Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2239) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1671) Miskolc (1505) nhl (4900) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1058) utánpótlás (1276) UTE (1300) válogatott (2211) vb (2360) videó (2120) Összes címke

Magyarország–Ukrajna 2-3

2011.04.12. 22:45: Raon

Magyarország–Ukrajna 2-3 2011.04.12. 21:41 kultúrmisszionárius

Magyarország - Ukrajna

96 komment

Címkék: magyarország vb ukrajna válogatott felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr502821693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazlee 2011.04.12. 22:55:26

holnap 1ig jelezze aki jön Dunába a meccsre, és kellene neki a mérkőzés DVDn.
nyers lemezt elfogadok cserébe.
(én nem teszem át aviba meg teszem föl a netre, bocsi)

Lazlee 2011.04.12. 22:56:28

egyébként az első szünet után igencsak kerestük a korongot.

Dallanan 2011.04.12. 23:05:45

@Lazlee: Ott kint nem tűnt vészesnek a meccs. Ukránok kihasználták fizikai fölényüket, leginkább meddő fölényük volt. Ellenben az erőnket feléltük a bírkózással és a sok felesleges kiállítással. Apró dolgok döntöttek. Hasznos meccs volt, az ilyenekből lehet profitálni!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.12. 23:07:23

@Dallanan: ilyen, vagy meg ilyenebb meccsre kell szamitani az olaszokkal

Sammer 2011.04.12. 23:14:09

Nekem rengetegnek tűnt a kiállítás, amit kaptunk - bár jogosak voltak-, de a még bosszantóbb szerintem, hogy ebből sok volt a buta és a felesleges. Nézem a dolog jobbik oldalát, hogy gyakorolhattuk az emberhátrányt rendesen, igaz, 2 gólt abból kaptunk.....
Még van idő, mindent bele, HAJRÁ MAGYAROK!!!!! (No és persze hajrá Dinamó)

Dallanan 2011.04.12. 23:20:49

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ezért volt hasznos mérkőzés. Érdekes volt, amikor az 5 perces hátrányt védekeztük. Az egész ukrán csapat állva izgult, majdhogynem a körmüket rágták, a mi padunk sokkal nyugodtabb volt, mint az egész meccsen. Ezek árulkodó jelek. No nem azt jelenti, hogy nem akartunk nyerni, de úgy érzem, hogy az ukránok jobban fel voltak spanolva. Kíváncsi leszek mit mondanak majd az érintettek és mit játszunk holnap. Szélig nagyon sokszor hibázott, Jankó is túl pontatlan volt, az ukránok nagy embereit nehezen bírkóztuk le.

budaijegesmedve 2011.04.12. 23:40:41

"Hullámzó" teljesítmény, az "ászok",a Vas testvérek ,Palkó, de még Ladányi is nagyon erőtlennek tűntek...Az ukránok eggyel mindenképpen jobbak voltak,de ők sem a közönségnek játszanak. Rém unalmasan, impotensen

darálnak, nem csoda, hogy évek óta nem jutnak egyről a kettőre...

bdan 2011.04.12. 23:44:41

Láda tényleg jól küldte, a harmadik harmadig bátran és keményen játszott, a nagyok tényleg haloványabbak voltak, Nagy Gergőn meg most is látszott, hogy nagyon nagyon szeretne ott lenni a válogatottban, és meg is érdemelné.

Szélig viszont tényleg pontatlan volt, holnap kiderül, hogy csak az átállás vagy a fáradás miatt....

facsipesz 2011.04.13. 00:16:26

Lazán kapcsolódik:

www.vasassc.hu/news_more?news_id=3006

Tegye fel a kezét, aki... Na jó, ilyet nem kérek, mert normális magyar jégkorong-szurkoló nem kívánhatja egy ellenfél klub megszűntét.

