Egy győzelemre vagyunk a divízió 1-től 2010.12.19. 10:18 F. Kapus
Egy győzelemre vagyunk a divízió 1-től
2010.12.19. 10:55: 1885*
224 komment
Címkék: vb u20 somogyi junior
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr322525433
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 17:14:02
Könyörgöm, a polák védelem is nulla!!!
Xardas 2010.12.19. 17:14:26
Gyerünk gyerekek !!!!!!!!!!4
Kivédekezni
Kivédekezni
Borsy 2010.12.19. 17:14:34
@Dachstein: Addig még tud jól teljesíteni, ha bizonyítani akar.
Uteapu 2010.12.19. 17:14:50
Először is nincs vége.Meg aztán mindig az hiányzik, aki nincs ott.Ha mindent előre látna Dever, nem hokiedző lenne. Max. annyi,hogy cserélhetett volna előbb is.
Dachstein 2010.12.19. 17:18:36
@Borsy: Igazad van, én is így gondolom. De lehet nem így működnek a dolgok, és személyesen kell bizonyítani ahhoz, hogy bekerülhessen. Meg lehet személyesen is többet profitál abból, hogy a felnőttekkel edz, játszik.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.19. 17:19:09
@miki78: most az az aktuális, hogy jövünk fel mint a talajvíz!
görögisten 2010.12.19. 17:20:00
azért ne feledjük, h el is kell jutni a lövésig....azért a hátvédeket se dicsérném meg:( egyébként nem a felkészülés miatt nem vitte Rajnát, egyszerüen nem vitte,mint ahogy sok más idősebb játékost sem.Nézzétek meg a lengyelek szül.évét a játékosok magasságát stb. a legtöbbjük a felnött bajnokságban játszik.
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:20:04
gyerünk, gyerünk...és eszemben sincs a kapus nyakába varrni semmit - mindig a csapat győz és a csapat veszít...a fő felelősség pedig rendre az edzőé.
Nano 2010.12.19. 17:20:09
mi a francért nem cserélt előbb kapust? itt Miskolcon könnyű kézzel nyúl általában a kapusokhoz! ez hihetetlen ilyet még nem is halottam hogy 8 kapott gólig fent hagynak valakit! Ráadásul Gyenes jó kapus, nem tudom mit szarakodott ennyit. áhhh ezen elmehet az egész
Xardas 2010.12.19. 17:21:06
mennyi van még?
Spigott 2010.12.19. 17:21:47
sztm még 12-13 perc
Dachstein 2010.12.19. 17:22:26
Ha tavaly elveszíthettünk egy döntőt büntetőkkel, a lengyelek is megtehetnék:)
Spigott 2010.12.19. 17:22:52
Emberhátrányból nehéz lesz :S Pavuk harmadik kiállítása :S
Borsy 2010.12.19. 17:24:08
@Dachstein: Ezen kívül még bőven lenne lehetősége a felnőttekkel edzeni, szerintem nem ezen a másfél héten múlik.
taki17 2010.12.19. 17:24:11
Horvátország 1 pár éve u20 ban div.1! Elgondolkodtató,nem hiszem hogy jobbak nálunk...
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:25:44
Imi, valami helyszíni? innen nagyon úgy tűnik, jól összezárt a lengyel védelem sajnos - és gondolom, már csak az eredmény tartása a fontos nekik...fogy az idő, gyerekek, gyerünk, gyerünk!!!!
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:27:29
mennyi van még???
Spigott 2010.12.19. 17:27:51
@Nyuszí O_o: körülbelül 8-9 perc lehet még hátra
Borsy 2010.12.19. 17:28:14
@taki17: Ha így fejlődnek és ilyen ütemben honosítanak hamarosan igazán számolni kell velük?
Xardas 2010.12.19. 17:30:25
lengyel kiállítás
Spigott 2010.12.19. 17:30:33
Hat perc hátra, emberelőny, be kell ütni, más lehetőség nincs :S
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:31:28
így van, be kell vágni.
Spigott 2010.12.19. 17:33:41
Fogy az idő :(
Nano 2010.12.19. 17:34:54
nem lesz meg :(
Spigott 2010.12.19. 17:36:23
kiálíltás nálunk, három és fél perc hátra, ezzel úgy néz ki, hogy el is dőlt :(
cornwall 2010.12.19. 17:36:26
Na, még 2 perc Somogyinak, csak hogy esélytelen legyen..:(
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:36:57
sajnos vége, úgy érzem. 8 gól borzalmasan sok, bárkitől, bármikor.
Borsy 2010.12.19. 17:36:58
@Spigott: Ez igazából már az elején eldőlt.
görögisten 2010.12.19. 17:37:30
na mi van már......................
taki17 2010.12.19. 17:39:21
Igazi edzői baklövés!
Spigott 2010.12.19. 17:40:00
@Borsy: Nem hiszem, hogy az elején eldőlt volna, bár kapusposzton nagyon úgy látszik, hogy ma rossz lóra tett a szövetségi kapitány. Ezzel nem Vay nyakába varrom a vereséget, mert csak csapatsportágról van szó, de nem biztos, hogy kellett volna várni nyolc kapott gólig a cserével.
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:41:05
ennyi. és megint jön a remény, hogy majd jövőre...
zsuki6 2010.12.19. 17:41:08
lehet szidni a Vayt! hajrá!!!!!!!!!!
elég nagy vele szemben az elvárás. A Rajna hol volt 16 évesen? Bárki összeomolhat ha be van paráztatva. csak a kapusnál a legfeltünőbb.
elég nagy vele szemben az elvárás. A Rajna hol volt 16 évesen? Bárki összeomolhat ha be van paráztatva. csak a kapusnál a legfeltünőbb.
Spigott 2010.12.19. 17:43:33
@zsuki6: Senki nem savazza Vayt, és igen, igazad van, a kapusoknál feltűnőbb ez, csak a kapitány ma nem változtatott. Hogy miért nem, azt csak ő tudja.
1885* 2010.12.19. 17:43:50
A Pék taktika sem jött be. :(
Nem Vayt kell szídni, az edző dolga cserélni, ha látja, hogy nincs jó napja a kapusnak. Nem kellett volna 8-ig várni. Mondon én a kanapéról.
Nem Vayt kell szídni, az edző dolga cserélni, ha látja, hogy nincs jó napja a kapusnak. Nem kellett volna 8-ig várni. Mondon én a kanapéról.
Borsy 2010.12.19. 17:44:03
@Spigott: 4-0-nál már szerintem eldőlt.
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:44:19
@zsuki6: ne kezdd, a többségnek esze ágában sem volt a kapus nyakába varrni a vereséget. de azért fájhat, ugye? kösz.
görögisten 2010.12.19. 17:44:52
elnézést de olyan kurva ideges vagyok erre az edzőpárosra, hogy ....kiváncsi vagyok elvállalják-e a felelősséget a csapat összeállitására vagy megint lenyilatkozzák, hogy minden szuper volt a legjobb csapattal mentünk stb.stb.stb. csak hát elvesztettük ezt a kibaszott VB-t megint és itt rohadunk meg a Div.2.ben,mert valljuk be a 2.hely ebben a mezőnyben nem nagy teljesitmény...Mi a büdös francért nem vitték el az áprilisi ifi VB-n a valaha legjobb eredményt elért csapatot + 91-és hozzá.94-es születésüeket a JUNIOR Vb-re......vicc.A srácok biztos mindent megtettek minden tiszteletem az Övék a csapatot nem ők állitják össze.Kiváncsi vagyok a nyilatkozatokra!!
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:45:12
@1885*: ez viszont igen, mondom én a fotelből.
Spigott 2010.12.19. 17:46:16
mondjuk azt továbbra is tartom, hogy nem egy-egy 18-19 éves korban lejátszott ötmeccses torna dönt majd arról, hogy kiből milyen hokis lesz. ahogy a mostani felnőtt válogatott példája is bizonyítja, sok komoly edzőmeccsre lenne szüksége ennek a korosztálynak is.
hockeythebest 2010.12.19. 17:47:55
@görögisten: ez a meccs nem azon ment el hogy esetleg vkit nem vittek el.valószínüleg ha itt lettek volna a "nagy sztárok" akkor is kikapunk.volt ez a csapat is olyan egységes mint bármi más..ezt mutatja az is hogy 0-4 után még megpróbáltak felállni.
görögisten 2010.12.19. 17:50:14
@hockeythebest: ja ezért kaptunk ki:(mindig csak a vereséget kell megmagyarázni.Az eredmény magáért beszél.Sose tudjuk meg mi lett volna ha, de ez már rohadtul mindegy.
miki78 2010.12.19. 17:50:40
@Uteapu: Javítottak 59.10-re, a 9. gól ezek szerint üreskapus volt. De mit gondoltunk 50 sec alatt ütünk 3-at? Elég merész elképzelés volt..
Spigott 2010.12.19. 17:51:02
VK az ellenfélnél, remélem senki nem sérült meg, még csak az kellene :(
vioola 2010.12.19. 17:51:16
Dever never.
miki78 2010.12.19. 17:51:29
@görögisten: Igazából tavaly kellett volna feljutni, akkor megvolt az esély a döntőn is!
Borsy 2010.12.19. 17:51:41
@Spigott: Nem itt dől el, de meg lehet nézni, hogy a 75-76-os korosztály ifi B EB-n, ami szinte egyenrangú a VB-vel, hogyan szerepelt.
Spigott 2010.12.19. 17:52:07
Ahogy látom a végén kiengedték a gőzt a csapatok, bunyóért 2x5+20
Theutus 2010.12.19. 17:52:25
@miki78: 9-6 lett a lengyeleknek nem
ezek szerint -2nél vitte le a kapust...
ezek szerint -2nél vitte le a kapust...
görögisten 2010.12.19. 17:52:26
@Theutus: semmin nem változtat, csak végre egyszer hallani szeretném egy edző szájából, hogy ezt én csesztem el....de minthogy Pék mester is a játékosokra kente most se lesz másképp...
Spigott 2010.12.19. 17:53:52
@miki78: kettőt kellett volna csak, az nem elképzelhetetlen, de végülis mind1 már
Borsy 2010.12.19. 17:54:27
@görögisten: Azért ez így elég gyengécske, hogy utánpótlás szinten div 2-esek vagyunk.
hoki_40 2010.12.19. 17:54:53
@zsuki6: Az életkor csak egy állapot, de talán pont ezért lehet, hogy nem kellett volna ekkora terhet rátenni a 16 éves gyerekre. Ráért volna jövőre is junior VB-re menni. Az április U-18-as VB-n biztos lesz lehetősége bizonyítani.
hokikori 2010.12.19. 17:55:56
@görögisten:
Én is kurva ideges vagyok, de egy éve is mindenki az edzői gárdát állította pellengére. A minket legyőző angolok most a lettek és a fehéroroszok után a dobogó harmadik fokára állhatnak fel.
Nem a szakvezetők nagyságát kívánom kihangsúlyozni hiszen valóban vannak számomra is megmagyarázhatatlan hiányzók, de ez a lengyel csapat sem valószínű, hogy jövőre elvérzik majd a magasabb osztályban.
Én is kurva ideges vagyok, de egy éve is mindenki az edzői gárdát állította pellengére. A minket legyőző angolok most a lettek és a fehéroroszok után a dobogó harmadik fokára állhatnak fel.
Nem a szakvezetők nagyságát kívánom kihangsúlyozni hiszen valóban vannak számomra is megmagyarázhatatlan hiányzók, de ez a lengyel csapat sem valószínű, hogy jövőre elvérzik majd a magasabb osztályban.
centreville 2010.12.19. 17:56:16
@vioola: Helyette PÉKLAPÁTOT az edzői posztra!Jó lesz Viola?Devernek a legmagasabb kanadai edzői képesítése van.Három nap közös gyakorlás után mit vársz?A lengyel jégkorong kb egy szinten van a magyarral.Két gollal ki lehet tőlük kapni,még annak ellenére is, hogy ez sajnos a feljutásunkba került.
hüjeliba 2010.12.19. 17:57:35
nyugi van .ez megint nem sikerült.de ez lengyel gárda 9-0 vert minket az u18 ban és az a csapat pedig akkor erőssebbek voltunk . Jövőre litvániát kell elverni az menni fog.
görögisten 2010.12.19. 17:58:27
@hoki_40: na erről beszélek én is?)Csak és kizárólag olyanokat kellet volna vinni akik a MOL ligában rendszeresen játszanak, vagy az idősebb korosztályból nivós külföldi bajnokságban.
Spigott 2010.12.19. 17:58:48
Neee, ötöt lőttünk kapura az egész harmadik harmadban? :S Akkor itt már nem nagyon volt esély, gondolom elkezdtünk görcsölni :S
brainska (törölt) 2010.12.19. 17:59:22
@1885*: bocs, nem "igen", hanem "igaz" - mármint hogy nem kellett volna 8-ig várni a cserével.
görögisten 2010.12.19. 18:00:59
@hüjeliba: hát igen, majd jővőre aztán jővőre utána jővőre és igy tovább.Jók a kilátások nem?
OliBLOOD 2010.12.19. 18:01:29
Ugye ezzel mindenki tisztában van:
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_235
8-11 meccset játszottak a juniorcsapataink a bajnokságukban.
Igaz a jobb juniorok a felnőttek között játszanak, de akik nem kerültek már most be, azoknak innen nagyon nehéz előrébb lépni.
Azt mondjuk nem értem, hogy Dever miért nem a saját kapusát játszatta, aki a MOL ligában igen meggyőzően teljesít és a rájátszásban csak rá számíthat.
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_235
8-11 meccset játszottak a juniorcsapataink a bajnokságukban.
Igaz a jobb juniorok a felnőttek között játszanak, de akik nem kerültek már most be, azoknak innen nagyon nehéz előrébb lépni.
Azt mondjuk nem értem, hogy Dever miért nem a saját kapusát játszatta, aki a MOL ligában igen meggyőzően teljesít és a rájátszásban csak rá számíthat.
vioola 2010.12.19. 18:02:26
@centreville: Nem 3 nap.2 év.
Miskolcifan 2010.12.19. 18:13:20
@OliBLOOD: "Azt mondjuk nem értem, hogy Dever miért nem a saját kapusát játszatta, aki a MOL ligában igen meggyőzően teljesít és a rájátszásban csak rá számíthat."
Talán pont ezért nem őt játszatta...Ha kipurcan a VB-n nekünk is meszeltek.
Talán pont ezért nem őt játszatta...Ha kipurcan a VB-n nekünk is meszeltek.
1885* 2010.12.19. 18:17:05
@Miskolcifan: akkor meg mást kellett volna esetleg vinni és nem beáldozni egy VB-t.
nem bántásból mondom, én megértem, de...
nem bántásból mondom, én megértem, de...
Miskolcifan 2010.12.19. 18:26:17
@1885*: Világos,csak ez a dolog gyakorlatilag az első VB meccsünk előtt fél órával derült ki :(
Spigott 2010.12.19. 18:32:46
Ezért szar, ha klubedző a válogatott szövetségi kapitánya. Mert most úgy tűnik, hogy a klubja érdekében beáldozta a válogatottat. Még akkor is, ha én pl nem tudom ezt elképzelni. Láttam tavaly JP-t, kurvára el volt keseredve, dolgoztam is már pár edzővel, ők is mindig nyerni akarnak, csak tényleg érthetetlen.
avessik 2010.12.19. 18:38:56
Vay előző 4 meccses mutatója 95,83 %, Gyenesé 76,47 %, igaz kevesebb időt is védett. Valószínűleg úgy gondolta, hogy elbírja Ádám a terhet. Ráadásul Gyenes Dávidra nagy szüksége lesz a MOL ligába. Számomra is érthetetlen, hogy pont emiatt miért nem Rajna Mikit vagy a Pleszkán Józsit vitte ki Dávid helyett.
De utólag könnyű okoskodnunk. Sajnos már megint nem sikerült. Majd a jövő évi csapat újra próbálkozhat.
@görögisten: Péket sok mindenért lehet szidni, de Ő megnyerte 2006-ban a DIV II. -t Csikszeredán a 87-88-as korosztállyal, majd Rigában a 88-89-es korosztállyal a 4. helyen végeztek, és csak a következő évben esett ki a 89-90-es korosztállyal vissza DIV II-be.
Ez csapatsport. Ha nyernek a csapat nyer, ha veszítenek azt is a csapat tette. Ettől függetlenül az én véleményem "fotelból" is az, nem kellett volna megvárni míg 8-at kapunk, előbb kellett volna kapust cserélni.
De utólag könnyű okoskodnunk. Sajnos már megint nem sikerült. Majd a jövő évi csapat újra próbálkozhat.
@görögisten: Péket sok mindenért lehet szidni, de Ő megnyerte 2006-ban a DIV II. -t Csikszeredán a 87-88-as korosztállyal, majd Rigában a 88-89-es korosztállyal a 4. helyen végeztek, és csak a következő évben esett ki a 89-90-es korosztállyal vissza DIV II-be.
Ez csapatsport. Ha nyernek a csapat nyer, ha veszítenek azt is a csapat tette. Ettől függetlenül az én véleményem "fotelból" is az, nem kellett volna megvárni míg 8-at kapunk, előbb kellett volna kapust cserélni.
Miskolcifan 2010.12.19. 18:39:35
@Spigott: Dever védelmében annyit,hogy eddig Vay tűnt a biztosabbnak,nem is volt gond vele.A baj a mai meccsen jött ki,az meg már oly mindegy lett volna,hogy Gyenes 26 vagy 45 percet véd...Úgyhogy végiggondolva újra inkább visszaszívom az előzőt :D
Uteapu 2010.12.19. 18:45:55
Srácok én azt hiszem, ez még találgatás szinten sem állja meg a helyét.Vay- nak nem jött össze, Dever hibázhatott, ez benne van a pakliban. Itt most összejött egy meccsbe, a hokink pár hiányossága, elsősorban talán a versenyeztetés, felkészülés nem kielégítő volta.
Spigott 2010.12.19. 18:47:25
@Miskolcifan: Nem tudom, hogy mi lett volna a jó megoldás, de ha az én kapusom 5 perc alatt négy gólt kap, még akkor is lehozom, ha a gólokról nem tehet, mert biztos megviseli. De, nem én vagyok az edző, szóval szerencsére nem nekem kell dönteni. Nem egyszerű, egyáltalán nem.
1885* 2010.12.19. 18:49:26
@avessik: ...."de minthogy Pék mester is a játékosokra kente most se lesz másképp... "
szerintem a tavalyi nyilatkozataira célzott. Amit, mint az UTE edzője tett, nem egyszer, rémálmaimban se jöjjön elő. Az érdemeit nem vitatom.
szerintem a tavalyi nyilatkozataira célzott. Amit, mint az UTE edzője tett, nem egyszer, rémálmaimban se jöjjön elő. Az érdemeit nem vitatom.
Miskolcifan 2010.12.19. 18:51:18
@Spigott: Abban egyetértünk,hogy már 0-4-nél lépni kellett volna :(
avessik 2010.12.19. 18:54:56
@1885*: Az teljesen más, klubbedzőként sikerült leszerepelnie tavaly rendesen. A junior válogatottat viszont jól szedte össze anno, most már valószínűleg az sem menne Neki.
kanada09 2010.12.19. 23:03:09
\itten vagytok megint a nagy filozofiaval.Minden VB-e'n mikor eljon a nagy mecs ami eldonti hogy ki megyen fel kkor a fiuk beszarnak.Ez abbol van hogy mindeg csak szar cspatok ellen ja'tszanak mert oda olcso el ku"ldeni a fiukat.Ameddig nem fogja'tok ezeket a fiukat elku"ldeni Eszak Amerikaba legala'bb 3 szor egy evben e's minden honapba valahova hogy egy 3 napos torna'ra hogy leja'szanak keme'ny 5/6 mecsett addig nem lesz sose jobb ifi csapat.Az edzo" nem kat 2 ketto"perces kialita'st 4 perc alatt,az edzo nem kp golt emberha'tranyban 12 masodpercen belo"l stb.A nagy re'sze a #2 meg #6-os D van a jegen .A baj hogy nem tudnak a fiuk hokizni ha kemenyen kell ja'tszani.Mint a multkor is besze'ltu"nk itten nem FAIR PLAY kell hanem hokit ja'tszani.A magyar fiuk szeretnek ja'tszani de hia'nyzik a SZIV ami kell ahoz hogy nyerje'l.Az edzo" megadja az utasita'st a gyrekek meg felnek az a'rnyekuktol is.En tudom miyen a magyar ifi gondolkodas.Volt nalam olyan gyerek aki a tavalyi Vb-en ja'szot jol,de amikor itten elvittem az elso" Junior A taborba az elso" dolog ami ki jo"tt a sza'lyabol MIRE JO EZ AZ O"RU"LT IRAM 60 percen keresztu"l,semmi e'rtelme,ezek tiszta bolondok.Ha ezt az ide'ze'st el olvasod akkor la'tod miert mide'g le maradtok a VB-en
vaze 2010.12.19. 23:15:52
@kanada09: bazz, valaki közvetítette a meccset? de ugyanez igaz a kapuskérdésre is. a hozzászólók túlnyomó többsége nem látta a meccset, a kispadon egy észak-amerikai szakember ült, aki a saját kapusát nem tette be, csak a 8. után. nem gondoljátok, hogy alapos oka lehetett minderre és nem egyszerűen belealudt a meccsbe? amennyit én tudok az up-ról (nagyon keveset), abból az látszik, hogy mélyebben vagyunk annál, hogy egyszerű edzőkérdést csináljunk a feljutásból (tavaly MacCallum, idén Dever)...
kanada09 2010.12.19. 23:23:13
@vaze: igazad van.lehet aka'rki az edzo" ,magyar ,orosz,canadai stb.A Slovenek jok mert hajtanak mint az O"rultek az elso" percto"l e's van szivu"k,nem fe'lnek.Na'latok komolyabb a proble'ma.A szo"vetseg nem ko"lt ra'juk penzt.mint mondtam 3 nap alatt nem lehet csapatot csinalni.Aki jo"vo"re megyen Canadanak ja'tszani ma'r az iden nya'ron 5 hetig volt taborban,mistan keja'tszott kb 35 mecset az itteni WHL-ben e's ketto" hetig voltak ta'borban napi 2 jeges plusz napi sza'raz edze's mielo"tt kivalaszak az utazo csaptott.
Theutus 2010.12.19. 23:31:02
@kanada09: erre szoktam mondani volt, hogy örüljünk annak amit elértünk és becsüljük meg nagyon, mert a körülmények és a feltételek korántsem annyira jók, mint sokan azt hiszik
valójában nagyon messzire vagyunk a stabil A csoportos szinttől, messzebbre, mint a csapat áll jelenleg
valójában nagyon messzire vagyunk a stabil A csoportos szinttől, messzebbre, mint a csapat áll jelenleg
zsuki6 2010.12.19. 23:46:56
@hoki_40: U18-ban már Lengyelben bizonyított csak nem kellett volna az egész csapatott beparáztatni. Főleg meccs előtt személyes raportra hívni a kapust (ilyenkor már az annya sem beszél vele) és közölni, hogy minden rajta múlik.
Kíváncsi leszek lesz e kiértékelés (persze a csapattal)Mert ugye a hibákból lehetne fejlődni.
Kíváncsi leszek lesz e kiértékelés (persze a csapattal)Mert ugye a hibákból lehetne fejlődni.
kanada09 2010.12.19. 23:47:26
@Theutus: kevebb pe`nzt a szovetsegre ,tobbet az ifi hokira
Theutus 2010.12.19. 23:54:30
@kanada09: ezt ne nekem mondd, én csak egy egyszerű és hétköznapi szurkoló vagyok
vaze 2010.12.20. 00:00:34
@kanada09: te tételesen ismered a szövetség költségvetését? mert ha nem, akkor megint ott tartunk, hogy egy nem látott meccset "elemzünk" :)
hokky 2010.12.20. 09:20:51
@zsuki6: Miért voltak "beparáztatva"? Az első perctől tudta mind, hogy egy, a lengyelek elleni meccsen dől el minden. Ha ezt nem tudták elviselni vagy feldolgozni akkor erre a feladatra alkalmatlanok voltak. Nem a múltra kell hivatkozni hanem feltenni a kezüket és SZERÉNYEN elismerni, hogy ezt elrontottuk. Nem túl sportszerű rögtön más kapusokat becsmérelni(Rajna), pláne úgy, hogy Ő 16 éves korában már sokat letett az asztalra. Sokkal-sokkal több alázat és szerénység a szülők és a gyermek részéről.
zsozsi68 2010.12.20. 10:23:30
Erre a VB-re úgy álltunk ki, mintha Ápr.-ban az U23-mal akarnánk kiharcolni a felnött A csoportot! Tudja vki, hogy miért?
Az utolsó 100 komment: