Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2412) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1644) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4909) nők (1301) playoff (1319) Titánok (1025) u18 (1063) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2224) vb (2382) videó (2120) Összes címke

OB1. 2011.03.18. Elődöntők

2011.03.18. 14:01: leonov

Miskolci JJSE - Sapa Fehérvár AV19 18.30.

Vasas HC - Dab.Docler 19.00.

A Fehérvár ma este döntőbe juthat 2011.03.18. 13:51 kerusz

295 komment

Címkék: ob 1 ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr162749676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jegib 2011.03.18. 16:32:42

tud vki jó minőségű sport 1 streamet?

zele 2011.03.18. 16:47:24

Győzni kell!

Hajrá Vasas HC!

leonov 2011.03.18. 16:59:13

A Szereda-Brassó meccs már meg is van.

1 drukker 2011.03.18. 18:05:33

A Maciknak most kell bizonyítani, hogy hazai pályán meg tudják ismételni a párharc első mérkőzésén mutatott jó játékukat. Remélem, hogy sokan biztatják a csapatokat és újra HOKI ünnep lesz Miskolcon.
Hajrá Magyar Hoki!

qwertzuiop05 2011.03.18. 18:37:57

Miskolcon elromlott a rolba, mert felszedett egy korongot...:o)

tiriakos 2011.03.18. 18:42:37

HSC-BRA 59' 2-3
"Túl sok játékos a jégen - mutatja az egyik vonalbíró, miközben a hazaiak a kapust mezőnyjátékosra cserélték. Hülye vagy! - üvöltik a nézők. Bíró Ottó ül ki, hátrányban a HSC."

Ez büntető lett-e volna nem?

qwertzuiop05 2011.03.18. 18:42:42

Állítólag.
A másik rolba dolgozik. Közönség tapsol.
Esemesben kaptam ezt.

qwertzuiop05 2011.03.18. 18:46:40

@tiriakos: 573 b) Ha a mérkőzés utolsó kettő percében és a
hosszabbítás alatt bármikor SZÁNDÉKOSAN
szabálytalanul cserélnek (túl sok játékos a jégen), a Játékvezetőnek az alábbi ítéletet kell hoznia a
vétlen csapat javára:
- Büntetőlövés (BL).

bravo_lima 2011.03.18. 18:50:09

Hali Mindenkinek!

Pörögnek a kiállítások...

bravo_lima 2011.03.18. 18:56:01

A fiatalok is pörögnek... Igeeeen!

Uteapu 2011.03.18. 18:58:58

Hajrá Macik! Hajrá DAB!

qwertzuiop05 2011.03.18. 18:59:57

Nem adjuk könnyen!!!
Mindent bele!!!!!!!!

Theutus 2011.03.18. 19:04:37

Szereda-Brassó hogy áll?

Rock me Amadeus 2011.03.18. 19:07:47

@Theutus: 2-3-ra nyert a Brassó. Meglepetés.

Hajrá Macik!

off: Bérlet érdekel?

bravo_lima 2011.03.18. 19:10:06

4 gól 15 perc alatt nem semmi.

1 drukker 2011.03.18. 19:20:22

A DAB már megint saját magát készül megverni.

Theutus 2011.03.18. 19:20:23

10 perc alatt 8 perc kiállításunk van, nagyon fasza...2-0 a Vasasnak

1 drukker 2011.03.18. 19:26:20

Talán élednek a DAB remények! 2:1
Kevesebb kiállítás a siker titka!

djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2011.03.18. 19:32:41

Urak, valaki tud egy linket mondani a mai Miskolc-Volánhoz? köszi előre is!

Theutus 2011.03.18. 19:46:48

2-3 a Volánnak, Jobb Dávid

-d(-_-)b- 2011.03.18. 19:48:21

@djsanyi: Az icehockey.hu -n mindig kint vannak a linkek jobb oldalon.

SportClub 2011.03.18. 20:05:20

@tiriakos: Az úgy volt, hogy az utolsó percben lekorcsolyázott a kapusunk, helyette pedig mezőnyjátékos jön be. Természetesen hatan vagyunk a jégen, errefel a vonalbíró befújja, hogy túl sokan voltunk a jégen. Na de ez ilyen, volt még pár érdekes ítélet. De ezt meg kellett volna nyerni, több, mint kétszer annyit lőttünk kapura, semmi szerencsénk nem volt. Nem baj, majd a következőt.

SportClub 2011.03.18. 20:09:11

@tiriakos: Az úgy volt, hogy az utolsó percben lekorcsolyázott a kapusunk, helyette pedig mezőnyjátékos jön be. Természetesen hatan vagyunk a jégen, errefel a vonalbíró befújja, hogy túl sokan voltunk a jégen. Na de ez ilyen, volt még pár érdekes ítélet. De ezt meg kellett volna nyerni, több, mint kétszer annyit lőttünk kapura, semmi szerencsénk nem volt. Nem baj, majd a következőt.

RiiiL 2011.03.18. 20:24:06

kedves Vasas drukker! mi a retkes faszért kell beledudálni az újvárosi szurkolásba? rohadt idegesítő tv-n keresztül is... (tudom van 1 újvárosi duda is, de ez máshonnan jön) remélem ha hazaértél olvasod...

Gooolem900 2011.03.18. 20:29:43

Sofi mesterhármas :)

Theutus 2011.03.18. 20:34:44

@RiiiL:nemtom, nekem nem a dudával van a problémám:(

Lazlee 2011.03.18. 20:35:55

@Gooolem900: sőt Gordie Howe hattrick :D

RiiiL 2011.03.18. 20:36:43

@Theutus: valamiért úgy játszunk kiegyenlített felállásban is mintha emberhátrányban lennénk... de ezeket a távoli lövéseket el kéne felejteni mert 20 lövésből ha 1 bemegy...

Spigott 2011.03.18. 20:38:12

@RiiiL: Kilátástalan az egész játék. Elvileg a hibák lecsökkentésén volt a hangsúly nem a gyarapításán. Amit hátul csinálunk az 0

Theutus 2011.03.18. 20:40:04

gyenge reménysugár, Magó:)

Theutus 2011.03.18. 20:40:43

@Spigott: ráadásul a nulla védekezés mellett elképzelés nélküli támadójáték

RiiiL 2011.03.18. 20:46:33

@Spigott , @Theutus: hát sajnos kénytelen vagyok egyetérteni veletek :( jó lett volna döntőzni de ilyen játékkal ez Fehérvár ellen is kevés lenne...

Theutus 2011.03.18. 20:47:56

@RiiiL: a döntő még nem veszett el, van még ezen kívül 2 meccs...

RiiiL 2011.03.18. 20:49:04

@Theutus: itthon lehet nyerünk, de az 5. meccsre nem sok esélyt látok (bár bízok benne, hogy nyerünk majd a mindent eldöntő meccsen)...

Theutus 2011.03.18. 20:51:19

@RiiiL: ha lesz ötödik meccs azt behúzzuk sztem, 3 nap/3meccs nem kedvezne a Vasas fizikumának

Theutus 2011.03.18. 20:51:58

@RiiiL: és még ezt sem vesztettük el...

1 drukker 2011.03.18. 20:52:32

Igazolódott a papír forma a Volán továbbjutásával. Gratula a Maciknak az egész évi szereplésért. Remélem a vereség ellenére jó hangulat volt. Az első harmad jó lehetett, gondolom jó hangulatban telt. A második harmad felénél fáradhatott el a miskolci gárda és onnantól kezdve...

Gratula a Volánnak. Gratula Sofinak a 3 ütött gólhoz.

Theutus 2011.03.18. 20:52:52

ehh...teljesen reménytelen az előnyös játékunk:(

RiiiL 2011.03.18. 20:53:13

@Theutus: ha 3 ember ellen nem tudunk gólt lőni akkor nem várok sokat a továbbiakban sem ezzel a meccsel kapcsolatban... de reménykedek azért titkon, de én márcsak ilyen pesszimista vagyok! :)

Lazlee 2011.03.18. 20:56:39

@qwertzuiop05: bakter, beégtem, de úgy emlékeztem elég a 2 perc is :D

RiiiL 2011.03.18. 21:02:37

ez a finn nyomi mekkora idióta! Utálom!!

Theutus 2011.03.18. 21:05:23

@RiiiL: a finn elérte amit akart...

1 drukker 2011.03.18. 21:05:46

Ez a tempó ideális a Vasasnak. A DAB-nak ritmust (nagyobb iramot) kellene váltani, felgyorsítani a játékot, ha a holnapra gondolunk. A kifárasztáshoz az kellene.

Theutus 2011.03.18. 21:06:50

@1 drukker: csak iramot menni kurva fegyelmezetlen játékkal sok hátránnyal nehéz...

RiiiL 2011.03.18. 21:06:58

@Theutus: de ha verekedni akar akkor takarodjon el boxolni!

RiiiL 2011.03.18. 21:09:33

Fodor Szabina te szardarab!!!

Theutus 2011.03.18. 21:09:52

rohadtul buták voltunk, hogy a Vasas ellen nem kértünk külföldi bírókat, Országh mellett nem lehetne színészkedni...

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.03.18. 21:10:29

azért kíváncsi vagyok, ha a vasas döntős lesz, lebontják a válogatottat is?

RiiiL 2011.03.18. 21:11:33

@durex26: persze, nekik nem számít semmi. sok nyomorék van ott aki pályát tévesztett... aki verekedni akar illetve a másiknak akar ártani az takarodjon valami küzdősportot űzni ...

Lazlee 2011.03.18. 21:14:32

@RiiiL: elég szomorú, hogy se Sz. Fodort nem fegyelmeztük meg, se Sevit nem fogtuk le.

RiiiL 2011.03.18. 21:16:09

@Lazlee: Sevelanak igaza volt... a helyében én is szétvertem volna szabina fejét. ettől függetlenül el sem tudjuk mi szurkolók képzelni meddig feszülnek ott az idegek...

Theutus 2011.03.18. 21:20:55

@RiiiL: valamelyik bekknek kellett volna Szabinát legyalulni azonnal, nem Sevelara hagyni a dolgot

Theutus 2011.03.18. 21:23:15

minden mellett sajnos megérdemelten nyert a Vasas ma
ha nem megyünk egész meccsen, nem a saját játékunkkal foglalkozunk, akkor nem is nyerhetünk ellenük

Lazlee 2011.03.18. 21:23:31

hát ez egy igen gyenge meccs volt. se a két csapat, se a bajnokság hírverésének nem volt jó.
ja és sírnivaló gólok.

Theutus 2011.03.18. 21:24:57

@Lazlee: a kedvenc riportered szerint élvezetes és jó meccs volt:P

Theutus 2011.03.18. 21:28:42

Hüfi szerint, ha jól fúj a bíró nincs probléma:P
beszarás

bandog 2011.03.18. 21:29:02

Valaki szólhatna ennek a gyök2 szípkernek is,hogy nem kell magyar csatornán angolszász stilusban á-val beszélni.(Pávuk,MekSvájn)Hánynom kell tőle.
Szabináról csak annyit,hogy teljes leképezését bemutatta a Vasanak ezzel az utolsó akcióval.

1 drukker 2011.03.18. 21:29:12

A Vasas játék stílusa érvényesült a meccsen. A DAB fegyelmezetlensége és a széttördelt játék is a Vasasnak kedvezett. DAB-nak a folyamatos nagyobb iramú játék kedvezne, lenne jobb. Újvárosban egalizálni kell és az utolsó mérkőzésen meg bár mi lehet.

2011.03.18. 21:29:45

Nem előre hanem hátra lépett a Dunaújváros tavalyhoz képest. Edző váltás kell a jövő évi fordulathoz!

moszkvicssluszkulcs 2011.03.18. 21:30:11

A vereség ellenére is hokiünnep volt ma Miskolcon!

Uteapu 2011.03.18. 21:30:49

@Theutus: Legalább őszinte volt.:))

Vicuska013 2011.03.18. 21:32:00

@Theutus: Nem is, Hüfi szerint "a játékvezetők nagyon jól kézben tudták tartani a meccset"...

bandog 2011.03.18. 21:32:14

A Miskolc előtt megemelem kalapom,a becsületes,tiszta szív játékért.
Gratula a tisztes helytállásért.

Theutus 2011.03.18. 21:35:56

@1 drukker: teljes mértékben igazad van, csak akkor van esélyünk, ha iramot megyünk, kizárólag a játékkal foglalkozunk
ha tudunk játszani, akkor jobbak vagyunk náluk
a kérdés az, hogy sikerül-e megvalósítani mindezt legalább 50 percen keresztül
kicsit szkeptikus vagyok, mert a hazai bírók érdekes felfogásban vezetnek és sok a felesleges kiállítás
oké, tudom a játékos legyen annyira profi és fegyelmezett, hogy 10 perc alatt levegye, hogy mit lehet a meccsen csinálni
fejben idén valami nagyon nem működik a csapatnál, taktikailag nem vagyunk sehol sem sajnos:(

Theutus 2011.03.18. 21:39:02

@Vicuska013: nem a bírókon ment el a meccs, mert sok felesleges kiállítást csináltunk (igaz a Vasas is, a nagy különbség az, hogy mindig utánunk kapták a hátrányokat)
azonban, ha a bíró keveset enged, nem szabad feleslegesen odaütögetni pl támadó harmadban nulla szituációban
az emberelőnyös játékunk inkább szenvedés volt, a kettős előny kihagyása nem a bírón múlik
a védekezésünk teljesen szar volt és támadásban sem mutattunk sok ötletet, csak a korongot lődözgettük be rendületlenül
így nehéz nyerni

OliBLOOD 2011.03.18. 21:40:08

Ilyen nem volt mióta meccsre járok. Eljöttem a 2. harmad után, mert nem voltam kíváncsi az előadásra. Sajnos forgatókönyv szerint zajlott és nem jégkorong volt. A hazai játékvezetés szégyene, hogy két vonalbíró vezet egy ilyen meccset, akiket a Vasas rutinos játékosai a kezükben tartanak, úgy etetik őket ahogy akarják. Kíváncsi lennék Beck értékelésére. Az pedig a világ vicce, hogy Gebei azért nem vezethet, mert a Vasas letiltotta elfogultság miatt.

bandog 2011.03.18. 21:40:31

@Theutus: Nos,igen.
Játszanánk,ha hagynának.Elkezdtük az észjátékot,rögtön jött is az első 2 perc,meg Martz és a többiek időhúzó,ritmuskizökkentő játékai.
Ha ezen áttudnánk a bírókat is ideértve lépni,semmi gondunk nem lenne.

gogosz 2011.03.18. 21:40:57

Ha a két csapat közül a továbbjutó ennyit fog játszani a Volán ellen, akkor ott mészárlás lesz.

OliBLOOD 2011.03.18. 21:42:35

@Theutus: A szövetség csak a döntőre engedélyezett külföldi bírót. Az elődöntőre pedig vonalbírókat küld vezetni.

moszkvicssluszkulcs 2011.03.18. 21:44:11

Miskolc, 1000 néző. Ismét tudtunk gólokat lőni, ismét tudtunk vezetni a Volán ellen és ismét győzött a jobbik csapat. Becsülettel mentünk, ennyire volt elég, asszem indent megtettünk amit tudtuk. A végén folyt a pezsgő a jégen, kiosztották a szurkolói díjakat(Bartzen, Sijka, Gyenes),ment az erekjegyüjtés(botok, mezek) a Volán is kapott egy rakat sör hazafelé menetre, a két csapat együtt tapsolta a hazai és fehérvári szurkolókat. Ja és zúgott az:EZ MISKOLC!!!!

Lazlee 2011.03.18. 21:44:19

a mérkőzés első felében sztem hibátlan volt a játékvezetés. aztán annyira nem...
de megint (főleg) nem azon múlt.

bandog 2011.03.18. 21:46:35

Meg kell kérdezni az egyik fiatal vasas bekket,hogy a mai meccset vezető bírók közül melyikkel szoktak együtt bulizni. :)

1 drukker 2011.03.18. 21:47:13

@Theutus: Nagyrészt egyet értek veled, de szerintem nem biztos, hogy a taktika hibás. Addig amíg a felesleges kiállítás túl sok, nincs csapat fegyelem addig a kidolgozott taktika megvalósíthatatlan. Az eredmény után futni meg kockázatos és növeli a hibázás lehetőségét. A DAB-nál szerintem a fejekben kell rendet rakni. Már fel kellene ismerni, hogy a Vasas oly módon sikeresebb, hogy az elején fegyelmezettebbek és utána széttördelik a játékot (rutinosan). A felgyorsított tiszta játékkal verhető a Vasas.

Vicuska013 2011.03.18. 21:47:38

@Theutus: Ezek tények, tényleg nem a bírókkal kell foglalkozni, de azért ez a kijelentés Te is beláthatod, hogy nem fedte teljesen a valóságot.

Persze a hoki olyan játék, hogy gólra játszák, és aki többet üt az fog nyerni, csak tudod elég érdekesnek tűnik, hogy kápmegyeren valahogy mindig van verekedés, mindig van 8 tonna kiállítás, és a meccs elején szinte a harmad 3/4-ét hátrányban játszuk???

bandog 2011.03.18. 21:48:27

Minden összeesküvéselméletet félretéve,nem a bírókon ment el a mai meccs.

Vicuska013 2011.03.18. 21:49:24

@OliBLOOD: Erre én azt mondom, hogy Gebei, akkor a Volánnak se fújjon, mert ott is volt "érdekelt", ugyanis játszott náluk is. Sőt, ha nekik (Gebei, Babic) újvárosi érdekeltségűek, és azért nem fújhatnak DAB mecset, akkor pesti bíró se vezethessen se Vasas, se UTE, se Fradi meccset. Én ezen a véleményen vagyok!

Vicuska013 2011.03.18. 21:51:43

@1 drukker: számomra nem szimpatikus a Vasasnak az a "taktikája", hogy miután megszerzik a vezetést, elkezdenek "antihokit" játszani, lásd: provokálnak, elütögetik tilosra, stb...

Tény, hogy beválik a taktika, de nem szimpi...

1 drukker 2011.03.18. 21:57:58

@Vicuska013: Nekem sem tetszik az "antihoki". Elveszi a játék minden élvezhető elemét. Az a jó meccs ahol elrepül az idő és azon csodálkozol, hogy már vége a harmadnak. A játékvezetés meg akkor jó ha észrevehetetlen és csak kisegíti a jó iramú jó játékot. (nálunk ez a ritka)

Enzo Molinari 2011.03.18. 21:59:17

Nem a bírókon ment el a meccs. A vasas még ha nem is szépen de taktikusan, okosan játszott, a dab meg sokszor ötlettelenül, bután. Unalmas már ez a bírózás, korcsolyázni, játszani és gólokat ütni kéne.

Vicuska013 2011.03.18. 22:02:27

@Enzo Molinari: akkor megmondom még egyszer, hogy nehéz úgy taktikusan játszani, hogy a meccs nagy részét a büntető padon töltjük sokszor abban az esetben is, ha nem jogos a kiállítás.

Számomra az is elég érdekes,hogy Fodor úgy ütközte le Sevelát, hogy behajolt közel a jéghez, olyan térdmagasság felé, történetesen a sérült térde felé. A helyszínen nem biztos, hogy ez látszott, de a tv-ben elég sokszor visszalassították...

Miskolcifan 2011.03.18. 22:02:49

Amíg volt szufla jól mentünk ma is,aztán a 32-dik perc körül varázsütésre ment ki az erő mindenki lábából,na de hatvanvalahány meccs után nem is csoda.A gólarány sztem kicsit túlzó,Budainak finoman fogalmazva se élete meccse volt ez illetve kb. öt 1000%-os ziccert bohóckodtunk el...Összegezve érzésem szerint jól helytálltunk a 2 hazai meccsen,mindenki megtapasztalhatta,hogy hova kellene fejlődni.

Uteapu 2011.03.18. 22:03:33

@Vicuska013: Erre mondják, hogy célhoki. Kevés embernek szimpatikusak de ez őket a legkevésbé sem érdekli.
Szerintem Gebeit nem az "érdekeltségei miatt nem akarják. Tudják, hogy őt már nem lehet csak úgy rángatni mint a fregolit, ő már ezt nem engedheti és nem is engedi meg magának.

1 drukker 2011.03.18. 22:03:47

@Enzo Molinari: Másban keresni a hibát mindig könnyebb, mint magunkba mélyedni és belátni a vereség valódi okát. Igazad van!

Skandinávia-mánia 2011.03.18. 22:05:42

@moszkvicssluszkulcs: Ez nagyon jól hangzik!
Én csak azt bánom, hogy nem tapsolhattam meg a Miskolcot Fehérváron! Respect, és előre a megkezdett úton!

Vicuska013 2011.03.18. 22:06:12

@Enzo Molinari: ideírom neked az előző hozzászlásomat, hogy lásd mit írtam, meg néhányat, ahol mindannyian azt írjuk, hogy nem a bírókon ment el a meccs pl.

Vicuska013 2011.03.18. 21:47:38
@Theutus: Ezek tények, tényleg nem a bírókkal kell foglalkozni, de azért ez a kijelentés Te is beláthatod, hogy nem fedte teljesen a valóságot.

Theutus 2011.03.18. 21:39:02
@Vicuska013: nem a bírókon ment el a meccs, mert sok felesleges kiállítást csináltunk (igaz a Vasas is, a nagy különbség az, hogy mindig utánunk kapták a hátrányokat)

De azt lásd be te is, hogy érdekes szituáció az, hogy 2 vonalbírói minősítésű spori fúj egy fontos és általában eléggé balhés meccs van eközött a 2 csapat között.

OliBLOOD 2011.03.18. 22:07:27

@1 drukker: Csíkszereda elleni MOL döntő meccseken miért nem foglalkozott senki a bírókkal?

Vicuska013 2011.03.18. 22:08:00

@Uteapu: Ott a pont, és nem én mondtam ki! De erre próbáltam célozni, látom Te megértetted a mondanivalóm lényegét XD

Vicuska013 2011.03.18. 22:09:21

@OliBLOOD: Ez nagyon fogós kérdés... XD

Nem is értem miért nem panaszkodott senki, sőt a Magyar Kupán fújó bírókra sem olvastam sok panaszt...

veghist 2011.03.18. 22:10:18

Persze, a bíró. Meg összeesküvés. Meg nem beszélve a jégminőségről. Meg hideg volt a buszon is. Meg megcserélték a hazai és a vendégszektort. Meg biztos román kémek.
Persze nem is beszélve a Vasas antihokijáról ami pofátlanul arról szól, hogy ők üssék a gólokat.
Szemetek, be kéne tiltani az egész csapatot

Vicuska013 2011.03.18. 22:11:32

@veghist: Jól látod a szituációt, ez nagyon jó ötlet lenne...

gogosz 2011.03.18. 22:14:59

@Enzo Molinari: "Unalmas már ez a bírózás, korcsolyázni, játszani és gólokat ütni kéne."
Igazad van! Sajnos ez a jelenség megfigyelhető a Volánnál is az Ebelben. Magyar betegség? Vagy csak Fejér megyei? :)

1 drukker 2011.03.18. 22:15:25

@OliBLOOD: A "tekintélyt" cselekedeteinkkel vívjuk ki (a magyar játékvezetők között ez keveseknek adatik meg) az ismeretlent meg élből tiszteljük amíg el nem játsza a tiszteletét.

a. Bárd 2011.03.18. 22:15:45

Nem olvastam el még a hozzászólásokat, de a mai nap nem nagyon fért kétség a Vasas győzelméhez, jobbak voltak ma. Felesleges ezt bármire is fogni, majd másfél perc kettős előnyben nem is lőttünk kapura.

Holnap otthon egyenlítünk, aztán vasárnap mehetünk vissza Kápmegyerre ünnepelni :)

Vicuska013 2011.03.18. 22:16:35

@1 drukker: Ebben teljesen igazat adok neked!!!

gogosz 2011.03.18. 22:17:18

@a. Bárd: Teljes mértékben egyetértek!

Vicuska013 2011.03.18. 22:18:38

@a. Bárd: akkor csak annyit mondok neked, hogy nem tudom már komolyan venni az OB 1-es bajnokságot, ha 2 vonalbíró vezetheti azt a meccset, ami mindig húzós, és általában balhés szokott lenni...
Akkor holnap talizunk a csarnokban???

Uteapu 2011.03.18. 22:19:31

Lehet, hogy nincs igazam de olybá tűnik,mintha J.P. és a DAB elérte volna a szerelmi házasságok aranylakodalmát.Megvan a szeretet, béke van csak már nem tudnak újat mutatni egymásnak.

Vicuska013 2011.03.18. 22:19:41

@a. Bárd: Az utolsó mondatodra pedig ÁMEN...

Viszont, ha Ákos megint vészmadárkodik, akkor tényleg jön a bőr bevagdosása, és sózása, majd a máglyázás XD

veghist 2011.03.18. 22:20:30

Egyébként én jól szórakoztam, bárki bármit mond, attól függetlenül, hogy nyertünk :-)
Most megnézem tévében is, mert volt pár kiállítás, amit nem értettem, mindkét oldalon. Van véleményem, de nem mondok semmit, amíg lassítva nem látom.

a. Bárd 2011.03.18. 22:22:49

@Vicuska013: Hogy ne találkoznánk...

Viszem a csipet-csapatot is, megérdemlik, jól szurkoltak ma :)

Már kiürült a csarnok, de még mindig ott ugráltak huszadmagukkal és énekeltek :)

Vicuska013 2011.03.18. 22:23:16

Azt nem tudja valaki, hogy hol lehet szólni a kommentátoroknak, hogy Pavuk Attila, nem Pávuk, Kurt nem mekszvájn, valamint Tyler nem metkelf (fonetikusan írtam), azari nem Ázári, a DAB pedig nem DÁB!!!

Vicuska013 2011.03.18. 22:24:44

@a. Bárd: A sötétben??? Ha szépen nem hát hangosan???

Egyébként a sport tv kimutatta hovatartozását, 1, azaz egy alkalommal láttam a mi táborunkat, előttük a vasas zászlóval...

Uteapu 2011.03.18. 22:26:45

@Vicuska013: Minek. Öreg fát már nem érdemes átültetni.Na meg ha fordított az eredmény ez lett volna a legkevesebb.:))

Vicuska013 2011.03.18. 22:26:47

@Vicuska013: Azari nevét véletlen "nemecsekernősen" kis kezdőbetűvel írtam, meg a többiekét is, szánom-bánom bűnömet....

Vicuska013 2011.03.18. 22:29:07

@Uteapu: Nekem sajnos fordított eredmény esetén is idegesítőek ezek a dolgok, de ez a legkevesebb bajom velük. Én elvárnám egy kommentátortól, aki nem mellesleg profinak érzi magát, vagy annak tartja, hogy ha nem tudja, akkor megnézze, ne adj' isten megkérdezné valakitől, esetleg magától a játékostól, hogy "ugyan hogy kell ejteni ezeket a neveket?"

veghist 2011.03.18. 22:29:26

@Vicuska013: Mivel arról az oldalról kameráztak, mégis mit vártál?
Természetesen ez is azért van mert még a sport TV is utál benneteket.

Vicuska013 2011.03.18. 22:32:27

@veghist: Akkor elmondom tudatlan barátom, hogy a Sport Tv, általában 4, de lehet, hogy 5 kamerával veszi a meccset...

Szerinted a kapu mögötti kamera is azon az oldalon volt, ahol mi álltunk???

297 2011.03.18. 22:39:13

Nyilvánvaló volt, hogy megint a bíró "fog tehetni róla." :-)

Már az első harmadban, a második jogos kétperc után ment a bírók anyázása a szurkolók részéről.

moszkvicssluszkulcs 2011.03.18. 22:44:40

Bob Dever: - A mérkőzést jól kezdtük, de apránként fölénk kerekedett a Volán, és a nagyobb tudás döntött. Ugyanakkor nagyon büszke vagyok az egész csapatra, hogy egy olyan szezont produkált, amelyet így ünnepeltek a szurkolók. Nagyon jó volt látni, hogy ekkora örömöt szereztünk ennek a fantasztikus nézőseregnek. Szeretném megköszönni minden játékosnak, hogy ilyen kitűnő partnerek voltak a munkában. Mayer Péter remek kolléga és edzőtárs volt, segítsége nélkülözhetetlen volt. Kiemelten köszönöm Egri Istvánnak, hogy ide hozott, bízott bennem és megadta a lehetőséget, hogy először dolgozhassak vezetőedzőként. És persze az elképesztő szurkolóinkat is meg kell említenem, akik olyan támogatást adtak itthon és idegenben is, amely szinte repítette a csapatot. Bízom benne, hogy a támogatók még inkább az egyesület mellé állnak, és jövőre még sikeresebb szezonunk lehet. Mert nem tagadom, szeretnék visszajönni és folytatni a munkát, hogy még magasabb szintre emelhessük a miskolci hokit.

Kevin Primeau: - Látszólag könnyű győzelem volt, de valójában kemény küzdelem. Sokat számított, hogy mi négy sorral játszottunk végig, míg a miskolci első két sor a végére elfáradt. Örülök a győzelemnek, és készülünk a döntőre.

veghist 2011.03.18. 22:45:40

@Vicuska013: Szerinted, okos barátnőm, a kapu mögötti kamerának a szurkolókat kéne vennie?

budapestijeti 2011.03.18. 22:46:42

Vasas-Dab... Eléggé gyenguska kis meccs volt, a bíró urak szana-szét fújták, leírtátok, szent igaz! Az elején gyorsan mindent megadtak, utána már csak ahhoz alkalmazkodtak, teljesen eszement módon...Kompenzálás is megvolt rendesen, meg hosszú tárgyalások jv-játékos játékos-játékos jv-edző, és jv-jv relációban... nevetséges lett volna, ha nem lett volna sírni való!
Vasast verni csak tempóval lehetne, de ez gyakorlatilag elvérzett a kiállításokon, ami széttördelte a meccse. Meg testjáték nélkül, amiben mondhatni termetileg is felülmúlhatatlanok. Igazi hátvéd lövés talán nem is volt a Bikák részéről, csak ilyen csuklóból tolás, emberelőnyös játék gáz, kettősbe talán egyszer álltak fel rendesen... Elfelejtették azt a kombinatív játékot, amivel mindenkit levertek, indítás semmi, centerjáték nem is volt (testi fölény miatt elsősorban), de úgy általában is elég enerváltak voltak a srácok, becsületükre mentek végig! :(
Vasas, mint a nehézlovasság, mentek, ütköztek, centerezés, lövés, darálás. Biztosan hozták, de a kapustámadást nem kellett volna, arra ott van Maki. Az mindent megbeszél mindenkivel, értékel, elemez, mondjuk gondolom finnül...csak néz rá mindenki! Nem egyszerű figura!:)
Holnap egy esélye van a DAB-nak, lerohanás az első perctől, és nem hagyni pihenni a "véneket"!:D
Maciknak még egy gratula a tisztes helytálláshoz, jó pihenést a csapatnak, válogatottaknak meg jó felkészülést!

Vicuska013 2011.03.18. 22:49:32

@veghist: Ha a cserepadot tudja venni 1 kamera,, akkor néha esetleg a vendég szurkolótáborból is tudna mutatni, nem csak a hazaiból... Lehet nektek nem olyan fontos, mert mindig tudjátok, hogy ki az a 10 ember, aki ott van a meccseken, de engem speciel érdekelne a saját szurkolótáborom...

Valamint tök jól mutat a tv-ben, hogy mutatják a hazai üresen tátongó sorokat, d ezen nem kívánok lovagolni, vannak sokkal komolyabb gondjaim is...

Miskolcifan 2011.03.18. 22:49:37

@moszkvicssluszkulcs: Én is nagyon örülnék neki,ha Dever folytatná.Abban is bízom,hogy a csapatot nagyjából sikerül együtt tartani és akkor jövőre pl. minden téren előreléphetünk egyet :)

Uteapu 2011.03.18. 22:50:42

@moszkvicssluszkulcs: Megérdemlitek a gratulációt Ti is és a Csapat is! Remélem vette a TV mert jó lenne látni!

Vicuska013 2011.03.18. 22:52:02

Gratula a Miskolcnak, szép volt a 3 meccs alatti teljesítményük!!!

Vicuska013 2011.03.18. 22:53:43

@Vicuska013: Na meg persze az egész szezonjuk. Első profi szezonjukban nagyon szép eredményeket értek el! Nem lehet okuk panaszra!

Theutus 2011.03.18. 22:54:10

@297: valamit erősen félreérthettél...

Vicuska013 2011.03.18. 22:56:12

@Theutus: Elég sokan félreértik mai, pedig tényleg mindenki azt mondja, hogy nem a bírókon ment el, csak furcsán értelmezték a szabályokat, és számunkra gyenguska volt a teljesítményük.

De kb. 1 órája ezt mondjuk...

veghist 2011.03.18. 22:57:59

@budapestijeti: Én kevesellettem az ütközést személy szerint. És az is tény, hogy a bírók nem tolerálták még a szabályos ütközéseket sem...

veghist 2011.03.18. 23:00:08

@Vicuska013: Ahha. Csak tudod a cserepadok pont szemben vannak a kamerákkal. Valószínűleg pont ezért cserélték meg a vendég és a hazai oldalt....
Szóval az oldalsó kamerák csak a hazai tábort és a cserepadot tudják adni arról az oldalról.

Vicuska013 2011.03.18. 23:00:42

@veghist: Ez egész szezonban "probléma" volt, 1-2 spori kivétel, aki nem díjazza rögtön 2 perccel a szabályos, szép ütközéseket!

Theutus 2011.03.18. 23:01:29

@veghist: a bírókkal csak annyi a bajom, hogy ez a punnyadt felfogásuk és a rengeteg duma engedése illetve azokban a hathatós részvételük inkább a Vasasnak fekszik
nem mondta senki, hogy a bírók csaltak
pusztán annyit, hogy nem ide valók
és újra utalnék Országh felfogására és mérkőzés vezetési stílusára

Vicuska013 2011.03.18. 23:02:59

@veghist: Tudomásom szerint a hazai szektor fölött szokott lenni a kameraállás... Ha pedig a vendégszektor fölött van, akkor nem tudja venni a cserepadokat, lévén a vendégszektor a cserepadok fölött van...

Vagy az én helyemlékezetem rossz...

Theutus 2011.03.18. 23:03:50

@veghist: őszintén pl Soós hogyan bíráskodott szerinted az előző két meccsen?
minden frankó volt?

qwertzuiop05 2011.03.18. 23:04:22

@Miskolcifan: Bartzen állítólag elköszönt.

kerusz 2011.03.18. 23:05:01

@OliBLOOD: A versenyszabályzat engedélyez csak a döntőre külföldi bírót...

budapestijeti 2011.03.18. 23:05:21

@veghist: Olyan igazi 10 alatt volt a meccsen,abból 2 kiállítás lett (1-1). Inkább olyan dulakodós-gyömöszölős kontaktok voltak. De ez a Vasas játéka, ebben aki legyőzi Őket, az meg is veri Őket!

Vicuska013 2011.03.18. 23:05:44

@Theutus: Sajnos sokszor tűrik el, hogy az is beszéljen hozzájuk, akivel alapesetben nem is kéne szóba állniuk, lásd: nincs sem "A", sem "C" betűjük, aki így megy oda azt azonnal el kellene küldeni, ha nem megy el, akkor 10 perc pofázásért...

