Ezüst érmes lett junior csapatunk! március 31. 2011 Szerkesztőség Budapest, Vasas HC
Ezüst érmes lett junior csapatunk!
2011.03.31. 20:36: Theutus
80 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr642789296
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zele 2011.03.31. 21:01:16
Hihetetlen a szövetség magatartása, ezek az ügyek teszik nevetségessé az egész bajnokságot.
zele 2011.03.31. 21:04:48
@Theutus: Az a baj ez már a sokadik teljesen érthetetlen döntésük, tényleg komolytalan az egész.
Theutus 2011.03.31. 21:09:34
@zele: és A csoportba készülünk...
tavihoki bajnokság és edzőmeccs a bajnoki forduló helyett, a junior döntőbe jutott csapattal történő konkrét ki@aszás
nem létező átigazolási szabályzat és még folytathatnánk a sort
tavihoki bajnokság és edzőmeccs a bajnoki forduló helyett, a junior döntőbe jutott csapattal történő konkrét ki@aszás
nem létező átigazolási szabályzat és még folytathatnánk a sort
zele 2011.03.31. 21:16:04
@Theutus: Így van, amíg ez a háttér, tényleg csak egy óriási csoda lenne a feljutás.
veghist 2011.03.31. 21:24:31
Ez most komoly? :-(
budapestijeti 2011.03.31. 21:26:32
@zele: ...és mi lenne, ha - mint a dánok egy foci EB-n amit megnyertek - a strandról elmennétek hokizni, és behúznátok heccből? Csak az íze miatt...! :)
budapestijeti 2011.03.31. 21:32:54
@veghist: Egy junior meccset akárhol! Pl. az edzőpályán káposztáson, de akár Újpesten vagy Erzsébeten. Május végéig mindenhol van jég...
zele 2011.03.31. 21:36:18
@budapestijeti: Igazad van, de pont ezt várják. Úgy is minden átmegy itt Abszurdisztánban, és ezért nem történik semmi változás.
budapestijeti 2011.03.31. 21:48:20
@zele: Ez igaz! Egyezzetek meg a szerbekkel és nyomjátok le a jövő héten és LFS! :)
zele 2011.03.31. 21:50:56
@budapestijeti: Hát, ha jól értettem, pont a szerbek kérték a késői időpontot.
Theutus 2011.03.31. 22:17:06
@budapestijeti: alapvetően egy normális bajnokságban annak az első fordulója előtt megtörténik a kiírás, amely többek között tartalmazza a bajnoki döntő időpontját is...de lehet, hogy én tévedek ezzel kapcsolatosan
Indiana Jonescu 2011.03.31. 22:57:27
Keresem a Vasas honlapján azt a levelet, amelyben bejelentették a szövetségnek, hogy a felnőttek, az ifik éás a juniorok visszalépnek a bajnokságtól, de nem lelem. Elég egyoldalú a dolog így. Nem is beszélve arról, hogy egy 100 éves klub adjon magára. Ezüstérmes - egyben.
gm 2011.04.01. 09:03:43
Vannak érvek és ellenérvek, de szerintem a stílus maga az ember. A jégkorongsporton belül, szervezetek közötti kommunikációban - ez a levél egyedülállóan alacsony színvonalú. Tulajdonképpen nem is teljesen érthető, hogy a megalkotója mit kívánt elérni. Nem kell hozzá retorikai képzettség, hogy tudjuk, az ilyen stílus magával hozza a címzett elzárkózását a további együttműködéstől. Ha ez volt a cél, akkor remekmű! :))
funbasten 2011.04.01. 10:59:25
@gm: A levél azt mutatja, hogy azoknak, akik pénzt áldoznak a jégkorongra, elege lett abból, hogy azok, akik fizetésért ülnek az MJSZ-ben, nem teszik a dolgukat. Retorikai képzettség nélkül is megállapítható, hogy a feladó sem választ, sem pedig további kommunikációt nem vár. Az is minősít, hogy a levél elolvasása után vki a stíluson sopánkodik és a problémáról tudomást sem vesz.
gm 2011.04.01. 11:28:35
@funbasten: a problémáról tudomást vesz, csak nem foglal állást az ügyben, mert mindkét oldal érveit ismeri. Sajnálatos, hogy az indulatok így elszabadultak, hogy egy elegáns klub a hozzá méltatlan módon viselkedik. Természetesen minden klub életében vannak hullámvölgyek, azért volna szükség az együttműködésre. Aki ezt nem érti, nem lehet neki segíteni.
funbasten 2011.04.01. 11:48:05
@gm: Ha nem lehet segíteni, akkor jobb is lesz nélküle. Három csapattal is remek bajnokság volt anno.
zele 2011.04.01. 11:54:04
@gm: Azért ez nem erről szól, hanem arról, hogy a szövetség a döntéseikor nem vesz tudomást más szempontokról. Ad-hoc jellegű döntések születnek, és mindenki benyeli ezeket, így a döntéshozók nem tanulnak semmiből.
Egyébként a jelenlegi esetben mi indokolhatja azt, hogy a teljes szezon lezárása után egy hónappal vívják a junior döntőt?
Egyébként a jelenlegi esetben mi indokolhatja azt, hogy a teljes szezon lezárása után egy hónappal vívják a junior döntőt?
gm 2011.04.01. 12:05:12
@zele: Nem szeretnék a vitában részt venni, mert mindkét álláspontban vannak számomra akceptálható elemek. A teljes szezon lezárása a hatályos versenyszabályzat szerint április 30.
zele 2011.04.01. 12:12:14
@gm: Ebben igazad van, de hallottál olyan bajnokságról, ahol a középszakasz lezárását követően 30 nappal kezdődik a rájátszás. Ezt pedig azok után, hogy a középszakasz győztes (16 pontos előnnyel) Vasas előre jelezte, hogy márc. 30-ig tart edzéseket, 15-vel pedig nincs jég a pályán.
Nevetséges döntés, akárki akármit mond!
Nevetséges döntés, akárki akármit mond!
Kakaós csiga 2011.04.01. 12:48:26
Nem fontos ez a korosztály, ez kiderült amikor nem a legerősebb csapattal mentek a VB-re! De hogy milyen érdekek dominálnak a háttérben, az rejtély!?
kerusz 2011.04.01. 13:07:37
@zele: De az nem lehet érv, hogy a centerpályán nincs jég április közepétől. Mi írja azt elő, hogy csak a centerpályán lehet meccset rendezni? Tudomásom szerint az edzőpálya is alkalmas akár nemzetközi meccsek megrendezésére is.
Versenyszabályzat:
"2.1 Bajnoki és kupamérkőzések sorsolása, illetve kiírása A versenyévad kezdőnapja augusztus1, zárónapja július 31. A bajnoki évad szeptember 1.-től április 30-ig tart."
Most hogy a Vasas ehhez képest csak március 31-ig tart edzéseket, nem lehet érv ezek után.
Nem is értem, mi a probléma, a Vasas 2011. március 20-án még játszott mérkőzést a középszakaszban, a Zvezda pedig még március 27-én is. ( ld. itt: icehockey.hu/index.php?pg=menu_235 ) A döntőt nyilván ez után lehet lejátszani. Nem tudom, hogy gondolta a Vasas, hogy a középszakasz lezárása után 4 nappal már nem tart edzéseket, mert az általa érvként felhozott kifogások fennállnának akkor is, ha április 1-én rögtön kezdődnének a döntők...
A Vasas az ifiválogatottba ad 9 játékost, a felnőttbe pedig további 2 olyan játékost, aki pályára léphet a junior csapatban is (és akiket el kell engedni a válogatottba). Ha ma már játszanák a junior döntőket, akkor meg az lenne a baj, hogy nincs kivel játszani...?
Versenyszabályzat:
"2.1 Bajnoki és kupamérkőzések sorsolása, illetve kiírása A versenyévad kezdőnapja augusztus1, zárónapja július 31. A bajnoki évad szeptember 1.-től április 30-ig tart."
Most hogy a Vasas ehhez képest csak március 31-ig tart edzéseket, nem lehet érv ezek után.
Nem is értem, mi a probléma, a Vasas 2011. március 20-án még játszott mérkőzést a középszakaszban, a Zvezda pedig még március 27-én is. ( ld. itt: icehockey.hu/index.php?pg=menu_235 ) A döntőt nyilván ez után lehet lejátszani. Nem tudom, hogy gondolta a Vasas, hogy a középszakasz lezárása után 4 nappal már nem tart edzéseket, mert az általa érvként felhozott kifogások fennállnának akkor is, ha április 1-én rögtön kezdődnének a döntők...
A Vasas az ifiválogatottba ad 9 játékost, a felnőttbe pedig további 2 olyan játékost, aki pályára léphet a junior csapatban is (és akiket el kell engedni a válogatottba). Ha ma már játszanák a junior döntőket, akkor meg az lenne a baj, hogy nincs kivel játszani...?
vaze 2011.04.01. 13:23:16
@kerusz: nagyon gáz ez a levél, hatalmas öngól, egyben jól jellemzi azt a szellemi hátteret, ami a csapatot körülveszi, hogy számos ember közül egynek sem tűnt fel ez az ellentmondás. Ugyanakkor minden szempontból elkeserítő, hogy nyílt levelekkel üzengetnek, ahelyett hogy felvennék azt a "szájbakúrt telefont".
zele 2011.04.01. 13:49:29
@vaze: Persze, te ismered a teljes hátteret, szerintem mielőtt előveszed a "szájbakúrt billentyűzetet", tájékozódj.
zele 2011.04.01. 13:51:29
@kerusz: Egyébként az kérdés, hogy lehet az, hogy minden bajnokság (felnőtt, ifjúsági) befejeződött, csak a junior tart április végéig.
kerusz 2011.04.01. 13:56:28
@zele: Például úgy, hogy a VB miatt a junioroknál a szezon közepén van egyhónapos bajnoki szünet (ugye, a felnőtt és az U18-as VB a szezon végén van, a junior meg decemberben).
kerusz 2011.04.01. 14:00:21
@zele: Nem, nem tudom, kinek az érdekében történt a dolog, nem vagyok a Szakmai Bizottság tagja. Költői kérdés volt, nem tudom rá a választ, de a levél érvei és színvonala sajnos méltatlan a klubhoz.
zele 2011.04.01. 14:09:15
@kerusz: Ok, de mi indokolja a márc.27-től április 20-ig tartó szünetet, akkor, amikor az OB-I elődöntőjét egy hét alatt lenyomták?
zele 2011.04.01. 14:24:50
@kerusz: Valóban ironikus hangvételű a levél, de a szövetség idei teljesítménye is kabaréba illő.
horivan 2011.04.01. 14:39:09
@kerusz:
Ezt elkerülendő pontosabb bajnoki kiírás szükséges már az év elején. (minden adat rendelkezésre áll, VB dátumok) Már ekkor ki kell jelölni a döntő időpontját, pl. március utolsó 2 hetében zajlik a döntő(intervallumát). Ez magyar juniorbajnokság döntője. Nem hiszem, hogy a divízió 2-es U18-as VB-re, vagy szerb csapatokra tekintettel kell lennünk. Kerusz, a véleményed volt a MOL Liga esetében, hogy nem kell alkalmazkodni EBEL-hez. Az a lényeg, hogy a magyar gyerekek versenyeztetése a legjobb legyen.
Ha ez 2 mondat igaz, akkor a juniorbajnokság komolysága kérdőjeleződik meg, és pár ember szakmai hozzáértése:
„Már február 18-án jeleztük, a Szövetség határozza meg a döntők időpontját.”
„Március 29-én arról tájékoztatta a Vasas HC-t, hogy a junior bajnokság döntője – az MJSZ. által felkért Szakmai (?) Bizottság döntése alapján – április 20-án kezdődik.”
Ha ez igaz, akkor óriási gondok vannak, és a levél stílusát kritizálni csak kibúvás.
Hogy lehet így készülni? Formát időzíteni? Ez az iteratív bajnokságrendezés sehogy se jön össze a szövetségnek, ezért kell már az elején tisztázni a kereteket, és az induljon, aki hajlandó ezeket vállalni.
Ezt elkerülendő pontosabb bajnoki kiírás szükséges már az év elején. (minden adat rendelkezésre áll, VB dátumok) Már ekkor ki kell jelölni a döntő időpontját, pl. március utolsó 2 hetében zajlik a döntő(intervallumát). Ez magyar juniorbajnokság döntője. Nem hiszem, hogy a divízió 2-es U18-as VB-re, vagy szerb csapatokra tekintettel kell lennünk. Kerusz, a véleményed volt a MOL Liga esetében, hogy nem kell alkalmazkodni EBEL-hez. Az a lényeg, hogy a magyar gyerekek versenyeztetése a legjobb legyen.
Ha ez 2 mondat igaz, akkor a juniorbajnokság komolysága kérdőjeleződik meg, és pár ember szakmai hozzáértése:
„Már február 18-án jeleztük, a Szövetség határozza meg a döntők időpontját.”
„Március 29-én arról tájékoztatta a Vasas HC-t, hogy a junior bajnokság döntője – az MJSZ. által felkért Szakmai (?) Bizottság döntése alapján – április 20-án kezdődik.”
Ha ez igaz, akkor óriási gondok vannak, és a levél stílusát kritizálni csak kibúvás.
Hogy lehet így készülni? Formát időzíteni? Ez az iteratív bajnokságrendezés sehogy se jön össze a szövetségnek, ezért kell már az elején tisztázni a kereteket, és az induljon, aki hajlandó ezeket vállalni.
vaze 2011.04.01. 15:28:54
@zele: hidd el, tájékozódtam! de ennek a levélnek a "stílusa" (ha szabad ekkorát hazudni nagy nyilvánosság előtt) annyira proletár, hogy már az is önmagáért beszél. ironikus akart lenni, dunaújvárosig érezni az izzadtságszagot, az a szerző képességeit minősíti, hogy ehelyett ez lett. szimplán paraszt, sima öngól, 1-0-ra vezet a szakmai bizottság.
"Csapatunk mindvégig komolyan vette a junior bajnokságot" - na, ez az egy viszont tényleg sikerült, jót nevettem
"Csapatunk mindvégig komolyan vette a junior bajnokságot" - na, ez az egy viszont tényleg sikerült, jót nevettem
zele 2011.04.01. 15:40:02
@vaze: Nem tudom, hogy hol tájékozódtál, de ha ennyire futotta, akkor inkább ne erőlködj. Az egész idényben a szövetség nevetséges döntéseket hozott (meccshalasztások, átigazolási ügyek), ezzel csak feltette a koronát az éves működésére. Gondolhatod, hogy ez a levél egy folyamat eredménye, de nyugodtan okoskodhatsz tovább.
"Csapatunk mindvégig komolyan vette a junior bajnokságot" - na, ez az egy viszont tényleg sikerült, jót nevettem"
A 16 pontos előny elég komoly szerintem.
"Csapatunk mindvégig komolyan vette a junior bajnokságot" - na, ez az egy viszont tényleg sikerült, jót nevettem"
A 16 pontos előny elég komoly szerintem.
vaze 2011.04.01. 16:17:56
@zele: igen, egy folyamaté, amelyben volt már zsarolás is többek között. ha egy sztoriról nem tudjuk eldönteni, hogy komoly-e vagy sem, a legbiztosabb ismérv a zsarolás: ha van benne olyan, az tuti komoly! :)))
Csabait szidtuk eleget egész szezonban és tényleg elég kártékony volt. De a Vasas vezetői is mindent megtettek, hogy ezen a téren is komoly verseny legyen. A többi csapatnak valahigy fontosabb volt a játék, így nem is hisztiztek annyit. Ez a levél pedig, na mindegy, úgy döntöttem, nem mondom el az összes jelzőt, ami eszembe jut, de sajnos tényleg azt minősíti, aki írta, kár hogy az aláírásban a Vasas név szerepel, mert így a klubot...
Csabait szidtuk eleget egész szezonban és tényleg elég kártékony volt. De a Vasas vezetői is mindent megtettek, hogy ezen a téren is komoly verseny legyen. A többi csapatnak valahigy fontosabb volt a játék, így nem is hisztiztek annyit. Ez a levél pedig, na mindegy, úgy döntöttem, nem mondom el az összes jelzőt, ami eszembe jut, de sajnos tényleg azt minősíti, aki írta, kár hogy az aláírásban a Vasas név szerepel, mert így a klubot...
kerusz 2011.04.01. 16:18:59
@horivan: Az imént beszéltem Lévai Józseffel, a Versenybíróság elnökével, aki a következőket mondta nekem: A junior bajnokság középszakaszának utolsó mérkőzése az elfogadott versenynaptár szerint a JUN 36 Dunaferr SE - Crvena Zvezda mérkőzés volt, ennek az időpontja 2011.03.27 vasárnap volt az eredeti versenynaptárban is, ezt a mérkőzést az eredetileg kiírt időpontjában játszották le, sem előbb, sem később.
Kétségtelen tény, hogy az idényben több mérkőzést halasztottak, ilyen halasztást minden csapat kért. A tanulság a jövőre nézvést ezzel kapcsolatban az, hogy a jövőben a meccshalasztás fogalmilag kizárt legyen.
Vissza a döntő időpontjához. Bizonyára bennem van a hiba, hogy nem értem, de ha a bajnokság körmérkőzéses szakaszának utolsó mérkőzése 2011. március 27-ére van kiírva, akkor hogy lehet valamely résztvevő csapat programját úgy meghatározni, hogy március 31-ével leállnak az edzésekkel? Komolyan azt hitték, hogy március 28. és 30. között be tudják fejezni a rájátszást? Mert akkor valamit Káposztásmegyeren is elnéztek.
Kétségtelen tény, hogy az idényben több mérkőzést halasztottak, ilyen halasztást minden csapat kért. A tanulság a jövőre nézvést ezzel kapcsolatban az, hogy a jövőben a meccshalasztás fogalmilag kizárt legyen.
Vissza a döntő időpontjához. Bizonyára bennem van a hiba, hogy nem értem, de ha a bajnokság körmérkőzéses szakaszának utolsó mérkőzése 2011. március 27-ére van kiírva, akkor hogy lehet valamely résztvevő csapat programját úgy meghatározni, hogy március 31-ével leállnak az edzésekkel? Komolyan azt hitték, hogy március 28. és 30. között be tudják fejezni a rájátszást? Mert akkor valamit Káposztásmegyeren is elnéztek.
vaze 2011.04.01. 16:23:54
@kerusz: ésbazmeg saját magukat buktatják le. nem tudom, osztanak-e vezetőségi körökben is valami vándordíjat, de a szerző nagyon komolyan pályázik egyre :)
zele 2011.04.01. 16:25:47
@vaze: Annyi dologról nem tudsz, hogy az hihetetlen, így viszont parttalan a vita. Annó szó volt például a Pleszkán és Hüffner átigazolásról, megjelent itt egy verzió, mindenki háborgott, majd amikor kiderült az igazság a legtöbben elismerték, hogy nekünk volt igazunk. Itt is azt gondolom, hogy érthetetlen a döntés, főleg a vendég Crvena Zvezda érveinek egyoldalú elfogadásával. Azt gondolom a magyar szövetségnek, legalább ebben a magyar csapatokat kellene támogatni.
zele 2011.04.01. 16:28:36
@kerusz: A leírtak alapján továbbra is kérdem, mi indokolja a márc.27-től április 20-ig tartó szünetet, akkor, amikor az OB-I elődöntőjét egy hét alatt lenyomták? Milyen szakmai érvek hozhatóak fel emellett?
kerusz 2011.04.01. 16:29:37
@zele: Még egyszer kérdezem: Ha március 31-ével leáll a csapat az edzésekkel (nem én találtam ki, ez áll a Vasas levelében), akkor hogy akart volna döntőt játszani a március 27-én befejeződő körmérkőzéses szakasz után?
kerusz 2011.04.01. 16:30:09
@zele: Az egy hét is március 31-e után ér véget.
Vincenzo90 2011.04.01. 16:34:16
@kerusz: Ez igaz, hogy 31-ével zártnak tekinteni a szezont balgaság, de az illetékesek ettől függetlenül kalkulálhattak volna úgy, hogy a realitásokat is figyelembe veszik, nem ennyire teoretikusan közelítik meg az esetet. A jég drága, a magyar klubok meg nem gazdagok, és továbbra is hihetetlen eszetlenség, hogy nem lehet szezon elején kiírni a döntőt. Bár ügyesen kerülted ezeket a tényezőket.
vaze 2011.04.01. 16:34:20
@zele: pontosan tudom, hogy mi hogyan történt. nem is erről van szó, hanem a zsarolásról. az szerinted mennyire bevett része a taktikai arzenálnak egy szerencsésebb történelmi fejlődésű országban? említetted a 16 pontot, de szerintem ez kétélű fegyver, mert így még érthetetlenebb, hogy mi a szart kell nyivákolni, miért nem lehet játszani? vagy, ha nem lehet lejátszani, akkor sem nyílt levelet írok parasztba', hanem szólok, hogy figyejjébaeg, sok pénz menne el, ha április végére tolnánk, találjunk valami megoldást. hogy megoldást? az mi? szóval ez annyira magyaros, hogy szerintem a magyarok is azért telepedtek le a Kárpát-mednecében, mert eddigre vesztek össze teljesen... és most persze védheted a tieidet, de szerintem ez akkor is védhetetlen, ha igazatok van, és ezért tökmindegy, hogy mennyire vagyok én tájékozott, amire egyébként azt kell mondjam, hogy teljes mértékben. :)
én befejeztem
én befejeztem
zele 2011.04.01. 16:43:27
@kerusz: Ez mellébeszélés, ha 28-tól elkezdődik a döntő, 31-ig 3-4 meccs lebonyolítható lett volna. Gondolom, ha ez az időpont, nálunk is lett volna fogadókészség a további edzésekre, mondjuk még egy hétig.
Ehhez képest a szövetség által meghatározott időpont kapcsán március 20-a (az utolsó meccsünk) után legyünk több, mint egy hónapig edzésben a döntő miatt (úgy, hogy egy tétmeccsünk sincs), hát ne haragudj, de ez nevetséges.
Ehhez képest a szövetség által meghatározott időpont kapcsán március 20-a (az utolsó meccsünk) után legyünk több, mint egy hónapig edzésben a döntő miatt (úgy, hogy egy tétmeccsünk sincs), hát ne haragudj, de ez nevetséges.
kerusz 2011.04.01. 16:50:08
@Vincenzo90: Még egyszer:
1.) A középszakasz utolsó mérkőzésének időpontja márc. 27. volt
következtetés: a döntő legkorábban márc. 28-án kezdődhetett volna
2.) a döntő a versenykiírás szerint 3 (három) nyert mérkőzésig tart
következtetés: a döntőben maximálisan 5 (öt) mérkőzést kell játszani
3.) az 1.) és 2.) pontokból következik, hogy a döntő befejeződésének lehetséges legkorábbi időpontja, ameddig a csapatot fenn kell tudni tartani, később van, mint március 31. (hiszen a versenynaptár elfogadásakor, de még a döntő kezdetekor sem lehet tudni, hogy a csapat söpréssel nyerhet-e juniorbajnoki címet).
4.) Mivel a Vasas a juniorcsapatát idén csak március 31-éig működtette, nem nagyon van miről beszélni.
5.) Az MJSZ Elnökség által elfogadott Versenyszabályzat szerint a bajnoki szezon vége április 30.
6.) A Vasas képviselője is tagja az MJSZ Elnökségének
7.) Tudomásom szerint a Versenyszabályzat ezen pontját senki nem vitatta annak tárgyalása és elfogadása során - így a Vasas képviselője sem.
8.) Bajnoki mérkőzéseket az MJSZ a bajnoki szezon időtartama alatt bármikorra kiírhat.
9.) A jégkorong drága sport, a jég drága, de ezt akkor is tudtuk, amikor benevezett a csapat a bajnokságba, és amikor az egyesület képviselője mindezek tudatában mégis megszavazta a Versenyszabályzatot.
1.) A középszakasz utolsó mérkőzésének időpontja márc. 27. volt
következtetés: a döntő legkorábban márc. 28-án kezdődhetett volna
2.) a döntő a versenykiírás szerint 3 (három) nyert mérkőzésig tart
következtetés: a döntőben maximálisan 5 (öt) mérkőzést kell játszani
3.) az 1.) és 2.) pontokból következik, hogy a döntő befejeződésének lehetséges legkorábbi időpontja, ameddig a csapatot fenn kell tudni tartani, később van, mint március 31. (hiszen a versenynaptár elfogadásakor, de még a döntő kezdetekor sem lehet tudni, hogy a csapat söpréssel nyerhet-e juniorbajnoki címet).
4.) Mivel a Vasas a juniorcsapatát idén csak március 31-éig működtette, nem nagyon van miről beszélni.
5.) Az MJSZ Elnökség által elfogadott Versenyszabályzat szerint a bajnoki szezon vége április 30.
6.) A Vasas képviselője is tagja az MJSZ Elnökségének
7.) Tudomásom szerint a Versenyszabályzat ezen pontját senki nem vitatta annak tárgyalása és elfogadása során - így a Vasas képviselője sem.
8.) Bajnoki mérkőzéseket az MJSZ a bajnoki szezon időtartama alatt bármikorra kiírhat.
9.) A jégkorong drága sport, a jég drága, de ezt akkor is tudtuk, amikor benevezett a csapat a bajnokságba, és amikor az egyesület képviselője mindezek tudatában mégis megszavazta a Versenyszabályzatot.
zele 2011.04.01. 16:58:49
@kerusz: Amennyiben így áll hozzá a szövetség, úgy jövőre nem lesz junior bajnokság.
A 4. ponttal kapcsolatban világos, hogy amennyiben a középszakaszt követően elkezdik a döntőt, úgy a Vasas vállalta volna a túlórát, de az egy hónapos szünetet nem lehet tolerálni.
A 4. ponttal kapcsolatban világos, hogy amennyiben a középszakaszt követően elkezdik a döntőt, úgy a Vasas vállalta volna a túlórát, de az egy hónapos szünetet nem lehet tolerálni.
Vincenzo90 2011.04.01. 17:13:55
"Az MJSZ Elnökség által elfogadott Versenyszabályzat szerint a bajnoki szezon vége április 30."
Ez fontos, mert így a Vasas nem szólhat egy szót sem, ha erről szezon elején tájékoztatva lett, márpedig lett.
Viszont a gyakorlat, meg az élet más, mint az elmélet, lehetett volna a szövetség is tekintettel a csapatok érdekeire. Ha már MJSZ, akkor ne csak nevében legyen M és J és SZ.
Ez fontos, mert így a Vasas nem szólhat egy szót sem, ha erről szezon elején tájékoztatva lett, márpedig lett.
Viszont a gyakorlat, meg az élet más, mint az elmélet, lehetett volna a szövetség is tekintettel a csapatok érdekeire. Ha már MJSZ, akkor ne csak nevében legyen M és J és SZ.
budapestijeti 2011.04.01. 17:20:46
@Vincenzo90: Még egyszer nem akarom leírni amit Te! Teljesen így látom! A papírozás OK, a többi...
kerusz 2011.04.01. 17:22:05
@zele: Minden egyesületnek joga van egyelőre eldönteni, hogy nevez-e a junior bajnokságba, vagy sem.
A Vasas hibázott, hogy rosszul kötött szerződést a juniorjaival, és ilyenkor nem túl elegáns a tárgyadombot teljes egészében áttolni a másik fél udvarára.
Meg kell mondjam, nekem a levél alapján egyáltalán nem magától értetődő, hogy a Vasas hajlandó lett vona akár egy perccel is tovább játszani március 31-énél. Többek között ezért is sajnálom nagyon, hogy ez a levél ebben a formában látott napvilágot. Még akár el is hiszem, hogy megvan a Vasasban a szándék, de sajnos sem a levél stílusa, sem egyetlen szava nem támasztja ezt alá.
A Vasas hibázott, hogy rosszul kötött szerződést a juniorjaival, és ilyenkor nem túl elegáns a tárgyadombot teljes egészében áttolni a másik fél udvarára.
Meg kell mondjam, nekem a levél alapján egyáltalán nem magától értetődő, hogy a Vasas hajlandó lett vona akár egy perccel is tovább játszani március 31-énél. Többek között ezért is sajnálom nagyon, hogy ez a levél ebben a formában látott napvilágot. Még akár el is hiszem, hogy megvan a Vasasban a szándék, de sajnos sem a levél stílusa, sem egyetlen szava nem támasztja ezt alá.
Vincenzo90 2011.04.01. 17:31:15
@budapestijeti: @zele: Jeti, zele, valamikor Wunderbar egy helyzetelemzés erejéig? Vagy a VB-n lesztek?
zele 2011.04.01. 17:43:53
@Vincenzo90: A vb-n természetesen ott leszek, de leülhetünk előtte a Wunderbar-ban is.
hokibolond 2011.04.01. 17:51:56
Nagyon sok a mellébeszélés,a Vasas részéről a ködösités,az első ,az alapszakaszt a Zvezda nyerte másodszor decemberben aVasas kért több meccsre is halasztást mert játékosai a junior vb-n voltak ,most a Zvezda kért halasztást a döntővel kapcsolatban,mert 8 játékosuk a vb-n szerepel,ezután tisztességesen felajánlották az időpont meghatározását a Vasasnak, amikor a Vasas is a legjobb felállásban tud játszani,amugy Belgrádban április 15-e után sehol nincs jég .
Vincenzo90 2011.04.01. 17:54:26
@zele: Na, wunderbar akkor. Megbeszéljük még mikor, de hamarosan... Nem tudom, mikor lesz pénzem :P Barátnőm elkísérne, gondolom ő nem baj... :) Jó lenne egy beszélgetés, hokiról, blogról, mindenről :) Vasas junior ezüstjétől a Fradi szerepléséig mindenről :)
hokibolond 2011.04.01. 18:09:15
Olyan a Vasas vezetőség is mint a miénk azzal a külömbséggel,hogy a juniort mi már decemberben feladtuk ti meg márciús végén ,ez is valami most meg a szövetségre fogják,nem mintha ők kezes bárányok lennének de ez amatőr dolog sok sebből vérzik az egész(szerződések,jég,költség!!! miért a másik csapatnak nincs aki minden meccsét itt játsza és fize
bonsay 2011.04.01. 23:54:49
Itt mindenről megy az írás csak a legfontosabbról nem, a gyerekekről!!!
Egész évben ezért güriztek.
Sajnálom a fiamat, hogy bukott egy aranyat.
EZ A MAGYAR HOKI!!!
Egész évben ezért güriztek.
Sajnálom a fiamat, hogy bukott egy aranyat.
EZ A MAGYAR HOKI!!!
vaze 2011.04.02. 11:02:54
na, de ez a levél biztos kárpótolta :(
hokibolond 2011.04.02. 12:21:59
Tökéletesen igazad van ,valaki meg kérdezte a játékosokat mert nem hiszem el ,hogy egy fiatal játékos ne játszana vagy márciús 31-től senki nem edzene jégen a döntőig,itt valami büzlik a vezetés részéről.
hokibolond 2011.04.02. 12:46:23
Még nem volt rá példa,hogy valaki ne akarjon döntőt játszani ,pedig nagyon rég követem az egész jégkorongot,de az is lehet ,hogy az okos vezetés beijedt mert az idén semmit nem nyert a Vasas ,ha a juniorban is veszítenek ,már pedig benne van a pakliban,amióta kicsinálták a Kapustát láttam egy pár meccset és esély sem volt nyerni a szerbek ellen.Más magyarázatot nem látok mert reálisan tekintve nincs is ,foglalkoztatott a gondolat,hogy gyerekem normálisabb klubhoz vigyem,de ugy látszik hogy........
bonsay 2011.04.02. 15:02:21
@hokibolond:
Értem a nevedet.
1. a vezetés nem ijedt meg mert nincs mitől
2. Kapusta saját magát csinálta ki/ha nem ismered a részleteket ne írjál róla, mert csak nevetségessé válsz azok előtt akik ismerik/
3.Ha tényleg láttad a meccseket akkor azt is láthattad volna, hogy a Vasasban 8 ifi játékos játszott míg a szerbeknél 3!Junior csapatnál ez igen nagy különbség!
4.Ha egy kicsit is figyelted a junior bajnokságot, akkor tudnod kéne a szerbek 5 játékossal is erősítették a csapatukat /közép szakaszban/mégis csak szenvedtek az ifi csapatunk ellen.
5. A srácok nem a vezetőségre haragszanak hanem a szövetségre!
6.Amennyire ismerem a vezetőséget és a szülőket lesz arany érem mert megérdemlik!/csak nem a szövetségtől/
7. Akik meg nem tudják, hogy mit takar a
"Csapatunk mindvégig komolyan vette a junior bajnokságot" annak elárulom, hogy volt olyan meccsünk ahol SERDÜLŐ kapus védett a szerbek ellen.Nem feladtuk a bajnokságot mint más csapat.......
Értem a nevedet.
1. a vezetés nem ijedt meg mert nincs mitől
2. Kapusta saját magát csinálta ki/ha nem ismered a részleteket ne írjál róla, mert csak nevetségessé válsz azok előtt akik ismerik/
3.Ha tényleg láttad a meccseket akkor azt is láthattad volna, hogy a Vasasban 8 ifi játékos játszott míg a szerbeknél 3!Junior csapatnál ez igen nagy különbség!
4.Ha egy kicsit is figyelted a junior bajnokságot, akkor tudnod kéne a szerbek 5 játékossal is erősítették a csapatukat /közép szakaszban/mégis csak szenvedtek az ifi csapatunk ellen.
5. A srácok nem a vezetőségre haragszanak hanem a szövetségre!
6.Amennyire ismerem a vezetőséget és a szülőket lesz arany érem mert megérdemlik!/csak nem a szövetségtől/
7. Akik meg nem tudják, hogy mit takar a
"Csapatunk mindvégig komolyan vette a junior bajnokságot" annak elárulom, hogy volt olyan meccsünk ahol SERDÜLŐ kapus védett a szerbek ellen.Nem feladtuk a bajnokságot mint más csapat.......
canadien 2011.04.02. 16:01:07
@zele: Nem fejeződött be ,mert a serdülő bajn.3. helyéért még mindig nem játszottak mérkőzést.És halvány foszlány sincs róla,hogy ki a 3. és mi alapján?!
hokibolond 2011.04.02. 16:20:21
__Akkor miért magyarázkodsz ,ha ilyen jók vagytok,miért nem mertek játszani a jégen minden eldől nem pedig az asztalnál vagy a levelekből árt a hokinak amit csináltok,csak megszoktátok a stársnak mindent elnéztek,amikor a Kangyal oda ment azt hittem valami változni fog de ő is be állt a sorba,sajnos.(a Kapustárol csak annyit,hogy ő edző volt a dagadt oroszotoknak meg halvány fogalma sincs a jégkoronghoz és még paraszt is,a Szajbert meg ártatlan ,de csak előre velük gyerekek)
hokibolond 2011.04.02. 16:35:42
Lehet a te értelmezésedben bolond vagyok,de nem beszélek mellé,mert ,ha jégkorongról van szó akkor először utánna nézek és azután mondom el a saját véleményem és nem sértegetek senkit csak a valóság sok embernek fáj.Mindvégig figyeltem az összes bajnokságot,az hogy mi kiszálltunk,a juniorból az is szánalmas ,de amit ti előadtok annak sincs köze a sporthoz amugy zárojelbe ,Somogyistól,Popoviccsal,Maszlovval soroljam még ?vertek el a szerbek nem is egyszer,és ettől féltek vagy???????
bonsay 2011.04.02. 16:53:34
Majd ha nálatok valami is rendben lesz akkor osszál észt, vagy kritizálj bárkit is!
Addig ülj le, 1-es!
Egyébként meg elszóltad magad mert ti kerestek csapatot nem mi.........
"foglalkoztatott a gondolat,hogy gyerekem normálisabb klubhoz vigyem"
Addig ülj le, 1-es!
Egyébként meg elszóltad magad mert ti kerestek csapatot nem mi.........
"foglalkoztatott a gondolat,hogy gyerekem normálisabb klubhoz vigyem"
hokibolond 2011.04.02. 18:08:17
Mondtam,hogy sajnos fájni fog az igazság és ha figyeltél volna akkor gondolkodtam a gyerek átvitelén először amikor a Kangyal oda került mert azt hittem profi és kiteszi a sok beképzelt degenerált majmot ezzel szemben beállt a sorba és minden a régi,minden edzőt elüldöztek,okos megoldás, igaz az irodából majd lejátszátok írtok pár sort,ha nem meg megsértődtök mind a k....ák.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2011.04.02. 18:47:04
@canadien: a kölyök bajnokság felső házában még az sem derült ki, hogy ki játssza a döntőt... Eddig "csak" az világos, hogy ki nem.
www.facebook.com/note.php?note_id=201500673203963
www.facebook.com/note.php?note_id=201500673203963
hokibolond 2011.04.02. 19:30:51
De játszák,nem leveleznek!!!
gm 2011.04.03. 16:49:07
Lehet, hogy a mai nyilatkozatra a szövetségi honlapon. :)
Tudomásom szerint a bajnokságok kiírása és a válogatott keretek jóváhagyása is elnökségi hatáskör. A klubigazgató az Elnökség tagjaként megszavazta a juniorbajnokság lebonyolítását és a válogatott keretek összeállítását is. Ezekben az ügyekben sem észrevételt, sem másirányú javaslatot a szerzon során nem tett. Csak önfényező nyilatkozatot. A junior-probléma megoldását sem kísérelte meg, csak utólag. Sajnos.
Tudomásom szerint a bajnokságok kiírása és a válogatott keretek jóváhagyása is elnökségi hatáskör. A klubigazgató az Elnökség tagjaként megszavazta a juniorbajnokság lebonyolítását és a válogatott keretek összeállítását is. Ezekben az ügyekben sem észrevételt, sem másirányú javaslatot a szerzon során nem tett. Csak önfényező nyilatkozatot. A junior-probléma megoldását sem kísérelte meg, csak utólag. Sajnos.
1885* 2011.04.04. 10:31:38
@gm: Ez a nyilatkozat ott lesz a best of Kangyalban :) gyakorlatilag mindekihez volt egy jó szava.
facsipesz 2011.04.04. 20:59:14
@1885*:
Ami úgy általában a sportklubok (és az utánpótlás) pénzügyi helyzetét illeti, abban maximálisan igaza van.
Ahol nem jön extra önkormányzati pénz, ott nagyon nehéz kitermelni a felsőbb korosztályok versenyeztetését. És itt nemcsak jégkorongról van szó.
Nem tudom, hogy akarunk így bármilyen sportágban is éremesélyekkel indulni 2012 után az olimpiákon, szerintem siralmas a helyzet.
A csapból is az folyik, hogy sportoljon mindenki, mert az egészséges életmód, stb., és gyermekkorban a legfontosabb ezt elkezdeni, de ha egy kicsit is komolyabban akarod megmozgatni a gyereked (nem feltéltenül élsportolót akarsz belőle csinálni, hanem hogy a tömegsportnál szervezettebb szinten űzzön bármilyen sportot), kvázi lehetetlen körülményeket találsz mindenhol.
Elkeserítő.
(Bezzeg a foci, ugye, a Vidinek hogy megy a szekér...)
"Későbbi pályafutásuk során sem (főleg ha nem Magyarországon játszanak majd) a szüleik nyomására lesznek csapattagok, hanem a teljesítményük alapján."
Itt pedig pontosan tudjuk, hogy kiről van szó..
Megkapja mindenki a magáét:)
Ami úgy általában a sportklubok (és az utánpótlás) pénzügyi helyzetét illeti, abban maximálisan igaza van.
Ahol nem jön extra önkormányzati pénz, ott nagyon nehéz kitermelni a felsőbb korosztályok versenyeztetését. És itt nemcsak jégkorongról van szó.
Nem tudom, hogy akarunk így bármilyen sportágban is éremesélyekkel indulni 2012 után az olimpiákon, szerintem siralmas a helyzet.
A csapból is az folyik, hogy sportoljon mindenki, mert az egészséges életmód, stb., és gyermekkorban a legfontosabb ezt elkezdeni, de ha egy kicsit is komolyabban akarod megmozgatni a gyereked (nem feltéltenül élsportolót akarsz belőle csinálni, hanem hogy a tömegsportnál szervezettebb szinten űzzön bármilyen sportot), kvázi lehetetlen körülményeket találsz mindenhol.
Elkeserítő.
(Bezzeg a foci, ugye, a Vidinek hogy megy a szekér...)
"Későbbi pályafutásuk során sem (főleg ha nem Magyarországon játszanak majd) a szüleik nyomására lesznek csapattagok, hanem a teljesítményük alapján."
Itt pedig pontosan tudjuk, hogy kiről van szó..
Megkapja mindenki a magáét:)
1885* 2011.04.05. 08:14:03
@facsipesz: el sem tudod képzelni mennyire tisztában vagyok az utánpótlás nevelés problémáival :). A képlet a következő, ha a szülő nem tudja finanszírozni, esélytelen. És én SEM csak jégkorongról beszélek. Ez nem tegnapról mára alakult így az elmúlt 10 éveben folyamatosan romlott a helyzet, persze előtte sem volt tökéletes :(.
A focit hagyjuk, már sokszor írtam, van a sport és van a foci. Már ahol, ez ami nálunk van még az sem :)
Tudjuk kiről szó? Az lehet, hogy Kangyal direktbe címezte valakinek, de nehogy azt higyjük már, hogy egyedi esetről van szó :D és itt sem csak jégkorongról beszélek. :)
p.s. ez a történelmi második eset, hogy egyet értünk valamiben? :D
A focit hagyjuk, már sokszor írtam, van a sport és van a foci. Már ahol, ez ami nálunk van még az sem :)
Tudjuk kiről szó? Az lehet, hogy Kangyal direktbe címezte valakinek, de nehogy azt higyjük már, hogy egyedi esetről van szó :D és itt sem csak jégkorongról beszélek. :)
p.s. ez a történelmi második eset, hogy egyet értünk valamiben? :D
facsipesz 2011.04.05. 13:34:34
@1885*: Én még csak egy éve nyomom, de annyira elkeseredtem a minap, hogy azon gondolkoztam - most hogy még van idő, ha a kölköm ki akarom futtatni valamelyik sportban, mert később már lemaradna a korosztályaitól, és csak a tömegsport marad -, hogy átviszem más, normálisnak tűnő csapatsportágba (ami nem a foci), olyan helyre, ahol középsulis évei alatt is még tudná nyomni.
De nem sok jóval kecsegtetnek máshol sem, ami meg talán rendben van, az a világvége.
"Hogy akarunk mi így sportnemzet lenni?" - kérdezném az Emberek Emberétől, ha találkozna velem, az emberével..
De lehet, hogy bemegyek az önkormányzathoz, és megkérdezem: "Kedves Polgármester Úr, melyik a kedvenc klubja, ahova most az elkövetkezendő 3 évben pénzt rak? Mert akkor azt a sportot kezdi el a gyermekem, köszönöm."
"p.s. ez a történelmi második eset, hogy egyet értünk valamiben? :D "
Nem mondod? Mi volt a másik? Kérjünk ezért elnézést egymástól?:)))
De nem sok jóval kecsegtetnek máshol sem, ami meg talán rendben van, az a világvége.
"Hogy akarunk mi így sportnemzet lenni?" - kérdezném az Emberek Emberétől, ha találkozna velem, az emberével..
De lehet, hogy bemegyek az önkormányzathoz, és megkérdezem: "Kedves Polgármester Úr, melyik a kedvenc klubja, ahova most az elkövetkezendő 3 évben pénzt rak? Mert akkor azt a sportot kezdi el a gyermekem, köszönöm."
"p.s. ez a történelmi második eset, hogy egyet értünk valamiben? :D "
Nem mondod? Mi volt a másik? Kérjünk ezért elnézést egymástól?:)))
1885* 2011.04.05. 13:54:58
@facsipesz: most nehéz kérdést tettél fel, melyik önkormányzatra gondolsz? Ha a IV. kerület, akkor nyilvánvaló, hogy az UTE a kedvenc, az más kérdés tud-e, rak-e pénzt bele / jó tudom kaptunk már egy jégcsarnokot :D/.
Ezen kívül a vasas-stars ? több kerületben érintetett, XIII. szerintem foci, a vizilabdások ott tartanak mint a Fradi hokisok, néhány évtizede várnak saját uszodára, hát közben adtak néhány olimpiai bajnokot Magyarországnak, szerencsére, saját medencéjük még mindig nincs :(
Azért nem egyedül az EE a hibás ám. Mint írtam az up. nevelés nem 1 éve indult el lefelé a lejtőn, nem 1 éve nincs rá pénz.
p.s.
Volt már egy másik, csak már nem emlékszem :) ha megtalálom szólok.
Ezen kívül a vasas-stars ? több kerületben érintetett, XIII. szerintem foci, a vizilabdások ott tartanak mint a Fradi hokisok, néhány évtizede várnak saját uszodára, hát közben adtak néhány olimpiai bajnokot Magyarországnak, szerencsére, saját medencéjük még mindig nincs :(
Azért nem egyedül az EE a hibás ám. Mint írtam az up. nevelés nem 1 éve indult el lefelé a lejtőn, nem 1 éve nincs rá pénz.
p.s.
Volt már egy másik, csak már nem emlékszem :) ha megtalálom szólok.
1885* 2011.04.05. 14:00:52
@facsipesz: facsipesz 2010.07.26 19:30:45
@1885*: "meg fogsz lepődni ;) egyetértek Veled."
Nagy nap ez a mai!:)
@1885*: "meg fogsz lepődni ;) egyetértek Veled."
Nagy nap ez a mai!:)
Uteapu 2011.04.05. 14:07:30
@1885*: D Azért félévente ez nem is rossz arány!:)) Pedig legtöbbször nem is olyan nehéz egyetérteni facsipesszel.