Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4907) nők (1297) playoff (1318) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2376) videó (2120) Összes címke

A fiatalok kezdenek feljönni erre a szintre

2011.04.26. 13:21: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

A fiatalok kezdenek feljönni erre a szintre 2011.04.26. 12:22 F. Kapus

11 komment

Címkék: vb válogatott ladányi

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr372856590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bujdy 2011.04.26. 14:03:00

Az ugye csak elméleti lehetőség, hogy Ladányi nem a Volánban folytatja? Szerintem benne még van 1-2 igen jó év, kell nekünk (Volán, válogatott)!

exL:1 2011.04.26. 14:22:24

Profi játékostól profi nyilatkozat!" lepkevadász hálóőr ezt nem mondhatja el magáról.Nagykár hogy csak 1 Godónk van és nem több, mert akkor jutott volna belőle 1 a kapuba is ,és simán feljutunk.Vb előtt tartottam tőle hogy ha a "nagy öregek "abbahagyják akkor komoly gondok lesznek,a látottak alapján nem kell félni ,stabil div 1 középcsapat leszünk (3-4hely környékén) hosszútávon.Előrelépéshez szerintem (furán hangzik lehet)honosítani kellene pár piacképes hátvédet.Mert védőposzton brutális gyengék vagyunk,mind klub mind válogatott szinten.Ez az achillese a magyar hokinak.Scud rakéta lőtávolság határán sincs olyan védőjátékosunk aki megüti a közepesnél jobb szintet.Vagy ha van ő ( ők) előkészítő környékén játszhatnak még.

tom40 2011.04.26. 15:19:10

örülök, hogy mennyit változott a kép a tavalyihoz képest, amikor főleg azt ecsetelte Godó, hogy a szlovénoknál a fiatalok a húzó játékosok, míg nálunk ez nem így van.

miki78 2011.04.26. 15:52:33

Szerintem nem kell minden évben A csoportos lázban égni. Ha csapatot építünk, akkor 3-4-5 év is rámehet, de nincs más választás. Olyan edzőt kell hozni, aki képes ezt megtenni, akit hagynak dolgozni. Nem kell kitűzni célul a feljutást, majd akkor, amikor a mai 18 évesek is stabil tagok lesznek a válogatottban, amikor már lenyomtak 3-4 évet a Div. I-ben.

ürgeszarvas 2011.04.26. 15:57:54

@miki78: Azért csak küzdjünk mindig a feljutásért. Legfeljebb nem sikerül. Bár én az új rendszertől sokat várok, lesznek körbeverések ott bőven..

miki78 2011.04.26. 16:07:19

@ürgeszarvas: Nem úgy értettem, hogy eleve adjuk fel, hanem csak arra gondoltam, hogy ne ez legyen az elvárás. Nem kell nyomást tenni sem a játékosok, sem a kapitány vállára. Építsünk egy jó csapatot, ami évről évre jobb lesz és jussunk fel 5 év múlva simán! (Persze ha előbb összejön, akkor sem kell leváltani senkit :))

Bujdy 2011.04.26. 16:20:05

@exL:1: A lepkevadász hálóőr csak részben felelős szerintem! Valaki ugyanis betette a kapuba, pedig Hetényi nem úgy védett sem azon a meccsen, sem előtte ahogy tud! Nem volt csúcs formában és most kapott egy hatalmas pofont az edzőtől (hiszen sokak szerint azon a két gólon ment el a meccs amit ő kapott be). Ha végig Szuper véd, szerintem most terveznénk a jövő évi finn utat már...
Ez bizony Sator felelőssége is vastagon!

facsipesz 2011.04.26. 16:49:21

@Bujdy: Lehet, hogy az olasz meccs előtt el kellett volna kérned Sator számát, hogy figyelmeztesd erre..... (És én kérek elnézést.)

facsipesz 2011.04.26. 16:52:28

"Egyáltalán nem olyan kilátástalan a jövő, mint amilyennek néhány éve látszhatott."

Hah: Három kilátástalanság: Fradi-UTE-Vasas. És esetleg ha Miskolcon a polgármester rájön, hogy mennyire szereti a focit, akkor az a "jövő" is mehet a lecsóba.

Szép kilátások. A MOL (vagy milyen..) liga mintha nem sok perspektívát nyújtana jövőre.

Voitih 2011.04.26. 19:54:57

Én nem vagyok beszarva, Bartalis bizonyította, hogy 20 évesen is lehet komoly teljesítményt nyújtani. Én egyedül Ladányit tartom pótolhatatlannak, Palkó nem úgy játszik a válogatottban, mióta szegény Ocskay elment.. Védőnk kevés van, de Szirányi és Láda ezért elég jók szerintem. Sille vonuljon vissza, Széliget sajnálnám.

vaze 2011.04.27. 10:49:13

hajlamosak vagyunk végletesen gondolkodni, pedig ez is a szisztematikus munkán múlik, nem ilyen-olyan csodagenerációnak kikiáltott évjáraton (ez alól Ladányiék az egyedüli kivételek, akik bizonyították, hogy azok, a többiek egyelőre ígéretek maradtak, kivételes képességű játékosok vannak, de neem évjárat-mennyiségben). Érdemes elolvasni a Marcival és JP-vel készült nyilatkozatokat, két részlet:

Vas Marci: "Itt egy hosszú útról van szó, amit nem lehet egy-egy mérkőzésre kihegyezni, mert évek munkája fekszik abban, hogy erre a szintre eljutottunk, és még évek munkájára lesz szükség ahhoz, hogy ezt a hiányzó lépcsőfokot meg tudjuk ugrani. (...) Annak idején, mikor ezt az utat választottam, tudtam, hogy nem lesz könnyű feladat a magyar válogatott szekerét előrébb tolni. De ez a brigád egész évben azért dolgozik, hogy évről évre közelebb férkőzzön az eltervezett célhoz. (...) mindenben erősödnünk kell még, nem zárkóztunk fel teljesen a világelithez. Szép, lassú munka lesz, remélem, hogy ha ez esetleg nekünk már nem is fog sikerülni, akkor a fiatalok ugyanezt az utat fogják folytatni. Nekik biztos sikerülni fog, hiszen ők eleve ebben nőttek föl, hogy cél az A-csoport. Azokban az időkben, amikor mi lettünk válogatottak, akkor még csak a C- és a B-csoport között ingázott a magyar válogatott. Bár én C-csoportos VB-n már nem szerepeltem, mégis úgy gondolom, hogy az alatt a 10 év alatt, amióta én is válogatott vagyok, elég sokat tudtunk fejlődni. Köszönhetően annak is, hogy a klubcsapatok magasabb szinten tudnak versenyezni és egyre több fiatal kezd el hokizni. Ezt egy piramisként kell elképzelni, aminek egyszer el fogunk jutni a csúcsára, de jelenleg még nem vagyunk ott."

JP: "a jövőre nézve nagyon biztató csapatunk van, adott a mag, amihez minden évben hozzá lehet tenni egy-két új játékost, és ismét erős csapatot lehet építeni."

Az interjúk teljes terjedelemben itt olvashatók:
dabdocler.hu/hirek/20110426-vb-uto1/
dabdocler.hu/hirek/20110426-vb-uto2/
süti beállítások módosítása