Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2224) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1648) Miskolc (1502) nhl (4876) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1042) utánpótlás (1251) UTE (1300) válogatott (2188) vb (2337) videó (2120) Összes címke

Ma bajnok lehet a Volán

2011.03.26. 15:07: Theutus

Ma bajnok lehet a Volán 2011.03.26. 13:38 Hblog

74 komment

Címkék: bajnokság döntő ob 1 ob i ob i.

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr212773296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E.Attila 2011.03.26. 16:07:06

Adja a dabdocler a merkozest? valaki valamit nem tud rola? koszonom

Lazlee 2011.03.26. 16:12:34

@E.Attila: fehérvárról nem szokott lenni közvetítés, de amit a sport1 ad azt nem is szabad. (szóval nem lesz több közvetítés ebben a szezonban a dabdocleren)

E.Attila 2011.03.26. 16:22:20

sport2 adja :( esetleg stream? nagyon megkoszonnem

Lazlee 2011.03.26. 16:41:49

@E.Attila: jó, akkor a sporttv :)
onlinetv.gportal.hu/gindex.php?pg=31408328
én nem próbáltam, de talán.

1 drukker 2011.03.26. 16:47:03

Ha ma is az történik amit a Volán eltervezett akkor a seprű kéz közelben lesz. Remélem az Újvárosiaknak lesz hozzá még egy-két szavuk. Legyen nyílt sisakos közönség szórakoztató sportszerű mérkőzés. Mindkét csapat tegye oda magát! Gratula mindkét félnek az egész évi teljesítményért!

Sietek a helyszínre, mindenkinek jó szurkolást a helyszínen vagy a tv előtt.

E.Attila 2011.03.26. 17:11:28

@Lazlee: kervenyeztem mar es hogy lattam volt mar valaki elottem aki ugyanigy tett. Remelem nezheto lesz majd az oldalrol. Koszonom szepen

Attila

gm 2011.03.26. 17:55:07

Kérek szépen segítséget a streamhez: letöltötte a gépem a felkínált programot, installáltam, de a Safari újraindítása után a közvetítés nem indul. valakinek van ötlete, mit kell tennem?

1885* 2011.03.26. 17:56:16

@gm: esetleg más böngésző?

gm 2011.03.26. 18:04:05

chrome-mal nem kompatibilis a honlap, expolrer és fire fox pedig nincs a mac-en. A safari elvileg jó volna, csak nem indul az installált program.

1885* 2011.03.26. 18:11:46

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: :P
@gm: a safariból rájöttem ám, hogy mac, :)sajnos akkor nincs más tippem én tv-n nézem.

gm 2011.03.26. 18:16:44

@1885*: azért köszönöm! :)

1885* 2011.03.26. 18:20:26

@gm: nincs mit, nem sikerül?

Dachstein 2011.03.26. 18:22:58

megy a stream? nekem nem sikerült csatlakozni

gm 2011.03.26. 18:26:27

@1885*: sajnos nem, semmi baj, bánatomban megnéztem az Oxford Cambridge regattát :)

Vincenzo90 2011.03.26. 18:57:51

8 éve egyhuzamban ez az első bajnokavatás lehet, amin nem vagyok ott...

Dachstein 2011.03.26. 19:12:22

@Vincenzo90: Még nem biztos.. Azért jó lenne behúzni, de örülök hogy a hazai csapatok is ilyen jól teljesítenek.

Vincenzo90 2011.03.26. 19:20:57

@Dachstein: Elég valószínű. 4:3 már.

gogosz 2011.03.26. 19:30:57

A kommentátor elmehet a k. anyjába! Úgy mondja a góljainkat, mintha a válogatott ellen ütnék!!!!

Vincenzo90 2011.03.26. 19:32:58

@gogosz: ??? Az előzőnél meg úgy ordított, mintha ezzel jutott volna föl a válogatott.

gogosz 2011.03.26. 19:33:58

@Vincenzo90: Csakhogy azt a Volán ütötte.

gogosz 2011.03.26. 19:34:53

És ez most valahogy másként hangzott.

Rossonero_HUN 2011.03.26. 19:36:57

@gogosz: Ezt én sem értem. Aztán mintha utólag mindig észbe kapna, és felemeli a hangját...de hát akkor már késő bánat. BTW jó kis meccs, tetszik mindkét csapat játéka.

budapestijeti 2011.03.26. 19:38:10

Kár volt ezért az utolsó percben beszedett kettőért!

Vincenzo90 2011.03.26. 19:40:33

@gogosz: A ti előző gólotokra mondtam, de gondoltam egyértelmű a témából.

Vincenzo90 2011.03.26. 19:44:57

@gogosz: Azért majd ha lecsillapodtak a kedélyek, akkor nézd vissza a meccset, és hallgasd, mikor vezetést szereztetek a harmad elején, milyen volt!

gogosz 2011.03.26. 19:48:15

@Vincenzo90: Nem tudsz meggyőzni. Végig a Volánról beszél. Egyértelműen elfogult, és béna ahhoz, hogy ezt elrejtse.

check 2011.03.26. 19:48:26

Jó kis meccs, sajnos csak tévéből nézem. Az első harmadban a Volán jobb volt, Sevela tartotta a csapatot, de a másodikban partiban voltunk. Tetszik, hogy iramos a meccs és tartjuk a tempót. Ha ilyen lesz harmadik is nem lehet okunk panaszra.

check 2011.03.26. 19:49:24

@gogosz: Egyetértek, mintha egy drukker ülne a miki mögött. Elég gagyi egyébként szakmai szempontból.

check 2011.03.26. 19:50:31

@check: Egyébként a nagy felháborodás ellenére a Volán-kiállítások Jobb Dávidét leszámítva (az kamu volt) jogosak voltak. Meg a mieink is.

Vincenzo90 2011.03.26. 20:07:24

A bíráskodás az egész döntő alatt korrekt teljesen szerintem. A közönség meg mindenen felháborodik. Sok ember= több hülye... :)

focijoci1969 2011.03.26. 20:07:54

Újvárosiak! A kommentátor szurkolásával kapcsolatba teljesen igazatok van.Mondom ezt jászberényiként.

leonov 2011.03.26. 20:08:01

Pedig néha észbe kap és próbál ismét 'pártatlan lenni.
-De "meleg helyzet" eddig csak a Volán kapuja előtt volt.

Egyébként jó nézni, amikor a Volán elkapja a fonalat és ahogy a DAB harcol.
Látványos , jó meccs. Mint miénk, az első.

leonov 2011.03.26. 20:09:28

Azért sokkal jobb, mint az Újvárosi kommentátor.
Legalább a hangszíne nem idegesít.

Vincenzo90 2011.03.26. 20:09:43

Szóval akkor nem lenne pártatlan a kommentár? Visszakapjuk a sok évnyi Máté-Spiller D.ferrfényezést? :D

Rossonero_HUN 2011.03.26. 20:16:18

Nagyon sajnálom, hogy vége ennek a döntőnek. Ezt a játékot elnézném még egy darabig. Pláne, hogy a DAB is egyre gyakrabban fel-fel vette a Fehérvár ritmusát.

Nagy Gergő ezzel a két góllal még juthat vhova? Akár klubszinten, akár a válogatottban?

Lazlee 2011.03.26. 20:20:04

@Rossonero_HUN: az első rostáig :P
(az első gólja Martinka botjáról ment be, a második meg a szintén első rostás Hegyié)

Rossonero_HUN 2011.03.26. 20:25:42

@Lazlee: Az első rosta is előrelépés lenne a tartalékhoz képest :-P

ilyéslaci 2011.03.26. 20:28:32

Nagyon pörgős, izgalmas ugyanakkor szép sportszerű meccs volt. Bárcsak ilyeneket játszanánk mi is Brassóval.
Terveztük, hogy lemegyünk néhányan de nem jött össze, egyébként nem tudtunk volna szurkolni, mindkét csapat szimpatikusan játszott.
GRATULA a győztesnek a győzelemhez, a vesztesnek pedig a kemény helytálláshoz.

gogosz 2011.03.26. 20:30:31

Gratulálok a Volánnak a Bajnoki Címhez! A mieinknek meg a remek helytálláshoz! Jövőre még egy lépéssel közelebb a Volánhoz!