Ez nálunk is előfordul, hogy odamennek, de most kövezzetek meg, a Vasasnál sajnos már állandó (tavaly egész évben nem volt senkinek semmilyen betűje, még a CSK-nak sem)

Theutus 2011.03.18. 23:05:48

@Vicuska013: ha mi ütöttük volna a gólokat, valszeg a mi szurkolóinkat mutatja a kamera
a Kupadöntőn mutatták eleget a dújvárosi szurkolókat
ezen nem nagyon érdemes lovagolni

budapestijeti 2011.03.18. 23:06:29

@qwertzuiop05: Az nagy kár lenne! ... és , ha van az a pénz? :D

moszkvicssluszkulcs 2011.03.18. 23:07:30

@qwertzuiop05: Én is ezt hallottam, a mezét sem adta oda senkinek, szeretné eltenni emlékbe.

Vicuska013 2011.03.18. 23:10:22

@Theutus: Ezen lovagol a fene, csak szerintem üresjáratokban lehetett volna mutatni néhány alkalommal minket is. Én pl. konkrétan kíváncsi lettem volna, hogy kik mentek fel, mert én ma nem tudtam elmenni, de azért a saját góljainknál mutathattak volna minket...

Egyébként egy csak egy egyszerű észrevétel volt.

De remélem vasárnap 2-szer annyian leszünk, mint a vasasosok... és MI FOGUNK ÜNNEPELNI!!!!!

zele 2011.03.18. 23:25:50

A mai mérkőzésen simán győztünk, simábban mint kedden, annak ellenére, hogy ma lőtt gólt a DAB. Már az elején érezni lehetett, hogy jobban akarunk, beszorítottuk ellenfelünket, amelyből meg is szereztük a vezetést. A második gól után már sima lehetett volna, de egy pattanóból szépített a DAB. A második harmadban esélye nem volt az Újvárosnak, ha lövünk még hármat, akkor egy szót sem szólhattak volna, hiszen ezek csak az 1000%-os ziccerek voltak. A harmadik elején még az öltözőben voltunk, így megint szépítettek, de ezt követően sem volt túl sok izgalom. A kettős előnyből jó szerével lövésük sem volt. Mi ekkor már inkább pihentünk holnapra, a végén még Sevela őrjöngése jelentett izgalmat, ami után megint megúszta a végleges fegyelmit.

Remélem holnap győzünk, és bejutunk a döntőbe.

veghist 2011.03.18. 23:28:16

@Vicuska013: Erre a meccsre meg lett cserélve valamiért.

CTZ78 2011.03.18. 23:28:46

@zele: Miért járt volna fegyelmi? ennyi erővel JászaiDíjasBertának is és Bal2Szabolcsnak is járt volna, és nem csak 2+2

veghist 2011.03.18. 23:31:30

@CTZ78: Na ezt majd jól megnézem a közvetítésben... de verekedni ma az Újváros akart volna nagyon...

CTZ78 2011.03.18. 23:32:16

@veghist: azért MikkaMakka is nagyon szeretett volna

zele 2011.03.18. 23:32:28

Az olvasott újvárosi hozzászólások és MacCallum nyilatkozata megerősítette bennem azt, hogy akármilyen teljesítményt nyújt a DAB, úgy a szurkolók és az edző mindig felmentik őket. Lehet, hogy ezért nem sikerül győzni az utóbbi időben. A fiúk tényleg elhiszik, hogy ők nagyon jók, csak a külső körülmények nem hagyják őket érvényesülni. Nagyon jó lenne néha magatokba is nézni, mert nem lehet az, hogy mindig a bírók, a Vasas, a körülmények, a világ stb.

A mai meccsen egyébként valóban szar volt a játékvezetés, de aki azt írja, hogy nekünk fújtak, az hazudik. Jellemző példa volt a mi kettős előnyünk, semmiért kaptuk a második kiállítást, majd kompenzálásként befújtak Kangyalnak egy semmi ütközést a másik oldalon.

zele 2011.03.18. 23:33:07

@CTZ78: A kesztyű nélküli bunyóért alapból az jár.

Theutus 2011.03.18. 23:36:42

@zele: akkor nem olvastál minden hozzászólást vagy legalábbis nagyon sokat nem:)
nem állította senki sem, hogy nem nyert megérdemelten a Vasas
a többség azt állította, hogy kifejezetten rosszul játszottunk
a bírók pedig tényleg nem voltak fényesek és ezt nem csak az újvárosi szurkolók mondották
akkor mi is van?

CTZ78 2011.03.18. 23:36:50

@zele: azért kapuskesztyüben bunyozni érdekes. Van róla információm nem kevés hogy milyen. Szerintem jobban járt így a fodor

budapestijeti 2011.03.18. 23:37:14

@CTZ78: Akkor már majdnem mindegy volt!Az, hogy pironkodott utána, az már nem változtatott azon, hogy erősen megtalálta Sevela mestert, aki a murugya hátvédek helyett maga vett elégtételt! :D Nem kapott érte semmit, ez azért meglepett...

zele 2011.03.18. 23:39:26

@CTZ78: A kapus ne bunyózzon, arra ott vannak a bekkek. Sevelával egyébként valami nem kerek, a lenti 3:4-es meccsen a bírót akarta megverni, ketten tudták csak lefogni. Mondjuk akkor is megúszta a véglegest.

CTZ78 2011.03.18. 23:40:19

@zele: miért ne bunyózhatna? nincs megtiltva, hogy nem bunyózhat. Lásd Johnson, DiPi, stb stb :)) Hát most ilyen is volt :)

budapestijeti 2011.03.18. 23:40:23

@CTZ78: Derék! Mondjuk érthető volt, hogy elszállt!

Vicuska013 2011.03.18. 23:40:31

@zele: Kb. 9 óra óta mindannyian azt írjuk, hogy nem a bírókon ment el a meccs, mert szarul játszottunk, viszont elég sokban befolyásolták a meccs történéseit a sporik...

Elmondom Petyó nem ledobta a kesztyűt, hanem az ütközéskor leesett róla ,a maszkkal együtt, ami csak mellékesen jegyzem meg, nem olyan könnyen leesős típus, mint egy játékos fejvédő...

zele 2011.03.18. 23:41:00

@Theutus: Az újvárosi hozzászólások nagy része felmentő, a tiéd speciel nem, ezt korrektnek is tartom.

Theutus 2011.03.18. 23:41:03

@budapestijeti: egyébként jobb volt így, mivel Szabinának pont az volt a célja, hogy valamelyik bekkünk kihagyja a holnapi meccset
azért lapított, mint szar a gazban
ettől függetlenül Pete-nek járt volna a kiállítás

budapestijeti 2011.03.18. 23:41:14

@zele: Mondjuk az megérdemelte volna! :DDD

Vicuska013 2011.03.18. 23:43:59

Én is elszállnék attól, amit az utóbbi időben eltűrt... pl. az, hogy MikkaMakka állandóan ott tobzódik előtte,miután lefújták, mert nála a korong, vagy a folyamatos odaütések, sisakon csattanó botok, az arcába korcsolyázások, hóval való beterítés, stb....

Theutus 2011.03.18. 23:44:27

@zele: a 3-4es meccsen nem Pete volt az egyetlen ember a csarnokban, aki szívesen benyomott volna párat Halacskának
mondom ezt annak ellenére, hogy azt a meccset sem kizárólag a bíráskodás miatt veszítettük el, hanem azért, mert elhittük, hogy megnyertük 1 harmad után
és azt is tudod, hogy Soós kolléga sem fújt túl jól az elmúlt két meccsen - mondhattam volna, hogy következetlenül és utána kompenzálósan, tehát szarul

budapestijeti 2011.03.18. 23:45:04

@Theutus: Megkapta ami jár, csak nem Ő ülte le, ezért voltam tévedésben!:)

zele 2011.03.18. 23:45:14

@Vicuska013: Pontosan ez a lényeg, nem befolyásolták, szarok voltak mindkét irányba, ehhez a meccs elején alkalmazkodni kellett volna. Nézd meg, Maki szinte egész meccsen kerülte a kontaktust, mert tudta, hogy ha rálehel valakire, akkor ki is küldik. Ezt nálatok sokan nem tudták megérteni, mellette meg nem játszottatok semmit. Holnap más meccs lesz, sokkal nehezebb lesz, mert a DAB-nak nem lesz vesztenivalója, de bízom benne, hogy már holnap továbbjutunk.

Theutus 2011.03.18. 23:45:46

és Halacska is csak azért nem állította ki, mert annyit tévedett a kárunkra, hogy nem merte
pedig ki kellett volna állítania

Vicuska013 2011.03.18. 23:46:33

@Theutus: Meg is kapta, 2+2+10-et kapott, ami teljesen jogos is volt neki, én a VF-et, vagy a VK-t nem tartottam volna jogosnak.

Ahogy én néztem az ütközést szándékos volt (nem volt a korong sem Petyó közelében, sem Szabina közelében)

zele 2011.03.18. 23:46:37

@Theutus: Egy szóval nem mondtam, hogy nem szarok, hidd el, mi is külföldi bírókat akartunk.

budapestijeti 2011.03.18. 23:47:29

@Vicuska013: Azért van a hátvéd, hogy ne tehesse! Kifejezetten ravasz róka, és elég nagy is... Nem könnyű feladat!:)

nazgul 2011.03.18. 23:47:46

@zele: Nem tudod Makinen miért ment az öltözőbe a vége előtt? Megsérült?

zele 2011.03.18. 23:49:11

@nazgul: Valami volt, mert a harmadik harmadban keveset volt a jégen már előtte is. Nem tudom mi van vele.

Vicuska013 2011.03.18. 23:50:29

@zele: Pont azzal befolyásolta a meccs történéseit, hogy következetlen volt, amit egyik oldalon megengedett, a másikon befújta. Ez oda-vissza dolog volt. Sajnos ez a nagy baj a magyar bírókkal, hogy nem tudod mire fognak fújni, néha egy teljesen szabályos ütközést, vagy bodicseket is befújnak.

Nehogy azt mond nekem, hogy Sós jól vezette az elmúlt 2 meccset, vagy, hogy ma ez a 2 bohóc (akik minősítés szerint, nem is vezetőbírók) jól vezették a meccset, ezt te sem hiszed el...

Theutus 2011.03.18. 23:50:38

@zele: én csak annyit állítottam és azt tartom is, hogy a hazai bírók felfogása - olvass vissza, nem írom le újra - sokkal jobban kedvez a Vasas játékának
és ezt továbbra is tartom
ami Mikkamakkát illeti abban tökéletesen igazad van, hogy önmagához képest feltűnően fegyelmezett volt - példát lehetett volna róla venni a mieinknek
ha a holnapi meccsen nektek megyünk és végigpörgetjük a meccset, akkor nyerni fogunk, ha felülünk a parasztságoknak, akkor rezegni fog a léc
mert te is tudod, hogy amint megszerezzük a vezetést a fél csapatotok provokálni fog, mint ahogy tette a második meccsen
és ha holnap nyerünk vasárnap már nekünk fog állni a zászló

Vicuska013 2011.03.18. 23:53:00

@budapestijeti: Igen, ezért vannak a bekkek, ez tényleg igaz...
De sokszor a bekkek fogják az emberüket, és MikkaMakka akkor is ott áll a kapus előtt, a sípszó után is, amit annyira nem értek, tán baj van a hallásával, és nem hallja a sípszót, vagy nem tudom. Szerintem teljesen felesleges ott állnia, mert sípszó után általában mindig buli van, de biztos van valami célja ezzel, még nem sikerült értelmes magyarázatot találnom rá...

zele 2011.03.18. 23:53:03

@Vicuska013: Olvass vissza, ha látsz egy olyan hozzászólást tőlem, ahol ezt írtam volna, akkor fejet hajtok előtted.

Theutus 2011.03.18. 23:53:35

a külföldi bíró nektek sztem sokkal rosszabb lenne
a Mol Ligában el lett cseszve a dolog, mert azóta Országh teljesítménye nálam a mérce - igaz nála nem is pofázhatna a fél csapatotok hosszú perceken keresztül túlütés után

rosi02 2011.03.18. 23:54:12

@zele: Már nem tudom tovább olvasni a hülyeségedet Ahhoz hogy is kell alkalmaszkodni hogy felütöd az ellen botját és kapsz egy testre ütést? Vagy ahoz hogy tök tapló módon elütnek? És akkor azt már nem is említem hogy nektek van kb 15 A és 5 C betűs játékosotok. Halasi meg egyszerűen egy fasz aki az alapvető szabályokkal sincs tisztába, hogy tovább mennyek elsőre meg sem tudta csinálni a szintidős korit!!!

