Graz - SAPA Fehérvár AV19 2-3 2011.01.30. 21:14 F.Kapus
Graz - SAPA Fehérvár AV19 2-3
2011.01.30. 22:00: Raon
67 komment
Címkék: fehérvár alba volán ebel
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr402626380
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Voitih 2011.01.30. 22:05:51
Nagy bravó, újra előkerült a mézesmadzag, csak pénteken nem megijedni az újabb lehetőségtől. Ha következő hármat nyerjük, akkor meg is lehet a PO.. Kovács Csaba a hátránykirály!!!
Borsy 2011.01.30. 22:06:28
Mennyit érne ez a győzelem, ha pénteken is meglett volna. Ha a ki-ki meccseket nem hozzuk, akkor az ilyenek kevesek lesznek. A ki-ki meccsek duplán számítanak, mivel ott az ellenfél sem tud pontot szerezni, ha a másik győz.
üveg 2011.01.30. 22:07:32
Gratula a Csapatnak....,de azért egy érdekes "kétarcu" csapat!! :)
kapusLaci 2011.01.31. 01:47:20
Elöször is gratulálok a csapatnak ilyen késön,mert csak most van idöm.
Mi történt,miért nem volt beszámolo,nincs ahová irjanak az emberek.Mostanig megszoktuk hogy van egy beszámolo az utobbi meccsröl,aztán egy ismertetés a következö meccsre,hogy ki sérült,sorok felállitása stb.Ilyent én még nem értem amiota a blogot olvasom.
Ha már megszoktattátok az embereket (elkényeztettétek)hogy van mindig egy beszámolo,értékelés,akkor csináljátok ezt tovább,mert mindenki elvárja!
Hajrá Volán!!!
Mi történt,miért nem volt beszámolo,nincs ahová irjanak az emberek.Mostanig megszoktuk hogy van egy beszámolo az utobbi meccsröl,aztán egy ismertetés a következö meccsre,hogy ki sérült,sorok felállitása stb.Ilyent én még nem értem amiota a blogot olvasom.
Ha már megszoktattátok az embereket (elkényeztettétek)hogy van mindig egy beszámolo,értékelés,akkor csináljátok ezt tovább,mert mindenki elvárja!
Hajrá Volán!!!
benö51 2011.01.31. 02:55:15
Nem a PO.-fal kell foglalkozni, hanem azzal, hogy nyerjünk minél több meccset és a csapat szolgája ki a közönségét. ha ez sikerül akkor majd meglátjuk, hogy mire elég.
-d(-_-)b- 2011.01.31. 10:19:47
Szép volt!
És volt emberelőnyös gól is!
És volt emberelőnyös gól is!
budaijegesmedve 2011.01.31. 10:51:09
@benö51: Teljesen egyetértek.
Bár ahogy a kommentek számából, meg a "felvezetés" elmaradásából látom, teljes az apátia, sokak hite veszett oda pénteken. Talán ez az egészen ritka és így dicséretes grázi győzelem visszahoz valamit,talán...
Bár ahogy a kommentek számából, meg a "felvezetés" elmaradásából látom, teljes az apátia, sokak hite veszett oda pénteken. Talán ez az egészen ritka és így dicséretes grázi győzelem visszahoz valamit,talán...
Lacquo 2011.01.31. 11:18:13
@budaijegesmedve: Talán...
Csak ugye nyert a Jesenice és a Ljubljana is, ergo ua. a különbség. Viszont ha megvertük volna a Jesenicét, előttük lennénk most is.
Minden meccsnek ára van. Jesenice-vel emlékeztek a szezonnyitó meccsre? Akkor ébredt fel a csapatunk, amikor már késő volt. Odaveszett 1 vagy 2 pont. Most meg egy rossz taktika, és egy összeszedetlen csapatot láttunk, meccs pedig pont nélkül. Nagyon kellett a grazi győzelem, de pénteken ismét kötelező 2 pontos meccs jön, és a Ljubljana-nak is.
Gratula a grazi győzelemért, kellett nagyon! Hajrá Volán!
Csak ugye nyert a Jesenice és a Ljubljana is, ergo ua. a különbség. Viszont ha megvertük volna a Jesenicét, előttük lennénk most is.
Minden meccsnek ára van. Jesenice-vel emlékeztek a szezonnyitó meccsre? Akkor ébredt fel a csapatunk, amikor már késő volt. Odaveszett 1 vagy 2 pont. Most meg egy rossz taktika, és egy összeszedetlen csapatot láttunk, meccs pedig pont nélkül. Nagyon kellett a grazi győzelem, de pénteken ismét kötelező 2 pontos meccs jön, és a Ljubljana-nak is.
Gratula a grazi győzelemért, kellett nagyon! Hajrá Volán!
üveg 2011.01.31. 11:34:23
@Lacquo: ..elkéne hagyni azt, hogy "kötelező"..játék,felszabadult játék!!A terhet levenni a csapatról...aztán lesz ami lesz! :)
budapestijeti 2011.01.31. 11:42:34
Hihetetlen! Az hogy kétarcú a csapat, az nem kifejezés...Egyszerűen nem értem, miért nem kiegyensúlyozottabb a teljesítmény? A közönség OK!Az anyagiak is OK! Az edző is OK! A csapatszellem is OK! A fel-felbukkanó fegyelmezetlenségek mutatják, hogy esetleg lelki vagy feszültségtűrési problémák adódnak! Tessenek alkalmazni sport pszihológus szakembert, ez gyakran segít!
Szép volt srácok! Még tartjátok a reményt, és ez így van jól!
Becsületes küzdelem, a játék alapja! Ezt mutatjátok fel nagy-nagy örömünkre! Minden lehet!
Hajrá Fehérvár!
Hajrá Fradi!
Szép volt srácok! Még tartjátok a reményt, és ez így van jól!
Becsületes küzdelem, a játék alapja! Ezt mutatjátok fel nagy-nagy örömünkre! Minden lehet!
Hajrá Fehérvár!
Hajrá Fradi!
zsozsi68 2011.01.31. 11:48:49
@budaijegesmedve: A kommentek számához add hozzá az AV-Jes meccs tudósítás végieket(tudok ennél magyarabbul is), kénytelenek voltunk oda kommentelni...:-(
Lacquo 2011.01.31. 14:39:33
@üveg: De a "kötelező" meccseket, ha nem húzzuk be, akkor nem fogjuk a közvetlen ellenfeleket megfogni.
Tény, menni kell, és szerintem most már mindent fel kellene rakni egy lapra.
Nem hiszem el, hogy ha a Grazot verjük idegenben, azt a Grazot akik most nagyon jók voltak, és pont mi állítjuk meg őket, akkor otthon a Jesenicét nem tudjuk megverni. Örülhetünk, ha az "csak" 6-4 lett, mert a csapatunk elég gyengén játszott.
Menni, menni, és elhinni, hogy meg tudunk verni bárkit!
Lehet tényleg kellene sportpszichológus....
Hajrá Volán!!!
Tény, menni kell, és szerintem most már mindent fel kellene rakni egy lapra.
Nem hiszem el, hogy ha a Grazot verjük idegenben, azt a Grazot akik most nagyon jók voltak, és pont mi állítjuk meg őket, akkor otthon a Jesenicét nem tudjuk megverni. Örülhetünk, ha az "csak" 6-4 lett, mert a csapatunk elég gyengén játszott.
Menni, menni, és elhinni, hogy meg tudunk verni bárkit!
Lehet tényleg kellene sportpszichológus....
Hajrá Volán!!!
kucsum 2011.01.31. 15:09:35
nem tudja valaki h Grazban 3 vagy 4 soroztunk?
én nem vesztettem el a hitem sőt optimista vagyok,ha pénteken nyerünk elkezdem növezteni a play-off sazkállamat :)
(de azér csüt reggel megborotválkozom :D )
Hajrá Fehérvár!!
én nem vesztettem el a hitem sőt optimista vagyok,ha pénteken nyerünk elkezdem növezteni a play-off sazkállamat :)
(de azér csüt reggel megborotválkozom :D )
Hajrá Fehérvár!!
kucsum 2011.01.31. 15:18:28
ugyértem péntek reggel :)
zsozsi68 2011.01.31. 16:20:56
@Szoljanka: Kösz a linket. Süti SH gólja nem volt hagyományos, Marcinak meg így kéne belőnie a ziccereinek legalább felét.
zsozsi68 2011.01.31. 16:24:13
@kucsum: Vessetek a mókusok elé, de én ezzel megvárom a 25.-ét
DominiKing 2011.01.31. 16:44:24
@üveg: Milyen terhet? Ez profi jégkorong (szerencsére). Evvel az erővel mehetnének a balaton jegére is hokizni, zsák kapukra.