E.Attila 2011.03.26. 20:33:25

bajnok a bajnok!

Hajra VolAN!

Remelem nemsoka csikban is bajnokot avathatunk

Hajra HSC!

Vincenzo90 2011.03.26. 20:37:08

Baaaaajnokok vagyunk! :D

ilyéslaci 2011.03.26. 20:43:36

@Rossonero_HUN:
Lesz de egyelőre kevés a jelentkező.

Rossonero_HUN 2011.03.26. 20:58:25

@ilyéslaci: Most látom csak, milyen lehetetlen időpontban lesz (du. 2-kor). Na, majd meglátjuk...

budapestijeti 2011.03.26. 21:08:46

Nagy gratuláció a Fehérvár Magyar Bajnoki győzelméhez, és a becsülettel harcoló Dunaújváros tisztes helytállásához, ami az OBI mezőny tudása előtti tiszteletet is megalapozza! Reméljük a továbbiakban a legjobbakat!
Hajrá Magyarok! A csoport a cél!:D

Gaudi 2011.03.26. 21:19:41

Sevela nem semmi volt. Kalapemelés a Dabnak. Szép volt Volán!

Bujdy 2011.03.26. 21:26:40

Azért én sajnálom kicsit Sevelát. Torkon lőtték, ráestek megfogott rengeteg meredek dolgot és úgy kapott kilencet, hogy kb. egyikben sem volt benne...

Viszont örülök a Volán újabb címének, annak már nem, hogy két díjat is EBEL játékos kapott (legjobb csatár: Ladányi, legjobb külföldi: Johansson)! Azért ne lehessen ilyen címeket kapni 7 meccs alapján, mikor pl. Sevela hány meccsen tette oda magát? Ő is megkaphatta volna pl. a legjobb külföldi díját...

A bíráskodás szerintem is korrekt volt, bár a meccs éles részében volt két olyan eset is, ahol én befújtam volna a Volán ellen a bottal akasztást...

Azt hittem, fizikálisan sokkal előbb ki fog pukkanni az Újváros, hiszen ők 5 kemény meccs után estek bele a döntőbe, de megleptek nagyon!

Ez a pont korlátozás nem volt rossz, bár jól látható, hogy az EBEL végi csapatból nem sokan maradtak ki, szóval ott sem 60 ponttal ment a Volán. Jövőre lehetne másmilyen a korlátozás, pl. az, hogy a Volán csak magyar védőkkel állhat fel az OB I-ben! Hiszen a válogatottnak úgyis kellene, hogy erősödjenek, gyakoroljanak a védőink, megkapnák a lehetőséget, mit gondoltok?

Végül pedig megemelem az összes kalapom az újvárosi szurkolók előtt, még -5-nél is hallani lehetett őket a TV-ben!

Vincenzo90 2011.03.26. 21:38:41

@Bujdy: Sevela kapott díjat, legjobb kapus lett. Két díj egy játékosnak szerintem nem jobb, mint hogy Volán játékos kap díjat. Azzal sem értek egyet.

zsozsi68 2011.03.26. 21:39:35

Sok gondolat kavargott a fejemben, de mire hazaértem lecsillapodtak bennem, úgyhogy "csak" GRATULÁLOK AZ AV19-NEK A 12.!(TIZENKETTEDIK!) BAJNOKI ARANYÁHOZ!!!

zsozsi68 2011.03.26. 21:44:33

@Bujdy: @Vincenzo90: Azért az fura lenne, ha a legjobb(bajnok)csapatból senki nem kapna legjobb díjat... Azzal meg én nem értek egyet, hogy a szezont végiggürcölő farmosok nem játszhatnak a döntőben.

Enzo Molinari 2011.03.26. 21:47:45

A bíráskodásról annyit, hogy kurva kínosan ügyeltek arra, hogy ne fújjanak hazai pályát.Voltak periódusok amikor nem voltam egy véleményen a bírókkal finoman szólva!

Vincenzo90 2011.03.26. 22:20:01

@Enzo Molinari: Én anno Árkovicsot láttam így, kínosan ügyelt rá, hogy ne lehessen a Volán felé való elfogultsággal vádolni, és ez sokszor átcsapott abba, hogy a Volán ellenfelével messze elnézőbb volt. Aztán rég volt az, ha most látnám, könnyebb lenne megítélni, azóta megtanultam sokkal pártatlanabbul nézni a dolgokat.

brainska (törölt) 2011.03.26. 22:21:44

@Vincenzo90: a legjobb kapus lehetett volna Rajna Miki, a legjobb külföldi Sevela. bár akkor meg biztos azért orrolnak páran, hogy miért két kapus, de nekik meg csak azt lehetne mondani, ami a csapatépítő kézikönyv első oldalán olvashatunk: végy egy jó kapust!
amúgy gratulálok a Volán gárdájának a bajnoki címhez, a mieinknek a teljes magyarországi mezőny legyőzéséhez - ugye a ligában a Csík, a bajnokságban a Volán lett az első, a kupa meg a miénk :) -, egészen halkan jegyzem meg, hogy bár szerintem sem férhet kétség, melyik volt a jobb, ütőképesebb csapat a bajnoki döntőben, az osztálykülönbséget ma is csak igen-igen ritkán lehetett felfedezni a két alakulat között. két tényező terén mondjuk biztos: fejben, a játékszituációk kombinálása és megoldása, valamint a támadásbefejezések, a helyzetkihasználás terén kijött a különbség (tegnap a második harmadban öt helyzetből három gól), de pl. tempóban és technikai téren már messze nem annyira, mint ahogy itt néhány vérmesebb/elvakultabb Volán-fan jelezte. szép volt, jó volt, kár, hogy vége, mindkét csapat tapsot és kalaplengetést érdemel - és innentől már tényleg az legyen a fontos, hogy a magyar válogatott valóra váltsa az álmainkat.
Hajrá Hoki!
üdv

Vincenzo90 2011.03.26. 22:27:42

@Nyuszí O_o: Szerintem nagy volt a technikai különbség is, de kíváncsi lennék ebben a témában független játékosok, edzők véleményére, ők hogy látták.

solarys 2011.03.26. 22:34:27

Gratulálok mindkét csapatnak! A Volánnak a bajnoki címhez, a DAB-nak a tisztes helytálláshoz. Bátran játszottak, a 2. harmad elején gyors góllal nyitottak, amivel felpiszkálták a Volánt. Palkó szép gólokat szerzett, viszont a védelmek nem voltak túl acélosak. Folytatás a VB-n!!

a. Bárd 2011.03.26. 22:41:19

@Vincenzo90: Volt, hogy ne lett volna technikai fölény a Volán javára, hisz kis túlzással lényegében ők a magyar válogatott első három sora.

Időnként fel tudjuk venni a ritmust és tartani a lépést, de a második harmad legvégén kipukkadt a lufi, pontot tettek a párharc végére. A Vasas elleni kiélezett elődöntő után sok volt már a párharc vége. Fogadkoztak még a második harmad szünetében is, de akkor már csak a szív ment, a láb nem.

De nem is igazán érdekel minket ez a párharc vége, tudtuk, hogy ez lesz, gratula a Volánnak a bajnoki címhez, nekünk meg az egész éves teljesítményért, mindent kihoztunk a szezonból, amit reálisan lehetett!
És halkan jegyezném meg, hogy a csapatunk átlagéletkora még mindig 24 év, úgy, hogy ebben benne van a 35 éves Szilassy és Tőkési Lali is.

zele 2011.03.26. 22:43:17

Jó kis meccset láttunk Fehérváron, sok góllal, ahol megérdemelten nyert a Fehérvár. A DAB előtt viszont le a kalappal, két harmadig jól játszott, nem látszott az EBEL-nyi különbség. Ha nincs a szerencsés hatodik gól, akkor talán az utolsó játékrész is szoros lehetett volna, így viszont a kétgólos hátrány elvette az Újváros kedvét. Gratulálok így mindkét csapatnak, a Fehérvárnak a bajnoki címhez, a DAB-nak pedig a tisztes helytállásért.

Sokan voltak a csarnokban, mondhatni teltház volt, de szurkolásban nekem a 100 dunaújvárosi jobban tetszett, mint a csarnoknyi fehérvári. A kohászok végig nyomták megállás nélkül, a fehérváriaknál viszont sok volt a szünet.

predátor 2011.03.26. 23:59:02

Jó meccs volt, elég jó volt az iram, és rengeteg gól volt, voltak szép gólok is. A Volán megérdemeltem szerezte meg a bajnoki címet. Minden tiszteletem a Dab.-é, és gratulálok nekik nagyon jól felszívták magukat a döntő mérkőzéseire, és megnehezitették a Volán dolgát. Továbbá a Dab Docler egész éves teljesítményűk, jó volt csak így tovább. @solarys: Egyetértek veled teljessen, hogy a védelmek megint gyengék voltak, kíváncsi leszek, hogy a VB.-re mennyire tudja a szövetségi kapitány össze szedni, mert ezzel az átjáró házzal sok jóra nem számíthatunk. Hajrá Volán, hajrá Magyar válogatott!

predátor 2011.03.27. 00:51:26

@Rossonero_HUN: Nagy Gergő végre valamit mutatott, így kelett volna az EBEL-ben is teljesítenie, akkor nem került volna a le a farmhoz egy ideig. Az a baj vele, hogy az előző évi teljesítménye után nagyon elszált vele a ló, és semmi alázatot nem mutatott az idei év során, és a teljesítménye is nagyon vissza esett. Nem is érdemli meg a válogatottságot az idei teljesítménye alapján, még csoda, hogy a tartalékok közé meghívták. @Bujdy: Barátom, nem tudom megérteni, hogy te valamint pár másik szurkoló, egy kicsit utána nézne és számolna a pontokkal kapcsolatban. Mert én utána számoltam, és valóban a Volán minden meccsen a 38 pontos korláton belül volt. Az meg nonszensz, amit az előbb írtál, hogy csak magyar védőkkel játszon a Volán, amikor ha jól tudom a DAB-nál is van két szlovák védő, akik elég jól teljesítenek. Amúgy abban egyet értek, hogy jó lenne ha több jó magyar védő lenne a Volánban, de sajnos a hátvéd poszton elég rosszul állunk Mo.-on a jó védőkkel kapcsolatban. Sajnos a Szirányi Bencét az ősszel nem sikerült leigazolni, mert szerintem jobb teljesitményt nyujtott volna, mint a két idegenlégiós Kranjc és a Durco. Az idei évben az Ebel-ben és ezen a mérközésen is gyenge volt a Volán védekezése, és ezért kaptunk rengeteg gólt. Én ezzel a 38 pontos korlátozással sem vagyok kiegyezne, a szövetség és a csapatok részéről, mert milyen dolog az, hogy egy cspatot azért korlátoznak, hogy szorossab legyen a rájátszás! Tudomásom szerint, minden magyar csapatban a bajnokságban 5 külföldi játékos játszhat és annyi jó magyar játékost szerződtethet, amennyit az anyagi helyzete megengedhet. A többi csapat vezetőinek is ugyan úgy meg van a lehetősége, hogy több szponzort szerezzen mint ahogy Ocskai Gábor Volánnak.

hokiss61 2011.03.27. 01:06:05

A Volán mióta Fehérváron szerepel kimondottan más csapatokból igazolt játékosokkal éri el kétes értékű sikereit! Most is A volt DAB játékosai vitték a prímet,kivéve Palkót! Mi lett volna az eredmény amennyiben Ladányi,Vas marci.Tokaji,Hetényi stb a DAB játékosa lenne most is? Kétes dicsőség ez így! Remélem Javul a DAB anyagi helyzete és többen már nem távoznak! Talán néhány volt újvárosit pedig vissza tudunk igazolni. Azonban így is szép volt DAB! Gratulálunk a volánnak,különösen volt játékoainknak!

predátor 2011.03.27. 01:33:35

@Nyuszí O_o: Gratulálok a DAB nagyszerű teljesítményéhez, csak így tovább jövőre is küzdeni, hajtani, és egyre jobb lesz a csapat. Abban egyetértek veled, szerintem se lehet kijelenteni, hogy osztálykülönbség lenne a Volán és a DAB között, de az látni kell, hogy a Volán mivel az Ebel-ben játszig ott nagyobb iramhoz, és gyorsabb gondolkodáshoz, és játékhoz, valamint reakciókhoz jobban hozzá van szokva. Ezért szerintem, jó, hogy a Volán Ebel csapata részt vesz a OB 1. rájátszásában, mert így a DAB, a Miskolc és a Vasas, valamint akivel esetleg még játszik azok a csapatok megtapasztalhatják, hogy hova, és merre kell fejlődniük. Így saját bőrükön tapasztalják, hogy egy magasabb szinvonalú bajnokságban milyen iram és teljesítmény kell, hogy eredményeket lehessen elérni. A DAB úgy látom jó uton jár és fejlődik, mert a tavalyi meccsekhez képest sokkal jobb és szinvonalassabb teljesítményt nyujtott az idei döntő mérközésein, és szorossabb eredményeket ért el. A DAB-nak elég fiatal a csapata, velük még lehet tovább fejlődni, és ez jó a válogatott szempontjából is. Még egyszer "Gratula a DAB-nak" az idei teljesítményéhez és sok sikert a válogatottnak, reménykedjünk benne, hogy sikerül az 2008-as álmot ismételten magvalósíytani.
Gratula a Volán bajnoki címéhez! Hajrá Magyar válogatott!

predátor 2011.03.27. 03:33:02

@hokiss61: Részben egyetértek veled valóban, sok Dunaújvárosi srác játszik a Volánban most jelenleg. Közülük is a régi arany generáció tagjai Tokaji, Horváth, Ladányi, és utána következő Vas Marci viszi a hátán a csapatot a fehérvári Palkovics és Sofronnal, és idegenlégios Mihályal és Johanssonal együtt.
A régi Dunaferr és Volán rivalizálás idején még több fehérvári volt Volán játékos. Azok vagy abba hagyták, vagy eligazoltak, és sajnos a Volán utánpótlás egy jó ideig kevés jó képességű, tehetséges játékost nevelt ki, ezért kellett máshonnan igazolni, mert az EBEL-be nem lehet gyenge játékosokkal menni.
A Dunaújvárosnak mindig nagyon jó volt az utánpótlása, ez dicséretes, és csak így tovább, de azt megjegyezném, hogy nem csak a Volán igazolt le újvárosi játékost. Egyet értek veled abban, hogy a DAB anyagi helyzete nem az igazi az utóbbi években, messze van a Dunaferres évektől, remélem a vezetőségnek sikerül minél több szponzort szerezni, és ezáltal fejlődik a csapat és az utánpótlás is. Ez emelné a csapat erőségét és s bajnokság szinvonalát is, a magyar hoki fejlődése szempontjából is jó lenne. Tudom, hogy amit most mondok sok DAB szurkolónak lehet, hogy nem tetszik, de mivel a Volán az EBEL-ben egy erősebb, szinvonalasabb bajnokságban játszik, ezért a DAB-tól átszerződő fiatal játékosok tovább fejlődhetnek. Emlékszem még arra az időre, amikor a Volán és a Dunaferr az interligában a szlovén csapatokkal játszott milyen szinvonalas meccsek voltak, és a fejér megyei rangadók voltak.

1 drukker 2011.03.27. 10:56:27

@hokiss61: Én sajnálom, hogy még mindig feljön ez a téma, hogy ki fehérvári, ki újvárosi és ha nálunk játszana...... stb.

Az élet már csak ilyen mindenki a saját céljainak és tehetségeinek megfelelően "helyezkedik", keresi boldogulásának útját. Már többen említették, hogy az általad megnevezett (most húzó játékosok) a Volánba a fejlődés és a nagyobb kihívás no meg az anyagiak végett játszanak. Azt is megemlíteném, hogy eddig kölcsönös megelégedésre. Ha az egyesületnek vagy a játékosoknak nem tetszik az amit egymásnak nyújtani tudnak akkor útjaik elválnak és megy az élet tovább. Mindkét fél keres majd megoldást a saját problémájának megoldására. Fel kéne már nőni arra szintre és tudomásul venni, hogy a mai világban mindent az anyagiak mozgatnak. Ha megragadnánk azon a szinten, hogy mindenki maradjon a nevelő egyesületnél nem jutnánk sehova!! Szerintem meg annak örülni kell, hogy vannak olyan csapatok ahol a tovább lépés lehetséges. A volántól is igazoltak el a továbblépés végett (pl Kóger) és mindenki hátsó gondolat nélkül örült, hogy próbálja meg, mert a magyar hoki nyerhet csak rajta.

Mindkét csapatnak gratula, az egyiknek az elvárt (kötelező) bajnoki címhez a másiknak a szerényebb lehetőségeihez képest a nagyon tisztes helytálláshoz. Ebben az évben ez a realitás. Ne szítsuk a tűzet, nézzünk előre együtt és készüljünk a legnagyobb kihívásra a sikeres vb-re.

a. Bárd 2011.03.27. 11:35:02

@predátor: Teljesen egyetértek veled!

Annyi viszont hozzátartozik a légiós kérdéshez, hogy valszeg a Volánnak sem lenne esélye leigazolni egy Kranjc vagy Johansson szintű légióst, ha nem az EBEL-ben indulnának. Pénz ide vagy oda

predátor 2011.03.27. 19:03:11

@1 drukker: Teljesen egyetértek veled, ebben a témában. Azt még hozzá tenném, hogy persze az lenne jobb, hogy a többi magyar jégkorong szakosztály is stabil anyagi hátérrel rendelkezne, és akkor még szinvonalasabb bajnokságunk lehetne.
Minden tiszteletem az Újpesté, mert a nehéz anyagi körülmények között is tisztességesen, végigküzdötték a bajnokságot. Remélem nekik is sikerül javitani, stabilizálni az anyagi körülményeiket, mert ezzel erősebb csapatuk lenne, a MOL Liga és bajnokságban is szükség van rájuk, hogy még több erős csapat legyen és ezáltal még nagyobb rivalizálás legyen, mert ez emeli a bajnokság szinvonalát, és a jégkorongunk fejlődését. @a. Bárd: Igazad van a légiosokkal kapcsolatban, hogy a Volán az EBEL-ben játszik, és ez jobban vonzó a jobb légiosoknak. Ha azt nézük, az EBEL liga Europa 7-10 legerősebb bajnoksága, nem csoda, hogy vonzó az idegenlégiósoknak, csak meg kell nézni, a csapatokban mennyi volt NHL-es játékos játszik.
A légiosokkal kapcsolatban még annyit, hogy óriási szerencse volt, hogy Johansson sikerült leigazolni, ilyen légiós klasszisa még nem volt a Volánnak.
A Kranjc és a Durco szerintem, az egész idényben csalódást okozott, a tavalyi védőink közül szerintem a Borhammer sokkal jobb teljesítményt nyujtott kár, hogy nem hosszabitottak vele szerződést az idei idényben.
Na most már nézünk előre, és szurkoljunk a magyar válogatottnak, hogy minél sikeresebben szerepeljen a VB-n, és reménykedjünk benne, hogy ismételten sikerüljön az állom a feljutás.

hokiss61 2011.03.28. 00:09:59

Valóban szurkoljunk a magyar válogatottnak!

Bujdy 2011.03.28. 09:38:33

@predátor: Nem azt vitatom, hogy a Volán belül volt-e a 38 ponton, pont azt írtam, hogy azért nem tűnt nagy változásnak az EBEL csapathoz képest, mert ott nem volt meg a 60 pont a végén.
Nekem tetszett ez a lebonyolítási rendszer, ezzel a korláttal. Az a helyzet, hogy a faramuci helyzet miatt (válogatott nagy része az EBEL-ben nyomja, de ha onnan kiesik, akkor is kellene tétmeccset játszani a VB-ig) kell egy kompromisszum. Erre egész jó ez a 38 pontos határ.

