HSC–Vasas másodszor – és Magyar Kupa 2011.01.04. 17:13 kerusz
HSC–Vasas másodszor – és Magyar Kupa
2011.01.04. 17:18: Theutus
299 komment
Címkék: magyar kupa elődöntők mol liga selejtezők
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr702560409
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
icsaba 2011.01.04. 21:14:54
most ertem haza a HSC-Vasas meccsrol, remelem nem fogom mind leirni amit gondolok mert kr..a merges vagyok. Minden forditva alakult a tegnaphoz kepest. Az elso harmad siman a Vasas-e volt, megleptek minket a letamadasaikkal. Viszont a masodik, harmadik harmadban alig volt helyzetuk. A 2-2 egyenlites egy oriasi vedelmi hiba (Güzü abrandozott), utana lottunk 2-t emberelonybol es mindenki azt hitte h megvan a meccs. A fiuk tamadtak, helyzetet helyzetre dolgoztak ki, mig a mi Idokeromeister-ünk egyet nem gondolt es idot kert. Na ebbol az idokeresbol egyenlitett a Vasas, egy bomba lovessel meg egy kapuelotti kavarodasbol. Egyszeruen nem tudom felfogni a k....a f....ert kell idot kerni mikor a csapat nagyon jo jatszik. A Miskolci meccset is ilyen f...a idokeressel buktuk el. Az meg normalis h nem lehet egymas utan ketszer buntetokkel nyerni...
Theutus 2011.01.04. 21:16:53
@icsaba: a büntetőkről meséljetek valamit
kik lőttek, ki hagyta ki és ütötte be
kik lőttek, ki hagyta ki és ütötte be
icsaba 2011.01.04. 21:21:47
@Theutus: nalunk mindenki kihagyta, azaz Huraj kapuvasat lott, Siki-t meg Ervin-t a kapus vedte, a Vasas elso ket buntetojet is Kozuch fogta (az elsore nem emlekszem ki lotte, masodik Mäkkinen volt), a harmadikat Sabol belotte - semmi cselt nem csinal egyszeruen rabombazta kozepmagasan a vas melle...
a. Bárd 2011.01.04. 21:22:29
@Theutus: illetve akkor már tudom, hogy Kovács ki miatt hagyja ki a ziccereit :D :D
Uteapu 2011.01.04. 21:28:27
@a. Bárd: O... én meg azt hittem azért, mert már tudja mindenki, hogy mindig a fonákra húzza!:))
icsaba 2011.01.04. 21:30:51
@Theutus: ezt a meccset 50%-ra az edzo ba....ta el. Ku....ra nem akarja megerten h a Timeout-nak ket ele van: vagy visszahozza a csapatot a jatekba, vagy kiveszi a jatekbol. Raadasul ez a harmadunkban-felpalyan vedekezunk stilus nem nekunk valo, remelem most mar vegleg folfogta. Ez volt a masodik hazai meccs mit igy buktunk el 2 golos vezetesbol.
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.01.04. 21:34:05
no kemény hétvége lesz, remélem kijutok legalább egyikre, hajrá Szereda.
Theutus 2011.01.04. 21:37:34
@icsaba: nem történt különösebben semmi sem, pusztán a pályaelőny tűnt el
várhatóan 5 meccses párharc lesz
várhatóan 5 meccses párharc lesz
icsaba 2011.01.04. 21:40:34
@Theutus: ezt en is igy gondolo, sot azt sem tartom kizartnak h mind a ket meccset megnyerjuk odakint. Egy kicsit jobb koncentralas es szerintem le tudjuk gyozni a Vasas-t. Nem vagyunk annyival jobbak h siman hozzuk 3-0-val az elodontot, de 3-1, 3-2 realis lenne. En igy gondolom.
SportClub 2011.01.04. 21:46:49
Ja, amúgy még történt egy érdekes eset. Makinen a tegnapi Becze szabálytalansággal tökéletesen megegyezően lökte palánkra Hrubyt. Mit szóltok mit kapott? 2(!) percet. Na mindegy, persze nem ezért kaptunk ki. Én bízok legalább egy pesti sikerben.
bonsay 2011.01.04. 21:53:53
Igazad van mert a bizakodáson kivűl más nem maradt nektek...
icsaba 2011.01.04. 21:56:37
@bonsay: na azert ne legyunk ilyen nagykepuek, tudod a remeny hal meg utoljara, utana meg a szekelyek :) Mi bizunk a csapatunkban, es mint mar irtam egy kis koncentralas, keine Timeout es tudjuk hozni Pesten is a meccseket.
aerofun 2011.01.04. 21:58:38
Szép volt lilák, és grat a Vasasnak...
Holnap meg hajrá Macik!!!
Holnap meg hajrá Macik!!!
bonsay 2011.01.04. 22:08:19
Hogy kik a nagyképűek azon vitázhatnánk, csak olvas vissza egy két napot a blogon. Főleg Csíki, Dab-os és Macis hozzá szólást olvassál...
gogosz 2011.01.04. 22:13:42
@bonsay: Tehetünk róla, hogy Vasas szurkerek nincsenek?
Joegep 2011.01.04. 22:18:52
@bonsay: Egyebkent a "Igazad van mert a bizakodáson kivűl más nem maradt nektek... " hozzaszolasodnak csak akkor lett volna alapja, ha mindket meccset siman hozzatok es az alapszakaszban is 0-nal tobb meccset hoztok ellenunk...
SportClub 2011.01.04. 22:20:07
@bonsay: Hogy kik a nagyképűek azt ma megnézhetted volna a pályán. Az egész vasas..Szégyen volt, ez nem tiszta játék, így pedig nem tudok gratulálni, pedig szoktam.
zele 2011.01.04. 22:21:17
@gogosz: Azért fociban mindig többen voltunk 3 nagyságrenddel, mint ti. Pénteken nézd meg mennyien vagyunk hokin.
zele 2011.01.04. 22:22:17
@SportClub: Ezt nem teljesen értem, mit jelent az, hogy nagyképűek voltak?
zele 2011.01.04. 22:24:25
Egyébként ez a két meccs megmutatta, hogy teljesen egyenlő a két csapat, amelyik közül a szerencsésebb nyerhet. Azt gondolom, hogy két büntetős meccs nem lehet véletlen.
