Ma összeállhat a kupadöntő mezőnye 2011.01.23. 12:53 Hblog
Ma összeállhat a kupadöntő mezőnye
2011.01.23. 15:56: Raon
175 komment
Címkék: magyar kupa
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr862607491
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 19:39:51
Van abban báj, hogy eddig 2, a Fradiból jött játékos lőtte a góljainkat!!
leonov 2011.01.23. 19:58:46
Nekem is így rémlett.
leonov 2011.01.23. 20:02:12
A Fradinál tán csak próbajátékon volt és nem fért be .
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 20:02:27
Az utolsó 2 évben a fradiban volt, a mac a nevelőegyesülete. Közben még egy magyar gól:))))))
leonov 2011.01.23. 20:03:07
A DAB, vagy a Vasas lenne jobb nekünk szombatra ?
Szerintem a DAB
Szerintem a DAB
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 20:03:08
@leonov: Abban igazad van, hogy amikor 6 sora lett nyáron a Fradinak, akkor jött el!!
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 20:03:49
@leonov: Egyértelmű...de Őket is meg kell verni a döntőhöz.
kazoli 2011.01.23. 20:20:57
Milyen életszerű, hogy a fradi harmincnégy percig tisztán játszik?
budapestijeti 2011.01.23. 20:22:01
@moszkvicssluszkulcs: Na, mit döntöttetek? Nyertek, vagy kikaptok? 4-3 most ide...:DD
a. Bárd 2011.01.23. 20:23:26
@leonov: Nekünk mindegy, kit verünk meg szombaton :)
De a viccet félretéve sztem meg tök mindegy, nem valószínű, hogy a döntő lenne a célotok, inkább a kupagyőzelem.
Ahhoz pedig a papírforma alapján mind a DAB-ot, mind a Vasast meg kell verni. Felesleges taktikázni
De a viccet félretéve sztem meg tök mindegy, nem valószínű, hogy a döntő lenne a célotok, inkább a kupagyőzelem.
Ahhoz pedig a papírforma alapján mind a DAB-ot, mind a Vasast meg kell verni. Felesleges taktikázni
Xardas 2011.01.23. 20:27:30
@a. Bárd: Hát, qrvára kíváncsi leszek, hogy fejben mennyire rakjuk oda magunkat majd.
leonov 2011.01.23. 20:28:45
40 perc alatt sem volt egy kampó sem.
Ez igen !
A mi támadóink ellen.
Ez igen !
Ez igen !
A mi támadóink ellen.
Ez igen !
a. Bárd 2011.01.23. 20:30:16
Látom, Derton megint "segíti" a csapatát.
Képességei alapján tényleg ott a helye a legjobb védők között, de az ilyen fegyelmezetlenségek (az én szememben) erősen lerontják a teljesítményét...
Képességei alapján tényleg ott a helye a legjobb védők között, de az ilyen fegyelmezetlenségek (az én szememben) erősen lerontják a teljesítményét...
leonov 2011.01.23. 20:32:18
@check: Sőt gyorsabbak mint Bartzen meg Bonar, meg Saluga .
OliBLOOD 2011.01.23. 20:34:03
@leonov: Láttunk már ebben a szezonban olyan meccset, ahol az egyik csapat öszesen egy nem megengedett testjátékot produkált :)
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5199
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5199
budapestijeti 2011.01.23. 20:34:10
@Miskolcifan: Nem vagyok kint, majd megkérdezem mi volt... 5+ 20 azért elég véres királydrámát feltételezne! A gól és a kiállítás kezdete egybe esik, lehet megborult agyilag a pasi...
Miskolcifan 2011.01.23. 20:35:51
@budapestijeti: Vagy csak takarítani akart a gólnál Kincses meg zokon vette...
a. Bárd 2011.01.23. 20:36:18
@Xardas: Attól nem félek, hogy ne tennénk oda magunkat. Pár napig még biztos keserű a szájíz, de van idő ráhangolódni és már csak dacból is megmutatjuk majd.
Én kifejezetten örülök Sevela visszatérésének (nem mintha Timoval gondom lett volna), sztem ő stabilabb a kapuban.
Egyedül az zavar, hogy lassan már nem is emlékszem, mikor lőttünk utoljára gólt a bedobókör és a kék vonal közötti részről. M
A szó szoros értelmében mindig be akarjuk tuszkolni a kapuba a pakkot.
Én kifejezetten örülök Sevela visszatérésének (nem mintha Timoval gondom lett volna), sztem ő stabilabb a kapuban.
Egyedül az zavar, hogy lassan már nem is emlékszem, mikor lőttünk utoljára gólt a bedobókör és a kék vonal közötti részről. M
A szó szoros értelmében mindig be akarjuk tuszkolni a kapuba a pakkot.
leonov 2011.01.23. 20:36:30
@OliBLOOD: Azt a meccset élőben láttam.
Rossz "cinkelés" volt.
Rossz "cinkelés" volt.
budapestijeti 2011.01.23. 20:37:18
@Miskolcifan: 5-4! Ezen kívül volt 4 kiállítás, az 2 harmad alatt 0! Barátkozunk! :DD
OliBLOOD 2011.01.23. 20:38:16
Egyébként nem tudom, hogy nekünk melyik csapat lenne a jobb. Mindkettőnek megvan a veszélye.
A Fradit lehet kicsit lenézzük és ha felszívják magukat meglepetést okozhatnak.
Miskolc hazai pályán hazai közönség előtt biztos nem adja könnyen a bőrét.
A Fradit lehet kicsit lenézzük és ha felszívják magukat meglepetést okozhatnak.
Miskolc hazai pályán hazai közönség előtt biztos nem adja könnyen a bőrét.
Miskolcifan 2011.01.23. 20:38:58
@budapestijeti: Nem,most mindkét csapat azon agyal,hogy kivel akar elődöntőzni :P
Xardas 2011.01.23. 20:39:46
@a. Bárd: Petyó motivált rendesen.
Én legalább egy meccsre beraktam volna a döntőben is. Aztán lehet márciusig nem kaptunk volna gólt :)
Én legalább egy meccsre beraktam volna a döntőben is. Aztán lehet márciusig nem kaptunk volna gólt :)
leonov 2011.01.23. 20:42:05
Egyébként nem hiszem, hogy túl nagy harc lenne a pályán.
Döntetlennél mi van ?
Döntetlennél mi van ?
leonov 2011.01.23. 20:43:08
Ja, nincs is döntetlen.
centreville 2011.01.23. 20:44:58
@OliBLOOD: Mi inkább a DAB-bal szeretnénk játszani az elődöntőben mint a Vasassal.Ellenetek jobban megy,így több esélyünk lenne döntőt játszani.A MOL liga elődöntőében sem voltatok jobbak a 3-0 ellenére sem.
leonov 2011.01.23. 20:45:29
A bíró bedobja a korongot és a csapatok bőszen fogócskáznak a bedobó kör körül és aki nyer az üthet az üres kapura a kapusbárddal
zele 2011.01.23. 20:45:31
Hazaértem az UTE elleni meccsről, ahol az újpestiek két harmadon keresztül nagyon jól játszottak, úgy, hogy 2-0-nál egy szabályos gólt nem adtak meg nekik. A jv-k össze-vissza fújkáltak, sokszor érthetetlenek voltak a kiállítások (43:22-es kiállítás egy alapvetően sportszerű meccsen). A harmadik harmadban aztán elfáradtak a lilák, Szőke kapus pedig elképesztő hibákat vétett, így szép lassan nagyon elmentünk. A ifijeinknek kell még tanulni a felnőtt szintet, ezen a meccsen ez még belefért.
Hajrá Vasas HC!
Hajrá Vasas HC!
leonov 2011.01.23. 20:46:18
@centreville: Lehet, hogy TE igen, de nem biztos hogy BOB is.
Miskolcifan 2011.01.23. 20:47:56
@leonov: Hát végignézve az eddigi Vasas ill. DAB elleni meccseinket sztem Bob is :)
centreville 2011.01.23. 20:49:14
@leonov: Tényleg vicc hogy a Fradiból még nem volt kiállítás kettő harmad után csak a túl sok játékos a jégen miatt.Ez nonszensz,Kincses is ugyanolyan...,mint Halassy, Soós,Haszonits és Varjú sporttársak.Mind egy nagy NULLA!
OliBLOOD 2011.01.23. 20:52:46
@centreville: Már betettem egy hasonló meccset, azt is Kincses vezette:
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5199
Az ottlévő miskolci szurkolók azt mondták, hogy jogosan volt csak 1db két percük. Akkor most miért ne lehetne jogos az, hogy csak 1 Fradi kiállítás volt?
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=5199
Az ottlévő miskolci szurkolók azt mondták, hogy jogosan volt csak 1db két percük. Akkor most miért ne lehetne jogos az, hogy csak 1 Fradi kiállítás volt?
Miskolcifan 2011.01.23. 20:54:06
@OliBLOOD: De akkor mi 2 hétig hallgattunk tőletek,akkor hagy hőbörögjünk már most mi is egyet :D
leonov 2011.01.23. 20:54:25
A felsoroltak közül igazán szándékosan rosszul fújni, úgy hogy az meccset döntsön el, csak egyet láttam.
Tévedni , persze szokott mindegyik.
Tévedni , persze szokott mindegyik.
leonov 2011.01.23. 20:55:22
@Miskolcifan: Ez is igaz !
leonov 2011.01.23. 20:57:17
Úgy látom, most a Fradinak jutott eszébe hogy tán a DAB könnyebb.
budapestijeti 2011.01.23. 20:58:03
@zele: Ja! Torokgyík, kis láz...! Ahogy kell! Meg ugye dob nélkül!? :DD
Spigott 2011.01.23. 20:58:53
@leonov: nem lehet, hogy a Miskolc is nyerni akar? Csak érdekel, még mielőtt bárki elkezd esetleg számolgatni
leonov 2011.01.23. 21:00:51
Esküszöm, már nem tudom.
És az a baj , hogy még csak nem is tudok semmi konkrétat mert le vagyok maradva vagy két nappal.
Szerintem a sérülés mentesen lehozott meccs a legfontosabb.
És az a baj , hogy még csak nem is tudok semmi konkrétat mert le vagyok maradva vagy két nappal.
Szerintem a sérülés mentesen lehozott meccs a legfontosabb.
zele 2011.01.23. 21:01:07
@budapestijeti: Jobbulást! :))
Igen, még dob nélkül, de már úton vannak, holnap hazaér a "kissz drágaszág". Úgy néz ki túlélte! :D
Igen, még dob nélkül, de már úton vannak, holnap hazaér a "kissz drágaszág". Úgy néz ki túlélte! :D
kiralyfi 2011.01.23. 21:01:25
Zele testvér, a Vasasban ki ez a szerethető Vecaj Dominik, aki elődei útjára lépett?:)
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:03:32
Bakker, a végén mind a 2 csapat lehozza akapust...hátha gólt kap...
Miskolcifan 2011.01.23. 21:04:00
Egyébként a 3-dik sorunk Sijka beszállásával elég jó lett.Talán ők mentek a legjobban az MK meccseken.
@kiralyfi: :DDD
@kiralyfi: :DDD
zele 2011.01.23. 21:04:49
@kiralyfi: Fiatal srác, de valóban nem volt túl barátságos a megmozdulása (bár egy kicsit túl szigorú volt az ítélet). Egy kicsit megilletődötten játszott néhány fiatal, amely néhány felelőtlen mozdulatban nyilvánult meg. Egyébként sportszerű volt a meccs, ezt leszámítva.
Miskolcifan 2011.01.23. 21:05:15
@OliBLOOD: Csabai eltűnt,ha nem jelentkezik senki a Fraditól a szövetség 27-dikén dönt,szóval az MK döntőn már biztos védhet.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:05:44
Szerintem a 3. sorunk nyerni akar , a többi nem nagyon...
leonov 2011.01.23. 21:06:06
@OliBLOOD: Ha jól emlékszem az MJSZ-nél az átigazolási csoportban háromból kettő a Fraditól van.
Nem sietnek.
KÁBÉ !
Nem sietnek.
KÁBÉ !
centreville 2011.01.23. 21:06:41
@OliBLOOD: Láttam a Fradit ezerszer játszani,nem vagyok a helyszínen,de azért elég gyanus, hogy egy sok gólos szoros meccen egy db kiállítást sem szedtek még össze.
leonov 2011.01.23. 21:07:09
Nehéz lesz, de én bízok a fiukban.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:07:52
kihúztuk...
Miskolcifan 2011.01.23. 21:08:21
@leonov: www.boon.hu/lada-balazzsal-de-budai-krisztian-nelkul/news-20110120-01350097
Itt le van írva a sztori.
Itt le van írva a sztori.
centreville 2011.01.23. 21:10:23
Kincses fényt kapott?Peterdit hogy merészelte kiállítani?Hallatlan,felháborító és egyben vérlázító is!
Miskolcifan 2011.01.23. 21:11:03
@budapestijeti: Mit?Hogy Csabai eltűnt,vagy hogy védhet a döntőn? :D
centreville 2011.01.23. 21:11:44
Derton játszhat a hétvégi kupaelődöntőben?
Spigott 2011.01.23. 21:14:41
aki a jegyzőkönyvet vezeti, azt is elküldeném egy tanfolyamra...
FTC-Orangeways - Miskolci JJSE
5:5 hu. (1:2, 4:2, 0:1, 0:0)
Hosszabbítás - 54. perc
FTC-Orangeways - Miskolci JJSE
5:5 hu. (1:2, 4:2, 0:1, 0:0)
Hosszabbítás - 54. perc
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:14:46
@centreville: Szerintem igen, mert nincs másik GA-MI-ja.
leonov 2011.01.23. 21:15:02
hosszabbítás az ötvennegyedik percben ?
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:15:43
@Spigott: miért, hosszú a meccs...
leonov 2011.01.23. 21:16:15
Remélem sok szurkoló jön a hétvégén a Fraditól is.
centreville 2011.01.23. 21:16:23
Az átigazolási bizottság elnöke,sportszerűcsabaiúr és a szintén fraadista helyettese hudákúr,a Budai ügyében elrendelt bizottsági űlésre el sem mentek.Úriember mivoltukat tükrözve,ezen tettüket nem is indokolták meg.Teljesen sportszerűen viselkedtek,nem csodálom hogy a fradi szúrkolók is utálják ezt a nagyarcú,lúzert.Kerkessétek el a picsába.Többet a magyar jégkorong közelébe sem szabad engedni az ilyen puhatestű pöcsöket.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:17:31
@leonov: most olvastam a fradihokit, éremért jönnek
kiralyfi 2011.01.23. 21:18:18
@centreville: vijja, de kemény vagy:)
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:19:20
Még a végén a szerencsésebb csapat veszít!
Spigott 2011.01.23. 21:19:35
Nyert a Fradi
centreville 2011.01.23. 21:20:00
A jegyzőkönyv vezetője ugyanolyan böszme mint a szakosztályuk élén álló lúzer!
leonov 2011.01.23. 21:20:19
Vijja ilyen lendületes fiatalember.
Meg kell szokni.
Amikor túlságosan felpörög akkor le szoktuk kissé fékezni, de volt már olyan is , hogy az eseményekre való tekintettel saját magát fékezte le.
Meg kell szokni.
Amikor túlságosan felpörög akkor le szoktuk kissé fékezni, de volt már olyan is , hogy az eseményekre való tekintettel saját magát fékezte le.
centreville 2011.01.23. 21:20:49
@kiralyfi: Neked meg most mi nem tetszett?
centreville 2011.01.23. 21:21:36
@leonov: Te meg mről beszélsz Öcsisajt?
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:21:54
Na, akkor most örüljünk?????
leonov 2011.01.23. 21:22:39
Rólad Mackósajt
kiralyfi 2011.01.23. 21:22:47
@Miskolcifan: tudom:)
@centreville: semmi baj, tesó ne aggódj, igazad van:) csak megjegyeztem, hogy milyen kemény vagy, de úgy is kell:)
@centreville: semmi baj, tesó ne aggódj, igazad van:) csak megjegyeztem, hogy milyen kemény vagy, de úgy is kell:)
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:22:57
Peterdi foghatja a fejét...
Miskolcifan 2011.01.23. 21:23:58
@a. Bárd: Nekem már az magában öröm,hogy nem a Vasassal játszunk elődöntőt,fóbiám van az irányukba :DDD
zele 2011.01.23. 21:24:05
Ezek szerint az FTC-vel játszunk az elődöntőben. Tulajdonképpen mindegy, mert mi is kupát akarunk, így voltaképpen mindenkit le kell győzni. Személyesen csak vasárnap tudok jelen lenni, így az elődöntőt a Felvidékről izgulom majd végig.
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.01.23. 21:24:29
A DAB most kiégett a HSC után... el lehet őket kapni :)
centreville 2011.01.23. 21:24:39
Vereségnek még így nem örültem meg mint most.Szegény DAB így még a dobogóról is le fog csúszni,ugyanis a Fradi el fogja páholni őket a bronz meccsen.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:24:56
Egyébként elnézve az elmúlt meccseket, simán benne van, hogy küzdöttünk, mint Szkander bég!
leonov 2011.01.23. 21:25:03
MElyik meccs lesz korábban ?
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.01.23. 21:25:47
@centreville: azért ez már sok :D
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:25:52
@zele: Én fordítva, a döntő alatt leszek Felvidéken...
a. Bárd 2011.01.23. 21:26:19
@Eisbären Miskolc: @centreville: Olyan De ja vu érzés kerített hatalmába :D
leonov 2011.01.23. 21:26:25
@moszkvicssluszkulcs: vagy mi se és a Fradi se.
budapestijeti 2011.01.23. 21:27:20
@kiralyfi: Off - Vityaz előzni fog, már csak 1 pont kérdése...! :D
@Spigott: Hurrá! Megint Vasas! Le se megyek....XD
@Miskolcifan:Annyit hallottam, hogy már nem van barát annyira, mint szeptemberben...
@Spigott: Hurrá! Megint Vasas! Le se megyek....XD
@Miskolcifan:Annyit hallottam, hogy már nem van barát annyira, mint szeptemberben...
zele 2011.01.23. 21:27:34
@moszkvicssluszkulcs: Merre jársz? Mi Révkomáromban tartjuk a szokásos sörtúránkat. :))
leonov 2011.01.23. 21:27:44
@a. Bárd: bizony,bizony
kiralyfi 2011.01.23. 21:28:50
@budapestijeti: off: mert kurva jók vagyunk:)
OliBLOOD 2011.01.23. 21:29:00
@Eisbären Miskolc: @centreville: Azért kicsit erős így lenézni a MOL liga ezüstérmesét, akik söpréssel jutottak a döntőig.
a. Bárd 2011.01.23. 21:29:41
@Miskolcifan: Nem lesz rossz meccs az elődöntő, az tuti.
Bár mostanában nem csak a DAB nincs csúcsformában, a jegesmedvéket is rendesen megviseli a hirtelen jött meleg...
Egyébként a tippem az, hogy Sevela hozza a meccset nekünk és egy hátrányos góllal nyerünk :)
Bár mostanában nem csak a DAB nincs csúcsformában, a jegesmedvéket is rendesen megviseli a hirtelen jött meleg...
Egyébként a tippem az, hogy Sevela hozza a meccset nekünk és egy hátrányos góllal nyerünk :)
kiralyfi 2011.01.23. 21:30:38
@a. Bárd: nálunk Sonkoly fog védeni:)
gogosz 2011.01.23. 21:30:48
Akarjátok csak a DAB-ot mindannyian. :) Aztán majd nehogy megint azt olvassuk, hogy nem voltunk jobbak, csak nyertünk. :)
Egyébbként meg a Fradit sem kell leírni a hétvégére. Tavaly a Stars is surranópályáról nyerte a MOL ligát. Aki azt gondolja, hogy a Miskolc ma nem akart nyerni, az tévedésben van. Ma a Fradi jobb volt egy góllal, azért nyert, nem másért.
Egyébbként meg a Fradit sem kell leírni a hétvégére. Tavaly a Stars is surranópályáról nyerte a MOL ligát. Aki azt gondolja, hogy a Miskolc ma nem akart nyerni, az tévedésben van. Ma a Fradi jobb volt egy góllal, azért nyert, nem másért.
a. Bárd 2011.01.23. 21:30:54
@a. Bárd: Ha pedig nem lesz igazam, akkor nehogy ki merjetek kapni a döntőben :D
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:30:54
@zele: Én sokkal feljebb, Alacsony-Tátra, síügyileg...
centreville 2011.01.23. 21:31:11
@a. Bárd: Mostantól,mert remélem Nálunk fog védeni.
kiralyfi 2011.01.23. 21:34:44
@moszkvicssluszkulcs: te vagy a sífelvonójavító?:)
kiralyfi 2011.01.23. 21:35:13
@a. Bárd: ki fog, hol?:)
centreville 2011.01.23. 21:35:23
@OliBLOOD: Nem néztem le a DAB-ot,jó csapat, az alapszakaszban nagyon is jó volt.Azóta viszont úgy érzem hogy beleesett egy gödörbe, ahonnan nem lehet tudni mikor kerül ki.Az edzőtök fantasztikus,biztos hogy kivezeti a csapatot a gödörből,de én úgy érzem hogy a kupára még nem fog sikerülnie.Ettől függetlenül elismerem a DAB csapatát.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:36:11
@kiralyfi: Én szedem a zsetont!
leonov 2011.01.23. 21:36:29
És eljön a pillanat, hogy Miskolcon a fogok Fradinak szurkolni !
Vincenzo90 2011.01.23. 21:37:25
@centreville: Hát én nem tudom, a DAB csak a Csíkszereda ellen nem állt helyt, és szerintem pont ez volt az a döntő, ami nagyon is a taktikán múlt.
centreville 2011.01.23. 21:37:52
@gogosz: A harmadik harmadban a gólhelyzetek száma 10-3 volt a Miskolc javára.Hiteles szemtanú szerint a Miskolc nyerni akart,de nem sikerült.
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.01.23. 21:38:36
@OliBLOOD: Ki nézte le a DABot bazdmeg ? "el lehet őket kapni" EZ LENÉZÉS ?? Ti néztek le mindenkit, mivel ha már a gondolata is felmerül annak, hogy a DAB veszít jön a nagyképűsködés a söpréssel, közben meg a 3 győzelem fele tudásbeli különbség volt a másik fele mákolás... a HSC ellen nem jött a mák, meg is lett az eredménye.
centreville 2011.01.23. 21:38:38
@leonov: Csatlakozok hozzád Mackósajt!
kiralyfi 2011.01.23. 21:39:17
@centreville: bár igazad lenne, de JP. szerintem nem fogja kivezetni őket. ha mégis, kalapot emelek...
kiralyfi 2011.01.23. 21:40:25
@Eisbären Miskolc: ki az a Ti? ne ragadtasd már el magad, hééééé:)
leonov 2011.01.23. 21:40:44
Tavaly pedig a bejutásunk volt, mondhatni érdekes és már-már lázító.
a. Bárd 2011.01.23. 21:41:20
@centreville: Hát, Ti is elég szép gödörbe kerültetek...
Izzadságszagú továbbjutás a Brassó ellen, 3 bukó ellenünk, azóta egy újpesti sima, egy nyögvenyelős hazai Farm elleni győzelem, majd megint két vereség.
Ettől függetlenül a hazai pálya miatt (is) esélyesként indultok a kupában
Izzadságszagú továbbjutás a Brassó ellen, 3 bukó ellenünk, azóta egy újpesti sima, egy nyögvenyelős hazai Farm elleni győzelem, majd megint két vereség.
Ettől függetlenül a hazai pálya miatt (is) esélyesként indultok a kupában
zele 2011.01.23. 21:42:04
@moszkvicssluszkulcs: Jó csúszkálást, bár gondolom fájni fog a szíved, ha döntőbe juttok.
gogosz 2011.01.23. 21:42:09
@centreville: Szerintem is nyerni akart a Miskolc. Profibb csapat annál, hogy ilyen módon taktikázzon. Az mindig visszaüt, ha egy csapat szándékosan buk el meccset.
OliBLOOD 2011.01.23. 21:42:14
@Eisbären Miskolc: A kiégés emlegetése és a dobogóról való lecsúszás szerintem lenézés.
Ha az ellenfél nem nyer meccset egy párharcban azt söprésnek hívják. A HSC úgy vert minket, mint ahogy mi titeket. Mindig kicsit voltak jobbak-szerencsésebbek. De a hangsúly a mindigen van és nem a kicsin.
Mindenesetre furcsa, hogy azon örömködnek egyesek, hogy a MOL ezüstérmest kapták, mert nem bírták megverni a MOL 5. helyezettjét.
Ha az ellenfél nem nyer meccset egy párharcban azt söprésnek hívják. A HSC úgy vert minket, mint ahogy mi titeket. Mindig kicsit voltak jobbak-szerencsésebbek. De a hangsúly a mindigen van és nem a kicsin.
Mindenesetre furcsa, hogy azon örömködnek egyesek, hogy a MOL ezüstérmest kapták, mert nem bírták megverni a MOL 5. helyezettjét.
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.01.23. 21:42:34
@kiralyfi: Az itt kommentelő DAB szurkolók kb. 80%-a.
Theutus 2011.01.23. 21:42:41
@Eisbären Miskolc: fékezzél stilisztikailag picikét
@centreville: te is
@kiralyfi: akkor én is kalapot emelek
@centreville: te is
@kiralyfi: akkor én is kalapot emelek
centreville 2011.01.23. 21:43:06
@Vincenzo90: Én láttam mind a három DAB-Miskolc meccset.A három meccsből kétszer csak mákkal nyert a DAB.A büntetősre meg az utolsóra gondolok.A DAB szurkolók is elismerték hogy az utolsó meccsen a Miskolc volt a jobb.Te melyik meccset láttad?
centreville 2011.01.23. 21:44:01
@Theutus: Doktor Úr én miért fékezzem le magam?
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.01.23. 21:44:27
@OliBLOOD: A kiégés emlegetése lenézés ?
Theutus 2011.01.23. 21:45:12
@centreville: a káromkodásokat mellőzzed, valahol korábban láttam különböző nemi szerveket:)
kiralyfi 2011.01.23. 21:45:26
@Eisbären Miskolc: ebbe ne menjünk bele, néha az Avas lejtőjén is elszalad a ló:)
centreville 2011.01.23. 21:45:38
@OliBLOOD: Hülyeséget beszélsz!Hogy lehetett akkor otthon kikapni a STEAUÁTÓL?
kiralyfi 2011.01.23. 21:46:08
@Theutus: milyen szaftos oldalakat nézel?:)
kiralyfi 2011.01.23. 21:48:00
@Theutus: személyesen?
leonov 2011.01.23. 21:48:05
Szerintem még csak közelítettek a határ felé mindketten.
centreville 2011.01.23. 21:48:14
@Theutus: Ebben igazad van,csabaiúr a szememben és még sok szurkoló szemében mégis ezt jelenti.Te hogy jellemeznéd a cselekedetét, hogy indokolás nélkül nem jelenik meg az átigazolási bizottság ülésén mert az számára kényelmetlen?
Theutus 2011.01.23. 21:48:43
@kiralyfi: persze, nem ütközött meccsünkkel, így megnéztem és nem is bántam meg
a. Bárd 2011.01.23. 21:50:50
@Eisbären Miskolc: vmit nagyon rosszul értelmezel...
Az összes újvárosi tisztában van azzal, hogy baromira meg fogunk izzadni, ha be akarunk jutni a döntőbe.
Az összes újvárosi tisztában van azzal, hogy baromira meg fogunk izzadni, ha be akarunk jutni a döntőbe.
kiralyfi 2011.01.23. 21:51:09
@Theutus: én csak tv,mert negyed 7kor értem haza. legközelebb ütközhetünk fehérváron is:)
off: nézed a sajtfejűeket?:) 14:0
off: nézed a sajtfejűeket?:) 14:0
OliBLOOD 2011.01.23. 21:51:35
@centreville: Nem értem hogyan jön ide egy 2010.09.24-i mérkőzés.
Én csak azt nem szeretném, ha egész héten már a döntőbejutást ünnepelnétek előre. A MOL rájátszásban is eljátszottátok már ezt.
Egyébként azt gondolom, hogy a Vasas ellen is és ellenünk is kb. 55% esélyetek van a továbbjutásra. Mivel 1-1 meccsen dől el a továbbjutás, ezért 50-50%, de mivel hazai pályán lesztek kicsivel esélyesebbek vagytok.
Én csak azt nem szeretném, ha egész héten már a döntőbejutást ünnepelnétek előre. A MOL rájátszásban is eljátszottátok már ezt.
Egyébként azt gondolom, hogy a Vasas ellen is és ellenünk is kb. 55% esélyetek van a továbbjutásra. Mivel 1-1 meccsen dől el a továbbjutás, ezért 50-50%, de mivel hazai pályán lesztek kicsivel esélyesebbek vagytok.
centreville 2011.01.23. 21:51:44
@a. Bárd: Az általad leírtak sajnos igazak is lehetnek.A Brassó és az ellenetek folyó párharc szerintem még jó volt,a kupaselejtezőkben eddig viszont tényleg nem alkottunk nagyot.
moszkvicssluszkulcs 2011.01.23. 21:52:07
@zele: Köszi, fájni fog az mindenképp!!
Eisbären Miskolc (törölt) 2011.01.23. 21:54:40
@a. Bárd: ez fordítva is pontosan így van, vagyis ami a bejutást illeti. A rosszul értelmezésbe meg nem akarok belemenni, mert tekintettel vagyok a többi kommentelőre, meg már párszor pár témánál kifejtettem és unom is egy kicsit.
centreville 2011.01.23. 21:56:31
@OliBLOOD: Amúgy kár vitatkoznunk,amennyiben aranyat szeretnénk mind a DAB-ot,mind a VASAS-t meg kell vernünk.Úgy érzem,hogy most több az esélyünk a DAB ellen mint a VASAS ellen.Ezen nem kell megsértődni,ez nem azt jelenti hogy a VASAS-t jobb csapatnak tartom a DAB-nál, csak azt hogy a VASAS ellen nekünk nehezebben megy.Béke?
kiralyfi 2011.01.23. 21:59:01
mindegy ki nyeri a kupát, mindenképp két meccset kell nyernie, szerintem az esélyek nagyon egyenlőek, legfeljebb nekünk nem fekszik a vasas játéka, de szerintem a maciknak sem. persze , ettől bármi lehet:)
kiralyfi 2011.01.23. 22:02:20
@Theutus: nekem jobban bejönne a jets-packers, de ma mindenképp a packersnek szurkálok
Theutus 2011.01.23. 22:05:49
@centreville: azt gondolom idén nem nyertek semmilyen címet sem, de az is lehet, hogy rosszul gondolom
@kiralyfi: ebel meccsekre szoktam menni, ha nem ütközik a Dab programjával, így tudunk találkozni
@kiralyfi: ebel meccsekre szoktam menni, ha nem ütközik a Dab programjával, így tudunk találkozni
Theutus 2011.01.23. 22:06:59
@kiralyfi: én meg 15 éve Steelers fan vagyok, így inkább őket szeretném a döntőben látni ill ott nyerni
kiralyfi 2011.01.23. 22:11:14
@Theutus: én meg 49-ers, de szeretem a szenteket is:)
látod, én meg újvárosiként ritkábban jutok haza meccsre:) kénytelen vagyok fehérváron meccsre járni, ha időm engedi...
látod, én meg újvárosiként ritkábban jutok haza meccsre:) kénytelen vagyok fehérváron meccsre járni, ha időm engedi...
Theutus 2011.01.23. 22:15:21
@kiralyfi: jók az ebel meccsek, egyetlen baj van vele, a kék/fehér színekkel 100%ban nem tudok azonosulni:)
centreville 2011.01.23. 22:15:47
@Theutus: A véleményedet elfogadom,nem sértődök meg mint eggyes újvárosi kommentelők.
Theutus 2011.01.23. 22:20:02
@centreville: nem kell túllihegni sztem a dolgot
van 3 csapat közel azonos esélyekkel + ott van negyediknek a sötét ló
a korábban lejátszott meccseknek sok jelentősége nem lesz a kupadöntőn, a pillanatnyi forma fog dönteni
én pl. kicsit örülök is neki, hogy elbaltáztátok a dolgot, mert a Fradi ellen lehet úgy mentünk volna fel a jégre, hogy mi vagyunk a favoritok
aki meg akarja nyerni a kupát 2 győzelmet kell szereznie és teljesen mindegy, hogy ki az ellenfél
van 3 csapat közel azonos esélyekkel + ott van negyediknek a sötét ló
a korábban lejátszott meccseknek sok jelentősége nem lesz a kupadöntőn, a pillanatnyi forma fog dönteni
én pl. kicsit örülök is neki, hogy elbaltáztátok a dolgot, mert a Fradi ellen lehet úgy mentünk volna fel a jégre, hogy mi vagyunk a favoritok
aki meg akarja nyerni a kupát 2 győzelmet kell szereznie és teljesen mindegy, hogy ki az ellenfél
budapestijeti 2011.01.23. 22:21:10
@Theutus: 50%-ban azért megvan! (fehér):)
Green Bay a Nr.1., de Jets-et fogadtam! XD
Green Bay a Nr.1., de Jets-et fogadtam! XD
Vincenzo90 2011.01.23. 22:22:35
@centreville: Szerintem nem értetted, mit írtam. Én azt mondom, hogy a DAB szerintem pont taktikailag van gödörben.(edző) Nem azt, hogy a Miskolc gyengébb nála, vagy rosszabb formában van.
kiralyfi 2011.01.23. 22:25:02
@Theutus: ezzel ugyanígy vagyok:)
centreville 2011.01.23. 22:27:02
Mi a baj J.P-vel?Bővebben is kifejthetnétek!
Theutus 2011.01.23. 22:28:09
van még valami
a ki-ki meccseken a győzelmet soha nem kell megmagyarázni, asszem Oli fejtegette, hogy a kicsit szerencsésebb és a kicsit jobb nyert minden meccsen a rájátszásban
ez így volt ellenetek is és a Csíkiak ellen is
szóval csak az számít, hogy melyik csapat neve mellé írják a pontot és semmivel sem ér többet egy 5-6 gólos győzelem, mint egy büntetőkkel kierőszakolt
ez a PO lényege, valamint az, hogy hiába vagy jó az alapszakaszban, ha a POban gyengén muzsikálsz, mert csak a győztesre emlékeznek (lásd a tavalyi példánkat /is/)
a ki-ki meccseken a győzelmet soha nem kell megmagyarázni, asszem Oli fejtegette, hogy a kicsit szerencsésebb és a kicsit jobb nyert minden meccsen a rájátszásban
ez így volt ellenetek is és a Csíkiak ellen is
szóval csak az számít, hogy melyik csapat neve mellé írják a pontot és semmivel sem ér többet egy 5-6 gólos győzelem, mint egy büntetőkkel kierőszakolt
ez a PO lényege, valamint az, hogy hiába vagy jó az alapszakaszban, ha a POban gyengén muzsikálsz, mert csak a győztesre emlékeznek (lásd a tavalyi példánkat /is/)
Vincenzo90 2011.01.23. 22:44:41
@centreville: Szerintem az, hogy a Csíkszereda ellen taktikátlanul, bármi koncepció nélkül játszott a csapat, és nem tudott úgy változtatni, hogy hatékonyabb legyen, nem bírta összeszedni a csapatot. Bár lehet, hogy az volt a taktika hogy nincs taktika. A támadók bementek 4-5 védő közé egyedül, mert nem volt elképzelésük se, mit kezdjenek. Ha ez nem JP-n múlt, akkor szerintem mentálisan kéne megedzeni a játékosokat. (Bár az lehet, hogy egyébként sem ártana)
kiralyfi 2011.01.23. 22:45:46
@Vincenzo90: a mentális edzés minden magyar sportolóra ráférne...
centreville 2011.01.23. 22:53:38
@Vincenzo90: Eddig jó volt,volt taktika, most már nincs?Szerintem inkább egy-két játékos szállhatott el,ami sajnos magyar specialitás!Mentálisan kellene a csapatotokat felrázni,a taktika eddig jó volt,akkor most sem felejtette azt továbbadni J.P.
OliBLOOD 2011.01.24. 07:13:49
@Vincenzo90: @centreville: Fene se érti ezt. A Vasas és Miskolc elődöntőbeli kiesése után nem voltak ilyen hangok, hogy taktika nélkül játszottak, elszálltak a játékosaik. Pedig ezek a meccsek sem különböztek a döntőtől: a kicsit jobb csapatnak még szerencséje is volt, így nyertek.
a. Bárd 2011.01.24. 09:12:02
@Vincenzo90: Ez a véleményed gondolom annyira megalapozott, mint az, hogy Timo úgy véd, mint egy gyerek :)
Ettől függetlenül a formaidőzítés tényleg nem volt soha az erősségünk, ebben biztos JP is ludas, de amilyen formában volt a HSC a döntőben, sztem egy MOL ligás csapat sem tudta volna őket jobban megszorítani.
Ettől függetlenül a formaidőzítés tényleg nem volt soha az erősségünk, ebben biztos JP is ludas, de amilyen formában volt a HSC a döntőben, sztem egy MOL ligás csapat sem tudta volna őket jobban megszorítani.
vaze 2011.01.24. 11:26:50
Szerintem a taktika megvolt, csak (majdnem) mindenki szart rá. pont azt lehetett egész végig látni, hogy ugyanazokat a buta hibákat követjük el meccsről meccsre.