Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

Lehet-e Fehérvár–Fehérvár elődöntő?

2011.02.26. 20:23: Vincenzo90

Lehet-e Fehérvár–Fehérvár elődöntő? 2011.02.26. 19:17 F. Kapus

49 komment

Címkék: fehérvár alba volán ob i sapa fehérvár av19

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr242693359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milano69 2011.02.26. 21:36:37

"Az Ebel bizalmasan kezeli a jàtèkosok pont èrtèkèt,ezuttal nem nyilvànos ki mennyi pontot èr"!Figyeljetek,tizenegynèhànyszor elolvastam ès arra jutottam hogy nem is tudom.................A balkàn elèrte Bècset is!

exL:1 2011.02.26. 22:18:30

Lehet,de nem valószínű.Az erőviszonyok ,és a forma alapján a legesélyesebb egy Miskolc- Volán elődöntő

milano69 2011.02.26. 22:36:51

szerintem Vasas-Alba19 a donto

Csiku 2011.02.26. 22:42:36

Eric Johansson és Juraj Durco nincs benn a bűvös 15-ben, ők lejátszhatnak :)

milano69 2011.02.26. 22:46:24

Tokaji 4 pontos az ebelben

Szoljanka 2011.02.26. 22:54:38

@Csiku: Joe és Durco csak a nlgy között kapcsolódhat be!

Szoljanka 2011.02.26. 22:55:50

Amúgy szerintem Volán-Miskolc elődöntő, Volán-Vasas döntő...

exL:1 2011.02.26. 22:56:04

@Csiku: ők később jöttek a csapathoz,de ez a korlátozás minden légiósra vonatkozik.De ha nincs rögzitve akkor kiskapu,ami magyar o.n nem meglepő,de őket 100000000% nem játszatják farm meccsen:-))

Csiku 2011.02.26. 23:01:40

De a korlátozás még Tommi-ra és Martz-re vonatkozott, viszont Joe-t és Durco-t később igazoltuk, egyszóval ők nem esnének bele a 15-be.

Szoljanka 2011.02.26. 23:06:10

@Csiku: Mégis benn vannak, ahogy a táblázat is mutatja a blogon a cikkben.

milano69 2011.02.26. 23:21:08

ez van,de szerintem egy pàr èven belul elfogjàk kapni a fehèrvàrt a mol ligàs csapatok!

budapestijeti 2011.02.26. 23:29:17

@milano69: @Szoljanka: Csak szeretnétek testvéreim...csak szeretnétek! Abba még belebeszél egy-két csapat! Hogy rögtön említsek is egyet : Fradi! :))
Emlékeztetnék, hogy néhány hete említettem már, hogy sanszos egy AV - Farm elődöntő is (legalább annyira, mint a Macik, vagy a Fradi...), akkor nagy.nagy fekete lyukba hullott a téma....:DD

milano69 2011.02.26. 23:42:32

@budapestijeti: A fradi pontosan olyan mint a fociban,felelotlen ès vicc az egèsz,amugy jo lenne ha erore kapna!Màrcsak a nèv miatt is!

eszel59 2011.02.27. 07:56:08

Szépen és tudományos alapossággal kidolgozott cikk,de úgy érzem,hogy felesleges volt ennyi emergiát belefeccölni:nem lesz Volán-Kisvolán elődöntő,mert a Farmot megelőzi a Miskolc(Persze lehet akadémiai szintre fejleszteni a "mi lenne,ha?"szintű kérdéskört,csak felesleges,ugyanis még ott van a Fradi is - bár nekünk teljesen mindegy,ki lesz mögöttünk a negyedik...)
HAJRÁ MACIK!!!

Rock me Amadeus 2011.02.27. 11:01:54

A jégkorongblogon miért szűnt meg az idenavigáló link?

zsozsi68 2011.02.27. 11:06:21

Ha a 38 pontos Volán nyeri az OB1-et az kinek lesz dicsőség? Csak kérdezem...

TheKaszi 2011.02.27. 11:17:46

@Csiku: Szia Csiku! Igen, Joe és Durco a szabály szerint lejátszhatna, de ez csak elmélet, nem is festene jól az EBEL egyik legjobb játékosa a farmban.
A cikk pontszámítása (szerény véleményem szerint) pontatlan a következőkben:
a) nem 52 pont a jelenlegi keret, hanem 53, miután Eric érkezésekor Jobb Dávid is kikerült átmenetileg a keretből.
b) A ligán belüli országokból származó légiósok (nálunk Krancj) nem valószínű, hogy automatikusan 4 pontot érnek, mert akkor az előző szezon PO-ban a Bécsnek biztosan 60 pontnál több pontja lett volna, ezért szerintem Krancj csak 3-3,5 pontos.
c) A kapusok tekintetében más az EBEL pontszámítás az életkor szerint, így nem valószínű, hogy Hete után egyáltalán számítanak pontot.
Azt gondolom, Volán farm-Volán elődöntő nem lesz, de 3. hely lehetséges a farm csapatnak.

