Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Magyarország–Szlovénia 5-1

2011.04.09. 22:29: 1885*

Magyarország–Szlovénia 5-1  2011.04.09. 21:19 F. Kapus

121 komment

Címkék: válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr402813051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.09. 23:23:12

@Vincenzo90: sztem meg az az 1ertelmu, h a Rajna / Balizs parosbol ki mutatott jobb teljesitmenyt az elmult 1-2 evben.

veghist 2011.04.09. 23:43:55

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szerintem tesz érte azon túl is, hogy időnként beüti, amit passzolnak neki...

Miskolcifan 2011.04.09. 23:46:00

Balázsunk milyen volt?

Kakaós csiga 2011.04.09. 23:47:14

Rajna minden statisztikában az élen végzett ahol felmerül a neve! Sokak szerint ez nem jelent semmit, de mégis valamiért vezetik ezt a nyilvántartást.
Megkapta a junior korosztály legjobb kapus címét, amelyik bajnokságban a legkevesebbet szerepelt, valamint kihagyták a korosztályos világbajnoki keretből is. Érdekes!

icelion 2011.04.09. 23:52:46

Én a Zsocin annyira nem lepődtem meg,valahol éreztem,miután ma nem játszott. De hogy őszinte legyek,az Ákoson nagyon meglepődtem és kicsit fel is háborodtam, hasznos volt,fegyelmezett,pörgött...Rajna kiesése is egy '?' nálam,de télleg az Ákos dolgon vagyok fennakadva.

icelion 2011.04.09. 23:58:25

@Vincenzo90: viszonylag sok pénzben mernék fogadni veled,hogy az Ákos nem megy Fehérvárra, nemhogy jövőre,de aztán sem;D

jegib 2011.04.10. 00:10:05

@miki78: Én Szupert vágnám ki. Tegnapi teljesítménye a nullához konvergál, csak a neve miatt meg nem kell. Sicc

jegib 2011.04.10. 00:11:04

@Miskolcifan: Nekem kifejezetten tetszett a játéka, bár voltak hibái, de összeségében ott a helye.

gogosz 2011.04.10. 00:12:26

A dunaújvárosi sor mellett az szólt, hogy össze vannak szokva. Nem zsákbamacsaka a szerepeltetésük, és simán lehettek volna a harmadik, vagy a negyedik sor. Az, hogy nem lettek, az azt jelentheti, hogy van annál jobb megoldás is. Ha így van, és igaza lesz a szakmai stábnak, akkor szerintem nagyon erős válogatottunk lesz a VB-n.

Vincenzo90 2011.04.10. 00:26:48

@icelion: Én nem fogadnék. Ha jól meg akar élni a hokiból, és eléri a megfelelő szintet, akkor hülye lenne...

veghist 2011.04.10. 01:14:05

@gogosz: Minden tiszteletem mellett, csak egy negyedik sor lehet... és az biztos nem egy full Újvárosi sor. Vagy lehetett volna az, de akkor a Nagy, Kovács, Vas, Bartalis, Benk, Holéczy Fekete hetes több mint a felét ki kellene hagyni és ez azért nagy luxus volna...

bdan 2011.04.10. 01:54:38

@veghist: ügyesen tolták tegnap is, de egész egyszerűen nem éreztem azt, hogy bennük van az irdatlan gólveszély... pedig nagyon szurkoltam, hogy megmutassák, és kiss ákos tényleg küzdött, de szerintem max magosi-galanisz.

Sikorcinnak meg meg kell találni a sort, mert jobb ennél sokkal.
d

leonov 2011.04.10. 07:55:06

Pedig, egy-két éven belül ott lesznek.
Palkóéknak még max két-három évük van.

Szar kimondani de tény.

Én, viszont egyben tartottam volna őket és simán negyedik támadóhármas.Erősek és jól mennek együtt.

Ám, lehet jobb megoldás is...
Sose tudjuk meg, mert ugyebár, csak az egyik "negyedik" sor játszhat.

Rock me Amadeus 2011.04.10. 08:12:19

@veghist: Kovács, Benk, Fekete és Nagy lenne a kimaradó. Ha az egész idényt nézzük.

leonov 2011.04.10. 08:24:03

Most ismétlik a tegnapi meccset.

Raon 2011.04.10. 08:30:15

@Rock me Amadeus: Benk a legjobb szezonját játszotta az idén, emellett a legjobb védező csatárok egyike. A többit adom.

budaijegesmedve 2011.04.10. 08:44:05

Azt írja a N.Sport, hogy D.Rodman megütötte a vonalbírót, a többit láttuk(lefejelési kisérletek, stb) de még Ted Sator sem látott életében soha két véglegest együtt, ráadásul 10 perc kiállítással...Csak egyet lehet érteni azzal a megállapítással is, hogy a játékvezetők ezzel a "műhibával", és persze sok más vitatható ítéletükkel tönkretették a meccs további részét, és megkérdőjelezhetővé az amúgy szép győzelmünk értékét...Miért nem lehet legalább ilyenkor Gebeit felkérni, hamár annyira sóher a szövetség, hogy sajnálta a pénzt egy osztrák, vagy szlovák bíróra.
Amúgy a Rodmant ilyenkor nem tilthatják el hosszabb időre? EBEL-ben biztos nem játszana egy évig ezért a produkciójáért-feltéve ha igaz a szándékos ütés...

szélmalomharcos 2011.04.10. 09:01:02

@budaijegesmedve:

Szerinted mit kellett volna adni???

HA az első ütésért ,jár a VK és az utána lévőkért,a második!!

Csak egy szabálykönyvet kell elolvasnod ,de talán az is elég ha az idevágó passzust megkeresed a neten.

Bár ha Ted ilyet nem látott akkor tuti nem is létezik! Mivel te sem ez még biztosabb! :-))

Egyébként mi volt a "sok más vitatható itélet"?? :-)

veghist 2011.04.10. 09:31:34

@Rock me Amadeus: Tök igazad van, de nem azt nézzük. Most egy tornát szeretnénk megnyerni, és nem azért jutalmazunk, hogy ki érdemelné meg a legjobban az egész szezonban nyújtott tevékenység alapján. Tudom, hogy nem fair, de ez van.

foma 2011.04.10. 09:34:13

@budaijegesmedve: Gebei gondolom rohant volna Ausztráliából haza.:)Szlovák bírót kellett volna.Ennyi.

vaze 2011.04.10. 09:37:39

@szélmalomharcos: legközelebb majd nézd meg a meccset, kevesebb kérdésed lesz! :) vonalazol egyébként?

vaze 2011.04.10. 09:38:49

@Rock me Amadeus: én Szunát hiányolom a keretből

szélmalomharcos 2011.04.10. 09:43:46

@vaze: Segits ki! Biztos nem láttam még elég meccset! :-))

b23 2011.04.10. 09:45:27

@szélmalomharcos: Egyébként mi volt a "sok más vitatható itélet"?? :-)
Hát szerintem a jogos véglegeseken kívül mást nem nagyon talált el.Ez a bírói teljesítmény az amatőr ligába is marha kevés lenne.És az a szomorú ,hogy legtöbbször ezt a teljesítményt hozza.

budaijegesmedve 2011.04.10. 10:05:51

@szélmalomharcos: biztos igazad van, nem szabálykönyvvel a honom alatt szoktam meccsre járni, de a tény az tény ilyen kettős kiállítást 10 perccel megspékelve még nem láttam, még csak nem is hallottam róla.Pedig néhány helyen és néhány meccset már én is láttam..:-)
Vagyis hiába létezik a szabálykönyvben, ha tényleg, akkor is egy orbitális baromság, olyan, mintha valakit kétszeres halálbüntetéssel sújtanának, és utánna kétszer fel is akasztanák, talán ezért nem is alkalmazza soha egy épp elméjű bíró...Egyébként egyetértek , a bíróknak gyakorlatilag nem volt helyes ítéletük, erről a most adásbanlévő ismétlés is meggyőzhet.Az meg csak hab a tortán, hogy Ladányi második góljánál a vonalbíró asszisztot jegyezhetett volna, mert a buli után az oldalra pattanó korong róla ment vissza Vas Marci elé, aki csak így tudta visszakanalazni Ladányi elé...Persze ettől a gól gyönyörű volt...:-)

celebesz 2011.04.10. 10:09:58

Ez a bíráskodás... nagyon ciki. Az egy dolog, hogy a magyar bajnokságban benyeljük, mert nincs más, és ott kb. egyformán, mindenki kárára tévednek - mondjuk. De nem tudom, válogatott szinten ugyan ki jön jövőre felkészülési tornára vagy Pannon-kupára hozzánk, ha ezeknek a dolgoknak híre megy.

szélmalomharcos 2011.04.10. 10:16:48

SZia!

Biztos hogy vannak visszásságok a szabálykonyvben ,valóban nem életszerű.De ha valaki főleg válogatott szintem ilyet enged meg ,akkor mit kéne neki adni?

Miután megütötte a vonalbirót ,észre kellett volna vennie magát és öltözöbe menni ,de nem ezt tette,fejeléssel ijesztgette a vonalbirót,és újra meglökte .

VAlóban nagyon ritka itélet ,de helye volt itt sajnos.(véleményem szerint) .

Buli után egy kicsit beleér a vonalbiro korcsolyája a korongban ,kb minden 3-4 buliban előfordul.

A birok tevékenységéről azért nem irok mert az a "szélmalomharc" ,ha van sapka az a baj ,ha nincs az a baj!

Üdv

vaze 2011.04.10. 10:24:39

@szélmalomharcos: hááát, ha neked ez a teljesítmény rendben volt, akkor tökmindegy, eddig hány meccset láttál! :) vonalazol? :)

szélmalomharcos 2011.04.10. 10:33:10

@vaze: Irtam ilyet valahol?

Néha ,kicsit! :-)))

focijoci1969 2011.04.10. 10:45:52

@budaijegesmedve: Igaz hogy ritka a 2x 5+végleges, de azért előfordul. Pl idei ebel. Sajnos pontosan már nem tudom ki-kivel, de netes közvetítésben láttam. És érdekes módon ott a hátrányban lévő csapat 2-1-re hozta azt a 10 percet, úgy hogy az előnyben lévő csapat a gólját 5 a 3-ra szerezte és a hátrányban lévőnek pedig kimaradt egy hatalmas ziccere.

Káosz Professzor 2011.04.10. 10:52:23

Szerintem sokan félreértitek, hogy kb mit keres a kapitány. Az ugye kb egyértelmű, hogy Sofi-Godó-VasMarci sortól, ill Palkó+2 ember sortól várjuk a gólokat. A 3. 4. sornak harcos, kemény, jól védekező, és esetleg, bónuszként gólveszélyes sornak kell lennie. Szerintem épp ezért nem elsősorban a technikás, ügyes fiatalokat, hanem az edzett, gyors rutinosakat részesíti előnyben.
Paló szvsz megkapja VasJankót és Nagy/Siki közül azt, aki jobban illik hozzá (eddig Nagy). A 3.-4. sorra Kóger, Kovács, Magosi, Siki, Benk, Holéczy előnnyel indul, a többieknek kell nagyot küzdeni.
KApusoknál értem, hogy két rutinos, sokat látott fog kimenni (Szuper is javulni fog péntekhez képest), de azt valóban nem értem, miért kellett Rajnát Bálizs előtt kirakni. Rossz az üzenet.
Kiss Ákost sajnálom, mert nagyot ment, de a szűk keretben egyelőre (!) nincs helye.
Nem fehérváriként mondom, a "fehérvári lobby" duma mellébeszélés, és tök felesleges.

1885* 2011.04.10. 11:01:37

@Káosz Professzor: Palkó arra játszott, hogy inkább Nagy Gergőt kapja, mint Sikorcint? Vagy félreértek?

Káosz Professzor 2011.04.10. 11:19:17

@1885*: Sztem félreérted. De én se vagyok minden titkok tudója, úh amit írtam az vagy igaz, vagy nem. De azt biztos nem írtam, amit kérdezel.
((megálmodtam egy Vas-Sikorcin-Palkó, Kóger-Nagy-Magosi, és egy Bartalis-Benk-Kovács összetételt))

1885* 2011.04.10. 11:29:07

@Káosz Professzor: "Nagy/Siki közül azt, aki jobban illik hozzá (eddig Nagy)." ezt írtad, én meg valamit baromira nem értek a két szlovén meccsen látottak alapján. Ennyi. És szeretek összeesküvés elméleteket gyártani. Ja meg azt hittem Te vagy Énekes :D

budaijegesmedve 2011.04.10. 11:33:15

@szélmalomharcos: egyetértek, de ezek után már felmerül bennem a gyanú, hogy szándékosan (vagy egyáltalán) hozzá sem ért a vonalbíróhoz, csak félreértették...ezt is...(Ma délelőtti tv ismétlésen direkten figyeltem, semmi nem látszott és a csarnokban sem értett, látott senki semmit...)
Na mindegy, zárom a témát, csak végtelenül bosszant, hogy sok-sok év, és annyi szívás után, szép gólokkal végre megverjük őket és árnyék vetül az egészre, mert három alkalmatlan emberre bíznak egy ilyen meccset...

brainska (törölt) 2011.04.10. 11:39:20

@Káosz Professzor: oké oké, mindenki lenyel mindent, a kapitány döntését úgyis csak kb. két hét múlva ilyenkor fogjuk tudni értelmezni és véleményezni - ti. a végeredmény tükrében -, de azért kettő ásónyomra álljunk már meg. az egyik, hogy bármit hoz a folytatás, Rajna Mikitől szerintem is idő előtt köszönt el a kapitány - az egész éves teljesítménye fényében legalábbis furcsa, hogy a 2 biztos kapus mellett került, kerülhetett elé bárki is, és vessetek a mókusok elé, én az egész éves teljesítményt nézve nem biztos, hogy Szupernek adtam volna a második számú kapus mezét a VB-n (mert az első a jelenlegi forma alapján Hete, szerintem a két szlovén meccs alapján ez egyértelmű). borzalmasan rossz üzenete van/lehet egy-egy ilyen döntésnek, nem fehérvári lobbi jut eszembe róla, szimplán csak annyi, hogy még mindig van, akinek bérelt hely jut a csapatban (ez esetben Szuper Levire gondolok). e körbe sorolom most Feketét és Kókuszt, az előzőről 3 gólt kaptunk a szlovénok ellen (és egy nem túl sikeres szezon után aspirál a bekerülésre), az utóbbi esetében egészen egyszerűen nem találok magyarázatot arra, hogy a középsúlyos betegsége - mellhártya-gyulladás - ellenére hogy lehet még a csapatban (miközben borítékolható, hogy végül a kimaradók között lesz, hiszen lényegében kihagyja a felkészülés csúcsidőszakát). emellett roppant kétesélyesnek érzem Kóger és Bartalis szerepeltetését - és ennek fényében éppen az összeszokottság lehetne az az érv, ami miatt bármilyen konstrukcióban lehetett volna támadósort építeni a Kiss-Galanisz-Azari-Magosi négyesből. tényleg azt kívánom, cáfoljon rám az élet, de Bartalis az utolsó percben kapcsolódik be a válogatott munkájába egy tök más játékrendszerből (még az is lehet, neki ez túl lassú tempó lesz, gyorsabbhoz szokott, gyorsabb passzokat ad és gyorsabb passzokra számít - ez is lehet baj), és jó, jó, a svéd másodosztály biztos remek iskola, de mégse akkor király a fiú, mint - teszem azt - Kopitar, aki egyedül volt képes megverni minket pár éve, ha emlékeztek. szóval Hajrá Magyarok, de nem állítom, hogy felhőtlen az örömöm az eddigi döntések nyomán.
ps: és az is biztos kurva népszerűtlen lesz, hogy most már bizony lassan már Palkónak is kéne villantani valamit - tudom, tudom, az ikonokat nem szabad bántani, de az eddigi meccseken nem sok szépet-jót láttunk tőle.
üdv.

Káosz Professzor 2011.04.10. 11:41:58

@1885*: No para. Mondtam, hogy nem értek hozzá. :)
A lényeg, hogy Palkó mellé kell egy harcos ÉS veszélyes center. Még akár Bartalis is befuthat, de ez csak megelőlegezett bizalom, mert én még nem láttam játszani. A hírek jók róla.

benö51 2011.04.10. 11:50:45

@focijoci1969: Villach- red Bull meccsen volt. A hazaiak ellen ítéltek 2x 5 plusz véglegest.

Rock me Amadeus 2011.04.10. 11:54:22

Ez a kiválasztás akkor kb. olyan, mint amikor a vezetői álláshelyeknél előírják, hogy kell vezetői tapasztalat, gyakorlat, de ha sose vagy vezető, akkor sose kapod meg a helyet:)
Igen, Szunát, Kangyalt, Gröschlt, Kovács Frankot, Rajzot és Simon Csabát követelem a keretbe!

1885* 2011.04.10. 11:54:25

@Káosz Professzor: na kicsomagolom, Sikorcin éppenséggel harcos, és veszélyes center, de én úgy láttam Palkóval nincsenek egy hullámhosszon, már az első meccs után is írtam, de én sem értek hozzá. :)gondoltam valaki megmagyarázza, Nyuszi nagyjából megtette, bár Neked írta a kommentjét, elolvastam :D
@Nyuszí O_o: Igen.

Uteapu 2011.04.10. 12:05:26

Ahogy eddig alakult a keretszűkítés és ahogy majd fog, abban semmi újat nem fogunk tapasztalni. A stábnak már megvan a kerete, addig meg mi rágódhatunk a gumicsontokon.Pár dolognak szaga, mégpedig nem izzadtságszaga van.

Káosz Professzor 2011.04.10. 12:10:52

@Nyuszí O_o: Személyi kérdésekben nagyrészt egyetértünk. Rajnát én is nagyon bírom, Szupernek sztem is inog a helye. Kókusz betegsége miatt egyetértek, Bartalis valóban kockázatos, Kóger sztem nem annyira. Palkó azért tett le annyit (nem csak a múltban, hanem ebben a szezonban is), hogy most elnézzünk neki egy-két gyengébb meccset.
Amivel nem értek egyet, az a stáb válogatási elveinek és szándékainak kritizálása. Mert az sem elvárható, hogy csak és kizárólag a felkészülési időszak alapján töltsék fel a keret kérdéses részét. Kell hogy nyomjon a latban a válogatott múlt (stressz és téthelyzetben mire képes; egy sokkal erősebb ellenfél ellen mire képes; sorozatmeccseken mire képes stb.) ill az elmúlt szezon (forma, csatárvédekezés, erőnlét, stb.). UTóbbiak alapján van nálam is bérelt helye Benknek pl.

Káosz Professzor 2011.04.10. 12:12:03

@1885*: Én meg pont erre céloztam, hogy eddig Nagy lehet Palkó mellé a befutó, mert én is azt éreztem, hogy Sikivel csikorgott az összjáték.

vaze 2011.04.10. 12:15:04

@Káosz Professzor: pontosan, és akkor mondjunk már még egy sort, amelyik olyan sokat tartotta az ellenfél harmadában a korongot, mint a Nika-Zsoci-Magó! Na, mindegy, gürcölni kell tovább...

Enzo Molinari 2011.04.10. 12:40:16

Nem tudom miért csodálkoznak sokan. Ez teljesen papírforma szűkítés volt. Sztem mindenki 1-2 hibával mindenki előre le tudta volna írni a keretet ha a klubszimpátia szemüvegét leteszi. Ha betegség vagy sérülés nem szól közbe mindösszesen 2 szélső hely kiadó a keretben régóta. Oda keresnek embert, illetve a Palkó féle sor centere kérdéses. Persze a felkészülési meccsek alapján a legjobb kombinációban akarják a sorokat összerakni, de ez a bővitett keret kicsit kamu, meggyőződésem, hogy a noteszben már régen összeállt a tervezett keret.

1885* 2011.04.10. 12:42:40

@Káosz Professzor: igen, és én azt szeretném tudni miért? ezért írtam az első kérdésemnél: "Palkó arra játszott, hogy inkább Nagy Gergőt kapja?"
Mert azért talán Sikorcin jobb mint Nagy. Szerintem.

veghist 2011.04.10. 12:47:14

@1885*: Biztos, hogy jobb játékos, de nem biztos, hogy ő kell Palkó mellé.

1885* 2011.04.10. 12:52:04

@veghist: na, erre ment ki. Pont.

Enzo Molinari 2011.04.10. 12:55:45

Nem tudom ki fog játszani Palkó mellett, de egy kicsit tartok attól, hogy a legoptimálissab összeállítás megtalálására már nincs elég idő. Ennek ellenére, nem ez a központi kérdés, minden sor nagyon fontos!!!

veghist 2011.04.10. 12:55:59

@1885*: Nagy sokkal agresszívabb, és talán jobb formában van. Siki technikásabb és jobb játékos. Kérdés van úgy hogy egy sor nem a legjobb legtechnikásabb játékosokkal fog igazán működni. Pl miért nem játszik Palkó Godóval?

eGFR 2011.04.10. 12:57:45

Sziasztok!
Sajnos, kapusposzton nem a teljesítmény alapján született döntés !! Van akinek van neve , és van akinek jó a marketing menedzsere! Hát ez van a háttérben !
Ez a választás nagyon-nagyon rossz üzenet a fiataloknak!!Dolgozzatok keményen lesz eredménye..... Rajna nem véletlenül lett tavaly az OB1 legjobb kapusa ,idén pedig a Mol liga legjobb kapusa .....Aki látta az elődöntőket az biztosan egyetért velem. Szomorú,hogy már mos a felnőtt életük elején ezzel kell szembesülniük. Pedig az élet már csak ilyen, igazságtalan !!!

szélmalomharcos 2011.04.10. 12:58:04

@budaijegesmedve: NEM TUDOM KI VAGY TE hogy eldontsd hogy ki az alkalmatlan egy mérkőzés levezetésére! Azt hittem lehet itt normálisan beszélgetni ,de remélem csak te vagy rá tökéletesen alkalmatlan!!

Káosz Professzor 2011.04.10. 12:58:39

@1885*: Oké, kezdelek érteni. ;) veghist jól mondta. Azt hiszem ezt a profik "kémiának" hívják. Vagy bele lehet ilyeneket magyarázni, mint játékstílus, helyezkedés, vagy hogy jobban ismerik egymást a Volános edzésről. Valóban: pont.

1885* 2011.04.10. 13:08:59

@veghist: :D Godoval, ez tetszik, bennem is felmerült ez a kombináció.
@Káosz Professzor: a kulcsszó "profi" vagy csak Palkó nem akarta, ezt is bele lehet magyarázni. Ez az én összeesküvés elméletem, jöhetnek a mókusok :D :D

brainska (törölt) 2011.04.10. 13:12:18

@Káosz Professzor: Kógert nem is említettem, Palkó kapcsán pedig pont az jön elő érvként, aminek nem szabadna szerintem. az kerüljön a legjobbak közé, aki legjobban teljesít. és nem tudom, ki és mikor teljesíthet stressz-, valamint téthelyzetben, ha nem adnak rá lehetőséget (és láttam én már Palkót is, de még Ladányi Balázst is zavarodottan játszani, pl. a 2005-ös debreceni vb-n, de ez persze rég volt, ugye). és azt továbbra is tartom, hogy a harmadik és a negyedik sorba sokkal inkább számít az összeszokottság, mint az egyéni teljesítmény/képesség. de mindegy, ezen rugózhatunk még oda és vissza, az igazság pillanatáig még várni kell szűk két hetet.
üdv.

brainska (törölt) 2011.04.10. 13:14:34

@földgömb: erről beszélte, örülök, hogy nem maradtam egyedül a véleményemmel.

Káosz Professzor 2011.04.10. 14:03:35

@Nyuszí O_o: Ha Palkó kimaradna, akkor az lenne a baj. Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy egy pont/meccs körüli EBEL szezon után 1 felkészülési meccs alapján kéne ítélkezni.
A stressz, meg ilyen tényezők természetesen nem külön-külön értelmezhetők, hanem annak megítélésében, hogy egy-egy játékosban mennyire bízik a stáb. Az szerintem természetes, hogy aki már bizonyított, az egy kicsit előnyből indul.
A 3.-4. soron lehet vitatkozni, hogy mi döntösn, ez kapitányi felfogás kérdése is. Ha ütközősorokat akar látni, akkor Galanisznak pl kisebb az esélye. De az összeszokottság is lehet egy érv.
Az abszolút igazság szerintem 2 hét múlva sem derül ki, mert ez mind-mind hitkérdés.
Mi meg szurkolók vagyunk, ezért elmélkedünk... Ez a dolgunk.
üdv

brainska (törölt) 2011.04.10. 14:22:56

@Káosz Professzor: lényegében egyről beszélünk, egy percig sem vitattam, hogy az első két sor mögé kell keresni, az is igaz viszont, hogy Palkó mellé nehéz társat találni - teljesen érthető és mélyen tragikus okból ugyan, de nehéz, nehéz volt klubszinten is, és nehéz (lesz) a válogatottban is. ezzel együtt természetesen azt mondom, hogy a helye megkérdőjelezhetetlen a nemzeti együttesben - ugyanakkor azt is tartom, hogy neki (éppen a vitathatatlanság okán) kötelező rendre igazolni ezt. (megsüvegelem az EBEL-es teljesítményt, de a bajnoki döntő sorozatában csak villanásai voltak). de mondom, nem ez a fő gond: sokkal gázosabbnak tartom Fekete és pláne a betegséggel küzdő Kókusz válogatottban tartását, továbbá Rajna Miki mellőztetését. most ráadásul van egy furcsa érzésem, ne legyen igazam, de a kimaradó dunaújvárosi csatárok - Kiss és Azari már ment, szerintem inog Galanisz helye is, most Magót látom legesélyesebbnek a játékra - miatt hátul kompenzál Sator mester, márpedig az említett négy csatár bármelyikének egész éves mutatványa simán túlnő Pozsi, és messze-messze túlnő Hegyi Ádám teljesítményén. és beszélhetünk itt bármennyit a csatársorok hatékonyságán, ha lyukas védelemmel indulunk a vb-nak, akkor az életveszélyes lehet.
na, téma egyelőre részemről lezár, ill. estig biztos:)
üdv

Vincenzo90 2011.04.10. 14:39:48

A szabály az szabály. A kiállítás meg kiállítás. A bíráskodással meg semmi baj nem volt szerintem. A második harmad kimaradt, ez tény, azt nem láttam. Az első és a harmadik alapján az a benyomásom, hogy divat lett a magyar bírókat akkor is szídni, ha jól teljesítenek. Tökéletes nincs.

icelion 2011.04.10. 14:41:35

@Vincenzo90: nem a volán az egyetlen út,ha meg akarsz élni a hokiból,szóval tartom magam a tegnapihoz:)

jegib 2011.04.10. 14:44:37

@Káosz Professzor: Megkérdezhetem kit gondolsz Kókusznak?

1885* 2011.04.10. 14:48:46

@icelion: fogadom, hogy tudsz valamit :D :D :D remélem senki nem megy a DAB-ból a Volánba. Vannak ott már elegen.

Theutus 2011.04.10. 14:52:52

@Nyuszí O_o: jelen állás szerint az is elképzelhető, hogy egyedül Magó lesz a Dabból válogatott
nem gondolnám, hogy kompenzálni fog, így egy hely van ami kiadó

Káosz Professzor 2011.04.10. 14:53:06

@Nyuszí O_o: Jaja, egyetértünk.
@jegib: én is érzek némi félreértést. Nyuszi beszélt Kókusz betegségéről, amiről én Kováccsal azonosítottam, persze tudom, hogy Kovács=Süti, és dereng, hogy Kóger=Kókusz, de nem akartam Nyuszit összezavarni.

Theutus 2011.04.10. 14:54:30

@1885*: tömeges átigazolás tutira nem lesz
és szerintem van élet a Volánon túl is, tehát egyéb külföldi bajnokságokban

Theutus 2011.04.10. 14:55:52

Kóger milyen formában van, tud róla vki valamit?

hüjeliba 2011.04.10. 14:59:43

A Ladányi- Vas-Sofron és Horváth- Tokaji első sor mindenkinél biztos.
Egyetértek @Káosz Prof. -al abban hogy Palkó mellé kell egy olyan jó center mint Johansson és egy olyan erős szélső mint Mihály.
Abban is biztos vagyok, hogy ilyenünk még nincs,lehet :) Vas és Bartalis lesz lesz a két társa, a Svéd második vonal alulnézetből is erős és két pont ilyen fiú jön. OK. Johansson a liga 4. -dik től jött 31 ponttal, míg Ők csak 27 és 21 pontot hoznak, de ez a mi szintünkön elég jó.
A második sor védői Szélig-Szirányi szerintem.
A harmadik sor Kóger-Sikorcin-Magosi,
Sille-Svasznek bekkpárral, a negyedikbe Nagy és Benk bejátszotta magát közöttük játszhat Holéczy. Orbán- Láda párral kiegészülve.
Kihagytam Kovácsot nem tudása, hanem a betegsége miatt.
Persze az is elképzelhető hogy csak 7 védőt viszünk, és akkor Láda vagy Orbán nem kerül be és visszük Kovácsot, vagy Galaniszt...
huhh de jó hogy nem én döntök.

1885* 2011.04.10. 15:03:02

@Theutus: :D :D és hová tűnt jégoroszlány :)
ja, van élet a Volánon túl is, én tudom. ;)sőt ebelen innen és túl is van.

jegib 2011.04.10. 15:20:25

@Theutus: Sztem Dani jó volt, de kell az a 8 nap aklimatizálódásra...

Vincenzo90 2011.04.10. 15:26:31

@icelion: Hát ha van külföldi ajánlata, akkor hiszek neked, hogy így van. Viszont ha nincs, akkor kötve hiszem, hogy bárki visszautasítana egy ajánlatot. Balgaság lenne az ő szempontjából nem élni a lehetőséggel, ha adódna. Kizártnak tartom, hogy bárki csak úgy, hobbiból a DABban maradna, ha lenne a Volántól ajánlata.

mannisenmaki_ 2011.04.10. 15:29:52

@1885*: @Nyuszí O_o: Sikorcinnak egy momentuma volt eddig (horvátok elleni assziszt).
Ha Palkovicsnak villanásai voltak a döntőben, Galanisznak vajon mi, induri- pinduri szikrácskái az esőben??
Amúgy Fekete helyett felőlem bármelyik jöhetne, de azért kezeljük már helyén a játékosokat!
Nézzünk vissza pár évet a Titánok, Farm projektre, milyen szinten volt fikázva, és egy névsor :
Sofron, Kóger, Benk, Nagy G., Tóth A.
Tessék, itt a csont, rágjátok:)!

1885* 2011.04.10. 15:33:07

@mannisenmaki_: egy momentum. Te aztán nem tréfálsz.

munkagep 2011.04.10. 15:54:17

En mar nem is talalgatok. Az eddigi 3 meccs alapjan csak abban voltam biztos, hogy a Dab-os trio mar tuti befuto 3. sornak es csak a 2. (Palkovics fele) es a 4. sor csatarsora a kerdes. Ehhez kepest Azari es Kiss el, Fekete meg maradt, szoval nalam megallt a tudomany.

budaijegesmedve 2011.04.10. 15:59:37

@szélmalomharcos: Üdv, persze hogy nem én döntöm el,ki az alkalmas egy A csoportos válogatottnak meccset vezetni, hanem a bírák teljesítménye, ami tegnap önmagáért beszélt, kritikán aluli volt. Ezen a poszton és a sajtóban rajtad kivül majd mindenki így látta.Csak nem te vagy az egyik (megütődött) vonalbíró?Gyanúsan mellreszívod, ne tedd,nincs értelme, szia!

icelion 2011.04.10. 16:13:30

@1885*: semmi,konkrét,csak megérzés:D

1 drukker 2011.04.10. 16:32:36

Félre téve a szimpátia (egyesület és játékos) kérdést azért nekem az biztos, hogy a kapusok kérdését nem döntöttem volna el ily korán. Rajnának és Bálizsnak is adtam volna a Szlovénok ellen 30-30 percet, hogy komolyabb ellenféllel szemben hogyan teljesítenek és ennek függvényében szűkítettem volna a kapus keretet. Bálizst láttam Hetét helyettesíteni és nem is rosszul. Sőt..! Rajnának meg a bajnokságban mutatott játéka alapján illett volna több bizonyítási lehetőséget adni. Számomra Levi szlovénok elleni teljesítménye finoman fogalmazva nem volt meggyőző. A mezőny játékosoknál az látszik, hogy előnyben vannak a hazatérő és volános játékosok. Ez talán azért van így mert erősebb bajnokságban játszanak és így eleve nagyobb a bizalom irányukban és az eddig látottaknál nagyobb tempóra is képesek szükség esetén. Minden esetre az előre mutató, hogy a bővebb keretbe sok jó a honi bajnokságban játszó játékos is meghívást kapott - mérlegre tették őket, bekerültek abba a bizonyos füzetbe és innentől kezdve már számon tartják őket. Természetesen nekem is lennének favorizált játékosaim, de nincs is értelme előhozakodni velük, mert még nem láttam azokat akik eddig kimaradtak. Reményeim szerint Újvárosban majd találkozom velük. Eddig látatlanban "csodát" várok tőlük, mivel úgy várjuk őket mint a messiást. Oszt lehet, hogy csak csalódás lesz bennem. De majd meglátjuk.

A tegnapi mérkőzésen nekem leginkább a fiatalok lendületes játéka tetszett. Az összeszokott első sor azt hozta amit elvárunk.
Palkóék sora még nem az igazi, még nem érzik egymást. A DAB-os sor meg nem lógott ki (sértés nélkül) tették a dolgukat. Szóval nagyon nehéz a keretszűkítés a látottak alapján.
Akik kimaradnak biztos csalódottak lesznek, de régen volt ekkora választék.

1 drukker 2011.04.10. 16:36:05

@1 drukker: Talán soha sem volt ekkora választék.

brainska (törölt) 2011.04.10. 16:43:08

@Káosz Professzor: bocs többeknek, Kókusz eddig nálam = Süti: Kovács Csaba, bocsánat a keverésért, ökör vagyok na :)

mannisenmaki_ 2011.04.10. 16:48:07

@1885*: Ja volt? Arról lemaradhattam :P.

miki78 2011.04.10. 17:48:15

Eddig a 10 millió szövetségi kapitány országa voltunk fociban, most ahogy látom, hokiban is...
Örüljünk neki, h van min. 20 válogatott szintű csatárunk, teljesen mindegy, h ki lesz ott, annak a csapatnak fogunk szurkolni. A válogatás a kapitány felelősége, de ha feljutunk, akkor senkit sem fog érdekelni ki maradt otthon!

qwertzuiop05 2011.04.10. 17:53:34

@celebesz: Ugyanezt gondolom én is. Botrány, amit ezek a szerencsétlenek művelnek, leégetve a magyar hokit.

Fugeute 2011.04.10. 18:41:13

Még nem láttam olyan szarul védeni Szupert, mint a szlovének ellen, de nem most kell jó formában lennie. Emlékezzünk Ljubljanára, minden klappolt az utolsó meccsig. Ott kijött, hogy elbasztuk a formaidőzítést. Ma is az a véleményem, hogy nem kell gálázni a spanyolok, hollandok ellen. Legyen meg a meccs, és legyünk egyre jobb formában, hogy aztán szombaton mindenki a spiccen legyen.
Ezért nem osztom azok véleményét, akik egy meccs alapján elüldöznék Szupert a válogatott környékéről is.
Az eddigi legkellemesebb meglepetés Nagy Gergő. Kurvára kell a csapatba egy ilyen kaliber, aki nem lepattan az ellenfélről, hanem ő gyakja a jégbe azokat. Szombaton a második gól mutatta meg igazán, milyen erényei vannak. Ilyen típusból kevés van a válogatottban, s ha tényleg benő erre a két hétre a feje lágya, Nagy még komoly hasznára lehet a csapatnak.
Siki: volt annak üzenetértéke, hogy Sator jelen volt az állampolgársági esküjén. Bent fog maradni. Palkóval nem jó páros, mindkettőnek kell egy kiszolgáló sortag. Ráadásul Palkó a lehető legkevesebbet mutatott magából, így azért nehéz. Megnézném Sikit Godóval egy párban!

miki78 2011.04.10. 20:03:04

@Fugeute: Ladányiékat hiba lenne szétszedni, ez a sor az EBEL-ben hozott közel 150 pontot.
Palkó mindig veszélyes, neki már nem kell bizonyítania, hogy mit tud.
A többit osztom én is!

sutyi2 2011.04.10. 21:22:28

@miki78: Bizony, a Ladányi-féle sort nem kéne babrálni sztem se, Palkó mellé meg lehet keresgélni, próbálgatni: Vas J., Siki, Bartalis, Kóger, Kovács... Viszont jövőre majd Nathan és Árpi megoldja ezt a gondot is. :-)

kerusz 2011.04.10. 22:21:55

@mannisenmaki_: Bocs, Benk egy pillanatot sem játszott a Titánokban.

vaze 2011.04.10. 22:41:18

@kerusz: arról nem beszélve, hogy a többi sem lenne sehol a titán-projekt nélkül :)

JámborMalac 2011.04.10. 22:52:36

Nathannak azért sokat kellene tepernie a válogatottságért.

mannisenmaki_ 2011.04.10. 23:26:12

@kerusz: Megnézted, mi:)? És a farmban? És a többi név? És éssel nem kezdünk mondatot:). De rólad tudom, hogy átment az üzenet, csak fogást keresel:P

mannisenmaki_ 2011.04.10. 23:32:28

@vaze: ha egy válogatott szintű Szajbert el tudott kallódni; mély kút a magyar hoki...
De szerintem te is érted:D.

kerusz 2011.04.10. 23:54:17

@mannisenmaki_: Nem kellett megnézzem, emlékeztem, hogy Újvárosból ment Svédországba, a Huddinge juniorból pedig egyenest az EBEL-csapatba igazolta a Volán. Ráadásul pont a Titánok projekt szezonját töltötte Svédországban. Azóta is évi pár meccs jut neki a farmban, szerintem 5 alatt átlagban. Nagy Gergőről meg KCs óta tudjuk, hogy a Titánokban nevelkedett...

vaze 2011.04.11. 04:55:44

@mannisenmaki_: nem igazán értem, ha nincs farm, akkor Dani és Gergő mennek/maradnak Salzburgban, utóbbi esetleg hazajön stb. A projekt pedig többnyire azért lett szidva, mert épp Fehérváron nem vették elég komolyan, lásd az ominózus szeredai kirándulást! :)

benö51 2011.04.11. 06:17:02

@kerusz: Az 5 alatti átlag az durva, nézz utána szerintem nagyot tévedsz.

kerusz 2011.04.11. 18:47:41

@benö51: Utánanéztem.

2007/08 farmcsapatban: 6 meccs
2008/09 farmcsapatban: 1 meccs
2009/10 farmcsapatban: 0 meccs
2010/11 farmcsapatban: 6 meccs

összesen 13 meccs a farmcsapatban 4 szezon alatt, az átlagban 3,25, ami kevesebb, mint 5.

mannisenmaki_ 2011.04.11. 22:47:10

@kerusz: Akkor ezt benéztük Benő, kösz Kerusz, hogy megnézted.
Maradt a másik 4 név, felkészül Bálizs Bence:)

mannisenmaki_ 2011.04.11. 22:56:40

@vaze: ennél nagyobb dicséretet nehéz lett volna összehozni: egy farm a Salzburg helyett:):):):):):):).
A szeredai kirándulás balfaszkodás volt, de én más basztatásra is emlékszem, de tőlem innen fedje homály. Az élet megint Gabbát igazolta az én olvasatomban, persze mindig voltak bajaimm a betűkelk:P

benö51 2011.04.12. 01:44:56

@kerusz: Bocs Nem figyeltem, rosszul olvastam a hszt. azt hittem az ebelről írod az 5 meccset.

benö51 2011.04.12. 01:47:14

@kerusz: 2009-2010 ben nem volt farm, Miskolc volt és junior bajnokság, a pontosság kedvéért.

miki78 2011.04.12. 07:46:59

@benö51: Ok, de ez mitsem változtat azon, h Benk egyikben sem játszott... :)
süti beállítások módosítása