga.
kapusLaci 2011.04.28. 11:25:09
@bagyula: Többször is végignéztem az utolso golt,igazad van megpattant korong volt,sajnos.
Uteapu 2011.04.28. 11:34:06
@Káosz Professzor: @1885*: Egyetértek. Most már csak azoknak kéne egy ici-picit gondolkodni, akik nem látnak tovább az orruknál.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.28. 11:34:07
@1885*: azt hiszem ezt az ertekelesben is tudtunkra adta...
@kapusLaci: @bagyula: en nem birtam ujranezni, akkor ezert en kerek elnezest
@kapusLaci: @bagyula: en nem birtam ujranezni, akkor ezert en kerek elnezest
jágör68 2011.04.28. 11:35:44
@kapusLaci:
Bizony, bizony, nekem is csak most jött le!
A másik: az 1. gólnál meg Toki lőtte körbe a palánkon, amire a kék 19-es érkezett és szépen belőtte a kapu elé, aztán Souza már csak a kipattanót kellett beverje teljes magányában...
Bizony, bizony, nekem is csak most jött le!
A másik: az 1. gólnál meg Toki lőtte körbe a palánkon, amire a kék 19-es érkezett és szépen belőtte a kapu elé, aztán Souza már csak a kipattanót kellett beverje teljes magányában...
Uteapu 2011.04.28. 12:03:45
@1885*: Ha azt veszem, hogy a jako papagályomnak kb. mogyorónyi és baromi okos, akkor tán'...:))
Uteapu 2011.04.28. 12:08:12
@1885*: Jah.. Te az orra én meg az agyra gondoltam.Magasról lassan ér le! :)))
exL:1 2011.04.28. 12:16:31
Döntőnek beillő utolsó mérkőzésen mindenkinek 100%on vagy a környékén kellett volna pörögnie,koncentrálnia,ezzel szemben tisztelet 2-3 kivételnek ,a csapat jó ha 60-70%on vagy alatta teljesített.Hazai pálya volt,több tízezer néző,az ukrán csoporttal ellentétben ahol 4 csapat volt esélyes a végső sikerre,itt csak 2 , amiből egyik amiénk.Jó csapatunk volt ,soha visszanem térő esély a feljutásra, :nemsikerült.Az okokat majd a szakemberek kielemzik,de egy biztos Sapporó olyan volt mint a szüzesség elvesztése ,egyszeri megnem ismétlödő csodálatos esemény.
kvi 2011.04.28. 12:29:06
Máshol is leírtam, ott is lehurrogtak, de nem baj, bírom: Hetényit kifejezetten sajnálom, és szerintem nem ő a hibás, hanem Sator. Legelsősorban Zolikával szúrt ki, mert ezen az élményen nem lesz könnyű túljutni, és az egyébként vitathatatlanul jó kapus Hetényinek éppen a lelke a gyengéje. Nyilván Szupert is sérelem érte azzal, hogy nem ő kezdett, ahogy ezt azóta nyilatkozta is, tehát momentán van két lelki sérült kapusunk. Megmondom őszintén, bennem egy pillanatig nem merült fel, hogy más is kezdhet ezen a meccsen, mint Szuper. A meccs utáni Sator féle kimagyarázkodástól (a kapus kiválasztása négyhetes team munka volt, nem egyedül döntött, az egész szezont figyelembe vették stb) meg felfordul a gyomrom. Ha örök igazság, hogy a gólt a kapus kapja, akkor az is az, hogy az összeállításért a kapitány a felelős.
utó 2011.04.28. 12:46:48
Szerintem normális, hogy az okokról beszélgetünk. Fel kell dolgozni a csalódást valahogy. A játékosoknak meg el kell viselnie, ilyen ez a szakma: picin múlt, hogy most nem hősként beszélünk róluk. Ellenben javaslom, hogy végül mindenki fojtsa hokimeccsekbe a bánatát a következő szezonban. Az a kis plusz pénz legalábbis nem árthat a sportágnak. :) Én legalábbis elgondolkodtam, mire költöttem idén a pénzemet. Jövőre többet szeretnék a hokiba "fektetni".
Szerintem talán minden meccset lassan kezdtünk, és ez leginkább Sator hibája, ha bárkié. A másik, hogy szerintem (először) "megijedtek" a fiúk a hangulattól a döntén, talán kicsit sok volt nekik, ami ott volt. Nem hiszem, hogy bármelyik konkrét játékost ki kellene pécézni: nekem az első harmad összességében reménytelennek tűnt, azt hittem, óriási zakót kapunk.
