Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1207) Csíkszereda (1365) DAB (1196) ebel (2399) Erste Liga (4751) Extraliga (1178) Fehérvár (1638) felkészülés (2225) FTC (1462) khl (2185) légiósok (1648) Miskolc (1502) nhl (4876) nők (1273) playoff (1302) Titánok (1025) u18 (1043) utánpótlás (1252) UTE (1300) válogatott (2189) vb (2337) videó (2120) Összes címke

UTE–FTC a Sport Tv-n

2011.02.10. 14:57: 1885*

UTE–FTC a Sport Tv-n  2011.02.10. 14:13 Hblog

129 komment

Címkék: sport tv ob i

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr642651704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1VOLÁN 2011.02.10. 19:37:08

@leonov: viszont egy jó otthoni receptet írhatnál, amit jövő kedden 18:00 kor sportM nézés közben megsütök. kipróbálom!

1VOLÁN 2011.02.10. 19:38:16

@leonov: csak ne úgy kezdődjön a recept, hogy 1 Kg só; 1 Kg liszt stb... ;-)

leonov 2011.02.10. 19:45:09

110 Kg. zsákos malom liszt; 2 Kg. előhűtött kovász;

így kezdődik.

check 2011.02.10. 20:01:30

@1VOLÁN: Nem azzal van a gond, hogy te konkrétan nem e 2 csapat meccsére vagy kíváncsi, hanem azzal, ahogyan ezt előadod. Mármint, hogy ne tekinted jégkorongnak azt a meccset. De ebből következik, hogy a többiekét sem, csak Volánét.

check 2011.02.10. 20:04:47

@1VOLÁN: Ha egy jó meccset tudnak nyomni akkor igenis szerezhetnek. Egyébként szerinted a sok közvetített Volán-meccs (aminek nagy hányada sima vereség volt) szerinted mennyi szurkolót hozott?

1VOLÁN 2011.02.10. 20:13:39

@leonov: Ekkora sutonk nincs itthon + csak negyen vagyunk, abbol ketto gyerek...
En komolyan kerdeztem. Olyan kenyerre gondoltam, aminek roppan a kulselye. A dednagymamam meg otthon gyurta es vitte a pekhez kisutni. De ma... Mar nem el...

budapestijeti 2011.02.10. 21:48:50

Jó, hogy végre egy kis retro hoki! :DDD
Minden fordulóból adhatnának egy meccset, és összefoglaló sem lenne rossz! Annyian biztos néznék, mint a falábú labdarugódzókat...
@1VOLÁN: Titeket is nézünk és szurkolunk is! Nagyobb alázatot, kisebb arcot!:)

Szoljanka 2011.02.10. 22:50:09

@1VOLÁN: "minden hazai Volán meccsen ott vagyok "
Ha így lett volna/lenne többször is láthattad volna az általad említett csapatokat fehérvári jégen. Van ám egy OB1-es csapatunk is, akik egész szezonban hajtottak, mentek, jó iramú élvezetes meccseket játszottak, és még a bérlet is jó a meccseikre.
Csak ki kéne jönni... Megérdemlik.

Sport M.... Az legbővebb T-Home csomagban sincs, talán az ismétlésre hazaérek, ha aznap itthon játszunk...

1VOLÁN 2011.02.10. 22:54:52

@Szoljanka: amíg Fehérváron laktam, addig minden egyes meccsre kimentem, de két pici gyermekkel és Bp-ről ez nem egyszerű... de szívesen mennék.

brainska (törölt) 2011.02.11. 00:36:54

@leonov: ha most stílben kívánok maradni, akkor azt mondom, importáltuk. de nem kívánok stílben maradni, ritka gyökér beszólás volt az, amire reagáltál, jegyzem, tökéletesen.

kerusz 2011.02.11. 02:33:59

@1VOLÁN: Most leszámítva, hogy szerinted az UTE-Fradi nem jégkorong (mert ilyen állításon nem is érdemes vitatkozni), azért csak izgat két kérdés a Nagyrabecsült véleményeddel kapcsolatban. Ugyan áruld már el, hogy
1.) mi a jó égért közvetítene a Sport TV HSC meccset február közepén, amikor a HSC egyes egyedül a román bajnokságban nyomja ebben az időszakban? Továbbá
2.) mi a túrót közvetíthetene mást február 15-én kedden, ha a dolgok jelenlegi állása szerint aznap történetesen ez az egyetlen meccs van az OB I-ben?

hokihun 2011.02.11. 08:49:34

@Szoljanka: Digitális T-Home csomagban benne van a Sport M is.

