Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1674) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Fehérvár–Salzburg 5-3

2011.02.20. 22:17: Theutus

  Fehérvár–Salzburg 5-3 2011.02.20. 21:57 kultúrmisszionárius

50 komment

Címkék: fehérvár ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr42675738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolsztoj 2011.02.20. 22:25:06

Nem azért mert savanyú a szőlő, de komolyan - én most, azok után, hogy kétszer nagyon rossz sorozatot produkáltunk (már akkor szinte biztos volt, hogy nem jutunk a rájátszásba, hiszen minden mutatóban a leggyengébbek voltunk) - nos én vállalom (NEM bevállalom :-))az ódiumot, hogy kimondjam - én örülök, hogy nem jutottunk a rájátszásba!
Hogy miért? - ha nem lenne világbajnokság, akkor bosszantana, de VAN, ezért fontos, hogy a játékosok kicsit kifújják magukat, és rákészülhessenek a SOKKAL FONTOSABB feladatra - be kell kerülni az A csoportba.
Nos PILLANATNYILAG ezért nem sajnálom a rájátszást - talán többen is lesznek, akik egytértenek majd velem - túl sok volt a beteg és a sérülés, RENDBE kel jönni játékosainknak, és új energiával feltöltve - jöhet Kanada, Oroszország, Svédország, stb.!

Szoljanka 2011.02.20. 23:13:55

@tolsztoj: Nem egyszerű kérdést feszegetsz, szerintem mindannyian ugyanannyira vagyunk Volán, és Magyar szurkolók is, nem teszünk különbséget...
Azért az elgondolkodtató, hogy mennyire a csapat mellett állnak a szurkolói, 9 egymás utáni vereség után is majd' telt ház, ma is sokan voltunk pedig már hol a PO...
Most már arccal az A csoport felé, no meg így a némileg meggyengített Volánnal jó lesz az OB1 is. Ott is minél többen biztassuk őket, megérdemlik!
HAJRÁÁÁ AV19!!!
-_- BLL -_-

Borsy 2011.02.20. 23:24:27

Meccsenkénti 1 pontos átlag kellett volna ebben a szezonban is, ez a matematika ismét bejött volna. Ha már így sikerült, akkor meg kell mutatni az OB1 rájátszásában, majd a 10 válogatott meccsen.

-d(-_-)b- 2011.02.20. 23:26:43

Sajnos az utóbbi pár meccsre nem tudtam kimenni, le is maradtam pár szép győzelemről :(

Vincenzo90 2011.02.20. 23:36:58

Én azért örültem volna, ha kicsit kevesebb ideje van a srácoknak fújni egyet, de már két fordulóval ezelőtt sem bizakodtam abban, hogy meglesz a PO, csak hogy szépen fejezzük be. Azért a maradékot be kéne húzni, hadd legyen igazán szép.

budaijegesmedve 2011.02.21. 00:18:22

Engem egyáltalán nem vigasztal, hanem elkeserít a tudat, hogy nem kerültünk a PO-ba. Nekem ugyanis az EBEL az "A csoport", itt minden héten kíválóan felkészített csapatokkal, magas színvonalú jégkorongot lehetne élvezni.Minimum, nekünk ismét maximum 54 fordulóban.

De itt olvasom, kell a rápihi az OB 1-re.Ahol esetleg a miskolci Jegesmedvék, a döntőben pedig akár a nagy Vasas várhat ránk.(Micsoda kihívások!!!))
Aztán még jöhet egy kis rápihi a VB-re! Ahol ugyan nem "Kanada, Oroszország,Svédország" hanem Spanyolország, Dél-Korea, Hollandia jön.Tényleg rá kellene pihenni...

Theutus 2011.02.21. 00:28:38

@tolsztoj: a hoki mindenkori kiírásaiból fakadóan minden évben van vb
értem én, hogy próbálod vigasztalni magadat, de ilyen alapon a Volánnak soha nem szabad bekerülnie a POba, mert minden évben rendeznek vb-t