zsozsi68 2011.01.31. 17:36:02
@a. Bárd: Nem, dehogy, ez két külön mondat volt. Süti gólját úgy értettem, hogy nem kiugrásból lőtte, Marcinak meg a győztes góljáról kellene példát vennie
üveg 2011.01.31. 17:59:56
@DominiKing: @a. Bárd: ..menjetek ki és játszatok.../a kötelező olvasmány is görcsössé tett..annó,/ -ebből indultam ki!Ami "szükséges" az mindig gátol és nem felold.Most már az esélytelen "nyugalmával" kell játszani!..
benö51 2011.01.31. 18:35:16
@kucsum: Sokat volt bent a Tóth, Artyom páros mindig mással kiegészülve. Jól nyomták ők is.
DominiKing 2011.01.31. 20:24:10
@üveg: Értem én, hogy nem rossz szándékból írtad, de ez a "nesze semmi fogd meg jól" tipikus sablonja. Senkinek nem "kötelező" ebben a csapatban játszani. Ez profi csapat aminek kell, hogy legyen célja (terhe). Vedd úgy , hogy ők zsoldosok egy cél érdekében. Az már más kérdés, hogy mi a cél, milyen magasra rakjuk a lécet. Az nem mérce szerintem, hogy legyünk utolsók, mert evvel nem rakunk a fiúkra nagy terhet, hanem csak felmentjük őket.
Ha én (vagy te, vagy bárki) a munkahelyén nem teljesít, nem vesznek vissza a követelményből, hanem inkább "astalavista baby".
Ha én (vagy te, vagy bárki) a munkahelyén nem teljesít, nem vesznek vissza a követelményből, hanem inkább "astalavista baby".
Szoljanka 2011.01.31. 22:29:37
@zsozsi68: Nincs mit...
Pont ez a két hokista (volt) az, akiknél már is hördültem fel a kihagyott ziccerek kapcsán a hazai meccseken, annyira rosszul értékesítették a helyzeteket a kapu előtt...
Most meg... fene se érti...
Ettől függetlenül újra és újra kimegyünk, és szurkolunk a Srácoknak.
Most tényleg nagyon el kéne kapni az OLL-t, segítsünk ebben mi szurkolók is, legyen újra ördögkatlan az Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnok!
HAJRÁÁÁ VOLÁÁÁN!!!
-_- BLL -_-
Pont ez a két hokista (volt) az, akiknél már is hördültem fel a kihagyott ziccerek kapcsán a hazai meccseken, annyira rosszul értékesítették a helyzeteket a kapu előtt...
Most meg... fene se érti...
Ettől függetlenül újra és újra kimegyünk, és szurkolunk a Srácoknak.
Most tényleg nagyon el kéne kapni az OLL-t, segítsünk ebben mi szurkolók is, legyen újra ördögkatlan az Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnok!
HAJRÁÁÁ VOLÁÁÁN!!!
-_- BLL -_-
Szoljanka 2011.01.31. 22:30:33
@Szoljanka: pontosabban: akiknél már fel SEM hördültem a kihagyott helyzetek kapcsán...
benö51 2011.01.31. 22:42:37
@DominiKing: Te a melóhelyeden minden nap hiba nélkül kiválóan 100% -kal teljesítesz. Te Superman
Vincenzo90 2011.01.31. 22:51:27
@benö51: Szerintem erről akkor beszélhetnénk, ha olyat várnánk el a csapattól amit nem lehet képes teljesíteni. Vagy szerinted nem jogos elvárás a 8. hely?
DominiKing 2011.02.01. 09:28:44
@benö51: Ez is közhely. Persze, hogy nem teljesítek 100%-on (ettől még lehetek superman, sőt, akár batman is), mint ahogy ezt a csapattól sem várom el (még a KAC-tól, vagy a Salzburgtól sem elvárás). Mondom, az nem cél, hogy legyünk utolsók! Ezek a fiúk profik. Az csak neoliberális duma (iszonyúan zavar, ahogy ezt a jelzőt Raon használja), hogy vegyük le róluk a terhet. Teljesen természetes, hogy mindig van egy szint amit meg kell célozni. Ha jövőre megnyerjük az EBEL-t ( a "ha"-t felejtsük is el), akkor a BEK siker lesz az elvárásom.
benö51 2011.02.01. 09:58:01
@DominiKing: @Vincenzo90: Más felfogásból nézzük a dolgokat. A PO december végén - január elején ment el amikor a 4 HAzai meccset buktuk. Akkor nem szórakoztam valami jól a többi nézővel együtt. most már csak az az elvárásom a csapattól az idei szezonra, hogy a maradék meccseken jól érezem magam, legyek maximálisan kiszolgálva, és erre írtam azt, hogy majd meglátjuk a végén, hogy mi sül ki belőle. Ha ehhez az kell, hogy ne mondjuk ki, hogy a PO a cél akkor nekem így is jó. Ha a ti lelketek akkor nyugszik meg, hogy mindenképp rájátszás kell, akkor ti nézzétek ilyen szempontból a meccseket.
szurkolói üdvözlettel, minden bántó szándék nélkül Üdv Benő
Hajrá Volán
szurkolói üdvözlettel, minden bántó szándék nélkül Üdv Benő
Hajrá Volán
solarys 2011.02.01. 10:17:26
Szerintem ez a hullámzó teljesítmény amiatt lehet, hogy a csapat húzó emberei (nagy része) már jóval 30 felettiek. Ők egy-egy meccsen tudnak kiemelkedőt nyújtani, az EBEL-ben bárkit megtudunk verni, de fizikailag már több idő kell nekik a regenerálódáshoz. A sorozat terhelések jobban megviselik őket, s ezen már ők nem tudnak változtatni. Ez jól látszott a karácsonyi erőltetett menetnél. A rotációhoz, pihentetéshez, viszont nincs elégséges játékoskeret, mivel behatároltak a klub anyagi lehetőségei. A szezon elején kitalált intenzív letámadásos stílust is azért nem lehetett sikeresen alkalmazni mivel ahhoz extra jó kondició kellene, sok és gyors korcsolyázás.
Sajnos a mi fiatalabb játékosaink viszont tartósan nem tudnak kiemelkedőt nyújtani. Elleneben a Ticar féle sor már ilyen fiatal korban is remekel, s nem csak egy-egy meccsen, hanem tartósan ebben a szezonban. Sofi remek ősz után mostanra már csak elvétve szerez pontot, igaz összesítésben még így is jól áll a többi fiatalunkhoz képest.
Sajnos a mi fiatalabb játékosaink viszont tartósan nem tudnak kiemelkedőt nyújtani. Elleneben a Ticar féle sor már ilyen fiatal korban is remekel, s nem csak egy-egy meccsen, hanem tartósan ebben a szezonban. Sofi remek ősz után mostanra már csak elvétve szerez pontot, igaz összesítésben még így is jól áll a többi fiatalunkhoz képest.
Raon 2011.02.01. 11:24:37
Szurkolói szemmel az az igazán borzalmas ebben a szezonban, hogy minden formaingadozás, edzői bénázás, rossz sorozat ellenére csak annyi kellett volna, hogy hazai jégen ne kapjunk ki kétszer a Jesétől és egyszer a Ljubjanától. Ha ezek a meccsek megvannak, most a nyolcadik helyen vagyunk és a saját kezünkben lenne a sorsunk. Azt viszont nem egyszerű elfogadni, hogy eddig a Salzburg (!) ellen szereztük a legtöbb pontot, és a hátsó szekció csapatai ellen a legkevesebbet.
Amúgy Benővel maximálisan egyetértek: ez jó hozzáállás, idén már csak erről szól a történet. Ha valami csoda folytán ebből PO is lehet, akkor az extra ajándék.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Amúgy Benővel maximálisan egyetértek: ez jó hozzáállás, idén már csak erről szól a történet. Ha valami csoda folytán ebből PO is lehet, akkor az extra ajándék.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
DominiKing 2011.02.01. 11:25:48
@benö51: Mondom, én látom, hogy jószándékból ez a véleményed. De ismerd be, az ember gyarló. Ha felmentesz valakit a kitűzött cél alól, akkor nagyon kis kivételtől eltekintve (mert az a kényelmesebb út) bele is törődik.
Egyébként a következő 5 meccsből négyet itthon játszunk és lehetünk bármilyen rosszak is, de Jesenicében is lehet sanszunk. Nem könnyű, de akár 10 pont is kijöhet belőle. (Most vettem észre, hogy rajtam maradt a rózsaszín szemüveg).
Szóval nincs semmi baj a hozzászólásoddal, a te véleményed is védhető. :-)
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
Egyébként a következő 5 meccsből négyet itthon játszunk és lehetünk bármilyen rosszak is, de Jesenicében is lehet sanszunk. Nem könnyű, de akár 10 pont is kijöhet belőle. (Most vettem észre, hogy rajtam maradt a rózsaszín szemüveg).