Vicuska013 2011.03.18. 23:54:53

@zele: Nem írtad, de úgy kezdtem a mondatot, hogy "nehogy azt mondd nekem,..." ebben nincs benne, hogy mondtad... :P

zele 2011.03.18. 23:55:04

@Theutus: Meglátjuk, én bizakodó vagyok, az eleje nehéz lesz, de ha nem sikerül gyorsan gólt szereznetek, akkor holnap is nyerünk, elsősorban azért, mert mi vagyunk a jobb csapat. Ezt már sok meccsen bizonyítottuk ellenetek.

kerusz 2011.03.18. 23:55:16

@Vicuska013: Jaj, ne keress már ott is galád összeesküvést, ahol nincs... Amióta a Stars/Vasas az OB I-ben játszik, a kamerákkal szemben van a hazai szektor, és ha a vendégszurkolókat elkülönítik, akkor ők a kamerák alatt ülnek.

Theutus 2011.03.18. 23:55:57

a másik oldala meg az a dolognak, hogy a ti játékosaitok ezt tudják és meg is csinálják a cél érdekében
a mieink is tudják, hogy nem érdemes felvenni a stílust, de a legtöbbször mégis belemennek és olyankor ki is kapunk
szóval először a fejekben kellene rend

zele 2011.03.18. 23:56:23

@rosi02: Akkor ne olvasd okostojás.

Vicuska013 2011.03.18. 23:57:27

@kerusz: Nem keres senki összeesküvéseket, de ezt már leírtam. Mondtam egyszerűen jó lett volna látni a 10 vasas szurkolón kívül a másik csapat szurkolóit, nem csak arra az 1 percre, amire mutattak minket az egyik harmad végén.

budapestijeti 2011.03.18. 23:58:35

@Vicuska013: Engem bosszantana, az tuti! Kb. ennyi lehet az értelme. A finnek nem egy kapkodós népség, meg lehet, hogy már öreg is! :D

nazgul 2011.03.18. 23:58:36

@zele: Kicsit sok lenne a jóból, előbb Sabol most meg Makinen a mindig hűdetiszta sohasem alattomos DAB ellen :(

Theutus 2011.03.18. 23:59:05

@zele: Zele tavaly ugyanez volt a forgatókönyv ne feledd
a Mol alapszakaszban mi nyertünk többször, a középszakaszban ti
(aztán elveszítettétek a döntő párharcot)
összességében 3-1 nekünk az alapszakasz, a középszakaszban 3-0 nektek, a Kupát nyertük, itt meg 2-1 nektek
szóval sok mindent nem bizonyítottatok azzal kapcsolatban, hogy jobbak lennétek

Vicuska013 2011.03.18. 23:59:19

@Vicuska013: Szóval ha 1 percre tudták mutatni a 2 órás közvetítés alatt, akkor szívesen láttam volna őket, még 2×1 percre...

Ennyi nem több, de ezen már 1 órája túlléptünk!

zele 2011.03.19. 00:00:17

@Theutus: Ez a profizmus és a rutin, azt teszik meg, amit lehet. Ma nem lehetett semmit, így nagyon visszafogták magukat, Ti nem ezt tettétek. Egyébként ha megnézed nektek volt két durva szabálytalanságotok (pl. Szirányi Bence letarolásakor), amiért komoly büntetés lehetett volna, nem kaptátok meg, ennek lehet örülni.

zele 2011.03.19. 00:02:32

@nazgul: Ilyet ne is írj. :((

zele 2011.03.19. 00:03:33

@Theutus: Akkor úgy módosítom, hogy az utóbbi időszakban jobbak vagyunk. :)

Vicuska013 2011.03.19. 00:03:54

@budapestijeti: Igen, ilyesmi megoldásban gondolkodtam én is...

Párom tuti megtakarta volna már rég...

Ahogy néztem nem egy mai csirke (34 éves), biztos nem olyan fürge-ürge már, mint 20 évesen XD

zele 2011.03.19. 00:06:38

@Vicuska013: Meg lehet próbálni, de a mai meccsen csak hárman mertétek betámadni. :)

CTZ78 2011.03.19. 00:06:59

@Vicuska013: vagy az okostojás párod kapott volna :) azért MikkaMakka nem kicsi, és hát nem lenne egyszerű megtakarni.Még én is gondolkoznék rajta szerintem

Theutus 2011.03.19. 00:14:16

@zele: ezt sajnos el kell ismernem
vasárnapig viszont rácáfolhatunk erre is:), remélem meg is tesszük
idén valamiért több olyan meccs van, amikor játékban gyakorlatilag semmit nem nyújtunk abból amit tudunk
hajtunk, küzdünk, kaparunk becsülettel, de a belőtt korongokon kívül nincs szinte semmi, elveszett valamiért az ötlet és szellemesség a játékunkból, amire az ellen drukkerei tömören azt mondották volt, hogy szép hokit játszik a Dab

rosi02 2011.03.19. 00:17:01

@zele: Arra a lökésre gondolsz. Mert nem az a letarolás hanem amit a cicátok szokott művelni amiért más bajnokságban már rág éves eltiltásban lenne része.

Theutus 2011.03.19. 00:17:15

@zele: szerintem pusztán arról volt szó, hogy a bekkeknek eszükbe jutott, hogy a következő meccsen játszaniuk kell
és látták azt is, hogy Pete-nek semmi baja, így nem erőltették a dolgot
ha Pete nem kel fel, akkor valszeg elkenték volna a száját ezt te is tudod

veghist 2011.03.19. 00:18:50

@Vicuska013: Bocs, de azt mondtad, hogy egyértelműen elfogult volt a Sport TV és direkt nem mutatott Újvárosiakat....

Theutus 2011.03.19. 00:19:19

@rosi02:hátulról történt az a lökés és korong nem volt ott

zele 2011.03.19. 00:20:37

@Theutus: Szerintem ember legyen a talpán, aki Makit elveri, legyen az DAB-os, vagy bármely más magyar csapat játékosa.

csillagoség 2011.03.19. 00:21:40

Jó meccs volt időnként! Mind 2 csapatnál meg voltak a lehetőségek a emberelőnyös helyzeteknél! Makkinen-t hátulról jó erősen fellökték , azért ment le a jégről , mert meg sérülhetett én úgy gondlom ...

CTZ78 2011.03.19. 00:22:14

@zele: tudnék mondani, igaz már nincs a bajnokságban :))))

Theutus 2011.03.19. 00:24:02

@zele: én a Szabinás esetre gondoltam, azon nem nagyon van értelme filozofálni, hogy Makit ki tudja elverni, elvégre alapvetően hokimeccsről beszélgetünk és nem küzdősportról
amúgy még anno az anyjának kellett volna párszor szerintem:D

CTZ78 2011.03.19. 00:24:46

@Theutus: :)))) lehet hogy már akkor is ekkora volt, és az anyja nemmerte :D

Theutus 2011.03.19. 00:25:04

@zele: pl.Fisera nem volt rossz harcos és Vychodil sem az, esetleg Vargyas fénykorában

Theutus 2011.03.19. 00:25:53

@CTZ78: Balabanra emlékszel?:)

zele 2011.03.19. 00:26:07

@Theutus: Igen, egy még aktív Vargyas talán. :)

CTZ78 2011.03.19. 00:27:33

@zele: Jan is belegyalulná Makkát a jégbe. erre mérget vennék

zele 2011.03.19. 00:31:19

@CTZ78: Megnéznék egy igazi Maki boxot valakivel. :)

Theutus 2011.03.19. 00:32:58

@zele: egyébként Mikkamakkát valahol csípem, a helyes fiúval ellentétben ő nyíltan felvállalja a dolgait, ő meg csak hátulról sunyiban maszatol
és a múltkori meccsen pl tetszett az is, hogy Szabina csókokat dobált Corteznek:D

zele 2011.03.19. 00:34:26

@Theutus: Én is csípem, és az tény, hogy nem egy alattomos játékos. Genya, de nyíltan az. :)

Steel Bull 2011.03.19. 01:13:46

Nem rég lett vége a sport tv-n a vasas - DAB ismétlése addig haza is értem Pestről na de amin felkaptam a fejem. Hüffner szerint jól kézben tartották a bírók a meccset, meg hozzá szólásokban vasas tábor részéről azzal jönnek hogy a bírókkal foglalkozunk egyrészt döntően befolyásolták a meccset az elején minden szarért kiállítást dobáltak 2 ember előnyös gól meg is lett 2-0 a vasasnak a másik ez fizikálisan rendesen kivesz a lábakból. ugyanakkor rohadtul nem értem miért kell 2 hasonló kaliberű csapat küzdelmébe bíróknak beleszólni. Birok néha nézhetnének mondjuk EBEL meccset tanulni h pl egy rangadón mit fújunk be mit nem a másik hogy vasasnál azért mennek az ítéleteknél a nagy diskurzusok hogy a nyugdíjas csapat levegőhöz jusson érdekes felfogás de h a biroknak annyi tekintélye nincs h elzavarja a reklamálókat ez elég szembe tűnő.

Úgy hogy lehetne ezt hámozni de ameddig nem a játék dönt el meccseket hanem túl buzgó bírók addig elég csalóka a kép!

Vasasnak teljesüljön az álma bejut a döntőbe ott nem lesz miért reklamálni a volán elintézi jobban mint a Miskolcot vagy minket páholna el mert nem bírják majd szuflával, és érdekes lesz a döntő hangulata majd ha ez lesz régi volánosok esetleg alattomoskodnak a jelen volán játékosaival hát kapnak majd a közönségtől rendesen. Mert hiába itt Kiprusoff vagy más légiós igazolások a vasasnál bajnoki cím reményében(valljuk be jó témát adott a sajtónak ezzel Kangyal de realitása nulla) de védőik lassúak kivéve 1-2 fiatal pl Szirányi h volán támadók megforgatják őket simán szóval újabb volán trófea és nézőszám attól függ h Megyei rivális vagy a Vasassal játszik-e a volán Vasasra kevesebben lesznek vevők

Vincenzo90 2011.03.19. 01:31:30

Első harmadról lemaradtam, majd megnézem. A többit fölvettem, és megnéztem felvételről. Ott biztos nem voltak olyan bírói tévedések, amik az eredményt befolyásolták volna. Mondom ezt úgy, hogy a DABnak szurkoltam.

Beethoven 2011.03.19. 04:13:27

Nem olvastam vissza blogot. Még most értem haza. Miskolci meccsről vélemény: keddi meccshez képest sokkal egyszerűbb volt. Első harmadban mindkét csapat felvett egy ritmust, sokkal lassabbat,mint a saját játékuk (se Miskolc-se Fehérvár nem hozta a 100%-ot). Második harmadtól Fehérvár uralta inkább a meccset, de tényleg csak a kötelezőt hozta, nem erőltette túl magát. Miskolc sem. Macik utolsó percekben is csináltak helyzeteket, Volán is. Ha másban nem is, de a végeredményben ez tükröződik. Sajnos kevesebb néző volt kint, mint kedden, emiatt is lehetett hangulat kicsit visszafogottabb. Nekünk az utolsó két hét már csak örömhoki kellett,hogy legyen. Ez teljesítve is lett. Kedden túl is lett telesítve :) Macik játszottak már jobban is rosszabbul is, de a szezon végére ezzel a meccsel meg vagyok elégedve. Hát, még a keddivel. :) Maciszezon összességében szerintem sokkal sikeresebb volt, mint eddigiek. Volán játékát minősítik a volán szurkolók, arról nem szeretnék véleményt nyilvánítani (saját csapatomról tudnék negatívumot mondani, de más csapatról ezt most nem tenném). Köszönöm a Maci játékosoknak a szezont. Köszönöm a Maci szurkolóknak a szezont. Köszönöm most a Volán szurkolóknak, akik lejöttek és tudtunk jót beszélgetni az este. Benőnek külön köszönet a sálért. Köszönöm! Jövőre még jobb jéghokit Magyarországon!

zele 2011.03.19. 07:45:29

@Steel Bull: A Vasas nagy betű minden körülmények között, ez a kisbetűzés annyira szánalmas.

Más, ez a nézőszámozás érdekes a DAB részéről. Szerdán volt 450 néző Újvárosban, erre azért ne legyél olyan büszke.

Spigott 2011.03.19. 08:31:34

Sajnos a második harmad gyenge játékán ment el a meccs tegnap, ott olyan előnyt adtunk a semmi extrát nem nyújtó Vasasnak a hibáinkkal, amit már a harmadikban nem lehetett visszahozni, pedig ott a kangyalföldi legények már seggen vették a levegőt. Mikkamakka azt kapta, amit megérdemelt, remélem legközelebb még jobban odabaszunk neki, ha támadja a kapust. Fodort meg nem minősíteném, teljesen szándékosan, alattomos módon ment neki Petyónak, azt az egyet sajnáltam, hogy utána a helyén maradt a feje, mert ahogy volt pirosra kellett volna vele festeni a jeget. Senkiházi...
Ma új meccs, új remények, sajnos ugyanazok a játékvezetők...
A tegnapinál mindenképpen csak pontosabb játékkal lehetünk eredményesek, a védekezési hibákat meg le kell nullázni, mert a Vasas könyörtelenül kihasználja őket.

Spigott 2011.03.19. 08:41:15

Emellett persze gratulálok a Vasasnak, tegnap megérdemelten nyertek, de ma azért odabaszunk nekik, vasárnap meg továbbjutunk :)

kazoli 2011.03.19. 08:45:43

Azt hiszem egy nagyon jó szezonon vagyunk túl. Bartzen távozásának nem örülnék, s úgy emlékszem az ankéton mintha tett volna arra utalást, hogy szívesen maradna.
No mindegy. Tegnap megérdemelték az ünneplést. Kár, hogy augusztusig kell várni a következő meccsünkre.

eszel59 2011.03.19. 08:50:29

@moszkvicssluszkulcs: @qwertzuiop05:Konkrétan én kértem tőle a mezét a pályán a meccs után(nem azért,mert ez "a"Bartzen meze,hanem a 23-as szám miatt)amikor azt mondta,hogy elteszi emlékbe,mert nem játszik többet Európában...
Érdekes volt közelről látni,hogy ez a szép darab ,kondis,nagy küzdő játékos úgy sírt,mint egy kisgyerek,hiába kérdeztem,hogy mi a probléma,csak zokogott.Ebből is látszik,hogy mekkora lelke van,a marcona külső ellenére belül érző szív dobog!Sajnálom,hogy-többekkel együtt- távozik a Medve-családből,s nem marad nálunk.Köszönet nekik és az egész csapatnak a szezonban nyújtott teljesítményért,sok örömöt szereztek a miskolci hokibarátoknak!!!
A jövőre más csapatban szereplőknek sok sikert sportpályafutásukhoz, remélem nem felejtik el,hogy a Macik emlőin-is-nevelkedtek!

Uteapu 2011.03.19. 09:09:04

@zele: Szia! Látom korán keltél!
Nem tagadom, hogy ami eddig is látható volt, DAB szimpatizáns vagyok ebben a párharcban.Annak ellenére, hogy elismerem a Vasas teljesítményét de mint relatíve semleges, azt kell, hogy mondjam nem tetszik.Maga a játék.Akkor sem tetszene, ha az állás fordított lenne.És ez nem pusztán szimpátia kérdése.Ez a túlbiztosított és egyéb, ügyesen alkalmazott taktikus játék nálunk még, (egyenlőre) nyerő lehet.Főleg úgy, hogy egy ihletett állapotban védő kapus áll a ketrec előtt!(ez a hoki szempontjából nagyon jó!)A cél szentesíti az eszközt.Aki hokizott már, tudja, hogy az alapdolgok mellett, milyen meghatározó a jó értelembe vett "simlisség".Ez benne van és benne is kell, hogy legyen a játékban.Aki veszi a lapot, az veszi a lapot!
Most kell kihozni a legtöbbet, mert Titeket szorít az idő.Ha összejön a döntő,őszintén gratulálni fogok de szerintem ez a maximum amit így elérhettek..Amit eddig csináltatok azt el kell ismerni. Nem csak nekem!

budapestijeti 2011.03.19. 10:49:19

@eszel59: Ha elmenne, tartsatok Neki vmi k.jó búcsúztatót! Nagyon jó kis játékos, kár lenne érte... Hátha! :D
@Uteapu:Szerintem le se feküdt!Jól meg volt fázva, ha beszedte a torokfájós-köhögőset, akkor a levegőt is jegyre fogja venni...
Azt mondta 45 fok alatt megy Újvárosba!Nélküle be sem dobják... :DDD Jobbulást!

Uteapu 2011.03.19. 10:57:57

@budapestijeti: Először is jobbulást zelének!

Mivel az én májam is rendszeres "kezelés" alatt van: így már érthető ha nem látott mindent kristály tisztán!:))
(bocs zele)

bonsay 2011.03.19. 11:18:12

@Vicuska013:
Éjjel olvastam a rengetek marhaságot amiket írtál de már erőm nem volt reagálni.
Írsz mindenféle elméletről, betűket nem hordó játékosról,Újváros bikájáról /párod/aki szerintem még fingani sem merne a finn mellett! Egyet nem írtál pedig tény, ebben az évben jobbak vagyunk mint Ti! Tudom hogy ekkora hagyományokkal nehéz elviselni egy három éves csapat sikerét de nem a vasárnapi meccsről kéne beszélnetek amikor még a mai sincs meg!!!!!

OliBLOOD 2011.03.19. 11:26:28

@bonsay: Tényekkel ne vitatkozz.
Ebben az évben:
MOL: DAB 2. Vasas 4.
Kupa: DAB 1. Vasas 2.
OB1 még kérdéses, de bármi is lesz egész évet nézve sehogy se jön ki, hogy jobbak vagytok.

OliBLOOD 2011.03.19. 11:37:06

@kerusz: A mai bíróküldésnél ez szerepel: Krcelic (CRO)

Vicuska013 2011.03.19. 11:41:14

@OliBLOOD: Az az ellenőr nevénél van, vezetőbíró még nincs kiírva...

Vicuska013 2011.03.19. 11:42:04

@OliBLOOD: A Magyar Kupát kihagytad a felsorolásból!

Vicuska013 2011.03.19. 11:43:34

@Vicuska013: Bocs mégis ott van, csak nem olvastam elég figyelmesen...

OliBLOOD 2011.03.19. 11:43:38

@Vicuska013: Külföldi bírót ott szokták feltüntetni (lehet a honlapmotor így tudja megoldani).
Nem hagytam ki a kupát, ott van az :)

Theutus 2011.03.19. 11:49:48

@bonsay: ha neked az jelenti a "jobbak vagytok", hogy minden sorozatban mögöttünk végeztek, úgy állunk elébe:)

Vicuska013 2011.03.19. 11:50:09

@bonsay: Az, hogy néhány meccset megnyertetek velünk szemben még nem jelenti, hogy jobbak vagytok. Meg kell nézni az idei szezon eredményeit, ahogy Oliblood leírta, mert eddig azon kívül, hogy tényleg néhány meccset elvettetek tőlünk más babér nem nagyon termett nektek...

Mindemellett, ha elolvastad az összes hozzászólásomat, akkor látod, hogy megmondtam, hogy nem játszottunk jól!

Véleményem szerint, azért kapja meg az a 3 db játékos a betűt (GYK: 2 "A", és 1 "C"), mert őket bízza meg a csapat azzal, hogy az érdekükben kiálljon, nem azt a renitensen 4-5-6 embert, aki folyamatosan pofázik a bírónak, akinek nem is kéne szóba állni velük. Tény, hogy nálunk is van mikor odamegy valaki a sporihoz, de olyan kor 1-2 mondat után megjelenik a CSK, aki elküldi, és beszél helyette. Nem tudom nálunk mikor láttad, hogy egyszerre 4-6 ember reklamál nekik.

Te meg egyébként pedig tanulj meg rendesen írni...

Vicuska013 2011.03.19. 11:51:51

@Theutus: Savanyú neki a szőlő, mert náluk nem sok "hazai" játékos van, sőt, szinte összevásárolt az egész csapat. De jól jártak az idén ezzel a Kiprusoffal, ugyanis nem sok meccset játszhatott, mert úgy tudom lesérült...

Vicuska013 2011.03.19. 11:52:34

@OliBLOOD: igen néztem, hogy ott van a kupa is.

Úgy legyen, hogy kapunk horvát bírót, talán jobb is lenne...

kerusz 2011.03.19. 11:52:49

@OliBLOOD: Versenyszabályzat:
4.2 Játékvezetők
4.2.1 Játékvezetők kijelölése
1) A mérkőzések játékvezetőit az OB I döntőinek kivételével a Játékvezetői Egyesület küldi. Az OB I döntőjének résztvevői jogosultak a vezetőbíró nemzetiségének meghatározására, melyet az Elnökség hagy jóvá. A vonalbírókat ebben az esetben is a JE jelöli.

A játékvezetők jelölésével kapcsolatos kérdéseiddel szerintem a JE-hez kellene fordulnod, a fentieknek megfelelően a JE önállóan dönt ebben. Legjobb tudomásom szerint semmiféle szövetségi döntés nem született abban a kérdésben, hogy lehessen-e vagy sem külföldi bírókat kérni az elődöntőre. Megjegyzem még, hogy a Mol Liga és az OB I idei kiírása ellentmondásosan szabályozza a dolgot, ami nagyon nem szerencsés. A Mol Liga kiírás ugyanis ezt mondja:

"8. Játékvezetők:
A mérkőzések játékvezetőit a nemzeti szövetségek játékvezetői testülete jelöli a
Liga Játékvezetői Bizottsága Elnökének jóváhagyásával. A bajnokság teljes
időtartamában semleges /külföldi/ játékvezető vezethet mérkőzést, amennyiben
a felkérő csapat a felkért játékvezető(k) minden költségét fedezi."

Nagyon nem szerencsés, hogy így esett ez, de ez van. A Mol Liga VK-t a csapatok fogadták el, az MJSz Versenyszabályzatot az Elnökség, a hat OB I-es egyesületből ötnek ott ül a képviselője. Nehéz tehát látványosan a Szövetségre mutogatni, hogy ezek rontották el, mert ők is részesei mindennek.

Annyit tudok mondani Neked, hogy ha rajtam múlik, jövőre egyforma szabályok lesznek a Mol Ligában és az OB I-ben. Persze a csapatok képviselőinek így is, úgy is szavazniuk kell majd a szabályokról, meglátjuk, mit fogadnak el és mit nem.

bonsay 2011.03.19. 12:02:55

Mol-ban csak azért voltunk mögöttetek mert elődöntőben döntőben nem csatázhattunk.
De amit össze lehet hasonlítani, mi a Csíkszeredától négy túlórás meccsen maradtunk alul amíg Ti ha jól emlékszem elég simán kikaptatok.......

Theutus 2011.03.19. 12:04:29

@kerusz: én nem a szabályok különbözőségében látom a fő problémát, hanem a bíráskodás minőségében
ha a honi csíkosok döntő többsége elfogadhatóan fújna, senkit nem érdekelne, hogy mikor és hol lehet külföldi bírákat foglalkoztatni

OliBLOOD 2011.03.19. 12:05:46

@kerusz: Ebből nekem az derül ki, hogy a JE küldi a játékvezetőt, az nem, hogy ez nem lehet külföldi. Középszakaszban is vezetett külföldi (vonal)bíró. A csapatok a döntőben kérhetnek adott nemzetiségű bírót, ez tiszta.
De továbbra sem tudom felfogni, hogy a JE miért vonalbírókat küld elődöntőket vezetni. Lehet, hogy a hazaiakról már leiratkoztak és nem maradt elég vezetőbíró, de akkor erre szerintem az lenne a megoldás, hogy külföldit kérnek fel, nem pedig az, hogy lejjebb nyúlnak.

OliBLOOD 2011.03.19. 12:07:18

@bonsay: Azért nem csatáztunk, mert az alapszakaszban csak a 4. helyen végeztetek, míg mi a 2. helyen. Nem sorsolás volt, a teljesítmény alapján alakult ki a playoff. És amit össze lehet hasonlítani az az, hogy mi a 2. helyen végeztünk ti pedig a 4. helyen. A tények makacs dolgok.

foma 2011.03.19. 12:09:57

@zele: A Vasas mindig nagybetű,igazad van.Kiváncsi vagyok hogy jövőre,mikor talán Káposztásmegyeri Spartacus néven indul a csapat,akkor is ennyire nagy vezérszurkoló leszel e?

Vicuska013 2011.03.19. 12:11:11

@OliBLOOD: Csak tudod a külföldi bírók minden költségét a hazai csapatnak kell állni, és elég borsos költség lenne. De amennyiben ez kell ahhoz, hogy tiszta és sportszerű mérkőzéseket láthassunk, szerintem meg kellene játszani...

zele 2011.03.19. 12:11:59

@Uteapu: Köszi az elismerést, és el tudom fogadni, hogy a "célhoki" semleges néző számára nem annyira szimpatikus. Egy dologban viszont nem értek veled egyet, itt nem arról van szó, hogy ellenfelünk beszorít minket, csak nincs szerencséje, hanem szó szerint nem képes játszani. Azt a minimumot sem tudja hozni, ami legalább a szoros meccshez elég lenne. Teljesen indiszponáltan játszott a DAB eddig a szerdai lenti meccs kivételével (meg esetleg a 3:4-es meccs első harmadában) a középszakasz óta, és ez azt mutatja, hogy komoly erő áll vele szemben. Nagyjából azt látom amit már korábban is, mint ahogy a HSC ellen sem tudott semmit kitalálni a DAB a MOL döntőben, úgy ellenünk sem sikerült eddig (ami nem jelenti azt, hogy nem is fog) túllépni a saját árnyékukon.

Az idős játékosok pedig még mindig hozzák az OB-I szintjét (tegnap Sille oktatott), nem véletlen a kevés kapott gól (persze ebben kapusaink teljesítménye is benne van), én egyik meccsen sem éreztem, hogy erőnlétileg nem bírtuk volna bármelyik meccset is.

Vicuska013 2011.03.19. 12:12:01

@foma: Ezen már én is gondolkodtam, hogy 3 év alatt a 3. nevét viseli a kápmegyeri egyesület...

Theutus 2011.03.19. 12:15:18

@bonsay: szerintem fuss neki mégeccer és az akvárium léte kontra buzi-e vagy logikai levezetésnél hozz össze valami erősebb érvrendszeren alapulót:ikszdé

Theutus 2011.03.19. 12:18:39

@zele: örülök neki, hogy számotokra már lefutott dolog az elődöntő...
emlékezz rá, tavaly is ugyanígy állt a két csapat 3 meccs után

zele 2011.03.19. 12:18:51

@foma: "A dunaújvárosi jégkorong számtalan gyönyörű pillanatot szerzett már a sportág hazai szerelmeseinek, a Kohász, a Dunaferr, a DAC, vagy a DAB.Extra.hu drukkereinek."

Forrás: dabdocler.hu

További kérdés?

zele 2011.03.19. 12:20:37

@Theutus: Egyáltalán nem tartom lefutottnak.

"Nagyjából azt látom amit már korábban is, mint ahogy a HSC ellen sem tudott semmit kitalálni a DAB a MOL döntőben, úgy ellenünk sem sikerült eddig (ami nem jelenti azt, hogy nem is fog) túllépni a saját árnyékukon."

Kiemelném az "ami nem jelenti azt, hogy nem is fog" részt. Jó meccset várok ma, jobb DAB-al.

csillagoség 2011.03.19. 12:24:16

@Vicuska013:

1 év Budapest Stars
2 év Vasas - Budapest Stars
3 év Vasas HC

csillagoség 2011.03.19. 12:30:16

Itt még bármi előfordulhat... Nincs le futva semmi Tavaly akkor a DAb vezetett 2-1 re , most a Vasas vezet 2-1re! Nagyon minimális különbség fog dönteni a meccsről .. Nagyon úgy nézki 5ik meccs fog dönteni ...

OliBLOOD 2011.03.19. 12:31:57

@csillagoség: Csak a pontosság kedvéért:
2008-2009: Nové Zámky Stars www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_193
2009-2010: Vasas Bp. Stars www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_194
2010-2011: Vasas HC www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_224

Theutus 2011.03.19. 12:33:26

@csillagoség: tavaly is a a Vasas vezetett 2-1 arányban, majd idegenben egyenlítettünk és hazain hoztuk az utolsót
a különbség annyi, hogy most idegenben kellene hoznunk az utolsót (ha nyerjük a mait)

csillagoség 2011.03.19. 12:33:30

@OliBLOOD: Ő igen! Budapest Stars volt csak össze volt vonva a Nová Zámkyval!

OliBLOOD 2011.03.19. 12:33:41

@csillagoség: Csak a tények kedvéért: tavaly is a Vasas vezetett 2:1-re
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_194

kerusz 2011.03.19. 12:34:04

@Theutus: Nem, nem, korábbról kezdődik a dolog. Oli írta tán tegnapelőtt, hogy a szövetség nem engedélyezte a külföldi bírókat, én erre válaszoltam, hogy a Versenyszabályzatra hivatkozva nem küldtek, mire Oli a holnapi horvát bírót említette.

Nem leszek túl népszerű azzal, ami mostantól következik: Teljesen lényegtelen egyébként, hogy hogy vezetnek a hazai játékvezetők, mindig meg fogják kapni a magukét. Éppen tegnap a Mol Liga elődöntője és döntője alatt kitűnő bírónak minősített Rudolf Lauff már hülye volt Csíkszeredában a tudósítók, szurkolók, játékosok és edzők szerint.

A hazai játékvezetők kevesen vannak, minden játékos ismeri őket, pontosan tudják, meddig lehet elmenni náluk, mi az, amit nem vesznek észre, mi az, amit igen. A külföldi játékvezetők csak annyival szerencsésebbek, hogy amíg ki nem ismerik őket, addig nem mernek annyi mindent megengedni ellenük a játékosok.

Szerintem van értelme beszélni a játékvezetők teljesítményéről, és van is mit rendbe tenni a házuk táján, de a csapatok háza táján is. Azért az valahol végtelenül szánalmas, hogy a tegnapi meccs után is megint azt olvashatjuk a kommentekben, nyilatkozatokban, a játékvezetés minősíthetetlen volt. Mintha a csapatban mindenki hibátlan lenne, és csak miattuk bukott el a Dunaújváros.

Lehet, hogy én láttam rosszul a tévében, de szerintem nem a játékvezetők miatt nem sikerült kapura lőni sem kettős előnyben pl. Továbbá senki nem tiltotta meg azt sem a védőknek, hogy a kampózás helyett vegyenek fel idejében megfelelő pozíciót ahhoz, hogy szabályosan tudjanak védekezni, ha már képtelenek utolérni az ellenfelüket.

Szerény véleményem szerint a játékvezetők respektjét nem szájkaratéval, hanem munkával lehet kivívni - ezt Fehérváron meg is értették, meg kell nézni, hányszor hivatkoztak a játékosok, edzők a bírókra egy-egy vesztes EBEL-meccs után, és hányszor beszéltek arról, hogy mit rontottak el ők maguk.

Teljesen kontraproduktív ez az állandó külföldi bírózás, ettől biztos, hogy semmi nem halad majd előre.

csillagoség 2011.03.19. 12:36:48

@Theutus: igen! Most már emlékszem! Igen a Vasas vezetett 2-1 re! Tavaly a Dab kezdett otthon! És mindenki az idegenbe nyerte meg a meccset és úgy lett 2-2 és 5iket be húzta a DAB! Jó emlékszem ?

Most fordítva van! Eddig a hazai csapatok nyertek eddig!

csillagoség 2011.03.19. 12:38:26

@OliBLOOD: Igen! Most már emlékszem! Rosszul irtam elötte!

OliBLOOD 2011.03.19. 12:45:41

@kerusz: A Vasas hivatalos honlapján ez jelent meg. "Az MJSZ arról tájékoztatta a csapatokat, hogy az OB/I kiírása szerint az elődöntőkre egyáltalán nem lehet külföldi játékvezetést kérni, csak a döntőre" ezért említettem én is a szövetséget.
A MOL döntő alatt nem foglalkozott senki a bírókkal.
Szerintem meg az a végtelenül szánalmas, hogy egy Gebeit mondvacsinált indokkal le tud tiltatni a Vasas azért, hogy inkább a puha játékvezetők vezessenek. Ilyen szintű elődöntőket itthon egy Gebei-Kincses páros tudna csak elfogadhatóan lehozni. Kincses sajnos Sóst kapta párnak, aki olyanokat fújt, hogy még a társa sem tudta felvállalni.
Elég nagy a gond, ha 4 bírós rendszernél egy a sarokban történő ütközésnél nem a 2m-re álló (az esetet figyelő) vezetőbíró fújja be a kiállítást, hanem a távolabbi kéknél tartózkodó. Az eddigi 3 elődöntő mindegyikén volt ilyen, nem is egy.

Theutus 2011.03.19. 12:47:07

@kerusz: nem állítottam, hogy a bírók miatt veszítettük el a tegnapi meccset
nem állítottam, hogy hibátlan teljesítményt nyújtottunk, de azt állítottam, hogy a védekezésünk kiábrándító volt, az emberelőnyös játékunk botrányosan rossz, míg a támadásaink gépiesek és ötlettelenek voltak
hogy Csíkszeredán melyik bírót szidják a hazai bajnokságban az, az ő dolguk
abban egyetértünk, hogy van tennivaló a csapatok háza táján is
azt elismerem, hogy a játékvezetőket általánosságban negatívan bírálni erősen kontraproduktív, mert van közöttük olyan, aki normális teljesítményt nyújtott
ettől függetlenül az előző két meccsen Soós teljesítménye erősen megkérdőjelezhető és a tegnapi meccsen is voltak súlyos tévedések, igaz ezek nem feltétlenül bennünket sújtottak
a bíráskodást soha nem úgy szemléltem, hogy a Dab szempontjából kedvező vagy az ellenfélnek előnyösebb-e
a problémám azzal van, hogy ugyanazt az esetet teljesen másképpen ítélik meg, semmi következetességet nem látok és a legtöbben, ha hibáznak rögtön kompenzálni próbálnak
az pedig minimálisan elvárható lenne, hogy két bíró vezette meccsen legalább egymással egyeztetnek minimum a közös bíráskodás időtartamára, hogy milyen szempontok szerint is fújjanak
ezen okok miatt teljesen feleslegesen gerjesztenek indulatokat a pályán és a nézőtéren egyaránt

Spigott 2011.03.19. 12:49:04

"A csapatvezetés fegyelmi eljárást fog kezdeményezni a mindössze 2 perces büntetést kapó kanadai csatárral szemben. Makinen holnapi játéka bizonytalan…"

Bakker, van bőr a mocskos képükön. Kangyal, hogy rohadjál meg...

Theutus 2011.03.19. 12:49:48

@kerusz: arról mi a véleményed, hogy egy - várhatóan indulatokkal teli és problémás - elődöntő játékvezetését vonalbírókra bízza a JT?

Theutus 2011.03.19. 12:53:20

@Spigott: a szabálytalanság itt és ott is az, ez meg inkább a szokott lélektani hadviselés része
ami tény a tegnapi meccsen semmi különösebbet nem mutatva, de a helyzeteit jól kihasználva nyert a Vasas, amint biztos volt az előnyük újra elkezdtek provokálni, de ezt rendkívül fegyelmezetten tették annak reményében, hogy nálunbk valakinek elszáll az agya és eltiltatja magát a mai meccstől
ez Pete esetében majdnem sikerült is, és akkor sem szólhatnánk, ha nem csak 2+2 lett volna a jutalma

OliBLOOD 2011.03.19. 12:55:49

@Spigott: Én ezen már fel sem kaptam a vizet. 1-2 cserét ki kellett hagynia a meccs végén és egyből fegyelmivel fenyegetőznek. Egy percig sem kérdéses a mai játéka, csak el kell terelni valamivel a figyelmet Fodor alattomosságáról.
Már azon meglepődtem, hogy Sabol-t miért nem emlegetik fel. Játékosunk 2m-re állt tőle amikor elesett és megsérült, de biztos azért is fegyelmi járna.

Spigott 2011.03.19. 12:57:09

Most mondhatnám azt, amit Kangyal mondott Nika sérülésénél, de nem teszem, mert úriember vagyok, ezért csak szánalmas szarkeverésnek minősítem a soknevűek próbálkozását...

Theutus 2011.03.19. 13:04:51

@Spigott: Kangyal már mondott mindenfélét, pontosan tudod, ha vaj van a fejükön, akkor rögtön támad
igazából nem ér annyit, hogy ezen idegeskedj

kerusz 2011.03.19. 13:05:21

@OliBLOOD: Oli, bakker, még egyszer mondom: ha zavar, hogy nem kaptatok külföldi bírókat a meccseitekre, akkor a JE-t kérdezzétek meg, hogy miért nem. A szövetség nem mondta, hogy lehet, sem azt, hogy nem, mert tudomásom szerint senki nem is fordult a szövetséghez. Hozzám utólag igen, de nem én meg nem tudok lépni ebben, miután a jelenlegi, az Elnökség (benne a Miskolc, Volán, Vasas, FTC, UTE képviselőjével) által elfogadott Versenyszabályzat szerint a játékvezetőküldés kizárólag a JE dolga - a döntőket kivéve.

A JE pedig a Versenyszabályzatra hivatkozott, amikor nem teljesítette a külföldi bíróra vonatkozó kérést, és megtehette, mert így szól a szabály. Megtehette volna azt is, hogy mégis küld, de nem küldött, mert csak. És egyébként én sem hiszem, hogy az állandó hiszti a magyar bírók ellen bármilyen módon is előremutató lenne.

Különösen azért, mert lehet, hogy Te sem tudsz róla, de volt egy alkalom, amikor lehetett volna a csapatoknak (edzőknek) a JE-vel konzultálni és esetleg egységes elvekben megállapodni, a hibákat megbeszélni, stb. A JE ugyanis összehívott egy ilyen megbeszélést, amelyre a hat OB I-es csapat közül 1, azaz egy jelzett vissza. Akkor meg mi a túróról beszélünk és miért siránkozunk? Tényleg el kellene már odáig jutni, hogy nagyfiúk vagyunk és a saját döntéseinknek is következményei vannak, nemcsak a játékvezetők döntéseinek.

Így aztán továbbra is javasolnám, hogy az energiákat inkább a saját portán való sepregetésre fordítsa mindenki. Nem hiszem, hogy az eddigi 3 mecccsen olyan egetverő méltánytalanság érte volna a csapatokat, amely hivatkozási alap lehetne. Nem azért lő mondjuk Hegyi Ádám a bal felső sarok helyett kapu mellé a kék vonalról, mert Nagy Attila és Kovács Balázs vezeti a meccset mondjuk Peter Országh helyett, hanem azért, mert elkúrta a lövést. Van ilyen, nem is kell a fejét venni érte. Nem azért csúszik ki a korong előnyben a palánk mellett a támadóharmadból, mert teszem azt Pálkövi a vonalbíró, hanem azért, mert a védő nem tanulta meg, hogy kell ügyesen bent tartani a támadóharmadban. Nem azért nem sikerül kiütni hátrányban a korongot a védőharmadból, mert mondjuk Kincses vezeti a meccset, hanem mert a játékos egyszerűen béna megoldást választ az adott helyzetben. És akkor is tökmindegy, hogy ki vezeti a meccset, ha képtelenek vagytok megvédeni a kapusotokat az apró kis provokációktól.

Ilyenkor persze lehet sajnátatni magatokat, de nem először derül ki, hogy magyar játékosok képtelenek egy kellemetlen harcmodorú csapat ellen játszani, elég csak a britek elleni debreceni U20-as VB-meccset emlegetni.

Szóval, nemzetközi szinten is eltűrik az ilyet sokszor, hát talán el kellene gondolkozni, hogy fejben ott legyen a csapat az ilyen helyzetekben is a meccsen.

kerusz 2011.03.19. 13:06:31

@OliBLOOD: Elég nagy gond, ha egy válogatottban vágyó csatár nem tudja meglőni a botos 20 centit, az eddigi elődöntőkön volt is ilyen, nem is egy.

Theutus 2011.03.19. 13:16:32

@kerusz: az Olival szembeni érvelésednek is egyetlen gyenge pontja van, jelesül az, hogy Oli annyit állított, hogy pl Kincses és Gebei képes rá, hogy hibátlanul lehozzon egy ilyen párharcot, míg alkalmi játékvezetők vagy Soós, esetleg Varjú vélhetően nem
azt ellenben egyszer sem említette, hogy a bírók szarvashibái miatt kaptunk ki a két vesztes elődöntőn

kerusz 2011.03.19. 13:24:45

@Theutus: Nem, de az elmúlt 200 hozzászólás elég jelentős része foglalkozik azzal, hogy a játékvezetők belenyúltak a meccsbe. Nem gondoltam, hogy a jobb megértés érdekében minden egyes mondatomat külön meg kell címeznem egy hozzászólónak.

A JE küldött egy levelet a csapatoknak az elődöntő előtt, rajta a játékvezetők nevével. Minden csapatot megkértek, hogy jelöljék meg azokat a játékvezetőket (max. 3-at), akiket nem szeretnének kapni a mérkőzéseikre. Indoklást nem kellett fűzni hozzá. Innentől kezdve a szóba jöhető játékvezetők köre páronként akár hattal is csökkenhet. És tök mindegy, hogy Oli kit tart alkalmasnak egy elődöntő levezetésére, mert
1.) nem ő húzott le bírókat a listáról
2.) nem ő küldi a bírókat
3.) ha szerinte alkalmasak is, lesznek mások, akik szerint úgysem lesznek alkalmasak.

zele 2011.03.19. 13:35:06

@OliBLOOD: Ha mi csináltunk volna olyat, mint MacSwayn, akkor már a DAB-szurkolók itt mészárosoznának, de tudod a kettős mérce.

CTZ78 2011.03.19. 13:36:30

@zele: mitcsinált? semmi nemvolt. eltakarította a kapu elől MikkaMakkát. Az hogy szarul esett, az egy másik dolog.

zele 2011.03.19. 13:36:41

@Spigott: Nektek több nevetek volt.

zele 2011.03.19. 13:37:27

@CTZ78: Tudod, hátulról ütővel, valamire emlékeztet.

CTZ78 2011.03.19. 13:42:22

@zele: hát ugyebár minden bajnokságban ha a kapust baszogatják a védők odabasznak. Ez egy ilyen dolog. Nem kell baszogatni a kapust, és nem kap se előről, se hátulról. csak magának köszönheti

zele 2011.03.19. 13:43:55

@CTZ78: Hárman mentek rá, ebből a kanadai hátulról, nem tartom korrektnek, de mindegy. A kapushoz hozzá sem nyúlt, előtte megállt.

CTZ78 2011.03.19. 13:45:01

@zele: az a 3 az kettő volt. Erről a kapus elött megállásról, meg inkább nemmondok semmit. nah mentem futkározni egyet. levezetem meccs elött a feszkót

zele 2011.03.19. 13:45:18

@CTZ78: Egyébként direkt megnéztem a tv-ben, és szerintem nem védhető a részetekről a dolog.

a. Bárd 2011.03.19. 13:45:53

Makinen egy suttyó. A legszebb az egészben az, hogy ha nálunk játszana, akkor a Vasas szurkolók is ezt mondanák róla.

Nyilván akkor nálunk lenne egy-két ember aki védené a klubszimpátia miatt (tévesen), de ez nem mentené fel az alól, hogy egy óriási nagy tapló a pályán

zele 2011.03.19. 13:55:49

@a. Bárd: Szerencsére nálunk van. :))

budapestijeti 2011.03.19. 14:21:37

@a. Bárd: Nem beszéltem vele finnül, ezért inkább kekecnek mondanám, igazi idegesítő figura! Mondjuk megvan benne az állandó provokatív viselkedésre való nyitottság, és hozzá megfelelő fellépés (méretek). Az ellenfélnél nem szimpatikus, általában igazi center.
Ha megnézitek a 3 volt ellene, egyet ellökött balra, mire a másik kettő ráborult hátulról, mint a 3 ajtós szekrény! :D
Láthatóan nem nevetett...

vaze 2011.03.19. 14:36:13

@budapestijeti: ekkora mérettel ekkora provokatőrnek lenni, ehhez nem biztos, hogy lenne bőr az arcomon... :) mondjuk, mivel tökéletesen instrumentális a dolog, ezért belőlem nem tud ilyen hőfokú érzelmeket kiváltani. mármint amíg nincs belőle sérülés. és néha még egy ekkora emberrel is előfordul, hogy a fagyi visszanyal... :)

Xardas 2011.03.19. 14:37:30

@zele: Hátulról volt valóban, de nem ütővel. Többször visszajátszották. Sima kis kesztyűs koki volt nem több. Csak gondolom Billék megpróbálták azt csinálni mint múltkor Martinka véglegese után, hogy ráíratják az orvossal a jk-ra a sérülést hátha eltiltják. Ez Lukasnál nem jött össze, mert az orvos nem állt kötélnek.

budapestijeti 2011.03.19. 14:44:18

@vaze: Vargyas Laci még lehet, hogy le tudná csillapítani... :DDDD

vaze 2011.03.19. 14:48:29

@budapestijeti: ő sose volt elég agresszív, akkor inkább fisera :DDD

zele 2011.03.19. 14:50:04

@Xardas: Olyan kis koki, hogy nem tudta folytatni. Egyébként én is láttam, így ne akard már megmagyarázni. Azt egyébként látom, hogy ha ti szabálytalankodtok, még azért is az ellenfél a hibás.

Spigott 2011.03.19. 15:00:48

Jajj, mindjárt elkezdem sajnálni mikkamakkát, remélem, ha ma játszik és ugyanezt teszi, mint eddig, akkor megkapja a tegnapi pofon párját is

kiralyfi 2011.03.19. 15:37:43

@bonsay: már annyiszor mondtam neked, ülj le fiam, egyes. sosem hallgatsz rám. szerintem te gyárilag vagy rosszul összerakva, de ha mégsem, akkor tuti valami bogyót szedsz:)

Xardas 2011.03.19. 15:40:41

@zele: Nem védem én Kurt-ot. Szabálytalankodott. Viszont nem ütővel ahogy még mindig állítod. Viszont ezt egy lapra venni gröschl tavalyi alattomosságával vicces felfogás és nagy szakértelem. Kívánom Mikkamakkának, hogy ma játsszon.(Kapja meg a párját a tegnapinak)

Theutus 2011.03.19. 17:17:12

@Xardas: Mikkamakka játszik, csak szokás szerint Kangyal játszott egy kicsit a külvilágnak

a. Bárd 2011.03.19. 21:56:50

@budapestijeti: kekec mi?
Hogy is mondjam ezt a mai meccs után, felettébb finoman tudsz fogalmazni :) :)

budapestijeti 2011.03.19. 23:09:47

@a. Bárd: Nem a mai meccsről mondtam, hanem amit eddig láttam tőle a szezonban. Nagyon kellemetlen stílusú, nagydarab, gyors, stabil,jól lövő, igazi utálható-szerethető játékos. Az, hogy 10 másodpercre legyökerezik a kapus előtt, ha törik, ha szakad rendkívül bosszantó lehet... Én már biztos elégtételt vennék (tegnap egyébként ezt láttuk, csoportosan), de valószinűleg olyan lennék, mint a cigány lova, amelyik nekiment a falnak... nem vak, bátor! :DDD
süti beállítások módosítása