Szerintem talán minden meccset lassan kezdtünk, és ez leginkább Sator hibája, ha bárkié. A másik, hogy szerintem (először) "megijedtek" a fiúk a hangulattól a döntén, talán kicsit sok volt nekik, ami ott volt. Nem hiszem, hogy bármelyik konkrét játékost ki kellene pécézni: nekem az első harmad összességében reménytelennek tűnt, azt hittem, óriási zakót kapunk.
1885* 2011.04.28. 12:50:19
@Uteapu: orra, meg egora is gondoltam. Igen, magasról mindig nehezebb :D
Igaza volt Godonak, tízmillió hokiedző országa lettünk, hatalmas NHL-es edzői tapasztalattal, TAPS! TAPS! TAPS :)
Igaza volt Godonak, tízmillió hokiedző országa lettünk, hatalmas NHL-es edzői tapasztalattal, TAPS! TAPS! TAPS :)
vostark 2011.04.28. 13:25:16
szeretünk Zolika! remélem hamar elfelejti az egészet és keményebben dolgozik majd mint valaha:)
somagyik 2011.04.28. 13:49:58
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
Teljes mértékben igazad van.
Remélem a Zoli lelke megedződik és még jobb kapus válik belőle.
Hozzáteszem, az elmúlt szezonja, és a felkészülési meccsek alapján én is Őt védettem volna. Lehet, hogy csapathirdetés előtt egy pszichológust is meg kellett volna kérdezni?
Teljes mértékben igazad van.
Remélem a Zoli lelke megedződik és még jobb kapus válik belőle.
Hozzáteszem, az elmúlt szezonja, és a felkészülési meccsek alapján én is Őt védettem volna. Lehet, hogy csapathirdetés előtt egy pszichológust is meg kellett volna kérdezni?
Uteapu 2011.04.28. 13:53:02
Na akkor mit lehet még a team-re lőcsölni.
T.S.-Egy tény, a csapatért a kapitány felel de mivel, ugye egyéb teendője nem lévén,nem ápolta kellő képen a lelkeket külön-külön, azt gondolván érett sportemberek.Ejnye.Bűnös!
É.L.-Mint akinek a védelem irányítása volt a feladata, 11 kapott gól.Bűnös!
J.P.-Mint a támadásokért felelős, a csapat nem lőtte be a 30. gólt időben.Bűnös!
K.P.- Nem volt itt időben a csapat mellett.Hogy volt más tennivalója, nem számít.Bűnös!
A jégkészítésért felelős csapat nem számolt a forró légkörrel, a sok forró lehelettel,puha volt a jég.Bűnösek!
A szurkolók eléggé el nem ítélhető módon túlhajtották a csapatot.Mindenki bűnös!
Az a hülye korong, ami pattog amikor csúsznia kéne. Bűnös!
Biztos kihagytam pár dolgot, mert nem vagyok annyira okos mint itt páran. No de sebaj. Olvasgatok és okosodok.
T.S.-Egy tény, a csapatért a kapitány felel de mivel, ugye egyéb teendője nem lévén,nem ápolta kellő képen a lelkeket külön-külön, azt gondolván érett sportemberek.Ejnye.Bűnös!
É.L.-Mint akinek a védelem irányítása volt a feladata, 11 kapott gól.Bűnös!
J.P.-Mint a támadásokért felelős, a csapat nem lőtte be a 30. gólt időben.Bűnös!
K.P.- Nem volt itt időben a csapat mellett.Hogy volt más tennivalója, nem számít.Bűnös!
A jégkészítésért felelős csapat nem számolt a forró légkörrel, a sok forró lehelettel,puha volt a jég.Bűnösek!
A szurkolók eléggé el nem ítélhető módon túlhajtották a csapatot.Mindenki bűnös!
Az a hülye korong, ami pattog amikor csúsznia kéne. Bűnös!
Biztos kihagytam pár dolgot, mert nem vagyok annyira okos mint itt páran. No de sebaj. Olvasgatok és okosodok.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.04.28. 13:57:05
@exL:1: Azért nehogy már Zolika el legyen itt "ásva"...
Azért vegyük észre, hogy egy huszas évei elején járó fiatalemberről van szó, nem biztos, hogy ebben a korban kötelező ilyen terhet elviselni... Ráadásul Ő maga sem keres kifogásokat, és én soha sehol nem hallottam nyilatkozni, hogy szerinte ő a legjobb kapus, és a VB döntő "jár" neki...
Ebben vastagon a szakmai stáb - élén a "mesterrel" - döntött rosszul, nekik kell elvinni a balhét... Lehetőleg haza...
Azért vegyük észre, hogy egy huszas évei elején járó fiatalemberről van szó, nem biztos, hogy ebben a korban kötelező ilyen terhet elviselni... Ráadásul Ő maga sem keres kifogásokat, és én soha sehol nem hallottam nyilatkozni, hogy szerinte ő a legjobb kapus, és a VB döntő "jár" neki...
Ebben vastagon a szakmai stáb - élén a "mesterrel" - döntött rosszul, nekik kell elvinni a balhét... Lehetőleg haza...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.28. 13:57:25
@Uteapu: a hokikomment.blog.hu h helyet ad a sok okoskodasnak. Bunos!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.04.28. 13:58:15
@exL:1: Ja, és "papírforma" szerint kb. öt év múlva rendezünk ismét VB-t... Addigra pont átalakulhat úgy a válogatott, hogy megint olyan esélyesek legyenek, mint most...
Uteapu 2011.04.28. 14:00:03
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Na látod, van aki nem bűnös!:))
szanisz 2011.04.28. 14:48:09
@exL:1:
Hihetetlen ez a pesszimizmus, komolyan. Szerencsére a játékosaink nem így gondolkodnak. A következő években is lesz esélyünk feljutni. "egyszeri, soha vissza nem térő alkalom", baromság, honnan a varázsgömb? Ha meg nem itthon jutunk fel, hanem bárhol máshol,,én nem fogok bőgni..
Hihetetlen ez a pesszimizmus, komolyan. Szerencsére a játékosaink nem így gondolkodnak. A következő években is lesz esélyünk feljutni. "egyszeri, soha vissza nem térő alkalom", baromság, honnan a varázsgömb? Ha meg nem itthon jutunk fel, hanem bárhol máshol,,én nem fogok bőgni..
kapusLaci 2011.04.28. 16:15:05
@Uteapu: Ha nem vagy ügyvéd vagy törvénybiro akkor pályát tévesztettél:))
bünös:)bünös:)bünös:)
bünös:)bünös:)bünös:)
utó 2011.04.28. 16:58:33
Két kérdés. Bocs, hogy kocaszurolóként itt triviális kérdésekkel jövök. :)
-Hol van részletes infó arról, hogy hogyan is lesz átszervezve a divizió 1? És az mennyire biztos?
-Ez a védőkérdés olyan fura. Én is úgy látom, hogy támadókban egész jól állunk, védőkben meg nem. A Volánt követtem, náluk is baj ez szerintem. Ez mitől van? Valami fura véletlen, vagy valami alapvető hiba az utánpótálásnevelésben? Vagy egyszerűen mindenki csatár akar lenni nálunk? :) Én is sportoltam (mást), de nagyon furcsa, hogy így alakult. Szerintem az lenne a természetes, ha nagyjából egységes erőt képviselnénk elől és hátul. Vagy nem értek hozzá, és simán tévedek? :)
Köszi szépen!
-Hol van részletes infó arról, hogy hogyan is lesz átszervezve a divizió 1? És az mennyire biztos?
-Ez a védőkérdés olyan fura. Én is úgy látom, hogy támadókban egész jól állunk, védőkben meg nem. A Volánt követtem, náluk is baj ez szerintem. Ez mitől van? Valami fura véletlen, vagy valami alapvető hiba az utánpótálásnevelésben? Vagy egyszerűen mindenki csatár akar lenni nálunk? :) Én is sportoltam (mást), de nagyon furcsa, hogy így alakult. Szerintem az lenne a természetes, ha nagyjából egységes erőt képviselnénk elől és hátul. Vagy nem értek hozzá, és simán tévedek? :)
Köszi szépen!