Raon 2011.02.21. 00:31:43

Hát megint megvertük a bikákat, és ezzel még nehezebben emészthetőbbé tettük az idei szezonunkat. Azt gondolom, az minimum agyrém, ha egy csapat éppen a Red Bull Salzburg ellen szerzi meg a legtöbb pontját a szezonban, és mégsem jut be a rájátszásba. Persze ez a hajó már hetekkel ezelőtt elment.
Ami a meccset illeti, részemről nagy gratuláció a srácoknak, hogy sportemberekhez méltó módon, az első perctől az uolsóig küzdve-harcolva végül behúzták ezt a meccset. Remélem a vb-n ebből tudunk profitálni, a becsületünk megtartása mellett más értelme már nagyon nincs a hátralévő meccseknek.
Ami viszont extra pozitívum: Bálizs Bence. Elképesztő érettséggel véd a kapuban, amit ma megfejelt azzal, hogy amikor Tokit befenyítette egy deadbullos csatár, ő ment oda megvédeni... ez teljesen elképesztő, hihetetlen szív és akarat, részemről nincsenek szavak arra, hogy mekkora elismerés érte!

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör

hokiss61 2011.02.21. 03:10:36

Mindekképpen gratula a Volánnnak,a saját fiataljai beépítésével még sok jó eredménye lesz. Reméljük most már követheti öket az EBEL-ben a DAB is!

zsozsi68 2011.02.21. 08:02:31

A másik hszböl kimaradt, külön Gratula Bencének!!!

Lacquo 2011.02.21. 08:36:17

@tolsztoj: Nem értek egyet Veled, de értem mire gondolsz.
Mivel a kedvenc csapatunkról van szó, így nyilván azt szeretném, hogy addig jusson, ameddig csak tud. VB minden évben van, kb. ugyan ekkor, ezért nem is nagyon értem, hogy ez most mi volt, amit ezzel kapcsolatban hoztál fel. Talán arra gondoltál, hogy most lesz Mo.-n? Nekem végülis mindegy lenne, hogy melyik országából jutnánk fel az A csoportba, persze szép lenne ha idén ez sikerülne Magyarországról.

Sajnálom, hogy nem jutott be a Volán a PO-ba. A tavalyi eredményt figyelve úgy reméltem anno, hogy idén a PO-ba jutás és legalább az első fordulón való továbbjutás. Ez nagyon nem valósult meg! Talán majd a köv. szezonban.

Tegnap nyertünk a bikák ellen, egy nagyon szép győzelemmel, egy nagyon izgalmas meccsen. Ezt vártam a fiúktól, és azt, hogy a hátralévő meccseken is ilyen játékot játszunk. Kell, nekünk szurkolóknak!!!

Hajrá Volán!

bagyula 2011.02.21. 09:33:01

@Raon: Az EBEL angol nyelvu kommentarja is igy latja:

"SAPA Fehervar are out of contention for the play-offs two game days form the end of the regular season, and can walk away with their heads held high"

En is csak annyit tehetek hozza, hogy gratulalok a tegnapi meccshez, kulon is Bencenek (kellenek az ifju remenysegek nagyon!) es Hajra A Csoport!

Fehervar pedig probalja megtartani az edzot, a legjobb legiost es talan Arpi sem lenne rossz uzlet, ha a szezon masodik felet nezzuk! O mar ugy sem legiosnak fog szamitani jovoben(2 pontos jatekos?).

exL:1 2011.02.21. 10:55:48

Azért halkan megjegyzem,a győzelem értékét növeli,hogy nem a salzburg előkészítő játszott tegnap fehérváron,mint oly sokszor tették mostanában idegenben (főleg szlovének és a zagreb ellen)

DominiKing 2011.02.21. 11:14:45

SZÉP HALÁL!
Szeretem ezt a CSAPATOT.
ÁUK! (Áprilisban újra kezdjük!)
Hajrá Magyar Hoki!

2011.02.21. 13:27:46

Láttam mostanában többször is nyilatkozni Bencét és feltűnt, hogy milyen tiszta fejű kiegyensúlyozott fiatalember. Szerintem ez legalább olyan fontos, mint a tehetség! A hosszú távú megbízhatóságnak ez az alapja. Ha tehetségében hasonló Szuperhez és Hetényihez ebben felül is múlhatja őket!

miki78 2011.02.21. 15:32:42

Kicsit nézegetve a statisztikákat, az az érzésem, hogy a védelmen, illetve a védekezésen ment el a szezon. Ezt úgy is lehet érteni, hogy akik a pályán voltak (nem csak a védők) rosszabbul védekeztek és úgy is, hogy szakmai hiba volt, hogy nem igazoltunk még védőt. Miért mondom ezt?

