Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1641) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1506) nhl (4906) nők (1296) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2373) videó (2120) Összes címke

Budai Krisztián Jegesmedvéknél

2011.01.27. 14:58: leonov

Budai Krisztián a Jegesmedvék játékosa www.miskolcijegesmedve.hu

Budai Krisztián védhet a Miskolcban 2011.01.27. 15:26 Hblog

49 komment

Címkék: miskolc budai krisztián

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr802618307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miskolcifan 2011.01.27. 15:33:57

Mókás amit a Fradi vezetése csinál,vagyis inkább nem csinál...

leonov 2011.01.27. 15:36:05

Szóval, ha a codálatosz Fradi-vezetők továbbra sem mutatják be a dokumentumokat, akkor Budai két hét múlva ismét nem játszhat.
SEHOL.
Gratulálok.

Miskolcifan 2011.01.27. 15:37:47

@leonov: "...vagy ugyanezen határidőn belül tegyék meg a lépéseket az ügy jogi rendezésére. Ez azt jelenti, hogy valamelyik fél kezdeményezésére a két fél vitája munkaügyi bíróságra kerül. Amennyiben a két megoldási javaslat közül egyik sem történik meg, akkor 15 nap múlva a jelenlegi határozat hatályát veszti, és Budai Krisztián nem játszhat a Miskolcban."

Gondolom Budai meg fogja tenni a lépéseket két héten belül,ha Csabai továbbra is síelne esetleg...

Sanyo, aki nem japán 2011.01.27. 15:41:20

@leonov: Ez egyáltalán nem azt jelenti hanem azt hogy az FTC kénytelen lesz megállapodni Budaival hiszen aligha akarja hogy a munkaügyi bíróság kutakodni kezdjen náluk.

leonov 2011.01.27. 15:41:21

De Budai hiába teszi meg a lépéseket.
Szerintem.
Ugyanis az én olvasatomban ez úgy néz ki, hogy a Fradi-menedzserek szopatják Krisztiánt, ő megy a munkaügyi bírósághoz(vicc) és amíg ez nem dönt, addig ismét ebenguba.
Szóval szerintem .

leonov 2011.01.27. 15:42:54

Azt, hogy a munkaügyi bíróság mit találna a Fradinál, nem tudom.
Abban igazad lehet, hogy nem nagyon szeretnének találkozni velük.

Miskolcifan 2011.01.27. 15:43:38

@leonov: Az én olvasatomban a leírtak szerint elég a kezdeményezés vmelyik oldalról is.Ha az sem történne meg akkor jönne az,hogy nem játszhat.
Másrészt az is igaz,amit Sanyo mond,nem hiszem,hogy a Fradi nagyon akarna pereskedni,ebben az esetben jobb lesz nekik a békesség...

leonov 2011.01.27. 15:44:45

Erről a dokumentum mutogatásról meg az a véleményem, hogy nem igen van mit mutogatni, mert ha lenne, akkor már régen lobogtatnák és Krisztián sem próbálkozna ilyetén formán.

Miskolcifan 2011.01.27. 15:46:27

@leonov: Kb. ennyi...Szóval nem hiszem,hogy félnünk kellene attól,hogy két hét múlva újrakezdődik a sztori.

leonov 2011.01.27. 15:47:08

Az egy tiszta Benny Hill show, amit a Fradival csinált a vezetőségük.
Még azt nem értem, hogy Peterdi ott van.
Lehet, neki más adja a fizetést.
Puszta feltételezés ez persze.

leonov 2011.01.27. 15:50:39

A másik nagy probléma, hogy egy szimpatizánsuknak sincs fogalma sem az állapotokról és a mindenkori helyzetről.
A szurkolók, már aki a dicső-menedzsment hathatós mutatványainak köszönhetően maradtak, azok szerencsétlenek, meg csak tippelgetnek és várják a napfényt a szürke , hideg ónos esőben.
Hogy én nem nagyon vagyok képben,. az érthető, de, hogy kvázi SENKI ...

centreville 2011.01.27. 16:16:46

@leonov: Szerintem Miskolfan értelmezi jól a dolgokat.Amennyiben a Fradi kéthéten belül nem állapodik meg Krisztiánnal,(ami több mint valószínű)és a Munkaügyi bíróságra egyik fél sem nyújtja be az igényét,akkor vonják vissza a játékjogát.Budai biztos fog menni a Bírósághoz,így nálunk fog védeni kettő hét múlva is.

leonov 2011.01.27. 16:24:59

Legyen.
Én alapból pesszimista vagyok.

