Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1206) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2223) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1645) Miskolc (1502) nhl (4875) nők (1272) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2187) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Japán visszalépett a világbajnokságtól

2011.03.28. 19:57: Vincenzo90

Japán visszalépett a világbajnokságtól 2011.03.28. 19:48 Hblog / jegkorong.blog.hu

Japán visszalépett a budapesti tornától 2011. 03. 28. / nso.hu

101 komment

Címkék: vb japán

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr192779856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2011.03.28. 20:25:11

Elég szar hír :( Egyel kevesebb meccsnap? :(

-Toboz- 2011.03.28. 20:27:24

Off: az összefogás jegyében, ha tudtok szavazzatok:

rohockey.ro/RO/Vot.aspx

Rock me Amadeus 2011.03.28. 20:33:33

Theutus, még mindig eladó a bérletem!:D

banyszi 2011.03.28. 20:36:09

@-Toboz-: én pl szivesen, de légyszi segíts kikre?:)

banyszi 2011.03.28. 20:37:46

A hír nagyon rossz és nem csak azért, mert egy meccsnappal kevesebb:(

zele 2011.03.28. 20:39:59

Nem lesz ugyanolyan a világbajnokság, jobban örültem volna a teljes mezőnyben kivívott feljutásnak. :(

-Toboz- 2011.03.28. 20:41:19

@banyszi: én kétszer Molnárra, egyszer Nagyra, de demokrácia van. csak sajnos a román demokráciában sokszor ugy alakulnak a dolgok hogy azok kerülnek pozicioba akik nem érdemlik. ebben az esetben érdekes modon mihelyt vezet egy csikszeredai játékos, kb. 3-4 percen belül kap egy nem csikszeredai csodálatos modon hihetetlen gyorsasággal kb 20 szavazatot. nagyon érdekes, érdemes követni...

progmet 2011.03.28. 20:43:26

Sajnálom de egyben meg is értem őket... Az elmaradt meccs jegy-illetve bérletbevételét szerintem át kellene utalni a károsultaknak. Fair gesztus lenne...

Vincenzo90 2011.03.28. 20:44:04

A japánokat úgyis veszélyesebb ellenfélnek tartottam. Nekem valahogy ahányszor játszunk velük, az az érzésem, hogy jobbak, gyorsabbak, csak nem tudnak gólt lőni.

banyszi 2011.03.28. 20:46:54

@-Toboz-: köszi, hallottam már róluk, láttam játszani is őket, de nem ismerem igazán a játékosokat, figyelni fogom, de meg kell hogy írjam, nem csodálkozom már semmin..)))@progmet: ez egy nagyon remek 5let, de én a japán jégkorongozóknak utalnám át, biztosan lenne hova tenni:)

banyszi 2011.03.28. 20:48:29

@Vincenzo90: de még gólt lőni is tudnak, emlékezz csak Sapporóra:)

munkagep 2011.03.28. 20:48:31

és ilyenkor ki esik ki? Osztályozót játszik majd az 5-ikkel?

Egyébként nem értem miért jó visszalépni. A tragédia feldolgozásán nem hiszem, hogy segít, sőt.

Vincenzo90 2011.03.28. 20:50:42

@banyszi: Igazad van, de az már a múlt, és egy A csoportot ért nekünk, hogy így alakult.

@munkagep: Később dönt az IIHF. Szerintem nem lesz semmi, maradnak Div.I. Bár igazságos az lenne, ha automatikusan lejjebb rangsorolódnának.

munkagep 2011.03.28. 20:53:12

@Vincenzo90: nem hiszem, hogy ilyen helyzetben van olyan, hogy "igazságos". Mindenesetre sajnálom őket.

Egyébként Észak-Korea is visszalépett épp ma, csak ők a divII-ből, férfi és női csapa egyaránt. Nekik pénzük nincs.

Theutus 2011.03.28. 20:54:24

@munkagep: talán azért, mert esetleg más kultúrkörből jönnének és ami itt természetes ott nem az
én tökéletesen megértem őket
@zele: a feljutással azért várjuk meg az olasz meccset, utoljára Rigában az olimpiai selejtezőn nagyin elkenték a szánkat

Rossonero_HUN 2011.03.28. 20:54:40

@munkagep: Nem tudhatjuk, mikét érintette közvetlen környezetüket, családtagjaikat, lakhelyüket a tragédia, mi maradt vissza, mit kell - átvitt és nem átvitt értelemben - újjá építeni. Talán nagyobb a felelősségük ilyen szempontból, mint a hoki vb szempontjából. Lehet, azóta többen jeget sem láttak, mert kisebb gondjuk is nagyobb annál.

banyszi 2011.03.28. 20:56:14

@Vincenzo90: A szerencsétlenségben mindig van szerencse is, remélem ez idén is igy lesz:) Legyen igy!@munkagep: nem gondolom, hogy jó dolgukban tették ezt a lépést meg. Ha belegondolsz lehet, hogy a játékosok egy része elvesztette pl a családtagját, vagy földönfutóvá vált, hogy tudnának igy játszani?:( Azokról aztán ne is beszéljünk akik az atomerőművek reaktorjait hűtik! Honnan tudjuk, hogy kinek a családtagja teljesít ott?:) Brrrrr, még bele gondolni is rossz:(

zele 2011.03.28. 21:07:52

@Theutus: Ne érts félre, nem tartom egyáltalán lefutottnak a feljutást. Annyit akartam írni, hogy nagyobb becsben lenne egy teljes mezőnyben kiharcolt siker.

