Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1228) Csíkszereda (1381) DAB (1198) ebel (2417) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1654) felkészülés (2272) FTC (1484) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1517) nhl (4938) nők (1329) playoff (1339) Titánok (1027) u18 (1095) utánpótlás (1331) UTE (1307) válogatott (2269) vb (2472) videó (2123) Összes címke

OB1. 2011.03.16. - Elődöntők

2011.03.16. 13:00: leonov

Dab.Docler - Vasas HC 18.00.

Sapa Fehérvár AV19 - Miskolci JJSE 19.00.

80 komment

Címkék: ob 1 ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr752743772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budapestijeti 2011.03.16. 18:25:42

Kettős előny a Vasasnak! Ha beütik, akkor gáz lesz...:(

budapestijeti 2011.03.16. 20:00:24

Hogy lehet egy támadáson belül két hülye szabálytalanságot csinálva kettős hátrányt összehozni? Nehezen, de sikerült a Bikáknak...

Miskolcifan 2011.03.16. 20:06:09

@budapestijeti: Nagy luxus volt kihagyni a Vasas részéről...

Miskolcifan 2011.03.16. 20:07:30

A hang nálatok is elszállt a 3-dik harmadra?

budapestijeti 2011.03.16. 20:08:21

@Miskolcifan: Újváros már fagyasztja az eredményt! Veszélyes...

budapestijeti 2011.03.16. 20:18:07

Azért behúzták! Nagyon töketlen volt mindkét csapat a kapu előtt...!Ez kevés lesz a Fehérvár ellen!

Spigott 2011.03.16. 20:18:26

Huhh, ha nehezen is, de megvan :)

a. Bárd 2011.03.16. 21:12:51

Rajna elképesztő. Komolyan mondom, Hete kezdhet izgulni, hogy csak 3. számú kapusként fér majd be a keretbe :) :)

Kapuralövés 53:35 ide, Rajna bravúrjain múlt, hogy nem lett nagyobb a különbség. A második harmadban 2:1 után volt egy kis időszak, amikor a Vasas dominált, illetve a harmadik harmad második felében (az előnyök miatt), de amúgy tisztán a miénk volt a meccs.

Azt viszont nem értem, hogy Makinen hogy tudta kihúzni a meccset legalább egy 10 perces fegyelmi nélkül, gusztustalanok voltak a magánszámai. De hát ifj Soós jó partnere volt ebben:(

a. Bárd 2011.03.16. 21:20:25

Viszont a hangulat nagyon ott volt a mai meccsen, a régi időket idézte :)

check 2011.03.16. 21:34:57

Nagy melóval ki lett küzdve a meccs. Remélem elhiszi végre a csapat, hogy le tudják győzni a Vasast.
Kissé nehezn indult be a dolog, de aztán kézben tartottuk a dolgokat még akkor is, ha egy-egy hajmeresztő dolgot azért megcsináltunk. Remekül lehetett látni, hogy amint gólt szereztünk a Vasas egyből négyzetre emelte a kötekedés faktort és folyamatosan provokáltak. Ebben élen járt Makinen, aki egyébként nem egy rossz játékos, de egy az egyben illik a Kangyal-Gröschl-Gergely vonulatba. Szégyen és gyalázat, hogy ez a viselkedés taktikai elemként megjelenhet egy élcsapatnál. Ennél csak az a nagyobb gáz, hogy ebben a jv-k partnerek is, semmilyen módon nem fegyelmezték a kötekedő, provokáló, folyamatosan reklamáló játékoskat. Soós egy dilettáns és ráadásul egész meccs alatt a vendégcsapat befolyása alatt volt, Kincses igyekezett, de azért azt mégsem lehet, hogy rászól, hogy te ez nem volt ám semmi... Mindenesetre nagyon kínos, hogy ilyen jv jut egy kiélezett tétmeccsre...

zele 2011.03.16. 22:50:12

Hajtós, jó mérkőzésen minimális különbséggel alulmaradtunk. Gratula a győzelemhez a DAB-nak! A meccshez kapcsolódik viszont, hogy a játékvezető nem adta meg egy teljesen szabályos gólunkat a III. harmad végén, amivel egyenlítettünk volna. Így a bírózást egy kicsit át kellene gondolni. A két kapus fantasztikus napot fogott ki, ahogy mi Rajna Mikinek, úgy a DAB Sevelának nagyon sokat köszönhet! Haladunk tovább, pénteken mi győzünk!