Joegep 2011.01.04. 22:26:19
@bonsay: Melyik hozza(d)szolasom szorul kiegeszitesre illetve magyarazatra?
gogosz 2011.01.04. 22:27:44
@zele: "Azért fociban mindig többen voltunk 3 nagyságrenddel, mint ti."
Amikor Mészöly játszott akkor igen. De nem a Géza. :)
Amikor Mészöly játszott akkor igen. De nem a Géza. :)
gogosz 2011.01.04. 22:29:15
@bonsay: "én sem Vasas drukker vagyok, de ezeknek a fiúknak drukkolok, ha érted....."
Nem. Nem értem hogy teheted. :)
Nem. Nem értem hogy teheted. :)
bonsay 2011.01.04. 22:30:31
@SportClub:
Köszi elvagyok a gratulációd nélkül is.Azt hiszem én fogok jobban aludni...
Köszi elvagyok a gratulációd nélkül is.Azt hiszem én fogok jobban aludni...
SportClub 2011.01.04. 22:32:55
@zele: Azt, hogy végig mutogattak és szólogattak ki a közönségnek. Főleg a maki ember, az egy nagy maki tényleg. Nem tudom mire van ilyen eget rengető arca. És nem értettem, hogy Somogyi is miért kötekedett. Gergelyről gondolom nem kell szót ejteni, a többi meg következik magától. Én azt nem értem mire ilyen idegesek ezek e vasasok, ha valaki egy méter körzetben megközelítette Rajnát, az már körbe volt véve és fenyegetve. Nem szeretem ezt a fajta arcoskodást. Ja, persze a végén megtapsoltuk a fiúkat, erre fel ők úgy csinálnak mintha őket tapsolnánk, provokálják a népet. A lényeg, hogy nem kell felülni ezeknek. Ha odakint sikerül minden külső tényezőt kizárni, jobb bírót hozni és nem ülünk fel a provokációkra, akkor a koncentrációval nem lehet baj, ebből kifolyólag pedig a játékkal sem.
bonsay 2011.01.04. 22:33:52
@gogosz:
A fiam itt hokizik ezért drukkolok nekik. Amióta itt hokizik volt már egy két neve az egyesületnek. Most Vasas. Ennyi.
A fiam itt hokizik ezért drukkolok nekik. Amióta itt hokizik volt már egy két neve az egyesületnek. Most Vasas. Ennyi.
gogosz 2011.01.04. 22:34:07
@1885*: Nekem Kálmánnal sincs semmi bajom. :)
SportClub 2011.01.04. 22:35:15
@bonsay: Aludjál csak, remélem pénteken és szombaton (vagy legalább egyik nap) és fekszek le nyugodtabban:P
gogosz 2011.01.04. 22:35:28
@bonsay: Jó jó, fel ne kapd a vízet. Nem akarlak én cukkolni.
gogosz 2011.01.04. 22:38:08
@zele: Azért arra ne vegyél mérget. Nem azért, mert mi sokan lettünk volna, de nálatok sem volt már akkor tetemes mennyiségű néző. Háromszor annyi meg biztos nem. De hagyjuk ezt, nem ide való.
bonsay 2011.01.04. 22:38:27
@SportClub:
Nem tudom miért csodálkozol a mutogatáson a nézők felé amikor ti meg mindenkit leköptök akit csak tudtok.Vagy ez lenne a Csíkí vendég szeretett?????
Nem tudom miért csodálkozol a mutogatáson a nézők felé amikor ti meg mindenkit leköptök akit csak tudtok.Vagy ez lenne a Csíkí vendég szeretett?????
bonsay 2011.01.04. 22:39:49
@gogosz:
Nem cukkolsz! Csak válaszolok.
Nem cukkolsz! Csak válaszolok.
gogosz 2011.01.04. 22:40:29
@Theutus: Biztos valami vízilabdás. :)
zele 2011.01.04. 22:40:55
@1885*: Gondolom láttad a meccset. :) Sikorcin inkább büszke lenne arra, hogy őt próbálják idegesíteni, hiszen általában a legjobb játékosra mennek. Egyébként a mai meccs a példa, hogy ez nem túl hatékony.
zele 2011.01.04. 22:43:29
@SportClub: Az, hogy védik a kapusukat, a hokiban alap. Nézz meg egy tengerentúli meccset, az ehhez képest terror.
Theutus 2011.01.04. 22:44:36
@bonsay: nemtom, engem még soha nem köptek le csíkban
de lehet vannak olyan emberek, akiknek láttán beindulnak a szekréciós mirigyei a csíki embereknek
ha a szekréció intenzív akkó vagy nyelni vagy köpni kell:D
de lehet vannak olyan emberek, akiknek láttán beindulnak a szekréciós mirigyei a csíki embereknek
ha a szekréció intenzív akkó vagy nyelni vagy köpni kell:D
SportClub 2011.01.04. 22:47:44
@bonsay: Nem volt semmiféle köpködés ha erre gondolsz, a Vasas játékosai már úgy jöttek ki az öltözőből, hogy provokálják a népet. Helyedben és gyorsan átíratnám a gyereket más csapatba. Ezt ne vedd sértésnek.
bonsay 2011.01.04. 22:47:58
@Theutus:
Ezzel nincs gond, csak míg gondolkodik, hogy nyeljen vagy köpjön akkor ne csodálkozzon hogy mutogatnak neki.....