Ultradiplomatikus a cikk, a csarnokban mindenki tudja, hogy az üzemeltetéssel is harcolni kellett, és az pedig nem sok jóra vezet. (Kangyal interjújában nem is kell nagyon a sorok közt olvasni.) Az utánpótlás szerencsére teljesen elkülönül a felnőtt csapattól, őket nem érinti ez (mármint a felnőtt csapat megszűnése, az üzemeltetés ugyanaz marad..), de a szokásos küzdelem a létért - mint általában minden klubnál - ott is megvan.

Ebben a szezonban, amikor a gyermekeink a hazai meccsen felvezettek, győztes meccs után a felnőtt öltözőben pacsiztak a játékosokkal, a szurkolók bulimeccset játszottak a profikkal, mind feledhetetlen élményt nyújtottak.
Köszönjük nekik!

Tipikus-e, hogy amikor már minden elkezd klappolni, akkor esik szét az egész?....

Imam Khomeini 2011.04.13. 00:29:14

@facsipesz: Viszont az új helyzetben Gyima kisfia tud majd játszani!

hokikori 2011.04.13. 07:07:26

@facsipesz:
Nem kell feladni, talán még van remény a Vasas megmentésére. Kár lenne értük, mert az idény egyik legjobb hazai csapatáról van szó.
Nem lenne jó hagyni az értékeket kárba veszni. Végső esetben talán az MTK majd átveszi:)
A válogatott tegnap halványabbnak tűnt mint az utóbbi évek korábbi meccsein. legutóbb a magyar válogatott mezőnyben ennyire alárendelt szerepet talán a svájci A csoportos VB-n játszott

exL:1 2011.04.13. 08:26:43

Az eddig felkészülési mecscekből messzemenő következtetést szerintem nem kell levonni,a lényeg a vb-n lesz,arra kell ( ene )megtalálni az ideális sor összetételeket.Ez Sator mester dolga, és nincs könnyű helyzetben,mert az 5felkészülési mérkőzésen,nem volt ott egyszerre minden kerettag.4nap a vb.-ig,van még ma egy mérkőzés,és szerintem ehhez képest elég sok a ? jel.Ladányiék sorával nincs gond,de a többi finoman szólva nem állt össze.ma Újvárosban is gondolom megint mások lesznek a sortársak mint tegnap,és ez nem az összeszokottság tipikus esete.Még jó hogy a sorsdöntő mérkőzésig van több mint egy 7 és a vb-n a gyengébb ellenfelek ellen lesz lehetőség éles helyzetben is kisérletezni( nem lenézve a spanyol és holland csapatot)

Dallanan 2011.04.13. 08:35:33

@hokikori: alárendelt szerepet tavaly tavasszal a szlovének elleni 1-4 esetén játszottunk. Ott a helyszínen teljesen más volt, mint tv-ből visszanézve utólag. Tegnap a helyszínen nézve közel sem volt annyira alárendelt a szerepünk. Az ukránok a támadóharmadunkban tartották a korongot sikeresen, többnyire meddő fölényben. Nem sikerült jól levédekeznünk, kevés korongot szereztünk.

Dallanan 2011.04.13. 08:39:12

@exL:1: Még 4 meccsünk van ahhoz, hogy az egyének és sorok a lehető legjobb formába kerüljenek. Ez bőven elég. Kérdés, hogy sikerül-e. Tavaly pont az utolsó meccsre fogyott el a lendület és energia. Most ebből a szempontból sokkal szerencsésebb a sorsolásunk, mivel 1 nappal korábban lesz egy felhozómeccsünk a hosszabb kihagyás után.

facsipesz 2011.04.13. 08:51:35

@Imam Khomeini: Új pályázat kiírása folyamatban, munkacíme: "Kell egy csapat! ...Nekem":)

Majdcsak kap egy külföldi szerződést a gyerek, szurkoljunk neki együtt:)

Uteapu 2011.04.13. 08:53:45

@exL:1: Nem a vita szándékával és tiszteletben tartva a véleményed! Úgy gondolom, hogy már a tegnapi meccsen, min. 80%-ban készen kellett volna lenni a csapatnak.(felkészülve olyan esetre is mint Bartalisé) Végső soron ez nem kísérleti VB, minden meccs éles.Lehet persze, hogy Sator mester fejében már megvan.

solarys 2011.04.13. 09:01:09

Bartalis elég ügyesnek tünt, agilis is volt, kár volt azért a palánkra lökésért. Vas Jankó tompának tünt, tudom kissé fáradt az alsóházi rájátszástól. Vityán(Szélig) nagyon látszott hogy rég játszott éles meccsett.
A két gólunkat viszonylag könnyedén szereztük, de 2-0 után összeszedték magukat az ukránok. Ma du-n talán már a végleges keretet kellene játszatni, s lássuk mire megyünk ellenük, nem lesz könnyű!

Szekig 2011.04.13. 09:01:39

@facsipesz: Nos a Vasas csapata, indulhat Jaszberenybe. Ott ugy is elkellene egy jo felnott profi csapat. Meg minimalis penzbol be lehetne fedni a jegpalyat. Tudom most meg belelog.... :)

1885* 2011.04.13. 09:16:39

@facsipesz: szerintem csak felnőtt nem lesz.

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.04.13. 09:17:35

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ha ilyen meccset játszunk nekünk bíztos löttek, már csak azért is mert nem hiszem, hogy két gólt is elcsalnának javunkra :D.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 09:21:16

@durex26: jogos. ennyi nem eleg, de vegyuk figyelembe hogy ez meg nem a vegleges csapat, nem eles a kes es nem vagyunk ott 10ezren szurkolni.

vaze 2011.04.13. 09:30:10

Jankó Sapporóban is úgy esett be, lesz ő még sokkal jobb is. Sator nyilván szokva van ahhoz, hogy az utolsó pillanatban esnek be játékosok. Én nem aggódom, illetve egy nagy kérdőjelem van, de azt tapintatból nem mondom :P

exL:1 2011.04.13. 09:31:43

@Uteapu: Egyet kell értsek veled 97,68% ig,csak azért nem 100,hogy el ne bízd magad :-)

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.04.13. 09:32:47

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én reménykedem :D. Akkor kell majd úgyis pörögni. Viszont ez a Mikhnov gyereknek van köze a lokomotivos Mikhnovhoz? Mindkettő kievi, meg hasonló a testfelépítésük. Szerintem nagyot szívtak szegények, hogy sok ukrán inkább orosz lett.

Uteapu 2011.04.13. 09:39:29

@exL:1: A %-os arány felülmúlja minden várakozásomat! Nagy kő esett le a szivemről!:)))

Voitih 2011.04.13. 09:46:17

Nem volt ez annyira rossz, két éve még nagyobb volt az ukrán fölény. Bartalis nagyon jó, de ha mindenki jól pörög, akkor sem lesz 35%-nál nagyobb esélyünk az olaszok ellen. De szerintem erősebbek vagyunk, mint tavaly.

exL:1 2011.04.13. 09:54:08

@Uteapu: Vigyázz ,nehogy a lábadra pottyanjon :-)Sator mester szerintem pár kérdésben még vakon van,mint Vak Béla. A mai Újvárosi meccsen,jópár játékosnak megkell ( ene ) halnia a jégen,hogy bekerüljenek a végleges keretbe (beleértve néhány kihagyhatatlannak tűnőt is )

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.04.13. 10:01:05

Szerintem a helyszínen is gyászos volt beszorulni 30 percre a kapunk elé, meg keresgélni a korongot. Szerencse, hogy van még 4 meccsünk felkészülni.
Láda és Bartalis (a kiállítástól függetlenül) be kellett, hogy játssza magát a csapatba.

Uteapu 2011.04.13. 10:07:03

@exL:1: Melléesett!:))
Nem hiszem, hogy látáshibás inkább túl nagy a stáb és nagy a "hangzavar". Na meg a VB utánra is gondolni kell, a kenyeret nem a válogatottnál sütik.

Voitih 2011.04.13. 10:13:32

@Von Siebenbuergen: Tény, bár az ukránokban láttam a plusz motivációt is, de nyilván ez bennünk is meg kellett volna hogy legyen. Ha a külföldön edződő fiataljaink 2-3 év múlva olyanok lesznek mint Bartalis, akkor még erősebbek leszünk.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.04.13. 10:17:02

@Voitih:
Arra azért lehetett számítani, hogy az ukránok bizonyítani akarnak. Mi meg készülgetünk az olaszokra, cserénként más sorokkal : )

zele 2011.04.13. 10:30:22

Szirányit kitették a keretből, az egész teljesen érthetetlen.

zele 2011.04.13. 10:34:23

@zele: Illetve érthető, Vasas játékos. Köszönjük!

Voitih 2011.04.13. 10:39:22

@zele: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
honnan az infó?

zele 2011.04.13. 10:40:05

@Voitih: Most beszélt vele a haverom.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 10:42:46

@zele: nem normalisak. bar nem hinnem h ennek a vasashoz barmi koze lenne, abbol kiindulva h meg vannak vasas jatekosok a keretben. es egy miskolci is.

1885* 2011.04.13. 10:43:05

hát Szirányit kirakni, meglehetősen indokolatlan. Mondhatnám hülyeség.

taki17 2011.04.13. 10:44:28

Biztos tudják miért,azért a teljesitménye sem volt tul jó!

Voitih 2011.04.13. 10:44:36

@zele: Sajnálom, de nyilván nem amiatt van, mert a Vasasban játszik. Nem értem...Nagyon sajnálom..

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 10:46:28

@Voitih: basszak meg! bence azon keves fiatal magyar csatarok egyike akik elol is jatszamak, LONEK. erre NAGYON nem szamitottam!!!! szamomra sziranyi volt a 1000000000%os vedo kerettag.

zele 2011.04.13. 10:47:59

@Voitih: Hát nem tudom, Szirányi szerintem meggyőző volt az egész idényben, a felkészülési meccseken is. Semmi nem indokolhatta ezt a lépést. A Rajna eset után nekem már eléggé kilóg a lóláb.

Uteapu 2011.04.13. 10:48:49

@zele: Itt már a ló is kilóg.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 10:50:23

@taki17: ha azt nezed h ki volt meggyozo es ki nem, Palkoviccsal az elen haza lehetne kuldeni a fel csapatot baratom!

zele 2011.04.13. 10:51:34

@Uteapu: Igen, az egész ménes. :)

OliBLOOD 2011.04.13. 10:53:13

@zele: Kiss Ákos is meglepő döntés volt a keretszűkítésnél, mert az újvárosi csatárok közül többek szerint is ő nyújtotta a legjobb teljesítményt. De az előző szűkítésnél kitették.
Szirányi ugyanennyire meglepő számomra. Ma kiderül a 22-es névsor, biztosan lesz még meglepetés.

Spigott 2011.04.13. 10:53:24

@zele: Nem tudom, a szezonban biztató volt, tényleg jól is játszott, de a felkészülési meccseken, a góljai ellenére sem volt meggyőző. Ezzel együtt sajnálom a kimaradását, mert ahogy a szezonban bizonyította, tud ő az elmúlt napok teljesítményénél sokkal jobbat is nyújtani. Ma este gondolom még hangosabb lesz a blog, a kimaradók miatt.

Voitih 2011.04.13. 10:55:42

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én is szeretem, gyors, jó lő, ezt kevés védőnknek a sajátja... De a szlovének ellen egyszer csúnyán megkerülték, egy gólnál pedig luftot rúgott, ergo 1,5 gólban benne volt.. Ettől függetlenül egy rutinos védő mellett ott lenne a helye!!!!

Voitih 2011.04.13. 10:58:03

@OliBLOOD: Igen, tegnap ismét bebizonyosodott, hogy a lassú játékosok nem sokat érnek. Kiss Ákos kurva jó, lesz ő még alapember! Ha tényleg ütköző sor lesz a 3. éa 4. sor, akkor érthető, hogy kimaradt. Ha nem, akkor lófa@

Spigott 2011.04.13. 11:03:42

@Spigott: Mondjuk az is igaz, hogy a felkészülési meccsek azért csalókák, azok alapján tényleg a fél bandát el lehetett volna már küldeni, Palkóval az élen.

jágör68 2011.04.13. 11:08:44

A tegnapi meccsről nekem inkább az ugrott be, hogy a "stabil, biztos kerettag" játékosainkon már túlhaladt az idő. Nem kéne még mindig a 100% kerettag körben kivételezni velük.
Palkó, Vas J: 2 észrevehető, veszélyes akció.
Szélig: 2- 3 szarvashiba
Rendben vagy, hogy a fiataloknak bizonyítani kell, de az öregeknek is.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 11:10:59

@Voitih: akkor mehet haza a Palkovics is mert a eleg sok teves mozdulatot lattunk tole a 3 meccsen....

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 11:12:12

@taki17: igazad van. egyik fiatal a masik meg mar oregedoben van, vagy arra celzol hogy a bence nem volanos?

taki17 2011.04.13. 11:12:15

@jágör68: Nyugi szurkolhatsz még a fiataloknak a Div1 ben maradásért,de most még más célok vannak!

sutyi2 2011.04.13. 11:13:42

@Lazlee: Lemez nem lesz nálam, de ha kiírod nekem, meghívlak egy sörre! :-)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 11:16:04

@jágör68: errol van szo! miert csak azt halljuk nap mint nap hogy a FIATALOKNAK kell bizonyitani? Szupernek lehet szar napja? Szelig lehet pontatlan? Ladanyi lehet faradt? Az oregeknek eleg csak ha neha megcsillannak, de a fiataloknak tevethetlennek kell lenniuk, vegig kell ragyogni a meccseket.....

Hat kurrrrvara felcsesztek az agyam!

rv21 2011.04.13. 11:16:32

Egy dolgot nem értek: ha embereket keresünk 3-4 sorba, mi a náthás lófüttyért játszatják az összes felkészülési meccsen a Sofi, Vasm, Godo sort orvérzésig. Összeszokniuk nem kell, játékban voltak az idény végéig, nem voltak sérültek. Miért? Miért? Miért? Tegnap is nyugodtan ülehttek volna a leláton. Az ukrán meccs után sem láttam egyértelmű előrelépést a kiegészítő emberek kiválasztásánál.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.13. 11:22:05

@taki17: mi? feljutni? es utanna mi lesz? ha rovid tavon gondolkodsz kurvara semmi ertelme a feljutasnak.

Uteapu 2011.04.13. 11:22:15

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ajaj! Meg akarod fejni a szent tehenet? A hinduknál ezért komoly büntetés jár, itt páran meg fognak "feddni"!:))

sutyi2 2011.04.13. 11:23:09

Gyerekek baszki, ilyen kommenteket! Jézusom... Palkó, Vas J. menjen haza? Hát normálisak vagytok? Vicc az egész... Mára itt befejeztem, szevasztok, viszlát Dunában - legalábbis a normálisabbjával... Baszki... :-)

Voitih 2011.04.13. 11:30:23

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nincs olyan ember, aki nyugodt szívvel kihagyná Palkót. És nem csak a neve miatt. Azért az idei EBEL szezonban 51 meccs / 51 pont, ráadásul majdnem együtt láttuk az összeset;) Szerintem az öregeknek nehéz motivációt találni egy 'tét nélküli' meccsen. Ha a VB-n is szarul mennek, el kell gondolkodni, de a többi öregben még van pár év, Palkóban szerintem max 1, mármint válogatott szinten. Ha nem jutunk fel, szerintem vissza is vonul a válogatottól.

Uteapu 2011.04.13. 11:37:38

@sutyi2: Senki nem mondta, hogy menjenek haza! Azért mert valakinek tuti a helye, még teljesíthetne.Mert ha csak az itteni teljesítmények lennének a döntők, majd mindenkinek mozogna a fogasa!

gogosz 2011.04.13. 11:48:53

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Teljes mértékben egyetértek Veled. És én ráadásul értettem is a sorok között. :)

nazgul 2011.04.13. 11:52:47

Ez botrány! Szirányi legalább a 4. legjobb védőnk jelenleg, nincs értelmes indoka a kihagyásnak.

hokihun 2011.04.13. 12:11:44

Szirányit bőven a legjobb négy védő között tartom számon. Nagyon nem értem, ha tényleg így van, de örök optimistaként (naivan) hiszem, hogy este ott lesz a neve a vb csapatban.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.13. 12:15:29

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: na baszki, ez a legidiótább döntés, ami eddig lehetett! +1 én is, de azért ne sz...k már egymás f...t :-)))

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.13. 12:16:32

@Ringleader: + ahír akár lehet kacsa is! Nem, zele?

1885* 2011.04.13. 12:23:21

@Ringleader: pont ezt mondtam Az elkényeztett barátunknak, vagy már engem plagizáltok? :P

gogosz 2011.04.13. 12:23:32

Konkrétan nem vitatok semmilyen személyi döntést a válogatottnál, mert laikus vagyok. A döntéshozók értik a dolgukat. Általánosságban viszont azt gondolom, hogy van már olyan merítési lehetőség, hogy senkinek ne legyen bérelt helye.

1885* 2011.04.13. 12:24:59

@gogosz: azért úgy tűnik van akinek mégis van. Mármint bérelt helye.

Spigott 2011.04.13. 12:43:38

@gogosz: Bérelt helyek továbbra is vannak, ezt kár lenne vitatni, de valóban, most már nagyobb a merítési lehetőség, mint korábban

celebesz 2011.04.13. 12:44:57

Palkovicsnak nem kellett volna ennyit jégen lennie - de nyilván össze kell szoktatnia sorokat. Én nem tőle vártam, hogy a felkészülésin 120%-on pörögjön. Amikor 2-3-szor megindult, az ukránok csak lestek utána. Részemről örülök, hogy nem sérült meg, mint Horváth. És a vb-n sem várom már tőle, hogy 4x60 percet végigbrusztoljon. Csak lője meg azt a 3-4 nagyon fontos gólt - amit simán tud. A fiatalok motiválására pedig ott van Godó, aki megy, mint a meszes, mintha mindegyik meccsen az élete múlna. Én meg ott parázok, le ne sérüljön. Ha ő kiesik, végünk.

Harczi 2011.04.13. 12:49:32

@hokihun: @zele: Szirányit az egészségi állapota miatt küldték haza. (hasfájás, hasmenés, rosszullét)
A Vasas őskövületeitől kéne megszabadulni- Svasznek, Sille - csak nem tudom miért nem mernek hozzájuk nyúlni.
Sokszor úgy forognak a ringlispilben, mintha 20-as helyett 200-ast dobtak volna bele.

Spigott 2011.04.13. 12:52:00

@celebesz: Hát, én még emléxem arra, hogy tavaly mennyire simán tudta azt a három-négy gólt megszerezni. De az igaz, hogy őt a felkészülési meccsek nem nagyon motiválják, reméljük a vb-re összekapja magát, ahogy a többiek is. Ugyanakkor aggaszt, hogy még mindig nincsenek meg a végleges sorok, abban reménykedtem, hogy ma már a vb-csapat játszik.

Vincenzo90 2011.04.13. 12:52:03

Személyi döntésekbe nem megyek bele, van ott három kiváló szakember, akik eldöntik. Nekem Jánosi, Kiss, és Szirányi is furcsa, pláne a látott meccsek után.

Tegnapi meccs:

Elkezdődött, 6 percig beszorítottak az ukránok. Feltámadtunk, de Láda nem figyelte a korongot, mikor Süti tökéletes ziccerbe hozta volna. Kár. Van ilyen. Egy hiba belefér. Aztán tényleg feltámadtunk, és Bartalis elől, Pozsgai hátul felpörgették az egészet. Bartalis volt a csapat legjobbja ebben a periódusban.

Kijött a csapat a második harmadra. Kijött? Nem is igazán jött ki, nem volt egy darab pontos passzunk, ahogy az ukránok is gyengén játszottak, de annyira nem, mint mi. Az, hogy nekiment az egyik Levinek, ezért nem lett gól a kapu elmozdulása miatt, és az, hogy lőttek egy gólt nem hallható lefújás után, az is azt bizonyítja, hogy fölénk kerekedtek. Pedig botrányos gyengén játszottak ők is abban a harmadban, csak sikerült őket alúlmúlni.

Harmadik harmad: A hátrányban játszottunk a legjobban, közte egy-egy megugrás, rendszerint semmi eredménnyel. Az ukránok meg nyerni akartak, felpörögtek, úgy játszottak, ahogy mi is tudnánk, és ahogy nekünk is kéne.

Bartalis kiállítása szerencsétlen volt. Toki már tudja egy ideje, hogy a palánk tövénél nem vagyunk mélyen, rogyasztott lábbal... Ha az ukrán nem töketlenkedik ott, akkor legrosszabb esetben is simán palánkralökés 2 perc.

Összességében elég gyenge volt a csapat, az olaszokkal ilyen játékkal nem megyünk sokra. Palkovics teljesen beleszürkült a mezőnybe, ahogy Vas Marci is akkor tűnt fel, ha valamit rosszul csinált. A nap pozitívuma számomra Bartalis, sajnálom, hogy nem láttuk végig játszani. Jól szerel, nagyszerűen, bátran cselez akár a kapu előtt is, technikás, gyors, lát a pályán. Messze jobb, mint a mezőny nagy része. Egy hiányossága van. Amikor hátra ment védekezni, mindig kicsit rosszul helyezkedett, mozgó korongos játékossal sokat nem bírt kezdeni. A másik pozitívum Láda, aki munkás, szorgos, jól védekezik, ügyesen fog embert. Azt sajnálom, hogy előre megy a korongos emberrel és 2 az 1-re szituációnál nem figyel oda, mikor gólpasszt kaphatott volna.

SzDaniel 2011.04.13. 12:59:09

vasas: 2 eve azert inditottak felnott csapatot, hogy a kioregedo ifiknek legyen hol versenyezni. Erre most megszunik?!

valogatott: az ukranok kurva jol tartottak a korongot, ezt kene eltanulni. Sokszor emberelonyben azt erzem nincs meg a korongbiztossag es kb a szerencsen mulik mi lesz belole...
Elso harmad rendben volt, de a masodik kettoben vedekeztunk, emlekeztetett a tavaly ljubjanai meccsre. Ugyanakkor azt mondom rendben van ez igy, tegnap kikaptunk jott meg egy pofon, pont jokor. Ma nyert meccsel fejezzuk be a felkeszulest es akkor igy minden rendben lesz! :D

Sziranyit sajnalom en is!

VB Meccsek: Lesz aki majd rogziti digitalisan mindet, normalis minosegben? Mert akkor mar most bejelentkeznek rajuk!

zele 2011.04.13. 13:04:19

@Harczi: Ha elolvasod a blogon megjelent cikket, akkor rájössz, hogy mekkora szamárságot írtál.

celebesz 2011.04.13. 13:10:37

@Spigott: biztos nem a végleges vb-keret lesz ma Újvárosban, mert pl. én sem leszek ott - a vb-re viszont nekem is bérelt helyem van :) (((deaztmonddmeg, MIÉRT KELL 6-kor kezdeni?!?)))

Spigott 2011.04.13. 13:19:59

@celebesz: Sztm éjfélre lett kiírva a meccs, de aztán kiderült, hogy az "estehat" kényelmesebb :)

vaze 2011.04.13. 13:23:24

@zele: az én abszolúte laikus véleményem szerint Bence nem játszott a legjobb magyarországi hátvédhez méltón. Jól lőtt, de az alapfeladatait illetően sokszor bizonytalan volt, Láda pl. simán verte. nekem inkább az volt a kérdés, hogy ekkora - egyébként jogos és megérdemelt - ajnár után ki merik-e rakni. Ehhez jött még a betegsége.

@celebesz: Palkó tavaly is 50 pontot csinált az ebelben, aztán a VB-n meg 5 meccs alatt lőtt egy gólt, pedig ott aztán bőven voltak ebelszint alatti ellenfelek. Nem kérdés, hogy ott a helye, én inkább csak drukkolok neki, hogy az idei jobban sikerüljön neki. Godót ki is hagyták a hsz-ed után a mai keretből, nehogy tényleg megsérüljön :) nálunk minden meccs mindig hatkor kezdődik, hát ezért...

a. Bárd 2011.04.13. 13:34:04

Palkó a sapporoi VB óta árnyéka önmagának a válogatott (tét)meccseken. Az indok elég nyilvánvaló.

Sajnos a felkészülés alapján úgy fest, hogy idén is Godóéktól várhatjuk leginkább a csodát, bár rem Palkó is elmegy egyszer-kétszer a jobb szélen

jegib 2011.04.13. 14:00:05

@vaze: Maximálisan egyetértek.

nazgul 2011.04.13. 14:21:59

@vaze: Az eddigi meccsek alapján ez hatványozottan igaz Hegyire és Pozsgaira, tegnap Ládát forgatták meg kétszer durván a palánknál, nem rajta múlott, hogy nem lett belőle gól, Horváth harmadonként csinál annyi hibát, mint Bence egy meccsen, Orbánról nem is beszélve, aki csak abban bízhat, hogy a mellette "fénysebességgel" elkorcsolyázó támadókat esetleg sikerül a palánkhoz passzíroznia és ők még lőni sem tudnak, akkor...

banyszi 2011.04.13. 16:26:33

@nazgul: Balu meg hogy jön ide? Nem is játszott tegnap:) Azért még megvárom, amig Bence 200-szoros válogatott lesz és majd akkor hasonlítgatom hozzá:)

gogosz 2011.04.13. 16:46:08

@banyszi: Az, hogy ki hányszoros válogatott, az a mostani teljesítmény megítélésének szempontjából nem mérvadó. Az olasz csatár nem fog senkit sem tisztelni. Horváth nem azért lesz ott a VB-n (ha ott lesz) mert sokszoros válogatott.

banyszi 2011.04.13. 16:59:57

@gogosz: Ezt csak azért írtam, mert fiatalon igen jó lövő volt:) Volt olyan nemzetközi torna, ahol Ő lett a gólkirály:) Ennyi és nem több:) Azért vitatom azt is, hogy "Horváth harmadonként csinál annyi hibát, mint Bence egy meccsen" és ez is csak ennyi:)

nazgul 2011.04.13. 17:45:27

@banyszi: Ok, túloztam és szerintem is Balu még jobb most, mint Bence. Ezért raktam a 4. helyre a rangsorban, de a rutinjával lehet, hogy Sille apó is megelőzi még. Csupán vaze-nak akartam szemléltetni, hogy a többiek is hibáztak az eddigi felkészülési meccseken, és ennek ellenére még a keretben vannak.

l.isti 2011.04.13. 17:45:35

mai meccsre valaki streamet tud-e? hálás lennék:) vagy esetleg a Dab oldalán látható lesz-e a meccs?
süti beállítások módosítása