Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1231) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2419) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1656) felkészülés (2272) FTC (1484) Gyergyói HK (1000) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1336) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1104) utánpótlás (1342) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2473) videó (2124) Összes címke

OB1. 2011.03.18. Elődöntők

2011.03.18. 14:01: leonov

Miskolci JJSE - Sapa Fehérvár AV19 18.30.

Vasas HC - Dab.Docler 19.00.

A Fehérvár ma este döntőbe juthat 2011.03.18. 13:51 kerusz

295 komment

Címkék: ob 1 ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr452749676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CTZ78 2011.03.19. 00:06:59

@Vicuska013: vagy az okostojás párod kapott volna :) azért MikkaMakka nem kicsi, és hát nem lenne egyszerű megtakarni.Még én is gondolkoznék rajta szerintem

Theutus 2011.03.19. 00:14:16

@zele: ezt sajnos el kell ismernem
vasárnapig viszont rácáfolhatunk erre is:), remélem meg is tesszük
idén valamiért több olyan meccs van, amikor játékban gyakorlatilag semmit nem nyújtunk abból amit tudunk
hajtunk, küzdünk, kaparunk becsülettel, de a belőtt korongokon kívül nincs szinte semmi, elveszett valamiért az ötlet és szellemesség a játékunkból, amire az ellen drukkerei tömören azt mondották volt, hogy szép hokit játszik a Dab

rosi02 2011.03.19. 00:17:01

@zele: Arra a lökésre gondolsz. Mert nem az a letarolás hanem amit a cicátok szokott művelni amiért más bajnokságban már rág éves eltiltásban lenne része.

Theutus 2011.03.19. 00:17:15

@zele: szerintem pusztán arról volt szó, hogy a bekkeknek eszükbe jutott, hogy a következő meccsen játszaniuk kell
és látták azt is, hogy Pete-nek semmi baja, így nem erőltették a dolgot
ha Pete nem kel fel, akkor valszeg elkenték volna a száját ezt te is tudod

veghist 2011.03.19. 00:18:50

@Vicuska013: Bocs, de azt mondtad, hogy egyértelműen elfogult volt a Sport TV és direkt nem mutatott Újvárosiakat....

Theutus 2011.03.19. 00:19:19

@rosi02:hátulról történt az a lökés és korong nem volt ott

zele 2011.03.19. 00:20:37

@Theutus: Szerintem ember legyen a talpán, aki Makit elveri, legyen az DAB-os, vagy bármely más magyar csapat játékosa.

csillagoség 2011.03.19. 00:21:40

Jó meccs volt időnként! Mind 2 csapatnál meg voltak a lehetőségek a emberelőnyös helyzeteknél! Makkinen-t hátulról jó erősen fellökték , azért ment le a jégről , mert meg sérülhetett én úgy gondlom ...

CTZ78 2011.03.19. 00:22:14

@zele: tudnék mondani, igaz már nincs a bajnokságban :))))

Theutus 2011.03.19. 00:24:02

@zele: én a Szabinás esetre gondoltam, azon nem nagyon van értelme filozofálni, hogy Makit ki tudja elverni, elvégre alapvetően hokimeccsről beszélgetünk és nem küzdősportról
amúgy még anno az anyjának kellett volna párszor szerintem:D

CTZ78 2011.03.19. 00:24:46

@Theutus: :)))) lehet hogy már akkor is ekkora volt, és az anyja nemmerte :D

Theutus 2011.03.19. 00:25:04

@zele: pl.Fisera nem volt rossz harcos és Vychodil sem az, esetleg Vargyas fénykorában

Theutus 2011.03.19. 00:25:53

@CTZ78: Balabanra emlékszel?:)

zele 2011.03.19. 00:26:07

@Theutus: Igen, egy még aktív Vargyas talán. :)

CTZ78 2011.03.19. 00:27:33

@zele: Jan is belegyalulná Makkát a jégbe. erre mérget vennék

zele 2011.03.19. 00:31:19

@CTZ78: Megnéznék egy igazi Maki boxot valakivel. :)

Theutus 2011.03.19. 00:32:58

@zele: egyébként Mikkamakkát valahol csípem, a helyes fiúval ellentétben ő nyíltan felvállalja a dolgait, ő meg csak hátulról sunyiban maszatol
és a múltkori meccsen pl tetszett az is, hogy Szabina csókokat dobált Corteznek:D

zele 2011.03.19. 00:34:26

@Theutus: Én is csípem, és az tény, hogy nem egy alattomos játékos. Genya, de nyíltan az. :)

Steel Bull 2011.03.19. 01:13:46

Nem rég lett vége a sport tv-n a vasas - DAB ismétlése addig haza is értem Pestről na de amin felkaptam a fejem. Hüffner szerint jól kézben tartották a bírók a meccset, meg hozzá szólásokban vasas tábor részéről azzal jönnek hogy a bírókkal foglalkozunk egyrészt döntően befolyásolták a meccset az elején minden szarért kiállítást dobáltak 2 ember előnyös gól meg is lett 2-0 a vasasnak a másik ez fizikálisan rendesen kivesz a lábakból. ugyanakkor rohadtul nem értem miért kell 2 hasonló kaliberű csapat küzdelmébe bíróknak beleszólni. Birok néha nézhetnének mondjuk EBEL meccset tanulni h pl egy rangadón mit fújunk be mit nem a másik hogy vasasnál azért mennek az ítéleteknél a nagy diskurzusok hogy a nyugdíjas csapat levegőhöz jusson érdekes felfogás de h a biroknak annyi tekintélye nincs h elzavarja a reklamálókat ez elég szembe tűnő.

Úgy hogy lehetne ezt hámozni de ameddig nem a játék dönt el meccseket hanem túl buzgó bírók addig elég csalóka a kép!

Vasasnak teljesüljön az álma bejut a döntőbe ott nem lesz miért reklamálni a volán elintézi jobban mint a Miskolcot vagy minket páholna el mert nem bírják majd szuflával, és érdekes lesz a döntő hangulata majd ha ez lesz régi volánosok esetleg alattomoskodnak a jelen volán játékosaival hát kapnak majd a közönségtől rendesen. Mert hiába itt Kiprusoff vagy más légiós igazolások a vasasnál bajnoki cím reményében(valljuk be jó témát adott a sajtónak ezzel Kangyal de realitása nulla) de védőik lassúak kivéve 1-2 fiatal pl Szirányi h volán támadók megforgatják őket simán szóval újabb volán trófea és nézőszám attól függ h Megyei rivális vagy a Vasassal játszik-e a volán Vasasra kevesebben lesznek vevők

Vincenzo90 2011.03.19. 01:31:30

Első harmadról lemaradtam, majd megnézem. A többit fölvettem, és megnéztem felvételről. Ott biztos nem voltak olyan bírói tévedések, amik az eredményt befolyásolták volna. Mondom ezt úgy, hogy a DABnak szurkoltam.

Beethoven 2011.03.19. 04:13:27

Nem olvastam vissza blogot. Még most értem haza. Miskolci meccsről vélemény: keddi meccshez képest sokkal egyszerűbb volt. Első harmadban mindkét csapat felvett egy ritmust, sokkal lassabbat,mint a saját játékuk (se Miskolc-se Fehérvár nem hozta a 100%-ot). Második harmadtól Fehérvár uralta inkább a meccset, de tényleg csak a kötelezőt hozta, nem erőltette túl magát. Miskolc sem. Macik utolsó percekben is csináltak helyzeteket, Volán is. Ha másban nem is, de a végeredményben ez tükröződik. Sajnos kevesebb néző volt kint, mint kedden, emiatt is lehetett hangulat kicsit visszafogottabb. Nekünk az utolsó két hét már csak örömhoki kellett,hogy legyen. Ez teljesítve is lett. Kedden túl is lett telesítve :) Macik játszottak már jobban is rosszabbul is, de a szezon végére ezzel a meccsel meg vagyok elégedve. Hát, még a keddivel. :) Maciszezon összességében szerintem sokkal sikeresebb volt, mint eddigiek. Volán játékát minősítik a volán szurkolók, arról nem szeretnék véleményt nyilvánítani (saját csapatomról tudnék negatívumot mondani, de más csapatról ezt most nem tenném). Köszönöm a Maci játékosoknak a szezont. Köszönöm a Maci szurkolóknak a szezont. Köszönöm most a Volán szurkolóknak, akik lejöttek és tudtunk jót beszélgetni az este. Benőnek külön köszönet a sálért. Köszönöm! Jövőre még jobb jéghokit Magyarországon!

zele 2011.03.19. 07:45:29

@Steel Bull: A Vasas nagy betű minden körülmények között, ez a kisbetűzés annyira szánalmas.

Más, ez a nézőszámozás érdekes a DAB részéről. Szerdán volt 450 néző Újvárosban, erre azért ne legyél olyan büszke.

Spigott 2011.03.19. 08:31:34

Sajnos a második harmad gyenge játékán ment el a meccs tegnap, ott olyan előnyt adtunk a semmi extrát nem nyújtó Vasasnak a hibáinkkal, amit már a harmadikban nem lehetett visszahozni, pedig ott a kangyalföldi legények már seggen vették a levegőt. Mikkamakka azt kapta, amit megérdemelt, remélem legközelebb még jobban odabaszunk neki, ha támadja a kapust. Fodort meg nem minősíteném, teljesen szándékosan, alattomos módon ment neki Petyónak, azt az egyet sajnáltam, hogy utána a helyén maradt a feje, mert ahogy volt pirosra kellett volna vele festeni a jeget. Senkiházi...
Ma új meccs, új remények, sajnos ugyanazok a játékvezetők...
A tegnapinál mindenképpen csak pontosabb játékkal lehetünk eredményesek, a védekezési hibákat meg le kell nullázni, mert a Vasas könyörtelenül kihasználja őket.

Spigott 2011.03.19. 08:41:15

Emellett persze gratulálok a Vasasnak, tegnap megérdemelten nyertek, de ma azért odabaszunk nekik, vasárnap meg továbbjutunk :)

kazoli 2011.03.19. 08:45:43

Azt hiszem egy nagyon jó szezonon vagyunk túl. Bartzen távozásának nem örülnék, s úgy emlékszem az ankéton mintha tett volna arra utalást, hogy szívesen maradna.
No mindegy. Tegnap megérdemelték az ünneplést. Kár, hogy augusztusig kell várni a következő meccsünkre.

eszel59 2011.03.19. 08:50:29

@moszkvicssluszkulcs: @qwertzuiop05:Konkrétan én kértem tőle a mezét a pályán a meccs után(nem azért,mert ez "a"Bartzen meze,hanem a 23-as szám miatt)amikor azt mondta,hogy elteszi emlékbe,mert nem játszik többet Európában...
Érdekes volt közelről látni,hogy ez a szép darab ,kondis,nagy küzdő játékos úgy sírt,mint egy kisgyerek,hiába kérdeztem,hogy mi a probléma,csak zokogott.Ebből is látszik,hogy mekkora lelke van,a marcona külső ellenére belül érző szív dobog!Sajnálom,hogy-többekkel együtt- távozik a Medve-családből,s nem marad nálunk.Köszönet nekik és az egész csapatnak a szezonban nyújtott teljesítményért,sok örömöt szereztek a miskolci hokibarátoknak!!!
A jövőre más csapatban szereplőknek sok sikert sportpályafutásukhoz, remélem nem felejtik el,hogy a Macik emlőin-is-nevelkedtek!

Uteapu 2011.03.19. 09:09:04

@zele: Szia! Látom korán keltél!
Nem tagadom, hogy ami eddig is látható volt, DAB szimpatizáns vagyok ebben a párharcban.Annak ellenére, hogy elismerem a Vasas teljesítményét de mint relatíve semleges, azt kell, hogy mondjam nem tetszik.Maga a játék.Akkor sem tetszene, ha az állás fordított lenne.És ez nem pusztán szimpátia kérdése.Ez a túlbiztosított és egyéb, ügyesen alkalmazott taktikus játék nálunk még, (egyenlőre) nyerő lehet.Főleg úgy, hogy egy ihletett állapotban védő kapus áll a ketrec előtt!(ez a hoki szempontjából nagyon jó!)A cél szentesíti az eszközt.Aki hokizott már, tudja, hogy az alapdolgok mellett, milyen meghatározó a jó értelembe vett "simlisség".Ez benne van és benne is kell, hogy legyen a játékban.Aki veszi a lapot, az veszi a lapot!
Most kell kihozni a legtöbbet, mert Titeket szorít az idő.Ha összejön a döntő,őszintén gratulálni fogok de szerintem ez a maximum amit így elérhettek..Amit eddig csináltatok azt el kell ismerni. Nem csak nekem!

budapestijeti 2011.03.19. 10:49:19

@eszel59: Ha elmenne, tartsatok Neki vmi k.jó búcsúztatót! Nagyon jó kis játékos, kár lenne érte... Hátha! :D
@Uteapu:Szerintem le se feküdt!Jól meg volt fázva, ha beszedte a torokfájós-köhögőset, akkor a levegőt is jegyre fogja venni...
Azt mondta 45 fok alatt megy Újvárosba!Nélküle be sem dobják... :DDD Jobbulást!

Uteapu 2011.03.19. 10:57:57

@budapestijeti: Először is jobbulást zelének!

Mivel az én májam is rendszeres "kezelés" alatt van: így már érthető ha nem látott mindent kristály tisztán!:))
(bocs zele)

bonsay 2011.03.19. 11:18:12

@Vicuska013:
Éjjel olvastam a rengetek marhaságot amiket írtál de már erőm nem volt reagálni.
Írsz mindenféle elméletről, betűket nem hordó játékosról,Újváros bikájáról /párod/aki szerintem még fingani sem merne a finn mellett! Egyet nem írtál pedig tény, ebben az évben jobbak vagyunk mint Ti! Tudom hogy ekkora hagyományokkal nehéz elviselni egy három éves csapat sikerét de nem a vasárnapi meccsről kéne beszélnetek amikor még a mai sincs meg!!!!!

OliBLOOD 2011.03.19. 11:26:28

@bonsay: Tényekkel ne vitatkozz.
Ebben az évben:
MOL: DAB 2. Vasas 4.
Kupa: DAB 1. Vasas 2.
OB1 még kérdéses, de bármi is lesz egész évet nézve sehogy se jön ki, hogy jobbak vagytok.

OliBLOOD 2011.03.19. 11:37:06

@kerusz: A mai bíróküldésnél ez szerepel: Krcelic (CRO)

Vicuska013 2011.03.19. 11:41:14

@OliBLOOD: Az az ellenőr nevénél van, vezetőbíró még nincs kiírva...

Vicuska013 2011.03.19. 11:42:04

@OliBLOOD: A Magyar Kupát kihagytad a felsorolásból!

Vicuska013 2011.03.19. 11:43:34

@Vicuska013: Bocs mégis ott van, csak nem olvastam elég figyelmesen...

OliBLOOD 2011.03.19. 11:43:38

@Vicuska013: Külföldi bírót ott szokták feltüntetni (lehet a honlapmotor így tudja megoldani).
Nem hagytam ki a kupát, ott van az :)

Theutus 2011.03.19. 11:49:48

@bonsay: ha neked az jelenti a "jobbak vagytok", hogy minden sorozatban mögöttünk végeztek, úgy állunk elébe:)

Vicuska013 2011.03.19. 11:50:09

@bonsay: Az, hogy néhány meccset megnyertetek velünk szemben még nem jelenti, hogy jobbak vagytok. Meg kell nézni az idei szezon eredményeit, ahogy Oliblood leírta, mert eddig azon kívül, hogy tényleg néhány meccset elvettetek tőlünk más babér nem nagyon termett nektek...

Mindemellett, ha elolvastad az összes hozzászólásomat, akkor látod, hogy megmondtam, hogy nem játszottunk jól!

Véleményem szerint, azért kapja meg az a 3 db játékos a betűt (GYK: 2 "A", és 1 "C"), mert őket bízza meg a csapat azzal, hogy az érdekükben kiálljon, nem azt a renitensen 4-5-6 embert, aki folyamatosan pofázik a bírónak, akinek nem is kéne szóba állni velük. Tény, hogy nálunk is van mikor odamegy valaki a sporihoz, de olyan kor 1-2 mondat után megjelenik a CSK, aki elküldi, és beszél helyette. Nem tudom nálunk mikor láttad, hogy egyszerre 4-6 ember reklamál nekik.

Te meg egyébként pedig tanulj meg rendesen írni...

Vicuska013 2011.03.19. 11:51:51

@Theutus: Savanyú neki a szőlő, mert náluk nem sok "hazai" játékos van, sőt, szinte összevásárolt az egész csapat. De jól jártak az idén ezzel a Kiprusoffal, ugyanis nem sok meccset játszhatott, mert úgy tudom lesérült...

Vicuska013 2011.03.19. 11:52:34

@OliBLOOD: igen néztem, hogy ott van a kupa is.

Úgy legyen, hogy kapunk horvát bírót, talán jobb is lenne...

kerusz 2011.03.19. 11:52:49

@OliBLOOD: Versenyszabályzat:
4.2 Játékvezetők
4.2.1 Játékvezetők kijelölése
1) A mérkőzések játékvezetőit az OB I döntőinek kivételével a Játékvezetői Egyesület küldi. Az OB I döntőjének résztvevői jogosultak a vezetőbíró nemzetiségének meghatározására, melyet az Elnökség hagy jóvá. A vonalbírókat ebben az esetben is a JE jelöli.

A játékvezetők jelölésével kapcsolatos kérdéseiddel szerintem a JE-hez kellene fordulnod, a fentieknek megfelelően a JE önállóan dönt ebben. Legjobb tudomásom szerint semmiféle szövetségi döntés nem született abban a kérdésben, hogy lehessen-e vagy sem külföldi bírókat kérni az elődöntőre. Megjegyzem még, hogy a Mol Liga és az OB I idei kiírása ellentmondásosan szabályozza a dolgot, ami nagyon nem szerencsés. A Mol Liga kiírás ugyanis ezt mondja:

"8. Játékvezetők:
A mérkőzések játékvezetőit a nemzeti szövetségek játékvezetői testülete jelöli a
Liga Játékvezetői Bizottsága Elnökének jóváhagyásával. A bajnokság teljes
időtartamában semleges /külföldi/ játékvezető vezethet mérkőzést, amennyiben
a felkérő csapat a felkért játékvezető(k) minden költségét fedezi."

Nagyon nem szerencsés, hogy így esett ez, de ez van. A Mol Liga VK-t a csapatok fogadták el, az MJSz Versenyszabályzatot az Elnökség, a hat OB I-es egyesületből ötnek ott ül a képviselője. Nehéz tehát látványosan a Szövetségre mutogatni, hogy ezek rontották el, mert ők is részesei mindennek.

Annyit tudok mondani Neked, hogy ha rajtam múlik, jövőre egyforma szabályok lesznek a Mol Ligában és az OB I-ben. Persze a csapatok képviselőinek így is, úgy is szavazniuk kell majd a szabályokról, meglátjuk, mit fogadnak el és mit nem.

bonsay 2011.03.19. 12:02:55

Mol-ban csak azért voltunk mögöttetek mert elődöntőben döntőben nem csatázhattunk.
De amit össze lehet hasonlítani, mi a Csíkszeredától négy túlórás meccsen maradtunk alul amíg Ti ha jól emlékszem elég simán kikaptatok.......

Theutus 2011.03.19. 12:04:29

@kerusz: én nem a szabályok különbözőségében látom a fő problémát, hanem a bíráskodás minőségében
ha a honi csíkosok döntő többsége elfogadhatóan fújna, senkit nem érdekelne, hogy mikor és hol lehet külföldi bírákat foglalkoztatni

OliBLOOD 2011.03.19. 12:05:46

@kerusz: Ebből nekem az derül ki, hogy a JE küldi a játékvezetőt, az nem, hogy ez nem lehet külföldi. Középszakaszban is vezetett külföldi (vonal)bíró. A csapatok a döntőben kérhetnek adott nemzetiségű bírót, ez tiszta.
De továbbra sem tudom felfogni, hogy a JE miért vonalbírókat küld elődöntőket vezetni. Lehet, hogy a hazaiakról már leiratkoztak és nem maradt elég vezetőbíró, de akkor erre szerintem az lenne a megoldás, hogy külföldit kérnek fel, nem pedig az, hogy lejjebb nyúlnak.

OliBLOOD 2011.03.19. 12:07:18

@bonsay: Azért nem csatáztunk, mert az alapszakaszban csak a 4. helyen végeztetek, míg mi a 2. helyen. Nem sorsolás volt, a teljesítmény alapján alakult ki a playoff. És amit össze lehet hasonlítani az az, hogy mi a 2. helyen végeztünk ti pedig a 4. helyen. A tények makacs dolgok.

foma 2011.03.19. 12:09:57

@zele: A Vasas mindig nagybetű,igazad van.Kiváncsi vagyok hogy jövőre,mikor talán Káposztásmegyeri Spartacus néven indul a csapat,akkor is ennyire nagy vezérszurkoló leszel e?

Vicuska013 2011.03.19. 12:11:11

@OliBLOOD: Csak tudod a külföldi bírók minden költségét a hazai csapatnak kell állni, és elég borsos költség lenne. De amennyiben ez kell ahhoz, hogy tiszta és sportszerű mérkőzéseket láthassunk, szerintem meg kellene játszani...

zele 2011.03.19. 12:11:59

@Uteapu: Köszi az elismerést, és el tudom fogadni, hogy a "célhoki" semleges néző számára nem annyira szimpatikus. Egy dologban viszont nem értek veled egyet, itt nem arról van szó, hogy ellenfelünk beszorít minket, csak nincs szerencséje, hanem szó szerint nem képes játszani. Azt a minimumot sem tudja hozni, ami legalább a szoros meccshez elég lenne. Teljesen indiszponáltan játszott a DAB eddig a szerdai lenti meccs kivételével (meg esetleg a 3:4-es meccs első harmadában) a középszakasz óta, és ez azt mutatja, hogy komoly erő áll vele szemben. Nagyjából azt látom amit már korábban is, mint ahogy a HSC ellen sem tudott semmit kitalálni a DAB a MOL döntőben, úgy ellenünk sem sikerült eddig (ami nem jelenti azt, hogy nem is fog) túllépni a saját árnyékukon.

Az idős játékosok pedig még mindig hozzák az OB-I szintjét (tegnap Sille oktatott), nem véletlen a kevés kapott gól (persze ebben kapusaink teljesítménye is benne van), én egyik meccsen sem éreztem, hogy erőnlétileg nem bírtuk volna bármelyik meccset is.

Vicuska013 2011.03.19. 12:12:01

@foma: Ezen már én is gondolkodtam, hogy 3 év alatt a 3. nevét viseli a kápmegyeri egyesület...

Theutus 2011.03.19. 12:15:18

@bonsay: szerintem fuss neki mégeccer és az akvárium léte kontra buzi-e vagy logikai levezetésnél hozz össze valami erősebb érvrendszeren alapulót:ikszdé

Theutus 2011.03.19. 12:18:39

@zele: örülök neki, hogy számotokra már lefutott dolog az elődöntő...
emlékezz rá, tavaly is ugyanígy állt a két csapat 3 meccs után

zele 2011.03.19. 12:18:51

@foma: "A dunaújvárosi jégkorong számtalan gyönyörű pillanatot szerzett már a sportág hazai szerelmeseinek, a Kohász, a Dunaferr, a DAC, vagy a DAB.Extra.hu drukkereinek."

Forrás: dabdocler.hu

További kérdés?

zele 2011.03.19. 12:20:37

@Theutus: Egyáltalán nem tartom lefutottnak.

"Nagyjából azt látom amit már korábban is, mint ahogy a HSC ellen sem tudott semmit kitalálni a DAB a MOL döntőben, úgy ellenünk sem sikerült eddig (ami nem jelenti azt, hogy nem is fog) túllépni a saját árnyékukon."

Kiemelném az "ami nem jelenti azt, hogy nem is fog" részt. Jó meccset várok ma, jobb DAB-al.

csillagoség 2011.03.19. 12:24:16

@Vicuska013:

1 év Budapest Stars
2 év Vasas - Budapest Stars
3 év Vasas HC

csillagoség 2011.03.19. 12:30:16

Itt még bármi előfordulhat... Nincs le futva semmi Tavaly akkor a DAb vezetett 2-1 re , most a Vasas vezet 2-1re! Nagyon minimális különbség fog dönteni a meccsről .. Nagyon úgy nézki 5ik meccs fog dönteni ...

OliBLOOD 2011.03.19. 12:31:57

@csillagoség: Csak a pontosság kedvéért:
2008-2009: Nové Zámky Stars www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_193
2009-2010: Vasas Bp. Stars www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_194
2010-2011: Vasas HC www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_224

Theutus 2011.03.19. 12:33:26

@csillagoség: tavaly is a a Vasas vezetett 2-1 arányban, majd idegenben egyenlítettünk és hazain hoztuk az utolsót
a különbség annyi, hogy most idegenben kellene hoznunk az utolsót (ha nyerjük a mait)

csillagoség 2011.03.19. 12:33:30

@OliBLOOD: Ő igen! Budapest Stars volt csak össze volt vonva a Nová Zámkyval!

OliBLOOD 2011.03.19. 12:33:41

@csillagoség: Csak a tények kedvéért: tavaly is a Vasas vezetett 2:1-re
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_194

kerusz 2011.03.19. 12:34:04

@Theutus: Nem, nem, korábbról kezdődik a dolog. Oli írta tán tegnapelőtt, hogy a szövetség nem engedélyezte a külföldi bírókat, én erre válaszoltam, hogy a Versenyszabályzatra hivatkozva nem küldtek, mire Oli a holnapi horvát bírót említette.

Nem leszek túl népszerű azzal, ami mostantól következik: Teljesen lényegtelen egyébként, hogy hogy vezetnek a hazai játékvezetők, mindig meg fogják kapni a magukét. Éppen tegnap a Mol Liga elődöntője és döntője alatt kitűnő bírónak minősített Rudolf Lauff már hülye volt Csíkszeredában a tudósítók, szurkolók, játékosok és edzők szerint.

A hazai játékvezetők kevesen vannak, minden játékos ismeri őket, pontosan tudják, meddig lehet elmenni náluk, mi az, amit nem vesznek észre, mi az, amit igen. A külföldi játékvezetők csak annyival szerencsésebbek, hogy amíg ki nem ismerik őket, addig nem mernek annyi mindent megengedni ellenük a játékosok.

Szerintem van értelme beszélni a játékvezetők teljesítményéről, és van is mit rendbe tenni a házuk táján, de a csapatok háza táján is. Azért az valahol végtelenül szánalmas, hogy a tegnapi meccs után is megint azt olvashatjuk a kommentekben, nyilatkozatokban, a játékvezetés minősíthetetlen volt. Mintha a csapatban mindenki hibátlan lenne, és csak miattuk bukott el a Dunaújváros.

Lehet, hogy én láttam rosszul a tévében, de szerintem nem a játékvezetők miatt nem sikerült kapura lőni sem kettős előnyben pl. Továbbá senki nem tiltotta meg azt sem a védőknek, hogy a kampózás helyett vegyenek fel idejében megfelelő pozíciót ahhoz, hogy szabályosan tudjanak védekezni, ha már képtelenek utolérni az ellenfelüket.

Szerény véleményem szerint a játékvezetők respektjét nem szájkaratéval, hanem munkával lehet kivívni - ezt Fehérváron meg is értették, meg kell nézni, hányszor hivatkoztak a játékosok, edzők a bírókra egy-egy vesztes EBEL-meccs után, és hányszor beszéltek arról, hogy mit rontottak el ők maguk.