Tavaly 54 meccs alatt 184 gólt kaptunk, most már 52 alatt 201-nél vagyunk. A statisztika szerint nem igaz, hogy többet lőttek volna kapura az ellenfelek, tavaly a két kapusunk 2178 védést mutatott be, idén a 3 kapus 2011-et, igaz még van két meccs. De az látszik, hogy tavaly is sokat lőttek. Ebből világos, hogy a tavalyi kapusteljesítmények (főleg Satosaari, mert ugye ő 2x annyit állt a kapuban, mint Hetényi) jobbak voltak, mint idén (Hetényi, mert ő védett sokkal többet).
Másrészt a gólok idén tisztább szitukból jöttek, kevesebből is több lett. Ez meg a védők hibája.

Azért az megjegyzendő, hogy a 2008/09-es szezonban csak 178 gólt kaptunk 54 meccs alatt, igaz nagyon keveset lőttünk!

A góllövés annyira nem maradt el a tavalyitól: 154/165. Vagyis nem a támadószekción ment el a szezon, hanem a sok kapott gólon, illetve azon, hogy rosszkor kaptunk gólokat. Sok volt a 3-2-es vereség, ami akár fordítva is lehetett volna.

Remélem tanultunk ebből, már most el kell küldeni Durcot és Kranjcot, helyettük hozni két magyart és rajtuk kívül két külföldit. A légiósok legalább Bornhammar szintűek legyenek. De 8-9 védő kell egy ilyen ligába, főleg akkor, ha a csatárok között nem kevés 30 feletti van. Őket is lehet mentesíteni, ha a védelem stabil és erős!

@tolsztoj: ez elég nagy hülyeség, a többiek leírták, hogy miért. + azért is, mert attól, hogy Bp-en lesz a VB, még nincs több esélyünk. Idén keményebb a csoport, mint tavaly...

A magyar liga meg nem túlzottan dob fel, persze ciki lenne nem nyerni, de nem nagyon érdekel, ha mégsem...

Szoljanka 2011.02.21. 16:21:22

@miki78: Nem biztos, hogy olyan gyorsan el kell küldeni Durco-t, rengeteg góltól mentett meg minket a jó helyezkedésével, hasznosan játszott. De ugye megint ott tartunk, hogy mindenről a bekkek tehetnek (meccsenként 28-30 perc jégidővel), az nem baj, hogy Piruett Csaba, meg a Marci számolatlanul hagyták ki a 100%-os ziccereket, kaptak ki rengetegszer egy az egyben a kapusoktól....
Szerintem nagyobb esélyünk lesz idén, ha másért nem is a hazai rendezés miatt, van ugye két levelünk (Zürichből, Ljubljanából), nem csak udvariasságból írták, a magyar hoki-szurkerek tényleg nagyon jók.
"A magyar liga meg nem túlzottan dob fel, persze ciki lenne nem nyerni, de nem nagyon érdekel, ha mégsem... "
Az ilyen hozzáállás miatt van az a sok ellenszenv a többi magyar csapat szurkolóitól felénk, és az e fajta gondolkodásmódból adódott az átlag 300-as nézőszám a farm-meccseken. És mi lesz ha egyszer valamiért nem indulunk az EBEL-ben? Majd nem jársz hokimeccsre?
Amúgy a meggyengített Volánnal várhatóan az OB1 is érdekesebben alakul majd, persze nyerünk így is..:D

kiralyfi 2011.02.21. 16:29:50

@Szoljanka: köszönöm , válaszoltál helyettem az előtted szóló nagyarcú levélre is...:)

a. Bárd 2011.02.21. 16:55:00

"Azért az megjegyzendő, hogy a 2008/09-es szezonban csak 178 gólt kaptunk 54 meccs alatt, igaz nagyon keveset lőttünk!"

