Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2412) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1644) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4911) nők (1301) playoff (1320) Titánok (1025) u18 (1063) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2224) vb (2389) videó (2120) Összes címke

A junior-vb 10 legnagyobb pillanata

2011.01.07. 18:08: Vincenzo90

A junior-vb 10 legnagyobb pillanata -2011.01.07. 15:57 kultúrmisszionárius /jegkorong.blog.hu

U20 VB

26 komment

Címkék: vb videók u20 juniorok junior

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr962568002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2002 2011.01.07. 19:16:51

amcsi gyerek a szlovákok ellen nem volt semmi

aerofun 2011.01.07. 21:00:10

a 7-es és 8-as nagyon nagy...

egyébként nagyon sok szép dolgot lehetett látni ezen a vb-n, talán többet is mint néhány korábbi felnőtt vb-n! Az egyértelműen látszik, hogy egyre gyorsabb a hoki, egy kicsit messze vagyunk ettől a szinttől.

kanada09 2011.01.07. 21:54:22

Remelem lattatok milyen kemeny kell a hokis legyen hogy eselyed legyen a nyereshez.Mikor a magyar U 2--asok is ilyen oda adasal fognak 60 percen keresztul hokizni lesz eredmeny es feljebb jutas

Vincenzo90 2011.01.07. 22:00:10

@kanada09: Te figyelj, mi is látjuk ám játszani a kanadai, meg orosz srácokat, és te sem vagy egy kanadai válogatott játékos, szóval nem tudom, mire fel folyamatosan ez a kioktató stílus. Megértem a véleményed, meg általában egyet is értek, de ahogy kifejted abból árad egy kissé az arrogancia, és kb olyan, mintha te lennél a Wayne Gretzky, vagy legalábbis annak hinnéd magad.

1885* 2011.01.07. 22:10:54

@Vincenzo90: Wayne sokkal szerényebb :D mert neki lenne mire arcoskodni, ezért megengedheti magának. :D

Vincenzo90 2011.01.07. 22:15:12

@1885*: Nem azért, de tényleg semmi bajom, csak a kioktató stílus bosszant. De mire fel? Ha elmegyek Kínába élni, akkor majd mindenkit oszthatok, aki hozzászól a pingponhoz, vagy szeret pingpongot játszani, esetleg egy kevésbé fejlett asztalitenisz sportéggal bíró nemzet fia? Egyből ki kell majd mindenkit oktatnom?

bala93 2011.01.07. 22:37:22

@Vincenzo90: Hol itt a kioktatás??Hacsak az nem amit Te művelsz?!

Vincenzo90 2011.01.07. 22:42:36

@bala93: Ezt fejtsd már ki légyszives! :D Egyébként te szoktad látni, hogy szokott irogatni, milyen stílusban? Nem úgy tűnik, hogy egyedül lennék a véleményemmel, szóval valami alapja van talán.

1885* 2011.01.07. 22:49:06

@Vincenzo90: most oktatott engem ki a másik postnál az orosz gyerekek piálása ügyében :D

Vincenzo90 2011.01.07. 22:52:50

@1885*: Nekem olyan mindegy, én csak szóltam neki, hogy nem kell ilyen lekezelő stílusban írni attól, hogy Kanadában él, mert ettől még nem ő a Gretzky, kanadai hokisokat meg mi is látunk játszani, és vakok sem vagyunk. bala93-ra lennék kíváncsi, hogy mégis miről beszél, de nem hajlandó válaszolni úgy tűnik. Várom a válaszát privátban, ne offoljunk annyit.

bala93 2011.01.07. 22:59:17

Csak a mostani megjegyzéséről beszéltem,nem az összes többiről.

kanada09 2011.01.07. 23:00:47

@1885*: Az nem ki oktatas.Ne csak irjal a torvenyekrol minta az lenne a biblia.Az Olympia alatt is pialtak reggel 3 kor az utcakon Vancouverben ,pedig nem szabad a torveny szerint.Csak azt irtam neked hogy amikor VB van es az Europai csapatok ,szurkolok itten tartozkodnak akkor mindenki probalja nem eszre venni az ilyen dolgokat.Jovore Calgarybam ugyan igy lesznek a dolgok,Ha Tudsz kapni jegyet es eljonnel talan akkor meg latnad hogy bizonyos zonakban minden megyen a ket hetig ameg a VB tart.Ja es nem vagyok Wayne Gretzky,belole csak egy volt.Nala jobb volt a Bobby Orr szerintem.De ez mas tema.

Vincenzo90 2011.01.07. 23:19:53

@kanada09: Én lezártam a témát, de azért remélem megértetted, mit akartam mondani.

kanada09 2011.01.08. 00:18:02

@Vincenzo90: Bocsánat ha megsértettelek.Nem ez volt a szándékom.Menyiben érdekel az orosz canadai téma menyél a Yahoo .ca webre és ottan a sport majd NHL-re clickoljál.

Vincenzo90 2011.01.08. 00:57:18

@kanada09: Nem, nem sértettél meg, ne érts félre, csak korábban is volt hogy kicsit olyan hangnemben mondtad a dolgokat, mintha mindenkit hülyének néznél :D Csak jó szándékkal szóltam, mert utálom, mikor itt értelmetlen viták alakulnak ki :D Meg valahogy nincs épp rózsás hangulatom mostanában.

Theutus 2011.01.08. 01:20:09

@Vincenzo90: hogy a hangulatod nem rózsás arról szerintem a blogon kommentelők tehetnek a legkevésbé
ha canada hozzászólásaiból neked ez jött le, akkor valamit nagyon félreértettél
lehet, hogy nem anyanyelvi szinten fogalmazza meg a hozzászólásait, de sztem nem az jön le belőlük amit te állítasz

kanada09 2011.01.08. 01:30:07

@Vincenzo90: Mindegy en megyek mindjart egy junior hoki mecsre.Minden nap amikor ki tudok menni egy JUNIOR A vagy Junior B mecsre az jo nap.Mostan itten van
a MALMO Red Hawks Svedorszagbol.Nagyon jok a fiuk nem hijaban az elso" harom kozott vannak az othoni ligajukban.Gyorsak es jatszak a fizikai hokit amikor kell.Csudalkozom hogy nincsen a nagy csapatuk(felnot) az Elitben.Jobbak mint a leg tobb itteni Junior A hoki csapat.Minden evben ki nevelnek egy vagy ketto NHL-sz hokist,ez valami. a tegnap is nyertek 5-1 re a Cowichan Valley Capitals ellen.Szep ejszakat nektek.

Lazlee 2011.01.08. 01:52:39

@kanada09: meg például Vas Jánost

Vincenzo90 2011.01.08. 02:21:18

@Theutus: Pedig nem csak én mondom, és nem először(és ismétlem, nem az itt leírt hozzászólásának szólt elsősorban) Amúgy meg ha a hangulatomat az ittenieken vezetném le, akkor annak nem lenne jó vége, de hidd el, ha csak az innen kapott pofonokat venném komolyan, már akkor is rég bezárhattam volna az egészet, mert nem azért csináljuk, hogy cserébe engem basztassanak folyton. Ilyenkor hagyni szoktam az egészet egy időre és akkor higgadtan megoldom. Nem tudom ti, többiek, akikkel csináljuk a blogot nem kaptok-e belőle, mert a dicséret is jön persze, azt látjátok is, de amikor emailt kapok, hogy fogjam be a pofámat, egy senki vagyok, és akkor merészeljek megszólalni ha tettem valamit a magyar hokiért(nem említenék itt nevet, nem is ír rendszeresen az illető a blogra, vagy nem tudom, milyen nicknéven), akkor az nem esik jól. Az ilyenek után jól esik olvasni Jetit és a többieket egyébként, de nagyon vegyesek néha az érzéseim, mert igenis, sokszor pont a kommentelők tehetnek róla, ha nincs kedvem hozzájuk, meg ahhoz, hogy csináljam ezt értük. Nyilván még nehezebb, ha az embernek megvannak a saját bajai közben, de azt el tudom különíteni a blogtól, ne félj, nem fogok amiatt ártatlanokat kitiltani, mert szarba léptem az utcán, vagy nem vonom vissza az összes szerzői jogot, ha meghúznak egy vizsgán, és ha véletlen elsózom a levest, akkor sem tiltom le a kommentelést... :D

Theutus 2011.01.08. 10:27:53

@Vincenzo90:
ha valaki a neve aláírásával ír egy emailt azon gondolkozz el és válaszolj neki
a többi pedig: egyik füleden be, a másikon pedig ki

Raon 2011.01.08. 11:33:43

@Vincenzo90: nem tudom, mennyire érdemes ezt nyilvánosan pedzegetni - én párszor felajánlottam már neked, hogy találkozzunk élőben, de felőled nem láttam azt a heroikus erőlködést, hogy ez összejöjjön, így én elkönyveltem, hogy neked nem számítana annyira egy személyes beszélgetés. Részemről továbbra is áll, hogy ha ráérsz, fussunk össze, sok mindent sokkal egyszerűbben le tudnánk egyeztetni.

Ami a blogos részt illeti - aki csinál valamit, és bármilyen szinten közszereplővé válik, az elkerülhetetlen a nyakába vesz egy bizonyos támadási felületet. Ezt egyes emberek időnként ki is használják. Ez független attól, hogy az illető korrekt-e vagy sem, így ez ellen nem is lehet tenni. Ahogy Theutus írja, ezzel nem érdemes foglalkozni, ezt le kell tudni kezelni. A közszereplés sajnos ezzel jár!

Azt szintén érteni vélem, hogy az ember kedvét, lelkesedését, elhivatottságát nagymértékben befolyásolják az efféle esetek, de szerintem - és itt kérek elnézést, ezzel még véletlenül sem támadni akarlak, segíteni szeretnék - még rosszabb, ha az ember emiatt szereptévesztésbe esik, és ezekből téves következtetéseket és elvárásokat vezet le magának. Olyan helyzetben, amilyenbe te kerültél, szerintem elég nehéz ezt lekezelni (főleg, ha nem harminc plusszos vagy).
Én úgy látom, hogy a fő probléma a következő: csinálod ezt a blogot, amihez minden elismerésem, és csak csupa pozitív dolgot tudnék kapcsolni. Ezt te is tudod, ezt mások is elismerik neked. Emellett viszont kommentelsz a cikkekhez, mint szurkoló, és pontosan azt kapod vissza, amit bárki más szurkoló, akinek a véleményével adott esetben nem értenek egyet. Amit én nem látok, de valószínűsítem: a blogos tevékenységed miatt, mert mégiscsak admin lettél, valamennyivel nagyobb figyelem jut rád, mint korábban, amikor szimplán csak szurkolóként írtál. Így több a visszajelzés is. Ezt sem tudom, hogy így van-e, de a fent említett szereptévesztési esély és pár, szerintem is furcsa megjegyzésed miatt nekem úgy tűnik, nem tudod különválasztani, hogy amikor kritzálnak, akkor a szurkolót kritizálják benned, nem azt, aki a blogot csinálja. Megfordítva: azért, mert te itt admin vagy, a véleményed ugyanannyit ér, mint bárki más szurkolóé (és ez mindenkivel így van, velem is). Ha szerinted jogtalanul csesztetnek, az azért lehet, mert szurkolóként nem értenek veled egyet, megspékelve azzal, hogy a fent említett fókusz miatt adminként elvárnák tőled, hogy megértőbben, kevésbé szélsőségesen, nagyobb felelősséggel képviseld az álláspontod. Ez baromi kényelmetlen helyzet, de ez van.
Más szavakkal: ha valakiből admin (közszereplő) lesz, ez sajnos azzal is jár, hogy megszűnik egyszerű szurkolónak lenni. A már említett figyelme miatt nem adhatja elő a véleményét ugyanúgy, mint korábban... illetve ha így tesz, akkor annak olyan következményei lesznek, amilyet most megélsz és leírtál. Ezzel persze nem vagy egyedül: nézd csak meg F.Kapusék esetét. Ők ezt éppen ezért nem bírták tovább és hagyták abba.

Nem az a lényeg, hogy ezt a-tól z-ig elhidd nekem, hanem hogy gondolkozz el ezeken, beszélj olyanokkal, akiknek van efféle tapasztalata, és tedd magadban tisztába ezeket a dolgokat. Ha többen jeleznek neked olyat, amit neked nem teszik, az jó eséllyel már nem véletlen - és ha nem is abban a formában, ahogy írtad (nem vagy te senki - de oka van annak, hogy valaki ezt írta neked), de valószínűleg van némi igazságmagja. Ha ezt megfejted, megérted, máris tudni fogod, mit lehet a jövőben ez ellen tenni.

Én amúgy becsülöm azt, aki ilyenkor nem kezd sokadnickes játékba, és egy névvel képviseli magát a helyzet nehézsége ellenére is - nem egyszerű, de nem is megoldhatatlan a feladat. Ha elfogadsz egy tippet, szerintem nincs itt komolyabb baj, ezeket a tapasztalatokat bármilyen admin bármilyen oldalon bármikor meg kell szerezze. Több türelem mások (néha tényleg indokolatlan) bántásaival szemben, nagyobb nyitottság az olvasói visszajelzésekre, kis megfontoltság a hozzászólásoknál, és menni fog!

Jégkorong 2011.01.08. 11:53:58

@kanada09: "Mikor a magyar U 2--asok is ilyen oda adasal fognak 60 percen keresztul hokizni lesz eredmeny es feljebb jutas"

Több alkalommal leírtam neked, hogy téged nem láttalak a mostani U20-as VB-n, ettől függetlenül ott lehettél a "hatalmas" tömegben. Mivel erre nem reagáltál, azt a "rossz" következtetést vontam le, hogy nem láttad a mérkőzéseket. ( Legfennebb a debreceni vb-t...) )))

Sok mindent el lehet mondani a szeredai vb-ről, annak utolsó mérkőzéséről, de azt írni immár több alkalommal, hogy "ilyen odaadással... kezdetű, nem igaz. Értsd már meg végre, nem ezért nem jutottak fel. Ennek több oka volt: gyenge kapus, és hátvéd telejsítmény, amelynek semmi köze a hozzálláshoz. A hozzáállásal az egész tornán nem volt probléma, amely önmagában véve kevés volt a sikerhez.

Jégkorong 2011.01.08. 11:56:48

@Raon: láttad tegnap valamelyik meccset ( EBEL/farm ) ?

Raon 2011.01.08. 15:16:19

@Jégkorong: sajnos nem. A farmra le akartam menni (egy ideje már Óbudáról járok), de dögrováson voltam/vagyok. Jól megérte kedden félbetegen a nagyok meccsére menni, nyerni sem nyertünk, és én is csak betegebb lettem.

kanada09 2011.01.08. 19:16:11

@Jégkorong: Nem voltam ottan csak a neten neztem.A csapat jatekban mondhatod hogy a kapus nem volt ,a vedok gyengek stb.Ez egy 5 ember + kapus felallas es 4 vonal van.Tehat valamenyire a tamadok is hibasak mert jonnek vissza segiteni a vedoket.Es ha igaz hogy mindenki tudja hogy a magyar achilles az a vedelem akkor a tamadok is kell tudjak hogy ketszer olyan jo vedekezo (back Check) szugseges.Nem irok szamokat vagy neveket mert amikor gyoznek akkor is a csapat nyert ,amikor vesztenek akkor is a csapat vesztett.Senki sem kap 9 golt hogy ha jo az 5 jatekos vedekezo munkaja.Ha meg nezed biztos mondenkinek volt hozza jarasa a kudarchoz a kapustol ,vedoktol,csataroktol es lehet pont az edzok elkepzelese nem volt meg felelo ehez a mecshez.Mostan csak tanulni lehet belole hogy jovore jobban sikeruljon.Valamikor biztos minden be fog jonni es feljutnak,de addig mindenki csak talalgatni fog velem egyutt.Nekem az a megyozodesem hogy nem az a fontos hogy10 golt lojel hanem hogy tudjal jo vedekezo hokit jatszani amikor szgseges,az egesz ifi hoki at kell hogy aljon a svajci,finn,vagy sved stilusra a canadai stilus fel emeszti a jatekosokat es nalatok nincsenek a hokizo jatekosok szama ahoz hogy tudjatok potolni a serulteket.Az U 20-asokank mostan van idejuk gondolkodni a jovo evi Vb -rol.AZ u 18-as csapatra leszek kivancsi,remelem hogy feljutnak es jovore az elitben hokizhatnak.

kanada09 2011.01.08. 19:27:11

@Lazlee: igazad van a Vas Janit kifelejtettem.Sajnos neki nem sikerult az AHL-ben.nem segitett neki hogy a Dallas draftolta pont akkor amikor STANLEY CUP minosegu csapatuk volt.Neha az hogy ki draftol sokat jelent hogy kapsz e valami lehetoseget.kepzeld el hogy erzi magat a Cody Hodgson -Vancouverben.Csak remenykedik hogy majd kap valami lehetoseget.Sajnos itten a pletyka szerint a hari gyereket is megint a Dallas nezi,Remelem ha draftoljak nem dallasba kerul.Sajnalnam ha a Janit felorolnek az AHL-ben anelkul hogy eselye legyen az NHL-ben.Ez meg a jovo titka lesz
süti beállítások módosítása