Teljesen kontraproduktív ez az állandó külföldi bírózás, ettől biztos, hogy semmi nem halad majd előre.

csillagoség 2011.03.19. 12:36:48

@Theutus: igen! Most már emlékszem! Igen a Vasas vezetett 2-1 re! Tavaly a Dab kezdett otthon! És mindenki az idegenbe nyerte meg a meccset és úgy lett 2-2 és 5iket be húzta a DAB! Jó emlékszem ?

Most fordítva van! Eddig a hazai csapatok nyertek eddig!

csillagoség 2011.03.19. 12:38:26

@OliBLOOD: Igen! Most már emlékszem! Rosszul irtam elötte!

OliBLOOD 2011.03.19. 12:45:41

@kerusz: A Vasas hivatalos honlapján ez jelent meg. "Az MJSZ arról tájékoztatta a csapatokat, hogy az OB/I kiírása szerint az elődöntőkre egyáltalán nem lehet külföldi játékvezetést kérni, csak a döntőre" ezért említettem én is a szövetséget.
A MOL döntő alatt nem foglalkozott senki a bírókkal.
Szerintem meg az a végtelenül szánalmas, hogy egy Gebeit mondvacsinált indokkal le tud tiltatni a Vasas azért, hogy inkább a puha játékvezetők vezessenek. Ilyen szintű elődöntőket itthon egy Gebei-Kincses páros tudna csak elfogadhatóan lehozni. Kincses sajnos Sóst kapta párnak, aki olyanokat fújt, hogy még a társa sem tudta felvállalni.
Elég nagy a gond, ha 4 bírós rendszernél egy a sarokban történő ütközésnél nem a 2m-re álló (az esetet figyelő) vezetőbíró fújja be a kiállítást, hanem a távolabbi kéknél tartózkodó. Az eddigi 3 elődöntő mindegyikén volt ilyen, nem is egy.

Theutus 2011.03.19. 12:47:07

@kerusz: nem állítottam, hogy a bírók miatt veszítettük el a tegnapi meccset
nem állítottam, hogy hibátlan teljesítményt nyújtottunk, de azt állítottam, hogy a védekezésünk kiábrándító volt, az emberelőnyös játékunk botrányosan rossz, míg a támadásaink gépiesek és ötlettelenek voltak
hogy Csíkszeredán melyik bírót szidják a hazai bajnokságban az, az ő dolguk
abban egyetértünk, hogy van tennivaló a csapatok háza táján is
azt elismerem, hogy a játékvezetőket általánosságban negatívan bírálni erősen kontraproduktív, mert van közöttük olyan, aki normális teljesítményt nyújtott
ettől függetlenül az előző két meccsen Soós teljesítménye erősen megkérdőjelezhető és a tegnapi meccsen is voltak súlyos tévedések, igaz ezek nem feltétlenül bennünket sújtottak
a bíráskodást soha nem úgy szemléltem, hogy a Dab szempontjából kedvező vagy az ellenfélnek előnyösebb-e
a problémám azzal van, hogy ugyanazt az esetet teljesen másképpen ítélik meg, semmi következetességet nem látok és a legtöbben, ha hibáznak rögtön kompenzálni próbálnak
az pedig minimálisan elvárható lenne, hogy két bíró vezette meccsen legalább egymással egyeztetnek minimum a közös bíráskodás időtartamára, hogy milyen szempontok szerint is fújjanak
ezen okok miatt teljesen feleslegesen gerjesztenek indulatokat a pályán és a nézőtéren egyaránt

Spigott 2011.03.19. 12:49:04

"A csapatvezetés fegyelmi eljárást fog kezdeményezni a mindössze 2 perces büntetést kapó kanadai csatárral szemben. Makinen holnapi játéka bizonytalan…"

Bakker, van bőr a mocskos képükön. Kangyal, hogy rohadjál meg...

Theutus 2011.03.19. 12:49:48

@kerusz: arról mi a véleményed, hogy egy - várhatóan indulatokkal teli és problémás - elődöntő játékvezetését vonalbírókra bízza a JT?

Theutus 2011.03.19. 12:53:20

@Spigott: a szabálytalanság itt és ott is az, ez meg inkább a szokott lélektani hadviselés része
ami tény a tegnapi meccsen semmi különösebbet nem mutatva, de a helyzeteit jól kihasználva nyert a Vasas, amint biztos volt az előnyük újra elkezdtek provokálni, de ezt rendkívül fegyelmezetten tették annak reményében, hogy nálunbk valakinek elszáll az agya és eltiltatja magát a mai meccstől
ez Pete esetében majdnem sikerült is, és akkor sem szólhatnánk, ha nem csak 2+2 lett volna a jutalma

OliBLOOD 2011.03.19. 12:55:49

@Spigott: Én ezen már fel sem kaptam a vizet. 1-2 cserét ki kellett hagynia a meccs végén és egyből fegyelmivel fenyegetőznek. Egy percig sem kérdéses a mai játéka, csak el kell terelni valamivel a figyelmet Fodor alattomosságáról.
Már azon meglepődtem, hogy Sabol-t miért nem emlegetik fel. Játékosunk 2m-re állt tőle amikor elesett és megsérült, de biztos azért is fegyelmi járna.

Spigott 2011.03.19. 12:57:09

Most mondhatnám azt, amit Kangyal mondott Nika sérülésénél, de nem teszem, mert úriember vagyok, ezért csak szánalmas szarkeverésnek minősítem a soknevűek próbálkozását...

