Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1218) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2412) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1644) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2189) légiósok (1677) Miskolc (1508) nhl (4911) nők (1301) playoff (1320) Titánok (1025) u18 (1063) utánpótlás (1280) UTE (1301) válogatott (2224) vb (2389) videó (2120) Összes címke

Videó Casey Bartzen sérüléséről

2010.11.30. 12:15: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Videó Casey Bartzen sérüléséről 2010.11.30. 11:54 Hblog

102 komment

Címkék: videó miskolc kiss ákos mol liga dab.docler casey bartzen

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr182483310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lapke 2010.11.30. 12:22:44

Ahhoz tényleg nem, eltiltást viszont nálam ér vagy 5-10 meccset.

Lazlee 2010.11.30. 12:26:55

ez nálam meg nem engedett testjáték. az egy dolog, hogy a palánknak repült. én valami oknál fogva a sípszót se hallom.
Lajos 10 perc. nincs mit magyarázni rajta.
ezek a földharcok meg olyan gagyik... tessék példát venni Scottékról :)

Xardas 2010.11.30. 12:32:36

@Lazlee: Síp volt. a Tíró is emelte a kezét.
Szándékosságot feltételezni emögött szerintem ostobaság, ahogyan mi sem feltételeztük a Vychodil féle szabálytalanságnál.
Bartzennek természetesen jobbulást.

Xardas 2010.11.30. 12:35:38

@Lapke: Nálam meg kb. annyit, mint gröschl kapott

Vincenzo90 2010.11.30. 12:37:11

Nem tudom, hogy az itt vitázó miskolciak hány hokimeccset láttak már... Ilyen lökés minden meccsen előfordulhat, és mind szabálytalan, nem szép, de nincs belőlük mindíg ekkora sérülés. Ez egy peches eset volt. Véglegest ér, eltiltást nem, Bartzenért meg nagy kár. A franciák két hasonló lökésért kaptak véglegest a Telenor kupán.

Metcalfe volt szerintem undorító. Botfogás után az ütőjét kiszabadító miskolcinak a lábára ütni egy nagyot a bottal... Hát elég undorító.

Nekem ennyi a véleményem, a sérülteknek meg jobbulást!

cornwall 2010.11.30. 12:38:08

A szándékos sérülésokozás véleményem szerint se volt az esetben, de a szándékos és felesleges durvaságot nem lehet vitatni.

A Derton-Metcalfe bunyóhoz szólva viszont különösképp érthetetlen hogy a Dunaújvárosi hogy úszta meg végleges nélkül az esetet, mikor a jv orra előtt üti meg hátulról bottal az elkorcsolyázó Waddellt.

Vincenzo90 2010.11.30. 12:38:44

Tudjátok, mi volt ez? A tökéletes példa a hátulról lökésre, vagy palánkra lökésre, ami sérülés esetén mondjuk komolyabban szankcionálandó, de ezért azért tényleg nem jár eltiltás, nem szándékos sérülésokozás volt.

OliBLOOD 2010.11.30. 12:39:54

@Vincenzo90: Az ütőjét úgy szabadította ki, hogy ütővel Metcalfe csuklójára ütött. Simán törés is lehetett volna. Nem véletlenül kapta fel a vizet.

cornwall 2010.11.30. 12:41:05

@OliBLOOD: ezt te melyik videóból láttad?:)))

OliBLOOD 2010.11.30. 12:44:00

0:05 szépen kiszabadítja magát felhúzza a kezét, botrafog, majd látványos mozdulattal lecsap Metcalfe bal kezére, aki maga előtt tartotta a botot.

Spigott 2010.11.30. 12:48:30

És nálam az sem állja meg a helyét, hogy látványosan a dudaszó után szabálytalankodott volna Ákos.

Lapke 2010.11.30. 12:49:24

@Xardas: igazad lenne, csak szerintem előre tekintve el kell kezdeni szankcionálni a felesleges durvaságot, pláne ha sérülést okoz.
De visszább veszem a lehetőséget tanultabb kollégákat hallgatva :), legyen 1-2 meccs, sérülést úgy tünik tényleg nem akart okozni.
Ettől még bunkó szabálytalanság az ilyen, a franciáké is az volt, azt láttam élőben is sajnos.

check 2010.11.30. 12:52:10

A Derton Metcalfe afférhoz: 2 játékos (Tyler és Waddel) összekapott mindegy min, Derton meg oldalró/hátulról ment Metcalfe-ra. Igazából nem lett a dologból semmi, a rúgást én nem láttam. Kincses biztos látta, de akkor látnia kellett volna a kölcsönös ütögetést is az affér előtt.
Lalinak járt a fegyelmi, hogy még hozzá is fűzött valamit a jégcsapkodáshoz nem tudom, lehet.
Bartzen-sérülés: én komolyan azt hittem, hogy valami brutális hátulról gázolás lesz, hát ehhez képest deréktájon bottal tol/lök egyet Kiss Ákos Bartzenen, aki nagyon szerencsétlenül a palánknak esik. Akik szerint ez brutális, meg alattomos, meg szándékos, meg levadászás azok szándékosan csúsztatnak... Bartzennek jobbulást természetesen, a dolog egy VF-t simán ér, de nem többet.

Miskolcifan 2010.11.30. 12:58:32

Nagyjából minden oké,de ti láttok valahol rúgást? :D Mert én se élőben,se most nem látok,még csak rúgásra hasonlót sem...

Spigott 2010.11.30. 13:00:31

@Miskolcifan: Hát ezt Kincsestől kellene megkérdezni :) Megmondom őszintén, én nem látok rúgásra utaló magatartást.

Miskolcifan 2010.11.30. 13:02:19

Így viszont elég dühítő a 2 meccses eltiltás... :S

Vincenzo90 2010.11.30. 13:04:02

Az újvárosiak a Metcalfos esetet ítélik meg rosszul, a miskolciak meg szegény Bartzen sérülését. Semlegesként így látom az elfogultságotokat. Metcalfe undorító volt, amit művelt. Méghogy fogta az ütőjét, és ütővel ütött rá? Könyörgöm, ha fogják az ütődet fél percig, te is megrántod, és közben megpróbálod ellökni magadtól a másikat, ezt máshogy nem lehet. De addíg még rendben is van minden, legyen egy botfogás, na de ráütni valakinek hátulról a lábára az undorító. Az nálam végleges, és EBELben is kizavarnának érte zuhanyozni szerintem bármikor.

A Bartzen-Ákos eset viszont szimplán baromi nagy pech volt, visszanézve a miskolciak is látni fogják, hogy nem volt ez olyan kemény, csak szerencsétlenül jött ki a lépés. Sérülés-okozás+palánkralökés tudtommal 2+2-t ér. Eltiltás nem lenne jogos, de ha véglegest, vagy fegyelmit ad érte a bíró, azt megértem. Mint már mondtam, a franciák két hasonlóért, csak sokkal szándékosabbért és keményebbért kaptak véglegest...

Spigott 2010.11.30. 13:04:27

@Miskolcifan: Nem vagyok szagértő a témában, de videofelvétel alapján talán lehetne fellebbezni, de erről majd a hozzáértők megmondják az igazat. Gondolom a játékvezetői jelentésben is minden le van írva.

Miskolcifan 2010.11.30. 13:05:54

Off,de ki fog ma védeni a DAB-ba?

"A McCallum-csapat tartalékosan érkezik ma Budapestre, ahol már nem lesz ott Timo Lindström, ugyanis a kölcsönadás lejárt, a finn hálóőr pedig visszatért csapatunkhoz. "

cornwall 2010.11.30. 13:10:47

@Miskolcifan: érdekes, minta már napvilágot látott volna egy olyan hír hogy a DAB meghosszabbította a kölcsönadást. De akkor lehet hogy az csak pletyka szinten merült fel és én emlékszem rosszul.

check 2010.11.30. 13:12:53

@Miskolcifan: "A Dab.Doclerrel kapcsolatos hír, miszerint a klub megállapodott a Ferencvárossal Timo Lindström kölcsönadásának meghosszabbításáról..."
Innen: jegkorong.blog.hu/2010/11/29/harom_tores_a_miskolc_dab_docleren

Tehát Timo Lindström fog védeni ma este. Azt nem tudom, hogy a fradihoki vagy blog tévede (remélem a fradihoki).

Spigott 2010.11.30. 13:14:35

@Miskolcifan: Nekem a ma délelőtti infom még az, hogy egy hónappal meghosszabbította a két csapat a kölcsönadási szerződést

Vincenzo90 2010.11.30. 13:19:16

Akkor a Fradi elszalasztott egy nagy lehetőséget, hogy könnyebben verje a DABot... :)

Spigott 2010.11.30. 13:20:35

@Vincenzo90: Max egy lehetőséget arra, hogy megszorítson egy erősen tartalékos DAB-ot ;)

tiriakos 2010.11.30. 13:22:09

Akkor ide is.
@Spigott:
Teljesen egyetértek. Bartzen testcselt csinált közvetlenül az ütközés előtt.
Ha a cselben elkezdett mozdulatsort viszi tovább (elkorcsolyázik a kapu mögé) akkor egy sima zárás, vagy ne adj isten egy open-ice ütközés, esetleg akadályozás lett volna.
Isten őrizz, hogy ezzel Bartzenre akarnám hárítani a felelősséget, hiszen Kiss Á. egyértelműen hátulról lökött:
Sikerült Bartzen testcsele, de Kiss Á. már "beleállt" az ütközésbe, és mivel nem érhette el, utánanyúlt: 5+20, bár Bartzennek kellett volna számítania rá, hisz látta, hogy ott van Kiss, hiszen ő miatta csinálta a testcselt is... (Láthatóan Kiss is arra számított, hogy Bartzen is beleáll az ütközésbe, hisz látja őt.)
A lényeg: ezzel a szándékos sérülésokozás tényét egyértelműen kizárnám.
És Kiss Á. bocsánatkérése sem csak egy paskolás volt, hanem felelőssége és megbánása teljes tudatában végig ott maradt Bartzen mellett, míg fel nem kelt, úgy, hogy a miskolci csapattársak már sehol nem voltak.

Nem védeni akarom Kisst. Nem hiszem, hogy rászorulna, de amit itt többen előadtak ("szándékos levadászás", Kiss egy "alattomos" "elborult agyú" "sunyi féreg", akinek "nincs helye a jégen".) azért az nem enyhe, hanem óriási túlzás.

Lalit viszont nem értem. :(
A parázs meccs heve, gondolom...

A bunyóból meg nem sokat látni. Én legalábbis azt a bizonyos rúgó mozdulatot nem tudtam egyértelműen kihámozni. (Csak sejtem melyik az...)

Így. A sérülteknek gyors felépülést!

Hajrá DAB!

check 2010.11.30. 13:23:39

@Vincenzo90: Egyébként nálam hátulról lökés sem áll meg.Plánkra lökés oké, de itt nem állt fenn a hátulról lökés kritériuma.

Vincenzo90 2010.11.30. 13:24:40

@check: Nem vagyok jv, nem ismerem a szabályokat pontosan, de miért nem hátulról lökés szerinted?

check 2010.11.30. 13:25:57

@Miskolcifan: Egyébként az csiripelik a verebek, hogy Derton a jégharc közben hasbarúgta (vagy próbálta, mindegy) Metcalfe-ot.

tiriakos 2010.11.30. 13:26:16

@Vincenzo90: amit én is írtam fentebb. Bartzen egyértelműen látta Kisst.

tiriakos 2010.11.30. 13:32:00

@check: Egyébként szerintem fenn áll(hat).
Mert oké, hogy úgy tűnik, hogy Bartzen látja Kisst, azonban az is egyértelmű (igaz csak az esésből derül ki), hogy a lökésre nagyon nem számított. Váratlanul, felkészületlenül, hátulról érte. Bizott a csel sikerében (jogosan) és arra számított, hogy Kiss már nem érheti el.

check 2010.11.30. 13:34:38

@Vincenzo90: "Azt a játékost, aki hátulról belerohan az ellenfélbe, nekiugrik, testtel löki vagy ütközik vele bármi módon, a Játékvezető megítélése szerint az alábbi büntetéssel kell sújtani:..." és "Hátulról lökés az a testtel lökés, amit olyan
játékos ellen követnek el, aki nem számít az ütközésre, képtelen védeni magát és az ütközés a test hátsó részén éri."
Itt nem ez történt, igaz, hogy hátulról, de bottal toltak/löktek rajta egyet. Messze nem az, hogy hátulról elütnek valakit.

kgonzo 2010.11.30. 13:35:09

A Bartzen esete nem volt szándékos szerintem sem, bár az kétségtelen, hogy a sebessége miatt ő kap a legtöbbet a csapatból.
Metcalf kezére nem ütött Waddel, egyszerűen csak kiszabadította magát, szemben ültem az esettel, láttam. Hogy Metcalf miért nyúlt utána, azt nem értettem már akkor sem. Az, hogy Derton ezt büntette, azon nem csodálkoztam, mert Újpesten Rusznyák Szilárdot büntette hasonló vehemenciával, amikor 59.30-nál sérülésveszélyesen támadta Rafajt. Sajnálom, hogy kiesnek, mindketten húzóemberei a Miskolcnak.

Rock me Amadeus 2010.11.30. 13:51:49

Fehérváron mézárverés van!

Malkin 2010.11.30. 14:16:20

El kellene tiltani ezt a ferget az egesz szezonra, undorito amit csinal, ha nem szuletik peldamutato itelet, terte adunk a Kiss Akos fele alattomos hokisiknak na meg a sulyos seruleseknek. Gyogyulast, Bartzen!!!

Vincenzo90 2010.11.30. 14:18:46

@Malkin: Vak vagy? Ez jégorong, nem póker! Nem jött ki jól, de se alattomos nem volt, se szándékos sérülésokozás. Aki jár pár éve hokimeccsre, vagy állt már jégen, az tisztán látja.
Metcalfe volt undorító, mért nem azon pattogtok, az jogos lenne...

Malkin 2010.11.30. 14:21:49

@Vincenzo90: Husz eve jarok meccsekre, ilyen undorito ferget mint ez a Kiss Akos meg nem lattam. Csak serulesokozasra megy ki, mar reg el kene legyen tiltva. Jarjunk nyitott szemekkel es latunk is.

Eisbären Miskolc (törölt) 2010.11.30. 14:23:34

Derton 2 meccses eltiltása is a vicc kategória

Vincenzo90 2010.11.30. 14:25:27

@Malkin: Itt most nem Ákosról van szó, meg hogy hogy ítéljük meg a stílusát. Ezen a megmozduláson tisztán látszik, hogy egy sima palánkralökésről van szó, nem keményebb, mint akármelyik másik. Húsz év alatt láthattál millió ilyet, csak a rossz szerencsén múlt, hogy ebből nagy sérülés lett... Metcalf ütését miért nem említi senki? Szerintem álljatok inkább át arra.

Vincenzo90 2010.11.30. 14:26:02

@Eisbären Miskolc: Na tessék, ezért pl szerintem jogosan reklamálsz.

icelion 2010.11.30. 14:28:35

@check: @Miskolcifan: reggel találkoztam Timoval a pályán, szóval gondolom a szerződéshosszabbítás valós.

eszel59 2010.11.30. 14:36:58

@Rock me Amadeus: Termelői méz?Akác esetleg vegyes virág-vagy kínai cukrozott?Még úgysem láttam kék-fehér mézet..!
(Jóvannacsakspermavagyok!)
A videóval kapcsolatban is vegyes érzelmeim vannak:egyfelől korábban én szorgalmaztam,hogy kerüljenek bemutatásra a legvitatottab jelenetek,de most látva- a nem sokkal a megjelenés után született- kommenteket,félek,hogy megint eldurvul a hangnem,mert jól látható,hogy ki-ki "pártállása"szerint értékeli a történéseket!Lassan kezdtek megnyugodni a kedélyek,most ismét lesz anyázás és fogaknak csattogtatása...

tiriakos 2010.11.30. 14:49:56

@a. Bárd: Mentek ma a beoltott "különítménnyel"? :)

moszkvicssluszkulcs 2010.11.30. 14:51:14

1. Kiss Á. valóban úgy lökött palánkra, ahogy az egy meccsen elő szokott fordulni többször is, legutóbb Hajós Roli kapott érte itt Miskolcon véglegest, mert asszem valamelyik Ládát kente fel. Amit nem értek, hogy 1 msp a vége előtt, "ártalmatlan" szituációban mi szükség volt erre. Van egy dolog, amit még senki sem említett, és úgy gondolom, köze lehet e szomorú végjátékhoz. Az utolsó 2 perces bünti alatt, -amikor 6 játékos miatt volt büntetve a Dab, az előtte való cirkusz miatt- legalább 3x lehetett volna újabb 2 percet adni az újvárosiaknak szabálytalanság miatt. Kincses vagy nem látta, vagy már nem mert beavatkozni, de hullottunk előnyben folyamatosan, mindenfajta megtorlás nélkül. Ennek lett a következménye a sérülés, mert Kiss Á. is azt gondolhatta, hogy ez még belefér, ha az előző 3 szabálytalanság is.
2.Hát igen, Metcalfe ma játszik, Derton meg pihen...Ha Dertonnál volt rúgás(amikor szétszedték őket)pihenjen 2 meccset, de mi a tökömért nem pihen Metcalfe...
3. Érdemes lesz megnézni majd a DAB első 2 gólja előtti jeleneteket is, mert élőben érdekes volt, kíváncsi vagyok majd képernyőn keresztül...

tiriakos 2010.11.30. 14:52:50

@Vincenzo90: Ne uszítsd! :)
Don't feed the troll! :)

a. Bárd 2010.11.30. 14:54:47

@tiriakos: Hogy a búbánatos fenébe ne mennénk :) A csapatmenüt már kikértük.

Esetleg egy sms közvetítés? :)))))

tiriakos 2010.11.30. 15:05:49

@a. Bárd: Hülye vagy?!?!? Tőletek?!?!? :):):)
Személyes kedvenceim a múltkori eredményjelentésetekből: "összesen 3 :)" (DAB-Miskolc 2-1-nél) utána meg "brébe már" (Ekkor lett 2-2)
Ja! Meg a "rántotthúsesély"-t ki ne hagyjam a DAB 5. gólja után. :D
Szóval kösz nem kell. :):P
Marad az onlány jk.
De majd szünetekben lehet, sőt biztos csörgök majd...:)

qwertzuiop05 2010.11.30. 15:26:45

K. Ákos eseténél nem teljesen értem a vendégjátékos vehemenciáját, de elfogadom. Az, hogy súlyos sérülés lett belőle, mindenképpen fegyelmi büntit tenne szükségessé.
Derton eltiltása nevetséges.
Viszont jól beleillik a fegyelmi bizottság velünk kapcsolatos döntéseinek sorába (tavalyi Fradi-meccs, Hurtaj/Derton, most ezek, meg a korábbi más ügyek). Nem sírok, tényközlök, ellenben fel vagyok háborodva.

tiriakos 2010.11.30. 15:36:08

@qwertzuiop05: "Derton eltiltása nevetséges.
Viszont jól beleillik a fegyelmi bizottság velünk kapcsolatos döntéseinek sorába "

Ha már "tényközölsz". A fegyelmi bizottságnak semmi köze nincs Derton két meccses eltiltásához.

Spigott 2010.11.30. 15:48:01

@qwertzuiop05: Nem a fegyelmi bizottság döntött Derton eltiltásáról, a VK automatikusan kétmeccses pihenőt jelent, tárgyalás nélkül.

Eisbären Miskolc (törölt) 2010.11.30. 15:59:20

@Spigott: szerinted megérdemli a 2 meccs eltiltást a video alapján ?

Vincenzo90 2010.11.30. 16:25:52

@Eisbären Miskolc: Nem, csak automatikusan jár neki sajnos. Gondolom lehet fellebbezni. A vezetéseteknél érdeklődjetek, hogy mindent megtesznek-e.

Theutus 2010.11.30. 16:35:16

@Eisbären Miskolc: a két meccses eltiltást a VK miatt kapta
a VK-t nem feltétlenül érzem jogosnak
Waddell tényleg rávágott Tyler kezére egy jó nagyok mielőtt kivette a botját, erre ment a válasz - egyik sem túl sportszerű
Dertonnál ezen kameraállásnál nem látom a rúgó mozdulatot

Ákos szabálytalansága egy teljesen szokványos - 4-5 alkalom/meccs szabálytalanság megspékelve egy szerencsétlen eséssel, felesleges ennél többet belemagyarázni

charcarias 2010.11.30. 16:47:18

off:
pesterzsebeten van diakjegy? koszi

Vincenzo90 2010.11.30. 16:48:31

@charcarias: Nincs, hogy rohadna meg... Sajnos én is minden meccs elején kibosszankodom magam rajta, hogy egy ezrest legombolnak rólam, és hogy mért nincs annyi eszük, hogy be kell csalogatni a fiatalokat olcsón hokira, hogy megszeressék, és járjanak...

charcarias 2010.11.30. 16:56:20

@Vincenzo90: koszonom a valaszt! ami tenyleg szomoru:( sajnos ugyanez a helyzet a Vasasnal is. igen-igen bosszanto dolog. a forraltbor+zsiroskenyer menu milyen? osszehasonlithato az ujvarosival?:D
mindenesetre ma kilatogatok,ha mar bebuktam az anatomia gyakom, hajra DAB

Vincenzo90 2010.11.30. 17:08:06

@charcarias: Nem tudom, zsíroskenyeret Fehérváron és Erzsébeten szoktam enni. :) Az korrekt. A meccsen meg a sört szoktam preferálni, mert általában Fehérváron a hangulatom miatt inkább melegem van, mint hogy fáznék, Pesten meg a megszokás... ;) Mindenesetre az újvárosi lángosról ódákat zeng mindenki, azt kéne importálni asszem minden csarnokba... :)

Spigott 2010.11.30. 17:23:12

@Eisbären Miskolc: A felvétel alapján egyáltalán nem, de jelen esetben ez sajnos nem mérvadó

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.11.30. 18:01:27

Szerintem nem volt szándékos sérülésokozás, csak lassú gondolkozás miatt nem "állt le" a mozdulatsor... Vagyis hülyeség volt, nem sunyiság...
Jobbulást minden sérültnek!

qwertzuiop05 2010.11.30. 18:57:15

@tiriakos: @jacint70: Bocs, a VK-t benéztem, a többit asszem tartom.
Kösz a javítást!

kiralyfi 2010.11.30. 18:58:54

sok mindennek örülök, bár sajnos vannak árnyoldalai ennek a bejegyzésnek. örülök, hogy elhalkultak az üvöltözések, örülök, hogy a miskolci szurkolók is kicsit másképpen látják az esetet, mint a meccs hevében. sajnálatos a sérülés, de leszögezhetjük, nem volt levadászás. a bunyó benne van, nem kell túldramatizálni. az eltiltás ilyenkor sajnos automatikus, bár hülyeség ezért két meccset adni...
a sérülteknek mihamarabbi felépülést mindkét oldalon.

ui: hol van troll barátom, centerville?:) vagy lehet elmagyarázták neki, hogy hokimeccsen van, nem sakkversenyen? bocsánat a személyeskedésért...

1885* 2010.11.30. 19:01:31

@kiralyfi: ne provokálj :D :D :D egy órája egy másik postban még mindig Szilassyt ekézi.

centreville 2010.11.30. 19:07:26

@1885*: Már nem Szilassy volt a hozzászólásom lényege.Te is ugyanúgy provokálsz!

centreville 2010.11.30. 19:12:35

@kiralyfi: Te vagy TROLL, és nem vagyok a barátod!

1885* 2010.11.30. 19:15:46

@centreville: én királyfit provokáltam :D Lehet csak átfutottam a kommented van-e valami törlendő és ezért elsiklottam a lényeg felett. Örülök, hogy Szilassy már nem téma, ja Bartzent meg nagyon birom, és sajnálom a sérülését, de ezt már leírtam, én is. Kemény srác, remélem mielőbb felgyógyul!

kiralyfi 2010.11.30. 19:39:42

@1885*: elnézést kértem rögtön, mert egy gavallér vagyok:)

centreville 2010.11.30. 19:52:36

@kiralyfi: Még annyit hogy biztos több jégkorong mérkőzést láttam tőled,ugyanis 3 évig voltam Washington D.C.-ben és félévet pedig Torontóban.Több NHL mérkőzést láttam a helyszínen, TV-ben meg többet mint Te az Esti mesét.Most ezt ne vedd se dicsekvésnek, se kötekedésnek.

centreville 2010.11.30. 19:55:27

Most beszéltem a miskolci elnökkel Bartzen túl van a műtéten.Szerintem amilyen kemény fából faragták, biztos hogy 1 hónap múlva már játszani fog.(legalább is remélem )

icelion 2010.11.30. 19:58:25

@a. Bárd: aha, fölugrottam edzeni:P :)))

1885* 2010.11.30. 19:58:29

@centreville: Te se vedd dicsekvésnek, meg kötekedésnek de W.D.C.-ben én is voltam és még leszek is és már a csattogós lepkém is a Kisstadionban tologattam ;)valamikor a múlt évezredben :)

Nick Snot 2010.11.30. 19:58:43

@centreville: akkor min megy a vita felőled? ezek az események arrafelé higlightsreal darabok. :D
attól még, hogy odajártál oviba, és ez volt neked a tvmaci, nabumm.

centreville 2010.11.30. 20:06:07

@Nick Snot: Nem oviba jártam oda.Washingtonban dolgoztam,Torontóban meg csak szórakoztam.A jégkorongot meg annyira szeretem, hogy a múltkor kölyök meccsre is kimentem.

moszkvicssluszkulcs 2010.11.30. 20:10:40

Megnéztem a Miskolci tv összefoglalóját és félelmetes, hogy milyen szabálytalanság előzte meg a DAB 2. gólját. Tényleg érdemes lesz megnézni a meccs felvételét, különösen azoknak, akik a meccs alatt és után, már-már hisztérikusan hajtogatták a kiállítási arányt, a hazai pályát, a Miskolcnak csaló bírót, hogy Lali nem olyan, Bartzen színészkedik stb.
Ehhez képest nem értjük, hogy Derton miért pihen 2 meccset. Nem értjük, hogy Metcalfe miért nem. Lali bizony olyan volt, Bartzent már meg is műtötték...

Miskolcifan 2010.11.30. 20:14:58

@moszkvicssluszkulcs: minap.hu/mivid.php?ext.a25398
Emellett az első gól előtti kiállítást egy ehhez hasonló eset előzte meg,amiért Ládát szó nélkül kiküldte.Sajnos ez következetlenség volt...

tiriakos 2010.11.30. 20:21:33

@Nick Snot: lő, gól. :)
Az NHL-ben ez 2+2(+10) (<--azért a zárójel, mert nem biztos, hogy megadta volna bíró a +10-et)

tiriakos 2010.11.30. 20:31:57

@moszkvicssluszkulcs: senki nem írta, hogy Bartzen szimulál(t). Mindössze azt az esetet emlegették fel páran, amikor a pénteki meccsen itt újvárosban - amikor ő lökött palánkra valakit - elkezdte mutogatni (nem túl sportszerűen), hogy csak szimulál a palánkra kent delikvens.

Azt meg Te ne felejtsd el, hogy többen közületek (akik ráadásul ott voltak a meccsen!) levadászásról és szándékos sérülésokozásról beszéltek. Holott a felvétel alapján erről szó nincs.

Vagy emlegessünk még fel esetleg pár sérelmet, vagy elég lesz már végre.
Legyen már elég!
(Nyilván unatkoztok, mert ma nincs meccsetek, ami lekössön Titeket.:):P)

kiralyfi 2010.11.30. 23:13:37

@centreville: tesókám, nagyon mellényúltál, mivel én meg Montreálban voltam 6 évig, de semmi baj, biztos több NHL meccset láttál...egyébként itthon 1980-ban voltam először hokimeccsen, amikor szerintem te még legfeljebb kósza gondolat lehettél, de tudod mit, legyen igazad...szóval szerintem nagyon mellébombáztál, de sebaj Tóbiás, jön még kutyára kamion, próbálkozz, az ingyen van:)

Tillasz 2010.12.01. 07:01:25

Gyerekek ez tizsta dedó!
Én voltam többek között az SZKA Leningrád -CSZKA Moszkva mérkőzésen a Ljubilejnijban Leningrádban 1981-ben.
Na ezt übereljétek:-)
@moszkvicssluszkulcs:
2-2 utántól néztem. Tényleg jó meccs volt.
A többit Lezlínek írom magánban.

leonov 2010.12.01. 07:59:50

A Bartzen esethez.

Élőben , lentről. egy síkban látva sokkal durvábbnak tűnt.A videót nézve valóban nyoma sincs a szándékos sérülésokozásnak.
Ez a hév volt, meg az hogy, sehogy nem tudta Kiss Á. szerelni Bartzent.Persze lehetett benne egy kis nevelési szándék is.
Így, lehiggadva és az esetet párszor ismét megnézve, szerintem Bartzen peches volt.

A másiknál nem volt rúgás, ahogy azt már korábban írtam, hanem az események felgyorsítása érdekében végrehajtott gáncs.

eszel59 2010.12.01. 08:14:16

@Tillasz: Én megmán annyiszor vótam W.C.-ben,hogy meg se tudom számolni!Mindég nagy mekkönnyebbülés vót a látogatás vége!Csak aztat nem tudom,hogy mér hiányzott mindenünnen a W és a C közül a:D...Ja meg eccer láttam az Alsóvadász-Felsővadász megyei II.oszt.rangadót,hogy ottan mik vótak,aztat else tuggyátok képzelni!!!Innentűl oszt nékem van igazam mindenben.

Megnézve a videó(ka)taz alábbiakat rögzíteném:
- a DAB második gólja előtt a Macik játékosát úgy ütötték el,mint annak idején az emődi parasztot a Tokaj-expressz,két perc előny helyett gólt kaptunk(ugyancsak Kincses tévedése előzte meg az első gólt,mert Ládikót kiszórta egy teljesen szabályos bodiért)
- Metcalfe sperma volt,megérdemelte,hogy orrba gyűrjék,rúgást viszont nem láttam,ezért számomra továbbra is érthetetlen,hohy Derton mért kapott egyedül "kiűzetést a paradicsomból"(továbbra sem látom bizonyítottnak a hazai pálya megfújását a spori részéről.Sajnos más-minket sújtó-tévedése nincs benne a rövid összefoglalókban,ha valaki megnézi a teljes meccset,ajánlom figyelmébe a harmadik harmadot,amikor két teljesen egyértelmű kétpercesnél-amikor tőle pár méterre történnek a szabálytalanságok- inkább elfordítja a fejét és szinte elmenekül a helyszínról.)
-Kiss Ákos bottal lökése valóban tucateset,a helyszínen felfokozott (ideg)állapotban én is durvábbnak ítéltem meg!Nem volt szándékos palánkra lökés,sajnálatos,hogy súlyos sérülés lett belőle,de az akaratlagosságot ki lehet zárni!(Valóban összehasonlíthatatlan Galanisz levadászásával,jól látható,hogy azonnal odakorizik Bartzenhez és elnézést kérően megpaskolja,nem osonkodik el nagy sunyin,mint Gröschl...)
Konklúzió:"Montgomeryben így esett a walesi lakoma"valamint "kár belesírni a kiőmlött tejbe!"(sörbe,borba,kályimpába,stb.)
Az élet pedig gyorsan túllépett a 7végi történéseken,lásd Fradi-DAB!

kiralyfi 2010.12.01. 14:57:00

szerencsére létezik már a videózás, így örömmel nyugtázom, hogy elsimultak a felkorbácsolt indulatok macik-bikák szurkolói viszonylatban. ez a mai nap legjobb híre.

Miskolcifan 2010.12.01. 17:12:42

regi.icehockey.hu/magyar/reg_profil.php?mit=19

Vegyes érzéseim vannak,ugyanakkor kellett vki.És persze megtisztelő,hogy egy nagyonsokszoros válogatott Miskolcra igazol,remélem többet mutat majd,mint a Fradinál...

Theutus 2010.12.01. 17:33:45

@Tillasz:
én pedig kaptam egy best of T. Domi-t:P

centreville 2010.12.01. 17:46:03

@kiralyfi: Nem dicsekvésből írtam,nagyon félreértettél!Azt akartam csak közölni,hogy nem csak egy-kettő jégkorong mérkőzést láttam.

centreville 2010.12.01. 17:49:21

@centreville: A barátom akinél Torontóban laktam,20 éve van kint, egy meccset sem látott élőben.Ezt csak azért írtam, mert Te meg jöttél a 6 évi montreáli tartózkodással.

kiralyfi 2010.12.01. 18:21:23

@centreville: tényleg hagyjuk ezt az ovis stílust, eddig lementem a szintedre, de már nekem fáj ez. hanyagoljuk a további kommentelést, ha kérhetlek...

Theutus 2010.12.01. 18:35:54

Möbius: Einstein megint hegedül.
Newton: Bach gavotte-ja.
Möbius: Kihűl a vacsora.
Newton: Hagyja csak békén, hadd hegedüljön a bolond.
Möbius: Fenyeget?
Newton: Fenntartás nélküli tisztelője vagyok.

kiralyfi 2010.12.01. 22:40:02

@Theutus: Dürenmatt: Fizikusok?

Fenntartás nélküli tisztelője vagyok. Sajnálnám, ha erélyes eszközökhöz kellene nyúlnom...

jó hasonlat:)

Theutus 2010.12.01. 22:44:28

@kiralyfi: éjjen a kultúra és a hoki megbonthatatlan egysége:D

centreville 2010.12.01. 23:37:04

@kiralyfi: Te kezdted az ovis stílust, én csak folytattam!

budapestijeti 2010.12.02. 00:30:52

@centreville: Torontóban nem látott hokit? Vak szegény?

eszel59 2010.12.02. 08:28:36

@Theutus: Éljen,sőt:Ria,ria - szűzmárija!!!

moszkvicssluszkulcs 2010.12.02. 08:45:09

@eszel59: Sőt:
Ria, ria, Herbárija!!!:)))))))
süti beállítások módosítása