Szóval nincs semmi baj a hozzászólásoddal, a te véleményed is védhető. :-)
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!
Raon 2011.02.01. 11:27:01
@solarys: a Gergő, Sofi, Hegyi/Kóger sor két éve/tavaly is remekelt, csak szét lettek szedve. Közülük csak Sofi kapaszkodott feljebb, a másik kettő megközelíteni sem tudja azt a teljesímtényt, amiért annak idején megszerettük őket. A szlovén fiatalok persze, hogy jobbak, mert ők folyamatosan megkapták az esélyt, és idővel éltek is vele. Azt sajnos sosem tudjuk meg, hogy a mi fiataljainkkal mi lett volna, ha...
benö51 2011.02.01. 11:35:10
@Raon: Meg lehet, hogy kevesebbet szórakoznak az éjszakában.
benö51 2011.02.01. 11:38:25
@DominiKing: Az idén minden szurkoló a 8 ba kerülést tűzte ki célul. Sajnos nem csak a játékosaink, hanem a vezetők is követtek el olyan hibákat ami miatt itt állunk. Azért mondom, hogy a sok rossz meccs után végre a maradékon szórakozzunk jól és igazad van bármi lehet
mannisenmaki_ 2011.02.01. 12:43:47
@benö51: Én speciel nem vártam a 8-ba; gyengültünk a nyáron, mind játékos, mind edző fronton.
budapestijeti 2011.02.01. 13:16:02
@benö51: Hát , ha csak úgy nem! :))))
Ez a téma többször felmerült, és mindig szemérmesen alábukott... ugye Mihály Árpinál is volt egy hasonló szál, azután nagy csend... Csak professzionális szemléletű játékosoknak szabad esélyt adni, magyar szinten biztos megélhetésre!
Ez a téma többször felmerült, és mindig szemérmesen alábukott... ugye Mihály Árpinál is volt egy hasonló szál, azután nagy csend... Csak professzionális szemléletű játékosoknak szabad esélyt adni, magyar szinten biztos megélhetésre!
benö51 2011.02.01. 14:17:02
Gomes és Gergő az első komolyabban megbüntettt, szerintem korábban kellett volna drasztikusan fellépni, de akkor még PO volt a cél és a sérülések miatt kevesen voltak vagy mit tudom én miért elnézőek voltak velük. Ez most Sofinak is igen kemény figyelmeztetés, hogy ha nem vigyáz magára ő is így járhat. Egy komolyabb belső eltiltással a VB szereplés is veszélybe kerülhet egyes játékosoknál.
Theutus 2011.02.01. 17:40:09
összekeveritek a profi szemléletet az aszkétákkal
esetleg cölibátust is fogadjanak, mert a Volánban hokiznak?
ti még munkaidő után soha nem ittatok egyetlen üveg sört sem?
ehh....
esetleg cölibátust is fogadjanak, mert a Volánban hokiznak?
ti még munkaidő után soha nem ittatok egyetlen üveg sört sem?
ehh....
Vincenzo90 2011.02.01. 17:44:10
@Theutus: Hát én nem tudom, de ahány embert én ismerek, nem hiszem, hogy egy is lenne, aki ha tök másnaposan beesik hétköznap a melóba, és szart sem teljesít, mert nem bír, akkor egyálalán fölmerül, hogy egyáltalán ne rúgják ki azonnal. Gyárakban még szondáztatják is a munkásokat. Megiszol este két üveg sört, ha lassan bontja le a szervezeted, reggel nincs munkád. Az meg ugye fel sem merül, hogy egész éjszaka bulizz, esetleg oda se érj edzésre, vagy ha igen, akkor használhatatlan legyél. Ha nem egyetemista, vagy főiskolás vagy, akkor elég nehéz az életet összeegyeztetni a rendszeres éjszakai bulizgatással.
benö51 2011.02.01. 17:57:03
@Theutus: Te mondtad, hogy nálatok is voltak ilyen gondok. Akkor miért háborodtál fel?
Vincenzo90 2011.02.01. 18:02:11
Ráadásul pl nagyapám profi labdarúgó volt, és érdekes, náluk vasfegyelem volt. Még azt is megmondták, mit ehet, nemhogy egész éjszaka nap nap után csak diszkóból diszkóba.
zsozsi68 2011.02.01. 18:28:27
Vannak munkakörök amiket el lehet látni másnaposan, vagy kialvatlanul és vannak melyeket nem. Az élsport szerintem az utóbbi, a kockára tett jövedelmekről és a nagy nyílvánosságról nem is beszélve. Mindenhol a főnök dönti el alkalmas-e a dolgozó ellátni a munkáját...
zsozsi68 2011.02.01. 18:43:29
@Julcsi - albavolanszurkolok.com: Ez tényleg élmény!beszámoló volt, köszönjük
Theutus 2011.02.01. 20:36:17
@benö51: nemtom valakivel keverhetsz
soha nem is gondoltam, hogy attól nem sportoló valaki mert hébe-hóba részt vesz egy buliban /nem összekeverendő a mindennapos késő éjszakába nyúló kocsmázással/
az meg egy teljesen más téma, hogy miről szól az urban legend
abban egyetértek veletek, hogy egy ismert sportolóra jobban odafigyel a közvélemény, de abban nem látok gondot, ha valaki olykor a baráti körével részt vesz egy-egy sörözéssel tarkított esten
ne feledjétek emberek vagyunk mi is és ők is, arról nem is beszélve, hogy felesleges a forma hanyatlását permanensen a kocsmára kenni, mivel olyan emberrel is előfordul ez, aki teljesen absztinens
heti 3 meccs és folyamatos utazások mellett pedig azt gondolom, hogy a rendszeres piálás esete egyszerűen nem fér bele időhiány miatt sem
soha nem is gondoltam, hogy attól nem sportoló valaki mert hébe-hóba részt vesz egy buliban /nem összekeverendő a mindennapos késő éjszakába nyúló kocsmázással/
az meg egy teljesen más téma, hogy miről szól az urban legend
abban egyetértek veletek, hogy egy ismert sportolóra jobban odafigyel a közvélemény, de abban nem látok gondot, ha valaki olykor a baráti körével részt vesz egy-egy sörözéssel tarkított esten
ne feledjétek emberek vagyunk mi is és ők is, arról nem is beszélve, hogy felesleges a forma hanyatlását permanensen a kocsmára kenni, mivel olyan emberrel is előfordul ez, aki teljesen absztinens
heti 3 meccs és folyamatos utazások mellett pedig azt gondolom, hogy a rendszeres piálás esete egyszerűen nem fér bele időhiány miatt sem
Theutus 2011.02.01. 20:48:09
@Vincenzo90: miért gondolod, hogy másnaposan nem lehet teljesíteni a legtöbb feladatot? attól, hogy általánosan szar az ember közérzete még el tudja látni a dolgát, csak akarat és tartás kérdése
a rendszeres éjszakai bulizgatás pedig urban legend kategória vagy puszta irigység esetleg rosszindulat a legtöbb esetben
egyébként pedig egy átmulatott éjszakát követő alapos zuhanyzás után 12-14 órát simán lehet dolgozni hidd el (természetesen ezt nekem is csak mesélték:D)
a rendszeres éjszakai bulizgatás pedig urban legend kategória vagy puszta irigység esetleg rosszindulat a legtöbb esetben
egyébként pedig egy átmulatott éjszakát követő alapos zuhanyzás után 12-14 órát simán lehet dolgozni hidd el (természetesen ezt nekem is csak mesélték:D)
Raon 2011.02.01. 20:56:02
@Theutus: a legnagyobb tisztelettel mondom: ha nem tudod pontosan, mit itt páran mit tudunk, akkor minek kell általános lúzungokat puffogtatni? Amelyekben amúgy teljesen igazad van, de ez a helyzet nem az a helyzet, amiről te beszélsz, sajnos.
Egyébként szerintem ez az egész téma nem ide való, ezért kérem a feleket, hogy hagyják is abba. Nagyon nem örülnék, ha valaki az ütősebb érvek kedvéért véletlenül bedobna néhány nevesített sztorit is.
Egyébként szerintem ez az egész téma nem ide való, ezért kérem a feleket, hogy hagyják is abba. Nagyon nem örülnék, ha valaki az ütősebb érvek kedvéért véletlenül bedobna néhány nevesített sztorit is.
Vincenzo90 2011.02.01. 21:03:57
@Theutus: @Raon: Erről van szó, nevesített sztorik nem kellenének. Viszont Theutus, hidd el, nem urban legend, és nem arról van szó, hogy hébe-hóba elmegy 3-4 játékos együtt, vagy haverokkal sörözgetni, és esetleg félévente egyszer kicsit többet sikerül. Mellesleg profi sportolónak azt sem lehet, ha volt/van sportoló a környezetedben, akkor tudhatod. Az, ha rendszeresen másnaposan esnek be a játékosok, és lötyögnek a jégen, mert éjszakánként a diszkókban isznak, az keményen szankcinálandó minden profi sportegyesületnél. Bajnoki győzelem után, meg holtszezonban be lehet pótolni, de nagyapám csinálta volna anno ezt, úgy küldik el a klubtól, mint macskát a házból a salakanyag ürítése céljából. És állítólag akkor még messze álltak a dolgok a mai értelemben vett profizmustól(külső szemmel nézve legalábbis)
Raon 2011.02.01. 22:14:22
@Vincenzo90: azért a "rendszeres" jelző miatt neked is kijár egy... úgy látszik, a szép szó nem elég, szóval konkretizálok: kincstári bazdmeg (mivel amúgy semmi bajom veled, próbáltam finom, de határozott lenni).
Éppen az efféle, lelkesedésből elkövetett, és egyáltalán nem valós tényeket tartalmazó trécselés káros következményeiről beszéltem. Még kábé két mondatra vagyunk attól, hogy elterjedjen egy sajnos nem teljesen megalapozatlan, de jelen állás szerint egyáltalán nem igaz pletyka... szóval tényleg itt kellene abbahagyni. Nem véletlen, hogy általában élőben szokták megbeszélni az efféle dolgokat (akit érdekel a véleményem, engem is megkereshet a következő meccsen).
Éppen az efféle, lelkesedésből elkövetett, és egyáltalán nem valós tényeket tartalmazó trécselés káros következményeiről beszéltem. Még kábé két mondatra vagyunk attól, hogy elterjedjen egy sajnos nem teljesen megalapozatlan, de jelen állás szerint egyáltalán nem igaz pletyka... szóval tényleg itt kellene abbahagyni. Nem véletlen, hogy általában élőben szokták megbeszélni az efféle dolgokat (akit érdekel a véleményem, engem is megkereshet a következő meccsen).
Vincenzo90 2011.02.01. 22:18:21
Én általánosságban beszéltem, sehol nem írtam konkrétumokat. :D Feltételezni már csak lehet. Meg ahogy a fehérvári utánpótlást ismerem... Kell szerintem nagyon Kercsó, hogy alázatos és mentálisan is felkészült hokisok születhessenek.
1 drukker 2011.02.01. 23:26:29
@Vincenzo90: @Raon: @Theutus: Én mint volt csapat játékos egy kicsit másképp közelíteném meg a a dolgot. Aki az AV szerződtetett játékosa az kötelezettséget vállalt a "munka" szerződésében. Feltehetően részletesen kitárgyalták a szerződés aláírása előtt, hogy melyik fél mit vállal a szerződés aláírásával. Egyik félnek sem kell mást tennie mint betartani az abban foglaltakat. Az meg számomra elképzelhetetlen, hogy egy csapat sportban (egy csónakban utazva, egy azon célért küzdve) egy játékos "cserben hagyja" csapatát szándékos fegyelmezetlenséggel. A komoly szakvezetés mindig jelzi azt, hogy mikor lehet egy kicsit lazítani (engedni az emberi kívánalmaknak) és mikor nem túr meg semmilyen rendbontást. Nem hiszem, hogy probléma lenne vacsora után meginni egy sört, (váljék egészségére mindenkinek) de itt nem erről van szó. Azt mindenkinek mérlegelnie kell, hogy az elvárt eredményt kockáztatja ha nem a tőle elvárható teljesítményt nyújtja. Ez akkor lehetséges hanem tesz eleget annak az elvárásnak, hogy edzésre, mérkőzésre maximálisan felkészült állapotban megy. Nem véletlen, hogy még azt is jelzik a játékosok ha valaki pl lázas és így teljesítménye nem éri el az elvárhatót. Adott esetben a siker (ami sok esetben csak hajszálon múlik) rajta mehet el. Mint minden csapat sportban az együtt egymásért elv kell, hogy uralkodjon. A játékos feladata maximálisan megfelelni az edzői utasításoknak, ha ennek eleget tesz nem rajta múlik az esetleges vereség, az már az edzői stáb kudarca. A profi szemlélet ezt is tartalmazza. Nem véletlen csúnyán fogalmazva az irányított szabadidő fogalmának alkalmazása. Ezeket meg kell tanulni, fel kell nőni. Profivá kell lenni!
Eredmények: a csapatvezetés a bajnoki év kezdete előtt a PO-ba jutást tűzte ki célul. Én mint szurkoló akkor reális és elérhető célnak tartottam. Idő közben, ahogy az eredmények ingadoztak hol reálisnak, hol meg elérhetetlennek éreztem és érzem most is PO-t. A csapatvezetésben is érzek némi bizonytalanságot. Elküldünk játékost, hogy tudjunk igazolni helyette, de aztán mégsem. Játékerőben szerintem nem léptünk előre, sőt .....
A fiatalok beépítésével (a jövőre nézve) meg adósak maradtunk. Már másik hozzászólásomban is ecseteltem, hogy szerintem a tavalyi összeszokott és eredményes csapatrészeket szétszedték, elölről kezdve mindent. Nem mondom azt hogy az új sorok nem hoztak jó eredményeket, de tavalyi számomra eredményesebbnek tűnik.Az ördögkatlan fogalom ült. Én is úgy érzem, hogy a katlanban mutatott gyenge teljesítmény vezetett oda hogy csak nagyon nehezen elérhető a PO. (és most optimista vagyok).
Szeretek kijárni a mérkőzésekre, gyors, kombinatív, férfias játék. Örülök ha győzünk és akkor sem szidom őket, ha kikapunk. Nekem csak az a legfontosabb, hogy érezzem, mindent megtettek a győzelemért. Tudjanak meggyőzni arról, hogy teljes szívvel küzdenek a győzelemért. Természetesem bosszantanak az elemi hibák és a fegyelmezetlen játék.
Hirtelen ennyi. Hajrá Volán!
Eredmények: a csapatvezetés a bajnoki év kezdete előtt a PO-ba jutást tűzte ki célul. Én mint szurkoló akkor reális és elérhető célnak tartottam. Idő közben, ahogy az eredmények ingadoztak hol reálisnak, hol meg elérhetetlennek éreztem és érzem most is PO-t. A csapatvezetésben is érzek némi bizonytalanságot. Elküldünk játékost, hogy tudjunk igazolni helyette, de aztán mégsem. Játékerőben szerintem nem léptünk előre, sőt .....
A fiatalok beépítésével (a jövőre nézve) meg adósak maradtunk. Már másik hozzászólásomban is ecseteltem, hogy szerintem a tavalyi összeszokott és eredményes csapatrészeket szétszedték, elölről kezdve mindent. Nem mondom azt hogy az új sorok nem hoztak jó eredményeket, de tavalyi számomra eredményesebbnek tűnik.Az ördögkatlan fogalom ült. Én is úgy érzem, hogy a katlanban mutatott gyenge teljesítmény vezetett oda hogy csak nagyon nehezen elérhető a PO. (és most optimista vagyok).
Szeretek kijárni a mérkőzésekre, gyors, kombinatív, férfias játék. Örülök ha győzünk és akkor sem szidom őket, ha kikapunk. Nekem csak az a legfontosabb, hogy érezzem, mindent megtettek a győzelemért. Tudjanak meggyőzni arról, hogy teljes szívvel küzdenek a győzelemért. Természetesem bosszantanak az elemi hibák és a fegyelmezetlen játék.
Hirtelen ennyi. Hajrá Volán!
DominiKing 2011.02.02. 09:41:17
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Cunami!
Szerinted?
Szerinted?
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.02.02. 09:51:37
@DominiKing: szerintem nem halt meg senki. halistennek.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.02.03. 10:03:12
@DominiKing: talaltunk neked melot haver!!!!
www.careerjet.hu/job/1bd710104d6d649ccaf8f9cd57dff979.html
www.careerjet.hu/job/1bd710104d6d649ccaf8f9cd57dff979.html
DominiKing 2011.02.03. 10:14:20
Te nagyon elkényeztetsz!
A holnapi kívánságom egy playgirl sportkocsival.
A holnapi kívánságom egy playgirl sportkocsival.
1885* 2011.02.03. 10:17:11
@DominiKing: az állást igazából én ajánlottam :D érd be ennyivel, sportkocsi stb nem jár az álláshoz. :P
DominiKing 2011.02.03. 10:27:09
@1885*: Sajnálom, akkor lehet, hogy el kell fogadnom a salzburgi főszurkolói állást, mert ott már beigérték a sportkocsit és mellé egy tehenet.
1885* 2011.02.03. 10:44:33
@DominiKing: hát, ha lila-fehér tehenet ígértek akkor mindenképp fogadd el :D