Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1198) ebel (2414) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1646) felkészülés (2246) FTC (1480) khl (2189) légiósok (1679) Miskolc (1516) nhl (4935) nők (1302) playoff (1339) Titánok (1025) u18 (1068) utánpótlás (1281) UTE (1302) válogatott (2245) vb (2464) videó (2120) Összes címke

Red Bull Salzburg - SAPA Fehérvár AV19 4-1

2011.01.07. 23:23: Raon

Salzburg-Fehérvár 4-1 2011.01.07. 22:45 kerusz

A vereség ellenére eddig EBEL szereplését nézve a Volán minden bizonnyal új rekordot állított fel Salzburgban. Szinte hihetetlen, de a mérközés jegyzőkönyve szerint többet lőttünk kapura, mint a hazai csapat, ezt legalább 44-41 nyertük.

21 komment

Címkék: fehérvár alba volán ebel

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr592568687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rock me Amadeus 2011.01.07. 23:36:12

duplikált poszt vagy csak oskat ittam?

Raon 2011.01.07. 23:37:50

@Rock me Amadeus: csak lelkes a szerkesztőség :)

Theutus: nem nyakazol le, amiért a tiédet kivettem? Én kilenc perccel gyorsabb voltam. :)

Theutus 2011.01.07. 23:50:35

@Raon: nem:)
amit kitettél kicsit más a címe, így azt hittem, hogy te írtál valamit
közben észrevettem, hogy elkészült kerusz cikke és gondoltam kiteszem:)

Theutus 2011.01.07. 23:51:35

@Raon: amúgy majd kellene valamikor a közeljövőben beszélnünk

Raon 2011.01.07. 23:53:31

@Theutus: oké, köszi. Marha nagy mázlim, hogy nyert a Dab. :)

A beszélgetés jó ötlet, lehet, lemegyek az egyik Szereda meccsre hozátok (tyű, csak nehogy beégjek a tippemmel). Majd előtte megbeszéljük.

exL:1 2011.01.08. 00:06:37

Kapura lövéseknél nemcsak a mennyiség számít hanem a minőség is,.1 lőtt góllal ritkán lehet meccset nyerni.Nem láttam a mérkőzést,de a hazaiakból kiindulva,gondolom Divis kapus most a salzburgi belgyógyászaton vár hasi ultrahangra.Ebben az összeállításban ez az eredmény Salzburgban nem rossz,igaz egyre távolabb a 8.hely,de nekünk nem itt kellett volna nyerni,hanem itthon a graz ,ljubljana,linz ellen.3 cél lehet márcsak: 1. beépíteni pár fiatalt az ebel csapatba.2,megpróbálni elérni a 9.helyet(ehhez a 10hazai meccsből nem ártana minél többet megnyerni)3 megpróbálni valahogy pontot szerezni a köv. 2 idegenbeli meccsen ,mert igen égő lenne egy 8x kikapni zsinórban.

Lacquo 2011.01.08. 00:29:58

@exL:1: Igen! Az a baj, hogy most nehéz lesz 3 osztrák meccset megnyerni, ill. pontokat szerezni. A közvetlen riválisoktól kikaptunk. Ha ez így van, muszáj lesz nyerni máshol, ha szeretnék előrébb kerülni. Na, majd meglátjuk! Hajrá Volán!

Theutus 2011.01.08. 00:39:15

@Raon: ha nem nyertünk volna sem lettem volna gyorsabb, mert akkor is a "hazaival" lettem volna elfoglalva
jössz Csíkszeredába meccsre?:)

Theutus 2011.01.08. 01:23:08

@Lacquo: a baj az, hogy jelenleg a Volánnak egy Top Mol Ligás kerete van, de a Mol Ligás költségvetéshez képest nagyságrendekkel többe kerül a keret fenntartása

Vincenzo90 2011.01.08. 02:26:49

@Theutus: Palkovics, Johansson, Mihály, Sofi, Tokaji, Kranjc, Ladányi, Vas minimum nem MOL Liga szintű játékosok szerintem, de a Telenor Hoki Kupán Fehérváron én úgy láttam, hogy Nagy Gergő és Fekete is egy klasszissal jobb volt a legjobb MOL ligásoknál, akik akkor ott voltak. Persze nem vagyok edző, se játékosmegfigyelő. Nem vitatkozni akarok, én így látom, te úgy. Ha azt mondod hülyeség, hát mondd, szerintem az hülyeség, hogy a Volán MOL liga szintű csapat.

Theutus 2011.01.08. 10:08:20

@Vincenzo90: nem ezt mondtam és a Mol Liga elé sem véletlenül tettem oda a "top" szót

Grundolf 2011.01.08. 10:17:17

@Theutus: Ilyen alapon a Detroit Red Wings is TOP MOL ligás csapat, csak meg nagyobbbbb koltsegvetessel. ;)

Theutus 2011.01.08. 10:36:04

@Grundolf: ha az lenne, az annyit jelentene, hogy a top liga a Mol Liga lenne a világon:)

Raon 2011.01.08. 11:08:42

@Theutus: nem is tudtam, tehát te csíki gyereik vagy? :)

Ami a top Mol Liga megjegyzéedet illeti, a véleményed természetesen tiszteletben lehet tartani, de azért ez a Volánosok egy része számára legalább olyan sértő, mint amikor arról megy a diskurzus, hogy a Volán osztályokkal a többi magyar csapat felett van (ami meg a többi mgyar csapat szurkolói számára sértő). Szerintem lehet itt mérni és címkézni, de ez a megroggyant, rossz formában lévő, évek távlatában idén a leggyengébb kerettel rendelkező Volán még mindig simán elintézne bárkit a magyar csapatok közül, és ilyen háttérrel is nagy bravúrnak számítana akár egy meccset is hozni ellene. Ez a 38 pont adhat majd némi pikantériát a bajnoki döntőnek, de meglepődnék, hogy ha ez nekünk bármi gondot jelentene, mert csak annyi kell, hogy ne fél meg negyedgőzzel nyerjünk öt-hat-hét-nyolc gólokkal, mint eddig, hanem végre 80-100 %-os erőbedobással, ahogy az egy bajnoki döntőhöz illik.
Ha ezt olvasva bármilyen rossz érzés merül fel benned, akkor elnézést, ez itt csak egy szemléletes példa akart lenni - erre írtam, hogy a top Mol liga is sértő kijelentés a Voln szurkolók számára.

Komolyra fordítva: idén végre izgalmas végjáték várható, és kíváncsian várom, hogy alakulnak majd a mérkőzések. Egyáltalán nincs kizárva, hogy pofára esünk (amit én speciel nem bánnék annyira, ha ezzel egy nálunk jobb magyar csapatnak lehet gratulálni a bajnoki aranyhoz), de őszintén szólva erre azért nem látok túl sok esélyt még a mostani formaingadozásunkkal sem.

Szamovár 2011.01.08. 11:11:46

hogy ti milyen hülyeségeken tudtok veszekedni...
Szerintem tök jó, hogy nem kaptunk 8-at, hogy mi kezdtük jobban a meccset, hogy a 3. sor lőtte a gólt, hogy voltak farmos játékosok...

És tök jó, hogy van nekünk a Volán...
Amikor én gyerek voltam, az unokatesóm játszott a Volán ifiben, mikor én is mehettem volna hokizni, ő addigra abbahagyta, merthogy a város fele úgy gondolta, hogy Ocskay Bácsi tönkreteszi a volán jégkorongcsapatát...
de tök jó, hogy van nekünk Csicsó bá'

és Hajrá VOLÁN! és Hajrá Magyarok!

budaijegesmedve 2011.01.08. 11:44:42

Szerintem sem jó a Volánnal kapcsolatban a MOL ligázással jönni. Az EBEL Europa egyik "top" bajnoksága,itt egy idény alatt 12-15 meccset nyerni több nagyságrenddel nagyobb kvalitást jelez, mégha ettől idén nem is vagyunk boldogok.
A MOL liga ehhez képest sajnos egyelőre nem versenyképes, mégha egy-egy fejleszthető csapat játszik is benne. De természetesen kívánom, hogy egy "top MOL ligás kerettel" egyszer helyt lehessen állni akár az EBEL-ben, vagy ami még fontos a vb-ken.

Fedayn 2011.01.08. 12:22:45

@Raon: hát ezzel a kommentel csak egyet érteni tudok. Pedig én szoktam kötekedni. Nincs gond a MOL ligával, de a legfontosabb különbség a segesség. A MOL ligában a tehetséges fiatalok is megragadnak egy bizonyos szinten, mert nincs szükség tovább lépésre. Azt nem állítom, hogy nincs motíváció, mivel egy MOL liga győzelem, vagy Magyar bajnoki cím mindig motíváló tényező, azonban mégsincs egy tovább lépési kényszer egy játékosban, hogy "... már 100adszor korcsolyáztak körbe, mire megfordulok már gól is van..."
Azért azt ne felejtsük el, hogy az első EBEL évben a Volán is hogy szenvedett a sebességkülöngség miatt, ami, valljuk be őszintén még mindig megvan "néha". Hiába no, annak idején mi teljesen más korit tanultunk, mint a mai hokinagyhatalmak fiai. Ezeket egészen gyerek kortól kell tanulni...

Rock me Amadeus 2011.01.08. 12:42:18

kíváncsi leszek a 38 pontos volánra, mivel még eddig 28 pontja van

1 drukker 2011.01.08. 14:04:57

Talán az egyetlen öröm az ürömben, hogy nem nagyarányú vereséget szenvedtünk. Én két gólos hátránynál nem hoztam volna le a kapusunkat, nem adtam volna esélyt, hogy nagyobb legyen a vereség. (bár mindegy, hogy -2 vagy -3). Az is öröm lehet, hogy többet veszélyeztettük az ellen kapuját, mint ők a mienkét. Azt hiszem, hogy sokunkban csak a kincstári optimizmus mondatja, hogy PO-ban leszünk. Hatalmas bravúrok kellenének ehhez, bár a remény hal meg útóljára. Ha a vezérkar is akarná, akkor hallanánk arról az új igazolásról, legalább kósza híreket, kiket kerestek meg, kivel tárgyaltak vagy ha titkos legalább annyit, hogy belátható időn belül lesz valaki vagy nem. Johansson igazolása meglendítette a csapat szekerét, de a lendület elfogyott. Újabb lendület kellene mielőtt késő lesz. A fiatalok beépítése ebben a helyzetben meg kötelező. Legalább szokják az iramot és tudják azt hogy hova kellene fejlődni.

Hajrá VOLÁN!

Theutus 2011.01.08. 14:20:47

@Raon: mivel tisztában vagyok az erőviszonyokkal ezért használtam a TOP jelzőt a Volánnal kapcsolatban
a helyzet sajnos az, hogy a hazai bajnoksághoz jelenleg túl erős, az Ebel rájátszáshoz pedig gyenge a keret, főleg a sérülésekkel tizedelt csapat
azért remélem, hogy még ebben a szezonban is lesz 1-2 szép győzelmetek, bízom benne, hogy nem értettél félre

Raon 2011.01.08. 15:27:15

@Rock me Amadeus: ez már majdnem olyan volt, mint egy vicc :)

@Fedayn: köszi, és neked is igazad van a sebességgel kapcsolatban, de azt szerintem ezen a ponton érdemes még hozzátenni, hogy - amennyire én meg tudom ítélni - az idei évben végre egy kis érdemi előrelépés történt a magyar csapatoknál is. Erősebb lett a liga, több az éles meccs, a fiatal Ute is tisztességgel helytállt a megszűnés helyett - és ezek azért remek dolgok.
Persze ezt úgy is meg lehet fogalmazni, hogy a top szinthez még édeskevés ennyi (és reálisan nézve ebben lehet is valami), de a magunk lehetőségeivel nézve idén legalább összejött az, hogy lehessen mire reménykedni. Nyilván ez nézőpont kérdése, de szerintem a semminél az apró lépések végtelen sora is jobb.

@Theutus: ebben így teljesen igazad van, sőt, nekem tulajdonképpen az előző bejegyzéseddel sem volt különösebb bajom, de nekem könnyű dolgom van, mert mi már élőben beszéltünk erről, és ismerem az álláspontod. Csak azért írtam ide az előbb, hogy megelőzzek egy végeláthatatlan vitát, illetve ha sikerül, akkor nüansznyi apróságokkal kikerekítsem az álláspontod. Tudom, hogy te teljesen jól képben vagy ezekkel a dogokkal, csak néha pár apró megfogalmazási különbség is más színben tüntethet fel egy amúgy teljesen korrekt álláspontot. Jelen esetben itt van ez a Top kifejezés, ami szerintem simán beleférhetne, de értem azt is, hogy ebből sok ember miért asszociál másra. :)
süti beállítások módosítása