Vincenzo90 2011.04.28. 17:52:05
@utó: Szerintem nevelés és edzői hozzáállás kérdése leginkább. Ez persze csak az én véleményem, de a menők, a gyorsak, ügyesebb kezűek csatárok lettek, mert azok akartak lenni. Aki gólokat vág, azé a dicsőség. Védőnek az ment már kölyök meg mini korosztályban is, aki lassú volt, meg kevésbé tehetséges, és soha nem hallottam olyat utánpótlásban se edzőtől, se szülőtől, se a játékosoktól, hogy a védelem ha nem kapott, vagy kevés gólt kapott, akkor megdícsérték volna, hogy esetleg tulajdonképpen többet tettek a győzelemhez, mint a két gólt vágó négy sornyi csatár Ödönke.
zsozsi68 2011.04.28. 18:36:34
@utó: Még nem született döntés, egyenlőre csak hivatalos szóbeszéd
1 drukker 2011.04.28. 21:50:39
A "kudarc" mindig jobban felszínre hozza a bajokat. Ahogy a mondás is tartja: Bajban mutatja meg magát, hogy ki a barát és ki az ellenség. Így van ez most is. Csapat játékban a csapat veszít vagy a csapat győz. Az szerencsétlen dolog, hogy a védők munkáját és a kapusét is kevésbé ismerik(jük) el mint a csatárokét. A csatárok ötven kapura ütésből elérnek 3 gólt és ezzel nyerünk ők az istenek. Fordítva ezzel az aránnyal vesztünk gyenge a védelmünk vagy a kapusunk. Ez a sors és a szurkolók igazságtalansága. Egy biztos, jó védők kerestetnek. A szakma is mellőzi a védők megfelelő képzését. Sokszor feltettük a kérdést (volán) csatárt vagy védőt igazolni. Bármelyiket választjuk célba érhetünk. Védő: kevesebb gólt kapni és mérkőzést nyerhetünk. Csatár: csak 1-el többet ütni mint az ellenfél és nyerhetünk. A statisztika szerint meg általában aki sok gólt kap az eredménytelenebb, mint aki kevesebb gólt kap. A vb is sokszor elhangzott (intő jelként), hogy egyetlen mérkőzést sem tudtunk lehozni kapott gól nélkül. Sokunkban így alakult ki az, hogy a válogatottunk gyenge pontja a védelem (védekezés). Az olaszok elleni mérkőzést nem fizikailag hanem fejben vesztettünk el. Lehet, hogy valóban kell olyan ember a csapathoz aki fejben is felkészíti a játékosokat egy ilyen mérkőzésre. Gondoljunk csak arra amikor vizsgáztunk valamiből és milyen vizsgadrukk van az egyénen. Van aki nem is tud ilyenkor teljesíteni. Az ország hoki társadalma meg súlyos terhet tett a játékosok vállára a feljutás elvárásával. Minden játékos szerintem mindent kihozott magából, amit tudott. Adott pillanatban 100% pörgött. Sokan nyilatkozták, hogy emelt fővel jöttek le a pályáról. Ez minden képen azt jelenti, hogy ő maga belsőleg úgy érzi, hogy mindent megtett. Az lehet, hogy külsőleg látva megállapítjuk, hogy valaki már játszott jobban, de adott pillanatban és körülmények között a mi értékelésünk szerinti 80% teljesítmény neki a 100%. Egy kicsit furcsa kérdés, hogy osztályozza magát valaki (két élű dolog). Jó osztályzat esetén - nézd hogy felértékelte magát, gyengébb osztályzat esetén - látod, hogy nem tett meg mindent.
Én szeretem ezt a becsülettel, nagy szívvel küzdő csapatot. Szeretem hibáival és erényeivel együtt. A mi fiaink, akik tisztességesen helytálltak a vb. A hibákból tanulni kell az erényeket megtartani és tovább dolgozni. Nem szabad "bűnbakokat" keresni, többet ártunk, mint használunk. Szerintem fejlődött a válogatottunk és a mostoha körülmények ellenére a magyar hoki színvonala is.
Én szeretem ezt a becsülettel, nagy szívvel küzdő csapatot. Szeretem hibáival és erényeivel együtt. A mi fiaink, akik tisztességesen helytálltak a vb. A hibákból tanulni kell az erényeket megtartani és tovább dolgozni. Nem szabad "bűnbakokat" keresni, többet ártunk, mint használunk. Szerintem fejlődött a válogatottunk és a mostoha körülmények ellenére a magyar hoki színvonala is.
satti71 2011.04.28. 22:00:55
@1 drukker:
"Én szeretem ezt a becsülettel, nagy szívvel küzdő csapatot. Szeretem hibáival és erényeivel együtt. A mi fiaink, akik tisztességesen helytálltak a vb. A hibákból tanulni kell az erényeket megtartani és tovább dolgozni. Nem szabad "bűnbakokat" keresni, többet ártunk, mint használunk. Szerintem fejlődött a válogatottunk és a mostoha körülmények ellenére a magyar hoki színvonala is."
Ezzel maximálisan egyetértek, szépen megfogalmaztad! Hajrá Magyar hoki!
"Én szeretem ezt a becsülettel, nagy szívvel küzdő csapatot. Szeretem hibáival és erényeivel együtt. A mi fiaink, akik tisztességesen helytálltak a vb. A hibákból tanulni kell az erényeket megtartani és tovább dolgozni. Nem szabad "bűnbakokat" keresni, többet ártunk, mint használunk. Szerintem fejlődött a válogatottunk és a mostoha körülmények ellenére a magyar hoki színvonala is."
Ezzel maximálisan egyetértek, szépen megfogalmaztad! Hajrá Magyar hoki!
ultra viola 2011.04.28. 22:52:57
Sajnálkozhatunk az elszalasztott feljutás miatt, de közben érdemes belepillantani az olasz bajnokság küzdelmeibe!
9 csapat az első osztályban, 7 a másodikban, link alatt a videó összefoglalók a meccsekről, még a 2. vonaléról is. Lenne mit tanulnunk!
www.lihg.it/pg/highlights.htm
9 csapat az első osztályban, 7 a másodikban, link alatt a videó összefoglalók a meccsekről, még a 2. vonaléról is. Lenne mit tanulnunk!
www.lihg.it/pg/highlights.htm
predátor 2011.04.29. 02:14:56
@exL:1: Már többször megnéztem a mérközés felvételét, és sok mindenben egyetértek veled. @kvi: Tökéletesen igazad van a Sator féle magyarázkodással kapcsolatban. Én mint régi jégkorong szurkoló, hát meglepődtem, amikor nem Super kezdett a kapuban. Szuper 16 éves kora óta vitte a hátán a csapatot, amikor védett a VB-ken. Mindig hozta magát, stabilan védett lehetett rá számítani, a védőknek is önbizalmat adott, hogy egy biztos kapus van mögöttük.@kapusLaci: Hát egy két dologban nem értek veled egyet, szerintem a Hetényi Zolika akár milyen tehetséges, sajnos már többször bebizonyította, hogy az igazán fontos meccseken begörcsöl, elizgulja magát. Sajnos engem az ez évi teljesítménye sem győzőtt meg, sajnos a Volánban is volt elég sok gyenge mérközése, szerintem a tavalyi teljesítménye sokkal jobb volt. A mérközéssel kapcsolatban abban igazad van, hogy az első kapott gól nem az Ő lelkén szárad, mert abban sajnos az egész csapat benne volt (Godó,Palkovics) egyik sem segített be Tokajinak, aki egyedül maradt a kapu előtt három csatárral szemben.
A második gól akárhogy nézzük a Hetényi-é, senki sem zavarta a kilátását, azt meg kellett volna fognia, elég messzíről jött a lővés, még a Bálizs és Rajna is megfogta volna. A negyedik gólnál a Szupert felmentem, mert csak óriási bravúrral foghatta volna meg a Hegyi korcsolyályán megpattanó korongot. Én azt nem értettem ennél a gólnál, hogy a három védekező játékos közül egy sem támadta meg az Olasz játékost, aki a saját harmadából indulva az egész pályán végig vitte a korongot és a mi harmadunk közepén lőte el azt. A három védekező játékosunk a kék vonalon kívülről hátrált be a saját harmadunkba, és egy játékos sem támadta meg előtte, nem tudom, hogy ezt így tanítják-e az edzők, vagy mért csinálták így. @Káosz Professzor: Ne csodálkoz, hogy most mi szurkolók csalódottak vagyunk, mert mindenki azt szerette volna, hogy a CSAPAT feljusson az A csoportba, szerintem erre nagy esélyünk is volt, mert ez az Olasz csapat semmivel sem nyujtott jobb teljesítményt, mint a mieink. De azt a VB alatt látni lehetett, hogy a mi védekezésünk meg sem közeliti az ővékét. De a Cortina érában is sokkal stabilabb volt, az ilyen fegyelmezettlenségeket nem türte volna el, amilyen az idei VB.-n volt. @Vincenzo90: Hát az lehet, hogy a legtöbb gyerek csatár szeretne lenni és gól szereni, de az edzők felelőssége, hogy jó védőket neveljenek. Mert vannak nagyon jó hátvédek máshol, (Datsjuk, Weber)akik lővik a gólokat, és szorják a gólpasszokat, tehát hátulról is lehet nagy gólokat lőni, de ne menjünk messzire ha jól néztem az utolsó olasz gólt is hátvéd szerezte, aki végig vitte a korongot az egész pályán és átlőt mindenkit.
