A serdülőknél a Fehérvár dominál 2010.12.03. 08:46 hokikori
A serdülőknél a Fehérvár dominál
2010.12.03. 09:13: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!
73 komment
Címkék: serdülő u16
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr862489980
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
canadien 2010.12.03. 15:39:12
Kiváncsi leszek ki tudja akár egyszer is legyőzni a volánt idén?! Fáj látni a fölényüket a mérkőzéseken.
blokkoló 2010.12.04. 10:49:13
@canadien: Talán az Újváros,egyszer minden sorozat megszakad.
canadien 2010.12.04. 16:05:23
a@blokkoló: Legyen úgy.Bár szerintem a Mágus már kitalált valamit a kohász ellen is,mert rendszeres látogatója az újvárosi csarnoknak .Ez a bajnokság nagyon egyoldalúnak tűnik.
shootka 2010.12.04. 17:31:31
@canadien: vasárnap lejössz Újvárosba?
Tejpalkó 2010.12.05. 01:02:00
A fehérvári tehetségekről a Magyar Hokilegendák című könyvben Kercsó Árpád az ifjú titánok között már említette Vincze Péter nevét a ki jelenleg a pont listás vezeti. "Mestert" a számok igazolják, gratulálok a fiatok teljesítményéhez.
canadien 2010.12.05. 04:54:54
@shootka: Sajnos nem,mert szombaton éjszaka dolgozom és reggel 5-kor kerülök ágyba.A neten azért követni fogom az eseményeket.
MeLa · http://www.heliforce.hu 2010.12.05. 12:31:05
@canadien: elég érdekesen vezetik a jegyzőkönyvet... Jönnek-mennek a gólok.
shootka 2010.12.05. 12:55:58
Ahogy nézem a tanítvány (F.Gy) túljárt mesterén és átvette a domináns szerepet (4:1 és 12 perc van hátra), mint ahogy mindenki várta!
shootka 2010.12.05. 13:03:54
Sőt már 6:1 az eredmény!
Rükvercben van a fehérvári henger!
Rükvercben van a fehérvári henger!
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.05. 13:25:12
@canadien: Ki az a „mágus” ? hát úgy látom nem talált ki semmit,ha ismernéd nem is feltételezted volna. Szezon elején még igazolt az amúgy is erős nem általa nevelt volán 95-96-hoz .
Sőt ha megnézed 2 éve mikor ez a korosztály együtt volt és nem volt a „mester” és az új igazolások 8-2 re és 2-1 a volán verte a Dunát.
Ezektől (és legfőképp a „mestertől”) függetlenül ez a volán tele van tehetséges játékosokkal,csak nem biztos,hogy a 2mester2 jó hatással van a fejlődésükre
Sőt ha megnézed 2 éve mikor ez a korosztály együtt volt és nem volt a „mester” és az új igazolások 8-2 re és 2-1 a volán verte a Dunát.
Ezektől (és legfőképp a „mestertől”) függetlenül ez a volán tele van tehetséges játékosokkal,csak nem biztos,hogy a 2mester2 jó hatással van a fejlődésükre
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.05. 13:29:45
@Tejpalkó: Uncsi már ez az önreklám. Kercsóval kapcsolatos része a könyvnek bohózatba illő egyoldalú és hamis. Őt igazolnák?? A játékost mikor megjelent a könyv kb 2 hónapja edzette ,mások meg a 6-8 évet nevelgették. A pontlistáról szólva pedig Peti 60 percből 50 jégen van mert megy a2 vagy 1,5 sorozás miig más nagyon helyesen nincs ennyit jégen .
canadien 2010.12.05. 14:33:56
Blokkoló véleményére ,hogy az Újváros megállítja majd a Volánt azt írtam legyen úgy!De nem hittem benne,hogy megtörténhet.Gratulálok az Újvárosiaknak ez nagy eredmény!
canadien 2010.12.05. 14:37:51
ÍA és mea culpa,mea culpa nagy nagy mea culpa!!!
Tejpalkó 2010.12.05. 18:09:37
@Kivago Ivan Györgyné: Az önreklámnál a könyvre gondolsz? Ha igen akkor örülök, hogy olvastad.(amit ott leírtunk az csak egy játék volt) A meccseket és a játékosokat ti látjátok én csak az elmondottakból és írásokból tudok következtetni.
b23 2010.12.05. 19:59:26
@Tejpalkó: A Vincze Peti mióta játszik mindig a góllövő lista elejében volt(nem érdemtelenül),de ha a "mágus" még sokáig edzősködik Fehérváron belőle sem lesz semmi.
JoAzUgyse 2010.12.05. 20:21:32
@canadien: Köszönjük! A meccs 2:1-ig kiegyenlített volt (talán egy kicsit több fehérvári helyzettel), de utánna már a Dunaferr irányította a meccset. Az eredmény nyilvánvalóan nem tükrözi a valós erőviszonyokat és a jövő meccseire nehéz lenne ebből következtetni (és hiba is volna). Az is előfordulhat, hogy egy ilyen pazar eredménysor után játékos-edző egyaránt elhitte, hogy nem lesz ellenfél a bajnokságban. Az viszont elgondolkodtató, hogy egy akadémia ennyi játékossal miért a két soros játékot erölteti (azt gondolom szembe menve az akadémiák szellemiségével). Az bajnokságnak mindenesetre csak jót tehet így talán más csapat is elhiszi, hogy meg lehet a Fehérvárt verni.
canadien 2010.12.05. 23:10:59
@JoAzUgyse: A bajnokságnak mindenképpen jót tett!Mi is nagyon jó mérkőzést játszottunk velük is és a Szeredával is csak nem tudjuk belőni a helyzeteinket.A két sorozáshoz nem tudok mit hozzátenni,mert én nagyra becsülöm azokat az edzőket ,akik győzelmi kényszer alatt játszanak és ezt át tudják adni a gyerekeiknek is!Bár úgy gondolom a Volánban lenne azért három sorra való jó játékos is.Mégegyszer gratulálok Nektek! Találkozunk szerdán.
Tejpalkó 2010.12.05. 23:32:39
@b23: Ez egy igen kemény kijelentés esetleg megírnád, hogy miért érzed a tehetséges játékos fejlődésének akadályát?
JoAzUgyse 2010.12.06. 08:45:33
@JoAzUgyse: Érdekes még, hogy K.Á előnyben részesít egy kölyökkorú kapust miközben az egyik legjobb 95-ös kapust padoztatja (gondolom az önbizalmának jót tehet). Mondjuk mi ezért nem sírtuk el magunkat, tartsa meg jó szokását.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.12.06. 08:57:52
azt hiszem erik az UP kulontopik nalunk is :)
b23 2010.12.06. 09:09:46
@Tejpalkó: ment az üzenet
blokkoló 2010.12.06. 09:13:32
@b23: Egy jó asztelos még lehet belöle!? Vagy már az sem?
blokkoló 2010.12.06. 09:14:08
Bocs asztalos
b23 2010.12.06. 09:48:56
@blokkoló: esetleg szakács
shootka 2010.12.06. 09:58:15
@JoAzUgyse: Oké, de hol voltak a gólvágók?
blokkoló 2010.12.06. 10:33:50
@shootka: A gólvágók most szabadságra mentek. Feltöltödnek az UTE mecsre
b23 2010.12.06. 11:23:05
@blokkoló: A gólvágók "lealacsonyodtak a fehérvári szintre".Megmondta a mágus nem?
shootka 2010.12.06. 12:34:43
@b23: segítenél?
Mit mondott a mágus?
Mit mondott a mágus?
shootka 2010.12.06. 12:35:12
@b23: És mikor és hogyan?
véngrecky 2010.12.06. 12:44:22
@b23: Hát igen, kemény munkával és pszihés ráhatással elérte, hogy a tehetséges srácok, remegő lábú, elbizonytalanított,(egyesek megalázott)"másodrendű senkinek" érezzék magukat, ahelyett, hogy örömhokit játszva 3 sorral -csapatként-nyernék a meccseket
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.06. 12:53:19
@Tejpalkó: Próbáld meg egyszer mások véleményét is kikérni,látod ez a korosztály 2 éve simán oda vissza verte a Dunaferrt,most a „mesterrel” simán kikapott pedig jöttek nagy „sztárok „ is.
Egy akadály mondok 6-8 ember játszik 10 mega padon ül,mester edzésrepertoárja stílusa elmúlt 20 évben nem változott.
@canadien:
"én nagyra becsülöm azokat az edzőket ,akik győzelmi kényszer alatt játszanak "
Talán ennek az eredményét láthattuk Dunaújvárosban Eredmény kényszer 14-15 éves játékosoknál SZÉP!!!!
Azt hiszem nem érted az utánpótlás nevelés lényegét
Egy akadály mondok 6-8 ember játszik 10 mega padon ül,mester edzésrepertoárja stílusa elmúlt 20 évben nem változott.
@canadien:
"én nagyra becsülöm azokat az edzőket ,akik győzelmi kényszer alatt játszanak "
Talán ennek az eredményét láthattuk Dunaújvárosban Eredmény kényszer 14-15 éves játékosoknál SZÉP!!!!
Azt hiszem nem érted az utánpótlás nevelés lényegét
véngrecky 2010.12.06. 13:03:13
@Kivago Ivan Györgyné: Kell az eredmény,másképp nincs fejlődés,de nem mindenáron
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.06. 13:40:34
De mi az "eredmény" ?
b23 2010.12.06. 14:26:23
@shootka: Ezt blokkoló érti és hosszú lenne itt elmagyarázni.
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.06. 15:34:04
Én egyértelműen a „mesterre” ismerek a következőkben.
Ezek a Kanadaiak tök hülyék :)
Kanadában rávilágítottak arra, hogy az élsportolók képzésének és a sport jótékony hatásának nem kell kirekeszteniük egymást. Hiszen mint azt az észak-amerikai utánpótlás-jégkorong szárnyalása kiválóan példázza, a kettő jól megfér egymás mellett. Mi kell ehhez? Egyrészt olyan edzők, akik gyerekként bánnak a gyerekkel, és miközben igyekeznek legjobb tudásuk szerint megtanítani nekik a sportág fortélyait, arra is odafigyelnek, hogy növendékeik szeressék is azt, amit csinálnak. Másrészt olyan további segítők (szülők, játékvezetők, egészségügyi szakemberek, menedzserek), akik céljukként a játékosok támogatását, egészséges emberré nevelését tűzték ki, és ezért összefognak, hogy a lehető legjobbat hozzák ki magukból.
Ezek a Kanadaiak tök hülyék :)
Kanadában rávilágítottak arra, hogy az élsportolók képzésének és a sport jótékony hatásának nem kell kirekeszteniük egymást. Hiszen mint azt az észak-amerikai utánpótlás-jégkorong szárnyalása kiválóan példázza, a kettő jól megfér egymás mellett. Mi kell ehhez? Egyrészt olyan edzők, akik gyerekként bánnak a gyerekkel, és miközben igyekeznek legjobb tudásuk szerint megtanítani nekik a sportág fortélyait, arra is odafigyelnek, hogy növendékeik szeressék is azt, amit csinálnak. Másrészt olyan további segítők (szülők, játékvezetők, egészségügyi szakemberek, menedzserek), akik céljukként a játékosok támogatását, egészséges emberré nevelését tűzték ki, és ezért összefognak, hogy a lehető legjobbat hozzák ki magukból.
canadien 2010.12.06. 15:50:16
@Kivago Ivan Györgyné: Te az utánpótlás nevelésből doktoráltál?!Bizony mondom néked győzni pedig meg KELL tanítani a gyerekeket!Lehet,hogy ez most éppen a Faragó úrnak sikerült végre!Mert én jól emlékszem,hogy két éve is nagyon jó csapata volt,csak a Volánt nem sikerül sehogy sem legyőzniük és így maradtak le a döntőről!Nem kell másokat fikáznod azért,mert más a véleményük.Akik az Árpihoz vitték a gyerekeiket játszani nagyon jól tudták,hogy mire számíthatnak és mégis bevállalták.
acs63 2010.12.06. 16:05:20
@canadien: "Te az utánpótlás nevelésből doktoráltál?!"
Felvilágosítanál, kik azok, akik ebből disszertációt írtak és hol lehet ezekhez hozzáférni? Szívesen tanulmányoznám! :-P
Amíg nincs ilyen, többszörösen megvédett tanulmány, addig csak különböző vélemények, tapasztalatok vannak, senkinek nincs a zsebében a "bölcsek köve".
Felvilágosítanál, kik azok, akik ebből disszertációt írtak és hol lehet ezekhez hozzáférni? Szívesen tanulmányoznám! :-P
Amíg nincs ilyen, többszörösen megvédett tanulmány, addig csak különböző vélemények, tapasztalatok vannak, senkinek nincs a zsebében a "bölcsek köve".
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.06. 16:11:14
@canadien:
Ha te mondod biztos úgy van
Tudod gyerekekről van szó,akik szeretik ezt a játékot,nem mindenkiből lesz hokis.De komoly lelki és fizikai sebeket kaphatnak.2-3 gyerek favorizálva van a többi pedig azért kell,hogy ki legyen a létszám!
Amiről te beszélsz felkészítés az agár versenyre
Biztos vagy benne?Szerintem sokan nem tudják mire számíthatnak.Éppen ezért sokan hőbörögnek,sokan elmennének csak Fehérvárról nehéz.Nézd meg mindenhol pár éve van,mindenhol istenítitek,aztán épp ők fordulnak ellen és a "mester" mehet is
Ha te mondod biztos úgy van
Tudod gyerekekről van szó,akik szeretik ezt a játékot,nem mindenkiből lesz hokis.De komoly lelki és fizikai sebeket kaphatnak.2-3 gyerek favorizálva van a többi pedig azért kell,hogy ki legyen a létszám!
Amiről te beszélsz felkészítés az agár versenyre
Biztos vagy benne?Szerintem sokan nem tudják mire számíthatnak.Éppen ezért sokan hőbörögnek,sokan elmennének csak Fehérvárról nehéz.Nézd meg mindenhol pár éve van,mindenhol istenítitek,aztán épp ők fordulnak ellen és a "mester" mehet is
canadien 2010.12.06. 16:15:00
@acs63: Nem neked írtam azt hiszem azt a mondatot.Akinek szántam ő értette,hogy mire célzok.
canadien 2010.12.06. 16:22:09
@Kivago Ivan Györgyné: teljesen képben vagyok a mester munkásságával és szerintem ebben az országban mindenki.Nagyon nehezen tudom azt elhinni,hogy van olyan aki"nem tudja,hogy mire számíthat"!Ez a téma már itta blogon is egy unalomig lerágott csont!
acs63 2010.12.06. 16:23:17
@canadien: Lehet, de kíváncsivá tettél. :-)
Ez egy blog és sokan vagyunk itt, akik nem értik, ha személyes konfliktusokról van szó. Félreérthető, ha valaki a véleményét megfellebbezhetetlennek állítja be. (Ez még rám is igaz. :-P)
Pedig már reménykedtem, hogy a hoki-alkímia rendelkezésére áll a (VB)arany csinálásának kizárólagos receptje! :-(
Ez egy blog és sokan vagyunk itt, akik nem értik, ha személyes konfliktusokról van szó. Félreérthető, ha valaki a véleményét megfellebbezhetetlennek állítja be. (Ez még rám is igaz. :-P)
Pedig már reménykedtem, hogy a hoki-alkímia rendelkezésére áll a (VB)arany csinálásának kizárólagos receptje! :-(
Vincenzo90 2010.12.06. 16:24:34
@Kivago Ivan Györgyné: és lám, kinevel egy rakás kiváló hokist, akik később mind azt mondják, hogy azóta rájöttek, hogy igaza volt, és jól tette, amit tett, mert az tette őket valakivé. nameg az sem jobb, hogy egyik-másik fiatal gyerek istennek hiszi magát, és se edzővel, se játékostárssal, se ellenféllel, se játékvezetővel szemben semmi alázat, semmi tisztelet nincs bennük. arany középút talán nem is létezik.
acs63 2010.12.06. 16:29:22
@canadien: Beszéljünk komolyan!
Te is, én is (és még sokan mások) tisztában vagyunk sok edző munkájával, eredményeivel és azok kockázatával.
A baj az, hogy most utánpótlásról beszélünk.
A srácok is tisztában vannak ezekkel? Szülőként mondom: a felelősség a MIENK!
A gyerekünk fogja majd számon kérni tőlünk és mindkét esetben kiderülhet, hogy hibás döntést hoztunk.
Te is, én is (és még sokan mások) tisztában vagyunk sok edző munkájával, eredményeivel és azok kockázatával.
A baj az, hogy most utánpótlásról beszélünk.
A srácok is tisztában vannak ezekkel? Szülőként mondom: a felelősség a MIENK!
A gyerekünk fogja majd számon kérni tőlünk és mindkét esetben kiderülhet, hogy hibás döntést hoztunk.
canadien 2010.12.06. 16:31:00
@acs63: "Félreérthető, ha valaki a véleményét megfellebbezhetetlennek állítja be"-ilyen nem történt!
Kivago Ivan Györgyné 2010.12.06. 16:33:15
@Vincenzo90: Hát nem tudom,hogy Ladányi vagy Tokaji is így gondolkodik-e róla.
Jégkorong tudásról beszélhetünk az lehet vita alap,de amiket leírtál az biztos nem tőle tanulhatják meg,játékosok verése,megalázása,leköpése stb
@canadien: Azért Fehérváron nem volt más választás, 90% helyi ,páran mentek miatta oda,olyanok akik már 20 klubban játszottak igazi vándormadarak.
Jégkorong tudásról beszélhetünk az lehet vita alap,de amiket leírtál az biztos nem tőle tanulhatják meg,játékosok verése,megalázása,leköpése stb
@canadien: Azért Fehérváron nem volt más választás, 90% helyi ,páran mentek miatta oda,olyanok akik már 20 klubban játszottak igazi vándormadarak.
canadien 2010.12.06. 16:36:56
@acs63: Igazad van .Ezért nem kell elítélni azt aki másképpen dönt,mint ahogy én vagy Te,vagy K.I. Györgyné...
acs63 2010.12.06. 16:54:26
@canadien: Én tekintélytisztelő vagyok. :-P
Ha valaki doktori címet szerez valamiből, az már valami! :-)
Ha valaki doktori címet szerez valamiből, az már valami! :-)
acs63 2010.12.06. 17:11:09
@canadien: "Te az utánpótlás nevelésből doktoráltál?!" :-)
canadien 2010.12.06. 17:32:16
@acs63: Ez egy kérdés.Nem neked tettem fel és mégsem bírod elengedni.
JoAzUgyse 2010.12.06. 17:36:17
@Theutus: Remélem azért dunaújvárosi szimpatizásként örölsz, hogy borítottuk a papírformát.
JoAzUgyse 2010.12.06. 18:04:56
@JoAzUgyse: örölsz=örülsz
b23 2010.12.07. 07:49:07
@Theutus: El vagy tévedve.Ez teljesen más.
Theutus 2010.12.07. 08:27:50
@JoAzUgyse: ha örülök attól még nem fog megváltozni semmi sem...
annak az edzőnek a csapata borította a papírformát, akit a szülők egy része szintén alkalmatlannak tart a pályára:DDD
és egy olyan edző csapatát győzte le egy mérkőzésen, akinek a neveltjeinek a 85%-a (nem számoltam utána) adja a magyar válogatottat és szintén alkalmatlannak tartják nagyon sokan:DDDD
amúgy meg: a magyar szülőket el kellene tiltani az edzések látogatásától
annak az edzőnek a csapata borította a papírformát, akit a szülők egy része szintén alkalmatlannak tart a pályára:DDD
és egy olyan edző csapatát győzte le egy mérkőzésen, akinek a neveltjeinek a 85%-a (nem számoltam utána) adja a magyar válogatottat és szintén alkalmatlannak tartják nagyon sokan:DDDD
amúgy meg: a magyar szülőket el kellene tiltani az edzések látogatásától
moszkvicssluszkulcs 2010.12.07. 08:41:16
Valamelyik fehérvári hozzászóló leírná, hogy hány(milyen hosszú) edzése van a serdülőiknek? Nagyon megköszönném!
véngrecky 2010.12.07. 09:14:00
@Theutus: amúgy meg: a magyar szülőket el kellene tiltani az edzések látogatásától
--szerintem csak téged--
@moszkvicssluszkulcs: edzés az van bőven.ráadásul fantasztikus izgalmas, naprol-napra meglepő újdonságokkal,mind a TÍZ gyereknek.Úgy hallottam,ma talán be lessz vetve a titkos fegyver, a HARMADIK sor.Reszkess UTE.
--szerintem csak téged--
@moszkvicssluszkulcs: edzés az van bőven.ráadásul fantasztikus izgalmas, naprol-napra meglepő újdonságokkal,mind a TÍZ gyereknek.Úgy hallottam,ma talán be lessz vetve a titkos fegyver, a HARMADIK sor.Reszkess UTE.
JoAzUgyse 2010.12.07. 10:25:50
@Theutus:
-Ha a "nem fog megváltozni semmi sem"-el arra gondolsz, hogy a szülők továbbra is elfogultan írnak ez igaz (mint ahogy a normál klub szimpatizáns is, csak egy kicsit még jobban).
-Bár büszke vagyok a dunaújvárosi válogatottakra, de messze sincs 85% a K.Á által neveltek aránya. Természetesen még így is nagyon sok játékost ő nevelt a válogatnak aminek őszintén örülök, de azt látni kell, hogy abban az időben egy klub (nem kevés szövetségi támogatés az szerencsére mi voltunk) fektetett be az utánpótlás nevelésbe.Ennek az eredménye a "nagy generáció" (nem kevés más edzők által nevelt peremembernek nem nevezhető játékossal -Szuper-Ocskai-Palkovics-Stb..). Sem azóta sem ezután nem várható, hogy egy edzőtől érkezzen a válogatott döntő része, mert szerencsére több helyen van komoly képzés.
-Minden klubbnál vannak olyan szülők akik azt gondolják jobban értenek a szakmához mint az edzők ez nem dunaújváros specifikus.
-Az edzéslátogatástól el vagyunk tiltva (ha nem gond ezzel én nem értek egyet).
Bocs, ha hosszú voltam.
-Ha a "nem fog megváltozni semmi sem"-el arra gondolsz, hogy a szülők továbbra is elfogultan írnak ez igaz (mint ahogy a normál klub szimpatizáns is, csak egy kicsit még jobban).
-Bár büszke vagyok a dunaújvárosi válogatottakra, de messze sincs 85% a K.Á által neveltek aránya. Természetesen még így is nagyon sok játékost ő nevelt a válogatnak aminek őszintén örülök, de azt látni kell, hogy abban az időben egy klub (nem kevés szövetségi támogatés az szerencsére mi voltunk) fektetett be az utánpótlás nevelésbe.Ennek az eredménye a "nagy generáció" (nem kevés más edzők által nevelt peremembernek nem nevezhető játékossal -Szuper-Ocskai-Palkovics-Stb..). Sem azóta sem ezután nem várható, hogy egy edzőtől érkezzen a válogatott döntő része, mert szerencsére több helyen van komoly képzés.
-Minden klubbnál vannak olyan szülők akik azt gondolják jobban értenek a szakmához mint az edzők ez nem dunaújváros specifikus.
-Az edzéslátogatástól el vagyunk tiltva (ha nem gond ezzel én nem értek egyet).
Bocs, ha hosszú voltam.
JoAzUgyse 2010.12.07. 10:27:29
@JoAzUgyse:
(nem kevés szövetségi támogatés az szerencsére mi voltunk)=(nem kevés szövetségi támogatást kapott és ezek szerencsére mi voltunk)
(nem kevés szövetségi támogatés az szerencsére mi voltunk)=(nem kevés szövetségi támogatást kapott és ezek szerencsére mi voltunk)
JoAzUgyse 2010.12.07. 14:09:54
Úgy látszik a MAC megrettent az eredménytől és elhalasztatta a szerdai Dunaferr elleni meccset (gondolom A-B csapatnál a létszám nem jelenthet gondot). Abban biztos vagyok, hogy amennyi meccs el van halasztva nem lesz mind lejátszva.
canadien 2010.12.07. 14:26:46
Rettenetről szó sincs.:)Prózai az ok: iskolás gyerekekről van szó és a 15 órai mérkőzés kezdet miatt hiányozni kellett volna a suliból. pl. az én fiam sportgimnáziumba jár, nem veszik jónéven a hétközi hiányzást.
canadien 2010.12.07. 14:31:18
Talán szerencsésebb lett volna a koraesti időpont választás.(ha már hétköznapról van szó)A MAC sem teszi reggel fél nyolcra a vidéki csapatok elleni meccseit.
JoAzUgyse 2010.12.07. 15:03:11
@canadien: Elvileg esti időpontot is lehetett volna találni a jégprogram ismeretében, de hogy egyeztetés történt-e azt nem tudom. Az viszont biztos, hogy rengeteg az elmaradt meccs és később sem lesz egyszerű lejátszani. Megjegyzem nem piszkálódás végett 12.23 munkanap és de 11-re van meccsetek a Stars-al, lejátszátok?
canadien 2010.12.07. 15:16:26
Ezt az időpontot TEGNAP kaptuk.Állítólag junior meccs is van holnap. Hol van az még...
JoAzUgyse 2010.12.07. 20:46:04
@canadien:
-Nem lesz junior.
-Fel lett ajánlva, hogy lehet későbbi időpont is.
-12.03 de 11 óra, Stars?
-Nem lesz junior.
-Fel lett ajánlva, hogy lehet későbbi időpont is.
-12.03 de 11 óra, Stars?
JoAzUgyse 2010.12.07. 21:13:12
@JoAzUgyse:
Bocs! Erre "-12.03 de 11 óra, Stars?" most látom a választ (mondjuk meglehetősen sejtelmes).
Bocs! Erre "-12.03 de 11 óra, Stars?" most látom a választ (mondjuk meglehetősen sejtelmes).
jegeslegjobb 2010.12.07. 23:05:26
@JoAzUgyse:
Dunaferr miért mondta le a Fehérvári Volán mérkőzést???
Miért a mérkőzés előtt 2 lett a 15.00 időpont megadva??
Dunaferrnek 4 a macnak 3 elmaradt mérkőzése van.
megjelenésről szó sincs duna épp 6-1 re verte a mac b-t ugy mint a volánt :))
nem kell a szájkarate,béke van!!
Dunaferr miért mondta le a Fehérvári Volán mérkőzést???
Miért a mérkőzés előtt 2 lett a 15.00 időpont megadva??
Dunaferrnek 4 a macnak 3 elmaradt mérkőzése van.
megjelenésről szó sincs duna épp 6-1 re verte a mac b-t ugy mint a volánt :))
nem kell a szájkarate,béke van!!
jegeslegjobb 2010.12.07. 23:06:34
jah és kinek és mikor lett másik időpont felajánlva ?
redwhite2006 2010.12.08. 06:22:57
@JoAzUgyse: 12.23-a már a téli iskolai szünet része...
redwhite2006 2010.12.08. 06:26:24
@redwhite2006: Amúgy meg Te tudod a legjobban, hogy a faragó is simán csúsztat meccset, ha az érdeke azt kívánja, szerintem fölösleges álszentnek lenned.
JoAzUgyse 2010.12.08. 16:11:04
A "Megrettent"-et természetesen nem gondoltam komolyan, nylvánvalóan nics rá oka a Mac-nak.
@redwhite2006
-Bocs! tényleg iskolaszünet.
-Aki ismer tudja, hogy általánosságban van ellenemre a halasztás.
jegeslegjobb
-A 4-ből 1 meccs halasztását kérte a Dunaferr a többit az ellenfél. a Mac-nál nem tudom mi a helyzet.
-Most akkor a MacB olyan erős mint a Fehérvár?
@redwhite2006
-Bocs! tényleg iskolaszünet.
-Aki ismer tudja, hogy általánosságban van ellenemre a halasztás.
jegeslegjobb
-A 4-ből 1 meccs halasztását kérte a Dunaferr a többit az ellenfél. a Mac-nál nem tudom mi a helyzet.
-Most akkor a MacB olyan erős mint a Fehérvár?