Fótitsz 2011.01.27. 17:07:40

Hkm,hkm.....a két fórumot nem kéne összekeverni! Amennyiben az FTC nem bizonyított akkor az átigazolás kérdésében az MJSZ Elnökségének döntenie kellett volna.
Budai Krisztiánt hivatásos sportolóként nevezte a Ferencváros az idei versenyévadra!
Ebből az következik,hogy a sportoló és a klub vitájában az Elnökségnek döntenie kell!!!
Amennyiben a sportoló munkaügyi vitát kezdeményez az valóban a munkaügyi bíróságra tartozik (pl.:kéri az elmaradt juttatását,meg nem kötött biztosítását vagy mind azt amelyet a munkaszerződésben rögzítettek és nem kerültek teljesítésre)!
Különben sem kéne összekeverni a Skodát a csodával!

Ez megint a "mosom kezeim" abból baj nem lehet,magyar módi!
Bravó MJSZ!

budapestijeti 2011.01.27. 17:22:55

@centreville:@Miskolcifan: Szerintem Nektek van igazatok! Ha nincs megállapodás, akkor lesz munkaügyi bíróság és Krino játszhat Miskolcon.
@leonov: "Hogy én nem nagyon vagyok képben,. az érthető, de, hogy kvázi SENKI ..." Hát, Neked is igazad van!Sajnos nem valami rendezett a helyzet...:(

1 drukker 2011.01.27. 17:22:58

Na ez az eset nekem ebben a formában kuszaság. (nem vagyok ügyvéd, csak laikus ésszel) Azt értem, hogy jelenleg (ideiglenesen) a maciké Budai. Azt is felfogtam, hogy a Fradit és Budait a szövetség megpróbálja arra "kényszeríteni", hogy valamilyen formában rendezzék vitás esetüket. De, azzal hogy valamelyik fél Munkaügyi Bírósághoz fordul az esetnek nem lesz vége. A bíróság akár évekig is elhúzhatja az ügyet (adatok bekérése, tárgyalások, fellebbezések stb). Csak azt szeretném tudni, mi lesz akkor ha a Fradi nyeri meg a leendő pert és mi lesz akkor Budai jogi helyzete? Mi lesz akkor ha a bíróság az eredeti állapot visszaállítására kötelezi a feleket? Akkor a szövetség mit tesz?
Szerintem nem teljesen átgondolt volt a szövetség ténykedése vagy nekünk sok információ hiányzik.
Azt sejtem, hogy az volt a cél, hogy Budai játéklehetőséget kapjon, számítunk rá a vb-n.
Minden esetre nem tiszta az ügy.

eszel59 2011.01.27. 17:53:03

Gyorsított eljárást kell kérni a Munkaügyi Bíróságtól,azonnali tárgyalás-kitűzéssel és akkor jogerős ítélet születhet február 11-éig - 2013-ban...

check 2011.01.27. 18:24:24

nahát ez igazi magyar módja a dolog rendezésének. Nekem az nem áll össze, hogy az MJSZ elnökség kiadja Budai játékengedélyét, de nem állapítja meg a szerződésszegést. Akkor mi alapján adta ki a játékengedélyt? Csak úgy? Vagy hogy ne legyen hiszti? Egyáltalán, ha a Fradi nem tudta/akarta cáfolni Budai állításait, akkor miért nem fogadták el Budai kérelmét?
@1 drukker: Jól közelíted meg a dolgokat. Mondjuk az eredeti állapot visszaállítása nyilván nem lesz lehetséges, de akkor meg a Fradi majd egy 15 számjegyű kártérítési igénnyel lép fel.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2011.01.27. 18:34:48

@Fótitsz: off Jó, de akkor mi a helyzet a Skodák Palotájával? ;-)

leonov 2011.01.27. 18:35:41

@Fótitsz: Valahogy így érzem én is.

Jégkorong 2011.01.27. 18:48:51

Kerusz ! Kérlek a döntés kapcsán oszd meg gondolataidat velem/velünk...

Fótitsz 2011.01.27. 18:53:25

...profi sportolóra a sporttörvény ide vonatkozó része,amely a játék jogot hivatott eldönteni,a szövetség kompetenciája.
A többi,mint már fentebb írtam, az vonatkozik a munkaügyi bíróságra!
Szerintem elég világos!
A Krisztián játék jogában az MJSZ az illetékes!
Ennyi....

1 drukker 2011.01.27. 19:16:03

@Fótitsz: A játékjoggal ok a helyzet, azzal a szövetség rendelkezik. A játék joghoz mi köze van a Munkaügyi Bíróságnak?
A kérdés csak az: miért "kötelezi" a két felet arra, hogy Munkaügyi Bírósághoz forduljanak?
Ha nem teszik meg akkor a szövetség megvonja Budai játék jogát és azt milyen alapon?

Szóval kusza. Valami háttér magyarázat jól jönne

moszkvicssluszkulcs 2011.01.27. 19:58:37

Gondolom, ha Budai pl. a Vasashoz menne, minden normálisan működne...

1885* 2011.01.27. 20:04:52

@moszkvicssluszkulcs: csak nem Hüfikére célzol? :D sztem jól gondolod.

Spigott 2011.01.27. 20:10:36

@moszkvicssluszkulcs: Nyilvánvaló, mert ha nem menne normálisan, akkor visszalépnének mindenhonnan :)

check 2011.01.27. 20:21:40

@Spigott: Tényleg a Miskolc miért nem lebegtette meg a visszalépést?

leonov 2011.01.27. 20:23:18

Azért mert amit mi kaptunk az idén, annak fényében ki is rúgtak volna.

kerusz 2011.01.28. 00:42:08

@1 drukker: A munkaügyi jogvitákban a munkavállalót nem lehet kötelezni arra, hogy újra a volt munkaadójánál vállaljon munkát. Ha megállapítják, hogy a felmondás okai nem jogosak, akkor kártérítés illeti meg a volt munkaadót.

kerusz 2011.01.28. 00:44:34

@Jégkorong: Nem voltam jelen a döntésnél és nincs felhatalmazásom arra, hogy az üggyel kapcsolatban bármit is nyilvánosságra hozzak, úgyhogy sajna most nem tudok segíteni Neked.

Vincenzo90 2011.01.28. 00:55:23

@check: Mert valószínűleg a Miskolc tönkrement volna ha visszalép.

A Budai-témába belefolyni nem akarok, sodródom az árral, lesz, ami lesz, dönt az MJSZ meg mindenki, ahogy dönt.

Krinóról csak annyit, hogy valaki írta, hogy számítunk rá a VB-n... Hetényi és Rajna mögött? 3 kapusunk lesz?

leonov 2011.01.28. 08:55:15

Ez a a harmadik kapus dolog nekem sántít kicsit.
Felhívnám a figyelmedet Hetényi teljesítményére a VB-n.
Szlovén-Magyar meccs-1,2,4 gól.
Én ott úgy éreztem, hogy az első bizonytalansággal már el is ment a meccs.
Nem csak ő volt a hibás természetesen, de ez a fajta bénázás azonnal rányomja a bélyegét mindenki teljesítményére.

Én úgy érzem, hogy nagy pszichikai teher alatt nem még nagyon megy neki.
Rajna pedig , még tőle is fiatalabb.

Ámbátor az is teljesen igaz, hogy Budai is tud bénázni.

Szuper, Budai(ha teljesít a továbbiakban rendesen), Hetényi, Rajna.
Szerintem a kapus +30 körülre érik be.
A reflexei még nem tompulnak, a motorikus képességei és a fizikai készségei a maximumon és már elég tapasztalat van mögötte, hogy ne csak lássa, hanem érezze is , hogy hova megy a korong.
Persze példa van a fiatalabb és az öregebb kapuszsenire is.
Az is nyilvánvaló, hogy nem nagyon tudunk bőszen válogatni a Magyar kapusok között.
Az pedig, hogy Levente nem jön el ...

Vincenzo90 2011.01.28. 09:08:55

@leonov: Budai nem véletlen nincs a keretben már egy jó ideje, és nem véletlen nem tartotta meg a Volán. Én személy szerint azt látom, hogy egymozdulatos lett. Ha egyszer véd egyet, akkor úgy marad egy évig, és ha a kipattanót elhúzzák keresztbe, akkor az már biztos gól. Lábbal szerintem lassú lett valamiért. Meglepődnék, ha a bő keretnél tovább jutna. A teljesítménye neki már nem egyre jobb, hanem egyre rosszabb. Aztán lehet ez egy hullámvölgy is. Minden esetre szerintem a Fradinak, Miskolcnak lehet jó, meg előrelépés, de a válogatottba a mostani(meg az utóbbi évek) formája kevés. (A fiataloknak meg jó, ha mire +30 lesznek, lesz tapasztalatuk)

Aztán majd meglátjuk, de szerintem ne álmodozzatok nagyon, hogy válogatott kapusotok van... Meglepne, ha a VB-n az első, vagy akár második számú kapus ő lehetne.

leonov 2011.01.28. 09:11:57

Nem álmodozok én egy pillanatig sem.
Most is egy válogatott védi a Miskolc kapuját.

Vincenzo90 2011.01.28. 09:12:20

@leonov: Jajj, megint elhagytam a felét. Én nem értem, a szlovén meccsről mikor bárki mesél az az érzésem támad, hogy egyenlő felek csatáját látta az illető, és olyanokon ment el, mint egy kapushiba, vagy valami hasonló "apróság". Szerintem esélyünk nem volt, végig nyomtak, nyomoztuk a korongot, kiderült, hogy fényévnyire vagyunk tőlük, és álom volt csak, hogy lehet esélyünk. Hetétől Palkovicsig senkire nem lehet panaszkodni, mindenki jól játszott(volna), de az ellen ezerszer jobb volt.

Vincenzo90 2011.01.28. 09:13:34

@leonov: Egy volt válogatott, vagy egy százakárhányszoros válogatott. Ezek megállják a helyüket. De mikor is fért be utoljára válogatott keretbe Budai, mikor is védte a felnőtt válogatott kapuját?

leonov 2011.01.28. 09:18:58

Én Budait, még mindig tehertűrőbb és ezáltal üzembiztosabb kapusnak tartom mint Hetényit.
Persze, biztos oka van annak , hogy nem a Volánnál véd.

Nyilván mérlegelés kérdése , hogy ki lesz a megfelelő az egyetlen tétmeccsre.
A fiatal kapus ezt hozta.A tapasztalttal meg A csoport.
Én így látom, bár biztos, hogy ettől jóval bonyolultabb a kérdés.
Szerintem mindenképpen Szuper kellene mindaddig amíg lehet.Ebben az esetben a mögötte álló fiataloknak lenne ideje megérni.

leonov 2011.01.28. 09:22:53

A Szlovén meccsel kapcsolatban én teljesen másképp láttam a dolgot.
Szerintem nem volt ott fényév , de még egy hónap sem.
Konkrétan a Szlovénok otthon és a jégen voltak végig, mi pedig az első gól után már csak testben.
Önigazolás csak ez a Szlovén fényév mítosz.

'De, ahány nyelv, annyi ember....

leonov 2011.01.28. 09:23:42

Nem-nem. Gyenes bizony, a korosztályos válogatott kapusa !

Vincenzo90 2011.01.28. 09:34:27

@leonov: Nem hinném, hogy önigazolás, mert én azt vártam, hogy jók leszünk és partiban leszünk velük. Ilyenkor mindig apám véleménye az érdekes, mert nagyon ritkán lát meccset, és ilyenkor elfogulatlanul látja a dolgokat, nem borul rá rózsaszín köd amiatt, hogy agyonverjük Koreát, meg a fene tudja kiket, miközben a szlovének kényelmesen egy-két góllal győzik le őket. Neki is az volt a véleménye, hogy ez így kvagyenge. Kb mint a tavalyi Miskolc. Fegyelmezetten, jó taktikával akár el is kaptak néha egy-egy csapatot, de a játéktudás látványosan kevés volt. Úgy vártuk az esetleges feljutást, hogy teljesen el voltunk tájolódva. Részemről engem fölébresztett a meccs. Nem tudom a lövésarány hogy alakult, de ők úgy passzolgattak, ahogy akartak, mi meg kettőt nem bírtunk passzolni.

leonov 2011.01.28. 09:42:43

Nemcsak téged ébresztett fel.
Szerintem mindenkit.

A Szlovénok csúcson pörögtek, mi pedig közel sem.
A Szlovénok jól érezték magukat a jégen, mi pedig teljes, fejben történt blokkal játszottunk.
Ennyi volt . Ez a baj az 'egymeccses rendszerrel.
Az idén nekünk kell azt tennünk , mint a Szlovénoknak.Rögtön, a kezdés után el kell bizonytalanítani az Olaszokat.

A hoki fejben dől el.A szerencse , pedig oda megy ahol többet tesznek érte.
Sommásan azt mondanám , hogy a fiatal kapusainkkal nem lehet neki menni az Olaszoknak.
Tenni kellene azért , hogy Levente mindenképpen itt legyen !

Vincenzo90 2011.01.28. 10:07:32

Levente szinte kizárt, hogy itt lesz, és nekem amúgy is az a véleményem, hogy őt ismerik az olaszok.

a. Bárd 2011.01.28. 10:09:06

@leonov: Ha jól emlékszem Kóger azt mondta anno, hogy a rájátszás a VB-vel egyidőben van. Namármost sem Leviék, sem Daniék nem igazán állnak valami fényesen. De majd akik értenek is a CHL-hez és követik is, majd megmondják a tutit...

A statok alapján Levi csapata egyik legjobbja (kapusposzton messze), így tényleg nagy szükség lenne rá.

Vincenzo90 2011.01.28. 10:16:39

Levitől félek, mert aki látta 5-6 meccsét, az már tudja, hogy lehet gólt lőni neki.

zsozsi68 2011.01.28. 10:37:29

Olyan nincs és mégis van, hogy egy profi csapat egy(1) bekapott góltól összeomlik, a szlovének komolyan vették a meccset, mi meg ki tudja hol jártunk. Hete meg +egy év rutinnal vág neki a VB-nek. Fura ügy, hogy Levi jön v. nem, mert ha Hete úgy készül, hogy 1. kapus azt' Szuper beállít akkor meg mi van?

hokifan 2011.01.28. 14:48:12

kit jeloelne mast az edzo mint a budait

eszel59 2011.01.28. 14:49:30

Szokás szerint bőszen elkanyarodtunk az alaptémától,de ez már a blog sajátossága...
@leonov: @check:@Vincenzo90: "MI" nem abból a fajtából valóak vogymuk,hogy valós(vagy vélt?)sérelmeink miatt bepróbálkozzunk a "haragszomrád-itthagylak-kelletekafenének"stílusú megnyilatkozásokkal,mert ha az elmúlt évek ránk vonatkozó negatív döntéseit nézzük,akkor nekünk már régen a szlovák másodosztályba,vagy a NHL-be(Nekézsenyi Hagyományos Libatömőcéh)kellene neveznünk,esezleg Zimbabwe "ZS" versenysorozatára,mert ott biztosan bajnokok lennénk .Nem mennénk tönkre,csak-talán- szegényebb lenne a magyar (jég)korongpaletta!!!
Hogy Budai miért nem lett többszörös válogatott,azt tőle(is)meg kéne kérdezni,miután nagy duzzogva otthagyta a válogatottat,amikor kiderült,hogy"csak" tarcsi lesz...

a. Bárd 2011.01.28. 15:22:26

Teljesen felesleges vitatkozni arról, hogy ki lesz a legmegfelelőbb kapus az A csoport eléréséhez. Szuper és Hetényi is alkalmas lehet erre a feladatra, azt pedig hogy ki kapja majd meg a bizalmat, úgyis az a 3 vagy 4 edző fogja eldönteni (Sator vezetésével), aki foglalkozik majd a kerettel. Illetve az aktuális forma...

Persze ettől függetlenül mindenkinek van véleménye, nekem is, de csak egymás idegeit húzzuk vele :)
süti beállítások módosítása