Reménykedem benne, hogy sikerül mindenkinek (játékosoknak, szurkolóknak)tultenni magát a csalódáson, hogy nem sikerült feljutni, és jövőre ujjult erővel megpróbálni újból. Ha változik a lebonyolítás, az esély akkor is meglesz, csak egy kicsit nehezebb, mert több egyenlő képességű csapat lesz. Ha hat csapat lesz, akkor is lehet körbe verés, és a 6-ból 2 feljutó lesz. Tavaly a csoportunkban volt 4 közel azonos képességű csapat, most a másik csoportban volt négy. És ha azt veszem a brittek, majdnem feljutottak a (körbeverésnek) köszönhetően.
Remélem, hogy az OB-1 csapatok anyagi helyzete rendeződik, és jó és kiélezett bajnokság lesz, amely emeli a jégkorong színvonalát és a játékosok fejlődését elősegiti, mert csak így léáphetünk előre. Hajrá Magyar Hoki!
A második gól akárhogy nézzük a Hetényi-é, senki sem zavarta a kilátását, azt meg kellett volna fognia, elég messzíről jött a lővés, még a Bálizs és Rajna is megfogta volna. A negyedik gólnál a Szupert felmentem, mert csak óriási bravúrral foghatta volna meg a Hegyi korcsolyályán megpattanó korongot. Én azt nem értettem ennél a gólnál, hogy a három védekező játékos közül egy sem támadta meg az Olasz játékost, aki a saját harmadából indulva az egész pályán végig vitte a korongot és a mi harmadunk közepén lőte el azt. A három védekező játékosunk a kék vonalon kívülről hátrált be a saját harmadunkba, és egy játékos sem támadta meg előtte, nem tudom, hogy ezt így tanítják-e az edzők, vagy mért csinálták így. @Káosz Professzor: Ne csodálkoz, hogy most mi szurkolók csalódottak vagyunk, mert mindenki azt szerette volna, hogy a CSAPAT feljusson az A csoportba, szerintem erre nagy esélyünk is volt, mert ez az Olasz csapat semmivel sem nyujtott jobb teljesítményt, mint a mieink. De azt a VB alatt látni lehetett, hogy a mi védekezésünk meg sem közeliti az ővékét. De a Cortina érában is sokkal stabilabb volt, az ilyen fegyelmezettlenségeket nem türte volna el, amilyen az idei VB.-n volt. @Vincenzo90: Hát az lehet, hogy a legtöbb gyerek csatár szeretne lenni és gól szereni, de az edzők felelőssége, hogy jó védőket neveljenek. Mert vannak nagyon jó hátvédek máshol, (Datsjuk, Weber)akik lővik a gólokat, és szorják a gólpasszokat, tehát hátulról is lehet nagy gólokat lőni, de ne menjünk messzire ha jól néztem az utolsó olasz gólt is hátvéd szerezte, aki végig vitte a korongot az egész pályán és átlőt mindenkit.
Reménykedem benne, hogy sikerül mindenkinek (játékosoknak, szurkolóknak)tultenni magát a csalódáson, hogy nem sikerült feljutni, és jövőre ujjult erővel megpróbálni újból. Ha változik a lebonyolítás, az esély akkor is meglesz, csak egy kicsit nehezebb, mert több egyenlő képességű csapat lesz. Ha hat csapat lesz, akkor is lehet körbe verés, és a 6-ból 2 feljutó lesz. Tavaly a csoportunkban volt 4 közel azonos képességű csapat, most a másik csoportban volt négy. És ha azt veszem a brittek, majdnem feljutottak a (körbeverésnek) köszönhetően.
Remélem, hogy az OB-1 csapatok anyagi helyzete rendeződik, és jó és kiélezett bajnokság lesz, amely emeli a jégkorong színvonalát és a játékosok fejlődését elősegiti, mert csak így léáphetünk előre. Hajrá Magyar Hoki!
a Zamboni nem egy tészta 2011.04.29. 18:44:08
Datsjuk szar hátvéd
Sala Jenő 2011.04.30. 13:42:42
... mert center :))
www.nhl.com/ice/player.htm?id=8467514
www.nhl.com/ice/player.htm?id=8467514