Az viszont tény, hogy én veszélyesebb ellenfélnek tartottam a japánokat.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.28. 21:11:11

Ez sajnálatos!
@progmet: Hungarian hockey fans for Japan jelszóval mondja vissza mindenki a visszatérítést, ha egyáltalán lesz ilyen.

exL:1 2011.03.28. 21:11:19

Nem a legjobb hír,de szerintem meglehet érteni a japánokat.Mivel így kevesebb meccset játszunk a vb-n mint a másik csoportbeliek(ráadásul 1 komoly konkurenssel kevesebb)remélem a nemzetközi szövetség nem azt találja ki kompenzációképp,hogy aki a mi csoportunkat nyeri (remélem mi) játsszon az A vb 19.helyezettjével.Tét : feljutás /bentmaradás

Vincenzo90 2011.03.28. 21:16:08

@Ringleader: Én amúgy sem akarom elfogadni a visszatérítést. A VB megszervezésénél valószínűleg nem számoltak vele, hogy ha egy csapat minusz, akkor is nyereséges lesz a dolog. Ennyivel én simán támogatom a sportot.

zsozsi68 2011.03.28. 21:41:50

Rettenetesen sajnálom őket is a meccset is. Nélkülük nem az igazi, ahogy vmelyik hokis mondta az üziben. Nekem sem kell a visszapénz, csak tényleg a hoki kapja. Respekt for Japan! Hajrá Magyar Hoki!!!

1 drukker 2011.03.28. 21:52:59

Bár nekem nincs se jegyem se bérletem a vb-re, de ha a felkelő nap ország (hokisainak) jégkorong szövetségének átutalják az elmaradt mérkőzés jegybevételét én vásárolnék virtuális jegyet. Ha ilyen szándékkal megad az MJSZ egy számlaszámot és megmondja a virtuális jegy árát én vevő lennék rá!

Megértem őket, hogy lemondták a szereplést. A japán játékosok szerintem nem is tudnának maximálisan a hokira koncentrálni ami az eredményeikben is megmutatkozna. Arról nem is beszélve, hogy feltehetően nem a tervezett csapatukkal jönnének el és így gondolom hosszas mérlegelés után lemondták a részvételt.

Remélem azért mert a japánok nem vesznek részt a vb-n nem ejtetik ki őket. Nálam ez tisztességtelen lenne. A csoport győztes feljutó meg remélem további játék nélkül jut fel. Aki "kevés" volt fent az meg essen ki további lehetőséget a bent maradásra nem adnék neki.

Rock me Amadeus 2011.03.28. 21:59:33

Ha már jótékonykodás, van egy bérletem olasz meccsestül egy kék vonalhoz eső szektorba.
Az érte befolyt bevételt eleszem egy sushi-bárban.

hüjeliba 2011.03.28. 22:20:06

sajnálom.szerintem, a feljutás rendjét ez nem befolyásolja,de kiesést sajnos igen,még akkor is,ha a spanyol csapat csak kirándul ezen a szinten. Engem az u18 izgat jobban ott idén a bentmaradásért játszunk,kb 3 velünk azonos erőt képviselő csapattal, ha egy körbeverésből rosszul jövük ki mi lesz ?

veghist 2011.03.29. 01:00:09

Hát én eléggé máshogy gondolom, mint ti. Minden részvétem az övék, de szerintem ez semmiképpen nem méltányos a többi csapattal szemben. Nyilván nem pénzkérdés, és aligha infrastrukturális. Én fordítva nem szeretném, ha mi nem mennénk. És adakozni Japánnak (az országnak a világ legnagyobb megtakarításával)... nem tudom.
Megértem ha nem jönnek, de elrontják a bulit.

Ilthis. 2011.03.29. 01:01:04

@progmet: ez is jó ötlet, bár sajnos igen kis mértékű összeg lenne arra, hogy ez rajtuk bármit is segítsen.

Nekem megfordult a fejemben egy olyan gondolat, hogy a Japán mérkőzésekből származó bevételből japán hokisokat nem lehetne-e vendégül látni hazai csapatoknál, családoknál néhány hét erejéig.

Ha a szervezők úgy döntenek, hogy a jegybevételt nem visszaadják, hanem jótékonysági célokra fordítják, akkor a Magyar Ökumenikus Szeretetszolgálat biztosan tud segítséget adni akár a kapcsolatfelvételben is.
Igaz, idehaza is lenne helye a pénznek, de nemzetközileg bizonyára óriási elismerést kapna a magyar hoki.

Az IIHF döntése szerintem az lesz, hogy Japánt hagyják a DIV I-ben, viszont a mostani VB utolsó helyezettje kiesik, a DIV II győztese feljut, hiszen Japán játékerejét tekintve nem valószínű, hogy kiesne, elég Vis major eset, nem hiszem, hogy beléjük rúgnának azzal, hogy automatikusan lentebb sorolják őket.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2011.03.29. 02:56:25

@Rock me Amadeus:

én megveszem 100%, mondd hol és mikor!

üdv: agar

Ilthis. 2011.03.29. 04:46:25

@veghist: Úgy őszintén... láttál már legalább képeken 9-es erősségű földrengést és azt követő cunamit? Bele tudsz gondolni egyáltalán? Bocs, hogy ezt írom, de szerintem nem nagyon... Egy cunami nem olyan, mint amikor kiönt a Duna a rakparton vagy Felsőzsolcán homokzsákozni kell, mert jön az ár...

Minek után szinte totális hírzárlat van a japán hokit illetően, legalábbis semmit nem tudunk róluk és az IIHF-nek is csak hetek elteltével válaszoltak, így azt sem tudjuk mi van. Mi van, ha a csapat fele odaveszett, eltünt, meghalt? Természetesen remélem mindenki épségben van, de mint ahogy azt sem tudjuk, hogy élnek, így sajnos az ellenkezője is elképzelhető. Ha mindenki épségben is van, valamilyen szinten mindenkit érint a tragédia, családot, barátokat, a fedelet veszthették el a fejük felől. Szerintem érthető, ha pont egy hoki vb érdekli őket a legkevésbé a világ másik végén. A kultúrájukról és lokálpatriotizmusukról nem is beszélve. Teljesen más gondolkodású nép, mint az európai.

Pek 2011.03.29. 08:21:04

Edzojuk szerint mindenki jol van. A mentalitasuk szerint NEM ILLIK ilyenkor elutazni. Mi maskepp gondoljuk, "mutassuk meg a nagyvilagnak", mas kultura, igy fogadjuk el es tiszteljuk egymast. Sajnalom, nelkuluk nem teljes a verseny, jo lett volna a rangsorban kovetkezo csapatot delegalni, de ehhez mar keso. A penzt atutalhatnak Japannak, aki sajnalja, az sajat magat minositi. En inkabb egy meccsnapot illetve a napi 3. meccset sajnalom.

OliBLOOD 2011.03.29. 08:27:52

Fel kellene venni a többi 4 csapattal a kapcsolatot és ha van rá igény, akkor a magyar B válogatott ugorna be és barátságos meccset játszhatna az aktuális ellenféllel.
Ez nekünk mindenképpen jó lenne, hiszen a válogatottból kiszorult játékosok is megmérettethetnék magukat, ráadásul nem lenne 3 napos kihagyásunk sem. Viszont kérdéses, hogy a többi csapat szeretne-e meccset játszani, vagy inkább pihennének.

sutyi2 2011.03.29. 08:32:47

Az MJSZ ne fizesse vissza a szurkolóknak a pénzt, utalja el egy az egyben a rászorulóknak a kikalkulált összeget, azaz a jegybevétel 1/6-át, ez nem is kérdéses, szerintem, továbbá urnákat is ki lehetne helyezni, már a felkészülési meccseken is. Aki meg fikázódik, h miért nem jönnek el a VB-re, az meg úgy sötét, ahogy van. :-)

Kitartást Japán!

Hajrá Magyarok!

sutyi2 2011.03.29. 08:35:47

@OliBLOOD: Sérülésveszély, én nem mennék bele...

solarys 2011.03.29. 09:00:38

Én eddig reménykedtem hogy jönnek, bár az hogy sokáig nem válaszoltak a szövetség kérdésére, már sejtettni engedte ezt a lehetőséget.
Egy veszélyes ellenféllel kevesebb, viszont az eredeti kiírás szerint az utolsó előtti nap lett volna a Japán-Olasz, ami után a taljánok talán nem a legfrissebbek lettek volna másnap ellenünk. Most viszont ők pihennek, míg mi "küzdünk" majd a spanyolokkal.
Nekem már meg van a bérletem, de én sem kérném vissza a kieső mecs árát. Fordítsák az utánpótlásra, vagy küldjenek segélyszállítmányt a japán károsultaknak!

Rock me Amadeus 2011.03.29. 09:05:55

@YNWA: Agár bakker, a hohl-en járjon a szád, ne itt:D

kapusLaci 2011.03.29. 09:10:14

Sajnálom hogy a Japánok nem tudnak jönni(:
Kivánom hogy a jövö évi VB-n jussanak fel az A csoportba,mi ott fogjuk várni öket!

Rock me Amadeus 2011.03.29. 09:22:40

Reméljük kitör az Etna és a Vezúv is és fent is vagyunk A csoportban.

Szentmihály_ 2011.03.29. 09:31:35

Én nagyon tartottam a japánok elleni meccstől. Persze így is sajnálom, hogy nem jönnek... Azok után amit átéltek az ottaniak nem csoda ha nem a vbvel foglalkoznak. (Annak ellenére is hogy a japánok a becsület és a helytállás példaképei).
Amúgy én is szívesen odaadnám a bérletemből kieső összeget a japánoknak.

Snow-ice-hunter 2011.03.29. 09:32:04

Hosszú idő után újra itt.

Szerintem nem lesz semmiféle plusz játszatás a budapesti első helyezettel.

A japánok helyzete nem tiszta egyelőre, szerintem ott van egy jövőbeni párharc lehetősége az itteni ötödikkel.

Másrészről ne feledjük, jövőre alárendelté válik az eddigi párhuzamos D1 mezőny.
Így a D1A és D1B külön osztállyá válik, a japánok szerintem külön párharc nélkül (vagy nem vállalják azt, vagy nem is lesz) oda sorolódhatnak be jövő évben.

Nekem is fáj szívem értük.
A csapatnak se feltétlenül óriási könnyebbség lesz hiányuk.
Így is - úgy is az olaszokkal leszünk nagy harcba, ott fog eldőlni minden.

Egy biztos, az idei feljutási lehetőségünk különleges lesz, ha nem sikerül, jövőre a D1A-ban sokkalta nehezebb lenne (ukránok vagy kazahok plusz a fentről kieső két csapat).

eszel59 2011.03.29. 09:32:46

Sajnálatos,de teljesen érthető,hogy lemondták a VB-t a japánok,ráadásul nem politikai okból bojkottálják a versenysorozatot,mint annak idején a los-angelesi vagy a moszkvai olimpiát a különböző "táborok"országai.Két dolog jutott még eszembe a hír kapcsán:
1.Hány olimpikonunk beszélt róla,hogy milyen érzés volt Melburne-ben szerepelni(sportolni,a feladatra koncentrálni) az 56-os olimpián,amikor a hazától távol várták a híreket az itthoni történésekről,eseményekről,családtagokról stb.Hogy lennének képesek a japán korongozók függetleníteni magukat a katasztrófa következményeitől,amikor ők már az "események"bekövetkezése és ismerete után jönnének el az országukból.(A japán lélek hagyományosan eltérő "működéséről"nem is beszélve!)
2.(ELŐRE IS ELNÉZÉST KÉRVE A CITÁLT FEKETE HUMOR ROPPANT MORBIDITÁSÁÉRT,ÉS KIJELENTVE,HOGY NEM VAGYOK ÉRZÉKETLEN!!!)
Az öreg székely egy este rádöbben,hogy a már eddig is nehezen elért merevedés teljesen hiányzik, impotenssé vált.Egy darabig nézi a lankadt "szerszámot",mélyet szív a pipájából,majd egy alig leplezett mosollyal ennyit szól a feleségének:asszony,egy gonddal kevesebb..!

veghist 2011.03.29. 09:36:13

@Ilthis.: Nem nem láttam cunamit. De amikor lezuhant a Manchester United gépe, nem hagyták ott a bajnokságot, nem hagytálk ott a BEK-et... ellenkezőleg. Együttérzek velük de továbbra is úgy érzem, hogy rossz és unfair megoldást választottak, legalábbis nyugati mentalitás szerint.
Azt meg kicsit mulatságosnak tartom, hogy mi támogassuk Japánt, ahol a GDP a miénknek a ki tudja hányszorosa, és a világon a legnagyobbak a lakosság megtakarításai.
Szerintem nagyon szép volt a videó, de ennyi elég.
Gondolom ezért kapok hideget-meleget, de ez a véleményem.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 09:48:07

@veghist: szerintem meg ez a te velemenyed. lehet vele egyet erteni es egyet nem erteni. de hidegetmeleget nem kell ezert radtolni, mert halistennek nem az egyengondolkodasu 1984-ben elunk.

ps: nagyon sajnalom h nem jonnek a japanok :(

Altaïr 2011.03.29. 09:53:45

Fizessék cak vissza az elmaradó jegyek árát. És én meg majd odaadom a pénzt annak a szervezetnek, amelyiknek én akarom.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.03.29. 09:59:22

2009, Kiscsicsó
1956, Melbourne

Semmiféle szempontból nem érthető, miért nem jönnek. Nekik sem lesz könnyebb, nyilván nem pénzhiányról van szó és feltételezem nem a csapattagok vonultak ki gátat zsákolni, vagy romot takarítani.
Ti szervezzetek gyűjtést Japánnak (ez most komoly?!), nekem meg fizessék vissza a jegyárat, mindet, ami elmarad.
Ja, és nem kérdés, hogy ilyenkor Japán a kieső. Bár az IIHF előbb nevezné ki őket világbajnoknak...Tudom, ez mind érzéketlen taplóságnak tűnik, de ez entertainment, nem megyei serdülő kettő.

freddyD 2011.03.29. 10:37:17

Elképesztő, hogy milyen önző itt pár ember...

Japánoknak ilyenkor teljesen hatodrendű a hoki. Otthonaiknál, családjainkál a helyük.

A jegyvásárlók kárpótlása meg legyen úgy, hogy aki kéri vissza, az kapja meg, aki nem annak a bevételét ajánlják fel a Japán vöröskeresztnek (vagy más szervezetnek). Biztosan nincsenek különösebben ráutalva, de ez egy gesztus volna.

Ahogyan ez is egy gesztus volt:

vorosiszapkarosultak.info/vorosiszap-hirek/magyarokert-rajongo-japan-lanyok-gyujtoettek-oszakaban

Egy esetleges edzőmeccs meg nem reális, hiszen egy edző sem fogja kockáztatni a játékosainak a sérülését.

Rock me Amadeus 2011.03.29. 10:39:27

Nem is lesz egész heti VB hangulat... lesz vasárnap és hétfőn, majd pénteken és szombaton meccs.

budaijegesmedve 2011.03.29. 10:48:31

Nagyon sajnálom a japánokat, a döntésüket tiszteletben kell tartani, nem lehet tudni milyen mértékü a személyes érintettség. Viszont, ha jó nekünk, ha nem, eljárt az idő a jelenlegi szisztema felett, sportügyileg, talán pénzügyileg is sokkal életképesebbnek tűnik, amit be akarnak vezetni, az egyesített dívizió 1-et (B csoportot) ahogy régen is volt. Szerintem 8-as csapattal mehetne, két négyes kiscsoport, aztán az első kettő-kettő a feljutásért a második kettő- kettő a kiesés ellen, összesen 5 meccs, ha viszik az eredményt, 6, ha új kör van. Lesz izgalom, alul fölül a végéig. Ahogy emlékszem, (de lehet, hogy rosszul!) régen is nyolccsapatos volt a B csoport, talán körmérkőzésekkel...

Vincenzo90 2011.03.29. 10:51:04

Egy UTE-Fradit rögtönözhetnének. Vagy még több csapatot, persze a válogatottak nélkül. Egy mini gála azoknak, akik nem fértek be. Talán a rendezvényt ért veszteségek egy részét is ki lehetne küszöbölni megfelelő nézőszám esetén.

Vincenzo90 2011.03.29. 10:51:49

@Vincenzo90: Mármint a válogatott keretbe nem fértek be.

freddyD 2011.03.29. 10:54:53

@Vincenzo90: UTE-Fradi nem volna rossz, de kétlem, hogy jó másfél hónappal a szezon után ilyenre hajlandó volna onnan akárki is.

Valamelyik szabadnapra esetleg valami nyílt napot lehetne tervezni, ahol lehet találkozni a játékosokkal, nyílvános edzést megnézni, visszanézni teljes egészében a Sapporói feljutást stb.

veghist 2011.03.29. 10:57:11

@Rock me Amadeus: Erről van szó. Nem vitatom, hogy joguk van hozzá, nem vitatom, hogy van aki számára ez érthető és helyes, de szerintem akkor is elbaszták a bulit.
Egyébként meg Japán lakossága 127 millió fő. Mennyi a valószínűsége, hogy bármely jégkorongozó bármely hozzátartozója sérült...
Nem ez nem erről szól. Egész egyszerűen azt gondolták, hogy nem illik eljönni. Erre mondom, hogy nem fair. Ha megígérem a kislányomnak, hogy elviszem állatkertbe, akkor is elviszem, ha nincs kedvem, nem miattam, miatta. És a nénikémet sem azért látogatom, mert az nekem jó, hanem mert neki fontos.

Vincenzo90 2011.03.29. 11:11:01

@veghist: Ha összedől a házad, talán megérti a nénikéd, hogy nem látogatod meg, még ha nem sérül meg senki is.

hokihun 2011.03.29. 11:15:56

Kicsit off itt, de ez is válogatott téma.
A most zajló u18-as div. 1-es női vb-n teljesen reális lenne nekünk egy ezüst a házigazda oroszok mögött az eddigi eredmények, és az itthon látott osztrákok eleni meccsek alapján.

budaijegesmedve 2011.03.29. 11:22:28

Japánban a jégkorong a legkevésbé fontos dolgok közé tartozik,-ez észlelhető volt Szapporóban is, vagyis ez abszolute személyes döntés volt.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 11:26:43

UTE - Fradi :)
Spring Classic, mi? :)
Azert tudtok am kitalalni dolgokat nem mondom :)

veghist 2011.03.29. 11:29:30

@Vincenzo90: De ha a szomszédé, akkor nem feltétlenül...

Lagartixa 2011.03.29. 11:36:31

Meg kell érteni, hogy a japánoknak más a mentalitása, máshogy gondolkodnak vészhelyzetben. Egyáltalán nem tartom elképzelhetetlennek, hogy még ha egyik japán hokisnak sem sérült meg senkije és semmije, akkor is ott van, ahol segíteni kell. Az edzések biztos nem álltak le teljesen, de egy vb-re való felkészülés teljes lelki és fizikai állapotot igényel, ami nekik egyszerűen nem lehet most meg.

Kíváncsian várom, hogyan lesznek megoldva a meccsek, addig is hajrá Japán és hajrá Magyarok!

Vincenzo90 2011.03.29. 11:38:40

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Miért, szerinted nem jó ötlet? Aztán lehet, hogy csak az én perverzióm, mert még élénken él, mikor nem engedtek be, ezért lemaradtam a WC-ről(nem, nem fostam be, a WC a Téli Klasszikus rövidítése). Szerintem viszont a hokit hokival lehet legjobban helyettesíteni, én fizettem a műsorért, akkor legyen műsor, ne két nap hoki, három nap szünet, két nap hoki. A napokat átvariálni nem lehet, mert akkor az egyéni jegyesek bajban lesznek, aki mondjuk nem ér rá éppen... Vagy van jobb ötleted az üres napra? Ja, és ami még jó benne: egy rakás olyan ember elmenne, mert van jegye, aki amúgy csak válogatott meccsre megy. Látnának egy jó meccset, lehet, hogy jövőre 10-20 emberrel csak, de több lenne minden Fradimeccsen, UTE meccsen, stb...

veghist 2011.03.29. 11:44:16

@Vincenzo90: Nade Fradi-UTE? Persze abból a szempontból jó, hogy nem akad a válogatottal...

Rock me Amadeus 2011.03.29. 11:45:28

A csíkiakat, miskolciakat is be lehetne vonni egy gálába, bevallom, hogy még jobban is érdekelne a meccs, mint egy langyos Volán győzelem a japánok ellen.

Vincenzo90 2011.03.29. 11:49:49

@Rock me Amadeus: Langyos. A japánok ellen. Ja. Volán. Igen. Sokat láttad a japánokat játszani. Tisztában vagy a válogatott játékosok közti erőviszonyokkal. Ja. Nagyon is.
Most komolyan, tedd egyszer félre az érzelmeidet, és próbálj meg úgy jégkorongot nézni. Rájössz, hogy még az amúgy ügyes Magosiék is kilógnak a válogatottból a Volános maghoz képest, és hogy a japánok írtó erősek, szerintem több esélyük volt a győzelemre, mint nekünk, ha az utolsó néhány meccs képét figyelembe vesszük.

@veghist: Egyrészt emiatt, másrészt meg mert az az amatőr tizedosztályban is rangadó lenne.
Ja, amúgy nem Kína, vagy Korea omlott össze, szóval nem a szomszéd háza. (ez még az előző kommentedhez)

Lazlee 2011.03.29. 11:50:23

azért arra figyeljünk, hogy csak a magyar válogatott meccse marad el aznap, a többieknek lesz mérkőzése, edzések...
de Magyar-Székely meccs pl most lehetne.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 11:52:17

@Vincenzo90: igen, szerintem nem jo otlet.
otletem meg van, sot az iihf is sztem tisztan jelezte hogy mi a megoldas.

12:30as meccsek elmaradnak, napi 2 meccs lesz, szevasz tavasz.

vagy be lehet tenni edvin marton jegsojat :D:D:D:D:D:D:D:D vagy a dizni on ajszt.

Vincenzo90 2011.03.29. 11:52:24

@Lazlee: Spanyol-holland, olasz-koreai rangadókat kicsit kevésnek érzem, pláne, hogy előtte nap, utána nap is szünet. Magyarország-Székelyfölddel az a baj, hogy B csapatokkal mi értelme lenne? Inkább akkor klubmeccsek, Miskolc, Szereda, Fradi, UTE, vagy akárki.

Lazlee 2011.03.29. 12:00:56

@Vincenzo90: de attól még megtartják őket. :)
hány székely-magyaron voltál? elég B csapatosak voltak. meg az eszmét nézd, ne finnyáskodj :)

Rock me Amadeus 2011.03.29. 12:01:37

női hokit a nagyérdeműnek!

Vincenzo90 2011.03.29. 12:05:16

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Dizni in ájsz... :D A napi két meccset hogy szervezik meg? A jegyem érvényes lesz másfél napra? Meg akkor is lesz 3 olyan nap, amikor nincs magyar meccs, és mivel átrendezni rengeteg bajjal járna a magyar meccseket a jegyesek szempontjából, így valószínüleg marad a 3 nap hazai meccs nélküliség. Igazából remélhetőleg okos közgazdászok dolgoznak a problmémán, mert veszteséget termelni egy 3 napig unalmas VB-n nem üzlet sem rövid, sem hosszú távon. Na mindegy, majd valamit kapunk, aztán megelégszünk vele... :D

@Lazlee: Persze, de akkor már nem lenne érdemesebb a hazai bajnokságo(ka)t reklámozni, propagálni? MOL liga, Ob1 csapatokkal.

Vincenzo90 2011.03.29. 12:05:52

@Rock me Amadeus: Én még annak is jobban örülnék, mint a három nap unalmamban sörözésnek.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 12:10:39

2011. április 17., vasárnap
16.00 Spanyolország (ESP) - Olaszország (ITA)
19.30 Hollandia (NED) - Magyarország (HUN)

2011. április 18., hétfõ
16.00 Olaszország (ITA) - Hollandia (NED)
19.30 Magyarország (HUN) - Dél-Korea (KOR)

2011. április 20., szerda
16.00 Olaszország (ITA) - Dél-Korea (KOR)
19.30 Spanyolország (ESP) - Hollandia (NED)

2011. április 22., péntek
16.00 Hollandia (NED) - Dél-Korea (KOR)
19.30 Magyarország (HUN) - Spanyolország (ESP)

2011. április 23., szombat
16.00 Dél-Korea (KOR) - Spanyolország (ESP)
19.30 Olaszország (ITA) - Magyarország (HUN)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 12:12:05

@Vincenzo90: igaz, nem vagyok kozgaazdasz, okos meg plane nem, de sztem ez egyszeru mint az agybaszaras.

Vincenzo90 2011.03.29. 12:15:46

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Jó, persze, egyszerű kivenni a japán meccseket, csak így két szünnap közé jut egy nem magyar nap, ami a szurkolóknak nem jó, és ha visszatérítik a jegy árát, a két idegen csapatra tized annyi néző lesz kíváncsi, ami meg gazdaságilag fos a szövetségnek. Ezért mondom, hogy ha elég okosak, akkor kitalálnak valami jobbat a szimpla meccskiszedés, jegyvisszafizetés helyett.

veghist 2011.03.29. 12:15:47

Egyébként meg pengetik az anyagi kárt, amit okoznak a szövetségnek, az arénának, mindenkinek? Rohadt ideges vagyok rájuk, ha ez nem is divat most. Megértem a fájdalmukat de szerintem önző dolog a távolmaradásuk. Szerintem egyenként annyira rázza meg őket a dolog, mint minket a vörösiszap. Adakoztunk, szolidalítottunk, de kb. annyi.Persze nem összevethető a halálos áldozatok száma, de az anyagi kár pl. az ország nagyságához képest igen.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 12:19:25

@Vincenzo90: mivel en a VB OSSZESZ meccsere ki akartam menni, igy szamomra a ESP - NED is jegkorongelmenyt fog nyujtani.

na de sztem kar okoskodni, nem vagyunk mi a MJSZ meg IIHF brainstorming brigadja

Vincenzo90 2011.03.29. 12:23:46

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én is ki akartam menni az összesre, és ki is fogok. Így, hogy nem lesznek kora délutáni meccsek könnyebb dolgom is lesz ezzel. Viszont a rendezvény bevételeit ez nem rázza helyre, és nekem is hiányozni fog a három napban az a színvonalas hoki, amihez valamiféle kötődés azon kívül is köt, hogy szeretem a jégkorongot. Na majd meglátjuk, mivel rukkolnak elő, nem mi döntjük el, de azért okoskodni nem mindig kár, egyrészt mert erre jó, hogy itt vagyunk többek közt, másrészt meg kicsi ez a közösség, volt már rá példa, hogy eltalálta a megfelelő füleket a szurkolók ilyen-olyan felvetése különösebb felhajtás nélkül is... :)

Vincenzo90 2011.03.29. 12:25:00

Ja, meg az viszont érdekel, hogy elviekben lehetséges-e IIHF VB alatt a jégen más mérkőzést játszani egyáltalán.

vaze 2011.03.29. 12:27:50

@veghist: hányszor voltál te már Japánban? Nagyon fejlett a humorérzékük, nyilván viccből nem jönnek. Saját kicsiségeden meg ideje már átlépni, annál is inkább, mert tenni úgysem tudsz a dolog ellen, nem jönnek és kész...

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 12:28:34

Éppen egy éve volt, hogy A Krynica-i (Lengyelország) U18-as VB kezdete előtt egy nappal a lengyel államfő gépe lezuhant. A rendezők értesítettek mindenkit, hogy ne menjenek el a rendezvényre, mert zárt kapus lesz. Két nappal később "a magyar küldöttség megállapodott a szervezőbizottsággal és a nemzetközi szövetséggel, hogy a vb hátralévő három mérkőzésére a zárt kapus szabály ellenére beengedik a csarnokba a játékosok hozzátartozóit"
Ez egy japán emberben fel sem merült volna!

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 12:32:54

@veghist: szerintem meg te vagy az önző, mert önös érdekeket nézel, míg ők szolidaritást vállalnak saját közösségükön belül a katasztrófa mértékének figyelembe vételével!

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 12:45:13

Teljesen más! Aminek én nagyon örültem, hogy a 2006-os Pannon Kupa után a szövetség újra beszervezte az iskolákat. A hétközi első (12:30) meccsekre ingyen lehetett iskolai csoportokat szervezni. Az iskolák is jól jártak (volna), és a csarnok sem kongott volna az ürességtől. A csavar benne az volt, hogy szerdától tavaszi szünet, tehát a pénteki meccsre el nem tudom képzelni, hogy szervezett csoport jelentkezett volna. Maximum Jánosi tanár úrék :-))) (ezt nem hagyhattam ki, fradigy kedvéért)
Így sajnos ez a lehetőség is ugrani látszik! Aminek nem örülök!

foma 2011.03.29. 12:57:00

@Ringleader: Pedig volt jelentkező hidd el.Tesóm a hétfő-szerda napokra 80 gyereket vitt volna.Olyanokat akik még tévében sem nagyon láttak jégkorongot.:(

veghist 2011.03.29. 12:58:38

@Ringleader: Mi is ebben a szolidaritás?

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 13:01:54

@foma: tudom, mi is jelentkeztünk szerdára, zömében olyan kölkökkel, akiknek jelenleg nem sok esélyük van, hogy eljussanak bármilyen jégkorongra.

veghist 2011.03.29. 13:03:36

@Ringleader: Hát, most nem is fognak.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 13:05:12

@veghist: ha nénikéd eltávozik az élők sorából, nem szervezel a fiadnak szülinapot, sőt jobb esetben részt sem veszel semmilyen mulatságon (bár, ha végigolvaslak, akkor te igen!)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.03.29. 13:16:33

@Ringleader: @veghist: ezen sztem kar vitazni. en tisztan latom h venghistet nem a gcseg vezerli, hanem a duh. van aki ugy latja hogy szep gesztusokkal kell kozledni, van aki ugy latja hogy britt angolsaggal kell videot kuldeni, es hat van olyan is aki nem erzi fairnak a japan mozdulatot. es nem azert mert o a cunami kepeire veri otthon, hanem azert mert sporszerutlennek talalja.

miert nem lehet ezt is elfogadni?

veghist 2011.03.29. 13:18:53

@Ringleader: Tényleg nem maradna el a szülinap meg a karácsony, mert nem rólam van szó, hanem a gyerekről, és nem fair, hogy elvegyem tőle azt a napot, ami róla szól. Tényleg jó analógia. Akárhogy búsulnék, arra az időre félretenném és vigyorognék a kedvéért.

veghist 2011.03.29. 13:21:37

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: igaz-igaz nincs kapcsolat. Jónak tartom a gesztusokat, és tényleg sportszerűtlennek érzem hogy nem jönnek.
De részemről annyi, igazad van, írjuk le a veszteségeket, csak álszent jóképet ne kelljen vágni hozzá.
És pont.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 13:27:32

@veghist: ennek örülök, mert akkor meg is válaszoltad magadnak a kérdést. Ennyi!
"Álszent jóképet" csak te vágnál hozzá, én például tiszta szívből adnám, nem lennék álszent, viszont senki nem kívánta tőled, hogy az légy. Neked egy a véleményed, nekem meg más! ;-)

veghist 2011.03.29. 13:36:20

@Ringleader: Rendben, csak azt ne mondd, hogy a spontán sajnálaton meg szörnyülködésen túl, ami természetes ebben a helyzetben, mély személyes bánatot érzel...
Évente van három ilyen katasztrófa (csak éppen kisebb anyagi kárral) pl. tavaly Haiti, 10x ennyi áldozattal.
Nem állítom, hogy lehetetlen, hogy ennyien személyes tragédiaként élik meg ezt a tragédiát, de szerintem a legtöbben udvariasak csupán.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.29. 13:50:59

@veghist: Haitihoz nincs kötődésem (bár őket is sajnálom, valószínű nekik nehezebb sokkal a talpra állás), Japánhoz érzelmi!

Vincenzo90 2011.03.29. 13:56:32

@veghist: Ilyennel óvatosan, mert a neten sosem tudod, kibe kötsz bele. Én személyesen megmondom az ismerőseimnek, hogy ne tegyenek úgy, mintha hú, de nagy bánatuk lenne, meg ne sajnálkozzanak, mert képmutatás. Ha akarnak valamit tenni, és komolyan ennyire sajnálják, akk az lenne a minimum, hogy küldenek segélyt, vagy valami gyűjtésen adakoznak, esetleg mennek önkéntesként építeni. Na akkor azt mondom, valami. Az viszont bosszant, mikor oly nagy sajnálkozást mutatnak, belül meg semmi, csak a tanult, megszokott udvariasság.

Rock me Amadeus 2011.03.29. 14:22:40

Kissé off, de azzal a 10 millió forintos adománnyal nincsenek kisegítve a jappók, amivel tegnap jótékonykodott az országunk vezetése.

Itt azért sok minden borul, tévéközvetítés sem lesz, pedig jó néhány szponzor azért fizetett, hogy a tv-ben lehessen látni a hirdetését.

A professzionális sport üzlet, hiába jótékonykodunk, ha a sokkal nagyobb a bukás az egészen.

Tejpalkó 2011.03.29. 14:43:12

Sajnálatosan borult a VB menetrendje, de még mindig ez a legkisebb baj ahhoz képest ami Japán sporttársainkkal történt.
A szurkolóknak azt tudom ajánlani, hogy a VB ideje alatt megrendezésre kerülő jégkorong kiállítást nézzék meg, melyen bemutatjuk a magyar hoki történetét és jelen lesz a kanadai Hall of Fame múzeum kiállítása is.

sutyi2 2011.03.29. 15:59:33

@Altaïr: @Von Siebenbuergen: Miattatok érdemes magyarnak lenni.

Lacquo 2011.03.29. 17:58:16

Sajnos nem tudnak jönni, borult a menetrend, de ennek sajnos nyomós oka van.
Várom a menetrend alakulását!

Altaïr 2011.03.29. 20:38:39

@sutyi2: Mi bajod is van azzal, hogy én akarom eldönteni, kinek adakozzak?
süti beállítások módosítása