Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1674) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Negyedszer is nyert, ezzel sorozatban kilencedszer bajnok a Volán

2011.03.26. 21:42: Vincenzo90

Negyedszer is nyert, ezzel sorozatban kilencedszer bajnok a Volán -2011.03.26 21:04 / nso.hu

Fehérvár-Dab.Docler 9-4 2011.03.26. 23:04 Hblog / jegkorong.blog.hu

Bajnokcsapat!

(forrás/kép/: www.albavolanhockey.hu)

198 komment

Címkék: döntő ob1 alba volán magyar bajnok sapa fehérvár av19

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr862774312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vaze 2011.03.27. 23:50:05

és remekül hallatszik a szurkolásunk, jó, többnyire alapzaj vagy csak annak tűnik fel, aki ismeri a rigmusokat, de akkor is, büszke vagyok magunkra! :)

TheKaszi 2011.03.27. 23:50:56

OFF:
@predátor: Az ember maga "szüli" a szurkolót maga-magából, szurkolóként az embert magát lehet olvasni a hozzászólásaiból.

vaze 2011.03.28. 00:05:36

ennyi helyesírási hibából én már nem olvasok senkit. persze a szurkoló is csak egy senki, illetve a senki is egy szurkoló. olyan, amilyen :)

budaijegesmedve 2011.03.28. 00:36:53

@kerusz: több megabites, nekem címzett üzeneted eléggé zagyvára sikeredett. Olvasd csak vissza, nehéz megfejteni, mit is akartál mondani, hiába a lehengerlő magabiztosság, a kioktató, lekezelő stílus. Amikor a blog és a komment kettévált én fellélegeztem, hogy Kerusz tanár úrtól nem kapunk több ledorongolást, de nem bírod ki, utánnuk mászol, pedig...
Ismétlem, mert még az "egybites" üzenet megfejtése is problémát okozott; az EBEL egy profi liga, a top európai ligák között,sajnos az általad favorizált (szervezgetett)MOL liga ehhez nem hasonlítható, de még egy napon sem említhető. Ezen a helyzeten egy erős marketing sem segíthet, mert az érdeklődőket tartósan nem lehet becsapni, még Neked sem...Az állítólagos 700 körüli átlagnézőszám ezt igazolja, ez bizony kongó lelátó,harmad-negyedház sincs.Tényleg, miről beszélsz??

DabSztivi 2011.03.28. 00:39:44

@predátor: Kedves Predátor!
1: ne állatozz le itt minket, mert azt hiszem senki sem anyázott!
2: Engem különös képen hagyj ki belőle,mert ez a 3. hozzászólásom amit olvasol,így az "állandóan" jelző sem helytálló!
3: Nem vagyunk irigyek, erről meg is bizonyosodhattál volna, ha láttad volna hogy fogadtuk a csapatunkat a negyedik mérkőzés után a jégcsarnokunknál...
4: És ez a vita meg, hogy mi magyar bajnoknak érezzük magunkat...Ne haragudjon meg egy volános sem, de nem tehetünk ez ellen semmit! Ez nem egy közhely amit mi mondunk,hanem tényleg így is érezzük! És innentől kezdve ne mondja meg nekünk senki hogy mit érezzünk a szívünkben!
5: Amint említettem, elnézést kértem mindenkitől, és úgy gondolom egyszer sem fröcsögtem/ócsároltam!

Innentől kezdve kéretik nem állatozni...amíg én nem sértegetek valakit személyesen, addig elvárom hogy más se tegye!

Raon 2011.03.28. 01:13:43

@hüjeliba: ezek érdekes gondolatok, de azok után, ahogy az elmúlt években a szlovák csapatok esetleges itteni bekapcsolódását kezelte az ottani szövetség (sokáig nem mondtak konkrét nemet, csak az utolsó pillanatokban, hogy tenni már ne lehessen semmit), szerintem nincs sok esély arra, hogy legyen ebből valami. De kívánom, hogy tévedjek egy nagyot. :)

Raon 2011.03.28. 01:18:27

@Nyuszí O_o: köszi szépen, bár szerintem nincs semmi különös abban, amit írtam, ez kellene legyen a természetes. :)

@vaze: érdekes, hogy ezt írod, nekem is az a tapasztalatom, hogy csak itt a neten megy ez az osztás, élőben szerencsére szinte bárkivel jól el lehet ezekről a dolgokról disputálni. Nekem legalábbis minden különösebb cécó nélkül sikerült. Lehet, hogy csak ide is betévedtek a nethuligánok, meccsre nem jár egyik sem. :))

Raon 2011.03.28. 01:20:04

@kerusz:
> A Volán első EBEL-es évében pl. jóval kisebb volt az átlagnézőszám, mint idén vagy a tavalyi szezonban.

A "jóval" kifejezéssel én óvatosan bánnék - a kevesebb műr igaz, a jelenlegi 2800-3000 helyett úgy 2000-2200, csak hogy számszerűsítsünk. Azt hiszem, arányaiban sokan elfogadnának ilyen jóval kevesebbet. Akkor már sokkal egyszerűbb lett volna azt mondani, hogy a Volán Ebel előtti ezer-ezerötszáz nézőjéből hirtelen lett kétszerannyi a magasabb nívójú bajnokság miatt.

DabSztivi 2011.03.28. 01:36:22

@Raon: Hát igen, mi dunaújvárosiak is szeretnénk telt csarnokot, csak sajnos túl sok itt az ördögi kör...:S De reméljük jövőre változik a helyzet, ha a pletykák igazak!És persze mindentől függetlenül grat a Volánnak! :)

M.Messier 2011.03.28. 03:25:46

@Theutus: A Salzburgé kimagaslóan a legtöbb, 8 millió euró, a másik véglet, micsoda meglepetés a Voláné, 1.3 millió. A szlovénoké valamivel több ennél, de például Ljubljanában volt hogy jóval a szezon vége előtt kiürült a kassza. Zágrábban ennél nagyságrendileg több kell hogy legyen, hiszen az a csapatnyi tengerentúli "horvát" gondolom nem gombokért repülte át az óceánt. Ami érdekes hogy a Medvék bankszámlájára a horvát állam is utal, felismerve az EBEL marketingértékét. Tessék megnézni az átlagnézőszámukat, ott vannak vele az európai élmezőnyben. A többi osztrák gárda hozzávetőlegesen olyan három millából gazdálkodik, kivéve Klagenfurt ahol többre fussa. Elnézést ha baromságokat írtam.

Milos Palovcik 2011.03.28. 05:36:07

@bandog: Ha többet lennél itt, tudnád ki vagyok. Ott voltam Lecsó anyukától olyan 2-3 méterre. És tényleg szánalmas volt, ahogy pl. Gebeit anyázta, vagy amikor EBEL senkizett... Azért kérdeztem, hogy mit kiabált mikor a fia a DAB ellen játszott?
Még hogy nem szánalmas?

Milos Palovcik 2011.03.28. 06:26:32

@Steel Bull: Olvastam én is a Sinya interjut. Ez az én soha nem éreztem magam jól Fehérváron duma, ezt tök jó csak nem igaz. Voltam olyan csapat ünneplésen, ahol éppen az ilyen nagyszájú urak mint Sinya, osztották az észt, hogy soha többet Újváros...
Olyat soha nem mondunk, hogy soha, mert könnyen előfordulhat, hogy mégis.

Milos Palovcik 2011.03.28. 06:31:30

@DabSztivi: Az a pletyka már elég régi, de ha bejön én csak szurkolni fogok neki!

benö51 2011.03.28. 06:47:35

@budapestijeti: Nem bántás kép írtam,csak a tények kedvéért kértem a számokat, hisz Kerusz írta, hogy nem voltak üresek a csarnokok, pedig azok voltak. szomorú, hogy az elődöntők Pesten játszott meccsei jó, ha félházat vonzottak, még Újvárosban sem volt telt ház.
A Volán Farm meccsei sem kivételek ez alól, tudom, hogy nálunk is kell mit tenni jövőre, hogy a MOL ligán többen legyünk. A cél 500-600 néző közötti átlag.

Theutus 2011.03.28. 09:04:31

@M.Messier: köszi
ha a számok igazak, akkor jegyeladásból illetve mezek, pólók, sálak, tv-s jogdíjak stb értékesítéséből a Salzburgot nem számolva
kb a költségvetés fele biztosított 3-4k közötti átlagos nézőszám mellett
így csak a hiányzó 3-400 mFt az, amit össze kell tarhálni
a Volánnál valszeg a kisebb költségvetés ellenére kb ugyanezek a számok lehetnek, mivel alacsonyabbak az értékesítési árak
a másik probléma az, hogy látjuk mire elég a Volán költségvetése, jelesül a 8.-10. hely közé
tehát, aki ebelben gondolkodna, annak a liga közepének a költségvetését kell megcéloznia, ha eredményeket is akar
a jelenlegi gazdasági helyzetben...
a másik probléma pedig az, hogy a pesti klubok szurkolói nem biztos, hogy megtöltenék a másik klub csarnokát, legalábbis rövid távon szinte biztosan nem, szóval elég kockázatos vállalkozás

lamkoca 2011.03.28. 10:09:40

@predátor: Én nem szeretnék személyeskedni, úgyhogy csak világossá teszem számodra a dolgokat. Se csalódott, se irigy nem vagyok. Senki nem vitatja a Volán érdemeit. Nem vagyok irigy mert Miskolciként büszke vagyok a csapatomra, hogy ilyen szépen helyt álltak és elérték a 4. helyet. Ez volt a cél ezt vártuk tőlük, a Volán elleni po már csak bónusz volt számunkra, és nem hőbörögtem akkor amikor kiestünk, szándékosan vártam, hogy mi lesz a bajnokság végkimenetel. Az már csak plusz öröm, hogy most egy meccsen se kaptunk 10 nél többet, mert emlékszem pár évvel ezelőtt még 20 is kaptunk, sőt a döntetlent is kiharcoltuk. Örülök a Volán sikerének, bár visszásnak tartom, és a rendszer előnyeit kérdőjelezem meg. Mond el nekem kérlek, mi haszna van annak, hogy 7 meccsel Ob1-et lehet nyerni és 7 meccs alapján legjobb játékosokat választani. Nem vitatom, hogy a volán a legjobb magyar csapat és motiváló példa, de nem látom be mi a jó abban, hogy a csapatok úgy küzdik végig a szezont, hogy nem agyon van esélyük a címre. Lehet mondani, hogy fejlődjenek, hogy le tudják nyomni a volánt, de ennyit tudnak a csapatok, csak ennyire erős a liga. Ha a Volán is végig játszotta volna a szezont, húzta volna magával a ligát és a csapatok jobban igyekeznének, hogy utolérjék. Elkelne még két olyan csapat a ligába mint a volán, hogy felhúzzák a többi csapatot is. De nincs így megrekedtek a jelenlegi szinten. Összegzés képen, nem vagyok irigy a volán sikerére mert a magunk szintjén ugyan akkora sikert értünk el.

budaijegesmedve 2011.03.28. 10:33:30

@Theutus: teljesen egyetértek, abszolute így van.M.Messier "becslését annyiban pontosítanám, hogy maga Ocskay bácsi nyilatkozta valahol, hogy még az egy millió EUR sem áll rendelkezésre.Más információk szerint kb. 200-250 millió forint állhat rendelkezésre, de ebben benne van az a kb 60-70 m. amivel a város az "istálló" fenntartásához hozzájárul.
Ezért is fantasztikus Ocskay bácsi tevékenysége, mert ő majdnem vizzel főz, és ennek ellenére 15-20 hokicsemegét "feltálal" nekünk idényenként a Katlanban. Amit itt egyesek nem vesznek tudomásul, náluk a sport nem üzlet, különösen nem a hoki (az még Ausztriában sem az!), a szponzor, ha jó a minőség, és nincs botrány, (meg amúgy a tulaj vagy a főnök hokiörűlt)beáldoz valamit, sokszor annak a reménye nélkül, hogy a VIP belépőkön kívül bármit is nyerne vele...
A MOL liga azért halott ötlet ebből a megközelítésből, mert a színvonal nem magas, botrány viszont akad, néző viszont alig...Erre mondja a legtöbb szponzor, ide minek adjak. A DAB és egy pesti csapat is akkor járna a helyes úton, ha ebből az ördögi körből ki tudna törni, egy jó példa biztos van!

eszel59 2011.03.28. 11:32:56

Lassan ugyan nem tudom,hogy mihez-OB I?magyar bajnokság?"kiírás"?-kell gratulálnom a Volánnak a győzelemért és a DAB-nak a helytállásához,de mindkét csapat megérdemli a dícsérő szavakat!
A korábbi hsz-ekben már sokan értékelték a mérkőzéseket,véleményt formáltak a "Nagy"Fehérvár szerepével és részvételével kapcsolatban,én ezt már nem teszem,de egy dologban-és általánosságban-leírom a véleményem.
Számomra sosem volt szimpatikus-semmilyen sportágban-a rájátszásos,szuperdöntős-mindegy hogy nevezzük-lebonyolítás,mert jobban szeretem,ha az egész szezonban mutatott folyamatos produktum alapján döntik el a részt vevők a helyezéseket!Nem tartom jónak,hogy egy csapat akár lelazsálja az alapszakaszt,csak arra törekedve,hogy a rájátszás -néhány- meccsére felpörögve(felturbózva)megszerezhessen egy címet! Lehet,hogy az ellenfél-aki az egész évben megbízhatóan és teljes erőbedobással küzdött-sajnálatosan a végső szakaszban kerül hullámvölgybe és emiatt kárba vész az addig befektetett temérdek energia és munka.Az én szívemhez közelebb állnak a "konzervatív"bajnoki sorozatok.
(Még mielőtt valaki megvádolna,nem a mostani "Volán kontra OB I"vitára vonatkoztatva írtam a fentieket! Arról az a véleményem,hogy-ahogy egy régi szép magyar közmondás tartja:"kár belesírni a kiömlött tejbe!"-már megtörtént,most ilyen megállapodás született előzőleg,ezért-utólag- kár ezen polemizálni.)

eszel59 2011.03.28. 11:56:03

@budaijegesmedve: Pontos számokra már nem emlékszem,de egyszer hallottam,hogy még a "nagy" B.München-ahol 68ezer!!!bérletes van-,vagy a M.United sem élne meg csak a jegybevételekből,ha nem társulna hozzá olyan jól felépített gazdasági háttér,ami biztosítja nemcsak a működtetés költségeit,de még nyereséget is ki lehet venni belőle!Így teljesen helytálló az a megállapításod,hogy a magyar jégkorongban nincsen üzlet,leginkább egyéni indíttatásból,valamilyen kötődésből származó szponzorálásra lehet számítani az esetleges "közpénzeken"kívül.
Amivel vitatkoznék,az az,hogy a MOL Liga alapvetően halott ötlet lenne.Szerintem az itteni színvonalemelkedés tagadhatatlan,csak "kitermelt"olyan csapatokat,amelyek-igaz, pályánként erősen változó nézőszám mellett- élvezetes,izgalmas mérkőzéseket vívnak egymás ellen.Ugyanakkor van egy névadó főzponzor,aki azért csak csepegtet némi pénzt a versenyeztetéshez a kluboknak.Nélküle kicsit belterjes lenne a jégkorongsport,amolyan "kicsit sárga,kicsit savanyú,de a miénk"...

budapestijeti 2011.03.28. 12:06:29

@rv21: @benö51: Teljesen úgy van, ahogy mondjátok! Ez a budapesti provincializmus...
A változás nem rajtunk fog múlni! :D

Szoljanka 2011.03.28. 12:10:52

@eszel59: Nagyrészt szerintem sokan egyetértünk az itt megfogalmazott véleményeddel, de azért annyit hozzátennék, hogy nem teljesen merül feledésbe az alap-, és középszakasz, hiszen hoznak magukkal bónuszpontokat a csapatok, attól függően, hogy miként is teljesítettek korábban...

zele 2011.03.28. 13:56:41

@facsipesz: Kinn voltam én is, nagyon hangulatos meccs volt. Szép volt a büntetőd!

vaze 2011.03.28. 14:09:43

@Milos Palovcik: kár itt személyeskedni, legközelebb bemutatlak benneteket egymásnak és face-to-face is felteheted roppant elmés kérdéseidet. a lebonyolításról annyit, hogy kevéssé tesz jót a magyar jégkorongnak, hogy az a vége, hogy 13 nap alatt 10 meccset kellett lejátszani, amiből egynek matematikailag volt tétje a középszakasz végeredményét illetően, 5 a döntőbe jutásról szólt, 4 pedig maga a döntő volt. Ehhez mérten kifejezetten szép teljesítmény, hogy a 4. meccs 2. harmadának a végéig partyban voltunk. ezt elkerülendő azt kívánom, hogy jussunk fel az A-csoportba és/vagy játsszon döntőt a Volán, az ebelben! :)

budaijegesmedve 2011.03.28. 16:11:50

@eszel59: A MOL liga a résztvevőknek biztos jobb megoldás, mintha nem lenne, kivéve talán az utazással járó többletmacerát. (Csak remélni tudom, hogy a MOL támogatásból legalább az utazással együttjáró kiadások megtérülnek, beleértve egyes félprofi játékosok pl Jánosi Csaba tanár úr kiesett munkabérét).
Amit én mondani bátorkodom, és ebben van ádáz vitám Kerusz főszervezővel, hogy ezt, a jelenlegi adottságok mellett fel lehetne fejleszteni, legalább egy osztrák National liga színvonalára. Ahol pl a döntőn Dornbirben kétszer 4.200, Feldkirchben pedig kétszer 5.000 valódi (nem kamu!) néző ült,és van legalább 6-7 jól menedzselt, erős csapat. (Még egyesek így sem bírják végig, illetve az alapszakaszban gyakran 1.000 alá süllyed a nézőszám)
Egyszerűen a magyar-székely "hoki piac" nem nagyon bír fenntartani megfelelő színvonalon 3-4 csapatnál többet, kár egyelőre erőlködni.
Erős utánpótlásképzés kell, ahonnan jó jégkorongipari szakmunkások kerülnek ki, akik külföldön is boldogulnak, ha éppen itthon nem kapnának "munkát"...Szerencsére ez a tendencia megindult, csak még nagyon szerény a "felhozatal"!

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.03.28. 16:14:05

Úgy alakult, hogy csak most tudtam megnézni a meccset és ez azért érdekes: az "óriási hokiláz" kellős közepén el tudja bárki zárni magát az eredmény megismerésétől majd két teljes napig a bajnoki döntő utolsó meccse után. Pedig neteztem, néztem és hallgattam sporthíreket...Ha nem nyitod meg a jégkorong blogot, vagy a NS oldalát, kizárt, hogy belefuss magyar jégkorongos hírbe. És amíg ez így van, nagyon nincs mit beszélni a távlatokról.
Meg még egy: azért a nagy tudású Gyulainak valaki szólhatott volna, hogy ez nem az EBEL, nem kell teli tüdőből a Fehérvárnak szurkolni.

Theutus 2011.03.28. 16:19:42

@Von Siebenbuergen: nemtom, én pl rádióban is hallottam sporthírekben
de abban valószínűleg igazad van, hogy a csapból nem folyt a hokidöntő körüli felhajtás
a magyar/hollandnak kicsit nagyobb volt a publicitása, de az eredmény után valamiért csend lett
azonban egy dologban biztos vagyok, ha a döntőt megelőzően egy hónappal és olyan sűrűséggel reklámozták volna a sportadókon a hokidöntőt, mint a labdarúgó válogatott felkészülési mérkőzését a méltán világhírű Litvánia ellen, akkor nagyobb lett volna a publicitás:D

Theutus 2011.03.28. 16:29:02

@budaijegesmedve: szerintem meg pont azért lenne szükség esetlegesen új helyszínekre, hogy kiderüljön hol is érdekli a hoki az embereket
nekem pl csalódás a dújvárosi nézőszám is és nem igazán értem az embereket miért nem jönnek ki az elődöntő vagy döntő küzdelmeire nagyobb létszámban
azonban, mint korábban írta valaki az állandó és magas nézőszámot nagyon nehéz megszerezni és még nehezebb megtartani
erre példa szezon közben, amikor a Volánnak voltak gyenge periódusai ott sem volt telt ház, igaz még úgy is többen voltak, mint a válogatott tornán
nálunk egyébként, ha akarnak tudnak pontos nézőszámot mondani, mivel a fizető nézőket nem bonyolult a jegyeladásból összeszámolni és az idei évtől a bérletesek, vipesek, sajtómunkások is regisztrálás után kaptak karszalagot
így darabra ismert a nézőszám

Milos Palovcik 2011.03.28. 19:06:27

@vaze: És a lebonyolításról is a Volán tehet? Persze mutass be neki. Én szívesen felteszem a kérdéseimet face to face. Te is tudod, hogy soha nem bújtam el senki elől...

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.03.28. 19:36:25

@Theutus:
Azt nem kétlem, hogy közvetlen a meccs után volt a következő sporthírekben (azt nyilván direkt kihagytam), akár következő reggel is, de hogy aztán szó nem volt róla sehol, az biztos.

Kegyetlen 2011.03.28. 19:58:04

többet kéne a Volánnak visszajátszania az OB1-be. Jót tenne az Újvárosnak, Vasasnak, stb. már 2 harmadik egész jól partiban voltak. jól példázza a meccs a Volán egész éves védekezését.

kerusz 2011.03.28. 20:22:59

@benö51: A tököm televan, hogy már megint ilyen hülyeségekkel dolgozhatok...

Én elhiszem, hogy az EBEL az istenkirályság és a Mol Liga és az OB I. meg fos, de azért a tényszerűséget nem kellene szem elől téveszteni, még az ilyen prekoncepciók igazolásakor sem. És persze jó lenne szem előtt tartani, hogy melyik miről szól...

Emlékezzünk csak az eredeti állításra.

budapestijeti: "Ezért van az istállóban majd mindig teltház, közel háromezer néző, és ezért kong az ürességtől a (Jég-) meg a többi "palota", még PO meccseken is."

Erre írtam, hogy: "Ami meg az OB I. és a MOL Liga nézőszámait illeti, a "konganak a csarnokok az ürességtől" megállapításod messze nem igaz."

Ezek után nézzük meg a PO-nézőszámokat az amúgy komoly fenntartásokkal kezelendő jegyzőkönyvek alapján.
Mol negyeddöntők:
DAB-AVF 500
MIS-BRA 800
VHC-FTC 650
MIS-BRA 850
VHC-FTC 580
DAB-AVF 500
AVF-DAB 426
FTC-VHC 100
(4306/8=538)
Mol elődöntők:
DAB-MIS 850
MIS-DAB 1500
DAB-MIS 1200
VHC-HSC 1200
VHC-HSC 1100
(5850/5=1170)
Mol döntő:
DAB-HSC 2200
DAB-HSC 2000
(4200/2=2100)

OB I. elődöntők:
VHC-DAB 1000
MIS-AVS 1500
DAB-VHC 700
AVS-MIS 2100
MIS-AVS 1000
VHC-DAB 700
DAB-VHC 1200
VHC-DAB 1000
(9300/5=1860)
OB I. döntő:
DAB-AVS 1600
AVS-DAB 2600
DAB-AVS 2200
AVS-DAB 3200
(9600/4=2400)

csapatonkénti átlagok PO-meccseken:
FTC: 100 - csarnok: 1500
AVF: 426 - csarnok: 3500
MIS: 5650/5=1130 - csarnok: legyen 2000...
VHC: 6230/7=890 - csarnok: 2000
DAB: 13050/10=1305 - csarnok: kb. 3500
AVS: 7900/3=2633 - csarnok: kb. 3500

Szóval, az EBEL-nek persze, nagyobb a nézőszáma, mint az OB I-nek, meg a Mol Ligának, de nem hiszem, hogy Miskolcon, a Jégpalotában vagy Dunaújvárosban (különösen a PO-ban) kongtak volna a csarnokok. Úgyhogy az ilyen általános érvényű fikázásokkal érdemes vigyázni.

Azon is érdemes ám elgondolkozni, hogy a MOL Liga döntőjében vajon miért volt több néző Dunaújvárosban, mint az OB I. döntőjében a Volán ellen.

Ennyit erről.

Theutus 2011.03.28. 20:30:15

@kerusz: talán azért, mert sok ember úgy ítélte meg, hogy nagyobb esély van a győzelemre és a sikerre ma - ha apró is - szüksége van az embereknek
és azért is, mert a Mol Ligát sokan jobban a magukénak érzik, mint a Volán elleni küzdelmet

vaze 2011.03.28. 20:37:00

@Milos Palovcik: miért, hol írtam, hogy a jolán tehet róla, a paranoiádat kezelteted valakivel? :D

kerusz 2011.03.28. 20:44:40

@Raon: Jó, nem jóval. Ahogy az OB I-es meccseken sem konganak a csarnokok (tudom, nem Te mondtad).

A Volán EBEL-be távozását pedig több szempontból is a többiek fizetik meg:

1.) a 2007/2008-as idényre látványosan csökkent minden csapat nézőszáma
2.) az átigazolási piacon a Volán monopolhelyzetbe került
3.) a bajnokságot úgy kell fejleszteni, hogy a legjobb hazai csapat a legvégére jön haza (ha jön), és elvben tetszés szerint szívja el a többiek játékosait (most már akár a farmcsapatba is).

Tudom, lehet Ocskay Gábor után csinálni, de azért mindenki tudja, hogy ez nem ilyen egyszerű. És persze ha még egy csapat elmenne az EBEL-be, akkor megint lehetne mindent elölről kezdeni.

Theutus 2011.03.28. 20:48:48

@kerusz: vagy éppen az érdektelenség miatt befejezni
szerintem ezeket a kérdéseket/állításokat a fehérváriak is tudják, csak nem feltétlenül akarják értelmezni /legalábbis azok, akik szemellenzőben járnak/

benö51 2011.03.28. 22:09:20

@kerusz: Köszönöm a mutatókat. Érdemes volt végig nézni. Köszi még egyszer.

Szoljanka 2011.03.28. 22:29:53

@kerusz: Az első két pontodon csak mosolyogni lehet, az elsőn azért mert ez nekünk csak elismerés, hogy elmentünk az Ebel-be , erre a többi csarnokba sem mentek már ki annyian ( nem ment a Volán), az átigazolási monopolról meg annyit, hogy a Volánon kívül senki sem tud olyan jó feltételek biztosítani, mint mi (nem csak anyagiakban, hanem fejlődési lehetőségben sem ), miért is ne lenne ez vonzó bármely fiatal hokistának.
A harmadikra nem reagálnék, elég szó volt róla már itt idén, és korábban is...
Továbbá én csak úgy pislogok, hogy honnan van bátorságod ilyeneket leírni, ismerve az általad betöltött tisztségeket.... (mostmár csak egy nickkel, rég hallottunk Lilla felől...)
Azért én egy magyar szurkoló arcán sem láttam a - megfizetésből eredő - keserűséget Klotenben, hogy ott szurkolhatunk a fiainknak, márpedig sok-sok a jégkorongban elismert szakember egyöntetű véleménye, hogy kellett az EBEL az A csoporthoz....

Szoljanka 2011.03.28. 22:31:16

Ja, és ha Te fenntartásokkal fogadod el a jegyzőkönyveket, akkor én meg fenntartásokkal fogadom el, hogy Újvárosban többen látták a Mol-döntőt, mint nálunk az OB1-döntőt...:) :)

Theutus 2011.03.28. 22:38:22

@Szoljanka: valamit félreértettél
Dunaújvárosban volt kevesebb néző a Volán elleni döntőn, mint a Mol Liga döntőjén
kerusz ezt mondta

kerusz 2011.03.28. 22:38:25

@Szoljanka: Egyébként tudod, hogy mik a fenntartásaim a jegyzőkönyvekben szereplő nézőszámokkal szemben, vagy csak kötözködni akarsz?

kerusz 2011.03.28. 22:40:29

@Theutus: Nem látott a méregtől, pőedig tényleg, esküszöm, hogy senkit nem akartam megbántani. Ettől még tény, hogy a hazai bajnokság nézőszáma lecsökkent a Volán távozásával. És igen, ez azt jelenti szerintem is, hogy egy közönségvonzó csapat ment el a bajnokságunkból. De most éppen dühös akart lenni.

Szoljanka 2011.03.28. 22:43:30

@kerusz: Benézetem ok, megkövetem magam, valóban két újvárosi nézőszámot hasonlítottál össze.
Mivel a mérkőzések látogatottságáról volt szó, ezért mi másra gondolnék, mint arra, hogy a jegyzőkönyvekben szerinted nem mindig a valós nézőszámok szerepelnek...
Nem akarok kötekedni, de valahogy nekem is pont ez jutott az eszembe a kommentedet olvasva...

Szoljanka 2011.03.28. 22:46:13

@kerusz: Becsülendő, hogy így látatlanban tudod, hogy épp dühös, vagy mérges vagyok-e, de most egyik sem...
Ellenben azt gondolom, hogy amilyen az adjon Isten, nyugodtan lehet olyan a fogadj Isten is...

kerusz 2011.03.28. 22:47:47

@Szoljanka: De akkor mi a bajod ezzel? Az, hogy sok munka van még az OB I csapatai előtt?

kerusz 2011.03.28. 22:48:59

@Szoljanka: Akkor nem értem, hogy miért vágod a fejemhez az én állításaimat ellenérvként, ha nem az indulataid vezérelnek...

Theutus 2011.03.28. 22:52:08

@kerusz: egyetlen probléma van a dologban, egyszerűen sokan nem akarják elhinni, észrevenni, felismerni, hogy a legtöbb ember egyáltalán nem lát problémát abban, hogy a Volán elment az Ebelbe
ez önmagában még nem lenne probléma
a válogatott felkerült az A csoportba, ehhez minden bizonnyal kellett az Ebel
a Volán távozásába kis híján belerokkant a hazai bajnokság - ehhez is kellett az Ebel, de ez az érem másik oldala
a Miskolc végigcsinált egy profi szezont, momentán vannak pénzügyi problémák, tehát kérdéses, hogy jövőre milyen erősségű csapatuk lesz
a Fradinál nehéz előre látni, hogy mi fog történni
az UTE jó esetben tud vásárolni egy légiós sort és mellettük maradnak a fiatalok
a Vasasnak és a Dabnak valószínűleg meglesz az ideihez hasonló nagyságrendű pénzügyi kerete
a Volánnál pedig nem tudom, hogy mennyi pénze lesz a következő szezonra
amiben a problémát látom, hogy minden pénzügyi erőfeszítés ellenére a magyar játékosokért nem nagyon kapkodnak az ebelben
a kétségtelen fejlődés ellenére ebel szinten nincs fejlődés, mivel a többi csapat legalább akkora ütemben fejlődik, mint a Volán

Szoljanka 2011.03.28. 22:52:23

@kerusz: Csak annyi, hogy hogy úgy állítod be a dolgokat, mintha Benő így vélekedne, de akkor nem lett volna ott majd' minden Mol és OB1-meccsen sem Fehérváron, sőt a Mol elődöntők, döntők újvárosi meccsein sem...
Szerinted aki szerint a Mol Liga "fos", az kimegy a meccsekre, pláne oda is ahol nem is a kisVolán játszik....?

Szoljanka 2011.03.28. 22:56:58

@kerusz: "Akkor nem értem, hogy miért vágod a fejemhez az én állításaimat ellenérvként, ha nem az indulataid vezérelnek... "
Attól, hogy van bennem indulat, még nem biztos, hogy az düh vagy méreg formájában megjelenik a hozzászólásomban. Van ki tudja ezt kezelni, és van aki nem.

kerusz 2011.03.28. 23:01:14

@Szoljanka: Benővel szót tudok érteni, veled nem. Van ilyen.

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.28. 23:04:02

@Szoljanka: szerintem a betöltött tisztsége nem okoz hátrányt, sőt, többször is nyíltan vállalta, hogy célja a MOL liga fejlesztése, nem egy újabb csapat az EBEL-be (Csak halkan jegyzem meg, egy általam nagyra becsült csapatvezető Úrnál, a betöltött pozícióját sosem hoztad fel hátrányként)
Szerinted van különbség a két csapat között?
stats.iihf.com/Hydra/134/IHM1340HUN_33_4_0.pdf
stats.iihf.com/Hydra/225/IHM2250HUN_33_2_0.pdf
Persze azon kívül, hogy az előző feljutott, az utóbbi nem.

Szoljanka 2011.03.28. 23:15:18

@Ringleader: Hátrány, nem hátrány ki tudja, csak akkor meg minek volt másodnick...?
Lehet, hogy régi módi a gondolkodásmódom, de nálam a becsületesség egyik alapja, hogy az ember vállalja a véleményét minden körülmények között...
"Szerinted van különbség a két csapat között?" Összetételében nem sok, de azért te sem gondolod komolyan, hogy csak így simán össze lehet hasonlítani két VB-t... Szerintem még két egymást követő napon lévő mecset sem, nem hogy két VB-t.

Szoljanka 2011.03.28. 23:16:35

@kerusz: Szerintem hozzászólásaim tartalmában és stílusában sem adtam erre okot, de ha te így gondolod, csak gondold...

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.03.28. 23:23:14

@Szoljanka: azért kevés ember van itt blogközelben, aki nem tudná beazonosítani kerusz nicknevű blogtársunkat...na!
Azért te is tudod, hogy mire gondoltam; mi az, ami mindenképp különbözik....mondjuk a táblázat 7. sora! ;-)

Szoljanka 2011.03.28. 23:28:41

@Ringleader: Egy dologban mindenképp, persze nehogy azt gondold, hogy én azt feltételezem, hogy te #19-esre gondoltál, csak most úgy érzem, ezt most le kellett írnom...

kerusz 2011.03.28. 23:31:27

@Szoljanka: Nézd, hogy nem tudunk szót érteni, az tény, és ennek semmi köze ahhoz, hogy adtál-e rá okot vagy sem, mint ahogy annak sincs ehhez köze, hogy én adtam-e rá okot, vagy sem. A kettő fogalmilag nem jön össze. Fogadd el kérlek, mint egyelőre nehezen megváltoztathatót.

Azon kívül: nem én csöpögtetek Rólad IRL információkat, hanem Te rólam. De nincs ezzel sem semmi gond, Te tudod, hogy én ki vagyok, én nem tudom, hogy Te ki vagy. Én akkor sem tenném, ha tudnám, ki vagy. De ha Neked ez belefér, akkor jó, lelked rajta. Ennyit a becsületességről meg a tökösségről.

Utoljára válaszoltam Neked, bocsáss meg előre is, ha a jövőben nem teszek ilyet, nem udvariatlanságból fogom ezt tenni, hanem azért, mert semmi értelme.

kerusz 2011.03.29. 00:18:55

@benö51: Nincs mit, egyébként elcsesztem, mert az OB I. elődöntőkből 8 meccset játszottak, így az átlagnézőszám természetesen nem 1860, hanem 1163.

benö51 2011.03.29. 06:39:51

@kerusz: Még egyszer kösz a fáradságot. Amit írsz a hirtelen csökkenésről 2007-08 szezonban az természetes, hiszen előtte évben a Volán átlagos nézőszáma PO-val együtt 900 néző körül volt, míg a helyette indult Titánoké max 150. A különbség szerintem ebből adódik. A statisztikából kiesett nézők a jégkorongtól nem távolodtak el, csak más kalapba kerültek. Ha összeadnánk a Volán Ebeles nézőszámait az OB1 és MOL liga nézőszámaival, akkor egyértelműen kiderülne, hogy sokkal többen járnak most hoki meccsre, mint az elmúlt 12- 15 év bármelyikében. Régebbi időket nem írok, hisz emlékszem a telt házas Kisstadionos derbikre.
Mivel a Volánban a magyar játékosok viszik a prímet akkor így kijelenthetjük szerintem, hogy van fejlődés a nézők tekintetében.
A gond ott kezdődik, hogy a médiában nem vevők erre, és nem hajlandóak magyar meccseket adni, az nélkül pedig nehéz, több nézőt és pénzt szerezni.

benö51 2011.03.29. 07:16:38

A másik probléma, hogy BP-ten csökkent látványosan a nézőszám a csapatok eredményességével együtt. A vidéki városokban stagnált, v nőtt addig a Fradi és az UTE nézőszámai 80% csökkentek.

Theutus 2011.03.29. 08:33:11

@benö51: van igazságod neked is Benő azzal, hogy jelenleg többen járnak hokimeccsre, mint anno, a probléma csupán az, hogy egy átlagos ebel fordulóban van kb 3000 néző, a másik 3 OB1 meccsen legjobb esetben (otthon játszik a Miskolc, a Vasas, a Dab) összesen 2000, ha ezek a csapatok idegenben játszanak, akkor akár 1000 alatt is lehet a nézőszám
és amíg nincsenek nézők nem túl egyszerű a hazai csapatoknak szponzort találni
ismerni kellene egy sima Mol Liga bajnoki nézettségi adatait, egy Mol PO meccsét, valamint ugyanezt az OB1 vonatkozásában, valamint a Volán tekintetében
gyanítom jóval kisebb a nézettség, mint pl egy Kecskemét-Vasas csúcsrangadóé az OB1ben
a médiában a nézettség, az olvasottság a lényeg, ha a valóvilágban vagy más hasonló szarban szellent vki egy hangosat biztos lehetsz benne, ország-világ előtt ismert lesz a dolog, mert mki azzal foglalkozik, ha történetesen ezt egy focimeccs nézése közben teszi, akkor az NS is nagyobb terjedelemben foglalkozna vele, mint egy átlag magyar hoki bajnoki fordulóval

kerusz 2011.03.29. 09:45:46

@benö51: Félreértesz. A 2007/2008 szezonban az OB I-ben maradó csapatok nézőszáma csökkent hirtelen. Ez azt jelenti, hogy a Volán eltűnésével hiányoztak olyan meccsek a szezonból, amelyekre garantáltan sokan voltak kíváncsiak.

Az, hogy a Volán az EBEL-es meccseire az első két év fokozatos növekedése után mostanra megbízhatóan hozza a telt házat, semmiféle pluszt nem jelent jelenleg a többi csapatnak (nem mennek ezek a plusz nézők aztán máshová is meccset nézni - leszámítva azokat a régi drukkereket, akik másnak szurkolnak, de eljárnak EBEL-meccsekre _is_).

Ha a Mol Ligában és az OB I-ben növekedés van, az azért van, mert mégis egyre érdekesebb az a két sorozat is, és helyben sikerül új nézőket toborozniuk a csapatoknak. Amúgy ez így is van: régóta nem volt éles küzdelem a rájátszásba jutásért, és rég nem fordult elő az, hogy erősnek mondható csapat maradt ki a rájátszásból.

Egyébként az OB I-es csapatok túlélése szempontjából véresen komoly kérdés a (fizető) nézőszám. Mondjuk a Miskolc tavaly óta növelte kb. 200-zal az átlagos nézőszámát (nagyon durva saccolásról van szó!), kb. 500-ról 700-ra. Ez azért 40%-os növekedés ám, és miután volt a Mol Ligában 16+3, a Magyar Kupában 2+2, az OB I-ben pedig 7+2 hazai meccse (összesen 32), ez a fenti saccolással 6400 plusz nézőt jelent nekik a szezonban. Remélhetőleg mind fizető nézők voltak, és akkor ez helyből milliós tétellel járult hozzá a csapat költségvetéséhez.

budaijegesmedve 2011.03.29. 11:02:42

Négy éve bérletesként járok EBEL-re, a nézőszám tavaly emelkedett, a csapat erejével arányosan. Idén meg vitte a lendület a nézőket, és kevésbé csökkent, mint ahogy a csapat ereje, hatékonysága. Telt ház a szó klasszikus értelmében nagyon ritkán volt még így is, max 90%, de az igaz, hogy kb 70% alá egyszer sem került. Hogy pontosan mennyi a néző azt csak Ocskay bácsi tudhatja, és úgy őrzi ezt a titkot, mint Zwackék a sajátjukat. (Az látható volt, hogy egy meccsre 1000-nél több bérletest még nem regisztrált a rendszerük,a bejárattól jobbra müködő lehúzó.)A többi pályán nem nagyon tudom mi van, de a szerény tapasztalatom szerint a jegyzőkönyvekbe, illetve a Sportba 20-30%-kal többet írnak be, azt is sejtem, miért...Vagyis egyszerűen, addig, amíg nem lesz korrekt adatközlés a fizető nézők számáról, én nem hiszek az ilyen kerusz- féle okoskodásoknak, kár is matematikázni...

Vincenzo90 2011.03.29. 11:21:15

@budaijegesmedve: A többség a Volánmeccseken jegyes, nem bérletes, az, hogy többet írnak be, nem valószínű, inkább csak tévednek föl is, le is.

"Sokan vannak már benn." "Van még jegy?" "Van." "Akkor amíg el nem fogy."

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.03.29. 11:22:36

@kerusz:
Ezek közül, ahol ott voltam, egyetlen nézőszám sem igaz. Olyan /2 nagyjából. Ne hülyítsük már saját magunkat : )

benö51 2011.03.29. 13:05:32

@kerusz: Ok, más értelmezést adtam a számoknak. Így tiszta.

@Von Siebenbuergen: A Farm csapat néző száma az egész szezont tekintve átlagban 380 körüli volt ez biztos.

Az Ifi elődöntő 5.meccsén meg több mint 500 néző volt. Nem tudom, hogy a döntő 4. meccsén amikor eldőlt a bajnoki cím sorsa mennyien voltak a fradisták Erzsébeten?.-

Tavaly Fehérváron a junior döntőn is kint volt 500 néző.

nazgul 2011.03.29. 15:57:03

@kerusz: Akkor én kivétel vagyok, mivel válogatott meccsekkel indítottam, 3 éve EBEL-ezek és a mostani szezonban kezdtem rendszeresen Vasas meccsekre járni, mert az van a legközelebb hozzám. Ez utóbbi kifejezetten az EBEL meccseknek köszönhető, rákaptam a rendszeres meccsre járásra.

kerusz 2011.03.29. 16:00:56

@budaijegesmedve: @Von Siebenbuergen: Na, akkor még egyszer: Azzal kezdtem, hogy a jegyzőkönyvek adatait komoly fenntartásokkal kell kezelni.

Mármost az nem érv, hogy ezek az adatok hülyeségek. Hozzál fotót, pöttyözd meg rajta a szurkolókat és akkor van mit alapnak tekinteni máshoz. Addig meg maradnak azok az adatok, amik elérhetők: jegyzőkönyv, csapathonlapok, Nemzeti Sport, egyéb sajtótermékek.

Amúgy példának okáért a Vasas-Dab OB I. elődöntő 5. mérkőzésen a jegyzőkönyvi adat (1000 ember) abszolút reális. Tehát az ex cathedra kijelentésed a 2-es osztóról simán megkérdőjelezhető.

kerusz 2011.03.29. 16:02:10

@nazgul: Helyes, reméljük, egyre többen lesznek ilyenek.

Uteapu 2011.03.29. 16:25:15

@kerusz: Nem irigyellek! Ezeket még olvasni is sok volt!:))

Milos Palovcik 2011.03.29. 16:26:20

@kerusz: nana! A pöttyözés az már copyright egy másik lilának! :D

kerusz 2011.03.29. 16:48:10

@Milos Palovcik: Levédette? Ikszelni lehet?

kerusz 2011.03.29. 16:58:05

@Von Siebenbuergen: Itt van pl. ez a meccs is, a Volán farm-HSC Győrben. A jegyzőkönyv 274 nézőt ír (nem tudom, honnan ez a precíz szám, de legyen, a lényeg nem is ez). Ezen a meccsen történetesen szintén ott voltam, csakúgy, mint mondjuk benö51, Szoljanka vagy Thomas_AV, így ők is meg tudják erősíteni, hogy a győri pálya két lelátója teljesen tele volt nézőkkel (ez jelent helyből 200 nézőt), továbbá még több tucat néző nézte a meccset a palánk mellett állva, így a jegyzőkönyvi adat többé-kevésbé ismét csak helyes volt, a kettes osztással bőven irreálisan alacsony nézőszám jönne ki.

Theutus 2011.03.29. 17:36:31

@kerusz: a Vasas-Dab elődöntő és a döntő nézőszámai is közel lehetnek az igazsághoz, legalábbis nagy tévedés nem lehet bennük

Theutus 2011.03.29. 17:39:58

@kerusz: a Szövetség honlapján olvasható friss hírként Egri Pistával egy interjú és abban többek között az is szerepel, hogy megduplázták a nézőszámot
tehát azért oltári nagy tévedések nincsenek

a. Bárd 2011.03.29. 18:00:20

@Theutus: @kerusz: Félreértitek. Csak azokon rosszak a nézőszámok, amelyeken Von Siebenbuergen ott volt :)

kerusz 2011.03.29. 18:27:56

@a. Bárd: Ez bennem is felmerült...

Szoljanka 2011.03.29. 22:55:42

@kerusz: Valóban sokan voltak a sátortetős létesítményhez képest, nagy öröm lehetett a hokiszerető győrieknek, hogy visszatért a első osztályú jégkorong a városba. Ha még csak egy meccs erejéig is.
Mi is 200-250 közé tippelgettük hazafelé...

kerusz 2011.03.29. 23:14:35

@Szoljanka: Meg több HSC-s játékos családjának is, előttem Sikorcin és Hurtaj hozzátartozói álltak a lelátón.

Milos Palovcik 2011.03.30. 03:01:47

@Rock me Amadeus: Na akkor legyen kedves megnézni az EBEL honlapját!

budapestijeti 2011.03.30. 11:26:03

@kerusz: Azt írtad :
"Emlékezzünk csak az eredeti állításra.

budapestijeti: "Ezért van az istállóban majd mindig teltház, közel háromezer néző, és ezért kong az ürességtől a (Jég-) meg a többi "palota", még PO meccseken is."

El szoktam olvasni néhány nap múlva a vehemensebb hsz-t kiváltó posztokat, és így akadtam rá! Nem szőrszáhasogatás, de
ezt budaijegesmedve írta - 2011.03.27. 11.07.33 -, nem én...
jeti-jegesmedve, szőrös mind a kettő, csak másképpen! :)

bandog 2011.03.30. 13:25:01

@Milos Palovcik: Az,hogy nme írok ,az nem azt jelenti,hogy nem vagyok itt sokat.
A lényegen nem változtat,ha annyi bírói tévedést láttál már volna amennyit Lecsó anyuka látott fia pályafutása során azalatt a pár meccs alatt,akkor sztem te is anyáznál egy párszor.Egyébként,mint az előző hsz-omban már leírtam,akárhol játszott Lecsó(ideértve amerikát is,amit érdekes módon mindenki elfelejt)sehol nem, szidtunk az ellenfél közül senkit,max a bírókat.Egyébként nem tudom ki lehetsz,de őszintén szólva nem is igazán érdekel.Ha fehérvári vagy,akkor megértem,hogy az egekbe emelt Ebeles csapatodra ennyire érzékeny vagy.Ha azonban azok a játékosok akik most a Volán gerincét adják(ideértve a sok újvárosi kötödésű játékost is)abbahagyják a játékot,akkor mi lesz veletek fehérváron?Annyi pénzetek sosem lesz,hogy légiósokkal pótoljátok őket,akkor is ennyi lelkes divat szúrkolótok lesz?Vagy a farmból pótoljátok őket?Akkor hányadik helyen lesztek az Ebelben?Hmm?Ezen kedves fehérvári szurkerek eltetszettek már gondolkozni?

Vincenzo90 2011.03.30. 13:33:18

Ja, mert Lecsót nem szeretik a bírók. Szegényke, mindig ellene tévednek :D

bandog 2011.03.30. 13:36:19

@Vincenzo90: Ezt nem mondta senki,megnézed a mutatóit,nem sok kiállítása volt idén sem.

bandog 2011.03.30. 13:39:31

@Vincenzo90: Egyébként nyugodtan a válaszgombbal címezhetted volna nekem a hsz-odat,nem sértődtem volna meg tuti.Így olyan személytelenre sikeredett,csak úgy bele a semmibe ;)

Vincenzo90 2011.03.30. 13:52:08

Tökmindegy, mert gondoltam úgyis veszed a lapot, hogy neked szól. :) Bírói tévedések viszont mindenkit súlytanak, ez semmire nem jogosít fel. Csak ennyi.

bandog 2011.03.30. 14:00:56

@Vincenzo90: Értem.
Akkor minden hokiszurkoló nevében (aki életében is egyszer szidta a bírót bármilyen jégkorongmeccsen)kérek elnézést tőled és minden olyan embertől aki ezt az életében nem tette.Bár sztem olyan nincsen.Ha meg van,az olyan sakkmérkőzésről átigazolt szurker(ez sem fedi a valóságot,mert ott is voltak már tettlegességig fajuló események).
Hagyjuk is az egészet,nem is értem miért kell nekem egyáltalán ilyen dolgokról magyarázatot adnom másoknak. ;))

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2011.03.30. 14:16:01

kerusz 2011.03.29. 16:58:05
Én a felsoroltak közül Vasas- és DAB-meccsekről tudok nyilatkozni, azokra is céloztam. A "ne hülyítsük magunkat" kitétel az OB I. és MOL nézőszámoknak szólt, az általam látottak alapján, mert azok erősen túloznak. Így átgondolva, félreérthető volt, sorry!

a. Bárd 2011.03.29. 18:00:20
Mellé, de biztos jópofának tűntél.

Theutus 2011.03.30. 15:18:14

@bandog: a bírókról vagy jót, vagy .... rosszat:P
azt gondolom, hogy Lecsónak idén teljesen jó szezonja volt...hogy a döntőben mert ütközni és ez néhány szurkolónak nem tetszett arra meg nagy ívben kakkantani
kb ennyi...

Theutus 2011.03.30. 15:22:13

@bandog: www.youtube.com/watch?v=3tBO1pIuAtk
így szurkolunk mi - válogatás Ágitól a döntő hazai meccseiről

Vincenzo90 2011.03.30. 17:00:36

@bandog: Nem az a baj, ha valaki azt mondja, hogy a bíró téved, hanem ha úgy állítja be, hogy ez bármely csapatra, vagy játékosra nézve egyénileg hátrányos. Ezt próbáltam megértetni. Így oké?

Rock me Amadeus 2011.03.30. 21:14:28

@Milos Palovcik: Köszönöm! Így az igazi!
Még feljebb nem tudnád tornázni?:D

Milos Palovcik 2011.03.30. 21:31:27

@bandog: Nem nagyon értetted mit írtam. Egy szóval sem említettem a Lecsót. Csak az anyukájáról beszéltem. Nem azzal van baj, hogy szidja a bírót, hanem ahogy csinálja. Nőhöz méltatlan szerintem. Az EBEL senkizés volt amúgy az, ami kivágta a biztosítékot.
A másik témában meg megint nem találtad fel a spanyol viaszt.Olvass vissza. A szezon elején pont arról írtam, hogy most szerintem lesz pár év, ami a türelem éve kell, hogy legyen.
Azt meg hogy Te aggódsz a mi pénzügyi helyzetünkön, azt nem is értem...

Milos Palovcik 2011.03.30. 21:33:57

@Rock me Amadeus: Persze. Jövőre szólok Péknek, meg Janinak, hogy túrják ki Kevin mestert és vezessék az EBEL döntőbe a csapatot.
Természetesen emberelőnyben még a kapust is lehívni, hogy minden frankó legyen! :P

Raon 2011.03.30. 21:43:32

@Milos Palovcik: nagyon meggyőzőnek tűnnek az elveid, de hadd kérdezzem meg: és ezt ugye elmondtad személyesen is a hölgynek, korrekt hangnemben, nem támadva, építő véleményként, ahogy egy tisztességes emberhez illik, és nem csak itt a neten keresztül háborogsz miatta? Szóval ha elmondtad neki, akkor szabad érdeklőni, hogy reagált, hogy ezután még itt a neten keresztül is meg kellett adnod a módját?

Érvként pedig hadd vegyem át a te gondolatodat.
"Nem azzal van baj, hogy kritizálsz másokat, hanem ahogy csinálod. Férfihoz méltatlan szerintem."

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör

Theutus 2011.03.30. 21:46:03

@Raon: nem akartam belebüfizni mostanáig, de ezt adom

Raon 2011.03.30. 21:47:43

@kerusz: elnézést, ha tudtam volna, hogy ilyen ádáz szócsata kerekedik a témából, nem okvetlenkedek, nem kötekedésnek szántam. A lényeget tekintve szerintem egyetértünk. Én furcsállom is, miért nem látják a fehérvári kollégáim, hogy a Volán távozása miatt - sajnos - teljesen logikusan visszaesett a többi magyar csapat meccseinek átlagnézőszáma. Olyan messzire nem kellene megfelelő példáért menni, hisz egy közepes Ebel meccsen több néző volt nálunk is, mint mondjuk a bajnoki elődöntőben. A jobb csapatokra többen kíváncsiak, ez szinte minden sportágban így megy.

budapestijeti 2011.03.30. 22:12:52

@Raon: A másik része a dolognak, hogy nagyon megtépázta a potenciális közönséget az utolsó 4-5 év! Anyagilag legfőképpen, de mentálisan is eléggé... Az a kevés pénz, ami "szórakozásra" jut, az nagyon megoszlik a sok lehetőség között...

vaze 2011.03.31. 00:32:35

@Milos Palovcik: te sem értesz minket, nőhöz méltatlan, és? majd te jól fejére olvasod itt névtelenül és jobb lesz? szerintem egész sokan gondolják az ilyen hsz-eid után rólad, hogy hülye vagy, mégsem kezdenek el nyilvánosan, ismeretlenül baszogatni. És nem csak azért, mert aljas, sunyi dolog volna (pláne egy olyan országos fórumon, ahol nem vagy jelen, nem tudsz védekezni), hanem mert értelmetlen is: te is nyilván leszarnád, Lecsóanyuka is biztos lehetsz benne, hogy leszarja a véleményedet. Lapozzunk már, bazmeg, kurvaunalmas.
süti beállítások módosítása