Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2411) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1643) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4908) nők (1297) playoff (1318) Titánok (1025) u18 (1062) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2223) vb (2376) videó (2120) Összes címke

Miskolc–Fehérvár 6-7

2011.03.16. 07:00: leonov

Miskolc–Fehérvár 6-7 2011.03.15. 20:48 kultúrmisszionárius

41 komment

Címkék: ob 1 ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr72743296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapusLaci 2011.03.16. 07:32:59

Nem tudom mi történhetett ezen a meccsen,csak annyit tudok mondani hogy No comment!

bagyula 2011.03.16. 08:06:32

@kapusLaci: Ennek olyan olvasata is van, hogy a valogatott szempontjabol kellenek a "szoros meccsek"! :) Amugy az OB-ban nekem minden MAGYAR csapat egyenlo. Hajra a jobbik! :)

Tillasz 2011.03.16. 08:28:16

Semmi extra! Csak a HOKI ÜNNEPE volt Miskolcon.
Sok néző, remek hangulat, mérhetetlenül izgalmas mérkőzés, 13-14-15 (?) gól, ahol Dávid és Góliát csatájából kínlódva Góliát nyert, de Dávid ettől még nem szomorú.:-)
És személyes észrevételeim.
1. Tudtam, hogy sok gólos mérkőzés lesz, de hogy ebből ilyen jól jövünk ki azt nem.
2. Meglepett, hogy milyen kevesen jöttek Fehérvárról, az szintén, hogy csak egy kapus volt nevezve.
3. Volán nagyon gyorsan és hát nincs mit szépíteni elég könnyen lőtte az első gólt. (Talán ekkor elhitték, hogy itt nem is kell hajtani.) Az első miskolci gól után megnyugodtam, MÁR LŐTTÜNK GÓLT. Horváth gólja után ismét jaj nekem, de azonnal jött a válasz. ETTŐL A PERCTŐL KEZDVE nekem már lényegtelen volt a további eredmény!:-) Láda B. gólja, vezetünk?! Majd jött egy csodálatos Palkovics gól. A második harmadban gyors gólok fehérvári részről - gondolkozásban nem volt egy szinten a két csapat -, majd 2 mp a vége előtt gól. Azért ez mennyivel másabb volt, mint a lányok Ausztrália elleni kapott gólja!(Pont ugyanekkor esett.) Két újabb gyors gól és a Volán megzavarodott. Ez meglepett, mert amikor elkezdtek korizni, sok esélyünk nem volt. Még a végén itt is ott is helyzet, hosszabbítás, büntetők. (Ahogy Eric és Godó belőtte tanítani való volt, nekünk ez büntetés.)
Azt is meg kell jegyeznem, hogy volt olyan 2 perces előnyünk, amikor koronghoz nem értünk, úgy el dugták előlünk.
3. Le a kalappal a fehérvári tábor előtt végig sportszerűen szurkoltak, bár érezhetően nehezen emésztették meg a látottakat. Teljesen világosan kijött, hogy a Miskolcot is megtapsoltátok.
4. Nem szoktam áradozni szlovák idegenlégiósokról, de amit Saluga a szezon nagyrészén produkált, főképp a tegnapi meccsen az fenomenális volt. Külön dícséret illeti még Bonar - van érzelem ebben az emberben? - Bartzen, Budai és Majoross teljesítményét. A miskolci mag pedig oroszlán módjára küzdött. Láda n+1-ig csodálatos gólja, a többiek hihetetlen alázatos játéka, ahogy ütköztek a gyorsvonattal, hát fiúk le a kalappal. (És imádom, amit Rafi csinál a jégen!)
5. Mielőtt valaki azt hiszi, hogy a pálya a béke szigete volt, azért tudni kell, hogy itt is volt néhány kapu előtti meg nem értés, a felek időnként torzsalkodtak, de ezt szemtől szembe férfiak módjára tették. Kovács Csaba például a palánknál lekönyökölte Mogyi fejét, a cserénél odament hozzá és elnézést kért. (Lehet ezt így is.)
6. Az 5. fehérvári gól állítólag nem volt benn - szerintem bent volt -, a gólbíró azonban biztos nem jelzett.
7. Ha valakinek a bontjára rávernek - az eltőrik, vagy kiesik a kézből, azért jár a két perc, még akkor is, ha miskolci kapja.
8 Unalmas a 38 pontozás - bár én sem értek vele egyet -, de a miskolc -8-cal vágott neki a rájátszásnak. Mogyit sajnálom, tegnap hős volt.
9. Hogy mi lesz ma? Szerintem tök mindegy. Szigetvár ostromáról sem az jut az eszébe az embernek, hogy a törökök lealáztak minket, hanem az, hogy milyen hősiesen harcoltak a védők!:-)
ui: amennyiben észreveszem ki az a barom, aki be akar dobni valamit a jégre és az nem csoki a mérkőzés végén, fejbe fogom rúgni!

benö51 2011.03.16. 08:36:44

@Tillasz: teljesen jó és kerek értékelés. ez történt. A volánon látszott a meccs hiány és , hogy rutinból szeretnénk behúzni a meccset. Sok helyzetet elszórtak, és amikor a Macik egyeltettek akkor, már szokás szerint semmi sem sikerült.
Gratulálok a Maciknak, este meg hajrá VOLÁN

Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör

Milos Palovcik 2011.03.16. 09:18:26

@Tillasz: Látod megint gólt lőtt a sztárcsemete! Én mondtam.
Mondjuk tetszik, hogy végre valaki írt egy tárgyilagos beszámolót.

Ritmo 2011.03.16. 09:22:00

Uraim kár szépítgetni a kapott hatos magáért beszél.!
Hajrá Volán.

Uteapu 2011.03.16. 09:28:02

@Milos Palovcik: Tillasztól ez nem szokatlan.
"... végre valaki írt egy tárgyilagos beszámolót."
Ebben ki/mi akadályozott meg bárkit is?
Ennek lehetősége Nálad és mindenkinél adva volt.

Erdkri 2011.03.16. 09:41:40

@Tillasz: Én is,csak megerősíteni tudom Benő szavait,és csak pár gondolatot fűznék hozzá.
Volán szurkolóként mondom,hogy nem érdemeltünk győzelmet a tegnapi meccsen.A macik azt játszották amit kell,és azt tökéletesen.Csak gratulálni tudok nekik!
Remélem nem volt félreérthető,amikor a meccs folyamán,és végén a megtapsoltuk a Miskolcot.
Azt beszélgettük,hogy lehet értelmezni így is,meg úgy is,de gúnyolni ezen az estén,csak a mi játékosainkat lehetett.
Lehet mondani,hogy meccshiány,meg minden,de akkor is ez elég nagy szégyen volt.
Érdekes volt látni a megdöbbent arcokat,amikor a végén elkezdtünk k... gyengézni.
Azért,mert mi vagyunk a Volán,nem kellene félvállról,nagyképűen lejátszani egy meccset.
Érthetetlen,hogy hogy jöhettünk el egy kapussal+erőltettük az első sorunkat,de nagyon messze kerültek az Ebeles formától,viszont a kicsik játéka tetszett.
Kivéve szegény Bálizst,akit,le kellett volna hozni,ha be tud állni helyette valaki.
Ma minden bizonnyal 10 körül fogunk ütni,de minden elismerésem a Miskolcnak.Van egy szép csarnokuk,egy jó csapatuk,és egy nagyon sportszerű szurkoló táboruk!
Erre már lehet alapozni!Csak így tovább!
Hajrá magyar hoki! Hajrá Volán!

Tillasz 2011.03.16. 10:01:35

@Uteapu:
Hidd el nem egyszerű dolog. Nekem is kellett 5-7 év, míg átestem egy egyedfejlődésen. Ennek ellenére még most is elég szubjektív vagyok, bár ezt vállalom. Van, amikor szándékosan, - lásd péntek - amikor igyekszem ellensúlyozni a másik oldal elfogultságát.
És azért más akkor nyilatkozni, amikor a boldogság hormonok vannak túlsúlyban!

Tillasz 2011.03.16. 10:08:13

@Milos Palovcik:
Az igazi sztárság ott kezdődik, ahogy Godó belőtte a büntetőt.
De, ha a gyerek 2 az 1-ben nem akar önzetlen lenni - én ugatom Neki, hogy passzoljon, most nem kellett volna -, és a fonák helyett megpróbál tenyeresre váltva lőni és ebből még két gól születik, akkor jogos lett volna a Sztárként való ünnepelés.:-) (Nekem azonban így is egy "csoda"! Hidd el, nagyon jó büszke Apának lenni, akár a fiadról, akár a lányodról hallasz dícsérő szavakat.)

62-es 2011.03.16. 10:18:44

Hajrá Magyar Hoki !!!