Uteapu 2011.02.11. 09:28:42

Hát kérem. Mivel én jól láthatóan elfogult vagyok adott irányba, nem kell különösebben ecsetelni a véleményemet a közvetítéssel kapcsolatban.Feltételezem, így van a másik fél többsége is. SportM nálam sincs de az ismétlésnek is örülök.
Pár dolog:
1VOLÁN sütötte kenyérből nem szívesen ennék.
Mások is nevelnek két, talán több gyermeket, rájuk hivatkozni nem elegáns,mégis meccsre járók, bár ez magánszféra és beleszólni sem elegáns.
A Volán elég régóta tunkolja a pörköltszaftot a honi bajnokságban sütött kenyérrel.
Ha butaságot ír,utána fényezheti magát a többi csapat emlegetésével, amiből az jön le, hogy az említett két csapatot nem kedveli.Nem baj, mert vagyunk jó páran,akik viszont igen.
A TV-ben látható, minden mérkőzés hozhat majdani drukkereket.Még akkor is,ha nem mondható el egyikünkről sem per pillanat, hogy a Magyar hoki zászlóvivői lennénk.
Ellentétben vele, mi nem csak a saját csapatunknak, hanem a Volánnak is "lengetünk", a hoki érdekében.(az ilyen megjegyzések azért elgondolkodtatnak)
@leonov helyében nem küldenék kenyérreceptet, süsse a sajátját,legfeljebb nem tudja meg, milyen a jó házikenyér.

1VOLÁN 2011.02.11. 10:21:07

Kiszallok... Egyebkent tenyleg nem hoki, hanem maszatolas. Szerintem, es ehhez jogom van.@kerusz: Hokit neznek barmikor maskor, de nem adjak. Termeszetesen kovetem a mol ligat es HSC-t akkor neznek, amikor van es a fent emlitett csapatok valamelyikevel jatszik. Tovabba meg fogom tekinteni a bajnoki dontot is AVS-Vasas asszem...
Na jo... Megsem szallok ki. Onthetitek...

leonov 2011.02.11. 10:30:04

"mindenkinek joga van külön megfeszülni-külön a belgák, külön a svédek"

check 2011.02.11. 10:47:04

@1VOLÁN: Egyszerű vagy, mint a vajaskenyér (amit természetesen a hazai pékségek sütöttek, mert Fehérváron nem nagyon van rendes kemence :DDDDD)

1VOLÁN 2011.02.11. 11:05:00

@check: Vegre valaki, aki kulturaltan es viccesen jon... Ebbol igy meg okos ertekes beszelgetes lehet.
Mas... Nem vagyok sem irigy sem feltekeny, de mondjatok meg ehy sportagat, ahol az aktualis bajnoksag utolsojat mutatjak TEVEBEN... Vicc!
Ja de ne a focival gyertek...

kiralyfi 2011.02.11. 11:09:59

@1VOLÁN: látom a szakértelmedet, azt miből találtad ki, hogy csak avs-vasas lehet a döntőben? egyébként előfordulhat ez is, de gondolom egy-két csapatnak még lesz ehhez hozzászólása. ha pedig így lesz , akkor ugye a Dab harmadiknál jobb nem lehet az OB-1-ben. ha így lesz,nem fog derogálni onnan igazolni(megint)?

1885* 2011.02.11. 11:10:05

@1VOLÁN: gondolom senki nem fogott rád fegyvert, hogy megnézz egy UTE-FRADI-t, keress magadnak már programot, akár a távirányító segítségével, akár egyéb módon.
Úgy látszik mégis egy hétig fogsz ezen lovagolni, a magas lovadon.

kiralyfi 2011.02.11. 11:11:42

@1VOLÁN: most pedig beletrafáltál, mert ha jól tudom a volán utolsó az ebelben, és lám ma is lesz a sportklub műsorában, tehát a TÉVÉBEN:)vagy az nem hoki lesz? ja, az nem vicc...

Egonájsz 2011.02.11. 11:13:40

Az NHL-hez képest az EBEL is csak maszatolás, mégis a tévé előtt szurkoltam a Volánnak az összes közvetített meccsen.

1VOLÁN 2011.02.11. 11:55:40

@kiralyfi: Te annak orulnel, ha nem igazolnank onnan, de a jatekosok alig varjak, hogy megcsorrenjen a telefon: hallo! Xy vagyok a Volantol...
Mindenki szeretne meg jobb helyen dolgozni/jatszani.

1VOLÁN 2011.02.11. 11:59:01

@1885*: Nem keresek. Ha pont TV elott leszek megnezem ezt. Egyebkent ez a lo csak onnan latszik magasnak. Innen nezve pont jo, vagy tan meg egy kicsit alacsony is...

1885* 2011.02.11. 11:59:16

@1VOLÁN: igen, én is hallottam, hogy még az NHL-es sztárok is csak arra várnak, hogy egy hívást kapjanak a jolántól. Addig jobb híján maszatolnak a tengeren túlon. Bezzeg ha utolsók lehetnének az ebelben az lenne az igazi jégkorong.

kiralyfi 2011.02.11. 12:04:38

@1VOLÁN: büszke lehetsz a jelenlegi csapatodra is,Palkovicson és Maklárin kívül mutass egy saját nevelést...

