Magyarország–Ukrajna 2-3 2011.04.13. 20:47 F.Kapus
Magyarország–Ukrajna 2-3
2011.04.13. 21:00: Raon
102 komment
Címkék: magyarország vb ukrajna válogatott
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr152824192
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.04.13. 21:48:26
Kb. így van, a svédeken kívül ma senki nem biztosította a helyét. Fekete tuti kieső, nálam Holéczy is. Ha két sorral akarunk rombolni, akkor Galaniszról is ennyit, ma egyébként sem mutatott különösebben semmit, pedig otthon volt.
Borsy 2011.04.13. 22:11:44
@Von Siebenbuergen: Holéczy harcossága, jó passzai, jó védekezése, korongtartása miatt szerintem benne lesz a keretben.
Bencito 2011.04.13. 22:29:37
Ma még megtudjuk ki maraqd ki?
Bérlet eladó! 115ös szektor U sor 11 szék bencito@gmail.com
Bérlet eladó! 115ös szektor U sor 11 szék bencito@gmail.com
Gaudi 2011.04.13. 22:31:45
A szlovénok és az ukránok ellen is jók voltunk a második meccsen. Ami aggaszt, hogy az olaszok ellen nem lesz második meccs.
Persze csak kicsit, remélem simán leverjük őket. :-)
Persze csak kicsit, remélem simán leverjük őket. :-)
Spigott 2011.04.13. 22:33:05
@Bencito: Nem, csak holnap lesz keretszűkítés
a. Bárd 2011.04.13. 22:35:29
Hetényi szerintem is magabiztosabb jelenleg, mint Szuper. Ha most kéne döntenem én Őt védetném, de én Szirányit sem küldtem volna haza, sz'al erről ennyit :)
2002 2011.04.13. 22:36:32
Közben Kórea hosszabításban vesztett a szlovák Zilina ellen.
Most vagy a kóreaiak kaptak erőre, vagy a szlovák liga megy ennyire le :D
(dukla ne válaszolj)
Most vagy a kóreaiak kaptak erőre, vagy a szlovák liga megy ennyire le :D
(dukla ne válaszolj)
2011.04.13. 22:44:25
A meccs második felében Kőger-Galanisz és Bartalis-Vas sorok nyomták a legjobb tempót. Ez a variáció nem volt meghirdetve és meg is lepett, de bejött szerintem. Remélem ez a négyes marad a keretben. Sebességük azonos és szemlátomást egy hullámhosszon is vannak. Magosi és Fekete kevés játéklehetőséget kapott nem is éltek vele, szerintem hazamennek. Talán Holéczy is a csatárok közül. Hátvédek közül szerintem Pozsgay biztosan megy és Orbán-Sille közül valaki.
2011.04.13. 22:48:47
@a. Bárd: Ja! Csak ne hagyja el Hete a kaput, mert se korcsolyázni se ütni nem tud! Még egy hibája van, amit többször is megevett, ez a kapu mögötti megkerülésekről való lekésés. Egyébként más szempontból tényleg fenomén, talán jobb is Szupernél. A meccsrutin és a tavalyi szlovénok elleni baki miatt viszont Szuper fog védeni az olaszok ellen.
jegib 2011.04.13. 22:53:03
@lbsz: Természetesen csak akkor védhet ha bekerül :D Holap lesz keretszűkítés :)
Borsy 2011.04.13. 23:08:18
@lbsz: Hegyire nem gondoltál?
2011.04.13. 23:08:32
@jegib: Már meg volt, csak nem publikus. Szuper marad.
taki17 2011.04.13. 23:14:10
@lbsz: Ezt nem volt nehéz kitalálni:)
Vincenzo90 2011.04.13. 23:15:12
@2002: Is-is. Korea tavaly is nagyon erős volt, szenvedtünk velük. Ha a végére jobban jöttünk is ki, de az elején megijedtem, az sem lehetetlen, hogy verjenek minket. A SportM meg adja az extraligát. Eddig azt hittem, hogy az egy más világ, de röhejesen gyenge meccseket és csapatokat is láttam a néhány jó mellé. Bevallom a bajnok Kassát csak egyszer láttam játszani, de az átlagos színvonal az EBELben sem lenne elég semmire.