Ezzel nincs gond, csak míg gondolkodik, hogy nyeljen vagy köpjön akkor ne csodálkozzon hogy mutogatnak neki.....
SportClub 2011.01.04. 22:49:26
@zele: Olyan volt, hogy Moldován egyből fordult meg, ahogy Rajnát elérte a korong, volt vagy egy méterre tőle, erre fel a maki kezdett kötekedni vele. De említhetném Flintát, aki a közelébe sem járt a kapusnak.
SportClub 2011.01.04. 22:50:11
@zele: És tudom, hogy a tengerentúlon hogyan védik a kapusokat. Nem így az biztos.
zele 2011.01.04. 22:53:41
@SportClub: Tudom, tudom ti vagytok az angyalok, de ezek a gonosz vasasos fiúk... :)))
Nyugodj meg egy kicsit, mert megárt a sok stressz.
Nyugodj meg egy kicsit, mert megárt a sok stressz.
bonsay 2011.01.04. 22:54:36
@SportClub:
Szerintem nem most kezdődött az affér a nézők és a csapat között.Vagy Te szerinted is úgy kezdődött hogy a Vasas vissza ütött!
Egyébként hova vinném Újpestbe? Fradiba? Minek? Pesten a legjobb helyen van ahol csak lehet.
Szerintem nem most kezdődött az affér a nézők és a csapat között.Vagy Te szerinted is úgy kezdődött hogy a Vasas vissza ütött!
Egyébként hova vinném Újpestbe? Fradiba? Minek? Pesten a legjobb helyen van ahol csak lehet.
Theutus 2011.01.04. 22:57:01
@zele: azé, ha őszintén a szívedre teszed a kezed be kell ismerned, hogy a fiaitok - különösen a sapporoi hősök - szeretnek mutogatni mindenfélét és mindenkinek
ha kétségeid lennének szívesen összevágok egy pár perces kisfilmet:ikszdé
ha kétségeid lennének szívesen összevágok egy pár perces kisfilmet:ikszdé
zele 2011.01.04. 22:59:14
@Theutus: Azért azt is hidd el nem ok nélkül mutogatnak, voltam már idegenben szinte mindenhol, és van a nézőknek egy része, amely előszeretettel gyalázza őket. Ilyenkor azért nehéz csendben tűrni.
bonsay 2011.01.04. 23:09:43
@SportClub:
És miért? Mert jön a semmiből egy csapat és két éven belül megnyeri a mol ligát.Persze hogy sok ember szemét csipi.
És miért? Mert jön a semmiből egy csapat és két éven belül megnyeri a mol ligát.Persze hogy sok ember szemét csipi.
zele 2011.01.04. 23:11:38
@bonsay: Ez így van, ez a fő baj, reméljük az idei teljesítményünkkel ezt csak fokozzuk. :)
Theutus 2011.01.04. 23:19:07
@bonsay: ha a szívedre teszed a kezed akkor azt is elismerheted, hogy már az első évükben sem voltak kedvencek:)
és a PR keményen dolgozik azon, hogy ne is legyenek azok
szóval a Mol Liga győzelemnek ehhez semmi köze nincs
van ellenben a sok sunyi és alattomos szabálytalanságnak, az állandó reklamálásnak, Bill félkegyelmű nyilatkozatainak, Gröschl és Gergely verbális megnyilvánulásainak és még sorolhatnám...
szóval kőkeményen megdolgoztak azért, hogy ne szeressék őket (és természetesen a Mol liga győzelemért is, amiért elismerés illeti a csapatot, illetve az OB1ben nyújtott tavalyi teljesítmény miatt is)
és a PR keményen dolgozik azon, hogy ne is legyenek azok
szóval a Mol Liga győzelemnek ehhez semmi köze nincs
van ellenben a sok sunyi és alattomos szabálytalanságnak, az állandó reklamálásnak, Bill félkegyelmű nyilatkozatainak, Gröschl és Gergely verbális megnyilvánulásainak és még sorolhatnám...
szóval kőkeményen megdolgoztak azért, hogy ne szeressék őket (és természetesen a Mol liga győzelemért is, amiért elismerés illeti a csapatot, illetve az OB1ben nyújtott tavalyi teljesítmény miatt is)
bonsay 2011.01.04. 23:20:07
Legjobban az tetszett tavaly a mol liga döntőn hogy ökör sütés, sör sátor stb. Ellenfél lenézése aztán pofára esés.Másnap az Újpest is lenézte a csapatott aztán pofára esés nekik is.
centreville 2011.01.04. 23:22:49
@zele: Szegény Gröschl,Gergely és Farkangyal!A Vasas nézőin kívűl, az összes meccsrejáró gyalázza ezeket a szimpatikus sportembereket.Ez gyalázat.Legutóbb is Miskolcon Gergely a közönség felé csak úgy integetett a papírzsepilyével.Annyira megható volt.(most is könnybelábad a szemem a jelenettől)Volt úgy, hogy Gergely sporttárs végleges fegyelmije után,amit felháborító módon azért kapott,mert az előtte korcsolyázó miskolci játékos dirrekt vagy ezerrel fejjel nekiszáguldott a palánknak.Nos Gergely barátunk felsegítette eltévedt miskolci játékostársát,megtörölte vérző orrát, és utána ijedtében mikor a bíró kiállította (persze jogosulatlanul)ezerrel elkezdte ütni a botjával a palánkot, majd fenyegető mozdulatokkal megindult a bíró felé.A bíró megijedt Gergely szimpatikus arckifejezésétől, mire megkapta a végleges fegyelmijét.Na ezután szomorúan bandukolva kezdett hevesen integetni a nézőknek.Farkangyal és Gröschl(szemétládák)szintén minden alkalommal szoktak a nézők felé papírzsebkendőjükkel kifele integetni.Többek között ezért is szeretjük ezt a kangyalföldi játékosokat.Tovább nem tudok írni,mert teljesen könnybe lábadtak a szemeim.A Vasasból egyedül csak Rajna meg Sille szimpatikus,ja meg Popovics Patrik.
Theutus 2011.01.04. 23:23:10
@bonsay: @zele: vessétek össze pl Gergely és Gröschl nyilatkozatát pl Kiss Dani vagy Láda Balázs nyilatkozatával
az is sportszerű és szimpatikus dolog volt tavaly amikor Gröschl elintézte Nikát, hogy jutalmul a következő meccsen ő lehetett a csapatkapitány
vagy Sille pofozkodását kézfogás helyett
nem a játékban nyújtott teljesítményetek az, ami miatt népszerűtlenek vagytok...
az is sportszerű és szimpatikus dolog volt tavaly amikor Gröschl elintézte Nikát, hogy jutalmul a következő meccsen ő lehetett a csapatkapitány
vagy Sille pofozkodását kézfogás helyett
nem a játékban nyújtott teljesítményetek az, ami miatt népszerűtlenek vagytok...
Theutus 2011.01.04. 23:25:25
@bonsay: az UTE már tavaly is gyengébb volt, mint ti, így abban semmi pofára esés nem volt, hogy megvertétek őket
SportClub 2011.01.04. 23:32:18
@centreville: ez borzasztó...
bonsay 2011.01.04. 23:32:38
@Theutus:
Senki nem kérte hogy szeressétek őket.Én sem szeretek senkit a többi csapatból.Én is kereshetnék minden csapatból aki unszimpatikus és lovagolhatnék rajtuk, de nem érdekelnek.Ti elvagytok ájulva Sikorcintől, de pesten ugyan olyan alattomos volt mint nektek bárki más.Csak ha Ti csapatotokban van akkor csodálatos ember ha az ellenfélnél akkor féreg...
Senki nem kérte hogy szeressétek őket.Én sem szeretek senkit a többi csapatból.Én is kereshetnék minden csapatból aki unszimpatikus és lovagolhatnék rajtuk, de nem érdekelnek.Ti elvagytok ájulva Sikorcintől, de pesten ugyan olyan alattomos volt mint nektek bárki más.Csak ha Ti csapatotokban van akkor csodálatos ember ha az ellenfélnél akkor féreg...
bonsay 2011.01.04. 23:36:47
@Theutus: Akkor olvasd el a lila kommenteket a döntő meccs előtt és megérted a pofára esést.
bonsay 2011.01.05. 00:11:13
@centreville:
Ügyes vagy!
Ügyes vagy!
Theutus 2011.01.05. 08:44:07
@bonsay: hát elájulva éppen senkitől sem vagyok, de azért tetszett, hogy Siki pontokkal válaszolt a brutál attakra
check 2011.01.05. 09:07:44
@bonsay: Tudod az az alapvető gond, hogy míg pl. Sikorcin nevének hallatán elsősorban a ponterőssége ugrik be mindenkinek (nekem is, pedig én is láttam tőle szemét dolgot), addig Gröschl, Gergely és társai esetében ez messze nem így van.
Mindemellett a Vasas-averzió megalapozása nem az eredményekben keresendő. Klubkörülmények, klubvezetés, kommunikáció és természetesen a tényszerű tettek. Én már többször leírtam, hogy az azért nagyon komoly jelzés és kritika, hogy ha a jégkorongsportban Magyarországon manapság valami farokság történik (majdnem mindegy, hogy mi) akkor abban a Vasas tuti, hogy benne van így, vagy úgy.
Mindemellett a Vasas-averzió megalapozása nem az eredményekben keresendő. Klubkörülmények, klubvezetés, kommunikáció és természetesen a tényszerű tettek. Én már többször leírtam, hogy az azért nagyon komoly jelzés és kritika, hogy ha a jégkorongsportban Magyarországon manapság valami farokság történik (majdnem mindegy, hogy mi) akkor abban a Vasas tuti, hogy benne van így, vagy úgy.
1885* 2011.01.05. 09:08:38
@bonsay: miért is kéne elájulni tőle:
az elmúlt három mol liga kanadai listája:
5. Sikorcin Ladislav 34 30 33 63 157 19.1 61 15 46 HSC Csíkszereda 2010-2011
2009-2010 :
2. Sikorcin Ladislav 24 18 29 47 135 13.3 47 16 31 Újpesti TE
3. Galanisz Nikandrosz 21 27 17 44 81 33.3 34 10 24 Dab.Docler
2008-2009:
1. Wallenberg Patrik Sigvard 37 50 31 81 264 18.9 73 24 49 SC Csíkszereda
2. Mihály Árpád 39 40 39 79 178 22.4 65 23 42 HC Csíkszereda
3. Ramstedt Johan Wilhelm 37 23 53 76 137 16.7 73 18 55 SC Csíkszereda
4. Sikorcin Ladislav 33 31 44 75 143 21.6 69 14 55 Újpesti TE
5. Zlocha Jan 37 29 42 71 147 19.7 70 16 54 Újpesti TE
6. Dubek Vladimir 38 28 38 66 141 19.8 77 19 58 Újpesti TE
Nem kell elájulni tőle, egyszerűen csak tudomásul kell venni, hogy igenis jó játékos, de ezt a tieitek nagyon is jól tudják, nem véletlenül utaznak rá. Jé és itt a listán Galanisz is, ugye nem a ti csapatotok valamelyik játékosa okozott neki súlyos véletlen sérülést?
A soknevű csapat pedig már a híres-neves Mol liga győzelem előtt is igen-igen nagy népszerűségnek örvendett, nem kell arra fogni. Mint ahogy a kifelé mutogatás is régi kedves hagyomány.
Ha Te azért örültél a győzelemnek, mert az Újpest szerinted pofára esett, hát örüljél csak.
Utolsó igen szimpatikus kis megjegyzésedre megnyugtatásodra elmondanám van akit nem kedveltem már akkor sem mikor nálunk volt, de most lelte meg igazi közegét, viszont még sosem írtam rá ilyen jelzőt amit te itt.
Theutus meg még csak nem is HSC drukker, szóval nem azért írta amit írt Sikorcinról, mert most épp náluk játszik.
Egyébként Siki kinek és mikor okozott alattomos módon sérülést?
Na így korán reggel csak ennyi.
az elmúlt három mol liga kanadai listája:
5. Sikorcin Ladislav 34 30 33 63 157 19.1 61 15 46 HSC Csíkszereda 2010-2011
2009-2010 :
2. Sikorcin Ladislav 24 18 29 47 135 13.3 47 16 31 Újpesti TE
3. Galanisz Nikandrosz 21 27 17 44 81 33.3 34 10 24 Dab.Docler
2008-2009:
1. Wallenberg Patrik Sigvard 37 50 31 81 264 18.9 73 24 49 SC Csíkszereda
2. Mihály Árpád 39 40 39 79 178 22.4 65 23 42 HC Csíkszereda
3. Ramstedt Johan Wilhelm 37 23 53 76 137 16.7 73 18 55 SC Csíkszereda
4. Sikorcin Ladislav 33 31 44 75 143 21.6 69 14 55 Újpesti TE
5. Zlocha Jan 37 29 42 71 147 19.7 70 16 54 Újpesti TE
6. Dubek Vladimir 38 28 38 66 141 19.8 77 19 58 Újpesti TE
Nem kell elájulni tőle, egyszerűen csak tudomásul kell venni, hogy igenis jó játékos, de ezt a tieitek nagyon is jól tudják, nem véletlenül utaznak rá. Jé és itt a listán Galanisz is, ugye nem a ti csapatotok valamelyik játékosa okozott neki súlyos véletlen sérülést?
A soknevű csapat pedig már a híres-neves Mol liga győzelem előtt is igen-igen nagy népszerűségnek örvendett, nem kell arra fogni. Mint ahogy a kifelé mutogatás is régi kedves hagyomány.
Ha Te azért örültél a győzelemnek, mert az Újpest szerinted pofára esett, hát örüljél csak.
Utolsó igen szimpatikus kis megjegyzésedre megnyugtatásodra elmondanám van akit nem kedveltem már akkor sem mikor nálunk volt, de most lelte meg igazi közegét, viszont még sosem írtam rá ilyen jelzőt amit te itt.
Theutus meg még csak nem is HSC drukker, szóval nem azért írta amit írt Sikorcinról, mert most épp náluk játszik.
Egyébként Siki kinek és mikor okozott alattomos módon sérülést?
Na így korán reggel csak ennyi.
Theutus 2011.01.05. 10:38:37
@bonsay: veled ellentétben én pár ember játékát az ellenfélnél is szeretem
pl. nálatok általában odafigyelek a hősök faszsága mellett Szapi és Nagy Ricsi játékára is.
pofára max az eshetett, aki abszolút elfogult és az objektivitással köszönő viszonyban sincs
az UTE tavaly két soros csapat volt, az elődöntőben nagyon megszenvedtek a csíkiakkal, így várható volt, hogy a másnapi meccsen fáradtabban fognak mozogni
a döntőt a helyszínen megtekintő Ute szurkolóknak nagy általánosságban ez volt a véleménye az esélyekkel kapcsolatban a meccs előtt (a szurkoló attól szurkoló, hogy ennek ellenére bizakodik)
az Ute szurkolók véleményeit pedig azért tudom, mert valamiért inkább az ő társaságukat választottam a mérkőzés megtekintésére:)
pl. nálatok általában odafigyelek a hősök faszsága mellett Szapi és Nagy Ricsi játékára is.
pofára max az eshetett, aki abszolút elfogult és az objektivitással köszönő viszonyban sincs
az UTE tavaly két soros csapat volt, az elődöntőben nagyon megszenvedtek a csíkiakkal, így várható volt, hogy a másnapi meccsen fáradtabban fognak mozogni
a döntőt a helyszínen megtekintő Ute szurkolóknak nagy általánosságban ez volt a véleménye az esélyekkel kapcsolatban a meccs előtt (a szurkoló attól szurkoló, hogy ennek ellenére bizakodik)
az Ute szurkolók véleményeit pedig azért tudom, mert valamiért inkább az ő társaságukat választottam a mérkőzés megtekintésére:)
Uteapu 2011.01.05. 10:39:17
Egy pár szurkoló lehet túlzóan elfogult valamelyik csapat ellen de az azért elgondolkodtató, hogy milyen egységes a megítélése a VHC-nek.Persze pár ember kivételével, az összes többi, nem kevés, szurkoló még tévedhet.Tudom, hogy milyen kellemetlen ez a csapattal szimpatizálóknak.
(szurkolókról még azért nem beszélnék, mert a következő szezonban még nem tudni, milyen elnevezésű csapatnak fognak szurkolni)
Azért nincs ok, okozat nélkül.
Egy idézet: "Sikorcin inkább büszke lenne arra, hogy őt próbálják idegesíteni, hiszen általában a legjobb játékosra mennek". Gondolom itt Freud is nyomogatta a billentyűket.
Itt szerepelt még, hogy ez nem volt túl "hatékony", ami,szerintem inkább az új FB- nek köszönhető.
(szurkolókról még azért nem beszélnék, mert a következő szezonban még nem tudni, milyen elnevezésű csapatnak fognak szurkolni)
Azért nincs ok, okozat nélkül.
Egy idézet: "Sikorcin inkább büszke lenne arra, hogy őt próbálják idegesíteni, hiszen általában a legjobb játékosra mennek". Gondolom itt Freud is nyomogatta a billentyűket.
Itt szerepelt még, hogy ez nem volt túl "hatékony", ami,szerintem inkább az új FB- nek köszönhető.
Theutus 2011.01.05. 10:52:47
@Uteapu: igen, az új FB első ítélethozatala valószínűleg jó időben született meg és remélhetőleg van/lesz visszatartó ereje
bízom benne, hogy az MK és OB1 további küzdelmeire az MJSZ FB is összekapja magát és olyan ítéleteket hoz, amilyeneket hoznia kellett volna...
illetve ennek fényében az MJSZ FB tagjai elgondolkodhatnának azon, hogy érdemes-e a pozíciójukban maradni vagy erről esetleg megkérdeznék a csapatok véleményét egy új jelölés/választás keretein belül
normális demokráciákban az illetékesek általában le szokták vonni a tanulságokat és ezek alapján szoktak cselekedni
kíváncsian várom a tisztelt FB tagok lépéseit
bízom benne, hogy az MK és OB1 további küzdelmeire az MJSZ FB is összekapja magát és olyan ítéleteket hoz, amilyeneket hoznia kellett volna...
illetve ennek fényében az MJSZ FB tagjai elgondolkodhatnának azon, hogy érdemes-e a pozíciójukban maradni vagy erről esetleg megkérdeznék a csapatok véleményét egy új jelölés/választás keretein belül
normális demokráciákban az illetékesek általában le szokták vonni a tanulságokat és ezek alapján szoktak cselekedni
kíváncsian várom a tisztelt FB tagok lépéseit
Theutus 2011.01.05. 11:00:11
@Theutus: a múltkori (év végi) vita hevében asszem a lényeg felett átsiklottunk
mert a lényeg nem az volt, hogy kik a tagjai az MJSZ FB-nek, hanem az, hogy az ítéleteik tükrében alkalmasak-e hosszú távon a pozíciójuk betöltésére
mivel konzekvensen olyan ítéletek születtek, amelyeknek a visszatartó ereje nagyjából a nullával egyenlő valószínűleg érdemes lenne változtatni az FB összetételén, mielőtt valami komolyabb sérülés történik
mert a lényeg nem az volt, hogy kik a tagjai az MJSZ FB-nek, hanem az, hogy az ítéleteik tükrében alkalmasak-e hosszú távon a pozíciójuk betöltésére
mivel konzekvensen olyan ítéletek születtek, amelyeknek a visszatartó ereje nagyjából a nullával egyenlő valószínűleg érdemes lenne változtatni az FB összetételén, mielőtt valami komolyabb sérülés történik
Uteapu 2011.01.05. 11:06:33
@Theutus: Hát...nem tudom. Van egy olyan érzésem, hogy ez csak olaj volt a hullámokra a szezon végéig. Levonni a tanulságokat? Talán majd ha nem osztanak meg szoroznak úgy mellesleg.
Na most elég negatív voltam, pedig általában amúgy nem jellemző.
Na most elég negatív voltam, pedig általában amúgy nem jellemző.
naeztaztáneccerértemhejj 2011.01.05. 11:37:48
Na jó reggelt mindenkinek!
Látom megy a kekeckedés, de nem probléma, a lényeg hogy ha jól emlékszem 8-14 volt a kiállítási percek száma, tehát a bíró egy két bakitól eltekintve nem volt hibás hogy kikaptunk. Így vasas, úgy vasas, én sem szeretem a felsorolt játékosokat,sőt utálom, de amit művelnek, az benne van a hokiban, az más kérdés hogy mennyire szimpatikus dolog.Sajnos amit csinálnak, szurkapiszka, integetés, provokálás stb. nem jár 2 perccel. Marad az hogy erős maradsz,nem ülsz fel a dolgoknak és inkább lekorcsolyázod, gólt ütsz, ésszel kitérsz egy keményebb ütközés elől,egyszóval okosan reagálod le a provokálást. Nem voltam a meccsen,(majd péntek szombat)de amint olvasom volt jó pár helyzetünk. BE KELL ÜTNI!!!és akkor sem a bíró, sem a körülmények nem jutnak eszünkbe. Vagy ott a büntető(MIHÁLY), büntetők, ahol sem bíró, sem vasasos, sem közönség nem zavar, egy az egyben be kell ütni.Természetesen a védelmet is helyre kéne rakni.Várunk pénteken minél több csíki szurkert!
Látom megy a kekeckedés, de nem probléma, a lényeg hogy ha jól emlékszem 8-14 volt a kiállítási percek száma, tehát a bíró egy két bakitól eltekintve nem volt hibás hogy kikaptunk. Így vasas, úgy vasas, én sem szeretem a felsorolt játékosokat,sőt utálom, de amit művelnek, az benne van a hokiban, az más kérdés hogy mennyire szimpatikus dolog.Sajnos amit csinálnak, szurkapiszka, integetés, provokálás stb. nem jár 2 perccel. Marad az hogy erős maradsz,nem ülsz fel a dolgoknak és inkább lekorcsolyázod, gólt ütsz, ésszel kitérsz egy keményebb ütközés elől,egyszóval okosan reagálod le a provokálást. Nem voltam a meccsen,(majd péntek szombat)de amint olvasom volt jó pár helyzetünk. BE KELL ÜTNI!!!és akkor sem a bíró, sem a körülmények nem jutnak eszünkbe. Vagy ott a büntető(MIHÁLY), büntetők, ahol sem bíró, sem vasasos, sem közönség nem zavar, egy az egyben be kell ütni.Természetesen a védelmet is helyre kéne rakni.Várunk pénteken minél több csíki szurkert!
Jégkorong 2011.01.05. 18:17:54
@Uteapu: @1885*: Ezt olvastam az újpesti honlapon:
2011. január 7. péntek, Székesfehérvár : Sapa Fehérvár AV19 – Újpesti TE
Vasárnap még nincs pontos időpontja a mérkőzésnek. Az eddigi négy Volán elleni mérkőzésen a kék-fehérek csak nagy küzdelemben, nem egyszer bírói segítséggel győztek le minket. Várjuk, hogy forduljon a kocka, és végre a mi csapatunk nyerjen.
Tehát szerencsés esetben a héten megszerzett két győzelem egyenes utat jelenthet Miskolcra, a kupadöntőbe!
Kérdésem: szerintetek a négy mérkőzés alatt hány alkalommal nyert a farm bírói segítséggel ? Őszinte választ várok; köszönöm.
2011. január 7. péntek, Székesfehérvár : Sapa Fehérvár AV19 – Újpesti TE
Vasárnap még nincs pontos időpontja a mérkőzésnek. Az eddigi négy Volán elleni mérkőzésen a kék-fehérek csak nagy küzdelemben, nem egyszer bírói segítséggel győztek le minket. Várjuk, hogy forduljon a kocka, és végre a mi csapatunk nyerjen.
Tehát szerencsés esetben a héten megszerzett két győzelem egyenes utat jelenthet Miskolcra, a kupadöntőbe!
Kérdésem: szerintetek a négy mérkőzés alatt hány alkalommal nyert a farm bírói segítséggel ? Őszinte választ várok; köszönöm.
Uteapu 2011.01.05. 20:30:53
@Jégkorong: Szerintem csak szoros meccsek is voltak. Ennyi, ami komolyan vehető az írásból. Meg még annyi, hogy most már tényleg nyerhetnénk.
Jégkorong 2011.01.05. 20:39:56
@Uteapu: Korrekt vagy, mert volt egy vitatható gól - én nem láttam bent -, amelyet a bíró megadott, és azt nem említed. Viszont volt olyan mérkőzés, amelyet megérdemeltétek volna, ha megnyeritek; akkor jobban játszottatok. De tudod mit, ami késik, nem múlik...
Uteapu 2011.01.05. 20:50:00
@Jégkorong: Úgy tudom, hogy az viszont nem az 5:4-es meccsen esett , ami a legszorosabb volt. "Kaptunk" már ilyet most is. Erre is van jó megoldás:))
1885* 2011.01.06. 12:03:47
@Jégkorong: Tájékoztatlak, hogy a cikknek magam is csak olvasója és nem szerzője voltam.
Már egy másik kommentemben írtam valahol, 1 hónappal ezelőtt volt egy megadott gól a Volánnak ahol a korong Hajek Márk mammutjában volt. Utána volt csetepaté, Rencz fegyelmi. Én ennyit mondtam, és ezt fenntartom.
/Most meg ugye a Fradi ellen kaptunk hasonló gólt. /
Már egy másik kommentemben írtam valahol, 1 hónappal ezelőtt volt egy megadott gól a Volánnak ahol a korong Hajek Márk mammutjában volt. Utána volt csetepaté, Rencz fegyelmi. Én ennyit mondtam, és ezt fenntartom.
/Most meg ugye a Fradi ellen kaptunk hasonló gólt. /
Jégkorong 2011.01.06. 12:39:03
@1885*: Félreértettél…, és a kérdésemre még egyértelmű választ nem adtál.
Jégkorong 2011.01.06. 12:44:16
@Uteapu: „Úgy tudom, hogy az viszont nem az 5:4-es meccsen esett , ami a legszorosabb volt.”
Én ilyet nem állítottam…
Én ilyet nem állítottam…
1885* 2011.01.06. 12:46:29
@Jégkorong: mi nem egyértelmű azon, hogy ÉN ilyet sosem mondtam vagy írtam, hogy a farm bírói segítséggel nyert, akkor most én miért magyarázkodjak? Ezt tényleg nem értem.
Ha az adott cikkel problémád van fordulj az utehoki.hu szerkesztőihez, és kérj helyreigazítást.
Ha az adott cikkel problémád van fordulj az utehoki.hu szerkesztőihez, és kérj helyreigazítást.
Jégkorong 2011.01.06. 13:18:55
@1885*: én a véleményedre lettem volna kíváncsi, semmi több, magyarán szerinted a négy mérkőzés alatt hány alkalommal nyert a farm bírói segítséggel ?
budapestijeti 2011.01.06. 13:25:09
@Jégkorong: Hülyeséget kérdezel! 4x a helyes válasz... :)
Persze nem, de mindegy! Hogy holnap mi lesz, abban nincs relevanciája! Hagyd...
Persze nem, de mindegy! Hogy holnap mi lesz, abban nincs relevanciája! Hagyd...
1885* 2011.01.06. 13:28:59
@Jégkorong: most mégis miért az én véleményem érdekel ha egyszer nem én írtam az idézett kijelentést? NEM láttam mind a négy mérközést ergo nem lehet mind a 4-ről véleményem.
Ha viszont ragaszkodsz hozzám akkor esetleg beszámolhatok visszamenőleg az elmúlt néhány év bírói ténykedéséről ellenünk. Nem feltétlenül a farm javára.
Tényleg most mit szeretnél olvasni, mea culpázzak azért amit másvalaki, másutt leírt? Miért nem az illetékest kérded, mint azt már javasoltam?
Ha viszont ragaszkodsz hozzám akkor esetleg beszámolhatok visszamenőleg az elmúlt néhány év bírói ténykedéséről ellenünk. Nem feltétlenül a farm javára.
Tényleg most mit szeretnél olvasni, mea culpázzak azért amit másvalaki, másutt leírt? Miért nem az illetékest kérded, mint azt már javasoltam?
budapestijeti 2011.01.06. 14:03:18
@1885*: Az már megvolt! :DDD
Off: Nekem azért elárulhatod: Mikor nem mondtad?
Off: Nekem azért elárulhatod: Mikor nem mondtad?
Jégkorong 2011.01.06. 14:03:29
@1885*: attól függetlenül lehetett volna véleményed, amiért nem te írtad - lásd Uteapu -. Amennyiben korábban jelzed, hogy nem láttad mind a négy mérkőzést, vagy az általad is látottak alapján nyilatkozol, nem kérdeztem volna rá ismételten !
Lehet tovább szórakozni - "szerinted 4x fogja megkérdezni? :((((((( "- !!! Értesz te is a megalázáshoz !!! Gratulálok !!!
Lehet tovább szórakozni - "szerinted 4x fogja megkérdezni? :((((((( "- !!! Értesz te is a megalázáshoz !!! Gratulálok !!!
édes pubikám 2011.01.06. 14:04:34
@Jégkorong: mindössze négyből kétszer. kiállításpercek: Volán- UTE 6-16, 80-45, 6-6, 18-56. Tehát 2 meccsen cseszegették az ute-t a bírók. ennyi.
1885* 2011.01.06. 14:37:04
@budapestijeti: tudod nagyon jól, hogy MINDIG nem mondtam, ha már itt tartunk ugyibár a Ti gólotok is ottan volt kinn a Szöke alatt. :D
@Jégkorong: nem volt szándék a megalázás.
Ha mind a négyet láttam akkor sem értem, hogy az utehokin megjelent cikket miért velem akartad kielemezni?
Miért nem a cikk szerzőjével? Egyébként mint a neve is mutatja az utehoki, az Újpest Jégkorong szakosztály honlapja, nem kötelezhetőek az NSO színtű objektivitásra.
Feltételezem, bár bevallom nem vagyok olvasója a Volán honlapja szintén más szemszögből láttatja, látja az egyes eseményeket.
@BenczeAttila58: Nem vagyok FŐNÖK, válaszoltam, de akkor mégegyszer, volt egy megadott gól ami NEM volt benn, szóval akkor tessék kicsomagolom: EGYSZER minimum. Olvassatok inkább Fradihokit :D az engem is mindig feldob, a lilafehéret meg hagyjátok meg nekünk, bár nagyon jó galériák is vannak rajta, ez tény.
@pubikám: vagy kétszer :D
@Jégkorong: nem volt szándék a megalázás.
Ha mind a négyet láttam akkor sem értem, hogy az utehokin megjelent cikket miért velem akartad kielemezni?
Miért nem a cikk szerzőjével? Egyébként mint a neve is mutatja az utehoki, az Újpest Jégkorong szakosztály honlapja, nem kötelezhetőek az NSO színtű objektivitásra.
Feltételezem, bár bevallom nem vagyok olvasója a Volán honlapja szintén más szemszögből láttatja, látja az egyes eseményeket.
@BenczeAttila58: Nem vagyok FŐNÖK, válaszoltam, de akkor mégegyszer, volt egy megadott gól ami NEM volt benn, szóval akkor tessék kicsomagolom: EGYSZER minimum. Olvassatok inkább Fradihokit :D az engem is mindig feldob, a lilafehéret meg hagyjátok meg nekünk, bár nagyon jó galériák is vannak rajta, ez tény.
@pubikám: vagy kétszer :D
Uteapu 2011.01.06. 15:17:59
Na azért ezt nem egészen értem, hogy mit kell ezen ennyit lihegni.
1: Nincs meccs,(főleg szurkolói megítélés alapján) bírói tévedés nélkül.Kell közhely?
2: A nagy számok törvénye alapján ez kiegyenlítődik(???)
3:A jelenlegi helyzetünkben ennek matematikai jelentősége sincs sajnos.(a lelkeket mos hagyjuk)
4:Történelem.(azt viszont ne bolygassuk pár száz évig visszamenőlegesen)
5:Rosszul fogalmazott cikk után hülyeség vitatkozni. (egy példa az okosságra anno:cipőt a cipőboltból) Na ez is olyan.
@Jégkorong: a bánat sem emlékszik (hát még én!) arra, melyik meccsen volt, de jó volt egy ilyen szoros meccsre emlékezni.Lehet ott sem lett volna túlzott jelentősége.
A következő szezonban viszont mindenki kösse fel a gatyáját, mer kemények leszünk mint a... (elkényeztetett tudja mi!)
1: Nincs meccs,(főleg szurkolói megítélés alapján) bírói tévedés nélkül.Kell közhely?
2: A nagy számok törvénye alapján ez kiegyenlítődik(???)
3:A jelenlegi helyzetünkben ennek matematikai jelentősége sincs sajnos.(a lelkeket mos hagyjuk)
4:Történelem.(azt viszont ne bolygassuk pár száz évig visszamenőlegesen)
5:Rosszul fogalmazott cikk után hülyeség vitatkozni. (egy példa az okosságra anno:cipőt a cipőboltból) Na ez is olyan.
@Jégkorong: a bánat sem emlékszik (hát még én!) arra, melyik meccsen volt, de jó volt egy ilyen szoros meccsre emlékezni.Lehet ott sem lett volna túlzott jelentősége.
A következő szezonban viszont mindenki kösse fel a gatyáját, mer kemények leszünk mint a... (elkényeztetett tudja mi!)
Jégkorong 2011.01.06. 16:40:08
@Uteapu: nem állt szándékomban lihegni, csak érdekelt (volna) két újpesti véleménye. Ennyi. ( Történetesen te megválaszoltál, más meg tetette a hülyét, és ezáltal engen nézett, belőlem csinált azt. )
Uteapu 2011.01.06. 16:57:10
@Jégkorong: Nehogy már így fogd fel! A "lihegést" mindannyiunkra értettem,és cseppet sem bánom, ha ilyesmiről is dumálunk de a világot nem tudjuk megváltani vele.A véleménycsere, különböző álláspontok, szemlélet, viszont érdekel.Ha nem is tudok mindig de megpróbálok "színtelen" szemüvegen át is nézni dolgokat.A kérdésed sem zavart és annak örülök, hogy az utehokit is olvasod. A honlapokat olvasgatva néha a Déákné és a vászna beugrik de ez így van rendjén.
Az utolsó 100 komment: