Egy győzelemre vagyunk a divízió 1-től 2010.12.19. 10:18 F. Kapus
Egy győzelemre vagyunk a divízió 1-től
2010.12.19. 10:55: 1885*
224 komment
Címkék: vb u20 somogyi junior
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr572525433
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
shadow78 2010.12.19. 11:33:49
Sok sikert a fiúknak.
benö51 2010.12.19. 11:37:45
Ma délután meg lesz. Hajrá Magyarok!!!!
taki17 2010.12.19. 12:53:52
Nagyon nehéz lesz,hajrá!
Steeler 2010.12.19. 13:18:26
Hajrá fiúk!Mindent bele!
zsozsi68 2010.12.19. 13:51:58
Hazai pályán, hazai közönség előtt szép lenne kiharcolni a feljutást. Hajrá Fiatalok!
zsozsi68 2010.12.19. 13:53:30
És nehogy vki beírja mint a múltkor, hogy Csíkszeredán játszunk, mert tudom, azért írtam...
brainska (törölt) 2010.12.19. 13:57:51
hajrá fiúk, gyerünk, Soma :) és szurkoljon mindenki, fél négytől a cikkben is jelzett link alatt követhető lesz a meccs. bár nem lett volna rossz egy élő...
Hajrá Magyarok!
Hajrá Magyarok!
juhati 2010.12.19. 14:22:31
@zsozsi68: Teljesen igazad van, ahol a lakosságnak több mint a 90%-a mai napig magyar, ott valóban hazai közönség előtt szerepel egy magyar válogatott! Ennek fényében tényleg nem értem, hogy miért nem közvetíti egyik magyar tv csatorna sem, legalább ezt a feljutásról döntő csatát!
1885* 2010.12.19. 14:38:35
@juhati: a fiúknak biztos nagy érzés lesz. Hát igen biztos van valami fontosabb esemény...pl:
Holland bajnokság, 19. forduló, PSV-Roda
vagy Spanyol bajnokság, 16. forduló, Osasuna-Zaragoza
nagyszerű :) szétfogom izgulni magam rajta, ja nem inkább nem nézem :P
Holland bajnokság, 19. forduló, PSV-Roda
vagy Spanyol bajnokság, 16. forduló, Osasuna-Zaragoza
nagyszerű :) szétfogom izgulni magam rajta, ja nem inkább nem nézem :P
Uteapu 2010.12.19. 14:43:00
@1885*: Még jó, hogy a sportcsatornák mellett van Duna TV is, két csatornával, és ők is tesznek rá.:(
1885* 2010.12.19. 14:45:56
@Uteapu: én meg rájuk :(
ja, igazából csak a sp1. sp2-t néztem át.
Bezzeg ez az X-szar egésznap folyik...a többi rémálomról nem is beszélve.
ja, igazából csak a sp1. sp2-t néztem át.
Bezzeg ez az X-szar egésznap folyik...a többi rémálomról nem is beszélve.
Tsoresz 2010.12.19. 15:30:20
Biza, a Duna vmikor reges-regen kozvetitett hokimeccseket a vb-rol, ha jol emlekszem. Igazan odaallhatna melle. Lassan ugyis ez lesz a nemzeti sport (Szekelyfoldon mar reg az), ok meg amugyis a nemzet televiziojanak mondjak magukat.
Ma nagyon el akartam menni, oszt nem jott ossze a vegen. Grrrrrrrrr!!!
Hajra Magyarok!
Ma nagyon el akartam menni, oszt nem jott ossze a vegen. Grrrrrrrrr!!!
Hajra Magyarok!
brainska (törölt) 2010.12.19. 15:43:06
elkezdődött, volt egy előny, pár másodpercig kettős is, nem lőttük be...
brainska (törölt) 2010.12.19. 15:49:44
szórják a népeket rendese, olt egy kettős, aztán lengyel fór...de még mindig 0-0. a tizenvalahanyadik percben, azt a közvetítés nem nyomja, hol tartunk (vagy csak én nem látom).
brainska (törölt) 2010.12.19. 15:50:38
0-1, Varga kiállításából az előnyt belőtték. 10.32.
brainska (törölt) 2010.12.19. 15:51:32
gyorsan kéne egyenlíteni, valahogy mindig az a spurim, hogy a fiainknak nem tesz jót, ha ők futnak az eredmény után. és nekünk sem.
brainska (törölt) 2010.12.19. 15:52:10
pics, megint kiállítás, most Pavuk pihen.
Spigott 2010.12.19. 15:52:44
még egy előnyt bevertek :( 0-2:(
Xardas 2010.12.19. 15:54:13
Gyerekek ez nem jó :(
brainska (törölt) 2010.12.19. 15:58:17
sajnos az előnyöket kíméletlenül beverik. most 19 másodperc kellett hozzá. 0-2, 11.37-nél jött a második lengyel dugó. :(
Xardas 2010.12.19. 15:59:26
3 :((((((
Spigott 2010.12.19. 16:00:14
baj van, 0-3:(
Borsy 2010.12.19. 16:00:27
Ez a csapat se fog világot váltani. Ez így elég gyengének tűnik.
taki17 2010.12.19. 16:01:11
Jövőre az ukránok ellen lehet a ki-ki meccs.....
Matyi Erdelybol-www.powerplaymanager.com/r299814 2010.12.19. 16:02:31
sajnos mar 4-0 :((((
Spigott 2010.12.19. 16:02:39
4, ez már kínos :S
Spigott 2010.12.19. 16:03:43
1-4 Virág
Matyi Erdelybol-www.powerplaymanager.com/r299814 2010.12.19. 16:03:45
szepitettunk 4-1
Xardas 2010.12.19. 16:03:54
Legalább a kettőst bevertük.
sajna csak ebből
sajna csak ebből
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:04:07
1-4, Virág a 18. percben, gyerünk, gyerünk.
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:04:55
kaparjatok, srácok!
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:11:05
és bárki bármit mond, és bármi is lesz a vége, megint egy szomorú, de ékes bizonyíték, hogy a mai hokiban két (közel) azonos képességű csapat találkozásánál a speciális játékhelyzetek megoldása a perdöntő tényező. 31, 19, 12 (!!!) - három lengyel gólnál (sorrendben) ennyi másodperc kellett a fórtól számítva ahhoz, hogy betaláljanak. ha valami, hát szerintem ez a nagyon elgondolkodtató.
Borsy 2010.12.19. 16:13:52
@Nyuszí O_o: Nem sokat érünk vele, lehet még zárkózni. Itt is megmutatkozik, hogy a MOL liga szint erre elég.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 16:14:56
A polákoknak 19/4, nekünk 15/1 a lövés/gól mutató, nem beszélve a kapusok 93%-79% arányáról.
Ennél csak jobb jöhet...
Ennél csak jobb jöhet...
csatoimi 2010.12.19. 16:20:18
Sajnos az edző sem választott valami jó taktikát, két sorral nehéz egy ilyen gyors csapat ellen, hamar fáradunk. Vay is elég könnyen bekapott vagy két gólt. De fel a fejjel, van még két harmad!
Borsy 2010.12.19. 16:23:51
Hokiban is ugyanazok jelenségek figyelhetők meg mint fociban. Fiatal korosztályokban bárkivel felvesszük a versenyt, aztán mire odaérnek, hogy belépjenek a felnőttek közé (20 éves korban) a teljesítmény egyre gyengébb lesz. Emlékezhetünk, hogy Kercsó 14-15 éves csapatai még a legjobb kanadai csapatokat is megverték.
Borsy 2010.12.19. 16:24:56
@csatoimi: Komoly ellenfél ellen lehet megmutatni, hogy ki milyen kapus.
Spigott 2010.12.19. 16:25:55
Ne sokáig "örülhettünk" a 4-2-nek :S
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:27:07
áhh, 4-2 után tilos ilyen gyorsan beszippantani egyet...köszi a jelentést, Imi, jöhetnek majd jobb hírek is...és igen, a kapusteljesítmény különbsége is durva...nem baj, gyerünk, gyerünk, kaparni, gyerekek!!!!
Spigott 2010.12.19. 16:27:26
Tényleg, Rajnát nem lehetett volna kivinni? Mert a korosztályában még mindig ő a legjobb kapus
vidfamme 2010.12.19. 16:27:36
villám imi :)
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:27:56
:))
még egyet, gyorsan, Imi :)))
még egyet, gyorsan, Imi :)))
Spigott 2010.12.19. 16:28:06
Sok van még hátra, nem ledolgozhatatlan a kétgólos hátrány, hajrá fiúk
cornwall 2010.12.19. 16:30:51
Nincs itt még veszve semmi, viszont lehet hogy utolsó harmadra megérné Gyenest felküldeni. Vay ma elég gyenge napot fogott ki úgy látszik.
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:31:48
igen, a 4-0 uán ez már kifejezetten biztatónak tűnik...hajrá gyerekek!!! és köszönet, hála, Imi :)
Borsy 2010.12.19. 16:32:50
@Spigott: 1991-es születésű. Kor szerint még belefért volna. Jó kérdés, hogy miért nem vitték ki. Valaki tud erről infót?
szittyavezír 2010.12.19. 16:34:02
ideges lehet mind2 csapat. 8 gól 23 perc alatt....
sok van még hátra, ha megnyugszunk és küzdünk meg lehet a győzelem!
sok van még hátra, ha megnyugszunk és küzdünk meg lehet a győzelem!
Spigott 2010.12.19. 16:37:17
3-6 :(
Matyi Erdelybol-www.powerplaymanager.com/r299814 2010.12.19. 16:38:07
miert nrm cserelnek mar kapust ?????????
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 16:38:48
Azért érdekes, hogy Devernek kint van a "saját" kapusa és nem védeti...
Spigott 2010.12.19. 16:40:39
még mindig rengeteg idő van hátra, hátul kellene az a kis plusz
Xardas 2010.12.19. 16:41:39
Úgy néz ki előnyben mi is elkaptuk a fonalat.
csatoimi 2010.12.19. 16:41:46
@moszkvicssluszkulcs: Ez nekem is furcsa, a csapat most jól küzd, nem lenne baj.
1885* 2010.12.19. 16:41:52
@csatoimi: ez az! Az jó, hogy úgy tűnik kűzdenek, nem adják fel...na hajrá
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 16:43:26
Most már mind a két kapus mutatója borzasztó:)))
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:44:39
gyerünk, gyerünk - mindent bele, srácok!!!! rengeteg idő van, jó lenne egy kis összpontosítás hátul...idegbeteg egy meccs lehet, kemény lesz az utolsó harmad...
Xardas 2010.12.19. 16:44:49
@moszkvicssluszkulcs: majd lesz ez kicsit jobb ha frissítik a lövési statot.