1VOLÁN 2011.02.11. 12:11:21

@kiralyfi: Ennek alaszaladtam tenyleg... Adom...
Remelem ma este mar kilencedik lesz;-))

1VOLÁN 2011.02.11. 12:15:25

@Egonájsz: NHL hez lassu a szemem + semmi szemelyes kotodes (meg... Majd ha lesz Magyar nev)...

1VOLÁN 2011.02.11. 12:26:01

@kiralyfi: Buszke is vagyok! a sport uzlet. en arra vagyok buszke, hogy Magyar sracokat nezhetek egy ilyen ligaban, mint az EBEL, olyan osztrak csapatokkal szemben, akiknel jo, ha a csapat fele osztrak (nem honositott) nem hogy sajat neveles. Ausztriaban is vandorol mindenki. Minden jatekos keresi a helyet, ahol a legjobb lehetosegek es persze penz fogadjak. Pl. Koch most igazol vissza a KAC ba ot evre evi 250.000,- € fizetesert. Biztos merges volt minden KAC os amikor eligazolt onnan salzburgba. Most meg visszamegy. Ilyen a sport... UZLET! Nekunk szorakozas a csapatnak/jatekosoknak penz.

benö51 2011.02.11. 13:07:33

@check: Azért nézd meg a tavalyi junior bajnokot, hogy hívják, meg az idei utánpótlás vonalon, hogy áll a Volán. Tudod nekünk nem kellett keresni más csapatot, hogy indulni tudjunk a különböző utánpótlás bajnokin.
@1VOLÁN: Visszatérve a bejedzésedre ezzel szerintem is mellé lőttél.
Az lenne az igazi, ha minden héten legalább 1 MOL vagy OB1 mérkőzést közvetítene a Tv. Nagy Média tanácsunk igazán hozhatna egy olyan rendeletet, hogy a sok ismétlés helyett tényleg magyar sportot kelljen adniuk a sport csatornáknak, mondjuk napi 4 órában.
Valami olyanra gondoltam, mint amikor a rádióknak kiadták, hogy hány % magyar zenének kell lennie. Röhej, hogy amikor megy a OB1 akkor tizedszerre is lehet póker, angol 2 és különösen nagy érdeklődésre hívatott ismétléseket nézni.
Tudom egy kazettát berakni az sokkal olcsóbb, mint élőadást szolgáltatni.

mannisenmaki_ 2011.02.11. 13:58:17

@kiralyfi: tudom, hogy nincs sok, de Sofi az.

Vincenzo90 2011.02.11. 14:03:01

Tóth Adrián. Ő fehérvári nevelés. Jövőre teljesen be kell építeni a csapatba, hogy fejlődhessen fel EBEL szintre.

1885* 2011.02.11. 14:06:07

@kerusz: na ezért kérdeztem :D inkább UTE-MAC.

1VOLÁN 2011.02.11. 14:07:08

@benö51: NEM lőttem mellé. azért nem, mert én nem az ellen vagyok, hogy ne legyen MOL vagy OB1 a tv-ben, hanem azért, hogy az színvonalasabb legyen. ez nagyon nagy különbség.
nem az zavar, hogy ezt a meccset mutatja a tv, hanem az, hogy a többit nem! akkor miért pont ezt?
a többivel egyetértek

Ringleader · http://sahic.inda.hu 2011.02.11. 14:09:08

@1VOLÁN: ejh...nem volt túl elegáns hozzászólás...na!

kerusz 2011.02.11. 14:12:59

@1VOLÁN: Lehet, hogy elvakultságodban nem emlékszel már rá, de két vagy három évvel ezelőtt a szezon egyik legjobb tévés mérkőzése egészen konkrétan az akkori 4. és 5. helyen álló Miskolc és Ferencváros közti derbi volt. Pedig még gól sem esett, a hosszabbítás után is 0-0 volt és büntetőkkel dőlt el a meccs.

Én a helyedben a meccs minősítésével megvárnám, amíg egyáltalán lejátsszák. Addig itt váteszkedni minimum merész dolog. Ettől persze még simán megtörténhet, hogy szar meccs lesz.

Szerencsédre aznap NHL-t is ad a Sport TV, így nézhetsz hokit is. Igaz, az sem EBEL.

1885* 2011.02.11. 14:16:57

@1VOLÁN: azért, hogy neked legyen min rágódnod tegnap óta.
Nem tűnt fel, hogy csak téged zavar?

kerusz 2011.02.11. 14:21:05

@1885*: Ráadásul még igaza sincs, mert a mai állás szerint nem az utolsó helyezett meccsét közvetítené a tévé.............

1VOLÁN 2011.02.11. 14:22:16

@kerusz: 12:15:25...

igazad van néztem azt a meccset izgalmas volt...

1VOLÁN 2011.02.11. 14:24:38

@1885*: mást is zavar, csak nem ír...

Vincenzo90 2011.02.11. 14:26:07

@1VOLÁN: Engem csak az zavar, hogy nincs TV műsoron az összes magyar vonatkozású meccs :) Volánosként sem értek veled egyet.

1VOLÁN 2011.02.11. 14:27:57

@Vincenzo90: az összes meg hogy csak ez az egy az nagy különbség. na én is erre szívom magam...

1885* 2011.02.11. 14:29:50

@kerusz: és ráadásul bármennyire "maszatolnak" azért az UTE-FRADI az örökrangandó és LOL.
1volán beszólt egy igazi nagyarcút, azt ahelyett, hogy azt mondaná bocs B+ ezt nem kellett volna, védi a vélt igazát. :D
És még mindig nem értem miért itt hisztizik ahelyett, hogy DVD-n megnézné a győztes ebeles mérközéseiket.

1VOLÁN 2011.02.11. 14:30:53

lassan már átérhetne az üzenet...
check csapata, aki MOL liga döntőt játszott kevesebbszer volt képernyőn, mint a szóban forgó két csapat. de check zsigerből nekem esik, mert volán a nevem.

1885* 2011.02.11. 14:34:01

@1VOLÁN: jaj, ne add már elő, hogy azért kezdtél problémázni, hogy nem DAB mérközést ad a TV. :))))

1VOLÁN 2011.02.11. 14:35:54

@1885*: na jó... Vasasra gondoltam igazából ott több barátom játszik

1885* 2011.02.11. 14:41:14

@1VOLÁN: na arra aztán tényleg nagy igény lehet a tv nézők körében :D de hát azt adja is a TV, ja, az vizilabda :D

Uteapu 2011.02.11. 14:45:38

@1VOLÁN: A barátság szép dolog, a Vasas jó csapat.Azt nem tudom viszont, hogy az ott játszók némelyikének ismeretében, ezt Rád nézve Pozitívan vagy negatívan értékeljem:))

Jégkorong 2011.02.11. 14:59:59

@Uteapu: szerintem pozitívan, mert minden csapatnak megvan a "maga keresztje".

Uteapu 2011.02.11. 15:07:20

@Jégkorong: Ha innen nézzük, senki nem "panaszkodhat" :)))

Jégkorong 2011.02.11. 15:13:35

@1885*: " jaj, ne add már elő, hogy azért kezdtél problémázni, hogy nem DAB mérközést ad a TV. :))))"

Pedig ezért problémázott, és ennek fentebb hangot is adott: " nem kell rögtön megfeszülni és megsértődni... konkrétan DAB, Vasas, Miskolc és HSC meccsekre gondoltam "

Amúgy neked, mint szerkesztőnek, nem illik jolánozni. " ..., hogy egy hívást kapjanak a jolántól."

kerusz 2011.02.11. 15:16:06

@1VOLÁN: Hát megint nem nyertél hangszórót, nem igaz, hogy a DAB kevesebbet volt képernyőn, mint az FTC vagy az UTE. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy személyesen állíthattam össze az idei év jégkorongmeccseinek médiatükrét.

A következő meccsek voltak láthatóak élőben országosan elérhető adókon:

Vasas-FTC (okt. 5.)
Miskolc-HSC (dec. 10.)
DAB-HSC (jan. 20.)
Miskolc-FTC (jan. 30.)
DAB-Vasas (jan. 30.)

csapatonként összesítve:
HSC (2)
DAB (2)
Miskolc (2)
Vasas (2)
FTC (2)
Brassó (0)
Volán farm (0)
Steaua (0)
UTE (0)

Jégkorong 2011.02.11. 15:18:00

@Uteapu: Ha onnan nézzük, akkor nem lenne itt párbeszéd a szurkolók között, csak a szokásos....

1885* 2011.02.11. 15:26:17

@Jégkorong: Te meg már rég oktattál ki.
Nem, konkrétan az volt legelőször a baja, hogy miért pont az Újpest és a Fradi, lehet magyarázgatni, az eredeti beszólás az volt :
"1VOLÁN 2011.02.10. 17:51:41
miért nem jégkorongot közvetítenek...? "
vagyis amit ez a két csapat játszik az nem jégkorong. Mégis az ilyen lenéző megnyilvánulásokról mi a véleményed, ez: illedelmes? udvarias? sportszerű?
Bocs, hogy létezünk még.

Nem is értem, honnan veszi magának bármelyik TV csatorna a jogot, hogy az igen tisztelt VOLÁNDRUKKEREK véleményének kikérése nélkül, csak úgy műsorra tűznek egy mérközést amiben egyik szereplő sem a Volán.

Jégkorong 2011.02.11. 15:27:47

@kerusz: Csak a Volán farm lóg ki ismételten a sorból.

exL:1 2011.02.11. 15:31:21

@1VOLÁN: Basszus elnézve a hsz.eket blog celeb lettél,egy félresikerült mondat mire nem képes látod látod:)A magyar nyelvben rengeteg szóval rengeteg képpen meglehet fogalmazni dolgokat,olyan árnyalatnyi különbségek is vannak,amik más nyelvben nem nagyon.Biztos jót akartál azzal a mondatoddal hogy :"miért nem jégkorongot közvetítenek" de ebben a formában ez lenéző stílus ,azt sugallja mintha a fradi és az ute nem hoki csapat lenne,és hülye aki megnézi őket.Később módosítottál a dolgon,de ahogy elnézem ez olaj volt a tűzre.Szerencsésebb lett volna ha azt írod,hogy hurrá végre van magyar bajnoki a tv ben,de nem lett volna érdekesebb,izgalmasabb egy dab- vasas,vagy macik meccset leadni?.(bár megjegyzem az ute eddigi középszakaszbeli teljesítménye előtt le a kalappal,ismerve a csapat anyagi helyzetét,és játékos állományának életkorát.Még akár oda is érhetnek ahova nem remélték volna szezon előtt.)Lényeg a lényeg,játszon a 2 csapat egy jó meccset,de olyant hogy a sport tv vezetői bánkódjanak azon hogy miért nem közvetitettek több magyar bajnokit a szezonban,és jöjjenek rá,hogy bazi sok embert érdekelne ha leadnák az összes éremért folyó mérkőzést.

Jégkorong 2011.02.11. 15:34:14

@1885*: ha én írok be valamit, és az történetesen nem azonos a te véleményeddel, az kioktatás a részemről.
Ha te adsz hangot eltérő véleményednek, akkor az miért nem kioktatás ?

leonov 2011.02.11. 15:36:33

Az igaz blogcelebséghez még kicsit karcolnia kell a jeget.
Szentervijja se könnyen jutott el idáig !

leonov 2011.02.11. 15:37:49

A Jolánozás valóban nem volt helyes ...

leonov 2011.02.11. 15:40:49

Szerintem belefért egyébként, mivel semmiképpen sem függött össze a szerkesztői mivoltával .
Az UTE szurkoló lelkét érte el a beszólás, amire reagált.

Jégkorong 2011.02.11. 15:43:41

@1885*:"vagyis amit ez a két csapat játszik az nem jégkorong. Mégis az ilyen lenéző megnyilvánulásokról mi a véleményed, ez: illedelmes? udvarias? sportszerű?" de igen: jégkorong; lenéző, nem illedelmes, nem udvarias !!!

"Bocs, hogy létezünk még." - nem én fogalmaztam a fentebbi stílusban ! Vedd a fáradságot, és keress vissza a másik blogon. Amikor kiderültek az UTE/Fradi körüli gondok, biztattalak benneteket, szorítottam értetek, és örülök, hogy léteztek.

1885* 2011.02.11. 20:58:13

@Jégkorong: Néha fontos a kronológiai sorrend, amit én írtam azt a korábban általam idézett komment váltotta ki, Te meg már a sokadikra reagáltál, és amikor idéztél, pont azt az ominózus megjegyzést hagytad ki ami kiváltotta az én reagálásom, gondoltam esetleg elkerülte figyelmedet.
Te is visszakereshetsz, én nem szoktam Ebeles vereségek után, rosszindulatú megjegyzéseket írkálni a Volánra. Néha még az is előfordult, hogy drukkoltam, vagy gratuláltam.

A szerkesztői kérdéshez szintén egy időrendi sorrend:
először is UTE drukker voltam, vagyok.
Másodszorra, regeltem a hokiblogra, ezen a nicken, eléggé egyértelműen felvállalva hovatartozásom.
Majd úgy adódott, hogy egyike vagyok azoknak akik kiteszik a postokat, amit itt kommentelni lehet.
Megtehettem volna, hogy másik nicken teszem ezt, de az nem az én világom, mint ahogy a többi szerkesztő is az eredeti, drukkerként használt nickjét használja.
Kivételesen elég hosszan írtam, nem szokásom, de úgy gondoltam kivételesen megteszem, hátha megértesz, de ha nem, majd feldolgozom.

Theutus 2011.02.11. 23:15:40

@1VOLÁN: "...Más... Nem vagyok sem irigy sem feltekeny, de mondjatok meg ehy sportagat, ahol az aktualis bajnoksag utolsojat mutatjak TEVEBEN... Vicc!..."
más sportágat ugyan nem tudok mondani, de mintha a Volán is tök utolsó lenne az Ebelben és ennek ellenére rohadt sokszor mutatják:ikszdé,ikszdé, ikszdé

nagyon halkan és naivan megkérdeznélek:
tényleg vicc, ha egy bajnokság tök utolsóját mutatják a tv-ben?
esetleg rendezzünk tüntetést a tv székház előtt, hogy a jövőben ne közvetítsék az utolsó meccseit?