Vincenzo90 2011.04.13. 23:16:44
@lbsz: Meccsrutin? Szuper nem védett szerintem annyit idén, mint Hete, bár az tény, hogy szétlőtték a kapuját. Hetén meg tavaly nem ment el semmi, és ha vannak hátvédek is, talán nem hibázik.
exL:1 2011.04.13. 23:22:25
@Vincenzo90: Ez azért van,mert az igaz szlovák sztárok, nem a hazai bajnokságban játszanak,hanem NHL,KHL,DEL ,Cseh extraliga stb.Ha jól tudom a mostani vb keretükben 1 azaz egy honi ligában szereplő van.Ennek ellenére a szlovák élcsapatok ebelben is benn lennének az élmezőnyben.
Vincenzo90 2011.04.13. 23:26:55
@exL:1: Ezért nem vernek meg kb soha EBEL csapatokat felkészülési meccseken. A másik részével egyetértek, csakhogy ők a ligára nagyon büszkék, én meg egyszerűen a meccsek 90%-át halálosan untam. :D
jegib 2011.04.13. 23:32:39
@lbsz: Akkor ha kikotyogdtad a nagy titkot, elmondhatod bátran, hogy még ki esett ki :D Vicceltem az előbb is most is
2011.04.13. 23:33:57
Azt hogy ki esett ki nem tudom, csak azt hogy ki marad.
2011.04.13. 23:37:06
@Vincenzo90: Ez alapján Orbánnak is annyi meccsrutinja van mint Tokajinak, mert idén ugyanannyi meccsen és ugyanott játszott?
2011.04.13. 23:39:38
@Borsy: Hegyi? Tényleg! Őt nem figyeltem annyira. Szerinted maradhat?
Vincenzo90 2011.04.13. 23:48:35
@lbsz: Áh, hogy miért gondoltam, hogy csak idénre érted. Szerintem ez nem szempont, Hete bőven tud hozni fontos meccseket, ezt láttuk évről évre. Mivel nem találkozott még, amivel Szuper igen? A keze és lába is biztosabb viszont egyelőre a meccsek alapján.
2011.04.13. 23:57:24
A felkészülési meccsek kapusoknál nem mérvadók. Tétmeccsen viszont rajtuk a legnagyobb a nyomás, így gyakran másik arcukat mutatják meg. Idegekkel hogy bírnak egyetlen egy mindent eldöntő csatát, ez itt a kérdés! Szuper ilyen helyzetben bizonyított, Hete még nem. Lehet hogy majd fog, de az is lehet gyenge idegileg ehhez. Sator kapus poszton nem fog rizikózni, Szupert fogja védetni az olaszok ellen, ha egészséges lesz.
Vincenzo90 2011.04.14. 00:05:51
@lbsz: Szerintem az EBELben épp elég k.va szoros helyzetben bizonyított. A felkészülési meccs meg igenis mérvadó. Aki igazán jó, az ilyenkor is kell tudjon jó lenni. Ha Szuper nincs formában, akkor hiába jön majd vele szemben az olasz csatár, nem jobb lesz tőle, hanem gólt kap miatta.
Harczi 2011.04.14. 08:05:06
Fekete, Svasznek. A másik kettőt majd meglátjuk holnap.
Kegyetlen 2011.04.14. 08:10:51
a fránya emberelőnyöknél kellene jobban koncentrálni, mert a tegnapi produktum siralmas volt. egyébként tegnapelőtthöz képest sokat javultunk. Bartalis és sora jó lesz.
ürgeszarvas 2011.04.14. 08:15:46
Nem mentek rosszul tegnap a srácok. Nálam Holéczy tuti biztos ember, hiba lenne kirakni. Nagyon pörög, ami nem csak támadásban, de védekezésben is jól jöhet. Ez a Kóger gyerek is egyre jobb. Asszem kinézek vasárnap a meccsre:)
hüjeliba 2011.04.14. 08:29:38
Örülök ennek a csapatnak, most épp annyival jobbak tavaly óta, amennyivel az Olasz csapat jobb mint a Szlovén. Sőt megkockáztatom ez a válogatott van olyan erős mint a Volán EBEL csapata, következésképp a csapat korlátai is ugyanazok, csak ott egy-egy jó idegenlégióssal ezen "könnyen" lehet segíteni. Amiben nem tudtunk előrelépni az a hátvédpárok, egyszerűen nincs még egy Tokaji-Horváth duónk, ahol a két bekkben legyen annyi rutin és önbizalom ,hogy 5-5 ellen is bátran feljöjjenek a támadó kékig és ott ne csak biztosítsanak, hanem tevékenyen részt merjenek venni a támadásban, ezzel több helyet biztosítva a támadó triónak. A tegnapi meccsen is látható volt Palkovics többet, jobban játszott, mint az előző három találkozón, és ez egy ilyen rutinos hokisnál nem csak az összeszokottságtól van. Ha a második soros bekkek erejéből csak a biztosításra futja, akkor a támadóknak jóval több egy-egy szituációt kell bevállalni, vagy palánkra lőtt passzt kell megpróbálni, mert a szimpla beadásra mindig jut keresztező ellenfél. Ezért tűnt úgy hogy hiába raktak Palkó mellé bárkit, nem egy trió volt a jégen hanem három csatár. A volánban az Oszkár- Kranjc duó biztosított több levegőt, a két évvel ezelőtti Kóger-Nagy-Sofron trió mögött is Bornhammar-Alen pár dolgozott.
Tegnap Bartalis és Vas Jankó magától értetődően és jól verekedett a második sorban, ahhoz hogy még jobbak legyenek megpróbáltuk a Balu Toki párost "megfelezve" is játszatni, hátha úgy többet érünk.
Az Ukrán gárda pont itt volt jobb, tudott többet mutatni mint mi. Nagyon jó választás volt a szövetség részéről az Ukrán gárda, bár az "új" Olasz csapatot sem ismerem ,de "régi" eredményeikből az tűnt fel ,hogy egy jól védekező gárda lehet, hiszen az A csoportban 5 gólt csak Kanadától kaptak, az USA csak hosszabbításban győzte le Őket.
Ami a harmadik negyedik sorunkat illeti, bárhogy rakjuk össze, minden idők legjobb harmadik negyedik sora lesz,sőt itt jobbak voltunk mint a Ukrán csapat.
Bárki marad ki sajnálni fogjuk, és épp csak az fogja eldönteni, ki tűnik univerzálisabb játékosnak.
Utolsó mondat:a tegnapiakat látva lehet ,hogy Palkó lesz első soros és Sofron jön vissza a másodikba a két "svéd" mellé.
Tegnap Bartalis és Vas Jankó magától értetődően és jól verekedett a második sorban, ahhoz hogy még jobbak legyenek megpróbáltuk a Balu Toki párost "megfelezve" is játszatni, hátha úgy többet érünk.
Az Ukrán gárda pont itt volt jobb, tudott többet mutatni mint mi. Nagyon jó választás volt a szövetség részéről az Ukrán gárda, bár az "új" Olasz csapatot sem ismerem ,de "régi" eredményeikből az tűnt fel ,hogy egy jól védekező gárda lehet, hiszen az A csoportban 5 gólt csak Kanadától kaptak, az USA csak hosszabbításban győzte le Őket.
Ami a harmadik negyedik sorunkat illeti, bárhogy rakjuk össze, minden idők legjobb harmadik negyedik sora lesz,sőt itt jobbak voltunk mint a Ukrán csapat.
Bárki marad ki sajnálni fogjuk, és épp csak az fogja eldönteni, ki tűnik univerzálisabb játékosnak.
Utolsó mondat:a tegnapiakat látva lehet ,hogy Palkó lesz első soros és Sofron jön vissza a másodikba a két "svéd" mellé.
sutyi2 2011.04.14. 08:36:37
Sztem a kapusaink rendben voltak az ukránok ellen, a Bartalis, Vas J., Kóger sor elképesztően jól mozgott, lehet együtt is kéne őket tartani! Viszont akkor Palkó helyzete kérdéses. Vagy marad Godóékkal és akkor Sofi - Nagy G. - Kovács lenne a 3. sor, vagy ha Sofi lesz az első sorban, akkor viszont kit rakunk Palkó mellé? Érdekes lesz!
Nálam a hazaküldésre van pár esélyes: Hegyi, Fekete, Galanisz, Magosi, de ez csak szurkolói vélemény. Szirányiért viszont kár.
Nálam a hazaküldésre van pár esélyes: Hegyi, Fekete, Galanisz, Magosi, de ez csak szurkolói vélemény. Szirányiért viszont kár.
Raon 2011.04.14. 09:13:10
Szolgálati közlemény: tévesen került ki egy post, ezt el kellett távolítanunk. Megértéseteket köszönjük.
F. Kapus 2011.04.14. 09:27:47
@Uteapu: 2 óra múlva megírom, ha addig kibírod :) Köszönöm.
Uteapu 2011.04.14. 09:28:43
@1885*: Ez van ha valaki előbb kezd énekelni, mint ahogy a karmester beint.
Szirányi? Lehet, hogy a lottómért aggódnak?:)))
Szirányi? Lehet, hogy a lottómért aggódnak?:)))
Uteapu 2011.04.14. 09:38:17
@zele: Én addig az oldalamon tartom a kezeimet, nehogy kilukadjon.:))
Bár az igazán fontos dolog vasárnap kezdődik.
Bár az igazán fontos dolog vasárnap kezdődik.
1885* 2011.04.14. 09:39:17
@Uteapu: na látod, én előbb leírtam, hogy kibírod, mint Te.
Bizti a lottódért :)
Ki énekelt idő előtt? A postot én tettem ki, de amúgy tök ártatlan vagyok.
Bizti a lottódért :)
Ki énekelt idő előtt? A postot én tettem ki, de amúgy tök ártatlan vagyok.
Uteapu 2011.04.14. 09:47:15
@1885*:A lila vér szava!:))
(A törölt posztnál a listámat még láttad?)
Ha az anyablogon megjelent, miért ne tennéd?
Aki az ártatlanságát hangsúlyozza az gyanús!:):):)
(A törölt posztnál a listámat még láttad?)
Ha az anyablogon megjelent, miért ne tennéd?
Aki az ártatlanságát hangsúlyozza az gyanús!:):):)
Raon 2011.04.14. 10:06:46
@Uteapu: egyébként nem akartam törölni, csak inaktívvá tenni, de úgy a kommentlistából még elérhető lett volna az egész, szóval azt majd újra be kell gépelned, elnézést.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.14. 10:29:07
@Miskolcifan: nem dehogy, formai gondok voltak valszeg, tul nagy sorkozzel gepeltek be a cikket :P
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2011.04.14. 10:31:46
Most már igazán kíváncsi vagyok! Addig úgysem fogok tudni dolgozni, amíg nem tisztázódik a dolog! :)
jegib 2011.04.14. 10:53:03
@Szanee: Én is sztrájkolok, pont lecsúsztam a tévesen kirakott cikkről :D Oldalamon óriási lyuk, csak nehogy elvérezzek addig míg újra ki nem teszik...
Raon 2011.04.14. 11:07:57
Magilla: elnézést hogy ezt kiszedtem, de pont azért kellett a cikket is levenni, hogy ne legyenek kint a nevek. Kis türelmet kérünk a hír hivatalos megjelenéséig, utána lehet pro és kontra beszélgetni.
Magilla Gorilla 2011.04.14. 11:16:57
:@Raon: no problem. csak úgy megörültem, hogy tudom. :) Ezek szerint jók is voltak az infóim.
Spigott 2011.04.14. 11:28:05
Svaszi, Fekete és Bálizs az újabb kimaradók, az nso már lehozta. Svaszneket nem értem, de a kapitány döntött szerencsére és nem én, én nem is tudnék.
Spigott 2011.04.14. 11:39:39
@1885*: gondolom azért lett törölve, mert a sajttáj előtt kikerült az oldalra. Mondjuk ezek már valószínűleg tegnap este eldőltek, a többi kérdéses még, sok függ még Sikorcin állapotától is.
1885* 2011.04.14. 11:42:23
@Spigott: igen, tudom :( Sikorcin nem túl szerencsés, múltkor Gröshl most ez a húzódás.
Spigott 2011.04.14. 11:44:16
Ő sem túl optimista, ha jól tudom. Izomsérülés meg sajnos nem gyerekjáték, alattomos dolog :S
1885* 2011.04.14. 11:47:02
@Spigott: sajnos azt is tudom, személyes élményből is, amit nem tudunk, hogy hogy történt a sérülés? Erröl nem tudsz, vagy valaki nem tud erről infót?
zele 2011.04.14. 11:47:51
"Svasznek Bence és Fekete Dániel személyében két olyan játékos akadt fent most a szűrőn, akik az elmúlt években stabil kerettagok lehettek. A Vasas védőjének minden bizonnyal közrejátszott, hogy immár a harmadik idényét töltötte el a Mol Ligában vitézkedő együttesnél..."
Ezt értelmezné valaki? :)
Ezt értelmezné valaki? :)
Káosz Professzor 2011.04.14. 11:51:32
@zele: nso faszság. Nem kell mindent értelmezni, amit ott leírnak.
a. Bárd 2011.04.14. 11:57:11
@Vincenzo90: Hogy Hete mivel nem találkozott még amivel Szuper igen?
Hosszan lehetne sorolni :)
Én alapvetően Levi párti vagyok, bár az előző két-két meccsen Hete tényleg magabiztosabbnak tűnt a kapuban. De ez nem jelenti azt, hogy Levi nem fogja kivédeni az ellen szemét a vébén, ahogy tette azt már annyiszor. Sztem is ő lesz a kezdő kapus.
És (sajnos) összességében Hetényit sem lehet stabilabb kapusnak nevezni Szupernél, kapott már Ő is fergeteges potyát élete egyik legfontosabb meccsén.
Hosszan lehetne sorolni :)
Én alapvetően Levi párti vagyok, bár az előző két-két meccsen Hete tényleg magabiztosabbnak tűnt a kapuban. De ez nem jelenti azt, hogy Levi nem fogja kivédeni az ellen szemét a vébén, ahogy tette azt már annyiszor. Sztem is ő lesz a kezdő kapus.
És (sajnos) összességében Hetényit sem lehet stabilabb kapusnak nevezni Szupernél, kapott már Ő is fergeteges potyát élete egyik legfontosabb meccsén.
sutyi2 2011.04.14. 12:12:43
@a. Bárd: Nameg az EBEL-ben is betlizett Zolika, nem is olyan nagyon keveset, természetesen a sok jó meccse mellett!!! Levi biztosabb nála, az tuti, és sztem a 2 kapust összemérni még nem kéne, de az sztem vitathatatlan tény, h 2002-ben a VB-n Levi amit nyútott, az klasszisokkal jobb, mint amit Zolika most tud. És azt se felejtsük el, h az ottani válogatott sokkal gyengébb volt a mainál, és így nyújtotta az akkori VB legjobb kapusteljesítményét.
F. Kapus 2011.04.14. 12:55:22
Na szóval, ne szépítsük a tényeket: annyi történt, hogy megtudtam a három nevet, és mivel ma délelőtt nem értem rá munkahelyi elfoglaltság miatt, ezért hajnalban megírtam, és előre dátumoztam a posztot akkora, amikor már nyilvánossá válhatott az infó. Sajnos a blog.hu rendszere és a mi blogunk belső kommunikációs problémái miatt az írás a kelleténél hamarabb élesedett. Amint észleltem, nagyjából húsz perccel az élesedés után, azonnal töröltem, és erre kértem Raon kollégát is, akinek nagy hálával tartozom, hogy kérdés nélkül azonnal akceptálta kérésemet. Hibáztam, amiből sokat tanultam, remélem, senkinek nem okoztam ezzel kárt vagy gondot. Mindenkinek köszönöm a türelmét.
gabute 2011.04.14. 13:03:41
NA akkor ide is leírom:
Svaszneket sajnálom, szerintem helye lett volna a csapatban. Jobb, mint Sille, jobb, mint Láda. És idén még jó formában is játszott.
Svaszneket sajnálom, szerintem helye lett volna a csapatban. Jobb, mint Sille, jobb, mint Láda. És idén még jó formában is játszott.
jegib 2011.04.14. 13:08:16
@sutyi2: khm, 2002 ma meg 2011. Levinek pont annyira volt hektikus a teljesítménye a CHL-ben mint Hetényinek az EBEL-ben. Voltak bombasztikus teljesítményei, és volt hogy cserélni kellett. Levi totál maga alatt volt a szlovénok elleni teljesítménye miatt. Egy 30 éves rutinos rókáról beszélünk aki lelkileg megrogyik egy felkészülési meccsen?! WTF?! Az a baj, hogy mindkét kapusunknak lehetnek rossz napjai és hajlamosak bakizni. Brunyánál ellenkezőjét látom. Minél nagyobb a tét, annál jobban spanolja, annál jobban véd. Nem láttam tőle, hajmeresztő kapu elhagyásokat, jól kezeli a botot, lát a pályán. Övé a jövő
a. Bárd 2011.04.14. 13:24:39
@jegib: Azért tegyük mellé Rajna Mikit is, amit idén nyújtott mindkét bajnokságban, az lenyűgözött.
leonov 2011.04.14. 13:26:26
www.youtube.com/watch?v=uraeCVMXeSY&feature=related
nekem ez etalon.