Akkor védett Nálatok Szuper Levi, nem? :)))
(ne haragudjatok, ezt nem tudtam kihagyni)

@miki78: Az utolsó mondatodra nem reagálnék, mert nagyon csúnyákat tudnék írni

vaze 2011.02.21. 17:06:19

@a. Bárd: nem tudom, miért baj, ha nem dob fel valakit az ob1. Ha nem, hát nem. Ami tolsztoj felvetését illeti: a magyar válogatott gerincének rosszabbat tesz ez a három hetes (kényszer)szünet, mintha mennek még egy 1-2 kört (ami a maximum szerintem). Persze lehet, hogy tévedek. Van már valami terv arra vonatkozóan, hogy kikkel fog a Volán edzőmeccset játszani ebben a 3 hétben?

foma 2011.02.21. 17:08:05

@Szoljanka: Nagyjából tudsz mondani egy keretet hogy kik játszhatnak majd a 38 pontos Volánban?Épp tegnap este említettem hogy Cs Úrnak köszönhető ez is állítólag.:((@kiralyfi:Nehogy jövőre komolyabban érdeklődjön majd a mi kis ligánkkal kapcsolatban...

miki78 2011.02.21. 17:09:58

@Szoljanka: Én is szidtam eleget a csatárainkat, éppen ezért néztem meg a védelmet.. de itt is hangsúlyoztam, a védekezés nem csupán a védők feladata. Mindenesetre ebben alulmúltuk önmagunkat idén..
@kiralyfi: ez nem "nagy arc", hanem vélemény. Nem kell, hogy érdekeljen. Lenyomtunk 54 meccset, kimentem minden hazaira meg jó pár külföldire. Láttam, ahogy megszakadunk, láttam, mit tudunk és tisztában vagyok a csapat korlátaival. Éppen ezért nincs és nem is lehet nagy arc. Most ezek után játszhatunk még egy ligában, csak nem nagy értelme van, főleg nem "lebutított" csapattal. Mert akkor ez most mi lesz? Volán A/1?
1. Vagy játszunk rendesen, vagy sehogy.
2. Minden évben azt hallgatjuk, hogy mit keresünk az OBI-ben. Hát én speciel semmit nem keresnék ott.
3. Előre nézek és nem hátra, fejlődni kell tovább, megragadni az EBEL középmezőnyében. Ebben nem nagyon látom az OBI helyét és szerepét.
4. ha a farmcsapatunk kivívja magától a 4. helyet, akkor minden OK, de akkor ők is játszanak végig!

@a. Bárd: Igen, ő védett :) A többire meg lásd feljebb!

vaze 2011.02.21. 17:20:11

"nem nagyon látom az OBI helyét és szerepét"
Ez viszont simán pályázhat az év ostobasága címre. Nem nagyon van olyan játékos, aki ne az OB1-ből jött volna, hát lényegében csak ennyi a szerepe. A Volán indulását meg minden alkalommal unalmas megmagyarázni: ha nem indulna, akkor a válogatott gerincének február 25-én véget érne a hokiszezon. A többi egy kompromisszum eredménye, ami annak köszönhető, hogy elindultok egy olyan bajnokságban, amiben nem vesztek részt. :)

miki78 2011.02.21. 17:25:45

@vaze:
1. nem vagyok játékos, hanem néző. Jogom van nem nagy érdeklődést tanúsítani. A játékosnak meg kötelessége hajtani, mert pénzt kap érte.
2. ha közvéleményt kutattál volna Fehérváron, hogy ki cserélt volna egy EBEL PO-ért egy OBI-et, szerintem döntő többséggel nyert volna az első variáció.

ezek után nem tudom, mi ebben az ostobaság...

Amúgy éppen az utolsó mondatod miatt nem érdekel az OBI. Minden évben ezt hallgatjuk, ki kíváncsi erre? Ha indulunk az a baj, ha meg nem érdekel, akkor nagy az arc... tipikus van sapka, nincs sapka eset :)

üveg 2011.02.21. 17:29:09

@miki78: ...az a "jó", hogy csak Te látod így...szar a kapus,.."Hetényi"..szarok a védők..Durco,stb..ajánlom elolvasni "Nemzeti Sport, id. Ocskay nyilatkozatát:..elégedett:-Hetényi, Vas M, Ladányi, Johansson,-Bálizs! Míg a 3-4 sort pl:Benk 52/6-pont, semmit nem tesznek hozzá a játékhoz!! Tehát maradt 2 sor, 2 kapus!! :(( Ennyit az értékelésedről.

vaze 2011.02.21. 17:29:29

@miki78: öööö, ezt biztos nekem akartad írni? mert semmilyen szinten nem kapcsolódik ahhoz, amit én írtam...