Hajrá Vasas HC!

zele 2011.03.16. 22:52:19

@a. Bárd: Hát nem tudom, szerintem tegnap jobban szurkoltatok az elején, ma sokszor volt csend közöttetek. Ami viszont nagyon fura volt, az a hazai nézőszám, nagy jó indulattal voltatok 400-an, ennél sokkal többet vártam.

zele 2011.03.16. 22:57:02

Makinen ma nem játszott jól, hagyta magát provokálni.

Indiana Jonescu 2011.03.16. 22:57:34

@zele: off: Boldog 100. születésnapot a Vasasnak!

zele 2011.03.16. 22:58:55

@Indiana Jonescu: Köszi, ez ma nem sikerült a legjobban.

CTZ78 2011.03.16. 23:01:19

@zele: sípszó után nem? mert sípszó után örültek a Vasasosok

zele 2011.03.16. 23:04:36

@CTZ78: Igen sípszó volt a kotrás előtti pillanatban, csak a jv. a kapu másik oldalán volt takarásban, és úgy fújt, hogy a korong Sevela előtt félméterrel volt szabadon. Három méterre volt előttem az eset, így teljesen egyértelmű hiba volt.

CTZ78 2011.03.16. 23:06:15

@zele: ilye volt már máskor is Vasas meccsen, csak a másik oldalon.Úgyhogy akkor most egál :)))

zele 2011.03.16. 23:08:18

@CTZ78: Igaz, nem vagyok egyébként elkeseredve, így ki lehet kapni. Pénteken pedig mi győzünk! :))

a. Bárd 2011.03.16. 23:08:47

@zele: Tegnap szemben voltatok velünk, ma nem. Azért ez sokat számít :)

A nézőszámot én is keveseltem, többet vártam, de 400-nál azért többen voltunk, nem elfelejteni, ez egy 4000-es csarnok.

A gólotok sípszó után esett kb 2 másodperccel, már állt a játék. Az más kérdés, hogy azoknak a balsorsúaknak tényleg nem kellett volna lefújniuk, nem volt Sevela alatt a korong.

Megyünk tovább, pénteken új meccs

check 2011.03.16. 23:12:54

@zele: Hát ez nagyon gagyi hsz volt. Még hogy Makinen hagyta magát provokálni... Egy minimális objektivitás még benned is lehet.

zele 2011.03.16. 23:13:20

@a. Bárd: Így igaz, pénteken minden más lesz. :)

A nézőszámmal kapcsolatban szerintem nem volt több, az ülőn volt nagy jóindulattal 100 ember, az állón 250 (egy szektor volt tele), és a kapu mögött max. 50. Mi 30-an voltunk, így összesen 450 fő lehetett a csarnokban.

zele 2011.03.16. 23:14:09

@check: Szerintem van, de mindegy én így láttam.

CTZ78 2011.03.16. 23:17:01

ha ez a MikkaMakka a provokációjának, meg a hülyeségeinek a felét játékra fordítaná, nagyon jó játékos lenne. de így? egész meccsen Tyler-t követte, mint valami pincsikutya. Talán meg akarja d.gni vagy mi?

check 2011.03.16. 23:17:15

@zele: Hát ha így láttad, akkor nincs. De engem ez sem zavar csak megjegyeztem

a. Bárd 2011.03.16. 23:18:29

@zele: Hát, én olyan 700-ra tippelnék, de 250 emberen már csak nem veszünk össze :)
Kevés ez így is, úgy is. Majd a pénteki győzelmünk után nézd meg a szombati nézőszámunkat :D

@check: Maki ma a korongon kívül minden mással foglalkozott. Szinte minden balhéban benne volt és végig magyarázott nekünk és a sporiknak is. Furcsa, hogy eltűrték.

zele 2011.03.16. 23:20:18

@CTZ78: Szerintem inkább megb...ni, de nagyon. :))

zele 2011.03.16. 23:21:44

@a. Bárd: Hát azért ne lepődj meg, ha nem így lesz. :))

Sajnos Maki ma öncélú volt, ha játszik az egyik legjobb a hazai mezőnyben.