Hetényi még pár évig MÁSODIK kapus !
nekem ez etalon.
Hetényi még pár évig MÁSODIK kapus !
leonov 2011.04.14. 13:27:21
Rajna: még öt-tíz év.
jegib 2011.04.14. 13:35:59
@leonov: Legyen igazad, és örvendeztessen meg sok hibátlan válogatott meccsel. De ha éppen nem megy, könyörtelenül cseréljük le és írjuk ki a keretből. Legyen szó bárkiről.
leonov 2011.04.14. 13:37:37
@jegib: Ez így van !!!
leonov 2011.04.14. 13:40:37
Régi teória az, hogy a hokikapus, hacsak nem a kínai nagycirkuszban képzik akrobata zsonglőr szakon, akkor 30 éves kora körülre érik be.
Ezen a szinten már nem szabad hibázni.Van elég dolga a lövésekkel, nem kell ezt a feladatot még önálló harmadik passzadó hátvádként bonyolítani.
Ezen a szinten már nem szabad hibázni.Van elég dolga a lövésekkel, nem kell ezt a feladatot még önálló harmadik passzadó hátvádként bonyolítani.
veghist 2011.04.14. 13:54:52
@jegib: Aha. U20-as döntő...
sutyi2 2011.04.14. 14:03:27
@leonov: Pedig egy biztos kezű kapus (ütővel) aranyat ér, sokat segít a játékban, mint pl. Brodeur, Suomolainen (nem biztos, h jól írom a nevét), Satosaari, Westlund...
@jegib: Igen, Bálizstól (még) hajmeresztő kapuelhagyást én se láttam, de még majd láthatunk. Az viszont tetszik, ahogy ha kijön a kapu mögé, és megtámadják, nem jön zavarba, felteszi a sarokba fejmagasságban a pakkot, ami körbecsorog, és max a kéknél leszedik, addigra ő már vígan várja a lövést a kapuban. Ebben elég jó, és bátor.
Rajnát meg nem láttam idén védeni egy percet se...
Szuper-hez visszatérve: 1x biztosan, 2x pedig talán volt a hónap kapusa a ligában, ez se semmi azért, és a 3 stars-ban is gyakran benne volt.
@jegib: Igen, Bálizstól (még) hajmeresztő kapuelhagyást én se láttam, de még majd láthatunk. Az viszont tetszik, ahogy ha kijön a kapu mögé, és megtámadják, nem jön zavarba, felteszi a sarokba fejmagasságban a pakkot, ami körbecsorog, és max a kéknél leszedik, addigra ő már vígan várja a lövést a kapuban. Ebben elég jó, és bátor.
Rajnát meg nem láttam idén védeni egy percet se...
Szuper-hez visszatérve: 1x biztosan, 2x pedig talán volt a hónap kapusa a ligában, ez se semmi azért, és a 3 stars-ban is gyakran benne volt.
leonov 2011.04.14. 14:07:19
@sutyi2: Igen aranyat ér ha nem bssza el !
jegib 2011.04.14. 14:15:33
@sutyi2: Nem vitatom Szuper érdemeit, de ha megnézed CHL mezőnyét, Levi erősen közép kategória, úgy hogy az egyik rangidős. Holtversenyben a 12. legjobb védési hatékonyságú, a 25 kapusból... Hogy ennek ellenére volt hónap kapusa, és többször szerepelt a 3 star-ban, nekem azt mutatja, hogy teljesítménye ingadozó...
sutyi2 2011.04.14. 14:21:24
@leonov: Így van, de a felsoroltak kis %-ban basszák el! :-) Ahogy fogalmaztál, "ilyen szinten" azért éppenhogy már elvárható lenne a kiváló ütőkezelés, szerintem. Abban viszont igazad van, h nem szabad hibázni, épp ezért kell(ene) edzések végén/után mocskos sokat külön az ütővel gyakorolni.