Theutus 2011.02.11. 23:18:32

@1VOLÁN: ha a szó megelőzi a gondolatot abból gyakran baj lesz...
ennyiben tényleg hasonlítasz a celebekre, de azért még küzdj érte keményen, hogy azzá válj:ikszdé

budapestijeti 2011.02.11. 23:23:20

@1885*: Jól van , na...! Kedvelünk Téged, ne szomorkodj!
1VOLÁNnak rossz volt az belépője...! Fenntartom, mindegy milyen meccs, de a magyar hoki a legjobb! Nekem speciel mindegy, mert kimegyek egy jót szurkolni! Egyetértünk, az UTE a szezonbeli tevékenységével kivívta valamennyi szurker elismerését és szimpátiáját! Köztük az enyémet is! Nem szégyellem, sőt! Enyém a megtiszteltetés...
Hajrá Fradi!

1885* 2011.02.12. 10:15:35

@1VOLÁN: ezt a kis aranyköpésedet még kifejtenéd?
szóval mindenki más humortalan, bunkó?
@budapestijeti: :) nem szomorkodom, UTE-FRADI lesz a TV-ben :))))))))))

Jégkorong 2011.02.12. 10:32:01

@1885*: „Néha fontos a kronológiai sorrend” – így igaz, fontos.
1Volán már a második bejegyzésében leírta, hogy melyik csapatok mérkőzését nézné. Ezért nem értettem a te későbbi reakciódat, hogy „jaj, ne add már elő, hogy azért kezdtél problémázni, hogy nem DAB mérközést ad a TV.” Ezek után kaptam meg tőled azt, amit...

Az, hogy mi ütötte ki nálad a biztosítékot, tudom. Teljes mértékig átjött, gusztustalan, és nagyképű stílusban megírt gondolat/gondolatok. Itt nem fejtem ki bővebben a véleményem, megtettem azt máshol.

Nem kell visszakeressek, tudom, hogy a felnőtt kapcsán is hogyan reagálsz. Ezzel párhuzamosan nekem sem szokásom a csapatok rossz színben való feltüntetése, véleményezése. Igaz, alkalom adtán a sporik ténykedése, illetve a durva megmozdulásokkor hangot adok a véleményemnek, de ezek nem a csapatot, hanem a személyt/személyeket érinti(k). Továbbá irányomban megfogalmazott ellentétes vélemények elhangzásakor sem feltételezek rosszindulatot a társ hozzászólótól, hiszen nem fújhat mindenki egy sípot, nem láthatja mindenki ugyanúgy a jégkorongot. Eltérő vélemények vannak, lesznek. Amennyiben ezek megfogalmazódnak, nem kioktatási szándékkal valósulnak meg.

Bár milyen furcsa, ebben az évben egy cipőben járunk. Idén nálatok sincs kolbászból a kerítés, fiatal csapatotok van, akár a farmnak. Az eredményeket tudjuk, képességeinkkel, tudásunkkal, helyünkkel tisztában vagyunk. Rossz érzés 12-14 gólt kapni, és jó érzés néhány alkalommal az oroszlán bajszát húzogatni. Idén ez jutott nekünk, de fejlődünk. Remélem, megérem azt az időt is, amikor nem azt vágják röhögve a képembe, hogy kár ezeket a meccseket lejátszani, rosszabb mint egy edzés, ilyen csapattal nincs helyetek a Ligában.

Ha már gyónásra vettem több mint 50 éves fiatal fejemet, bevallom, nem tetszik az, amikor valaki elvtársozik, jolánozik, stb…Talán azért lehet, mert nem szokásom a meccseken a „ kurwa anyád, bassssssz szájba, stb….. szlogenek beüvöltése, ellenfél gyalázása, lenézése, köpködése. Többek között ezért várom el azt, hogy legalább ti, a szerkesztők, ha ritkán is, de ne használjatok jelzőket – elvtárs, jolán, és társai -. Ennyi az észrevételem a szerkesztői kérdés kezdetű bekezdéshez, nem több.

Én megértettelek téged, és köszönöm a munkádat, munkátokat. Amennyiben embertársadnak tekintesz, remélem legalább megpróbálsz engem is megérteni.

1VOLÁN 2011.02.12. 10:52:43

@Theutus: Megirtam egyszer, hogy alaszaladtam... Ongol. Es?

1VOLÁN 2011.02.12. 10:57:52

@Theutus: Milyen baj lett? En most is igy gondolom! Adjanak sok MAGYAR hokit! viszont ha csak egyet adnak egy honapban, akkor az pl. DAB-Vasas legyen...
Nem szandekom a celebcsapathoz csatlakozni. Valaki fentebb irta, hogy celeb lettem, de erre meg csak nem is reagaltam... Akkor ezt miert nekem irod?

