Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

Magyarország–Spanyolország 13-1

2011.04.22. 23:23: Raon

Magyarország–Spanyolország 13-1 2011.04.22. 22:22 kultúrmisszinárius

HUN-ESP

84 komment

Címkék: magyarország vb spanyolország divízói1

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr662848765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1116001 2011.04.22. 23:25:42

Felhozó meccsnek tökéletes volt. remélem maradt még puskapor és lendület holnapra!
Annak különösen örülök, hogy Bartalis is ütött gólt:)

veghist 2011.04.22. 23:30:51

Azt nem tudom milyen lesz a védekezésünk, de a támadásunk nagyon impresszív. Nem tudom, hogy feljutunk-e, de ez a csoport kevés nekünk. Ha itt maradnánk, kimondottan örülök az átszervezésnek.

Spigott 2011.04.22. 23:33:00

én azért jobban örülnék a feljutásnak :)

ecs 2011.04.22. 23:34:33

Van az olaszok elleni meccsre kb. 20 db szabad 1500 forintos jegyünk.
Akinek kell, hívhat szombat reggel 8 után a 30-268-4457-es számon.

facsipesz 2011.04.22. 23:41:03

Sziasztok, kellene ismerősnek két jegy emberi áron a magyar-olaszra. Az én jó hangulatom múlik az ő részvételükön (én sör, ők söfőr), úgyhogy ők készpénzzel, én pedig extra sörökkel fizetek:)

progmet 2011.04.22. 23:44:20

Bármi is lesz holnap,nagyon jó érzés ehhez a nagy családhoz tartozni!
Mindenkinek üzenem: holnap csak állóhely lesz az Arénában és MINDENKI szurkoljon!!!

facsipesz 2011.04.22. 23:44:21

@ecs: Hoppá, PÜ ment is:)

veghist 2011.04.23. 00:01:26

Holnap lehet bármi, de ilyen élmény azért még nem volt... Itthon ennyivel megverni div1-es csapatot... Volt már ilyen?

Szocske74 2011.04.23. 00:02:09

A mai meccsen ismét nem volt a helyzet magaslatán a védelmi vonal... Még ez a gyengének mondott spanyol csapat is talált rést rajta.
Az első tíz perceink rendre a harmat gyengeségével vetekedtek az elmúlt három meccs során. Ha ezt az ellenfelünk holnap ki tudja használni, nagy sz@rban lehetünk.
Kérdem én, miért kell minden harmadban 8-12 perc, hogy felvegyük a ritmust?
A bírók a gólok bemondásával hadilábon álltak. Többet is nem annak adtak, aki valójában ütötte. Gondolom, utólag a csapat kijavíttatja a jegyzőkönyvet.

Ilthis. 2011.04.23. 00:03:22

@ecs: Én is küldtem üzit, próba szerencse :)

Altaïr 2011.04.23. 00:42:34

@progmet: Aha, kimondottan élvezetes úgy nézni a meccset, hogy percenként fel kell ugrálnom, mert az előttem ülők nem bírnak a seggükön maradni. Ha állni akar, menjen az állószektorba vagy a körfolyosóra. Gólnál persze ugrálink, de minden kapuravivésnél nem kéne.

Ja a másik: Zolika hozzáér a koronghoz, és már zeng is a Hetééényizó-li tata ttatatata. Ez csak szerintem vicces? Mi lesz, ha tényleg bravúrosat véd? Tüzijáték a csarnokban?

Meccs jó volt stb. szokásos, azt mások úgyis elmondják.

Vincenzo90 2011.04.23. 00:59:35

@jacint70: Kössz a plüsst mégegyszer. :) Nem sikerült elsőre átjuttatni a háló fölött :(

Ilthis. 2011.04.23. 01:32:26

@Altaïr: Lehet, hogy az állószektorba szerettek volna jegyet váltani, csak nem jártak sikerrel. Egyéb iránt az állószektorok befogadóképessége is véges. Ha annyira zavarnak, akkor helyet kell velük cserélni vagy megbeszélni ott a szektorba, hogy a fotelszurkolók cseréljenek helyet az ugrándozókkal. Meg lehet oldani szerintem.