Uteapu 2011.03.16. 10:21:20

@Tillasz: Lassan már kezd kellemetlenné válni az ismételt egyetértés!:))
Én is megjártam a magam útját ilyen tekintetben de megérte. Sokakat olvasva beugrik egy Bikini-nóta.
Most a Volán "könyököl" az ablakban,(jogosan),és mindig van aki kéri, hogy kiláthasson.Nagyon-nagyon várom, amikor nem kérik, hanem jogosan követelhetik a kilátást a többiek. Nem őket lelökve,hanem mellettük. Az ablakot kell nagyobbra cserélni.

ardea 2011.03.16. 10:39:09

Jó volt tegnap Miskolcon lenni Volán drukkerként.
Én először jártam a csariban, és nagyon pozitív volt a fogadtatás, a sok mosolygós arc. Jól éreztük magunkat.
Tetszett, hogy szép magyar hokit láttunk, a Volános leeresztés már nem annyira, de én mindig megmagyarázom magamnak, a hullámvölgyeket is, szóval engem nem lombozott le túlságosan az eredmény, a játék.
Most azt a magyarázatot találtam, hogy kell a forma a vb-re, ezért az időzítés is arra éleződhet, és természetes, hogy óvatosabb a játék is. (Azért Sofi ütközései mindig hiányoznak...hehehe.)
Mindezek mellett élmény volt látni, hogy a Miskolc fölvette a tempót. És hogy nagy szakadék nem volt az ebeles iram és a tegnapi meccs ritmusa között, még ha természetesen volt is különbség.
Az előzetes latolgatást egy isteni finom csülökebéd mellett ejtettük meg a Hámori tó partján. Én szoros eredményt jósoltam, a részünkről 7 góllal, a srácok a Volán részéről kétszámjegyű esett gólt vártak. Asszem nyertem! ;)
Naszóval csak így tovább, és remélem, szép, játékos, izgalmas meccsek várnak még ránk!
Hajrá Volán!
És gyertek sokan miskolci szurkerek Fehérvárra!!!

DominiKing 2011.03.16. 10:52:03

Én komolyan remélem, hogy a Miskolc ennyire jó. Mert az nagyon jót jelentene a magyar jégkorongnak. Én a magam részéről minden évben úgy érzem, hogy araszolunk előre.
Hajrá Magyar Hoki!

eszel59 2011.03.16. 11:22:19

Normális játékvezetés,normális szurkolás és szurkolók - mindkét oldalról(ez szerintem szorosan összefügg!)tisztességes játék és játékosok,tisztességgel küzdő Macik,a végén tisztességes vereség!Csatlakozom Tillaszhoz:igazi hokiünnep volt!(...és tényleg csak kicsit keserű a szánk íze a vereség miatt,bár a szakzsargonban az ilyet győzelemmel felérő vereségként szok' aposztrofálni.)
Mindenki tisztában volt-és van-vele,hogy gólókkal jobb a Sapa(ők is elhitték 6:3-nál,hogy le van zsírozva a győzelem...),abban is biztos vagyok,hogy megkapták a megfelelő"figyelemfelhívást",úgyhogy ma este nem reménykedek csodában,de a tegnapi érzést és élményt már senki nem veheti el tőlünk!
Két "finom fricska"a végére:
1.Gratulálok a szépszámú és sportszerű Volán szurkereknek,hogy vállalták ezt a hosszú, fáradtságos és kimerítő utat Fehérvártól Miskolcig,hiszen a Szövetségtől tudjuk már,hogy "csak" a Budapest(Jégpalota)-Miskolc távolság is milyen megeröltető lehet - még válogatott sportolóknak is...
2.Igen Kóger úr,láttuk,hogy az ugyanolyan mezben játszó nagycsapat ellen hogy állt helyt a Miskolc - még a hatodik játékos segítsége nélkül is!

eszel59 2011.03.16. 11:38:42

Sajnálom Majoross sérülését(főleg,ha ezzel vége a szezonjának)így hiába áll majd rendelkezésre Waddel és Kállai az eltiltása után,eggyel megint kevesebben leszünk.
Raonnak!
Értékeljük,hogy egyes játékosaink szerinted(szerintetek)is elérik az EBEL színvonalát,de mi jövőre is azt szeretnénk,ha nálunk játszanának,úgyhogy semmi "megkörnyékezés"!A tegnapi kiváló teljesítményük miatt -is- ragaszkodunk Bartzenhez,Salugához,Bonarhoz - és MINDENKIHEZ...és nincs az a pénz!(...vagy van...?!)
HAJRÁ MACIK!!!

Szoljanka 2011.03.16. 12:03:06

A nálam későbben fekvők, vagy korábban kelők már leírtak mindent a játékról, nagyon jól ment a Miskolc, mi pedig.....
Nagyon jó volt a hangulat a csarnokban, főleg 5-6 után! Büszke lehet minden miskolci szurkoló a csapatára is, meg arra is, hogy milyen kontaktus volt köztünk, meg köztük egész végig. Se egy szidalmazó rigmus, se beszólogatás, semmi... Így is lehet, remélem a többi csapat szurkolói is látják Gratulálok a Jegesmedvéknek, remélem ma este is egy jó meccset látunk...:)

kazoli 2011.03.16. 12:11:19

@Tillasz:
Egyetértek. A dobálókat köpködőket pedig ki kell venni a tömegből. Mi gyerekkel járunk szurkolni a meccsekre. Nos úgy gondolom ezt a békét meg kellene őriznünk.

A gyereknek, meg abban a helyzetben talán tényleg rá kellett volna lőni, de én is mindig azt mondom az enyémnek, hogy passzoljon, s ha nem teszi sem mindig veszem elő ezért (függetlenül az eredményességtől) mert tudom, ott a kapu előtt kb. 0,2 mp alatt kell dönteni.

Miskolcifan 2011.03.16. 12:22:52

@kazoli: A poén az volt,hogy amikor rászóltam az egyik dobálóra még neki állt feljebb,simán nekem jött volna,ha nem érnek oda a biztonságiak :S Persze előtte még meccsen nem láttam,gondolom ezután se fogom sűrűn.

budapestijeti 2011.03.16. 13:03:05

@Miskolcifan: Ráléptél a kezére? :DDD
Mikor megy a Miskolc Tv műsorán? Tegyétek közzé légyszíves!

moszkvicssluszkulcs 2011.03.16. 13:34:37

@budapestijeti: Megmondom őszintén, én sem látom a műsorban a mai meccset de nyilván műsorváltozás lesz. Én tegnap beszéltem a tv-sekkel, Ők azt mondták, hogy holnap(vagyis ma)adják le. Az időpont 20.25 perc szokott ilyenkor lenni.
www.mikom.hu online tv

Tillasz 2011.03.16. 13:53:01

@moszkvicssluszkulcs:
Néztem én is a programot, nincs benne.
Bár, ha ma lesz 20.25-kor, akkor én nem láthatom.:-(
Én Fehérvárott nézem a meccset.

kazoli 2011.03.16. 13:53:52

@Miskolcifan:
A párom szokott kikelni magából miattuk, mondtam már neki, hogy ne keresse a bajt, majd jönnek a biztonsági őrök és kezelik az ügyet.

Pedig a meccs hevében - hát hogy is mondjam - mi sem teszünk lakatot a szánkra. De más szájkaratézni, meg más plexit verni, köpködni, meg dobálni.

leonov 2011.03.16. 13:54:04

Nem lehetne inkább Pláza ????

ikszdélol meg ilyesmik

Miskolcifan 2011.03.16. 13:54:46

@budapestijeti: Nem :D Csak finoman tudattam vele,hogy ezt nem kellene,de az "úrnak" nem nagyon tetszett :D

Miskolcifan 2011.03.16. 14:05:51

Még annyit,hogy remélem Énekes figyelte Láda Balázs játékát,nagyon jól megy neki mostanság,tegnap is hibátlanul játszott,az 1+1 se mutatott rosszul.

leonov 2011.03.16. 14:08:10

Szerintem nagyobb gondja volt annál, hogy figyelje.
Bár...

Nano 2011.03.16. 15:35:46

Tévé kérdés!

Ma 20:25-től lesz a tegnapi meccs! azért nincs benne a tv műsorban mert ez előre nem volt betervezhető (mármint a rájátszás) de le fogják adni. Ha megnézitek Hálózat TV-s adás van előre beírva, na annak a helyén lesz. itt lehet majd nézni nem miskolciaknak: www.minap.hu/online/index.php

aki épp meccsen lesz az pedig felvételről is meg tudja nézni, mert mindent feltesznek egy az egyben, csak picit gyengébb minőségben, pl. itt a Dab elleni meccs: www.minap.hu/mivid.php?ext.a26887

a videótárban megtalálható lesz majd:
www.minap.hu/mivid.php

budapestijeti 2011.03.16. 16:23:25

@moszkvicssluszkulcs: @Nano: Köszi, köszi! Ha nem megyek Újvárosba, akkor a gépre fogok meredni...hátha ma sikerül! :D
Szurkolunk Nektek! Ma is keméyen álljatok helyt! Az OBI. becsületéért, és minden csapatért is játszotok, nem csak magatokért!
Medve Királyok! Hajrá Macik! Hajrá Fradi!
Hajrá Magyarok! A csoport! :D Mi van még?

Lacquo 2011.03.16. 18:41:06

Meccshiány ide-oda, egy EBEL (még ha nem is teljes) csapatnak nem így kellett volna szerepelni. A fiúktól max. 2 kapott gólt gondoltam, min.4-5 gólós különbséggel.
Túl könnyen vettük, majdnem ráfáztunk! Ezt orvosolni kell a következő meccsre!
Hajrá VOLÁN!

Da-weed 2011.03.16. 21:21:01

Na, én eddig csak szorgalmasan olvasgattam a kommenteket, de most már nem bírom, szóval ezennel én is jól bekapcsolódok az eszmecserékbe. :D

S a mai Volán-Macik meccs eredményétől függetlenül szeretném én is megköszönni a tegnapi élményt!
Köszönöm először is a fehérvári szurkolóknak, hogy szép számmal eljöttek a meccsre és támasztottak némi "ellen-hangzavart", nem is olyan rosszul! Köszönöm a bíróknak, hogy nem fújták szét a meccset! Köszönöm a szurkolóknak a fantasztikus nézőszámot és hangzavart! S természetesen köszönöm a csapatunknak ezt az élményt, amit játékuk nyújtott!! Ilyen hajtást és küzdelmet nem nagyon láttam még tőlük, amióta meccsre járok. Csapatunk van!! :)

K isebb
Ö römmel
S ohase
Z áródjon
Ö rdögszorongatóan :P
N agyszerű
J átékosaink
Ü nnepi
K orongozása
!

budapestijeti 2011.03.18. 12:17:08

@Beethoven: @moszkvicssluszkulcs: Tegnap este megnéztem, kiváló kis meccs volt! Ma ránéztem a statisztikára 128-an nézték végig, pedig 1 óra 50 perc a felvétel...:DD
Megjegyzés : a világítás a sarkokban elég gáz, és a festés is nagyon halovány...

leonov 2011.03.18. 12:19:23

Nem a világítással van a baj.

leonov 2011.03.18. 12:19:55

A festés viszont tényleg halvány.

budapestijeti 2011.03.18. 12:46:00

@leonov: Akkor a szememmel? :D
Nekem "árnyékosnak" tűnt, de lehet érzéki csalódás is.

leonov 2011.03.18. 14:35:20

Elvileg az összes fémgőz lámpa működött és tökéletes foltmentes képet kellett volna produkálnia a kamerákban.
Számomra is érthetetlen , hogy hova tűnik a meglehetősen nagy fényerő néhány közvetítésen.Vélhetőleg a kamerákon kellene íriszt állítani, vagy a tömörítésnél valamelyik világosság paramétert.Az is lehet, hogy a kamerák nem bírnak a nagy fehér hátterű felülettel.
Nem tudom, mert nem én készítem se a közvetítést, se a tömörítést.
Az viszont biztos , hogy ekkora fényerővel is sikerül néha az eléggé gyengus Fehérvári fényviszonyokat produkálni.

Amikor valamelyik nagyobb stáb közvetít, akkor rendben szokott lenni.

ÉS mielőtt bárki felhördülne, igenis foltos a világítás Fehérváron és Újvárosban is.
A Pesterzsébeti pálya egy vicc, az UTE, a Jégpalota és a Miskolc szemre rendben van és hibátlan, borotvaéles képet lehet(ne) belőle gyártani.

Nálunk a nagy fényerejű (és hideg) világításnak van még egy szomorú hátulütője, mégpedig az, hogy mivel egy reflektor az eredményjelzőre világít közvetlenül, ezért eléggé szarul lehet látni rajta a dolgokat.A kijelző alapból fekete háttéren vörös mátriksszal operál, ami nem igazán látható a rászórt nagy fényben.
Egy két méter hosszú és harminc centi széles alumínium lemez, egy fúrógép, pár tipli meg egy rohadt hosszú létra kéne hozzá, hogy árnyékolni lehessen.Vagy kissé elfordítani az ominózus reflektort.
süti beállítások módosítása