1885* 2011.02.12. 11:05:46

@Jégkorong: megértelek.
nem elvtársoztam az "illetékes elvtárs"-t azt hittem már kifejtettem, semmi köze nem volt politikához a megjegyzésemnek, a "jolánozást" sem gyakran olvashattad tőlem, de ugye nem azt feltételezed, hogy én " „ kurwa anyád, bassssssz szájba, stb….. szlogenek beüvöltése, ellenfél gyalázása, lenézése, köpködése. " ilyeneket csinálok???

Szerkesztőként is csak földi halandó vagyok, ezért nem feltétlenül tudok mindenki elvárásának megfelelni, ez tény.
Szerintem befejezhetjük, mert a többiek számára unalmas lehet, ez a párbeszéd, de ez csak javaslat a részemről.

Jégkorong 2011.02.12. 11:08:31

@1VOLÁN: elmondtad amit akartál, tudomásul vette mindenki. Itt az ideje továbblépni.

1885* 2011.02.12. 11:19:49

@1VOLÁN: az Újpest meg a Fradi most már nem is magyar? Tényleg elvitorlázhatnál erről a témáról. Mindegy hány kommentet írsz még UTE-FRADI lesz kedden, sokak örömére :D

Uteapu 2011.02.12. 12:00:35

Ez már nem is gumicsont! Meddig rágódunk rajta?
1VOLÁN-nak volt egy, leírva félresikerült mondata,amit élőszóban másként lehetett volna értelmezni.Erre rápakoljuk egyéni frusztrációnkat,(némileg még én is, bár...)és rágjuk a rágni nem valót.Becsatlakozott Jégkorong is, a maga tüskés bőrével, bár egyikünknek sem selymes a bundája.
A furcsa, hogy tulajdonképpen egyazon célért szurkolunk, mégsem létezünk egymás basztatása nélkül.Pedig tudom, hogy egymás mellett fogunk szurkolni, amikor kell.
Nekem lila a szemüvegem de nem bifokális,úgyhogy ha messzebbre akarok látni,felette nézek el.
Egyébként bocs de a hülyeséggel tele van a tököm.

Jégkorong 2011.02.12. 12:04:10

@1885*: a gondolkodás módomból kifolyólag az anyázás kezdetű szlogenek, illetve az illetékes elvtárs/jolán szinonimák nem jönnek be. OFF.

1VOLÁN 2011.02.12. 12:13:00

@Jégkorong: Ha teged megszolitanak valaszolsz. Ugye? En is ezt tettem.

1VOLÁN 2011.02.12. 12:15:01

@1885*: Megertettem, de meg mindig ti szivjatok magatokat.

Theutus 2011.02.12. 14:07:34

@Jégkorong: nem 1885 védelmében mondom, de a kommentblog "szerkesztői" ugyanolyan szurkolók, mint te, illetve azok, akik itt véleményt alkotnak
annyiban más a helyzetük, hogy belinkelik az origin blogról a cikkeket
szerkesztőnk akkor lennénk, ha a mi írásainkat olvasnátok, így kizárólag segédmunkásnak tekintem magamat
abban teljesen egyetértünk, hogy a kurvaanyázás nem helyénvaló, sőt a Jolánozás sem
egyébként már én is használtam itt a blogon ezt a szót, de kizárólag akkor, amikor a Volános kommentelő a magasnál is magasabb lovon ült és ráadásul fordítva
mentségemre legyen mondva csupán figyelmeztető jelleggel, mert nagyon lehet bukfencezni az említett pozícióból...
és nem utolsó sorban az amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten közhelyről nem is beszélve

Jégkorong 2011.02.12. 14:35:34

@Theutus: mindenhez két ember kell. Örülök, hogy közösnevezőre jutottunk. Megy ez is, csak akarni kell.

a. Bárd 2011.02.12. 15:05:30

Végig olvastam, szép csörte :)

@leonov: Azért ezt gondold át, sztem mi találtuk fel :)

@1VOLÁN: "Miért pont ezt?" A választ tök egyszerű. A csapatok neve miatt több ember nézi, mint pl egy DAB-Vasast. És egy Újpest-Fradi akkor is több embert vonz majd, ha például egyszer alsóházi rangadó lesz, vagy ha a játék színvonala a béka segge alatt lesz.
Ez van, ezt el kell fogadni és sztem jól is van ez így

a. Bárd 2011.02.12. 15:06:29

@a. Bárd: mármint végigolvastam. Bár az is igaz, hogy végig olvastam :)

mannisenmaki_ 2011.02.12. 17:12:25

@Theutus: Mindig jöttök ezzel a magas lóról lehet nagyot esni dumával. Tudom, hogy már nagyon szeretnétek, de ott ülünk lassan 10 éve, megszoktuk, jó itt nekünk, nem szédülünk, komfortosan érezzük magunkat. Ha egyszer leesünk, ti majd bezzeg mi megmondtukozhattok, de addig mi arcoskodunk.
Már a MOL liga vége felé akartam írni a miskolciaknak, hogy türelem, pár hónap múlva már nem a dabosok lesznek a magas lovon, mert az a mi helyünk szerintük, hamarabb jött:P.