Viszont van egy olyan sejtésem, hogy az esti meccsen igen kevés lesz az ülő ember, mindenki tombolni fog.

a. Bárd 2011.04.23. 02:58:46

Azért ma volt egy kis összeszólalkozásunk 3 fehérvári kemény legénnyel, amit nagyon sajnálok.
Az 5. vagy a 6. Piszkáld ki-nél belénk kötöttek, hogy minek énekeljük, hisz Mihály Árpi nem lőtt gólt, ezt csak akkor szabad!
Különben is, újvárosiként hányszor hallottuk a még-még-még-et a bajnoki döntőn? Biztos sokszor!
Aztán amikor Zele hozzátette, hogy Ő Vasas szurkoló, akkor azt mondták, hogy az már megszűnt, minek dumálsz!
Nah, itt szakadt el a cérna!

A pofám leszakadt, arról nem is beszélve, hogy a 2. harmadszünetben az "olasznál" a nyakamba öntöttek egy korsó sört. Holott egy fehérvári kollégával énekeltünk karöltve.
Még hogy egyesítsük a szurkolótábort, mi? Szomorú vagyok :(

Az egészben az volt a "legszebb", hogy ott a helyünkön békésen elfér egymás mellett a dunaújvárosi, az újpesti, a ferencvárosi, a fehérvári, a jászberényi és a vasas szurkoló.

De holnap is zúgjon a Hajrá Magyarok, kemény menet lesz, de behúzzuk majd!!!

1 drukker 2011.04.23. 07:26:51

@a. Bárd: Bár most csak fotel szurkoló vagyok, de amit leírtál az egy kicsit felháborít. Azt gondoltam az egyéni (egyesületi) érdekeknek vége és mindenki "arccal a vasút felé" elv szerint annyit tegyen az áhított végső győzelem érdekében amit a hangszálai és egyénisége elbír (jó értelemben) a minőségi szurkolás érdekében. Jó látni és hallani ami a csarnokban folyik egy-egy mérkőzés alatt! Nekem úgy jön át a tv-n, hogy a sok ezer magyar ember szíve ott együtt dobog, együtt tombol, együtt ünnepel. Fehérvári kötödésem lévén szégyenlem szurkolóink ilyen jellegű viselkedését! Remélem az érintettek is olvassák és tanulnak belőle.(Bár minden rendes családban van fekete bárány)

freddyD 2011.04.23. 07:39:02

Most néztem az összefoglalót. Jól hallottam, hogy már megint a Gundel pofázik össze vissza?
Olyan boldog voltam, hogy (legalábbis amikor én kinn voltam a koreaiak ellen) lecserélték egy elviselhetőbb emberre, erre tessék...

Rühellem azt az embert

eszel59 2011.04.23. 07:43:14

Miskolci huszárok
láttam vótatok!
Kukába bérletet
mégse'dobtatok..!
Bozsó "francmezben"pöppet kilógott a sorból,adjatok mán neki is egy röhögényt(kacagányt)esetleg vigyen egy lovat és csutakolja le,így jelezve,hogy ő az istállófiú!Peti meg úgy ordított,mint amikor az oroszlán rájött,hogy az ízletes gazella helyett a tüzes sparhetra ugrott...
Sok ismerős arcot fedeztem fel a lelátón,sajnálom,hogy személyesen nem tudok ott lenni!
A tegnapi spanyolok elleni találkozó amolyan "felhozó mérkőzés" volt,a mai lesz az igazi (sírba)döntő.
HJRÁ MAGYAROK!!!

1 drukker 2011.04.23. 07:43:50

A mérkőzésről nehéz véleményt alkotni, de azért az bánt egy kicsit, hogy a "szerény képességű" Spanyol csapat is bevette kapunkat. Ez nálam rossz előjel (remélem, hogy csak rémeket látok!). Könnyelműség vagy koncentráció hiánya? Minden esetre ma ezt nagyon el kellene kerülni. Koreát is mi magunk hoztuk fel és okoztunk magunknak egy kis izgalmat. Az olaszok minden kicsi hibánkat kifogják használni. Sokkal fegyelmezettebben kell játszania az egész csapatnak.

Hajrá Magyarország!

leonov 2011.04.23. 08:40:20

Sajnos csak holnap estere erek haza.
Este talan mar valami szelessav közeleben leszek, szoval majd sztrimet valaki linkeljen, mert megorulok !

Orditsatok helyettem is.

Ily csufsag soha nem tortenik velem tobbet.

Hajra Magyarok .

Most pedig csomagol es indul.

Tillasz 2011.04.23. 08:57:34

@a. Bárd:
Tudod nagy az Isten Állatkertje, csak alacsony a kerítés! Azért, remélem a láthatóan jó kedvetek mára is megmarad!:-)
@Altaïr:
Sajnos nincs állóhely a csarnokban!:-(
És ahogy elnéztem a csarnokot, mindenütt vannak olyan "barmok", akik ugrálnak! (Én is közéjük tartozok!)
A személyi kultusz ellensége vagyok, ilyenkor én egy régebbi kedvenc játékosomat éltetem. (3-33) Ez alól LB kívétel, ott csöndben vagyok.
Ja és én a 10 gól után, "Még, még Ennyi már elég!" rigmust kiabáltam.
Azért nekem is voltak pozitív élményeim. Az DK-Holland meccs 58.43 mp-ben a helyére érkező szurker felháborodott, hogy ülnek a helyén. Igaz 60.00 kor felszabadítottuk.
Sajnos én egyetlen macit nem tudtam azonnal a pályára küldeni, pedig 10 feletti kísérletem volt. (Béna)
Tud valaki az Apácákról?:-) Döbbenetes látvány volt, hogy kb. 300 m-ről is látszott, hogy szőrős a lábuk!:-)
Ja és gyorsan felejtse el mindenki a tegnapi meccset. Ma egészen más kávéház lesz!
Ja és Vaze nagyon konszolidált úriember. Már csak a nyakkendő hiányzik!:-)

Kegyetlen 2011.04.23. 09:05:25

nagy pozitívom volt Pozsgai pattintott lövése! jó lenne még többet az olaszok ellen!

Raon 2011.04.23. 09:24:54

@a. Bárd: sajnálom, hogy ilyen történt (tudom is, kiről van szó), de azt tudom mondani, hogy néhány hülye miatt nem érdemes megkédőjelezni azt a fajta összefogást, ami nagyban azért remekül működik. Mellettem is fradisták álltak (folyton el is számolak huszonynyolcig, nem is értem, miért,biztos én vagyok tudatlan jégkorongból :) ), de pár zrika mellett nem volt semmi gond. Szerintem jellemzően máshol sem. Az nekünk külön szégyen, hogy pont fehérvári kolléga kezdte ezt, remélhetőleg beszélnek annyian a fejével, hogy ebből ne legyen több gond.

peterszky 2011.04.23. 09:50:15

@check: Én az előbb hívtam, sajnos már elfogyott mind.

banyszi 2011.04.23. 09:55:33

@a. Bárd: Ne foglalkozz a romániai magyarokkal, Ők ilyenek:) Szeretem Mihály Árpit - miért is ne szeretném, hiszen Ő is a mi szekerünket tolja -, de ha valami miatt kritizálom, vagy leírom a véleményemet, akkor azonnal durván belém kötnek és személyeskednek:( Csak nekik lehet magyarság tudatuk, az Ő véleményük megfellebbezhetetlen, fárasztó:( @Raon: Nem tudjátok ki volt az a bunkó, aki tegnap a pályára dobott egy zászló darabot?:( Ez rohadtul nem vicces, még a végén megbüntet bennünket az IIHF:(

peterszky 2011.04.23. 09:57:28

Ami nálam kiverte a biztosítékot tegnap, az az volt, hogy az ajándékboltban Volán sálakat is árultak, akkor nem zavart volna, ha mondjuk minden csapattól hoztak volna valamit, de így... Nem Volán meccsen vagyunk, még akkor sem, ha nagyrészt ők adják a játékosokat.

A beléptetés tényleg zökkenőmentesre sikerült, ez mindenképp piros pont, a hangulat a szokásos Arénás volt.

Raon 2011.04.23. 10:07:21

@banyszi: itt nem erdélyi magyarokról volt szó, valamit félreértettél. Az újvárosiak szeretik énekelni a "piszkáld ki" nótát, ami alapvetően székely rigmus, és pl. Fehérváron csakis akkor szól, ha Mihály Árpi gólt ló (merthogy neki szól). Újvárosban viszont ennél jóval többször és általánosabban használják. Ezt nyilván civiliáltan is le lehetett volna beszélni velük, ha már mindenképpen le akarták, de a kineknagyobbafarka attitűddel megspékelve az ilyen történetnek nehezen elviselhető arcozás a vége.
A zászlósat nem láttam, nem is hallottam róla. Honnan repült be, tőlünk, középről?

banyszi 2011.04.23. 10:12:59

@Raon: Nem értettem félre semmit, tudom, hogy fehérváron Árpinak szól, de miért is ne használhatnák a dunaújvárosiak?:( Ezt valóban nem értem!:) Nem felőletek, a zsüri fülke felől jött, a vonalbíró szedte össze:(

a. Bárd 2011.04.23. 10:33:46

Nincs gond, azé' tegnap is jól éreztük magunkat, a foglalkozás elérte a célját rendesen :)

Ma is szépen "bemelegítünk", aztán zúgjon a Ria Ria Hungária!

(azért a magyar góloknál szólni fog a Piszkáld ki, főleg, hogy ott lesznek velünk a székely testvéreink) :D

banyszi 2011.04.23. 10:35:33

@a. Bárd: Mihály Árpi is veletek fog ma szurkolni, talán igy nem lesz gond:)

miki78 2011.04.23. 10:49:37

Komolytalan meccs volt, de legalább nyugodtan lehetett sörözgetni :) a hangulat jó volt, az olasz szurkolók gratuláltak nekünk a 2. helyhez :) majd ma meglátjuk!

banyszi 2011.04.23. 11:04:11

@banyszi: A kapuban ma is Hetényi Zoli kezd:)

miki78 2011.04.23. 11:19:05

@banyszi: Éreztem, de talán jobb is így!

zele 2011.04.23. 11:25:06

@a. Bárd: Nagyon sajnálom én is, hogy ilyen történhetett egy hazai világbajnokságon, de természetesen ez nem általános a fehérváriak között. Remélem ma semmi nem fogja beárnyékolni a szurkolást.

Egyébként kik vannak a Nemzeti Sport hátoldalán? :))

zele 2011.04.23. 11:30:18

@Raon: Az ominózus nóta a székelyek és a Vasas szurkolók között is népszerű. Kb. 30 éve énekeljük már mi is.

Egyébként azért volt nagyon szomorú a tegnapi eset, mert tényleg elképesztően barátságos a hangulat, csapat hovatartozástól függetlenül.

Rettenet tábornok 2011.04.23. 11:32:17

Ha megverjük az olaszokat, lesz valami ünneplés? Aréna körül? Hősök terén? (Szia, Zele! Jók a beszámolóid a vasashoki oldalon!) Hajrá, Magyarország!

Vincenzo90 2011.04.23. 11:32:45

@zele: Egyébként mit akartak tűled a sünök? Láttam, hogy megállíttak.

diványka 2011.04.23. 11:32:53

tegnap is feltűnt már a helyszínen, de most az összefoglalóban is, hogy játékosaink nem igazán örülnek a góloknak.. mindenki nagyon gondterheltnek tűnik.. azért remélem éhesek maradtunk és ma harapni fogunk!

TÁÁMADÁÁÁS!

montipájton 2011.04.23. 11:35:10

Óriási, szenzációs, ami a csarnokban zajlik és nem csak a jégen.))) Köszönet mindenkinek, aki az állóhelyről igazi arénává varázsolja az Arénát! A ma esti hangulatot egyelőre csak elképzelni próbálom...

Ám ami a feljutást illetzi... Most sajnos inkább pesszimista vagyok. Nem mintha nem tartanám elég jónak a csapatot rá, csak az előjelek nem tetszenek. Nem tetszik a sajtó - focimeccsek előtt szokásos - "nyerjétek meg! most vagy soha! mindenki veletek!" hangulatkeltése, ilyenkor szokott gyorsan az ellenkezőjébe fordulni a dolog, ha mégse sikerül. Már szinte elvárják a csodát, mintha magától értetődő lenne, csak mert sok a néző...

És nem tartom utólag szerencsésnek, hogy igazán ütős meccs nélkül megyünk bele a ki-ki meccsbe. Az olaszok sokkal tapasztaltabbak az ilyen derbiket illetően, nekik nem kell két tucat gólt lőniük előzőleg, hogy fiesztahangulat legyen, szép higgadtan annyit csinálnak, amennyi okvetlenül szükséges.

A védelmük erősnek tűnik, ilyenkor egy kicsit mindig az inkább a támadására építő csapaton nagyobb a nyomás, mert ha nem jön a gól, ha ő kerül hátrányba, gond van.

Szóval kissé visszafogott reménykedéssel várom az estét, de hogy hátborzongató élmény lesz, bárhogy is alakul a meccs, az biztos! A szurkolók, a B-közép már rég kiérdemelte az A csoportot, köszönet nekik!

Hajrá, fiúk!!

zele 2011.04.23. 11:39:31

@Vincenzo90: Áttanácsoltak a 214-es szektorba. :)

zele 2011.04.23. 11:40:47

@Rettenet tábornok: Szerintem ha továbbjutunk, akkor biztos lesz valami. :)

banyszi 2011.04.23. 11:43:55

Tök mindegy ki mit vár el a csapattól, a meccs két esélyes! Vagy nyerünk, vagy nem:) Papíron az olaszok a nyerők, a szurkolótáborral a hátuk mögött pedig a fiúk:) @divany: Nem sokat értek a történethez, de nekem az a gyanúm, hogy ma más lesz a taktika:) Valami hasonlóra számíts, mint az a csoportos vébén:)

Raon 2011.04.23. 11:45:06

@banyszi: ezt már végképp nem tudom hová tenni, szerintem nagyon másról akarunk beszélni mind a ketten, részemről lehet, hogy csak idegesség teszi, én már tegnap délután óta az olasz meccs miatt görcsölök.

@zele: azt nem tudtam, hogy ti is éltek vele (a székelyt én is írtam), de így értelemszerűen egyértelműbb a történet. Remélem ma már nem lesz ilyen gond.

progmet 2011.04.23. 11:46:32

Majd mindegyik rigmusban van valami,ami klubmeccsen más szöveggel,másképp (esetleg más ellen) szól. Nem kell ennek nagy feneket keríteni... Az év legfontosabb meccse jön,most csak a szurkolással legyünk elfoglalva!
@Altaïr: Aki ülve akar szurkolni,hát tegye. De azt nem hiszem el,hogy az ilyeneket nem mozgatja meg az adrenalin-löket! Ugrálni kell és ordítani:
RIA-RIA HUNGÁRIA!!!!!

zele 2011.04.23. 11:46:41

@Raon: Ebben bízom én is, ma minden szinten össze kell fogni.

taki17 2011.04.23. 11:47:40

@banyszi: Nem tudom miért gondolod hogy papiron az olaszok nyerők, talán sokan a terhet igy akarják levenni a fiukrol. Az internetes fogadó irodáknál a magyar csapat az egyértelmü esélyes,remélem nyerő is lessz a kisebb odds!

Vincenzo90 2011.04.23. 11:56:30

@taki17: Az internetes fogadóirodákra sose alapozz! ;) Abszolút nem vagyunk mi az esélyesek. Az olasz csapat egész egyszerűen erősebb, megtehette a hollandok és Korea és a spanyolok ellen is, hogy csak addig játszott, amig nem vezetett. Akkor sem hajtottak kifejezetten. Mi meg úgy kaptunk gólokat mindháromtól, hogy majd' végig pörögtünk, leszámítva a meccs eleji szokásos nyolc percet, amikor soha egy darab passz sem sikerül.

banyszi 2011.04.23. 11:56:59

@taki17: Azért gondolom, mert tavaly estek ki és 16., mig mi a 20. helyen tanyázunk a világranglistán, tehát nem gondolom, hanem ez a papírforma sztem:) @Raon: ez rám is vonatkozik én is görcsölök, remélem a fiúk haláli nyugalommal teszik a dolgukat:)

Vincenzo90 2011.04.23. 12:02:28

@taki17: Ja, és persze a szlovének -ha nem is sokkal, de egyértelműen- erősebbek nálunk, de az olaszok egyértelműen erősebbek náluk is.

banyszi 2011.04.23. 12:05:22

@Vincenzo90: Igy van, arról ne is beszéljünk, hogy sokkal nagyobb a tapasztalatuk a korong nélküli játékkal, hiszen nem először voltak a csoportosak:) Kőkeményen kell védekeznünk, (nem csak a hátvédek) és kontrákból gólt lőni, legalább is ha emlékeim nem csalnak Pat ezt tanította:) @taki17: Ne számíts sok gólra, gálára, inkább várd a csodát, hátha:)

taki17 2011.04.23. 12:06:01

@Vincenzo90: Az internetes fogadóirodák nagyon profik szer. s nem a saját maguk ellenségei!Hetényin sok fog mulni,ha jó napot fog ki ezt az olasz csapatot megverjük!

taki17 2011.04.23. 12:08:40

@Vincenzo90: Másképp látjuk az esélyeket amint látom,szlovénok ellen kevesebb lenne a sansz!

miki78 2011.04.23. 12:20:19

@taki17: A hoki attól szép, h mindig borulhat a papírforma, ha megfelelő a motíváció! Papíron jobbak az olaszok, de szerencsére jégen játszunk, az meg csúszik... :)))

Uteapu 2011.04.23. 12:22:10

Az Olaszok papíron erősebbek és eddig is "gondolkodva" játszottak.A papírforma persze itt is a korong bedobásáig tart, utána...
A szurkolás remélem olyan TÁMOGATÓ lesz,hogy megemeli az Aréna tetejét és a srácokat nem hajtja bele a fejetlenségbe.
Bár mi is lesz, azt kell kapniuk a meccs alatt és után, amit Svájcban a Kanada elleni meccsen és utána.

Vincenzo90 2011.04.23. 12:30:11

@taki17: A fogadóirodák: Magyarországra kisebb szorzó, ergo nagyobb esély. A TippMixből kiindulva a Volán meccsei voltak a legtöbbet játszott magyar vonatkozású sportesemények tavaly. Bármily hihetetlen, a nyerési arány is magasabb volt az átlagnál, mert aki a Volánra fogadott, tudta, hogy több az esély a vereségre. A fogadóiroda azt akarja, hogy a sok megfontolt magyar hokidrukker mégiscsak éljen rózsaszín világban, és tegye a kis pénzecskéit a sajátjaira. Mert az iroda így kaszálja a legtöbbet. A másik része az, hogy a barátságos meccsen történő megalázása az olaszoknak jó sokat nyomott a szorzókon, de ez nem reális. Gondolom csak a magyar meccseket nézted... Kizárt, hogy ha láttad az olaszokat, hogy szarnak a meccsekre, mégis lazán nyernek, és nem kapnak annyi gólt, mint mi, akkor is így gondolkodj.

Tyrog89 2011.04.23. 12:30:33

Papíron valóban erősebbek az olaszok, de 3 éve is ezt gondoltuk az ukránokról. Ők is feljebbről jöttek, sokáig ott voltak, mégis megvertük őket (azóta se jutottak vissza:-)). Miért ne sikerülhetne most is? Azt se feleljtsük el, hogy több meghatározó, rutinos játékosuk is visszavonult a válogatottságtól, aminek biztos meg fogják érezni a hiányát. Mindent bele ma este, hajrá magyarok!!!

Zigi 2011.04.23. 12:34:57

Saját pörgős, kombinatív játékunkat kell játszani, akkor nem lesz baj ha sok gólt kapunk. Lealázzuk őket 6-5-re és kész.:)

hüjeliba 2011.04.23. 13:14:02

Ennek a csapatnak egy gyenge pontja van ,ha támad, és nem tud időben visszazárni. Az olaszok csak úgy járhatnak túl az eszünkön ,ha feladják a semleges harmadot és hagyják ,hogy jöjjünk. Egy kard ki kard mérkőzésen nincs esélyük, az olyan egyérintős gólok, mint Korea ellen ütött harmadik és ötödik , vagy a Hollandok ellen kipattanóból bevágottak, azok minden csapat ellen gólt érnek szinte bárki a kapus, de ahhoz, hogy ilyen játékhelyzet előálljon , teret kell adni a támadónak, ezt a luxust nem engedhetik meg.
Ez lesz az első vébénk, ahol a feljutásért nem mi játszunk bunker-kontra-hokit, azt hogy erre rákényszerülnek csak nekünk köszönhető, ami nem kis szó.

-Tehát játsszuk azt, amit tudunk, az itt és most A csoportot ér.-

zele 2011.04.23. 13:19:09

@a. Bárd: Ja-ja, a legjobbak. :)

vaze 2011.04.23. 13:25:10

@Altaïr: az ilyen problémákra van egy kimondottan fantáziadús megoldás. Úgy hívják: fotel (a Magyar Jégkorongszurkolók Fotőjszurkolói Tagozatának ajánlásával). :)))

@Tillasz: konszolidált úriember volt és eddig. Mára beöltözünk, a hangommal is igyekeztem spórolni! :)

@a. Bárd: minden cápa húsevő :) megjegyzem bioszból nem lehettetek valami nagy fenoménok, ezt már a minden szúnyog vérszívónál is megállapítottam. viszont a humorral nincs gond és ez egy hangyafasznyival fontosabb (hogy maradjunk a biológiánál)! :D

Egyébként meg nem kell itt világmegfejtéseken gondolkodni, eggyel több gólt kell ütni és akkor már olyan nagy probléma nem lehet. Hozzáállás kérdése az egész, de speciel nekem akkor se lesz nagy problémám, ha nem sikerül, jó kis csapatunk van!

Theutus 2011.04.23. 13:30:50

@vaze: ha ez a biológia, akkor végtelenül leegyszerűsítetted....szívesen szigorlatoztam volna ezen a szinten:P

focijoci1969 2011.04.23. 13:33:56

@hüjeliba: Én is a támadásból gyors visszazárásban látom a leginkább a problémát, Kórea ellen is így kaptuk a 2. 3. gólt. Azoknak pedig akik azt mondják, hogy az olaszok lazán jó védekezéssel hozták eddigi meccseiket csak azt tudom mondani nem találkoztak eddig itt olyan támadó potenciállal rendelkező csapattal mint a Magyar. Sok fog a szerencsén is múlni.

Theutus 2011.04.23. 13:36:21

remélem a jövő héten foglalhatom a repülőjegyet a finn A csoportos vb-re

focijoci1969 2011.04.23. 13:46:39

Egyébként meg ha nem sikerül akkor sincs tragédia. Ez egy szerethető sport és egy szerethető válogatott. Az átszervezést is jónak tartom legalább nem ilyen egymeccses vb-k lesznek és a 1-5-ig bárhol végezhetünk, annyira már vagyunk jók hogy a kieséstől ne keljen tartani. Bár akkor csak a dobogó alja lehet a reális cél egy pár évig.

vaze 2011.04.23. 13:49:15

@Theutus: miért, szerinted mi? orosz? :P :D

Tillasz 2011.04.23. 13:59:39

Néhány jó képességű emberke a papírzászlókból repülőket hajtogatott. Ebből repült be egy a 3. harmadban.
Egyébként az olasz csapat bitang erős.

Altaïr 2011.04.23. 14:14:46

@vaze: A te hozzáállásodra is van egy kifejezés, de nem szalonképes, így nem írom ide.

Megértem, ha valaki állva szeret szurkolni, én is állóhelyről szoktam nézni a klubmeccseket. Az ülőhely viszont ülőhely, nem tudom, mit nem lehet ebben felfogni.

vaze 2011.04.23. 14:17:40

@Altaïr: milyen érdekes! te simán elzavarsz bárkit, de azonal megsértődsz, ha téged zavarnak haza! :) természetesen nem mondtam komolyan, csak teszt volt

Theutus 2011.04.23. 14:36:08

Bárd: melyik egységben lesztek meccs előtt?

Theutus 2011.04.23. 14:37:45

@vaze: ebben az aspektusban inkább biológia:)
altairral folytatott vitád pedig bevezetés a filozófiába avagy székre állok magasabb vagyok?:P
@1885*: Igazad van, Helsinki nem rossz hely

Raon 2011.04.23. 14:48:35

@Theutus: jó eséllyel a Gusztávban lesznek.

caribe 2011.04.23. 14:52:25

Sziasztok!

Tud valaki streamet az esti meccsre?
Köszi előre is! :)

kerusz 2011.04.23. 14:59:54

@Raon: Mi is énekeltük Szapporóban, nem tudtuk, hogy tilos...

zsozsi68 2011.04.23. 15:22:49

A papírforma kb arra jó mint az a papírrepülő amit a vonalbíró zsebregyűrt... Amúgy az esélyek 51-49% ide. Szerintem

zsozsi68 2011.04.23. 15:24:22

@kerusz: Ha Szapporóban voltál term. fogadd őszinte utálatunkat...

zsozsi68 2011.04.23. 15:33:55

Ja és az első Dobj egy macit meccsem volt, hátborzongató és felemelő volt egyszerre. Csak ezért az érzésért érdemes volt ott lenni...

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.23. 16:06:18

@Altaïr: már korábban (más poszt alatt) is írtam...azért ma ne csodálkozz, ha nem fogod tudni ülve nézni a meccset...hacsak nem maradsz otthon!
@banyszi: már oly sokszor bizonyítottad, hogy olyan tipikus "ungarisch" gondolkodásod van. Hogy jönnek ide a "romániai magyarok" (sic!)? A fiad, mint játékost kedvelem, sőt, amikor nálunk játszott még kedvencem is volt, de, ne haragudj, ezt a fajta felfogást remélem nem adtad át neki, sem....
Nekem a tegnapi olasz különítmény tetszett, amikor az Olé-olé Magyarország címűt adták elő előbb olaszmagyarul, majd ugyanezt a bolzanoi rigmusokkal. Csak maradjon ilyen békés a hangulat végig! Irány az A csoport! :-)))))

banyszi 2011.04.23. 17:00:35

@Ringleader: Úgy jönnek ide, hogy többek közt az volt a gond, hogy az Ő rigmusukat énekelték:( és ez nagyon nem tetszett nekik. Lehet, hogy nekem tipikus ungarisch gondolkodásom van, akkor is van egy-két dolog amit nem értek náluk és ez nem azt jelenti, hogy nem szeretem őket, vagy ellenük vagyok:) Hogy a fiam mit tanult itthon és mit nem az már nagyon a múlté, mert április 8.-án elmúlt 35 éves, de nekem engedd meg, hogy 57 évesen úgy gondolkodjak ahogy akarok, mert már nem vagyok tanítható:)

Uteapu 2011.04.23. 17:55:23

Irigyellek Titeket,hogy van energiátok neveltetésről,ülő-álló szurkolásról meg pár elvont dologról fecserészni. Én reggel óta nem találom a helyem és minden kiesik a kezemből, még a sörömet is kiborítottam.:))

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.24. 10:48:13

@banyszi: @Uteapu: :-) kicsit túlműködött tegnap a stresszhormon-szintem! Ettől függetlenül ma is úgy gondolom, hogy nem esett szó előtte a székelyekről...és ez nem csak az Ő rigmusuk! Valóban, "más" típusú gondolkodásuk van.
Isten éltessen, Balu! ...és @banyszi:, nem akarlak megváltoztatni, csak nem volt szimpatikus a reakciód, ennyi!
Áldott Húsvétot Mindenkinek!
süti beállítások módosítása