Bár Vaynak ez mindegy.
Kár hogy ezen a meccsen betlizik.
Rajna miért nem ment?
Bár Vaynak ez mindegy.
Kár hogy ezen a meccsen betlizik.
Rajna miért nem ment?
Borsy 2010.12.19. 16:46:11
@csatoimi: Majd ha egál lesz, vagy -1, akkor kezd izgalmassá válni.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 16:46:14
@Xardas: Mert Dever nem vitte:))))
Spigott 2010.12.19. 16:47:16
Picsába már, 33 perc alatt hét gólt kapni :(
Borsy 2010.12.19. 16:47:17
@budapestijeti: Lehet, hogy 2-3 év múlva már nem fogják.
Borsy 2010.12.19. 16:47:45
@moszkvicssluszkulcs: Va(y)jon mi volt az indoka?
Matyi Erdelybol-www.powerplaymanager.com/r299814 2010.12.19. 16:47:46
@csatoimi: szoljatok Devernek csereljen kaust mar vegre
Borsy 2010.12.19. 16:48:25
@csatoimi: Így soha nem lesz egál környéki. El kellene kezdeni védekezni.
Matyi Erdelybol-www.powerplaymanager.com/r299814 2010.12.19. 16:49:50
lassan elment ez a meccs :((((
Spigott 2010.12.19. 16:49:55
8, ennek annyi :S
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 16:50:01
Érdekes, nálunk Gyenest már a 2. gólnál lehozta a 6. percben a Vasas ellen...
brainska (törölt) 2010.12.19. 16:50:30
áhhhh...ez nem igaz....
cornwall 2010.12.19. 16:50:33
Navégre, Vay out. Reméljük nem túl későn..
Xardas 2010.12.19. 16:50:40
35 perc alatt 8
ez nagyon izzó.
ez nagyon izzó.
Dachstein 2010.12.19. 16:51:07
Rajna a felnőtt válogatottal ment. Gondolom emiatt, nem?
Matyi Erdelybol-www.powerplaymanager.com/r299814 2010.12.19. 16:51:09
na vegre kapust cserelt ez a jokepu Dever
Miskolcifan 2010.12.19. 16:53:41
@Dachstein: Hát oda két kapus bőven elég lett volna...Én azt Rajna már kiöregedett,de nem.Le vagyok döbbenve :S
Borsy 2010.12.19. 16:59:38
@Dachstein: Egy ifi tétre menő torna nem lenne fontosabb, mint a felnőttben padozni?
taki17 2010.12.19. 17:00:17
2éve nem Rajna kapott9et a polákoktol?
2010.12.19. 17:01:50
Mindig elbohóckodjuk az utolsó meccset!
Nem hiszem el, hogy nem lehet összerakni egy évben egy meccsre egy koncentrált taktikailag is éles csapatot. Tavaly Callum reszelte el, most Dever!
Nem hiszem el, hogy nem lehet összerakni egy évben egy meccsre egy koncentrált taktikailag is éles csapatot. Tavaly Callum reszelte el, most Dever!
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:02:57
@Borsy: de.
nagyon kellett az 5. a végén, komoly lesz a 3. harmad: ha Gyenes jól produkál, hozható a meccs, ennél már csak jobb jöhet, és azért a lengyel védelem sem egy beton, úgy látom...
nagyon kellett az 5. a végén, komoly lesz a 3. harmad: ha Gyenes jól produkál, hozható a meccs, ennél már csak jobb jöhet, és azért a lengyel védelem sem egy beton, úgy látom...
cornwall 2010.12.19. 17:04:12
@taki17: Szerintem Dever biztos vitte volna Rajnát ha viheti.. Bár ki tudja.:S
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:05:29
@lbsz: várj, még nincs vége, egyelőre a helyszíni hírforrás szerint a kapusteljesítmény miatt alakult így addig, ebből fakadóan:
1. egy edző sem tud a kapusa helyett édeni, legyen bármilyen jól összerakott és taktikailag rettentő fegyelmezett a csapat. igaz, 4-5 gól után már illett volna cserélni.
2. most új kapusunk van.
Hajrá Magyarok!!!
1. egy edző sem tud a kapusa helyett édeni, legyen bármilyen jól összerakott és taktikailag rettentő fegyelmezett a csapat. igaz, 4-5 gól után már illett volna cserélni.
2. most új kapusunk van.
Hajrá Magyarok!!!
taki17 2010.12.19. 17:05:49
@cornwall: De nem akarom elhinni hogy 1 felkészülési meccsen védett harmadért nem vitte ki!
Borsy 2010.12.19. 17:06:54
@cornwall: Miért ne vihette volna?
Borsy 2010.12.19. 17:07:47
@Nyuszí O_o: És 3 gól hátrányunk...
cornwall 2010.12.19. 17:10:34
@taki17: Abból a szempontból van értelme, hogy jelen állás szerint a felnőtt csapat 3. számú kapusposztért folytatott versenyben Rajna és Bálizs van egymás ellen.
Hozzáteszem szerintem is hülyeség egy U20as VB feljutást megkockáztatni egy felnőtt felkészülési tornáért, de sajnos nem tartom elképzelhetetlennek..
Hozzáteszem szerintem is hülyeség egy U20as VB feljutást megkockáztatni egy felnőtt felkészülési tornáért, de sajnos nem tartom elképzelhetetlennek..
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:11:19
@Borsy: ez is igaz. simán ledolgozható, harmadonként 2,5-öt lőttünk - 0-3-nál nem lennék ennyire bizakodó, hidd el.
canadien 2010.12.19. 17:11:24
Nehogy elkezdjétek csak a kapus nyakába varrni az eredményt! Hol a védelem?A csatároktól:Hári,Hardi ,Galló,Maszlov...
Dachstein 2010.12.19. 17:11:26
@Borsy: Lehet Rajna döntése volt, hogy a tornán nyújtott teljesítménye miatt Sator őt vigye a VBre harmadik számú kapusnak. Nem értek ehhez, nem tudom mi ér többet. De én is szívesebben láttam volna most védeni.
cornwall 2010.12.19. 17:12:11
@Borsy: mert Sator hamarabb stipi-stopizott:)
Spigott 2010.12.19. 17:12:22
Na, még kettőt, aztán hosszabbításban nyerjük meg
hokikori 2010.12.19. 17:13:12
@taki17: Nem, három után a 16. percben lecserélték:
stats.iihf.com/Hydra/170/IHM170907_74_4_0.pdf
Mellesleg van olyan, hogy valaki rossz napot fog ki. Azt se felejtsük el, hogy egy 16 évét töltő srácról van szó akinek eddig nem kevés érdeme volt más szép eredmény elérésében. Most ez van és lesz jobb.
stats.iihf.com/Hydra/170/IHM170907_74_4_0.pdf
Mellesleg van olyan, hogy valaki rossz napot fog ki. Azt se felejtsük el, hogy egy 16 évét töltő srácról van szó akinek eddig nem kevés érdeme volt más szép eredmény elérésében. Most ez van és lesz jobb.
hokky 2010.12.19. 17:13:28
@lbsz: És mindkettő mellett az örök túlélő Fekti István! Nem kellett volna a Kína elleni meccs után nagyképűen nyilatkozni hanem erre az egy meccsre felkészíteni a srácokat és persze nem klubszimpátia alapján válogatni. Azért hajrá, hátha sikerül!
Borsy 2010.12.19. 17:13:43
@cornwall: Ez hülyeség.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 17:14:02
Könyörgöm, a polák védelem is nulla!!!
Xardas 2010.12.19. 17:14:26
Gyerünk gyerekek !!!!!!!!!!4
Kivédekezni
Kivédekezni
Borsy 2010.12.19. 17:14:34
@Dachstein: Addig még tud jól teljesíteni, ha bizonyítani akar.
Uteapu 2010.12.19. 17:14:50
Először is nincs vége.Meg aztán mindig az hiányzik, aki nincs ott.Ha mindent előre látna Dever, nem hokiedző lenne. Max. annyi,hogy cserélhetett volna előbb is.
Dachstein 2010.12.19. 17:18:36
@Borsy: Igazad van, én is így gondolom. De lehet nem így működnek a dolgok, és személyesen kell bizonyítani ahhoz, hogy bekerülhessen. Meg lehet személyesen is többet profitál abból, hogy a felnőttekkel edz, játszik.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 17:19:09
@miki78: most az az aktuális, hogy jövünk fel mint a talajvíz!
görögisten 2010.12.19. 17:20:00
azért ne feledjük, h el is kell jutni a lövésig....azért a hátvédeket se dicsérném meg:( egyébként nem a felkészülés miatt nem vitte Rajnát, egyszerüen nem vitte,mint ahogy sok más idősebb játékost sem.Nézzétek meg a lengyelek szül.évét a játékosok magasságát stb. a legtöbbjük a felnött bajnokságban játszik.
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:20:04
gyerünk, gyerünk...és eszemben sincs a kapus nyakába varrni semmit - mindig a csapat győz és a csapat veszít...a fő felelősség pedig rendre az edzőé.
Nano 2010.12.19. 17:20:09
mi a francért nem cserélt előbb kapust? itt Miskolcon könnyű kézzel nyúl általában a kapusokhoz! ez hihetetlen ilyet még nem is halottam hogy 8 kapott gólig fent hagynak valakit! Ráadásul Gyenes jó kapus, nem tudom mit szarakodott ennyit. áhhh ezen elmehet az egész
Xardas 2010.12.19. 17:21:06
mennyi van még?
Spigott 2010.12.19. 17:21:47
sztm még 12-13 perc
Dachstein 2010.12.19. 17:22:26
Ha tavaly elveszíthettünk egy döntőt büntetőkkel, a lengyelek is megtehetnék:)
Spigott 2010.12.19. 17:22:52
Emberhátrányból nehéz lesz :S Pavuk harmadik kiállítása :S
Borsy 2010.12.19. 17:24:08
@Dachstein: Ezen kívül még bőven lenne lehetősége a felnőttekkel edzeni, szerintem nem ezen a másfél héten múlik.
taki17 2010.12.19. 17:24:11
Horvátország 1 pár éve u20 ban div.1! Elgondolkodtató,nem hiszem hogy jobbak nálunk...
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:25:44
Imi, valami helyszíni? innen nagyon úgy tűnik, jól összezárt a lengyel védelem sajnos - és gondolom, már csak az eredmény tartása a fontos nekik...fogy az idő, gyerekek, gyerünk, gyerünk!!!!
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:27:29
mennyi van még???
Spigott 2010.12.19. 17:27:51
@Nyuszí O_o: körülbelül 8-9 perc lehet még hátra
Borsy 2010.12.19. 17:28:14
@taki17: Ha így fejlődnek és ilyen ütemben honosítanak hamarosan igazán számolni kell velük?
Xardas 2010.12.19. 17:30:25
lengyel kiállítás
Spigott 2010.12.19. 17:30:33
Hat perc hátra, emberelőny, be kell ütni, más lehetőség nincs :S
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:31:28
így van, be kell vágni.
Spigott 2010.12.19. 17:33:41
Fogy az idő :(
Nano 2010.12.19. 17:34:54
nem lesz meg :(
Spigott 2010.12.19. 17:36:23
kiálíltás nálunk, három és fél perc hátra, ezzel úgy néz ki, hogy el is dőlt :(
cornwall 2010.12.19. 17:36:26
Na, még 2 perc Somogyinak, csak hogy esélytelen legyen..:(
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:36:57
sajnos vége, úgy érzem. 8 gól borzalmasan sok, bárkitől, bármikor.
Borsy 2010.12.19. 17:36:58
@Spigott: Ez igazából már az elején eldőlt.
görögisten 2010.12.19. 17:37:30
na mi van már......................
taki17 2010.12.19. 17:39:21
Igazi edzői baklövés!
Spigott 2010.12.19. 17:40:00
@Borsy: Nem hiszem, hogy az elején eldőlt volna, bár kapusposzton nagyon úgy látszik, hogy ma rossz lóra tett a szövetségi kapitány. Ezzel nem Vay nyakába varrom a vereséget, mert csak csapatsportágról van szó, de nem biztos, hogy kellett volna várni nyolc kapott gólig a cserével.
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:41:05
ennyi. és megint jön a remény, hogy majd jövőre...
zsuki6 2010.12.19. 17:41:08
lehet szidni a Vayt! hajrá!!!!!!!!!!
elég nagy vele szemben az elvárás. A Rajna hol volt 16 évesen? Bárki összeomolhat ha be van paráztatva. csak a kapusnál a legfeltünőbb.
elég nagy vele szemben az elvárás. A Rajna hol volt 16 évesen? Bárki összeomolhat ha be van paráztatva. csak a kapusnál a legfeltünőbb.
Spigott 2010.12.19. 17:43:33
@zsuki6: Senki nem savazza Vayt, és igen, igazad van, a kapusoknál feltűnőbb ez, csak a kapitány ma nem változtatott. Hogy miért nem, azt csak ő tudja.
1885* 2010.12.19. 17:43:50
A Pék taktika sem jött be. :(
Nem Vayt kell szídni, az edző dolga cserélni, ha látja, hogy nincs jó napja a kapusnak. Nem kellett volna 8-ig várni. Mondon én a kanapéról.
Nem Vayt kell szídni, az edző dolga cserélni, ha látja, hogy nincs jó napja a kapusnak. Nem kellett volna 8-ig várni. Mondon én a kanapéról.
Borsy 2010.12.19. 17:44:03
@Spigott: 4-0-nál már szerintem eldőlt.
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:44:19
@zsuki6: ne kezdd, a többségnek esze ágában sem volt a kapus nyakába varrni a vereséget. de azért fájhat, ugye? kösz.
görögisten 2010.12.19. 17:44:52
elnézést de olyan kurva ideges vagyok erre az edzőpárosra, hogy ....kiváncsi vagyok elvállalják-e a felelősséget a csapat összeállitására vagy megint lenyilatkozzák, hogy minden szuper volt a legjobb csapattal mentünk stb.stb.stb. csak hát elvesztettük ezt a kibaszott VB-t megint és itt rohadunk meg a Div.2.ben,mert valljuk be a 2.hely ebben a mezőnyben nem nagy teljesitmény...Mi a büdös francért nem vitték el az áprilisi ifi VB-n a valaha legjobb eredményt elért csapatot + 91-és hozzá.94-es születésüeket a JUNIOR Vb-re......vicc.A srácok biztos mindent megtettek minden tiszteletem az Övék a csapatot nem ők állitják össze.Kiváncsi vagyok a nyilatkozatokra!!
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:45:12
@1885*: ez viszont igen, mondom én a fotelből.
Spigott 2010.12.19. 17:46:16
mondjuk azt továbbra is tartom, hogy nem egy-egy 18-19 éves korban lejátszott ötmeccses torna dönt majd arról, hogy kiből milyen hokis lesz. ahogy a mostani felnőtt válogatott példája is bizonyítja, sok komoly edzőmeccsre lenne szüksége ennek a korosztálynak is.
hockeythebest 2010.12.19. 17:47:55
@görögisten: ez a meccs nem azon ment el hogy esetleg vkit nem vittek el.valószínüleg ha itt lettek volna a "nagy sztárok" akkor is kikapunk.volt ez a csapat is olyan egységes mint bármi más..ezt mutatja az is hogy 0-4 után még megpróbáltak felállni.
görögisten 2010.12.19. 17:50:14
@hockeythebest: ja ezért kaptunk ki:(mindig csak a vereséget kell megmagyarázni.Az eredmény magáért beszél.Sose tudjuk meg mi lett volna ha, de ez már rohadtul mindegy.
miki78 2010.12.19. 17:50:40
@Uteapu: Javítottak 59.10-re, a 9. gól ezek szerint üreskapus volt. De mit gondoltunk 50 sec alatt ütünk 3-at? Elég merész elképzelés volt..
Spigott 2010.12.19. 17:51:02
VK az ellenfélnél, remélem senki nem sérült meg, még csak az kellene :(
vioola 2010.12.19. 17:51:16
Dever never.
miki78 2010.12.19. 17:51:29
@görögisten: Igazából tavaly kellett volna feljutni, akkor megvolt az esély a döntőn is!
Borsy 2010.12.19. 17:51:41
@Spigott: Nem itt dől el, de meg lehet nézni, hogy a 75-76-os korosztály ifi B EB-n, ami szinte egyenrangú a VB-vel, hogyan szerepelt.
Spigott 2010.12.19. 17:52:07
Ahogy látom a végén kiengedték a gőzt a csapatok, bunyóért 2x5+20
Theutus 2010.12.19. 17:52:25
@miki78: 9-6 lett a lengyeleknek nem
ezek szerint -2nél vitte le a kapust...
ezek szerint -2nél vitte le a kapust...
görögisten 2010.12.19. 17:52:26
@Theutus: semmin nem változtat, csak végre egyszer hallani szeretném egy edző szájából, hogy ezt én csesztem el....de minthogy Pék mester is a játékosokra kente most se lesz másképp...
Spigott 2010.12.19. 17:53:52
@miki78: kettőt kellett volna csak, az nem elképzelhetetlen, de végülis mind1 már
Borsy 2010.12.19. 17:54:27
@görögisten: Azért ez így elég gyengécske, hogy utánpótlás szinten div 2-esek vagyunk.
hoki_40 2010.12.19. 17:54:53
@zsuki6: Az életkor csak egy állapot, de talán pont ezért lehet, hogy nem kellett volna ekkora terhet rátenni a 16 éves gyerekre. Ráért volna jövőre is junior VB-re menni. Az április U-18-as VB-n biztos lesz lehetősége bizonyítani.
hokikori 2010.12.19. 17:55:56
@görögisten:
Én is kurva ideges vagyok, de egy éve is mindenki az edzői gárdát állította pellengére. A minket legyőző angolok most a lettek és a fehéroroszok után a dobogó harmadik fokára állhatnak fel.
Nem a szakvezetők nagyságát kívánom kihangsúlyozni hiszen valóban vannak számomra is megmagyarázhatatlan hiányzók, de ez a lengyel csapat sem valószínű, hogy jövőre elvérzik majd a magasabb osztályban.
Én is kurva ideges vagyok, de egy éve is mindenki az edzői gárdát állította pellengére. A minket legyőző angolok most a lettek és a fehéroroszok után a dobogó harmadik fokára állhatnak fel.
Nem a szakvezetők nagyságát kívánom kihangsúlyozni hiszen valóban vannak számomra is megmagyarázhatatlan hiányzók, de ez a lengyel csapat sem valószínű, hogy jövőre elvérzik majd a magasabb osztályban.
centreville 2010.12.19. 17:56:16
@vioola: Helyette PÉKLAPÁTOT az edzői posztra!Jó lesz Viola?Devernek a legmagasabb kanadai edzői képesítése van.Három nap közös gyakorlás után mit vársz?A lengyel jégkorong kb egy szinten van a magyarral.Két gollal ki lehet tőlük kapni,még annak ellenére is, hogy ez sajnos a feljutásunkba került.
hüjeliba 2010.12.19. 17:57:35
nyugi van .ez megint nem sikerült.de ez lengyel gárda 9-0 vert minket az u18 ban és az a csapat pedig akkor erőssebbek voltunk . Jövőre litvániát kell elverni az menni fog.
görögisten 2010.12.19. 17:58:27
@hoki_40: na erről beszélek én is?)Csak és kizárólag olyanokat kellet volna vinni akik a MOL ligában rendszeresen játszanak, vagy az idősebb korosztályból nivós külföldi bajnokságban.
Spigott 2010.12.19. 17:58:48
Neee, ötöt lőttünk kapura az egész harmadik harmadban? :S Akkor itt már nem nagyon volt esély, gondolom elkezdtünk görcsölni :S
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:59:22
@1885*: bocs, nem "igen", hanem "igaz" - mármint hogy nem kellett volna 8-ig várni a cserével.
görögisten 2010.12.19. 18:00:59
@hüjeliba: hát igen, majd jővőre aztán jővőre utána jővőre és igy tovább.Jók a kilátások nem?
OliBLOOD 2010.12.19. 18:01:29
Ugye ezzel mindenki tisztában van:
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_235
8-11 meccset játszottak a juniorcsapataink a bajnokságukban.
Igaz a jobb juniorok a felnőttek között játszanak, de akik nem kerültek már most be, azoknak innen nagyon nehéz előrébb lépni.
Azt mondjuk nem értem, hogy Dever miért nem a saját kapusát játszatta, aki a MOL ligában igen meggyőzően teljesít és a rájátszásban csak rá számíthat.
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_235
8-11 meccset játszottak a juniorcsapataink a bajnokságukban.
Igaz a jobb juniorok a felnőttek között játszanak, de akik nem kerültek már most be, azoknak innen nagyon nehéz előrébb lépni.
Azt mondjuk nem értem, hogy Dever miért nem a saját kapusát játszatta, aki a MOL ligában igen meggyőzően teljesít és a rájátszásban csak rá számíthat.
vioola 2010.12.19. 18:02:26
@centreville: Nem 3 nap.2 év.
Miskolcifan 2010.12.19. 18:13:20
@OliBLOOD: "Azt mondjuk nem értem, hogy Dever miért nem a saját kapusát játszatta, aki a MOL ligában igen meggyőzően teljesít és a rájátszásban csak rá számíthat."
Talán pont ezért nem őt játszatta...Ha kipurcan a VB-n nekünk is meszeltek.
Talán pont ezért nem őt játszatta...Ha kipurcan a VB-n nekünk is meszeltek.
1885* 2010.12.19. 18:17:05
@Miskolcifan: akkor meg mást kellett volna esetleg vinni és nem beáldozni egy VB-t.
nem bántásból mondom, én megértem, de...
nem bántásból mondom, én megértem, de...
Miskolcifan 2010.12.19. 18:26:17
@1885*: Világos,csak ez a dolog gyakorlatilag az első VB meccsünk előtt fél órával derült ki :(
Spigott 2010.12.19. 18:32:46
Ezért szar, ha klubedző a válogatott szövetségi kapitánya. Mert most úgy tűnik, hogy a klubja érdekében beáldozta a válogatottat. Még akkor is, ha én pl nem tudom ezt elképzelni. Láttam tavaly JP-t, kurvára el volt keseredve, dolgoztam is már pár edzővel, ők is mindig nyerni akarnak, csak tényleg érthetetlen.
avessik 2010.12.19. 18:38:56
Vay előző 4 meccses mutatója 95,83 %, Gyenesé 76,47 %, igaz kevesebb időt is védett. Valószínűleg úgy gondolta, hogy elbírja Ádám a terhet. Ráadásul Gyenes Dávidra nagy szüksége lesz a MOL ligába. Számomra is érthetetlen, hogy pont emiatt miért nem Rajna Mikit vagy a Pleszkán Józsit vitte ki Dávid helyett.
De utólag könnyű okoskodnunk. Sajnos már megint nem sikerült. Majd a jövő évi csapat újra próbálkozhat.
@görögisten: Péket sok mindenért lehet szidni, de Ő megnyerte 2006-ban a DIV II. -t Csikszeredán a 87-88-as korosztállyal, majd Rigában a 88-89-es korosztállyal a 4. helyen végeztek, és csak a következő évben esett ki a 89-90-es korosztállyal vissza DIV II-be.
Ez csapatsport. Ha nyernek a csapat nyer, ha veszítenek azt is a csapat tette. Ettől függetlenül az én véleményem "fotelból" is az, nem kellett volna megvárni míg 8-at kapunk, előbb kellett volna kapust cserélni.
De utólag könnyű okoskodnunk. Sajnos már megint nem sikerült. Majd a jövő évi csapat újra próbálkozhat.
@görögisten: Péket sok mindenért lehet szidni, de Ő megnyerte 2006-ban a DIV II. -t Csikszeredán a 87-88-as korosztállyal, majd Rigában a 88-89-es korosztállyal a 4. helyen végeztek, és csak a következő évben esett ki a 89-90-es korosztállyal vissza DIV II-be.
Ez csapatsport. Ha nyernek a csapat nyer, ha veszítenek azt is a csapat tette. Ettől függetlenül az én véleményem "fotelból" is az, nem kellett volna megvárni míg 8-at kapunk, előbb kellett volna kapust cserélni.
Miskolcifan 2010.12.19. 18:39:35
@Spigott: Dever védelmében annyit,hogy eddig Vay tűnt a biztosabbnak,nem is volt gond vele.A baj a mai meccsen jött ki,az meg már oly mindegy lett volna,hogy Gyenes 26 vagy 45 percet véd...Úgyhogy végiggondolva újra inkább visszaszívom az előzőt :D
Uteapu 2010.12.19. 18:45:55
Srácok én azt hiszem, ez még találgatás szinten sem állja meg a helyét.Vay- nak nem jött össze, Dever hibázhatott, ez benne van a pakliban. Itt most összejött egy meccsbe, a hokink pár hiányossága, elsősorban talán a versenyeztetés, felkészülés nem kielégítő volta.
Spigott 2010.12.19. 18:47:25
@Miskolcifan: Nem tudom, hogy mi lett volna a jó megoldás, de ha az én kapusom 5 perc alatt négy gólt kap, még akkor is lehozom, ha a gólokról nem tehet, mert biztos megviseli. De, nem én vagyok az edző, szóval szerencsére nem nekem kell dönteni. Nem egyszerű, egyáltalán nem.
1885* 2010.12.19. 18:49:26
@avessik: ...."de minthogy Pék mester is a játékosokra kente most se lesz másképp... "
szerintem a tavalyi nyilatkozataira célzott. Amit, mint az UTE edzője tett, nem egyszer, rémálmaimban se jöjjön elő. Az érdemeit nem vitatom.
szerintem a tavalyi nyilatkozataira célzott. Amit, mint az UTE edzője tett, nem egyszer, rémálmaimban se jöjjön elő. Az érdemeit nem vitatom.
Miskolcifan 2010.12.19. 18:51:18
@Spigott: Abban egyetértünk,hogy már 0-4-nél lépni kellett volna :(
avessik 2010.12.19. 18:54:56
@1885*: Az teljesen más, klubbedzőként sikerült leszerepelnie tavaly rendesen. A junior válogatottat viszont jól szedte össze anno, most már valószínűleg az sem menne Neki.
kanada09 2010.12.19. 23:03:09
\itten vagytok megint a nagy filozofiaval.Minden VB-e'n mikor eljon a nagy mecs ami eldonti hogy ki megyen fel kkor a fiuk beszarnak.Ez abbol van hogy mindeg csak szar cspatok ellen ja'tszanak mert oda olcso el ku"ldeni a fiukat.Ameddig nem fogja'tok ezeket a fiukat elku"ldeni Eszak Amerikaba legala'bb 3 szor egy evben e's minden honapba valahova hogy egy 3 napos torna'ra hogy leja'szanak keme'ny 5/6 mecsett addig nem lesz sose jobb ifi csapat.Az edzo" nem kat 2 ketto"perces kialita'st 4 perc alatt,az edzo nem kp golt emberha'tranyban 12 masodpercen belo"l stb.A nagy re'sze a #2 meg #6-os D van a jegen .A baj hogy nem tudnak a fiuk hokizni ha kemenyen kell ja'tszani.Mint a multkor is besze'ltu"nk itten nem FAIR PLAY kell hanem hokit ja'tszani.A magyar fiuk szeretnek ja'tszani de hia'nyzik a SZIV ami kell ahoz hogy nyerje'l.Az edzo" megadja az utasita'st a gyrekek meg felnek az a'rnyekuktol is.En tudom miyen a magyar ifi gondolkodas.Volt nalam olyan gyerek aki a tavalyi Vb-en ja'szot jol,de amikor itten elvittem az elso" Junior A taborba az elso" dolog ami ki jo"tt a sza'lyabol MIRE JO EZ AZ O"RU"LT IRAM 60 percen keresztu"l,semmi e'rtelme,ezek tiszta bolondok.Ha ezt az ide'ze'st el olvasod akkor la'tod miert mide'g le maradtok a VB-en
vaze 2010.12.19. 23:15:52
@kanada09: bazz, valaki közvetítette a meccset? de ugyanez igaz a kapuskérdésre is. a hozzászólók túlnyomó többsége nem látta a meccset, a kispadon egy észak-amerikai szakember ült, aki a saját kapusát nem tette be, csak a 8. után. nem gondoljátok, hogy alapos oka lehetett minderre és nem egyszerűen belealudt a meccsbe? amennyit én tudok az up-ról (nagyon keveset), abból az látszik, hogy mélyebben vagyunk annál, hogy egyszerű edzőkérdést csináljunk a feljutásból (tavaly MacCallum, idén Dever)...
kanada09 2010.12.19. 23:23:13
@vaze: igazad van.lehet aka'rki az edzo" ,magyar ,orosz,canadai stb.A Slovenek jok mert hajtanak mint az O"rultek az elso" percto"l e's van szivu"k,nem fe'lnek.Na'latok komolyabb a proble'ma.A szo"vetseg nem ko"lt ra'juk penzt.mint mondtam 3 nap alatt nem lehet csapatot csinalni.Aki jo"vo"re megyen Canadanak ja'tszani ma'r az iden nya'ron 5 hetig volt taborban,mistan keja'tszott kb 35 mecset az itteni WHL-ben e's ketto" hetig voltak ta'borban napi 2 jeges plusz napi sza'raz edze's mielo"tt kivalaszak az utazo csaptott.
Theutus 2010.12.19. 23:31:02
@kanada09: erre szoktam mondani volt, hogy örüljünk annak amit elértünk és becsüljük meg nagyon, mert a körülmények és a feltételek korántsem annyira jók, mint sokan azt hiszik
valójában nagyon messzire vagyunk a stabil A csoportos szinttől, messzebbre, mint a csapat áll jelenleg
valójában nagyon messzire vagyunk a stabil A csoportos szinttől, messzebbre, mint a csapat áll jelenleg
zsuki6 2010.12.19. 23:46:56
@hoki_40: U18-ban már Lengyelben bizonyított csak nem kellett volna az egész csapatott beparáztatni. Főleg meccs előtt személyes raportra hívni a kapust (ilyenkor már az annya sem beszél vele) és közölni, hogy minden rajta múlik.
Kíváncsi leszek lesz e kiértékelés (persze a csapattal)Mert ugye a hibákból lehetne fejlődni.
Kíváncsi leszek lesz e kiértékelés (persze a csapattal)Mert ugye a hibákból lehetne fejlődni.
kanada09 2010.12.19. 23:47:26
@Theutus: kevebb pe`nzt a szovetsegre ,tobbet az ifi hokira
Theutus 2010.12.19. 23:54:30
@kanada09: ezt ne nekem mondd, én csak egy egyszerű és hétköznapi szurkoló vagyok
vaze 2010.12.20. 00:00:34
@kanada09: te tételesen ismered a szövetség költségvetését? mert ha nem, akkor megint ott tartunk, hogy egy nem látott meccset "elemzünk" :)
hokky 2010.12.20. 09:20:51
@zsuki6: Miért voltak "beparáztatva"? Az első perctől tudta mind, hogy egy, a lengyelek elleni meccsen dől el minden. Ha ezt nem tudták elviselni vagy feldolgozni akkor erre a feladatra alkalmatlanok voltak. Nem a múltra kell hivatkozni hanem feltenni a kezüket és SZERÉNYEN elismerni, hogy ezt elrontottuk. Nem túl sportszerű rögtön más kapusokat becsmérelni(Rajna), pláne úgy, hogy Ő 16 éves korában már sokat letett az asztalra. Sokkal-sokkal több alázat és szerénység a szülők és a gyermek részéről.
zsozsi68 2010.12.20. 10:23:30
Erre a VB-re úgy álltunk ki, mintha Ápr.-ban az U23-mal akarnánk kiharcolni a felnött A csoportot! Tudja vki, hogy miért?