gogosz 2011.02.12. 17:40:38

@mannisenmaki_: Nem sajnálom tőletek ezt a kis örörmöt. Egész évben nyelitek a keserű pirulákat, kullogtok ( a lovon ). Aztán leigáztok mindenkit otthon. :) Pont úgy, ahogy benneteket ott. :)

Theutus 2011.02.12. 18:12:43

@mannisenmaki_: a mindig azért csúsztatás, de legyen ahogy gondolod

mannisenmaki_ 2011.02.12. 18:46:37

@gogosz: Te ennél jobbakat szoktál írni; tudod, abban a gyógyszertárban, ahol mi a pirulákat kapjuk, azt ti távolról csodáljátok, arról álmodtok, hogy odaértek egyszer.
Mi a pirulaevés előtt is leigáztunk mindenkit itthon, nincs összfüggés.
Pont úgy? Mi elveszítenénk otthon minden 2,667. meccset, szerinted? Mert akkor lenne ugyanúgy:).

mannisenmaki_ 2011.02.12. 18:50:04

@Theutus: Igazad van, nem mindig, csak ha valaki tőlünk megjegyzi, hogy a színvonal alacsonyabb annál, amit mi megszoktunk.

gogosz 2011.02.12. 19:34:02

@mannisenmaki_: A lényeg, hogy a saját súlycsoprototokban nem sok babér terem. Aztán lejöttök kettővel lejjebb és kiütitek azt aki elétek kerül. Semmi okod nincs a lenéző stílust alkalmazni. Szerencsére egyre kevesebb Volános teszi ezt és tőlünk is nagyon kevesen veszik ezt fel. Én sajnos abba a kisebbségbe tartozom, aki nem tudja ezt elviselni. De ez legyen az én bajom. :)

gasaman 2011.02.12. 19:38:42

Tisztelet a több mint száz okosértelmesnagyszaktudásúelkötelezett hozzászólónak csendben jegyezném meg, hogy örülök az UTE-FTC közvetitésnek és remélem -a maga szintjén- jó meccset látunk.Szerintem a két csapat játékosainak is élmény lesz TV meccsen játszani, különösen akik még nem voltak ilyen lehetőségben. Hajrá UTE, Hajrá FTC, öregek és fiatalok. Az ALBA -most nem tudom pontosan hogy hivják- témáját sok TV adásban kláthattuk, sajnos néha nagyon lelombozó produkcióval. HY.

foma 2011.02.12. 19:57:54

@mannisenmaki_: Tehát igazak a pirulák amikről jó tíz éve beszélt mindenki.Érdekes,abban az időben nem vállaltátok ilyen nyíltan.

forestjr 2011.02.12. 20:07:31

Srácok, felesleges ezen a témán napokon keresztül pörögni, attól, hogy valaki inkább Dab-Stars-t nézne, még az Újpest-Fradi-t fogják adni. Tiszteletben kell tartani a véleményét. És abban is biztos vagyok, hogy aki magas lóról beszél, az is teljesen normális ember, csak most így reagálja le a konfliktust. Béke. És persze Hajrá Lilák!

mannisenmaki_ 2011.02.12. 20:08:14

@gogosz: Az Ebel annyira a mi súlycsoportunk, mint nektek mi. Mi ott nyerünk minden 2,667. meccset. Ti nyernétek(nyertetek) ellenünk ennyit az utóbbi években?
Nem nézek le senkit és semmit, a helyén kezelek, a tények alapján. Lehet rajta megsértődni, kitiltani, akármi.

mannisenmaki_ 2011.02.12. 20:16:59

és még valami, hogy ontopic is legyek: közvetítsenek minél több magyar hokit, bármelyik csapat játszik.
Ha a "szurkolók" megint szilvesztert csinálnak közben, az sem baj, legalább lesz miről beszélni.

gogosz 2011.02.12. 20:45:26

@mannisenmaki_: Egy hétre kitíltottalak ezért. :)

mannisenmaki_ 2011.02.12. 21:08:38

@foma: én akkor is nyiltan ettem a cetebet, most is vállalom:)

budapestijeti 2011.02.13. 02:45:52

@forestjr: Aki DAB-Vasast akar nézni, 02.22 Újváros! Mi megyünk, jó kis meccs lesz az is!
@mannisenmaki_: Te azután tudod, mivel lopjad be magadat a szurkerek szívébe! :DDDDD
Egy emberként fog mindenki ellenetek szurkolni a döntőben ! Csapatépítésnek jó lesz...:)))
süti beállítások módosítása