Tizenhat meccsre tiltották el Rottert 2010.12.08. 08:25 Hblog
Tizenhat meccsre tiltották el Rottert
2010.12.08. 08:31: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
43 komment
Címkék: eltiltás ebel fegyelmi fb rotter hebar
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr412501299
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Grundolf 2010.12.08. 08:40:23
Rotter liga! Rotter liga! ez hülyén hangzik.
Labanc liga! Labanc liga! na ez talán jó lesz.
Nagyon enyhének érzem a büntetését, legalább az alapszakasz végéig eltiltottam volna.
Labanc liga! Labanc liga! na ez talán jó lesz.
Nagyon enyhének érzem a büntetését, legalább az alapszakasz végéig eltiltottam volna.
miki78 2010.12.08. 08:50:56
Hiba volt, amit Rotter tett, de egy ilyen alattomos fejre irányuló ütés után nem csodálom, hogy elgurult a gyógyszere. Gondolom azért nem kapott többet, mert a bírót csak lökte és nem ütötte...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.12.08. 08:59:51
@miki78: en ha Notaslali helyebe lennek, siman eljatszanam valakivel aki ugyis csak kispadozik. Kivancsi vagyok ha fehervari kez loki a jvt hany evre jegelik a bunost :)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.12.08. 09:01:06
Galló Illés 1992-09-28 !!!!!
Balint latja hogy jatszik es megsincs ott.
Balint latja hogy jatszik es megsincs ott.
1885* 2010.12.08. 09:07:13
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Gallónal ott lenne a helye, meg még másnak is, hát ez már csak ilyen :(
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.12.08. 09:10:36
@miki78: az egy felpattanó bot volt, nem is kapott semmit a "vétkes", nem kell belemagyarázni a nem létezőt ;).
Ezután is várom szertettel, a "mint az EBEl-ben" kezdetű vagy végű példabeszédeket, innentől még nevetségesebb :D.
Ezután is várom szertettel, a "mint az EBEl-ben" kezdetű vagy végű példabeszédeket, innentől még nevetségesebb :D.
JámborMalac 2010.12.08. 09:28:44
@durex26:
a felpattanó botnál azért kicsit több volt. a linzi játákos az esetért 5+20-at kapott.
ezért az ítéletért felesleges labanc ligázni, szvsz.
a felpattanó botnál azért kicsit több volt. a linzi játákos az esetért 5+20-at kapott.
ezért az ítéletért felesleges labanc ligázni, szvsz.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.12.08. 09:54:21
@1885*: ezt mer IDE kommenteltem? :D
1885* 2010.12.08. 09:56:36
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: mert nagyon okosak vagyunk mindketten :)
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.12.08. 10:13:21
@JámborMalac: Az egy bírói hiba volt, sima 2+2, sőt ha jól értem a cikket, Rotter azért hisztizett, mert nem fújtak semmit, aztán meg a linzi kapott 5+20-at(!?), következetes minőségi bíráskodás. Persze, nem is tárgyalták a linzi gyerek ügyét. Nem labancligázom, nem is nagyon izgat mit művelnek ott berekjeikben, csak ha tényleg ez a példakép liga, akkor oda jutunk, mint a jelenlegi mol liga, több pénzel. Az összes többi ámítás.
Bujdy 2010.12.08. 10:32:02
Hát ez eléggé furcsa ítélet. Szerintem kisebb gáz ütni-vágni az ELLENFELET, mint akár csak egy ujjal is érinteni a BÍRÓT! (persze most szándékosságról van szó!) Szóval Rotternek minimum a szezon végéig pihennie kellene szerintem, persze akkor hogyan készül fel az osztrák válogatottal az A csoportos VB-re...
(Zana Zoltán írta a könyvében, hogy mikor az amatőr bajnokságban verekedés volt és a csapattársa megvert egy bírót, őt élete végéig eltiltották, szerintem is helyesen. Tudom, más liga, nagyon más liga, de azért mindennek van egy kibaszott határa...)
(Zana Zoltán írta a könyvében, hogy mikor az amatőr bajnokságban verekedés volt és a csapattársa megvert egy bírót, őt élete végéig eltiltották, szerintem is helyesen. Tudom, más liga, nagyon más liga, de azért mindennek van egy kibaszott határa...)
zsozsi68 2010.12.08. 11:35:01
Keveslem, de ez van, mégiscsak az A csoportos osztrák válogatott meghatározó patkánya. Viszont a kövi AV-Vienna meccsen "könyörgöm akasszuk fel", vagy legalább verjük agyon.
check 2010.12.08. 11:58:27
"Remek" helyzet, hogy a MOL Liga fegyelmi ügyekben képes legalább helyenként "felnőni" az EBEL szintjére. Jv-t ért fizikai atrocitás esetében mindkét liga FB-a képes szánalmas döntéseket hozni. Nem kell meglepődni, ha ezt követően majd komoly nyomás alá helyezik a jv-t. Persze kérdés, hogy ha nem Rotternek hívják az illetőt, akkor mennyi az a 16 meccs...
Skandinávia-mánia 2010.12.08. 12:17:48
Én ennyinek is örülök, jobb mint a semmi! =D Ehhez már tényleg tehetség kell, hogy így elkaszálja magát... hülyegyerek!
miki78 2010.12.08. 13:05:18
@durex26: @Bujdy: @zsozsi68: @check:
érdekes a kis Hetényi ügyében szinte mindenki túlzónak tartotta a fél évet, aztán a liga is csökkentette. Mennyit is hagyott ki? 10 meccset? Pedig ott is szándékosság volt és nem is volt előzmény..
Amúgy mit befolyásol, hogy 16 vagy 20, esetleg 24 meccs? Semmit, a rájátszásra visszajön. Ha kemények lettek volna, akkor egész szezonban lenyomják, na de azt mégse akarták, mégiscsak kell a Rotter gyerek a VB-re!
érdekes a kis Hetényi ügyében szinte mindenki túlzónak tartotta a fél évet, aztán a liga is csökkentette. Mennyit is hagyott ki? 10 meccset? Pedig ott is szándékosság volt és nem is volt előzmény..
Amúgy mit befolyásol, hogy 16 vagy 20, esetleg 24 meccs? Semmit, a rájátszásra visszajön. Ha kemények lettek volna, akkor egész szezonban lenyomják, na de azt mégse akarták, mégiscsak kell a Rotter gyerek a VB-re!
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.12.08. 13:38:17
@miki78: én itt a kettős mércére mondtam, hogy a szlovént eltiltották egész évre, anélkül, hogy bárkit is megkérdeztek volna, itt meg még az anyukát is behívták, hogy milyen volt Rotter gyerekkorában, és az szerint döntöttek. És sokszor lehetett olvasni, hogy az EBEL mintájára..., mert ott következetesek, és a szabály az mindig szabály, stb. És íme példa rá, hogy nem azok, még annyira sem, mint a mol ligában.
check 2010.12.08. 13:50:54
@miki78: Az a meggyőződésem, hogy az ilyen, a jv-t fizikailag inzultáló szereplőket gondolkodás nélkül évekre kellene eltiltani. Nem nagyon érdekel, hogy 20 vagy 24 meccs is lehetett volna, én kapcsiból nyomtam neki egy évet aztán jólvan. Ez az eset kiváló példa arra, hogy az EBELnek is maga felé hajlik a keze és enged a különböző lobbyknak.
Én Hetényi esetében sem tartottam túlzásnak a fél évet és meg is döbbentem, hogy csökkentették. Sajnálatos, hogy ebben sikerült "felnőnünk" az EBEL szintjére...
Én Hetényi esetében sem tartottam túlzásnak a fél évet és meg is döbbentem, hogy csökkentették. Sajnálatos, hogy ebben sikerült "felnőnünk" az EBEL szintjére...
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.12.08. 14:14:46
nem ertem, a kulacsdobaloval mi lett?
arrol nincs semmi hir?
arrol nincs semmi hir?
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.08. 14:19:30
Azért Hetényi esete köszönő viszonyban sincs Rotterével, itt ugyanis minden kétséget kizáróan azért korcsolyázott oda a bíróhoz, hogy fellökje. Nevetségesnek tartom a 16 meccset, főleg Hebar egész szezonos ítélete mellett....
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.08. 14:20:20
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ő csak fegyelmit kapott, elvileg azt nem tárgyalják újra, bár biztos vannak kivételek.
1 drukker 2010.12.08. 15:27:43
Azt hiszem az ítélet írásos indoklása ismerete nélkül mindenki érzelmi alapon és más renitens esettel összehasonlítva bírál, mond véleményt.
Minden sportban a legsúlyosabb büntetési kategória a játékvezetőt ért sérelem. (tettleges vagy akár verbális, de a szándék is) Nem Rottert védve, de szerintem a játékvezető súlyos hibát vétett az esetnél. Ha az esetet nem is látta, de a vérző játékost látnia kellett és ugyebár vérző játékos nem játszhat. A játékvezető magatartása sem volt így helyén való. Sajnos a videon sem látszik, hogy az esetre mit reagált azonnal a spori.
De a tényeknél maradva enyhének tűnik az eltiltás. A játékvezető hibájára semmi esetre sem lehet így reagálni. De kíváncsi lennék arra is hogy vizsgálták-e a játékvezető ténykedését és ha igen az ő sorsa mi?
Minden sportban a legsúlyosabb büntetési kategória a játékvezetőt ért sérelem. (tettleges vagy akár verbális, de a szándék is) Nem Rottert védve, de szerintem a játékvezető súlyos hibát vétett az esetnél. Ha az esetet nem is látta, de a vérző játékost látnia kellett és ugyebár vérző játékos nem játszhat. A játékvezető magatartása sem volt így helyén való. Sajnos a videon sem látszik, hogy az esetre mit reagált azonnal a spori.
De a tényeknél maradva enyhének tűnik az eltiltás. A játékvezető hibájára semmi esetre sem lehet így reagálni. De kíváncsi lennék arra is hogy vizsgálták-e a játékvezető ténykedését és ha igen az ő sorsa mi?
miki78 2010.12.08. 16:21:48
@edudus: hát... Hetényi bottal ütött, Rotter kézzel ellökte. Van egy kis különbség, még akkor is, ha Rotter lökése sokkal látványosabb volt. A szándék ugyanaz volt, a bírót támadni. De bottal durvább sérülést lehet szerezni. Ha innen nézzük, akkor jogos, hogy Rotter kevesebbet kapott. Bár nem tudom a bírák motivációit.
Hebar esetét nem hoznám ide, mert ott játékos játékos ellen ment, ráadásul olyan brutál volt, hogy ott nagyon komoly következménye is lehetett volna, nagy szerencse, hogy nem lett! Örökre eltiltottam volna, majdnem Farkas Caja szint...
@check: Hát szerintem minden liga ilyen egy kicsit, mert baromi nehéz különböző eseteket azonos módon elbírálni. Az más kérdés, hogy az EBEL legalább osztrák érdeket képviselt, mert Rottert engedik még a VB előtt játszani. A MOL meg nem tudom mit képvisel... :)
Hebar esetét nem hoznám ide, mert ott játékos játékos ellen ment, ráadásul olyan brutál volt, hogy ott nagyon komoly következménye is lehetett volna, nagy szerencse, hogy nem lett! Örökre eltiltottam volna, majdnem Farkas Caja szint...
@check: Hát szerintem minden liga ilyen egy kicsit, mert baromi nehéz különböző eseteket azonos módon elbírálni. Az más kérdés, hogy az EBEL legalább osztrák érdeket képviselt, mert Rottert engedik még a VB előtt játszani. A MOL meg nem tudom mit képvisel... :)
Vincenzo90 2010.12.08. 16:40:13
Én meg vagyok elégedve az ítélettel. Nem tette magát nevetségessé a liga fegyelmi bizottsága, és nem a minimális 8, vagy ehhez hasonló büntetést szabta ki. Nyilván egy Volán-játékos megkapta volna a szezon végéig, de Rotter-patkányt örüljünk, hogy egyáltalán elmeszelték...
Bujdy 2010.12.08. 16:44:21
@miki78: Hetényi esete volt az, mikor a bírót is elmeszelték? Ha igen, akkor jogos az enyhítés, mert a bíró is benne volt a dolgoban (provokáció), ha rosszul emlékszem, akkor sorry...
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.08. 17:06:41
@Bujdy: Az másik eset, Zalavári.
@miki78: Abból a videóból szerintem nem állapítható meg egyértelműen a szándékosság, nagyon megosztotta a nagyközönséget. De pl. bírótól is hallottam utána, hogy az semmi nem volt... Ha egy játékos bottal szándékosan üti a bírót, akkor nyilván megérdemli az eltiltást, és az is nyilvánvaló, hogy nem függesztik fel a büntetését fellebbezés után.
Abban, hogy Hebar egy életre megérdemelné, nagyon is egyet értünk, viszont szerintem eléggé sarkos, hogy egy játékos megtámadása nagyobb szankciót követel, mint a bíróé. Vagy nézzük máshonnan: anno Bonni 16 meccset kapott térdelésért. Szerinted hasonló súlyú a 2 szabálytalanság?
@miki78: Abból a videóból szerintem nem állapítható meg egyértelműen a szándékosság, nagyon megosztotta a nagyközönséget. De pl. bírótól is hallottam utána, hogy az semmi nem volt... Ha egy játékos bottal szándékosan üti a bírót, akkor nyilván megérdemli az eltiltást, és az is nyilvánvaló, hogy nem függesztik fel a büntetését fellebbezés után.
Abban, hogy Hebar egy életre megérdemelné, nagyon is egyet értünk, viszont szerintem eléggé sarkos, hogy egy játékos megtámadása nagyobb szankciót követel, mint a bíróé. Vagy nézzük máshonnan: anno Bonni 16 meccset kapott térdelésért. Szerinted hasonló súlyú a 2 szabálytalanság?
Theutus 2010.12.08. 17:23:47
@edudus: annyi a különbség a 2 eset között, hogy Rottert utáljátok, Hete pedig a ti játékosotok:)
és Bonni is megérdemelte anno a büntetését, ha relatíve pártatlanul szemléli az ember a történetet
az is egy meglehetősen furcsa mérce, hogy más csapatok játékosait örökre kellene eltiltani, míg a hazai játékosnak az egy meccs is sok (ez sem rosszabb a sokat szidott ebel mércénél:P)
és Bonni is megérdemelte anno a büntetését, ha relatíve pártatlanul szemléli az ember a történetet
az is egy meglehetősen furcsa mérce, hogy más csapatok játékosait örökre kellene eltiltani, míg a hazai játékosnak az egy meccs is sok (ez sem rosszabb a sokat szidott ebel mércénél:P)
Vincenzo90 2010.12.08. 17:30:03
@Theutus: Rotter esetében külön történet, hogy akkora patkány, hogy szívem szerint az élettől is eltiltanám, de szerencsére az eszemmel gondolkodom inkább :) Mindenesetre Hetényi és Rotter, nameg Bonni is megérdemelte szerintem amit kapott, azt ennyi. Függetlenül attól, hogy Volán, vagy Vienna játékos, és hogy melyik ligában játszik.
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.08. 17:32:55
@Theutus: Nyilvánvalóan nem képes objektívan szemlélni egy szurkoló se az ilyet. De azt bátran kijelenthetem, ha a mi játékosunk csinált volna ilyet, arra is azt mondanám, hogy megérdemli az eltiltást. Ok, megérdemelte Bonni (bár tény, hogy ezt akkor máshogy gondoltam), de megint kérdezem, egy játékos-játékos elleni szabálytalanság ugyanannyit ér, mint a játékos-bíró elleni? Nem a bíró a "szent és sérthetetlen" a jégen???
advocatusdiaboli 2010.12.08. 17:58:05
@1 drukker: a másik Rotter-es posztnál belinkeltem az ebel.at cikkét, abban megtalálod az indoklást is.
check 2010.12.09. 07:35:21
@edudus: Egész más elven kell nézni a 2 dolgot és nem szabad mérlegre tenni.
A játékossal szemben elkövetett szabálytalanság egy dolog, lehet súlyos vagy súlyosabb, de előfordulnak. A büntetések és a komoly eltiltások a tett mértékében kell, hogy változzanak. Hebar esetében egyértelműen a megtorlást, bosszúállást kell nézni, az ilyen viselkedés árt a sportnak, kegyetlenül kell megtorolni, a szezonra vonatkozó eltiltás talán nem is olyan súlyos.
A jv-vel szembeni inzultus (kezdve a verbálistól) egész más történet, ott nem szabad mérlegelni, meg kell adni, hogy miért mennyi jár és kész. Rotter esetében pl. én zsigerből nyomtam volna egy évet az embernek és annyi. Más sportágban 10 perc alatt hoznak ilyen kaliberű eltiltásokat (személyes tapasztalat).
A játékossal szemben elkövetett szabálytalanság egy dolog, lehet súlyos vagy súlyosabb, de előfordulnak. A büntetések és a komoly eltiltások a tett mértékében kell, hogy változzanak. Hebar esetében egyértelműen a megtorlást, bosszúállást kell nézni, az ilyen viselkedés árt a sportnak, kegyetlenül kell megtorolni, a szezonra vonatkozó eltiltás talán nem is olyan súlyos.
A jv-vel szembeni inzultus (kezdve a verbálistól) egész más történet, ott nem szabad mérlegelni, meg kell adni, hogy miért mennyi jár és kész. Rotter esetében pl. én zsigerből nyomtam volna egy évet az embernek és annyi. Más sportágban 10 perc alatt hoznak ilyen kaliberű eltiltásokat (személyes tapasztalat).
kapusLaci 2010.12.09. 07:56:24
Rotter egy kiválo játékos,azért is nem szeretik innen nagyon sokan,mert sok borsot tört az ellenfelek orra alá.
A büntetése szerintem megérdemelt,ennyit kellet hogy kapjon minimum.Az pedig egyértelmü hogy nem adtak neki a szezon végéig büntetést,hisz tártkarokkal várják a válogatottba.
Aki itt "labanc"ligázik,az ne feledje hogy többnyire a "labanc"ligának köszönhetjük hogy megjártuk az A csoportot!!!
Ennyit a "labanc"ligárol!
A büntetése szerintem megérdemelt,ennyit kellet hogy kapjon minimum.Az pedig egyértelmü hogy nem adtak neki a szezon végéig büntetést,hisz tártkarokkal várják a válogatottba.
Aki itt "labanc"ligázik,az ne feledje hogy többnyire a "labanc"ligának köszönhetjük hogy megjártuk az A csoportot!!!
Ennyit a "labanc"ligárol!
miki78 2010.12.09. 07:59:05
@edudus: Ezeket így nem lehet összevetni. Az egyik eset az, hogy ellöknek egy bírót. Itt azt kell szankcionálni, hogy a bíróra támadt, maga a tény a büntetendő, nem pedig a sérülés veszély (persze még az is lehet, ha rosszul esik).
Bonni vagy Hebar esete pedig azért szankcionálandó, mert akár súlyos következményekkel járhatott volna a szenvedő fél számára. Itt egy rossz ütés vagy esés miatt nagyon súlyos sérülést okozhat, szélsőséges esetben akár halálos is lehet (pl. földön fekvő mozdulatlan emberre ütni, eléggé necces). Ezért vannak nagyobb büntetések, ha valaki szándékosan a másik játékosra támad, főleg bottal!
Na persze ezeknek is van ötvözete, ha pl. bottal üti vki a bíró fejét, na az tényleg életfogytiglani...
Bonni vagy Hebar esete pedig azért szankcionálandó, mert akár súlyos következményekkel járhatott volna a szenvedő fél számára. Itt egy rossz ütés vagy esés miatt nagyon súlyos sérülést okozhat, szélsőséges esetben akár halálos is lehet (pl. földön fekvő mozdulatlan emberre ütni, eléggé necces). Ezért vannak nagyobb büntetések, ha valaki szándékosan a másik játékosra támad, főleg bottal!
Na persze ezeknek is van ötvözete, ha pl. bottal üti vki a bíró fejét, na az tényleg életfogytiglani...
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.12.09. 15:03:29
@miki78: Én mindettől eltekintve kevésnek tartom Rotter büntetését. Mondjuk nem számítottam többre, csak tisztában vagyok vele, ha magyar vagy szlovén játékos lökött volna bírót, akkor ő a szezon végéig minimum csücsülne....
1 drukker 2010.12.09. 15:58:29
Rotter jó játékos. Sok kellemetlenséget okoz ellenfeleinek, mindent bevet egy kis előnyért. Profi, aki hasznos a csapatának. Én már egyszer írtam: elkelne nálunk is egykét ilyen szintű játékos. (volán, hazai csapatok, és akkor már természetes, hogy a válogatottunkban is akadna). Úgy gondolom, ha ez az eset a bajnokság elején történik, akkor hosszabb büntit kapott volna. Kínosan ügyelnek a sógorék arra, hogy egy kis pihenő nem árt, de amire kell addigra jó formában legyen ismét. A kecske és a káposzta esete.
Egyet értek Kapus Lacival EBEL nélkül nem kóstolhattunk volna bele az "A" csoportba. Továbbá jót tenne a honi hokinak, ha legalább még egy csapatunk vitézkedne az EBEL-ben. Aki kijár a volán mérkőzéseire az tudja milyen nagy lépés volt ez és mindannyian profitálunk belőle.
Egyet értek Kapus Lacival EBEL nélkül nem kóstolhattunk volna bele az "A" csoportba. Továbbá jót tenne a honi hokinak, ha legalább még egy csapatunk vitézkedne az EBEL-ben. Aki kijár a volán mérkőzéseire az tudja milyen nagy lépés volt ez és mindannyian profitálunk belőle.
kapusLaci 2010.12.09. 16:41:32
@Vincenzo90: ez a te véleményed.@1 drukker: bizony jo volna egy 2-ik magyar csapat az EBEL-be,de én azt még jobban szeretném ha a MOL liga az EBEL szintjére emelkedne.
Jövö van a magyar hokiba,csak a fiatalok kikell bontakozzanak,mert lassan a 75-ös korosztájt valaki felkell hogy cserélje!
Jövö van a magyar hokiba,csak a fiatalok kikell bontakozzanak,mert lassan a 75-ös korosztájt valaki felkell hogy cserélje!
zsozsi68 2010.12.09. 21:34:30
@Vincenzo90: helyettem is válaszoltál kapusLacinak @kapusLaci: én meg szeretnék egy Porschét. Bocs
zsozsi68 2010.12.09. 21:35:27
@kapusLaci: Az A csoporttal viszont totál igazad van...
kapusLaci 2010.12.09. 23:04:31
@zsozsi68: Corvette jo lesz?:))Esetleg egy H2-es?
Remélem együtt fogunk örülni jövöbe az A csoportba jutáshoz!!!
Remélem együtt fogunk örülni jövöbe az A csoportba jutáshoz!!!
Vincenzo90 2010.12.10. 11:56:08
@kapusLaci: Te Laci, azt ne mondd, hogy szerinted egy sportszerű játékos, és hogy egyáltalán mindíg sportemberhez méltóan viselkedik... Vagy te így gondolod?
kapusLaci 2010.12.11. 01:14:53
@Vincenzo90: Elnézést kérek hogy csak most tudok válaszolni a kérdésedre,sajnos zsufolt program miatt csak most kerültem géphez.
Egyáltalán nem tartom sportszerünek amit csinál,és nem is viselkedik sportszerüen,ez télleg igy van.De,mindig van egy de,vagy egy ha:)
Én csak elismertem hogy nagyon tehetséges játékos,szinte azt csinál a koronggal a jégen amit akar,megbolonditja az ellenfelet.Szoval ami az övé az az övé.
Hasonlitás képpen St.Louis-hoz tudnám egymércére tenni,na ne legyen félreértés,St.Louis NHL szinten,Rotter pedig EBEL szinten.Kicsi ember mindkettö,de tehetségükkel potolják azt a jonéhány centit.
Emlékszel amikor mindenki a Fehérvári eltiltások után Page-t szidta?
Aztán bekellett ismernünk hogy Page egy kiválo edzö,igaz van megfelelö lehetösége,pénz,meg igy tovább,de ettöl eltekintve nagyon sokszor lehetöséget ad a fiataloknak játszani.
Én lassan 22 éve hogy itt élek a sogoroknál,voltak csalodásaim,de mindig ugy fogtam fel a dolgokat,hogy nem ök hivtak ide,hanem én jöttem magamtol,igy sok esetben alkalmazkodnom kellett.
Az élet nem mindig igazságos velünk szembe,de valoszinüleg ez tesz minkent még erösebbnek,ambiciosabbnak.
Hát ennyi megnyugvásként,ne félj nem vagyok hazaárulo,ha valaki a magyar sportért kiáll,akkor én az vagyok
Üdv.kapusLaci
Egyáltalán nem tartom sportszerünek amit csinál,és nem is viselkedik sportszerüen,ez télleg igy van.De,mindig van egy de,vagy egy ha:)
Én csak elismertem hogy nagyon tehetséges játékos,szinte azt csinál a koronggal a jégen amit akar,megbolonditja az ellenfelet.Szoval ami az övé az az övé.
Hasonlitás képpen St.Louis-hoz tudnám egymércére tenni,na ne legyen félreértés,St.Louis NHL szinten,Rotter pedig EBEL szinten.Kicsi ember mindkettö,de tehetségükkel potolják azt a jonéhány centit.
Emlékszel amikor mindenki a Fehérvári eltiltások után Page-t szidta?
Aztán bekellett ismernünk hogy Page egy kiválo edzö,igaz van megfelelö lehetösége,pénz,meg igy tovább,de ettöl eltekintve nagyon sokszor lehetöséget ad a fiataloknak játszani.
Én lassan 22 éve hogy itt élek a sogoroknál,voltak csalodásaim,de mindig ugy fogtam fel a dolgokat,hogy nem ök hivtak ide,hanem én jöttem magamtol,igy sok esetben alkalmazkodnom kellett.
Az élet nem mindig igazságos velünk szembe,de valoszinüleg ez tesz minkent még erösebbnek,ambiciosabbnak.
Hát ennyi megnyugvásként,ne félj nem vagyok hazaárulo,ha valaki a magyar sportért kiáll,akkor én az vagyok
Üdv.kapusLaci