Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Vienna Capitals - SAPA Fehérvár AV19 4-2

2011.01.09. 23:27: Raon

Vienna Capitals - SAPA Fehérvár AV19 4-2  2011.01.09. 21:45  kerusz

Edudus helyszíni beszámolója az albavolanszukolok.com oldalon.

53 komment

Címkék: fehérvár alba volán ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr652572986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.01.10. 09:26:18

kesve, de annal nagyobb szeretettel? es szomorusaggal... :-/

DominiKing 2011.01.10. 10:52:08

Én azt reméltem ettől a három idegenbeli meccstől, hogy ez egy vízválasztó lesz. Ez jó alkalom lesz majd a srácoknak, arra, hogy bebizonyítsák, ők ettől sokkal jobban is tudnak játszani.
Az eddigi két meccs alapján ez nem sikerült!
A beszámolókból (és a jegyzőkönyvekből is) az derül ki számomra (a mostani bécsi mérkőzésről edudus írt egy nagyon jó beszámolót), hogy az eredmény ellenére a fiúk becsülettel küzdöttek és emelt fővel jöhettek le a pályáról. Én nagyon remélem, hogy pénteken Villachban még javítanak a fiúk és most már az eredményesség terén is!
Én továbbra is bízok abban egy kicsit, hogy még meg lehet a rájátszás!
Na jó, csak vicceltem ..... mert nagyon!
Hajrá AV19! Hajrá Magyar Hoki!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.01.10. 11:36:27

@Scofi: Nem, nem tudok rola h lett volna szupermini tegnap. Legalabbis mi nem voltunk kiirva, szal vagy szupermini A volt, vagy nem volt ott a MAC.

budaijegesmedve 2011.01.10. 13:01:46

Értékeljük a "dicsőséges vereségeket", de még jobban a kicsi csúnya, meg nem érdemelt győzelmeket.A legjobban meg azt, ha a csapat az esetek nagyobb részében hazai pályán élvezetes meccsen nyerne, ahogy tavaly volt.Olyan nagy igény ez?
Ha legalább ez nem biztosítható /ezt is meg kell értenünk, mert biztos sok pénz kell ehhez is/, akkor felmerülhet a kérdés meddig ésszerű vállalni az "underdog" szerepét, és a helyzettel járó veszteségeket a klubnak, és frusztrációt mindenkinek...

Voitih 2011.01.10. 14:06:34

@budaijegesmedve: Ameddig az anyagi fedezet rendelkezésre áll, addig az EBEL-ben kell indulni. Ha nincs ez a sérüléshullám, nem állna ilyen rosszul a Volán, a MOL liga pedig nem lehet kihívás. Nem azért mert annyival gyengébb, hanem mert előre kell nézni, nem pedig hátra..

benö51 2011.01.10. 15:33:32

@budaijegesmedve: Nem a visszalépés a megoldás, most az idei szezon hátra lévő meccsein folytatni kell a fiatal 4 sor beépítését a csapatba, hogy a következő évben lehessen rájuk számítani.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.01.10. 15:35:18

basszus, lehet h keson kerult ki a cikk, es azert nem jott meg senki a repjeggyel? :D

miki78 2011.01.10. 15:39:10

@budaijegesmedve: Ugyanmár, nem kell ennyire tragikusnak lenni! 10 csapat van, 8 juthat a rájátszásba, tavaly nekünk összejött, a két szlovénnak nem! És történt valami Szlovéniában? Nem dőltek a kardjukba, hanem idén újra jöttek és játszanak! Nem mellesleg feljutottak éppen ellenünk az A csoportba!

Az első két év tanuló év volt, tavaly túlszárnyaltunk minden várakozást, sok szurkolóval elszállt a ló... én akkor is leírtam, hogy ilyen évünk nem nagyon lesz mostanában! Sajnos idén nem is lett. De ez nem jelent semmit, menni kell tovább: a játékosnak edzeni, a klubvezetőknek pénzt szerezni, igazolni, a szurkolónak szurkolni, stb. Nem hinném, hogy bárki van, aki nem akarna jövőre az EBEL-ben játszani akármi is lesz az idei vége! (1000 példát lehetne mondani a világból, amikor a csapat évekig szar, de mindig teltház előtt játszik! És miért? Mert a szurkolók szeretik a sportágat és szeretik a klubot! Ez egy hobby, életforma, szerelem, kinek mi. Aki csak akkor jön, amikor nyerünk, azokra is szükség van, de nem nekik kell hangosan óbégatni!)

Egyébként még van 17 meccs, bármi lehet! Hajrá Volán!

zsozsi68 2011.01.10. 15:41:09

@benö51: Tökéletesen igazad van, remélem a vezetés is így látja... Tavaly Tolvanent elküldték, mert nem építette be a fiatalokat, akkor most mi ezzel a helyzet? Term. ne KP-t hibáztassuk, Csicsóbának el kellene döntenie, hogy a jövőt építjük vagy a jelenbe kapaszkodunk...

benö51 2011.01.10. 16:19:09

@zsozsi68: Gondolom mindkettőre szükség van. Könnyebb lenne a jövő szezon pénzét összeszedni, ha meg lenne a 8 közé kerülés, viszont, ha betudunk illeszteni 3 -4 játékost a farmból akkor annyival kevesebb kell.

miki78 2011.01.10. 16:45:47

@benö51: @zsozsi68: Benk Andris, Nagy Gergő, Sofi lassan 4 éve épül az EBEL csapatban, ebből csak Sofi lett meghatározó, de Benk is jó úton jár!
Idén: Maklári és Orbán került be, néha Hegyi.
Kóger is ott lenne, ha nem ment volna el.
Ez akárhogy is nézem 5+1 játékos. Ja igen: Hetényi Zoli is fiatal, tehát 6+1.

A többiek közül Tóth, Hajós, Kiss jöhet szóba, de valljuk meg, sem Miskolcon, sem idén nem váltották meg a világot. De ott lesznek hamarosan!

Egyébként ha még ők hárman bekerülnének a csapatba, akkor kiket hagynátok ki? Én mondjuk Feketét és Kovácsot kihagynám, de őszintén szólva még őket sem érik el tudásban az említett fiatalok...

Inkább az a baj, hogy nincs koncepció az igazolások terén. Tavaly pár meccs után elküldtük Elomot, nem adtunk neki időt. Azóta meg lehet nézni Vas János társaként! Visszahoztuk Martzet, majd most elküldtük, de senkit nem hoztunk a helyére. Nem kellett a két jó védő (Alen és Bornhammar), hoztuk Kranjcot és szezonközben Durcot. Jók ők is, de a két skandinávot nem érik el (elég ránézni a +- statisztikájukra).
Nem kellett Tolvonen, hoztuk Ulfot, majd elküldjük... így nem lehet csapatot építeni. Ebből a keretből is többet ki lehetett volna hozni, ha van koncepció.

miki78 2011.01.10. 17:03:46

Amúgy nem olyan rossz a helyzet.
A Béccsel már csak 1 meccsünk lesz, az is itthon. Azt nyerni kell!

A Jese, Ljubljana, Zagreb elleni 2-2 meccseken nem szabad pontot veszteni, de legjobb lenne, ha mindig 60 perc alatt győznénk. Ez a 6 meccs lesz a döntő! Itt kellenek a bravúrok!
Ha még a végén hozzuk az utolsó két hazait: Salzburg, Linz, akkor lehet sanszunk!

exL:1 2011.01.10. 18:12:58

@miki78: Ugye te sem gondolod komolyan hogy a 2szlovént és az edző váltás óta ( hazai pályán )magához tért zagrebot megverjük saját jegén.Ez a szezon elúszott,tavaly ilyenkor már bent voltunk a po.ban idén pedig ,már esélyünk is csak matematikai (az ilyen esély, pedig tudjuk mennyit ér,és milyen sűrűn jön be)Első ebel évünk tanuló volt,mindenki vakon volt a kezdetekkor,mint Vak béla a tükör előtt,a szurkolók, a játékosok és a szakvezetés is az ebel erejét ,színvonalát illetően.2.ik évben már jól igazoltunk ,volt csapat- edző,jöttek az eredmények is szépen, szerintem ha nincs a fight night és az azt követő durva pont embargo bejuthattunk volna.Majd jött a játékosok és az edzők által sem áhított szeredai torna és ott 1 vereség a sc től,és emiatt Satornak flying home lett.Jött Tolvanen mester, aki a hazai csarnokból tényleg ördög katlant csinált ,idén birkaól van,nyerni jön ide mindenki. Tisztelet a nagyon kevés kivételnek Fehérvárra kikapni jöttek az ellenfelek Tolvanen alatt.Simán bejutottunk a po.ba és ott sem vallottunk szégyent ,érdekes mód mégsem volt közönség kedvenc ,és neki is flying home,irány zuzmóland.Eddig az ebel fejlődés szép felfelé ívelő no problémo.Majd elkövetkezett az idei szezon.Jött no name Ulf mester és látatlanban felvázolta elképzeléseit az ebel ez évi szezonjára.Párhuzamot vélt vonni a fotex veszprém eredményes taktikája és alba volán leendő taktikája közt.Kézilabdából hozott támadási variációkat ,és kijelentette ebelben idén nem nyuszik leszünk,hanem elrohanjuk az ellenfelet a saját harmadában!( őszinte érdeklődéssel vártam az első hazai meccset ,és óriásit csalódtam, hogy sem Palkovics, sem Mihály nem lőtt kínai figurából gólt,itt megtört bennem valami,felseljlett a baljós jövő.Azt elfelejtette a derék mester hogy egy hoki meccs nem 10percből hanem 60 ból áll, kb eddig bírtuk volna ha az általa elképzelt taktikát alkalmazza a csapat,Azt sem vette észre hogy a húzó és góllövő emberek életkora 35év környékén mozog.Játékosok is nyilatkozták hogy nulla lófing edzések voltak,még ők szóltak a mesternek hogy ez lightes az ebelhez.Azt nem értem ezt miért nem tette szóvá,miért nem vette észre az assist coach akinek 3év ebel tapasztalat vana háta mögött,vagy más ober beosztában lévő szakember a klubnál???Elment értékes 2-2,5hónap a felkészüléssel együtt, Igazolások sem jöttek össze.Jött Roger ,aki amig megnem sérült egy dolgot tudott jól,mást nem: 10buliból elhozott 9 et ,ennyi.Elment Kóger ,VasJ,Sofi feljött az első sorba,így a múlt szezonba oly ütő és gólképes Kóger, Nagy sofron sor megszünt létezni.Ők nemcsak gólokat ütöttek,hanem tényleg űzték hajtották fárasztották az ellenfelet. A helyette megalakult Nagy Benk Kovács vaszjunyin Fekete (ők váltogatták egymást ebben a sorban)3.sor árnyéka sem volt a tavalyi életképes 3.sornak.Idén 2 gólképes sorunk volt,tavaly három..Első 2sorral nem volt gond,igaz Mihály Árpi is kb 1hónapja ébredt rá hogy ebel meccseken van és az ütő a kezében góllövésre való, azóta nem lehet rá panasz,bár a védelem elmarad a tavalyitól jócskán.Rengeteg gólt kaptunk hazai pályán.Elment Alan ,Bornhammer,(maradni akartak )mind2en megbízható védők voltak ,relative nem lőttek rosszul távolról sem(ideieknél mindenképp fényévekkel jobban)Jött Krancj,aki elég hamar megsérült ,így a fontos meccseken mikor eldőltek dolgok,nemtudott segíteni,.Ackeströmmel óriási tévedés volt hosszabítani.Durco átlagosan tette a dolgát amolyan szürke eminenciásként.Fiatal védőink közül nem tehetek róla ,irritál Jobb Dávid nulla egész 1 tizedes játéka.3éve van az ebelben és annyit feljődött 3év alatt mint az albán űrtechnológia.Orbán idén jött ,neki szoknia kell a légkört.Bomba igazolás volt Johansson idehozatala.Bebizonyosodott a közmondás hogy vak tyúk is talál szemet.4év alatt eddig volt itt durván 25légiós ,ebből 3-4 az aki igazán bevált,Johansson vastagon listavezető.Őt megtartani nagyobb bravúr lenne,mint ennyi ponthátrányból bejutni a 8 ba.A mostani keretben kb 4-5játékos van aki megüti az ebel szintet( igaz nem ártana deffiniálni hogy mi is az az ebel szint)Ladányi Palkovics,Johansson vastagon,és jópárszor Vas Sofi,( jujj Raon most szemmel öl)és hetényi.A többiek erős mol liga szinten vannak ahogy valaki nem rég fogalmazta meg itt a kommenten.Ebel ahhoz túl erős bajnokság hogy csak ennyi ember jó játéka elég legyen a po.hoz.Nekem nagy csalódás idén :Fekete, Kovács, Jobb,Ackeström játéka.A hátralevő meccseken teher nélkül lehet játszani,és örülni kell minden egyes megszerzett gólnak, pontnak.Jövőre pedig nem ártana persze tudom pénz gátat szab sok mindennek ,de évek óta először :idejében igazolni 1-2 minőségi légióst.Fiatalokkal kiegészitve ,reális lenne a p.o.ellehetne küldeni pár idén bakizó emberkét az ő bérükből ,és a légiósokra szánt pénzből pedig kijönne 1-2 Johansson tudású légiós.

üveg 2011.01.10. 18:45:36

@exL:1: Amit írtál teljesen a realitás! Én azzal egészíteném ki:- aki nem ebel szintű játszon a 2-dik csapatban. Vajon a másodedző az ebel szintű??? Sok múlik rajta is!!!

kőr alakú vulkanizált gumi 2011.01.10. 19:00:59

@exL:1:Gratulálok,remek helyzetértékelés,hozzátéve szerintem hátul van nagy baj,kellene pár stabil,határozott bekk,inkább kevesebb de minőségi(az értékük miatt.)Elöl hiába megyünk jól,mégha be is lőjük a helyzeteket,ha hátul sima átjáróház van időnként. .(leszögezném respect a srácok akaratának,kűzdésének)de ilyen csapatok ellen ,ilyen védekezéssel nem lehet p.o.-ba kerűlni,sajnos látszik,idén ez van.

benö51 2011.01.10. 19:36:53

@miki78: Azért meg kell nézni, hogy hány pontot csinált a MOL ligában a Hajós, Kiss, Tóth hármas, és szerintem igen is játszatni kell őket az EBELBEN.
@exL:1: egyetértek veled sok mindenben, de azt hozzá teszem, hogy mível meghatározó játékosaink 35 év felett vannak ezért, van olyan mérkőzés idegenben ahová nem vinném el őket, hanem a fent említett fiatalokat terhelném, amíg ők pihennek.

miki78 2011.01.10. 21:59:49

@exL:1: Szerintem a legtöbb dologban egyetértünk.. te is éppen a következetlenségről írsz, amiről én is. Koncepció nulla.
Tolvanent én hagytam volna, elég kevesen értettek velem egyet tavaly... :(

@benö51: OK, játszatni kell őket, de ha mindenki egészséges, akkor ki helyett? Kinél jobbak? Nem az életkor, hanem az aktuális forma és a tudás kell, hogy számítson. Persze vannak a világban NHL szintű 17 évesek, de nem nálunk...

hüjeliba 2011.01.11. 08:36:51

@exL:1: Ejnye ejnye utólag könnyű...
sok dologban nincs igazad.
Szerintem, koncepció van, csak idén kisebb volt a pénzügyi keret. Tavaly Mihály fizetését Csató Imi állta, Vas Jankóhoz "reklámáron" jutottunk hozzá a rosszul sikerült svédországi idénye miatt, Kóger is örömmel jött a bikáktól a rendszeres játéklehetőségért cserébe.
Idén a finn és svéd védőpárt szlovén és szlovák védőkre cseréltük, ebből a szlovák szabad-listás volt,a szlovénnak meg a Capsnál nem volt túl jó idénye. Vassal nem sikerült megegyezni, pedig akartak, Kóger meg ki akarta magát próbálni külföldön.
Ulf mester olcsóbb volt és sikerre éhesebbnek is tűnt Tolvanennél, ráadásul a pletykák szerint Mihály play-off beli eredménytelensége mögött kettejük ellentéte is meghúzódott. A csapat öregszik ezért fontos, hogy Orbán és Maklári több lehetőséghez jusson, ezért nem akartak még több védőt hozni. Vas és Kóger helyére meg nem lehetett légóst hozni, így itthonról kellett Őket pótolni, ezért jött vissza Holéczy és Fodor rutinos mindkettő és Szlovéniai vb.-n.is jók voltak.
Látszatra a csapat ugyanaz, mint tavaly sőt ,ha hozzáteszed az idény eleji célkitűzést, akkor az volt a jelszó hogy lehetőleg minél több fiatal kapjon minél több bizonyítási lehetőséget, ebben a keretben ez inkább benne volt.
Ulf hiba volt ezt el is ismerték többször is, ráadásul a csapat is segített a mihamarabbi távozásban, ezt hibát szerintem kijavították.
Ami nem volt tervezhető az a sérüléshullám, és néhány húzóember nem várt formahanyatlása, van ilyen és tanulnak is belőle.

FrankK 2011.01.11. 14:19:01

Kevin Primeau által nagyra tartott Curtis Brown szabad az Eliteprospects szerint:

01/11/2011 Curtis Brown (F) Biel Unknown

Hát akkor rajta :-)

Devo209 2011.01.11. 15:36:08

@FrankK: Szép álom! :) Szerintem EBEL csapat nem tudja megfizetni.

1 drukker 2011.01.11. 18:11:45

Engem csak az bánt, (alig ismerve a hátteret) hogy a tavalyi "sikercsapatot" beleértve az edzőt is sikerült leredukálni. Azt képzeltem, hogy legalább a tavalyi anyagi eszközök állnak rendelkezésre és így a hiányzó vagy sérült láncszemeket cseréljük. Tudták (mi csak sejtettük), hogy kiket kellene megtartani és kiket kellene lecserélni az előrelépéshez. Új edző (új elképzelések) új csapat. A tavaly bevált összeszokott sorok azonnali szétszedése nem sok jóval kecsegtetett. Egyszóval a kavarc leültette a csapatot és valóságban is hátrányba kerültünk mint pontszámban mint játékerőben. Minden csapat az idényre nagyon bő kerettel készül. Tehát optimális esetet véve minimum 5 sor de inkább több. Ez képezi a biztonsági tartalékot sérülés, eltiltás, formahanyatlás, sorozat mérkőzéseknél taktikai pihentetés, stb, esetére. Már a bajnokság elején súlyozni kell az ellenfeleket, kik azok akiket meg kell verni és kik azok akiktől jó ha pontot szerzünk úgy, hogy nem adjuk fel a mérkőzéseket. Ezeken a mérkőzéseken lehet tesztelni a fiatalokat, a második vonalat előre tolni, több játéklehetőséget biztosítva számukra. Talán így lehet optimalizálni a játékosoknál a terheléseket. Az is furcsa, hogy sok esetben az EBEL és MOL liga azonos napon játszik, így ha valakiket felvinnének a MOL-ból az EBEL-be az csak a farm csapat gyengülésével járhat. Jó ez így? Így egyik csapat sem játszhat eredményesen így. De nem kesergek tovább. Sokan látjátok a hibákat sok jó megközelítéssel. Bizakodjunk.
Hajrá VOLÁN!

Theutus 2011.01.11. 18:20:32

@1 drukker: a Mol liga nem az Ebel kistestvére, nincsenek semmiféle alá/fölérendeltségi viszonyban, így én semmi furcsát nem látok abban, hogy a Mol Ligában bátorkodnak kiírni meccseket az Ebel meccsek napjára
de az is lehet, hogy én, avagy a Mol Liga vezetősége téved ebben a tekintetben
(arra azért kíváncsi lennék mit szólnál hozzá, ha én csinálnám meg a soros heti időbeosztásodat - ne szívd mellre, ez csak egy gondolatkísérlet volt:P)

Theutus 2011.01.11. 18:22:22

@1 drukker: de meg is fordíthatjuk a dolgot...
holnap szerinted dolgozzak vagy menjek moziba esetleg temetőbe?

miki78 2011.01.11. 18:32:55

Szerintem hagyjuk a Volán anyagi helyzetét. Senki nem tudja mi a valóság, csak hírmorzsák jutnak el a szurkolókhoz. Maradjunk annyiban, hogy se tavaly, se most nincs jó helyzetben a klub. A város és a szponzorok életben tartják a klubot, de ez a lassú halál kategória.

@hüjeliba:
Ehhez csak annyit, hogy látszólag sem olyan a csapat, mint tavaly.
Nézd meg Alen és Bornhammar mutatóit és nézd meg Kranjc és Durco mutatóit. Ráadásul Bornhammar maradni akart, nem kellett.
Nézd meg Martz játékát és mutatóit, illetve nézd meg Holéczyét. Ég és föld...
Egyedül Johansson jelent erősítést, de ha azt vesszük, hogy elment Kóger és Vas, akkor már nem annyira egyértelmű a helyzet csatárposzton sem.

Most arról ne beszéljünk, hogy ha Mihály csak a 75%-át hozná a tavalyinak, akkor nem itt lennénk!

1 drukker 2011.01.11. 18:58:58

@Theutus: A jelenlegi felállás vagy rendszer szerintem nem kedvező a Volánnak sem de a magyar hokinak sem. Így csak kicsavarjuk a húzó játékosainkat. Az időpont meg remélem nem szentírás a Mol ligában (de lehet hogy így van). Nem hiszem, hogy a Volán visszaélne egy ilyen lehetőséggel. Ha valaki sérült, eltiltott (ki kell terjeszteni a MOL ligára is) kicsavart stb biztos, hogy nem játszana a farmban. Arról nem is beszélve, hogy esetleg többen mennének ki a mérkőzésekre vagy lehetőség lenne a másik csapatot a tv-ben megnézni, az edző élőben láthatná a farmban a fiatalokat. De tudom ez csak Volános felfogás.
Ha a többi csapat is elfogadná ezt a kedvezményt ők is segítenék az EBEL-es szereplést és a magyar hokit is.
Természetesen nem akarom beosztani az idődet, te magad gazdálkodj vele. Azért a rugalmas munkaidőt valamiért kitalálták.
Lehet, hogy elfogult vagyok, de siker ránk férne, a Volánra is meg a válogatottra is.

Theutus 2011.01.11. 19:20:15

@1 drukker: te tényleg nem érted, hogy a Mol Liga nem az Ebel kistestvére?
A Mol Ligában heti 3 meccs volt/van. Szerinted milyen napokra kellene tenni a meccseket?
Kedd-péntek-vasárnap rotációban voltak a meccsek és csak a te kedvedért nem fogják hétfőre tenni a meccseket ezt beláthatod...
A Farm meccseire akkor sem mentetek amikor erre volt lehetőségetek (én ott voltam), kvázi ezzel felesleges jönnöd.
Hogy a Volánra ráférne a siker az legyen a Volán baja, ehhez a Mol liga meccsidőpontjainak semmi köze nincsen.
Ha kicsit elgondolkozol ezen, szerintem magad is belátod. Ha mégsem, akkor meg felesleges róla beszélnünk.
A Mol liga csapatoknak is életben kell maradniuk - ez tudom számodra rendkívül undorító és furcsa igény, így jobban szeretnek pénteken és vasárnap meccset rendezni, amikor könnyebb az embereket kivinni a jégpályákra. (segítek, alapvetően a jegybevételek miatt és természetesen a hangulat sem elhanyagolható tényező)
Már sokszor leírtam nem csak a Volán létezik, és a legtöbb helyen lesz@rják a Volán érdekeit, mondhatni tele vele a padlás. Ti választottátok, hogy indultok mindkét helyszínen és más dolgotok nincsen, mint alkalmazkodni a játékszabályokhoz mindkét fronton.
Ahogyan te nem akarod beosztani az én időmet, ugyanúgy ne akard előírni azt sem, hogy mikor legyenek a Mol Liga mérkőzések.

Theutus 2011.01.11. 19:32:30

@1 drukker: egyébként ha felmész a szövetség honlapjára és vetsz egy pillantást a Mol Liga és az Ebel rajtjára nagyon hamar rá fogsz jönni, hogy melyik kezdődött előbb
hogy a bajnoki kiírás mikor készült el arról érdeklődj a szövetségnél vagy esetleg itt a blogon kerusznál, mivel eléggé autentikus a témában
"nem szentírás az időpont a Mol Ligában...."
az Ebel meccseket ad hoc alapon játsszák a csapatok, amikor éppen eszükbe jut?
vagy esetleg van egy mindenkire kötelező menetrend?
még azon gondolkodj el, hogy a Mol Ligás csapatokat hol érdekli, hogy mi jó a Volánnak? (remélem azért nincs lelkiismeret furdalásod, ha nekem valamiért nem a legjobban sikerül a napom:D)

1 drukker 2011.01.11. 20:01:19

@Theutus: Feleslegesen húzod fel magad, Te úgy gondolod én meg bizonyos dolgokat másként látok.

Soha semmilyen csapatot és sportot nem néztem le és nem is fogok. Örülök, ha valaki sportol, mozog.

Ha én rontottam el a napod akkor Bocs!

FrankK 2011.01.11. 20:21:10

@Theutus: Neked , mi a bajod ? Mi ez a kistestvéres dolog ... ha neked a MOL liga tetszik nézd azt, én nem fogok beleszólni de Te se tedd!

a. Bárd 2011.01.11. 20:49:20

Én spec. az egész vitát nem értem.

A MOL Liga és az EBEL tök külön bajnokság, semmi közük egymáshoz, ergo nem is kell alkalmazkodnia a meccsidőpontoknak. Simán lehetnek a mérkőzések egy időben, vagy akár külön napokon is, semmit nem számít.

Még csak az sincs, hogy van olyan csapat amelyik mindkét sorozatban részt vesz, mert a nagy Volán ott játszik, a Volán Farm pedig a MOL-ban. Ez két külön keret, annyi az engedmény, hogy valamilyen szintű átjátszás lehetséges.
Az OB1-ben is ez a két külön keret indul, papírforma alapján a Farm kiesik, a nagy Volán meg ideér a legjobb 4-be. És nyilván a két külön keret miatt van korlátozva, hogy mely EBEL játékosok játszhatnak le a Farm-ba és kik nem.

(Mielőtt elindul erről a vita, megoldható lenne az is, hogy egy Volán van, aki játszik itt is ott is egyszerre, az játszik le aki akar, de akkor nincs "alapjáraton" elődöntő, be kell oda jutni. Nyilván az Öreg sem hülye, nem véletlenül van ez így, ahogy most van)

@1 drukker: Én Nálad csak azt nem értem, hogy a húzó játékosok most miért vannak kicsavarva? Bármikor lehetne pihentetni őket, senki nem tiltja meg. Elég nagy a keret hozzá, max meg kell harapni az egyik ujjadat ahhoz, hogy a másik ne fájjon.

@Theutus:-nak annyiban van sztem igaza, hogy ha a Volán (vagy bármely más magyar csapat) miatt módosítgatnánk a meccsnapokat, az komolytalanná tenné a MOL Ligát/OB1-et. Mivel ha egy csapatnak engednek, akkor mindnek kell. Remélem ezek az idők már elmúltak és a jövőben is legalább annyira egyértelműek és előre tervezhetőek lesznek a meccs időpontok a MOL Ligában, mint idén voltak.

a. Bárd 2011.01.11. 20:57:12

Mellesleg véleményem szerint az EBEL keretnek is elég nagynak kell lennie ahhoz, hogy pihentetni lehessen néha pár alapembert, hisz ha kicsi lenne a keret, nyilván nem küldtek volna el onnan egy Martz-ot vagy egy Fodort.

De ezt Ti jobban tudjátok, nem vagyok naprakész az EBEL-ből.
(sem)

vaze 2011.01.11. 21:23:09

@1 drukker: ennyi sületlenséget egyszerre még itt is régen mondtak már, gratulálok! :)))

petyagergő 2011.01.11. 23:35:33

Arról senki sem beszél, hogy tavaly nem volt farm csapat, így nyilván több pénz volt az EBEL-re. Idén van farm, és bár nyilván nem mosódik össze teljesen a két csapat költségvetése (bár még az is lehet), azért alapvetően egy kalapból megy.

Másik megjegyzés, hogy tavaly év végén (akkori bennfentes info szerint, amit valaki ide is felírt) több kulcsjátékos távozott volna, amennyiben Tolvanen marad az edző. Ennek nyilván oka volt, ezért búcsúztunk tőle nagyon hamar.

Raon 2011.01.11. 23:38:29

@1 drukker: úgy általában kedvelem a bejygzéseidet, és - főleg a csapatjátékra vonatkozó részekkel - egyet is szoktam veled érteni, de most szerintem is mellélőttél. Nem is feltétlenül a véleményeddel, mert az természetesen szabad és tiszteletben is lehet tartani, hanem azzal, ahogy ezt itt leírtad. Ez a téma egy puskaporos hordó - és ha mi lennénk a kanóc másik végén, mi is nagyon könnyen belátnánk, hogy miért. Újvárosi kollégáink jól összefoglalták, mi lenne itt a lényeg. Én csak annyit tennék hozzá, hogy azért is érdemes az efféle témákkal óvatosan bánni, mert egyrészt így a neten keresztül nagyon könnyen félre lehet érteni még azt is, amit az ember amúgy építő szándékkal írt - másrészt pedig épp elég kényes helyzetben van már a Volán ahhoz, hogy olyan könnyen ne szeressenek minket, és nem kellene újabb támadási felületeket adni. A "mi vagyunk a viág közepe, körülöttünk forog a magyar jégkorongélet, hozzánk igazodjon mindenki", megspékelve a "magyra jégkorong érdekével" lassan már belőlem is előhozza az állatot, noha magam is a fehérvári klubfanatikusok oldalán állok. :)

Raon 2011.01.11. 23:45:57

@petyagergő: a legjobban te szedted össze a lényeget. A tavalyinál eleve kevesebb pénz van, -Csató Imi, -akadémia, -farm. Azért ez így összesen nem kevés ám. Több játékos, akikről szó volt, hogy idejön/marad, azon egyszerű nem nálunk kergeti a pakkot, hogy nem volt elég nekik a pénz, amit itt kaphattak volna. Ilyen háttérrel, és az edzőmelléfogással így alakult. Tolvanen megítélése érdekes kérdés, én összességében még mindig azt mondanám, hogy nem baj, amiért nem maradt. Kevinnek nálam sokkal nagyobb respectje van, mert egyértelműen rosszabb helyzetben jobb dolgokat tudott felmutatni, mint ő (emberelőnyök, játékosok kezelése, idegenbeli meccsek). Én remélem, hogy marad jövőre is, és megmutathatja, hogy ha vele csinálunk végig egy alapozást, akkor abból sokkal jobb eredmények is születhetnek, mint amire Tolvanen valaha is képes volt.

Theutus 2011.01.12. 00:10:35

@Raon: valahol itt lehet nálad az igazság
az akadémiára valószínűleg kapott külön is pénzt Fehérvár - ez sem biztos - de a Farm szerepeltetése valószínűleg az összekalapozott pénzből működik
rövid távon ez öngólnak tűnő lépés, de középtávon már bejöhet a dolog
bocs, de ezekre a dolgokra egyszerűen nem lehet nem válaszolni, hogy furcsának tartja valaki, hogy a Mol Liga meccsek Ebel napokon vannak, holott ez a Volánnak és a válogatottnak nem érdeke
ettől függetlenül kapja össze magát minél előbb a csapat és hozzon még a szezonban - a végeredménytől függetlenül - pár kötelező és a bravúr kategóriájába tartozó győzelmet, a játékosaitok a tavaszra lendüljenek csúcsformába és pörögjön mindenki a maximumon (ez tényleg a Volán és a válogatott érdeke:D)

Theutus 2011.01.12. 00:17:58

@FrankK: ha nem lettél volna lusta végigolvastad, majd értelmezted volna a szóváltást és akkor nem beszélnél butaságokat:)
eddig sem tettem és a jövőben sem fogok azon filozofálgatni, hogy mikor legyenek az Ebel meccsek
ha Erdélyben vagy Bukarestben játszottunk és a Volán itthon, akkor beültem az autóba és leugrottam Fehérvárra megnézni a Volánt
ha ütközött a program néztem a saját csapatomat, számomra ez ennyire egyszerű, mint ahogy megnéztem pár Ute meccset is és pl a Vasas-Csík elődöntő utolsó meccsét vagy éppen időnként a német másodosztályba is belepislantok (de egyetlen Liga meccseinek mérkőzéseinek lebonyolítási rendjét sem akartam még soha átszervezni arra hivatkozva, hogy nyomják Krahácsot)
további jó szurkolást

Raon 2011.01.12. 01:34:12

@Theutus: ne viccelj, szerintem teljesen korrekten és udvariasan reagáltatok, pár éve ez a téma órák alatt virtuális lángszóróval felperszelt hamutengert hagyot volna hátra.
Ami meg az érdekeket illeti, engem speciel az idei szereplést nézve a válogatott már jobban érdekel, mint a Volán. Áldozzuk is be az utóbbit, ha az előbbi ezen múlik, én azt mondom. :)

kerusz 2011.01.12. 02:02:14

@1 drukker: Biztosíthatlak róla, hogy az időpont szentírás a Mol Ligában is és ha rajtam múlik, jövőre még inkább az lesz.

kerusz 2011.01.12. 02:11:15

@Theutus: Tegyünk egy gondolatkísérletet és térjünk ki mondjuk az EBEL elől.

Ne feledjük, hogy a hét napjainak a száma felülről erősen korlátos. Ha a Mol Liga ki akar térni az EBEL elől, akkor ugye a hét napjaiból egy híján az összeset lefedtük.

Vegyünk egy példa-naptárat a Volán és a Volán farm heti programjára, az egyszerűség kedvéért ne legyen ezen a héten a farmnak túrája Romániában, mert az terített betli.

vasárnap: EBEL Graz (i)
hétfő: farm UTE (o)
kedd: EBEL Salzburg (o)
szerda: nincs meccs
csütörtök: farm Miskolc (i)
péntek: EBEL Zágráb (i)
szombat: farm Dunaújváros (o)
vasárnap: EBEL Villach (o)

Direkt egy humánus programot írtam le, ahol idegenbe nem kell sokat utazni, a közeli EBEL-csapatokat vettem a buliba, és sok otthoni meccset.

A feladat: Tervezzük meg Tóth Adrián optimális programját úgy, hogy az EBEL-be is beleszokhasson rendszeres játékkal és a farmcsapat se gyengüljön meg, időnként regenerálódni is legyen ideje, valamint járjon edzésen is...

Ehhez képest már csak szarabb lehet minden, ha Salzburgba, Klagenfurba vagy Villachba kell utazni, na meg Székelyföldre, Brassóba vagy Bukarestbe...

vaze 2011.01.12. 03:32:34

nem érted a koncepciót! minden ebeles ellenfélről előre eldöntenék, hogy verhető-e vagy sem. ha nem, akkor jöhetnének a farmosok. és akkor itt jöhetne a következő pedagógiai mutatvány: hogy szervezed meg logisztikailag, hogy ennek megfelelően mozogjon dunaújvárostól bukarestig csapat és szurkoló egyaránt. ha ez megvan, akkor pluszpontokért minderre marketingtervet is készíthetsz! :)

benö51 2011.01.12. 06:50:53

@kerusz: Remélem a Magyar Kupa időpontjai is sérthetetlenek, bár nem ez jön le nekem.

benö51 2011.01.12. 06:57:00

@kerusz: Ja elfelejtettem a MOL liga negyeddöntőin se az jött le, hisz a kiíráshoz sok köze nem volt a játéknapoknak itthon. pontosan a meccsek 25%-ka volt más napon, mint z a tervben volt. Ez nem egy jó arány.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.01.12. 09:25:22

@Theutus: @kerusz: szamomra is zavaro hogy 1xrre van a MOL es az EBEL, morrogtam is eleget dupla berleteskent. de hat ilyen az elet :)

kerusz 2011.01.12. 10:35:41

@benö51: Miért? Eddig egyetlen mérkőzéssel voltak gondok, a csarnok műszaki problémái miatt. Mit mond erről az EBEL: "Ein wegen technischer Probleme nicht begonnenes Spiel muss in Abstimmung mit dem ÖEHV wettspielreferat nachgeholt werden." azaz: Egy technikai problémák miatt nem lejátszott mérkőzést az ÖEHV versenybizottságával egyeztetve később le kell játszani. Ugyanezt mondja az MJSZ versenyszabályzat is, és pontosan ez is történik.

kerusz 2011.01.12. 10:39:03

@benö51: Akkor sorold fel tételesen, kíváncsi vagyok arra a 25%-ra.

Theutus 2011.01.12. 10:51:04

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: én is elmennék több ebel meccsre, ha nem azonos napokon és közel azonos időpontokban lennének a meccsek
nekem kevésbé fáj, nem vagyok Ebel bérlet tulajdonos és valszeg nem is leszek
@benö51: ezt már egyszer úgy emlékszem megbeszéltük, kár ismét fordítva felülni a lóra
nemtom mit nem lehet azon megérteni, hogy ha erdélyi csapat az ellenfél, akkor egymás utáni napokon vannak a meccsek, ha két hazai csapat játszik, akkor marad az eredeti felállás vesd össze pl. a Dab-Miskolc és a Csík-Vasas elődöntőt
egyébként pedig én is inkább azt várnám, hogy a kerusz által vázolt meccsnapokra tervezd meg egy játékos optimális programját:P

lodoki 2011.01.12. 10:52:05

Sziasztok, külön szia Kerusz:)

kicsit visszakanyarodok egy korábbi megjegyzéshez, elnézést!
Volt vasárnap supermini A a jégpalotában, pár képet tettem fel a www.dalvo.fotoalbum.hu oldalra, szabad hozzáféréssel, és ide raktam korábbiakat is superminiből, kb szeptember közepe óta. Most MAC csapat nem volt, de volt kis Volán, először drukkoltam ellenük :) (Budai Bocsok-Volán 5:0) , szóval én itt vagyok érdekelt :)

SzD

Theutus 2011.01.12. 10:56:00

@kerusz: egyébként egyetlen módot azért látnék arra, hogy relatíve optimálisan összejöjjenek a dolgok
az ebelben általában kedd-péntek-vasárnap a menetrend
ha a magyar hoki érdekében kizárólag heti egy meccs lenne és az mondjuk kizárólag a szerdai napon lenne, akkor az esetek döntő többségében meg lehetne oldani a logisztikát
(ha pl Bukarestben, Brassóban vagy Szeredán kellene játszani akkor pedig köteleznénk fenti csapatokat, hogy az eredeti kiírással ellentétben Székesfehérváron kell játszaniuk a logisztikai nehézségek miatt)

kerusz 2011.01.12. 14:11:37

@lodoki: Szia, Lódoki! Hány gólt lőtt a Vilmos gyerek?

lodoki 2011.01.12. 15:46:00

@kerusz: egyet sem, volt öt meccsük, de adott jópár gólpasszt és volt 2-3 helyzete is. Ja, ha képet nézel, #41 a mezszáma, a korábbiakon 38-as volt.

-D-

DominiKing 2011.01.12. 17:42:23

Örömmel látom, hogy sokan globálisan látják és mindenek (akár kedvenc csapat) felett a Magyar Jégkorong és ezen belül a válogatott érdekeit tartják a legfontosabbnak. A Volán védelmébe csak annyit, hogy azért ne utáljunk már egy csapatot, mert az én kedvencem csapatomnál jobb a lehetősége és a teljesítménye. Jelenleg a Volán a legjobb magyar jégkorongcsapat!
Hajrá magyarok! Hajrá Magyar Hoki!
ÁUK!(Áprilisban Újra Kezdjük!)
süti beállítások módosítása