Da-weed 2011.03.16. 23:34:20

@zele: Hetek óta nem játszik, hanem kötekszik, sajnos bunkó módon. A legutóbbi Macik elleni meccsen is láthatóan kereste az alkalmat a balhéra. Waddellen pl. borított egy olyat hátulról - miután Waddell amúgy lefékezett a kapusotok előtt-, hogy az tigrisbukfencben repülte át a hálóőrt. Igaz ezért sem járt semmi.

zele 2011.03.16. 23:39:44

@Da-weed: Tegnap is nagyon jól játszott, ma viszont sajnos nem, pedig kell az ő kiváló játéka.

Da-weed 2011.03.16. 23:42:04

@zele: Hát ezt már nektek kell tudni, hogy mennyire kell a jó játéka. Mi is örülnénk, ha tényleg játszana. :)
Na jóccakát mindenkibe! :)

a. Bárd 2011.03.16. 23:43:28

Igazából ezek a kötekedések (még ha antipatikusak is) hasznosak a csapatának.

Amikor pl védés után megáll a kapus előtt 20 centivel és nem hajlandó elkorizni akkor sem, ha már lökdösik, könnyen kihozhatja a béketűrésből mind a védőt, mind a kapust. Ez pedig hibát és gólt eredményezhet.
Ilyen a stílusa, bár ettől az ellen szurkolói nem zárják a szívükbe :)

Vicuska013 2011.03.16. 23:44:09

@zele: Akkor elkeserítelek titeket, mondjátok meg neki, hogy nem fog összejönni, mert Tylernek barátnője van. Szóval MikkaMakka az esélytelenek nyugalmával próbálkozhat nála.

zele 2011.03.16. 23:44:57

@Vicuska013: Valamit félreértettél szerintem. :D

Vicuska013 2011.03.16. 23:45:56

@zele: CTZ78 2011.03.16. 23:17:01 : "Talán meg akarja d.gni vagy mi?"

zele 2011.03.16. 23:47:29

Én ezt írtam: "Szerintem inkább megb...ni, de nagyon. :))"

Ez bizonyos szlengben az elverni kifejezést helyettesíti. :)

Lazlee 2011.03.16. 23:52:46

ha már taktika építés, az időhúzás magasiskolája, amit a VHC csinál. fekszek a jégen, alig tápászkodok fel, mindig beszélgetek a bíróval kicsit, gyök2vel korizva, úgy is foglalom el a pozíciómat... rohadt idegesítő, tudva, hogy ezt direkt csinálják, addig is lehet fújni a csontoknak.

Rajna. két ekkora védés, gebedj meg. :) pláne az a kapubavisszaugrós, top3 nálam idén.

Sz. Fodor meg ne fenyegessen lefelejövet, mert meghalunk a röhögéstől.
Még ha igaza is van.

facsipesz 2011.03.17. 00:07:40

Elképzelhető, hogy pont annyi DAB-drukker volt tegnap Káposztáson, mint ma Újvárosban? Azt hittem kicsit jobban megtelik a ház - tavaly voltam utoljára (az elődöntőn szintén), és hát akkor ti is (és mi is..) többen voltatok. Szomorú dolgok ezek:(

Ejj, azért a belesípolásért de kár, nem értem néha, miért van négy jv., ha egy ilyentől beparáznak, egy gólt elvettek a Vasastól. Bár ki a (kétperc) kettőst nem lövi, a győzelmet nem érdemli..

A zsíroskenyér viszont, esküszöm, a legfinomabb az egész országban. Kérdeztem a srácot, valami házi zsír, de abba is van hagyma keverve, Michelin-csillagos!:) Legalább ennyi örömöm van, hogy mégegyszer kell mennem:)
Bár a 2dl tea 200ért elég necces..

CTZ78 2011.03.17. 00:13:18

@facsipesz: igyál 3dl-t az csak 250, vagyis 50ért kapsz még 1dl-t :))))))

Ilthis. 2011.03.17. 02:48:11

@check: @a. Bárd: sajnos nagyon sokat reklamál mindkét csapat. Csak egy nagy különbség van, míg egyik bizonyos játékosai mindezt nyomdafestéket nem tűrő kötőszavakkal teszi, addig a másikon ilyen tekintetben nehéz fogást találni. Nagyon nem mindegy, hogy egy vitás esetben odamennek a jv-hez és hevesebben megkérdezik, hogy "de spori ez miért nem kiállítás, stb" vagy azzal kezdik a mondókát, hogy "b.meg a k. anyád, hát vak vagy te köcsög?" mindenzt ugyanolyan gesztikulációval.

Láttam múltkor egy sima meccset, bármit fújt a jv, egyből jött a "kurva anyázás", sajnos többet foglalkoznak a külsőségekkel, mint a játékkal és ez az idei teljesítményükben nagyon meglátszik. Valahol, mintha hiányozna a tavalyi játék iránti alázat.

Valamelyik nap megnéztem a miskolci plexirángatós szurkolói cirkuszról a videót és még ott is tisztán hallatszik, hogy némelyik srácnak bizony nem ártana szappannal kimosni a száját, ugyanilyen tisztán hallani a lelátóról is némely megnyilvánulást a jv-k és az ellenfél felé, ez pedig szerintem nagyon nem helyes.

Ilthis. 2011.03.17. 02:54:04

Ja és félreértés ne essik, egyik mód sem szinpatikus. Csak a jv-k is partnerek ebben dologra akartam reagálni.

check 2011.03.17. 06:21:51

@Ilthis.: A szövegelés önmagában nem helyes dolog, bármilyen stílusban adják is elő. A gond azzal van, hogy a jv kezében van eszköz a szankcionálásra és sajnos csak helyenként és roppant következetlenül alkalmazzák. Gondolok itt arra, hogy egy útszéli stílusú duma után mondjuk az esetek 50%-ában van 10 perc fegyelmi, míg a Vasasnál - ahogy ezt Lazlee igen találóan említett - ez rendszeres és alapvető, hogy játékmegszakításnál 1+x játékos alkotta delegáció megy és löki a dumát. Addig pihennek, rendezik a sorokat és természetesen nincs fegyelmi. A dolog megszűnne pár nap alatt, ha a pofázásért gondolkodás nélkül és következetesen nyomnák a sporik a 10 percet.
Unalmas, hogy mindig ezzel jövünk, de Országh jv a MOL Liga döntőjében 2 szót nem beszélt a játékosokkal, nem is engedte őket szóhoz jutni, egy mozdulattal el voltak hajtva. Igaz úgy is fújt, hogy nem nagyon lehetett alapja a dumának... Na ez nem áll fenn a magyar jv-k esetében.

Lazlee 2011.03.17. 07:50:32

még egy örömhír a DÁB szurkolóknak: pénteken Engyel fogja közvetíteni a mérkőzést.

OliBLOOD 2011.03.17. 08:15:09

@zele: Tegnap direkt nem tettem szóvá a pesti nézőszámot. Megtévesztő tud lenni egy 2000-es ülőhelyes csarnok és egy 3500-as állóhelyes. Az 1000 néző fele lehet igaz.
A jégpalotában egy oldalon van 3*234 ülőhely és 2*148, ami 998 fő (adatok forrása: www.jegy.hu/auditwiev.php?eid=161881&aid=3125&vid=189).
Kedden a Vasas oldalon a középső 234-es szektor 3/4-ig tele volt, a másik kettő félig sem, a két széle üres volt. Ez felfelé kerekítve 409 néző. Ehhez hozzájön a kb 100 vendégszurkoló (234-es szektor fele a lezárt első 2 sorral), az még mindig 500.

check 2011.03.17. 08:32:09

@Lazlee: Szerencsére nem halljuk majd

facsipesz 2011.03.17. 08:45:41

@check: A DAB-nál nem rendszeres, vagy csak az ellenfél szurkolóinak tűnik fel, hogy mégis?..

Egyébként nem lehetne lekeríteni egy kis részt az ülő szektorból a vendég szurkolók (családok) részére? Egyrészt oda a jegy feláras, másrészt vihetném a teljes családot (duplán plusz bevétel..).
Most először próbálkoztam az állóban a hatéves kölkömmel, de egy ekkora gyerek nem bír ki 2.5órát állva. Főleg úgy, hogy a remek minőségű hálótól gyakorlatilag semmit sem lát...

facsipesz 2011.03.17. 08:47:55

@CTZ78: Igaz, ha már így állunk, lehetne mindjárt ezer is két deci (3dl: 1050Ft, nagyon megéri!), határ a csillagos ég:)

brainska (törölt) 2011.03.17. 08:49:51

@facsipesz: ha nincs rajtad Vasas-mez/sál/sapka, és veszel egy rakat ülő jegyet a családnak, szerintem nem lehet gond, még akkor sem, ha Vasas-gólnál ünnepeltek. más kérdés, hogy aki ülve képes jégkorongot nézni, attól bármi kitelik szerintem :)

rihiranta&rantasila 2011.03.17. 17:11:11

Erdélyire 2 éves eltiltást kért a nemzetközi jégkorongszövetség.

check 2011.03.17. 19:38:36

@facsipesz: Én úgy értem a rendszeres szövegelést, ahogyan azt pl. a Vasasnál csinálják. Sajnos a mieink is többet beszélnek a eltűrhetőnél (lásd a jv kezében levő eszközök alkalmazásának problémái), de azért amit a Vasasnál csinálnak az több kört ver bármelyik csapatra ebben a tekintetben a hazai mezőnyben. Egyébként a legutóbb - csak hogy igazoljam a célzásodat - éppen Magosi kapott 2x10 percet dumáért. Na ezeket a 10 perceket nem látom, hogy osztogatnák a Vasas játékosainak.

zele 2011.03.17. 22:52:06

@check: Lehet, hogy nem olyan stílusban teszik, mint például Magosi.

Lazlee 2011.03.17. 22:57:15

@zele: ez egyébként valószínű, de nem elégséges feltétele a 10 perc nem megszerzésének.

zele 2011.03.17. 23:01:19

@Lazlee: Pedig sokat segít a normális stílus, a bíró is ember.

Lazlee 2011.03.17. 23:05:26

@zele: ez az pont amire rámennek. mind1 drága aranyos bíróúr, vagy b+. nincs beszéd. Országhnál se volt.

Theutus 2011.03.17. 23:07:15

@zele: párszor felhallatszik a lelátóra is a "normális stílus":P

Lazlee 2011.03.17. 23:09:33

@Theutus: (holnap Mezőről mentek a buszra? egyáltalán ha busszal)

Theutus 2011.03.17. 23:13:41

@Lazlee: nemtom, Dorka busszal megy valószínűleg, én meg autóval, ha időben végzek - és az is lehet, hogy nem érek fel

zele 2011.03.17. 23:19:31

@Theutus: Van ilyen és olyan is. :)

Theutus 2011.03.17. 23:24:49

@zele: ez van:D /holnap remélem nálatok lesz több a szöveg:P/

Theutus 2011.03.17. 23:33:15

@zele: már szívesen túl lennék rajta...

check 2011.03.18. 07:53:02

@zele: Azért azt te sem gondolod komolyan, hogy lényegében minden egyes játékmegszakításnál dumáló 1+x Vasas játékos az normális jelenség... Kiválóan alkalmas a jv nyomás alatt tartására (pláne ha olyan jv az alany), nagyszerűen lehet vele hosszabbítani a pihenőidőt és nagy hatékonyan bosszantja/zökkenti ki az ellenfelet.

a. Bárd 2011.03.18. 08:37:36

@Theutus: Hát ha túl nem is lennék rajta szívesen, de lehetne már este 7 óra

benö51 2011.03.18. 09:38:04

Jó lenne , ha több szurkoló lenne mind két csarnokban, mert ciki egy kicsit, hogy az elődöntőn, ahol a sok éles meccset játszó csapatok küzdenek egymással olyan kevesen vannak, hogy Fehérváron többen voltak mint a náluk összesen a két meccsen, bár az 1200 néző nem egy nagy ház nálunk se.

Theutus 2011.03.18. 18:00:49

@benö51: ha 1200-an voltak Fehérváron, akkor a 2 meccsen ennél többen voltak azért...
tény, hogy nálunk sem volt félház sem, a Vasasnak pedig nincs túl nagy tábora

Vincenzo90 2011.03.18. 23:12:21

Az nso szerint Fehérváron a Volán-Miskolcra 1500 ember volt kíváncsi, míg a mai két meccsre összesen 1300. Persze az nso tévedhet.

Miskolcifan 2011.03.18. 23:17:02

@Vincenzo90: Hát mi 100%,hogy 1000 fölött voltunk.A másik meccset nem tudom...

Vincenzo90 2011.03.18. 23:35:45

@Miskolcifan: Bocs, elnéztem, nem 600, hanem 800. Akkor összesen az is 1500. Mármint a mai meccsen, mármint nso szerint. Idén eddig mindig elég pontosnak tűntek, de majd megnézem a maciknál mit mondanak, és a kettő közt lesz gondolom az igazság. Elhiszem neked, hogy megvolt az ezer, ha azt írja majd a macihonlap, hogy voltak 1300-an. :D

Vincenzo90 2011.03.18. 23:36:52

@Vincenzo90: Hoppá, 1000 embert írnak. Nyilván felfelé kerekítve, mert jól hangzik. Akkor 900 lehet kb a helyes megoldás.

Miskolcifan 2011.03.18. 23:48:10

@Vincenzo90: Sztem az NSO-ra fölösleges alapozni.Én úgy tudom Miskolcon pl. sosincs NSO tudósító...Ami sztem a legreálisabb az a hivatalos jegyzőkönyv illetve a saját szemem :) 1500 ill. 1000 néző teljesen korrekt a két itteni elődöntőn.

Miskolcifan 2011.03.18. 23:49:10

A gond amúgy a pesti jégcsarnokok látogatottságával van inkább.Kiváltképp a Fradi és az Újpest meccseire járnak fájóan kevesen...

Vincenzo90 2011.03.19. 00:00:48

@Miskolcifan: Na igen, de te is látod Miskolciként, mennyit számít a minőségi hoki. Ez a pestiekre duplán igaz. Ha lenne jó Fradi, lennének ma is biztosan 4ezren is, így meg vannak 150-en. A nagy Fradi-szív sajnos a többieknél legenda.

Miskolcifan 2011.03.19. 00:03:54

@Vincenzo90: Azért sztem nem volt ez annyira rossz szezon a Fraditól,hogy indokolt legyen ez az alacsony látogatottság.Újpesten meg tavaly is kevesen jártak.Pedig mindkét klubnak hatalmas bázisa van...

benö51 2011.03.19. 14:09:59

@Theutus: Nálunk is kevésnek tartottam a 1200 nézőt, hisz nem csak az Ebelre kéne kijárnia a sok divat szurkernek, mert oda sikk járni. a ti meccseitek nézőszámát a hivatalosan leadott adatokból v ettem, ha tévedtem akkor azért volt. Szerintem a ti párharcotok akkor is több nézőt érdemelne. Igy nagyon nehéz szponzort találni a vezetőknek, ha ilyen számokat tud egy csapat produkálni. Ebben szerintem nincs vita köztünk
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör

a. Bárd 2011.03.19. 14:27:12

@benö51: Sokan irigykednek Rátok amúgy az EBEL-es nézőszámért (még akkor is, ha nem csak fehérváriak járnak oda), de sajnos jelenleg ez a valóság, ami most az OB1-ben van.
Sajnos úgy fest, hogy ha Ti is csak a magyar bajnokságban játszanátok, nálatok is csak 1000-1200 néző lenne, azok is csak a fontosabb meccseken.
Amúgy meg csak az olyan megszállottak járnának, mint mi vagyunk :)
süti beállítások módosítása