Theutus 2011.03.19. 13:04:51

@Spigott: Kangyal már mondott mindenfélét, pontosan tudod, ha vaj van a fejükön, akkor rögtön támad
igazából nem ér annyit, hogy ezen idegeskedj

kerusz 2011.03.19. 13:05:21

@OliBLOOD: Oli, bakker, még egyszer mondom: ha zavar, hogy nem kaptatok külföldi bírókat a meccseitekre, akkor a JE-t kérdezzétek meg, hogy miért nem. A szövetség nem mondta, hogy lehet, sem azt, hogy nem, mert tudomásom szerint senki nem is fordult a szövetséghez. Hozzám utólag igen, de nem én meg nem tudok lépni ebben, miután a jelenlegi, az Elnökség (benne a Miskolc, Volán, Vasas, FTC, UTE képviselőjével) által elfogadott Versenyszabályzat szerint a játékvezetőküldés kizárólag a JE dolga - a döntőket kivéve.

A JE pedig a Versenyszabályzatra hivatkozott, amikor nem teljesítette a külföldi bíróra vonatkozó kérést, és megtehette, mert így szól a szabály. Megtehette volna azt is, hogy mégis küld, de nem küldött, mert csak. És egyébként én sem hiszem, hogy az állandó hiszti a magyar bírók ellen bármilyen módon is előremutató lenne.

Különösen azért, mert lehet, hogy Te sem tudsz róla, de volt egy alkalom, amikor lehetett volna a csapatoknak (edzőknek) a JE-vel konzultálni és esetleg egységes elvekben megállapodni, a hibákat megbeszélni, stb. A JE ugyanis összehívott egy ilyen megbeszélést, amelyre a hat OB I-es csapat közül 1, azaz egy jelzett vissza. Akkor meg mi a túróról beszélünk és miért siránkozunk? Tényleg el kellene már odáig jutni, hogy nagyfiúk vagyunk és a saját döntéseinknek is következményei vannak, nemcsak a játékvezetők döntéseinek.

Így aztán továbbra is javasolnám, hogy az energiákat inkább a saját portán való sepregetésre fordítsa mindenki. Nem hiszem, hogy az eddigi 3 mecccsen olyan egetverő méltánytalanság érte volna a csapatokat, amely hivatkozási alap lehetne. Nem azért lő mondjuk Hegyi Ádám a bal felső sarok helyett kapu mellé a kék vonalról, mert Nagy Attila és Kovács Balázs vezeti a meccset mondjuk Peter Országh helyett, hanem azért, mert elkúrta a lövést. Van ilyen, nem is kell a fejét venni érte. Nem azért csúszik ki a korong előnyben a palánk mellett a támadóharmadból, mert teszem azt Pálkövi a vonalbíró, hanem azért, mert a védő nem tanulta meg, hogy kell ügyesen bent tartani a támadóharmadban. Nem azért nem sikerül kiütni hátrányban a korongot a védőharmadból, mert mondjuk Kincses vezeti a meccset, hanem mert a játékos egyszerűen béna megoldást választ az adott helyzetben. És akkor is tökmindegy, hogy ki vezeti a meccset, ha képtelenek vagytok megvédeni a kapusotokat az apró kis provokációktól.

Ilyenkor persze lehet sajnátatni magatokat, de nem először derül ki, hogy magyar játékosok képtelenek egy kellemetlen harcmodorú csapat ellen játszani, elég csak a britek elleni debreceni U20-as VB-meccset emlegetni.

Szóval, nemzetközi szinten is eltűrik az ilyet sokszor, hát talán el kellene gondolkozni, hogy fejben ott legyen a csapat az ilyen helyzetekben is a meccsen.

kerusz 2011.03.19. 13:06:31

@OliBLOOD: Elég nagy gond, ha egy válogatottban vágyó csatár nem tudja meglőni a botos 20 centit, az eddigi elődöntőkön volt is ilyen, nem is egy.

Theutus 2011.03.19. 13:16:32

@kerusz: az Olival szembeni érvelésednek is egyetlen gyenge pontja van, jelesül az, hogy Oli annyit állított, hogy pl Kincses és Gebei képes rá, hogy hibátlanul lehozzon egy ilyen párharcot, míg alkalmi játékvezetők vagy Soós, esetleg Varjú vélhetően nem
azt ellenben egyszer sem említette, hogy a bírók szarvashibái miatt kaptunk ki a két vesztes elődöntőn

kerusz 2011.03.19. 13:24:45

@Theutus: Nem, de az elmúlt 200 hozzászólás elég jelentős része foglalkozik azzal, hogy a játékvezetők belenyúltak a meccsbe. Nem gondoltam, hogy a jobb megértés érdekében minden egyes mondatomat külön meg kell címeznem egy hozzászólónak.

A JE küldött egy levelet a csapatoknak az elődöntő előtt, rajta a játékvezetők nevével. Minden csapatot megkértek, hogy jelöljék meg azokat a játékvezetőket (max. 3-at), akiket nem szeretnének kapni a mérkőzéseikre. Indoklást nem kellett fűzni hozzá. Innentől kezdve a szóba jöhető játékvezetők köre páronként akár hattal is csökkenhet. És tök mindegy, hogy Oli kit tart alkalmasnak egy elődöntő levezetésére, mert
1.) nem ő húzott le bírókat a listáról
2.) nem ő küldi a bírókat
3.) ha szerinte alkalmasak is, lesznek mások, akik szerint úgysem lesznek alkalmasak.

zele 2011.03.19. 13:35:06

@OliBLOOD: Ha mi csináltunk volna olyat, mint MacSwayn, akkor már a DAB-szurkolók itt mészárosoznának, de tudod a kettős mérce.

