Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1006) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1111) utánpótlás (1363) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2126) Összes címke

Láda Balázs és Jánosi a válogatottban

2010.12.11. 14:53: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Láda Balázs és Jánosi a válogatottban 2010.12.11. 14:47 F. Kapus

89 komment

Címkék: sator válogatott jánosi láda balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr172508976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miskolcifan 2010.12.11. 15:24:14

Nagyon örülök,hogy Balázs is lehetőséget kap.Élete legjobb szezonja ez,sztem meg is érdemli,hogy ott lehessen.

munkagep 2010.12.11. 15:24:56

van valakinek videója a Gröschl / Sikorcin találkozásról? Gröschlnek is el kéne már gondolkoznia, hogy ezt a jégkorongnak álcázott ámokfutást meddig csinálja még. Amióta nem válogatott, egyre furább dolgokat produkál.

budapestijeti 2010.12.11. 15:52:14

@Miskolcifan: Mintha néhány hete ezt beszéltük volna...! :)
Jánosi Csabi is erősen igyekvő! Grat! :)

Vincenzo90 2010.12.11. 15:52:40

Na, végre valamire nyugodt szívvel mondom, hogy nagyon jó döntés.

Edi a Sas 2010.12.11. 16:35:05

Mi a szösz? kiderült, hogy Fehérváron, Újvároson és Kangyalföldön kívül is vannak játékosok? :O

gyerünk Csabi mutasd meg nekik! :)

miki78 2010.12.11. 16:36:13

Hát erre kíváncsi leszek.. ha a szlovénok tényleg az A válogatottal lesznek, akkor fel kell kötni! Itt a várva várt lehetőség, tessék megmutatni!

SzDaniel 2010.12.11. 17:18:07

Fakk. Sikit sajnalom.

Vincenzo90 2010.12.11. 17:20:38

@SzDaniel: Ilyen az élet. Viszont én eddíg ugyanígy sajnáltam Jánosit. És sajnálom hogy pl Dancsfalvit nem próbálja meg a mester. Ha látott volna Fradi meccseket, akkor talán tudná, hogy ígéretes a srác, és egyre jobb formában van, Gallóval párban mennek rendesen.

2010.12.11. 17:54:23

Ez azt jelenti Sziki nem lehet ott a vb-n!
Nagy érvágás mert a 4 center posztra csak egy normális játékos van! Ted helyében elvinném Jolly- Jokernek, de attól tartok Énekes-Callum inkább a saját kertjében kapálgat majd inkább!

Theutus 2010.12.11. 17:59:32

@Vincenzo90: Dancsfalvi 11 pontot (7+4)és plusz négyet hozott össze 26 meccsen a Mol Ligában, szerintem ez azért kevés a válogatottsághoz (tudom nem csak a statisztika a fontos, de azért sok mindent megmutat)
ha tehetséges és dolgozik előbb-utóbb megmutathatja majd magát

1885* 2010.12.11. 18:02:44

@lbsz: ? mièrt nem lehet ott a VB-n Siki? Le vagyok egy kicist maradva, azèrt mert ki kell hagynia amostani tornàt?

Ilthis. 2010.12.11. 18:05:33

@1885*: igen ezt a hsz-t én sem értem :)

1885* 2010.12.11. 18:07:42

@Ilthis.: :) akkor nem bennem van a hiba, THX :)

Ilthis. 2010.12.11. 18:10:14

Ládának és Jánosinak pedig gratulálok, hogy annyira azért mégsem estek ki a válogatott látóköréből. Nyílván kicsit kesernyés a szájíz, hogy milyen áron kerültek be, épp ezért biztos mindenáron bizonyítani akarnak majd! Amihez sok sikert kívánok!

Személyes véleményem szerint Láda jobban megérdemli most azt a címeres mezt, mint Sille... ezzel talán nem vagyok egyedül...

Theutus 2010.12.11. 18:10:34

@1885*: benned is van hiba, de nem azért, mert nem érted a kommenteket:D

1885* 2010.12.11. 18:13:08

@Theutus: hàt mègis mi a hiba bennem? el sem tudom kèpzelni mire cèlzol :O

Ilthis. 2010.12.11. 18:17:03

@1885*: jaja, már múltkor is meg a mostani torna előtt pislogok itt nagyokat, hogy ki miként gondolja így fixnek a VB-re "utazó" keretet. Ezek a tornák arra jók, hogy aki csak kicsit is megérdemli bizonyíthasson. Múltkor is micsoda vérremenő viták voltak itt (illetve még a régi blogon), amikor kijelölték a keretet... ezek felkészülési tornák bakker... :)

Theutus 2010.12.11. 18:17:53

@1885*: nem céloztam semmire, sima savazásnak szántam

Harcsavadász 2010.12.11. 18:19:03

Kiváncsi vagyok hogy a Jánosi méretű játékos mire megy az "A" csoportos szintű védők ellen akik 30cm és 30kg előnyben vannak vele szemben. A SZLOVÉNOK és az Osztrákok és persze Norvégok is ha úgy alakul elkezdenek fizikai hokit játszani amihez a honi játékosok nincsenek hozzászokva. De azért hajrá Jánosi! (Most cikázhatsz a lábak között.)

1885* 2010.12.11. 18:20:37

@Ilthis.: èn tudom mire jòk a felkèszulèsi tornàk, :)
@Theutus: :D :D :D akkor jò :D nem elèg, hogy havazik, van aki meg savazik :)))

Ilthis. 2010.12.11. 18:22:52

@1885*: azt vágom, hogy Te tudod, nem is konkrétan neked szántam csak megjegyeztem. :)

acs63 2010.12.11. 18:35:39

@Harcsavadász: views: 885

Csaba Janosi Hungary

Birthyear: 1981-03-10 Birthplace:
Age: 29 Nation: Hungary
Position: LW Shoots: L
Height: 172 cm / 5'8" Weight: 76 kg / 168 lbs

Ezek szerint 202cm magas és 106kg-os védők (!) lesznek ott? :-P

Talán nem csak a méret számít, egy példa, Őt is lesajnálnád?

Martin St. Louis Canada Open print friendly window (pop-up)

Birthyear: 1975-06-18 Birthplace: Laval, QC, CAN
Age: 35 Nation: Canada
Position: RW/LW Shoots: L
Height: 173 cm / 5'8" Weight: 80 kg / 176 lbs

Harcsavadász 2010.12.11. 18:48:58

@acs63: Bocs, nem néztem meg a méreteit pontosan. Elnézést!

moszkvicssluszkulcs 2010.12.11. 18:50:39

A múltkori torna előtt asszem ezt a 2 játékos hiányolták legtöbben. Lehet, hogy ott "fent" olvasnak minket???

acs63 2010.12.11. 19:00:58

@Harcsavadász: Még valamit. A bot mérete maximálva van (222. szab. "f" pont.

"Szár:
Maximum hossz – 163 cm a saroktól a szár végéig
Maximum szélesség – 3 cm
Maximum vastagság – 2,5 cm, a szárnak egyenesnek
kell lennie
Toll:
Maximum hossz – 32 cm a saroktól a szár végéig
Maximum szélesség – 7,5 cm
Minimum szélesség – 5,0 cm"

190 cm feletti védőknél ez már gondot okozhat. A magas súlypont sem mindig előny. :-)

kerusz 2010.12.11. 19:08:02

@lbsz: Már miért ne lehetne ott a VB-n?

2010.12.11. 19:24:00

@1885*: Igen. A 3. 4. sort akarják összerakni. Sziki eddig egy "gálameccsen" játszott Ted előtt,most szerette volna kipróbálni úgy pedig nem fogja kivinni, hogy nem látta játszani éles szituban.

2010.12.11. 19:30:03

@kerusz: elvileg ott lehet, de azt gyanítom a sors most közbeszólt.

1885* 2010.12.11. 19:32:03

@lbsz: hàt akkor azzal èn meg nem nagyon tudok egyetèrteni, abszolut sajàt hibàjàn kivul nem tud ott lenni, ennyire jòl àll a mester centerekkel, hogy na ha most nem akkor ennyi volt Neked Siki fiam??? Nem mondanàm profi megoldàsnak.
Vannak sportàgak ahol a technikàt hasznàljàk :) ha nagyon èrdekelnè a mestert làthatnà mit tud.

juhati 2010.12.11. 19:37:52

Kedves hokiőrült barátaim!

Egy kis felvezetés kezdődött a vb-re oldalunkon, mert mi is - ahogy Ti - nagyon várjuk már az áprilist!
Már feltettem a linket, de hátha valaki még nem olvasta a cikket:
www.flagmagazin.hu/?a=cikk&cikkid=4700
Sportbaráti üdvözlettel: Juhász Attila sportrovat szerkesztő

Harcsavadász 2010.12.11. 19:42:00

@acs63: Majd meglátjuk! Legyen igazad, és cáfoljon rám. Hajrá Magyarok!

igyalakult 2010.12.11. 20:04:46

Igazi példa kép. Kevés ilyen játékos alázatos a hokiért mint a Csabi hajrá magyarok hajrá magyarország

HSC 2010.12.11. 20:39:38

@igyalakult: Janosival a C divizio fele tartunk, de hat o magyar, ugye?

Vincenzo90 2010.12.11. 20:44:47

@Theutus: Dancsfalvit akkor gondolom te sem sokat láttad játszani. Egyrészt egyre jobb formában van, másrészt nagyon hajt, és simán lehetne belőle egy alap játékosa később a válogatottnak, de ehhez az kéne, hogy most se feledkezzenek meg róla, amikor amúgy is olyan keret utazik, akiket leginkább próbálgat a mester. Szerintem.

@HSC: Köszönjük az értelmes hozzászólást. Jánosi Csabi egyrészt magyar, másrészt az A csoportban is kiemelkedő teljesítményt nyújtott. Nem kell trollkodni csak azért, mert mások, akik nem a te véleményedet osztják trollkodnak!

Edi a Sas 2010.12.11. 20:49:27

@Vincenzo90: megint csak egyetértek. :D

igyalakult 2010.12.11. 20:55:24

@HSC: tapsóltad mar véresre a tenyered amikor a csikszeredában játszott az akkori fradi első sora és szépen mgvetétek a steauatat roman kupaban ha jól emlékszem Sándor Hoffmann Jánosi támadó hármas 3 gólt lőtta katonáknak és a szereda jutott tovább

Vincenzo90 2010.12.11. 20:57:26

@Edi a Sas: Nem vagyok vérbeli Fradista. Van sálam-pólóm, járok Fradimeccsre, szeretem a csapatot, és a Fradit, de a szívem kék-fehér. Így is azt mondom, hogy Jánosinak ott a helye, és aki ezt nem látja, az a) nem ért a hokihoz, b) nem is látott még hokimeccset, c) sosem látta Jánosit kűzdeni, se a Fradiban, se a válogatottban.

acs63 2010.12.11. 21:00:06

@Vincenzo90: Ha már a fiatalok, akkor inkább a Rafi. Neki nagyon megy idén Dubekkel és Bob jó tanár.
Dancsfalvinak -ha meg nem sértelek titeket- ez az éve "kiesett" edzői szempontból. Illés jó társa lesz, de neki is bele kell rázódnia az itteni hangulatba. Talán jövőre!
Jánosival inkább az ismert, kitaposott ösvényre tévedt a Team. :-)
Leellenőrzik az "öreget", nem mernek a fiatalokhoz nyúlni. Pedig sokan toporognak a küszöb előtt az említetteken kívül is.

HSC 2010.12.11. 21:00:58

@Vincenzo90: Atestel a lo tuloldalara. Kozhelyeket ismetelsz.

Edi a Sas 2010.12.11. 21:13:59

@Vincenzo90: ennyi és nem több. köszi :)

@acs63: és ha már Rafit említed, akkor én Németh Pétert is megemlíteném mellette, ettől függetlenül egy jelzésértékű bő keretbe válogatást én megszavaznék Norbinak és úgyszintén Rafinak meg Némethnek.

acs63 2010.12.11. 21:19:45

@Edi a Sas: Azonos korosztályból kerestem embert, a teljesség igénye nélkül. :-)
És még ott vannak az újvárosiak, a külföldön játszók, stb. Van választék, de már el kellett volna kezdenünk a fokozatos beépítést. Akár egy "B" keret felállításával, versenyeztetésével. Szerintem.

Vincenzo90 2010.12.11. 21:21:32

@acs63: Igazad van abban, amit írtál, de ettől függetlenül én feltétlen kipróbálnám, mert mint már egyszer kifejtettem, pont azt a potenciált látom benne, amit láttam Artyomban, meg Sofiban, mielőtt valakik lettek a felnőtt csapatban.

@HSC: Na!?

2010.12.11. 21:30:12

@1885*: Én sem értek egyet vele, de szerintem ez lesz! A Telenor kupás mellőzéséből úgy tűnik periférián van az edzői stábnál, ráadásul bizonyítani sem adatik meg a lehetőség Szikinek.

acs63 2010.12.11. 21:48:48

@lbsz: Azért én furcsának tartom, hogy közel fél évvel egy esemény előtt végleges keret alakulna ki. Mol-liga rájátszás, nemzeti bajnokságok lezárása, Ebel. Mind okozhat változást formában, eredményben.
Sziki-szökevény esetében még arra is gondoltam, hogy mivel még nincs meg az állampolgársága, Mo.-tól távolabb akarták tesztelni, így is sok feszültséget keltett. (Amint rendelkezik magyar állampolgársággal, semmi akadályát nem látom, hogy ott legyen a VB-n. Fiatal, kiemelkedő tudású játékos és eltökélt. Nem friss ötlet, hogy magyarként akar szerepelni, pár éve - úgy emlékszem - nem ment el a szlovák válogatottba Dubekkel együtt. Már akkor letette a garast mellettünk, pedig rosszabbak voltak az itteni kilátásai és azóta sem változott a véleménye.)
Mint fentebb jeleztem, lassan ideje lesz felállítani a válogatott második vonalát és fokozatosan lecserélni az "obsitosokat". :-)
Sebességet kell(ene) váltanunk! Csak hát ez megint csak pénz, pénz, pénz...
(Több torna, fejlett technika, több jól képzett edző, stb.)

potocsi 2010.12.11. 22:02:42

@HSC: tudod TE kiről írsz így?
csupán a 2009es VB legjobban teljesítő MAGYAR JÁTÉKOSÁRÓL!

Ha szerintetek a drágalátos Lásziká jobb is Csabánál, ezerszer is Jánosi mint egyszer is Lásziká
Inkább STABIL Divizió I. eleje MAGYAROKKAL, mint liftezés a honosítottakkal!

HAJRÁ FERENCVÁROS

HSC 2010.12.11. 22:16:37

@potocsi: Akinek nem volt, annak nem is lesz. Janosi Sikorcin mellett nem nevezheto hokisnak. A Mol liga statisztika is beszedes adat.

Theutus 2010.12.11. 22:20:15

@igyalakult: továbbá magyar égre magyar ufo-t igaz?

Theutus 2010.12.11. 22:21:05

@HSC: azért te se essél túlzásokba

Theutus 2010.12.11. 22:24:32

@potocsi: óriási különbség van az között, hogy egy magyar felmenőkkel rendelkező hokis felveszi annak érdekében a magyar állampolgárságot, hogy a válogatottunkban játszhasson vagy ha a szó szoros értelmében honosítanánk egy magyar gyökerekkel nem rendelkező amerikai, svéd, finn, etc. hokist a cél érdekében
remélem te is érzed a különbséget a két dolog között

potocsi 2010.12.11. 22:29:55

@Theutus: ez egyértelmű!
egy Erdélyi srácot bármikor örömmel nézek Koronás Címerrel ellátott MAGYAR mezben!

potocsi 2010.12.11. 22:31:14

@HSC: Jánosi JÉGKORONGOZÓ, Lászika lehet tud hokizni, de ez a tudása nem különösebben érdekel

kerusz 2010.12.11. 22:34:31

@lbsz: Fogadjunk, hogy ott lesz a bő keretben áprilisban, ha egészséges lesz.

acs63 2010.12.11. 22:35:51

@potocsi: Te most egy FELVIDÉKI magyar felmenőkkel rendelkező játékosról beszélsz. :-(
A Korona részei egyenrangúak, nem? :-P

zsolt007 2010.12.11. 22:43:12

@Theutus: Óriási különbség van aközött is, hogy valaki ugródeszkának használja a válogatottat, hogy jobb szerződéshez juthasson külföldön és aközött aki azért hogy válogatott lehessen félretesz mindent.Sikorcin nagyobb tudású játékos mint Jánosi, jobb közegben nevelkedett stb.Ami nekünk nem tetszik hogy egy jó Sikorcin teljesítmény a válogatottba ér neki egy Olasz,Francia,Osztrák szerződést már nem lesz fontos a válogatott.Erre mondják sokan, hogy dehát ebből a válogatott is kamatoztat milyen jó lesz, de itt párunknak nem kell A csoport semmilyen honosítottakkal legyen az szlovák,dán,dél afrikai.Vannak olyan "magyar" korongozók akiknek az egyik szülője magyar lásd Holéczy,Omar stb törik a magyart, de nem szégyenlik használni, ezen valahogy érzi az ember, hogy nem azért lesz magyar válogatott mert hasznot szeretne húzni belőle.Sikorcin azóta vágta el magát párunkban mióta volt a blogos nyilatkozata, hogy válogatott által szeretne előrébb lépni jobb bajnokságba játszani, másrészt életében nem adott magyarul interjút amiért szégyelje magát!

Theutus 2010.12.11. 22:44:40

@potocsi: szerinted lényeges különbség van ebből a szempontból a Felvidék és Erdély, Burgenland és Bánát között
nem igazán értem honnan veszed az erkölcsi alapot ahhoz, hogy eldöntsd - főleg területi alapon - ki a jobb magyar:) /egyetlen dologban bízom csak: nincsenek felvidékről származó őseid, mert az komoly lelki problémákat okozhatna neked:ikszdé/

Theutus 2010.12.11. 22:48:49

@zsolt007: szerintem nem mondott olyant, hogy egy olasz szerződés után nem érdekli a válogatott szereplés, ezt csak te/ti magyarázzátok bele
és abban sem látok semmi rosszat, ha valaki már csak azért is szeretne sikeresen szerepelni a válogatottban, hogy utána jobb szerződést köthessen

budapestijeti 2010.12.11. 22:50:14

@acs63: Ja! Fej-tor-potroh... :DDD
Elbeszéltek egymás mellett, pedig nagyjából mindegyikőtöknek igaza van! Ki kellene próbálni fiatalokat is a tornákon, (akár Liga-válogatott néven), meg kell becsülnünk azokat a játékosokat, akik szívvel és akarattal szándékoznak szolgálni a csapat eredményességét, az edzői-szövetségi stábnak a csőlátást, a lobby érdekeket mellőzve kellene beválogatni a játékosokat,EBEL-en kívül is van hoki (tisztelet a résztvevőknek),mindenki tudna 25 tuti játékost a válogatottba, és sorolhatnám!
Jánosi és sikorcin is szolgálni szeretne, várom mindkettőjüket, ők meg minket a lelátóra! EZ A MAGYAR VIRTUS! Már egyszer ámultak rajta a VB-n...
Lesz MOL Liga döntőig, OBI. döntőig, EBEL rájátszással és tovább....
Legyetek nagyvonalúak, a másik örömét is tiszteljük meg!
Hajrá Magyar Hoki! ... és világbéke! :DD

zsolt007 2010.12.11. 22:50:55

@Theutus: Az az ember akinek az édesanyja magyar, lehúzott 2 évet újpesten, magyar közegben és nem volt képes megtanulni a nyelvet, hogy leadjon egy interjút magyarul,arról nem érdemes úgy beszélni, hogy MAGYAR.Nagyon jó jégkorongozó, de nem Magyar!

Vincenzo90 2010.12.11. 22:51:53

@zsolt007: Mostanában viszont azt csiripelték a madarak, hogy tanul szorgalmasan magyarul, és magyar tanárhoz jár. Csató Imi miatt hiszem el egyedül, hogy ez az ember méltó a válogatottságra. Ő nem szokott a levegőbe beszélni, és ha valakinek igazán fontos az, hogy aki címeres mezt húz, az lelkében igaz magyar legyen, akkor az ő. Úgyhogy neked is azt mondom, amit eddíg is mindenkinek: várjuk meg, hogy ugyanúgy fogja-e énekelni a himnuszt, mint Omar, vagy Roger.

Theutus 2010.12.11. 22:52:55

@zsolt007: "...Sikorcin azóta vágta el magát párunkban..."
megértem, hogy ti "páran" - ami nem tudom, hogy nagyságrendileg 10, 100 esetleg 500 főt jelenthet - így gondolkodtok
szerinted hányan lehetnek azok, akik másképpen vélekednek?

potocsi 2010.12.11. 22:55:05

@Theutus: azzal lezárom a részemről, hogy nem örülnék neki, ha MAGYAR NEMZETI MEZBEN látnám és ha ott lesz a VBn ennek hangot is fogok adni (ergo nem tapsolom meg a bemutatásnál)

HAJRÁ FERENCVÁROS HAJRÁ MAGYARORSZÁG

lidmark 2010.12.11. 23:01:48

Rafit a válogatottba Dubek mellett !!

Theutus 2010.12.11. 23:02:18

@zsolt007: részemről befejeztem, mert ez már nem a jégkorongról szólna, így ezen a blogon nincs értelme erről vitatkozni veled/veletek/páratokkal

Vincenzo90 2010.12.11. 23:03:13

@potocsi: Szíved joga. Én meg megvárom, amíg szépen énekli a himnuszt, és majd látszik, hogy szívből teszi. Ha nem így lesz, akkor olyan, mintha leigazoltunk volna egy bármilyen idegent. Ha meg így lesz, akkor örül majd a szívem-lelkem... Szerintem tényleg nincs értelme ezt ennél tovább ragozni. Senki nem akar mindenféle jöttmenteket, mert azzal értelmét veszti a válogatottság. Viszont azt, hogy konkrétan Szikorcsin megérdemli-e azt csak azok tudhatják, akik személyesen ismerik. Lásd Csató Imi, és neki azért általában lehet hinni. Tehát: egy bizonyítási lehetőséget minimum megérdemel...

zsolt007 2010.12.11. 23:05:10

@Theutus: 2 állaspont bontakozott ki évek alatt.Jó és eredményes válogatott amelyben minden olyan magyar és nem magyar játékos játszon aki játéktudása alapján befér(sokan úgy magyarázták, hogy aki játszik a válogatottba magyarnak érzi magát) Másik tábor pedig eredményektől függetlenül magyar játékosokat szeretne a jégen látni.Ebből sosem fog engedni egyik fél sem, egyetérteni nem fogunk.Emlékezel még Nathan Martz válogatottságát is támogatták sokan, mert jó játékos.

@Vincenzo90: Nekem ez nem túl őszinte, hogy valaki 25 évesen kezd el tanárhoz járni, úgy hogy 2 évig erre az anyaországban nem volt képes.Megkockáztatom hogy Csató Imi szorgalmazta és nem magától jutott eszébe.Semmi kivetnivaló nincs a magyar tanárban, de 2 évig mi volt? akkor miért nem? mér most kezdi el?

mannisenmaki_ 2010.12.11. 23:05:23

@Vincenzo90: Az 1. mondatod egy szégyen, de lelked rajta. Nem vitaindítónak szánom, ez a véleményem.

Vincenzo90 2010.12.11. 23:17:52

@mannisenmaki_: Ha tudnám, melyik első mondatomra gondolsz, de írd meg privátban, ha már nem vitaindítónak szánod.

2010.12.11. 23:21:04

Hiányposztra igenis van értelme honosítani, akár olyat is aki nem tud egy kukkot se magyarul! A kulcsfontosságú center posztra pláne! Egy-két ilyen játékos nem hogy elveszi a lehetőséget a fejlődésre a fiataloktól, hanem épp ellenkezőleg, új utat mutat. A hokiban négy sor van. Senki nem arról beszél, hogy ilyen "nem magyarokkal" kell feltöltetni mind a négyet. Mindössze néhány hiányposztról beszélünk, ami segíthetne abban, hogy az nüansz, ami jelenleg a szlovénok -olaszok-franciák mellett szól eltűnjön. A sikeres válogatott pedig a magyar hoki jövőjét jelenti, sikerei többet segítenek az utánpótlás bővítésében mint akármelyik MJSZ által megálmodott nevelő-program. Egyébként, ha a 22 játékosól az utolsó 2 emiatt szorul ki az pozitívan is hathat, hokizni pedig nem a válogatottban kell megtanulni, ott már alkalmazni kell a tudást.

2010.12.11. 23:25:33

@lbsz: mielőtt nekem esnétek: Szikit nem tartom vadidegennek, neki már félig magyar a szíve! Egyébként ha a kézilabdánkat megnézzük, láthatóan a vérfrissítés tartotta életben:
Diaz, Perez, Eklemovics, Radulovics, Mátéfi stb... sokat tettek és mindenki befogta a száját, mert jöttek az eredmények.

Vincenzo90 2010.12.11. 23:27:58

@lbsz: Szerintem meg a kluboknak a dolga a hiányposztokra igazolgatni játékosokat. Aki tényleg nem érzi a különbséget a válogatott, meg egy klub közt, az válasszon olyan válogatottat, amelyik elég erős neki, azt csá. Ha a Miskolcnál pl játszanak erős légiósok, az segítheti a fiatalok fejlődését egy bizonyos mértékig. Ha viszont csak légiósok maradnak, akkor senki nem tanul semmit, és ha a válogatottat töltjük ki velük, abból sem sokat tanulnak a fiatalok. Vagy úgy gondolod, hogy évi 5 meccset ha Ovecskinnel játszana pl Galló, akkor 4 év múlva ő is egy Ovecskin lenne? :D

eszel59 2010.12.12. 09:08:30

@budapestijeti: Nyugi,lesz itt világbéke...rögtön megteremtem,ahogy én leszek a szépségkirálynő a világszépe választáson!Egyébként meg mindketten(Ládikó,Jánosi)megérdemlik!
@lbsz: Egyetértek,új lendületet hoztak a kézilabdába.(Viszont nagyon megnéznék egy erősítésnek honosított kubai,vagy afro-amerikai- honosított-hokist a magyar jégkorong válogatottban...állítólag van Zimbabwe "ZS" csapatában egy tehetséges mixer,aki már látott jeget - Martiniban...Azt tudjátok,hogy Kuba miért nem tud kiemelkedő eredményeket felmutatni kajak-kenuban?Aki rendesen tud evezni,az már Floridában van..!)

Rock me Amadeus 2010.12.12. 10:02:40

Csak lesz tavasszal még válogatott felkészülési meccs.

rihiranta&rantasila 2010.12.12. 11:34:09

Arról tud valaki valami tájékoztató félét,hogy Jesenicében hol lehet megszállni.Én a neten nem találtam.Menedékházból meg macerás lemenni a stadionba.A fölmenetelről (Lasko,Union)meg nem is beszélve.

potocsi 2010.12.12. 12:13:08

@rihiranta&rantasila:
Bledben tudok *** hotelt reggelivel 40 Euro / főért

2010.12.12. 17:07:01

@kerusz: Úgy legyen! Légy a vendégem egy sörre a vb-n a holland meccs előtt, kettőre ha gólt üt az olaszok ellen a meccs után!

shadoww 2010.12.12. 20:31:46

Na visszatértem! ! !
Hát ez nagyon jó hír!!!
Kár, hogy sérülés miatt lett ez a döntés!
Jobb lett volna, ha alapból így döntött volna a mester.
Azért még dubek helyett inkább Galló illést tettem volna be.

1885* 2010.12.12. 21:07:19

@shadoww: Dubek, nagybetuvel, sose legyen nagyobb oromod.

1885* 2010.12.12. 21:30:19

@Theutus: Mi oly vicces baràtom :))? Igazam van vagy igazam van? :D

budapestijeti 2010.12.12. 22:06:12

@shadoww: Fizikailag még gyenguszka, Dancsfalviban több a spiritusz!Már említettük előrébb!

1885* 2010.12.12. 22:14:02

@budapestijeti: èn igazàn drukkolok Gallònak, de per pill azèrt Dubo picikèt ponterosebb. van aki meg nem kèpes a sajàt àrnyèkàn àtlèpni.:)

budapestijeti 2010.12.13. 00:41:16

@1885*: Jó lesz az!Komoly összeget merek rátenni!Erősödnie kell, meg játszania folyamatosan, terhelés alatt!

1885* 2010.12.13. 09:51:22

@budapestijeti: azt nem is mondom, hogy nem jò!!! Nem fogadok, mert èn ès azon az oldalon àllok ezugyben mint Te. :))))
süti beállítások módosítása