Ami pedig a felfogást illeti sok részről ("grat a Volánnak a bajnoki címhez és a DAB-nak a legjobb magyarországi csapatnak"), részben egyet tudok érteni, mert fura így, az elődöntőben beszállva a Volán bajnoki címe. Ugyanakkor az is fura lenne, ha a legjobb magyar játékosokat foglalkoztató, magyarországi székhelyű klub nem játszana a magyar bajnokságban. Sehogy se jó a jelenlegi helyzet, de ezt mindenki tudja. Viszont ha az új szabályok miatt 3-4 klub előrébb lépne anyagilag... Hátha!

Bujdy 2011.03.28. 09:46:12

@hokiss61: Szerinted én Volán drukkerként tiszta szívből örülök ennek a bajnoki sikernek? Elárulom, nem! Sokkal jobban örültem annak, mikor mentek a megyedöntők és felváltva nyertük a címeket. Akkor nyertünk bajnokságot, most viszont az EBEL csapat csak megégetni tudta volna magát ha nem söpréssel nyer! Most csak veszteni valónk volt!
Annak örülök, hogy a Volán sok év kemény munkájával eljutott az EBEL-be és epedve várom azt az időt, amikor más csapatok is eljutnak ilyen szintre!

gyz49 2011.03.28. 10:58:01

Gratulálok mindkét csapatnak. A magyar hokinak az lenne a legjobb, ha legalább három csapatunk szerepelne az EBEL-ben. Lehetne a DAB mellett még a Vasaa. Tudom, hogy ez rengeteg pénzbe kerülne, de biztosítaná, hogy a válogatottba kiemelkedő képességű játékosok kerülhessenek be. Ezzel két- három éve múlva stabil " A " csoportossá tudnánk válni. Remélem az új kormánynak a szponzorálásra tett változtatása javíthat a csapatok anyagi helyzetén, mert ez nem foci, itt tényleg odateszik magukat a játékosok az eredményért és közönség is van rá.
A döntő utolsó három mérkőzésén ,meglátszott, ha a Fehérvár felszívja magát nagy különbség van a két csapat között, ami leginkább a reakcióidőben mutatkozott meg. Szerintem a fiatal játékosok neveléséhez szükség van a farm csapatra, mert így is sok tehetséges fiatalt adtak kölcsönbe más csapatoknak. Viszont a farm csapatot is motiválni kellene az eredményességre. Jó példa erre Bálizs Bence, aki kiválóan helytállt az EBEL-ben. Nem is kellene a Volánnak idegenlégiós kapus, mert Hetényivel együtt két kiváló kapus adott.
Rajna Miki szintén kimagasló tehetség. Úgy érzem, hogy a válogatottnak hosszú távra nincs kapusgondja. Szuper Levi felkötheti a gatyáját, de ma még ő az első. Az idősebb játékosoknak pedig úgy kellene levezetni, mint Kangyal Balázs. Minden tiszteletem az övé, mert belátta, hogy az időt nem lehet visszaforgatni. Viszont a hokiimádatával igen értékelhető Vasat hozott létre, amelyet játékával még segít is.
Szurkoljunk a válogatottnak!!!
Hajrá Magyarok!!!!

gyz49 2011.03.28. 11:16:48

@hokiss61:
Az EBEL jelentős kihívást jelent a magyar játékosoknak. Nem az számít, hogy ki melyik csapatból került Fehérvárra. A játékosok egyéni fejlődéséhez szükség van egy magasabb szintű bajnokságra. Sajnos sem a MOL Liga, sem az OB 1 nem ilyen. Szükség van kiváló képességű külföldi edzőkre is, mert sajnos a magyaroknak még sokat kell tanulni. Kercsó Árpádot nagyra tartom, de az EBEL.ben ő sem lenne elég. A Volán esete is mutatja, hogy külföldi edzőt sem könnyű találni, pedig az osztrák bajnokság nem rossz, mégis nehéz jó edzőt Magyarországra hívni.
süti beállítások módosítása