azt egyébként én sem értem, hogy mi olyan fölfoghatatlanul bonyolult ebben, amit évről évre, de majdhogynem hónapról hónapra el kell magyarázni. :)

miki78 2011.02.21. 17:31:53

@üveg: Gratulálok ehhez! :) Idézd ide, hogy Ocskay azt mondja, hogy pl. Benk semmit nem tesz hozzá, biztos ezért játszott az utolsó két meccsen az első sorban :) És ne adj más szájába olyat, amit te gondolsz! Ez vonatkozik arra is, hogy az én számba se adj olyat, hogy "szar kapus", mert ilyet se nem mondtam soha, se nem írtam soha!

miki78 2011.02.21. 17:33:39

@miki78: Engem idéztél, ezért neked írtam :)
Amúgy meg nem felfoghatatlan, hanem egyszerűen nem hoz lázba. Most mit nem lehet ezen érteni? Ha ez nagyképűség, akkor legyen az és kész!

miki78 2011.02.21. 17:34:57

@vaze: neked meg ez egyel korábbi :)

vaze 2011.02.21. 17:38:47

@miki78: csak mert a beláthatatlan messzeségű 17.06-kor találtam leírni azt, hogy: "nem tudom, miért baj, ha nem dob fel valakit az ob1". De ettől még nem látni az egész OB I-nek a helyét és a szerepét, továbbmegyek: a (lét)fontosságát, na az az ostobaság, mármint barátilag... :)

miki78 2011.02.21. 17:45:36

@vaze: Neked :)
De ha már ezt állítod, akkor megkérlek, hogy válaszolj arra (barátilag), hogy mi a szerepe az OBI-nek a Volán jövőjét tekintve? Ettől most jobbak leszünk jövőre az EBEL-ben? Jobb lesz az önbizalmunk, ha megnyerjük újra a bajnokságot?
Egyedül a válogatott szempontjából lehet jelentősége, hogy meccsben lesznek addig is. De én most kizárólag fehérvári szemmel mondom, hogy nem látom se a helyét, se a szerepét ennek a szereplésnek.
Ha a farm ezt kivívja, az teljesen más helyzet. Ők végignyomták ott a szezont.

ps. a 17.06-os kommenten átsiklottam, utólag elolvastam megértő hozzászólásodat :)

vaze 2011.02.21. 17:51:12

ja, kizárólag fehérvári szemmel elég sok mindennek nincs értelme :) de kizárólag fehérvári (bármilyen város neve tetszés szerint behelyettesíthető) szemmel nézni a világot, elég nagy ostobaság. :)

miki78 2011.02.21. 17:53:02

@vaze: mondd ezt egy fradistának :)))

vaze 2011.02.21. 17:55:19

@miki78: van, akivel már nem érdemes próbálkozni... :)))

vaze 2011.02.21. 18:00:32

@vaze: dunaújvárosban is... :)

TheKaszi 2011.02.21. 19:09:12

Először is: Hatalmas Gratula a csapatnak! "Ez jó mulatság, férfimunka volt!"
@miki78: Jól összefoglaltad a gyengéinket, azonban én a védekezésünk gondjait nem abban látom, hogy rosszabbul védekeztünk, hanem abban, hogy a védőink kevésbé jól játszottak fel. Tegnap kiemelted, hogy a meccs hőse Bálizs Bence (persze a Salzburg a 2. harmadra taktikát váltott, és a kipattanókra utazott). Szóval a meccs hőse Bence, amivel teljesen egyetértek, ugyanakkor kiemelném Oscar tegnapi játékát, ebben a szezonban először volt jó, sőt nagyon jó.
Az erőteljesebb védői feljátszás kevesebb lehetőséget teremt az ellenfélnek, és kevesebb lesz ettől a védőharmadban az egyéni hiba. Persze, csak laikus vagyok, mégis azt gondolom, hogy megérte az idei szezon. Elkezdtünk egy új utat: Építkezünk. Az Ebel-es fiatalok, a farm szerepe tekintetében sokat léptünk előre, nem is beszélve az akadémiáról. Bízom benne, hogy rövidesen mi is képesek leszünk olyan sort kinevelni, mint a Jesenice.
Azok közé tartozom, akik minden Ebel-es és minden farm meccsen kinn voltak (néha idegenben is). Tudok örülni egy szép akciónak, gólnak, játéknak, legyen az csíki, újvárosi, miskolci, vagy bármely más csapat produktuma. Szórakoztat, figyelem is a MOL liga és az OBI eseményeit. Meggyőződésem, hogy a farm nagyon sokat fejlődött és játékával (ami a bérleteseknek ráadásul ingyen van) rászolgálna a fél házra. Mindezt azért mondom, hogy legyen ellenpont is a véleményedre :)
@tolsztoj: A csapat idősebb korosztálya most tényleg feltöltődhet, de én is azt gondolom, hogy a formának a PO használt volna a leginkább. A fiatalok pedig bizonyíthatnak az OBI-ben, nehéz lesz bárki számára Fehérváron nyerni.
Hajrá Volán és még egyszer Gratula a Csapatnak!

TheKaszi 2011.02.21. 19:12:07

@miki78: Egyébként a Durco dolgot én is meggondolnám, a Krancj nem kérdés.

miki78 2011.02.21. 19:17:15

@TheKaszi: Én is bizakodó vagyok a jövőt illetően, szerintem sem volt rossz az idei szezon a sok hiba ellenére. Jövőre - ha a vezetés is elszánt - akkor meglesz a Play Off. Nem sok kell hozzá, elsősorban akarat!

Oscarral is egyetértek, tegnap tényleg jó volt! Johansson gólja előtt is nagyot alakított! Én még látnék benne egy szezont, ha fel tudná venni a tavalyi ritmusát.

Az OBI-el (MOL-lal) semmi bajom. Csak az egy másik bajnokság. A II. csapatunk ott van, nekik ott kell játszaniuk, ott kell fejlődniük. Nekik ez olyan, mint az I. csapatnak az EBEL. Éppen ezért nem lenézem, csak nem érzem kihívásnak, hogy az I. csapat ott játsszon.

miki78 2011.02.21. 19:18:23

@TheKaszi: Lehet, hogy van benne valami... Valóban sokszor jó helyen van, erőszakos is, lehet, hogy nekem voltak nagyobbak az elvárásaim vele szemben! Mondjuk üthetett volna még 5-6 gól a kékről, akkor biztosan nem küldeném el :)

TheKaszi 2011.02.21. 19:27:00

@miki78: Az első meccsén mindjárt gólt ütött, azóta sajna csak egyet.
De nincs is fenn az előnyös helyzeteknél, kiszorítja a Krancj a 2 gól/12 assziszt staisztikájával. Ennek ellenére Durco 2/9-et produkált.
Csak csendben megjegyzem, Krancj tavaly Bécsben 11/16-ot termelt, ergo benne maradtak a gólok, "főképp" a karácsonyi időszakban.

miki78 2011.02.21. 19:33:44

@TheKaszi: Lehet, hogy nem tett neki jót a sérülés... de általában a védőink nagyon kevés gólt ütöttek, Toki is talán kettőt, Jobb egyet, Orbánra nem emlékszem, szerintem 0. Balu is talán 1-2 gólt szerzett. Ez elég kevés. Persze kevesen voltak, azok is mindig jégen, sok betegség. Értem, hogy nem volt erő a feljátszásra, sokszor a védekezésre sem. Ezért mondom, hogy ebben a ligában 8-9 védő kell, ebből 3-4 légiós.

bagyula 2011.02.21. 20:51:06

Legnagyobb tiszetelettel az OBI fele, de az EBEL egy mas tal teszta! Szerintem az "atlag" magyar szurkolo is sokkal jobban lazbajon egy EBEL meccsen, hat meg az olyan szurkolok akik csak az EBEL-ben szurkolnak a Volannak(de ott nagyon!)? Vagyunk igy egy paran! Nekunk tenyleg vege a Volan szezonnak! :(((

Szoljanka 2011.02.21. 22:54:16

@foma: Nem tudom kik fognak majd lejátszani sokféle variációt hallottam már én is.
ItT az OB1 középszakaszában szerintem javarészt a fiatalok (Benk, Ati, Jobb, Artyom), esetleg Roger, a négy közt bárki aki lejátszhat, és még a csapat tagja lesz...

Vincenzo90 2011.02.22. 07:33:10

@Puckman Éliás: Abban az évben hol volt a bajnokavatás? ;)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.02.22. 07:59:27

@miki78: haho, mondjad. fradista vagyok, es megis tudom mas szemmel nezni a vilagot...
süti beállítások módosítása