TheKaszi 2011.02.27. 11:37:28

@milano69: "Tokaji 4 pontos az ebelben"
nem valószínű

benö51 2011.02.27. 12:15:55

Anyagilag nem érné meg. A Miskolc ellen összejön 1500-2000 néző míg a Farm ellen max 1000 lennénk kint.

2011.02.27. 12:20:52

@benö51: akkor ezek szerint 500-1000 divatszurkoló van Fehérváron

Szoljanka 2011.02.27. 12:38:19

@Puckman Éliás: Lehet bárhogy nevezni, de azért ne feledjük, bármely hazai csapatnál jóval kevesebben mennének ki egy nagy csapat-ifire, mint egy nagy csapat-bármilyen ellenfél párosításra.
Sajnos valóban van egy jelentős réteg akiknek csak az EBEL számított, ők akik passzióból jártak ki, egy nagyol jól szervezett szurker csoport vezetője mondta: egyfajta divat lett egy bizonyos társadalmi csoport körében a jégkorong meccsre járás, és ebben van igazság...
Persze az érem másik oldala, hogy nélkülük nem itt tartanánk (nézőszám, jegy-, és bérletbevételek, szponzoráció)...

rihiranta&rantasila 2011.02.27. 12:41:27

@Rock me Amadeus: Talán azért,mert rohamosan csökkent a kommentek száma.

benö51 2011.02.27. 13:34:55

@Puckman Éliás: Szerintem több, hisz hiszen meg kell nézni, hogy a Farm meccseire max 200-400 ember kíváncsi. Ez mondjuk szomorú, hisz 1500 körüli bérlet lett eladva. sokan nem kíváncsiak a jövőre.

benö51 2011.02.27. 13:37:26

@Szoljanka: Ez azért rész igazság szerintem. Vedd elő az EBEL előtti nézőszámokat és kiderül, hogy akkor is nálunk volt a legnagyobb nézőszám.

Szoljanka 2011.02.27. 13:51:13

@benö51: Így van, köszönhetően annak, hogy már az EBEL előtt (3-4 évvel) is kimagaslottunk a mezőnyből, és szerintem magasan Fehérváron a legnépszerűbb az országban a hoki, a második talán Újváros, meg Jászberény...

Vincenzo90 2011.02.27. 13:58:02

@rihiranta&rantasila: Ez mondjuk köszönhető annak, hogy nincs vérremenő csata több az EBELben, és a MOL liga is lecsengett, a csíkiak is panganak, a miskolciak letargiában, mert csodát vártak, nagyjából a VB lesz, amikor lesz rendesen kommentáradat, esetleg a bajnoki döntő, de szerintem az is még a kupánál is kevesebb érzelmet fog kavarni, és még kevesebb nézőt fog vonzani sajnos. Aztán ne legyen igazam!

leonov 2011.02.27. 14:02:22

Ha jól láttam, mindhárom link lekerült.

1885* 2011.02.27. 14:16:50

@Vincenzo90: egy Volán - Volán elleni döntő az lenne csak az igazi! Kell-e több csapat ennek a "kisországnak" ? :P

benö51 2011.02.27. 15:12:33

@Vincenzo90: A döntőt illetőleg szerintem tévedsz a 2 fehérvári meccsre biztosan 5000-nél többen mennek ki. A másik város nézőszámáról mondjuk nem tudok nyilatkozni, de ez a szám így is magasabb lesz, mint az MK döntőé.

Vincenzo90 2011.02.27. 15:21:28

@benö51: Összesen lesznek 5000-en szerinted. Szerintem meccsenként 2000 embernél nem igen lesz több, egy EBEL fordulót alul fog múlni, ahogy tavaly is. A másik meg szerintem a Vasas lesz, hát azt nem tudom, náluk mit váltana ki egy döntő. Minden esetre szerintem nem várható olyan parázs csata, kűzdelem, hogy nagy kommentáradattal lehessen számolni. Azt nem is figyeltem, hogy van a lebonyolítás, de alap szabály, hogy a Volán hazai pályán akar bajnok lenni. Ha ehhez kell az ellenfél egy győzelme, akkor lesz neki. Ebben az esetben még arról a meccsről fogunk többet írni, hallani. De tudtommal ha hibátlanul besöpri a Volán a döntőt, akkor pont otthon végez...

budapestijeti 2011.02.27. 15:33:21

@milano69: Az nevet igazán, aki utoljára nevet!Meglátjuk... Ez nem mond ellent annak, amit írtál, csak lehetőséget ad arra, hogy ha tönkre zúz benneteket egy "vicces" csapat, legyen lehetőséged azt mondani, csak vicceltem!:)

1885* 2011.02.27. 15:41:28

@budapestijeti: Ma ki van vicces kedvében? :)

centreville 2011.02.27. 16:07:19

@Szoljanka: Neharagudj,de a Misklc hazai nézőszáma biztsan magasabb mint az Újvársé,Jászberényben még pálya sincs!

Vincenzo90 2011.02.27. 16:16:23

@centreville: De van történelem, és az emberek nem felejtenek olyan gyorsan. Ettől függetlenül talán nem a Jászberény játssza majd a döntőt XD

zsozsi68 2011.02.27. 16:29:43

@benö51: Abban, hogy nem vagyunk kíváncsiak nem értek egyet. Akinek családja van meg munkája meg Hokin kívüli élete az ki tud menni 27 EBEL-meccsre, ha van a Válogatottéra, az Ocskay-tornára, Veszprémbe BL-meccsre, Albacomp rangadókra, néha Cornexi(vagy minek hívják éppen)-meccsre, kábé ennyi. Ja és nézném a jövőt az EBEL-meccseken csak ott nagyon kell figyelnem, hogy lássam...

zsozsi68 2011.02.27. 16:34:17

@Puckman Éliás: Megnézném egy Miskolc-Miskolc ifi (nem megbántva a miskolciakat, főleg, hogy szurkolok nekik) vagy Fradi-Fradi ifi nézőszámát, kiderülne vajon mennyi ott a divatszurkoló?

zsozsi68 2011.02.27. 16:38:30

@zsozsi68: +néha Vidi(ha jó idő van) meg a VB minden Magyar meccse...

Szoljanka 2011.02.27. 16:46:21

@centreville: Olvass figyelmesen, nem a nézőszámról irtam, henem a népszerűségről!
Ha ujra nagy derbik lennének és szoros meccsek biztos megint sokan lennének Ujvárosban ( telt ház ) , Jászberényben pedig egy amatár meccsen is tobb, mint ezren voltak a nyitott pályán! Ha ott is lenne fedett pálya biztosan sokan lennének!

benö51 2011.02.27. 16:51:05

@zsozsi68: A Farm meccseken, a családod legkisebbjei jól szórakozna és te is látnád a meccset.

zsozsi68 2011.02.27. 16:55:39

@benö51: Azért írtam, mert erre már végképp nincs időm. Jövőre talán...

budapestijeti 2011.02.27. 22:08:10

@1885*: Na ki? :D
Gyengus kis meccs volt, ütöttetek 2 hátrányos gólt(!), de sima volt...

drukker60 2011.02.28. 09:06:29

@zsozsi68: "
A középszakasz befejezése után, de az elődöntők megkezdése előtt a legjobb négybe jutott három magyarországi Mol ligás csapat villámigazolással kölcsönözhet magyar állampolgárságú játékosokat a kiesett három csapat keretéből. Mindez csak háromoldalú közös megegyezés alapján történhet."
2010.08.03. 19:18 F. Kapus

és ha ezek után nem a volán nyeri, akkor kié a dicsőség????

gogosz 2011.02.28. 11:23:27

@drukker60: Dicsőség már rég nincs. A Volánnak nyerni már rég nem az, másnak meg nincs esélye ellene. Ez a 38 pont csak a válogatottak miatt jó megoldás. Sikerült egy olyan helyzetbe kerülni, (nem mondom, hogy rossz döntések miatt) hogy nem sok szakmai értéke van a Magyar bajnoki címnek.

zsozsi68 2011.02.28. 17:35:24

@gogosz: Pontosan erre gondoltam...

zsozsi68 2011.02.28. 17:38:37

Ezt a háromoldalú közös megegyezést nem értem. A Volánnak mi köze ahhoz, hogy két csapat között milyen egyezség születik? Vagy ki a harmadik fél?

kerusz 2011.03.01. 11:38:50

@zsozsi68:

1. a játékost villámigazolni kívánó csapat
2. a játékost kölcsönadó csapat
3. a játékos maga

zsozsi68 2011.03.01. 22:45:06

@kerusz: Hülye vagyok, köszönöm.
süti beállítások módosítása