CTZ78 2011.03.19. 13:36:30

@zele: mitcsinált? semmi nemvolt. eltakarította a kapu elől MikkaMakkát. Az hogy szarul esett, az egy másik dolog.

zele 2011.03.19. 13:36:41

@Spigott: Nektek több nevetek volt.

zele 2011.03.19. 13:37:27

@CTZ78: Tudod, hátulról ütővel, valamire emlékeztet.

CTZ78 2011.03.19. 13:42:22

@zele: hát ugyebár minden bajnokságban ha a kapust baszogatják a védők odabasznak. Ez egy ilyen dolog. Nem kell baszogatni a kapust, és nem kap se előről, se hátulról. csak magának köszönheti

zele 2011.03.19. 13:43:55

@CTZ78: Hárman mentek rá, ebből a kanadai hátulról, nem tartom korrektnek, de mindegy. A kapushoz hozzá sem nyúlt, előtte megállt.

CTZ78 2011.03.19. 13:45:01

@zele: az a 3 az kettő volt. Erről a kapus elött megállásról, meg inkább nemmondok semmit. nah mentem futkározni egyet. levezetem meccs elött a feszkót

zele 2011.03.19. 13:45:18

@CTZ78: Egyébként direkt megnéztem a tv-ben, és szerintem nem védhető a részetekről a dolog.

a. Bárd 2011.03.19. 13:45:53

Makinen egy suttyó. A legszebb az egészben az, hogy ha nálunk játszana, akkor a Vasas szurkolók is ezt mondanák róla.

Nyilván akkor nálunk lenne egy-két ember aki védené a klubszimpátia miatt (tévesen), de ez nem mentené fel az alól, hogy egy óriási nagy tapló a pályán

zele 2011.03.19. 13:55:49

@a. Bárd: Szerencsére nálunk van. :))

budapestijeti 2011.03.19. 14:21:37

@a. Bárd: Nem beszéltem vele finnül, ezért inkább kekecnek mondanám, igazi idegesítő figura! Mondjuk megvan benne az állandó provokatív viselkedésre való nyitottság, és hozzá megfelelő fellépés (méretek). Az ellenfélnél nem szimpatikus, általában igazi center.
Ha megnézitek a 3 volt ellene, egyet ellökött balra, mire a másik kettő ráborult hátulról, mint a 3 ajtós szekrény! :D
Láthatóan nem nevetett...

vaze 2011.03.19. 14:36:13

@budapestijeti: ekkora mérettel ekkora provokatőrnek lenni, ehhez nem biztos, hogy lenne bőr az arcomon... :) mondjuk, mivel tökéletesen instrumentális a dolog, ezért belőlem nem tud ilyen hőfokú érzelmeket kiváltani. mármint amíg nincs belőle sérülés. és néha még egy ekkora emberrel is előfordul, hogy a fagyi visszanyal... :)

Xardas 2011.03.19. 14:37:30

@zele: Hátulról volt valóban, de nem ütővel. Többször visszajátszották. Sima kis kesztyűs koki volt nem több. Csak gondolom Billék megpróbálták azt csinálni mint múltkor Martinka véglegese után, hogy ráíratják az orvossal a jk-ra a sérülést hátha eltiltják. Ez Lukasnál nem jött össze, mert az orvos nem állt kötélnek.

budapestijeti 2011.03.19. 14:44:18

@vaze: Vargyas Laci még lehet, hogy le tudná csillapítani... :DDDD

vaze 2011.03.19. 14:48:29

@budapestijeti: ő sose volt elég agresszív, akkor inkább fisera :DDD

zele 2011.03.19. 14:50:04

@Xardas: Olyan kis koki, hogy nem tudta folytatni. Egyébként én is láttam, így ne akard már megmagyarázni. Azt egyébként látom, hogy ha ti szabálytalankodtok, még azért is az ellenfél a hibás.

Spigott 2011.03.19. 15:00:48

Jajj, mindjárt elkezdem sajnálni mikkamakkát, remélem, ha ma játszik és ugyanezt teszi, mint eddig, akkor megkapja a tegnapi pofon párját is

kiralyfi 2011.03.19. 15:37:43

@bonsay: már annyiszor mondtam neked, ülj le fiam, egyes. sosem hallgatsz rám. szerintem te gyárilag vagy rosszul összerakva, de ha mégsem, akkor tuti valami bogyót szedsz:)

Xardas 2011.03.19. 15:40:41

@zele: Nem védem én Kurt-ot. Szabálytalankodott. Viszont nem ütővel ahogy még mindig állítod. Viszont ezt egy lapra venni gröschl tavalyi alattomosságával vicces felfogás és nagy szakértelem. Kívánom Mikkamakkának, hogy ma játsszon.(Kapja meg a párját a tegnapinak)

Theutus 2011.03.19. 17:17:12

@Xardas: Mikkamakka játszik, csak szokás szerint Kangyal játszott egy kicsit a külvilágnak

a. Bárd 2011.03.19. 21:56:50

@budapestijeti: kekec mi?
Hogy is mondjam ezt a mai meccs után, felettébb finoman tudsz fogalmazni :) :)

budapestijeti 2011.03.19. 23:09:47

@a. Bárd: Nem a mai meccsről mondtam, hanem amit eddig láttam tőle a szezonban. Nagyon kellemetlen stílusú, nagydarab, gyors, stabil,jól lövő, igazi utálható-szerethető játékos. Az, hogy 10 másodpercre legyökerezik a kapus előtt, ha törik, ha szakad rendkívül bosszantó lehet... Én már biztos elégtételt vennék (tegnap egyébként ezt láttuk, csoportosan), de valószinűleg olyan lennék, mint a cigány lova, amelyik nekiment a falnak... nem vak, bátor! :DDD
süti beállítások módosítása