sutyi2 2011.04.14. 14:45:38
@jegib: Ezt megadom! :-) Reméljük a VB-n azon az 1 vagy 2 meccsen nem fog ingadozni... :-)
a. Bárd 2011.04.14. 16:31:38
@jegib: Nem tudom milyen éve volt Levinek, hisz nem láttam védeni. De a klubja Kógerével versenyzett, hogy elkerülje a tök utolsó helyet, ennek fényében a 12 hely nem is olyan rossz. (nyilván Hete sincs az EBEL legjobb 5 kapusa között, bár nem néztem utána)
A kapus stat ugye nem nézi, hogy ki védekezik előtted, a 3 stars jelölések sztem inkább mérvadóak.
A kapus stat ugye nem nézi, hogy ki védekezik előtted, a 3 stars jelölések sztem inkább mérvadóak.
jegib 2011.04.14. 16:38:04
@a. Bárd: A stat lövés számot néz, és abból a tényleges védést. Ez esetben nagyjából teljesen mind1 ki védekezik előtted. Lehetne azt gondolni hogy Levi sokkal több lövést kapott, de ez sem helytálló. És még1x, ha a 3stars a mérvadó, akkor levi ott lenne a top3-ban ugye, de nincs a közelében sem, ezért kellett lenni, iszonyatosan elbaltázott meccsnek is... Ergo még mindig tartom, hogy formaingadozó
a. Bárd 2011.04.14. 16:40:51
@jegib: nem is állítottam, hogy nem volt formaingadozó, 1x sem láttam védeni :)
Azért lövés és lövés között óriási különbség tud lenni, attól függően, hogy ki védekezik előtted.
Azért lövés és lövés között óriási különbség tud lenni, attól függően, hogy ki védekezik előtted.
jegib 2011.04.14. 16:45:57
@a. Bárd: Legyen igazad.
forrás: chl.stats.pointstreak.com/goalieleaders.html?leagueid=12&seasonid=5902&sortby=svpct
Hetényi kb koppra ugyanezt produkálja EBEL szinten:
www.erstebankliga.at/de/statistik/spieler/?season=57&team=0&position=0&nation=0&report=4&submit=Elk%FCld%E9s&playername=
Szóval nagyjából ugyanannyira formaigadozók, és hangulatfüggők, ezért most igazán pipa leszek és fröcsögök amiért kimaradt Bálizs a keretből :D
forrás: chl.stats.pointstreak.com/goalieleaders.html?leagueid=12&seasonid=5902&sortby=svpct
Hetényi kb koppra ugyanezt produkálja EBEL szinten:
www.erstebankliga.at/de/statistik/spieler/?season=57&team=0&position=0&nation=0&report=4&submit=Elk%FCld%E9s&playername=
Szóval nagyjából ugyanannyira formaigadozók, és hangulatfüggők, ezért most igazán pipa leszek és fröcsögök amiért kimaradt Bálizs a keretből :D
sutyi2 2011.04.14. 16:51:23
@jegib: "Szóval nagyjából ugyanannyira formaigadozók, és hangulatfüggők, ezért most igazán pipa leszek és fröcsögök amiért kimaradt Bálizs a keretből :D"
Ez elég jól sikerült! :-)
Ez elég jól sikerült! :-)
Kegyetlen 2011.04.14. 20:49:22
hajrá! gyakorolni a büntetőket is! Ladányi Balázs, ha lett volna zsebe a Dújvárosi meccsen, biztos zsebre tette volna lövés közben a kezét :)
krl 2011.04.14. 22:25:50
@jegib: 58 kapus van felsorolva a CHL statisztikában, és Levi ebből a 12.
jegib 2011.04.14. 22:38:26
@krl: Igazad van, és az 58-ból 13 védett kb annyi meccsen mint Levi (40 körül) a zöme kb fele annyit... Az pedig azt gondolom nem mérvadó. Azt a 25.-öt vizsgáltam akikkel érdemes összevetni.
krl 2011.04.14. 22:43:26
@jegib: na, jó
2011.04.15. 14:22:00
@krl: Levi úgy 12. hogy a második leggyengébb csapat portáját védte. Jövőre is őt akarják.
Az utolsó 100 komment: