Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4909) nők (1298) playoff (1319) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2378) videó (2120) Összes címke

Vártuk, hogy Magyarországra utazzunk

2011.04.05. 21:23: 1885*

Vártuk, hogy Magyarországra utazzunk  2011.04.05. 19:50 F. Kapus

29 komment

Címkék: vb japán mahon

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr392803090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.04.05. 22:13:06

Hoppá-hoppá. Remélem, akik teli torokból voltak olyan marha egyetértők, hogy nem jönnek a japánok, mert milyen nehéz lenne nekik, most azért nem kommentelnek, mert éppen hamut szórnak a fejükre : )

1 drukker 2011.04.05. 22:58:45

Nagyon tisztességes nyilatkozat. Eddig is ezt a mentalitást tudtam a japánokhoz csatolni. Nem csalódtam. Sajnálom, hogy nem lesznek itt a vb-n, de átérzem nehéz helyzetüket. Remélem, hogy szorgos és fegyelmezett nemzet lévén hamar talpra állnak és ismét aktív részesei lesznek a hoki világnak.

lepattanó korong 2011.04.06. 11:12:17

Mi lesz a szerdai jegyek kompenzációjával?
5-ére ígérték a tájékoztatást, 6-a van, még mindig semmi.

veghist 2011.04.06. 11:15:18

@vaze: "ezt a döntést tiszteletből hozta meg az elnökség" szerintem erre értette. Egyébként biztos voltam benne hogy ez van a háttérben, és ezért van olyan véleményem, amilyen.

vaze 2011.04.06. 14:09:54

@veghist: és miért nem folytatod a mondatot? "hiszen ami történt, az felülírja az élet más területeivel kapcsolatos terveket. Életem legnagyobb tragédiáját élem itt most meg, amikor ilyen eseményekkel állunk szemben, fejet kell hajtanunk a szenvedők és családtagjaik előtt"

vagy: "egyelőre rendbe kell hozni a jégpályákat, majd ki kell dolgozni egy tervet az edzőtáborokhoz. Remélem, mire szeptemberben kezdődik a hokiszezon, lesz a játékosoknak esélyük arra, hogy újra versenyezzenek."

vagy: "most még mindenki sokkban van"

vagy: "alig van család, baráti közösség, ahol nem gyászolnak valakit"

vagy, ha hozzáveszed a japán szövetség vezetőjének NS-beli nyilatkozatát, miszerint a japán hoki központját érte a legnagyobb pusztítás. 12.000 halott, 15.000 eltűnt, 300.000 földönfutó. tudom, egy 120 milliós országban szerinted ez semmi. Szerintem nem, mindenesetre elég szelektíven olvasol... hagyjuk!

veghist 2011.04.06. 14:31:10

@vaze: Ja. Én olvasok szelektíven.
A japán játékosok szerettek volna játszani a budapesti világbajnokságon, elmentek volna Európába, képviselték volna a hazájukat méltósággal"
"Néhány jégpálya megrongálódott, de ismert játékosok sem estek áldozatul."
"A japán játékosok szerettek volna játszani a budapesti világbajnokságon, elmentek volna Európába, képviselték volna a hazájukat méltósággal. Ők azt gondolták, jelen helyzetben az lenne a legjobb, amit tehetnének, hogy erősnek mutatják magukat egy világversenyen, megmutatják, ilyen helyzetben is ki tudnak állni hazájukért, megpróbálnak jó eredménnyel hozzájárulni az ország mostani helyzetében a pozitív megítéléshez. Fiatalok, természetesen játszani szeretnének, de van, ami felülírja ezt a szándékukat. Az elnökség döntését tiszteletben tartva úgy ítéljük meg, hogy az ország szempontjából a legjobb döntést hozták a szövetség vezetői." - itt azért értsük már az utolsó mondatot....
BTW Hokkaido nem kapott szerencsére és az a japán hoki központja.
Tudom, hogy nem érted, amit mondani akarok, de tök nyilvánvaló, hogy nem objektív okok miatt nem jöttek, hanem azért mert nem érezték illendőnek, és ezzel van nekem nem kis bajom. Nem szeretném, ha fordítva mi ezt csinálnánk, ha lecsapna Csepelre ey forgószél és meghalna 2000 magyar. Tragédia lenne, de azért a focicsapat menne EB selejtezőre és nem mondanánk le a részvételt semmiről. Mert nem hiszem, hogy ezek a rendezvények csak rólunk szólnak.

veghist 2011.04.06. 14:37:18

OOPs, tévedtem, Hokkaidó kapott, csak földrengés nem volt. Bocs, ezt benéztem.

vaze 2011.04.06. 15:00:46

@veghist: már meg ne haragudj, de abban a kultúrában, és tartok tőle, hogy nem csak ott, a társadalmi megrázkódtatás, a gyász ugyanolyan objektív ok, mintha az ország összes reptere és kikötője több hónapra felmondja a szolgálatot. Nincs annak objektív akadálya, hogy úgy gyászolj valakit, ahogy neked tetszik, mégis vannak bizonyos normák, amelyek nagyon is kézzelfogható módon meghatározzák ennek társadalmilag elfogadott rendjét. Egyébként mit nevezel objektív oknak? Ha meghal a fél csapat? Vagy a negyed is elég? Vagy netán ha az összes sportorvosi engedéllyel rendelkező játékos száma 15 alá csökken? Tényleg nem értem...

vaze 2011.04.06. 15:02:03

@veghist: és igen, mi másképpen gyászolunk, lásd a Steinmetz testvéreket, akik apjuk halála napján bajnoki döntőt játszottak. De ettől még nem tudom, miért ne lehetne tiszteletben tartani az ő döntésüket!

veghist 2011.04.06. 15:30:19

@vaze: Tiszteletben tartjuk, és megértjük.
De nincs is más választásunk, kész tények vannak.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.06. 16:03:17

@veghist: Már megbocsáss, de ki a fene (hú, de finom voltam!) vagy te, hogy így megítélsz egy évezredes kultúrát? Fogd már fel végre, hogy Japánban mások az értékek, mint itt. Napok óta ezen a témán ugrálsz, és írod le újra ugyanazt a maszlagot. Mit akarsz bizonyítani? Írjuk le? Hát tessék: Mekkora farkok ezek a japánok, hogy elqrták veghist nicknévnek a szórakozását. Most mehet szerdán más szórakozást találni magának...de tudod mit, írd meg privátban a bankszámlaszámod, és esküszöm kifizetem neked a bérleted árát (de csak a japán meccsét, mert smucig vagyok :-))

veghist 2011.04.06. 16:13:28

@Ringleader: Ennyit értesz az egészből? Mert ha igen, akkor nincs miről beszélni tényleg. Kicsit zavar egyébként, hogy még csak nem is veszed a fáradtságot...
Sose írtam semmi olyat, amit nekem tulajdonítasz. Egyébként pedig már bocs, de engedtessék meg, hogy ne értsek egyet valamivel. Nem én hoztam fel a témát, de ha valaki megszólít, akkor megvédem a véleményemet.
Nem kétlem, hogy ahogy érted amit írok az alapján úgy érzed igazad van, de nem lehet, hogy ahogy érted, az nem az, amit írtam?
Mert ha úgy lenne, akkor lehetsz egyet-nem -értő, de felháborodott aligha.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.06. 16:23:33

@veghist: egy utolsó próbálkozás...légy szíves írd le nekem (nekünk), hogy mi bánt annyira, hogy nem tudsz napirendre térni a japánok távolmaradása felett? Őszintén, egyenesen!

veghist 2011.04.06. 16:26:24

@Ringleader: Megírom e-mailben ha akarod, de kicsit már unom ezt a háborúskodást eltérő vélemények miatt.
Sőt, ha pl. pénteken jönnél, egy sör mellett ki is fejtem. :-)
(és akkor még utalnod se kell :-)))) )

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.06. 16:28:20

@veghist: én nem utállak, próbállak megérteni, de nem engeded :-)

veghist 2011.04.06. 16:30:31

@Ringleader: Úgy értettem utalni a pénzt ééérteed. Vicc akart lenni... De tök jól illusztrálja hogy beszélnek el az emberek egymás mellett a neten.

vaze 2011.04.06. 16:31:03

@Ringleader: amennyire én értem, amit veghist mond, nagyjából arról van szó, hogy el tudtak volna jönni a japánok, de nem tették, ami szívük joga, ám nem szép dolog a befele fordulás és azzal sokkal nagyobb hitet, önbecsülést, kitartást adhattak volna nemzetüknek, ha eljönnek és végigharcolják a tornát. meg hogy a játékosok is így érzik, a döntés egy felülről rájuk oktrojált tiltás. valamint hogy nem fair a többiekkel szemben. az egész egy gumicsont meddőhányó (frappánshoz közeli képzavar), mert valami kulturális univerzalizmusból indul ki, ami nincs.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.06. 16:32:44

@veghist: gondolom felfedezted a mosolyt a mondat végén, tehát, és nem azért hőbörögsz, mert nem érted a viccet :-P Erről ennyit!

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.04.06. 16:34:04

@Ringleader: a "tehát" fölösleges, nem is tudom miért írtam oda (csak, hogy veghist is értse) :-)

a. Bárd 2011.04.06. 16:34:44

@veghist: már nem először hozod ezt a hülye összehasonlítást, hogy ha nálunk meghalna 2000 ember, akkor elmennénk-e.

Itt nem arányszámokról van szó, nem százalékokról, hanem emberekről. Durván 30ezer ember halt meg vagy tűnt el és emberáldozatok esetén teljesen mindegy, hogy az ország lakossága 2 millió, 10 millió vagy 140 millió. Nem létszámfüggő az, hogy mennyire megrázó a hír.

Elég csak abba belegondolni, hogy mekkora visszhangja volt itthon a vörösiszap katasztrófának, meddig foglalkoztak vele az emberek és a média. És az eset össze sem mérhető a Japánban történtekkel és akkor még nem is említettük a sugárzást és hatásait.

Fogalmunk nincs arról, hogy jelenleg mi van kint, milyen állapotok uralkodnak, milyen a közhangulat, így semmi értelme sincs bármit a szemükre hányni.

(de legalább Te normálisabb keretek között teszed, nem úgy, mint egyesek)

veghist 2011.04.06. 16:37:19

@vaze: Pontosan így értem.

alvering2 2011.04.07. 12:52:05

Na a már sokszor megbeszélt vitából ami engem érdekel: Hol s mikor lehet ahhoz a sörhöz jutni pénteken?

benö51 2011.04.07. 13:38:34

@alvering2: Igazad van hol sörözünk pénteken és hány órakor?

veghist 2011.04.07. 16:55:52

@benö51: @alvering2: Mit tudom én... A tetthelyen?
süti beállítások módosítása