Fehérvár–Klagenfurt 2-3 2010.11.26. 22:08 kultúrmisszionárius
Fehérvár–Klagenfurt 2-3
2010.11.26. 22:13: 1885*
53 komment
Címkék: fehérvár alba volán ebel sapa fehérvár av19
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr612475767
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Licsimi 2010.11.26. 22:20:58
Az első kettő harmad rendben volt, de a 3.-ra elfogytunk. Kár Sofi és Marci kihagyott ziccereiért. Marci ma nem tudom hol volt, mert mintha nem tudta volna.
Mindegy a 13 meccs óta veretlen csapat ellen nem szégyen büntetőkkel kikapni...
HAJRÁ VOLÁN!
Mindegy a 13 meccs óta veretlen csapat ellen nem szégyen büntetőkkel kikapni...
HAJRÁ VOLÁN!
DominiKing 2010.11.26. 22:37:03
Ez azért rendben volt! Linzben viszont nincs mese, nyerni kell rendes játékidőben! A linzi polgármesternek ajánlom, hogy vasárnap estére evakuálja a várost, mert jön az ördögi "FEHÉRVÁRI CUNAMI"!
Thomas_AV 2010.11.26. 23:19:48
Team Sp. P.
1 Klagenfurter AC 22 40
2 Red Bull Salzburg 22 30
3 Vienna Capitals 22 27
4 EC Rekord-Fenster VSV 22 26
5 KHL Medvescak Zagreb 22 22
6 EC Moser Medical Graz 99ers 22 21
7 HDD Tilia Olimpija Ljubljana 22 21
8 HK Acroni Jesenice 22 20
9 Fehervar Alba Volan 19 22 18
10 Liwest Black Wings Linz 22 16
1 Klagenfurter AC 22 40
2 Red Bull Salzburg 22 30
3 Vienna Capitals 22 27
4 EC Rekord-Fenster VSV 22 26
5 KHL Medvescak Zagreb 22 22
6 EC Moser Medical Graz 99ers 22 21
7 HDD Tilia Olimpija Ljubljana 22 21
8 HK Acroni Jesenice 22 20
9 Fehervar Alba Volan 19 22 18
10 Liwest Black Wings Linz 22 16
Rock me Amadeus 2010.11.26. 23:27:13
Valaki mondja már meg, hogy mi van Mihály Árpival? Tavaly óta elfelejtett jégkorongozni? Büntetője is bátortalan volt.
Azt hiszem felkerekedek jövő pénteken és a meccs előtt fenékbe billentem. Többet tud ez a játékos, miért játszik takarékon?
Azt hiszem felkerekedek jövő pénteken és a meccs előtt fenékbe billentem. Többet tud ez a játékos, miért játszik takarékon?
HC4ever 2010.11.26. 23:40:31
@Rock me Amadeus: Ezeket a kérdéseket sokan felteszik, hidd el. És egyelőre nincs rá válasz, pedig engem is nagyon érdekelne. Még a jövő pénteki akciódat is támogatom...:)
Viszont amit a büntetőjéről írtál azzal nem értek egyet, lehet, hogy a rávezetés bátortalan volt, de ahova lőtte azt nem sokan próbálgatják, csak hát az az 5 centi... reméltem, hogy beakad és akkor megtörik a jég.
Amúgy Gratula a Volánnak, egyre jobb a játék, fognak jönni az eredmények is.
Viszont amit a büntetőjéről írtál azzal nem értek egyet, lehet, hogy a rávezetés bátortalan volt, de ahova lőtte azt nem sokan próbálgatják, csak hát az az 5 centi... reméltem, hogy beakad és akkor megtörik a jég.
Amúgy Gratula a Volánnak, egyre jobb a játék, fognak jönni az eredmények is.
exL:1 2010.11.27. 00:21:17
Le a kalappal a csapat előtt ,jól játszottunk amíg bírták oxigénnel( a 2.harmad végéig) a 3.harmadban ritkán karistoltuk össze a jeget a KAc kapuja előtt.Ilyen kiélezett rangadókon vétek kihagyni 2 100%os szólót ( vas ,neki ez volt hazai pályán a 23.kihagyott szólója,ill.Sofi)ill,3x játszhattunk igaz csak fél percig 5-3 ill 4-3ellen.Ebelben ezeket kihagyni luxus,bünti jár érte.Kihúztuk rendes játék időt 2-2 vel.hu .ban nekünk volt több ziccerünk,de sajnos kimaradtak.Jött a szerencsejáték :a büntetők,ahol nemvolt szerencsénk.Talán az egész szezonban formán kívűl játszó Mihály Árpival,és Kovács csabival nem lövettem volna ,utóbbiról a női serdülő 9ben védő kapus is tudja hogy megpróbálja elhúzni a kapus előtt a korongot jobbra ,és ha kapus a jégen fekszik,ráemeli fonákkal.Múlt szezon elején ez mindig bejött neki, de miután rájöttek a kapusok ,hogy hogy lövi a büntetőt,azóta egyet sem lőtt be.Lényeg a lényeg 1pontot szereztünk,kis szerencsével lehetett volna 2 is,de ami megtörtént az nem korrigálható( kivéve ha van damme viszamegy az időgéppel:-) )
kapusLaci 2010.11.27. 02:58:18
Ha a meccs elött azt mondják hogy meglesz az 1 pont a KAC ellen,rögtön beleegyezek.
Meglehetett volna a 2 is,de sajnos az utolso harmadban átadtuk a játékot a Klagenfurtnak.Várhato is volt hogy a KAC nyomni fog.
Átlagba véve igazságos az eredmény,azt sajnalom hogy Zolikának az utolso büntetö bement,kár mert teljesn rajta volt,de ilyen a balszerencse.
A biráskodással mindanyian meglehetünk elégedve,magyar bironknak Attilának piros pont jár:))
Viszont az ut hazafele nagyun cudar volt,szinte végig zuhogott a ho,de igy is megérte Fehérvárra menni.
Meglehetett volna a 2 is,de sajnos az utolso harmadban átadtuk a játékot a Klagenfurtnak.Várhato is volt hogy a KAC nyomni fog.
Átlagba véve igazságos az eredmény,azt sajnalom hogy Zolikának az utolso büntetö bement,kár mert teljesn rajta volt,de ilyen a balszerencse.
A biráskodással mindanyian meglehetünk elégedve,magyar bironknak Attilának piros pont jár:))
Viszont az ut hazafele nagyun cudar volt,szinte végig zuhogott a ho,de igy is megérte Fehérvárra menni.
2010.11.27. 10:13:54
@Rock me Amadeus: Senki nem írta még le, de szerintem a szerelem Árpira rossz hatással van.
munkagep 2010.11.27. 10:14:37
Mihaly Arpinak leginkabb eronleti gondjai vannak. Mar nyaron valoszinuleg nem vette tul komolyan az alapozast, aztan jott az eltiltas, majd serules, ezen a heten betegseg. Egyszeruen gyenge.
Egyebkent nagyon jo meccs volt, kar, hogy nem dontottuk el a meccset mar sokkal korabban, vagy a hosszabbitasban. Volt 2 kettos elonyunk, azt is eltekozoltuk.
Meglepoen keves kiallitast kaptunk, ehhez nem vagyok meg hozzaszokva. :-)
Egyebkent nagyon jo meccs volt, kar, hogy nem dontottuk el a meccset mar sokkal korabban, vagy a hosszabbitasban. Volt 2 kettos elonyunk, azt is eltekozoltuk.
Meglepoen keves kiallitast kaptunk, ehhez nem vagyok meg hozzaszokva. :-)
lothar matyi 2010.11.27. 13:31:07
Hetek óta tetszik az emberelőnyös játék, végre tudatosan bevisszük a korongot, fel tudunk állni, négyszer-ötször kapura tudnk lőni előnyben. Nem kellene lecserélni Satort erre az edzőre, lehet hogy az A-csoport tavasszal meglenne?
Szoljanka 2010.11.27. 13:54:48
@lothar matyi: Igen, sokat javult az előnyös játékunk, de nem csak az, az egész összkép sokat változott, egyre jobban megy.
Viszont most szerintem amire egy kis hangsúlyt kéne fektetni az a helyzetkihasználás. Csatáraink megilletődnek mikor egy az egyben szemben találják magukat a kapussal, tegnap ha Marci, vagy István csak egyet belő, megvan a 2 pont....
De azért nem akarok telhetetlen lenni, ahhoz képest, hogy 2-3 hete hol voltunk, ez nagyon jó játék.
HAJRÁÁÁ AV19!!!
-_- BLL -_-
Viszont most szerintem amire egy kis hangsúlyt kéne fektetni az a helyzetkihasználás. Csatáraink megilletődnek mikor egy az egyben szemben találják magukat a kapussal, tegnap ha Marci, vagy István csak egyet belő, megvan a 2 pont....
De azért nem akarok telhetetlen lenni, ahhoz képest, hogy 2-3 hete hol voltunk, ez nagyon jó játék.
HAJRÁÁÁ AV19!!!
-_- BLL -_-
miki78 2010.11.27. 14:49:47
Érdekes, hogy épp most kezditek ki Mihályt, amikor az utóbbi 2-3 meccsen egyre jobb. A múlt meccsen még az edző is kiemelte! Szerintem jön fel, csak önbizalom kéne, mert az mintha elszállt volna!
Gyerünk Árpi! Mindenkinek kellenek a gólok!
(Inkább azt kérdezném, hogy Fekete mit keres még itt? Feketét a le kéne tenni a farmba, hátha belendülne!)
A meccs amúgy jó volt, kemény ez a KAC nagyon. Pedig tegnap nem pörögtek 100%-on! Ha a 4 ziccerből kettőt belövünk megvan a meccs! Sajnos nem ez történt.
Amit azonban ki kell emelni, hogy mindössze 2 gólt kaptunk attól a csapattól, amelynek meccsenként 4-es átlaga van! (Nekünk meg meccsenként több mint 4-es a kapott gól átlagunk!) Lőttünk két előnyös gólt! Johansson tegnapi is nagyot játszott, viszi a hátán a sort!
Így tovább! Vasárnap élet-halál harc lesz, nyerni kéne, de nagyon!
Gyerünk Árpi! Mindenkinek kellenek a gólok!
(Inkább azt kérdezném, hogy Fekete mit keres még itt? Feketét a le kéne tenni a farmba, hátha belendülne!)
A meccs amúgy jó volt, kemény ez a KAC nagyon. Pedig tegnap nem pörögtek 100%-on! Ha a 4 ziccerből kettőt belövünk megvan a meccs! Sajnos nem ez történt.
Amit azonban ki kell emelni, hogy mindössze 2 gólt kaptunk attól a csapattól, amelynek meccsenként 4-es átlaga van! (Nekünk meg meccsenként több mint 4-es a kapott gól átlagunk!) Lőttünk két előnyös gólt! Johansson tegnapi is nagyot játszott, viszi a hátán a sort!
Így tovább! Vasárnap élet-halál harc lesz, nyerni kéne, de nagyon!
Vincenzo90 2010.11.27. 15:26:38
@miki78: Dani is elég jól megy a Telenor Kupa óta, ő ott lendült bele valahogy. Nem kell itt farmmal ilyesztgetni a játékosokat! Jó lesz, csak így tovább. Árpi tulajdonképpen hány meccsen nem játszott jól? Amikor az egész csapat SZAR volt, akkor kikezdték, mert nem termelt meccsenként egy pontot, pedíg nem csak ő volt gyengébb. Aztán eltiltották, megsérült, majd beteg volt. Most meg az elmúlt 3 meccsen egyre jobban megy neki. Aki csak annyit lát, hogy lőtt-e gólt, vagy nem, az nem tudom, minek mond véleményt.
miki78 2010.11.27. 16:02:31
@Vincenzo90: Hát ezért megtévesztő a statisztika. Persze akinek van 25 pontja, az tök mindegy mit csinál, mert kétségtelenül jó! De most Mihályéknak nem is feltétlenül a gólszerzés a feladatuk, hanem az ellenfél lefárasztása. Azt meg jól tették tegnap is. Igaz Gergő két kiállítása felesleges volt, de ebben a feladatkörben ez is benne van! Én úgy látom, hogy hamarosan ez a sor is gólt fog lőni. Sőt, tegnap is lett volna lehetőségük. Az egyik, amikor Gergő beadta Benknek, csak Andris egy fél ütemmel később ért oda. Csak bele kellett volna piszkálnia..
A másik, amikor Árpi megindult a szélen és rálőtte, ha kicsit önzetlenebb, középen érkezett Benk. Na mindegy, előbb-utóbb lesz ott gól!
Feketében én nem látok semmit...
A másik, amikor Árpi megindult a szélen és rálőtte, ha kicsit önzetlenebb, középen érkezett Benk. Na mindegy, előbb-utóbb lesz ott gól!
Feketében én nem látok semmit...
exL:1 2010.11.27. 16:11:32
@Vincenzo90: Távol álljon tőlem hogy negatívkodjak,de.Árpi az elmúlt szezonban hátán vitte a csapatot,ilyentájt cca 20gólnál és majd ugyanennyi asszisztnál járt.Most pedig?igaz 4meccset kihagyott eltiltás miatt,most 2+1 nél jár,amivel az ebel pontlistán a 159.helyen áll.Árpiban sokkal de sokkal több van ennél!!Igaz tavaly 1-2.sorban nyomta ahol megfelelő társai voltak.Most a 3-4,ben ahol Fekete ,Benk,stb..mellett nem egyszerű az élet.Mivel állandóan cserélődnek mellette a társak,összeszokottságnak nyomelemeit sem lehet felfedezni.Szerintem a 3-4.sor eddig nem igen lőtt több gólt 3-4nél.Lehet egy próbát megérne betenni őt a 2.ba Palkovics,és Johansson mellé, szerintem igen ütős sor lenne,mert egy csatárt elsősorban a góljai asszisztjai minősitenek,és a 2.ban ehhez megfelelő csatár társai lennének.Így lenne 2erős ütős sorunk,és 2 no comment..
miki78 2010.11.27. 16:13:14
@exL:1: Akit te kivennél a 2. sorból, az tabu :) Ez van, itt vastörvények uralkodnak!
exL:1 2010.11.27. 16:27:48
@miki78:basszus te gondolatolvasó vagy??? :-) pedig akire gondolunk, olyan mintha ott sem lenne.A 2.sor 2csatárból és 2 védőből áll
miki78 2010.11.27. 16:40:04
@exL:1: :) nem, csak fel akartam magamban hirtelen idézni a 2. sort, hogy kinek a helyére is tennéd oda Mihályt, kicsit nehezen jutott eszembe, hogy ki ott a 3. csatár. :)))
Hát igen, olyan mintha ott sem lenne, de valamiért ott kell lennie :)
Hát igen, olyan mintha ott sem lenne, de valamiért ott kell lennie :)
exL:1 2010.11.27. 17:17:24
@Vincenzo90:A tavalyi kellene nagyon is, az idei abszolut nem,a farmcsapatba tökéletes lenne,max jóindulattal az ebel csapat 4.sorába.
Vincenzo90 2010.11.27. 17:25:57
Egyébként azt nem értem, hogy nem láttam jobbnak Árpinál, ráadásul nem volt se eltiltva, se beteg, se komoly sérült, akkor miért Pirét kezdte ki mindenki. Vagy egyáltalán minek kell egy játékost is így kikezdeni? Nem megy, nem megy, tudjuk, hogy többet tud, akkor a stáb dolga azt kihozni belőle.
miki78 2010.11.27. 17:25:58
Most nézem a sorsolást, nagyon fontos meccsek jönnek.
Linzben 4 pontos derbi, aztán jön a Red Bull, tőlük 1 pont mindenképpen kell!
Utána viszont sorra jönnek a közvetlen riválisok a rájátszásért:
Graz (idegen), Zágráb (hazai), Ljubljana (idegen), Jesenice (hazai).
A két szlovén ellen 4 pont kell, lehetőleg rendes játékidőben. A grazi idegenbeli meccset elnézem, ha a Zágrábot verjük itthon!
Szóval ebből az 6 meccsből
Linz 2 pont
Salzburg 1-2 pont
Graz 0 pont
Zágráb 2 pont
Ljubljana 2 pont
Jesenice 1 vagy 2 pont
8-10 pontot várok! Ha ezt hozzuk, akkor jól megyünk bele a mindig veszélyes ünnepi hetekbe!
Linzben 4 pontos derbi, aztán jön a Red Bull, tőlük 1 pont mindenképpen kell!
Utána viszont sorra jönnek a közvetlen riválisok a rájátszásért:
Graz (idegen), Zágráb (hazai), Ljubljana (idegen), Jesenice (hazai).
A két szlovén ellen 4 pont kell, lehetőleg rendes játékidőben. A grazi idegenbeli meccset elnézem, ha a Zágrábot verjük itthon!
Szóval ebből az 6 meccsből
Linz 2 pont
Salzburg 1-2 pont
Graz 0 pont
Zágráb 2 pont
Ljubljana 2 pont
Jesenice 1 vagy 2 pont
8-10 pontot várok! Ha ezt hozzuk, akkor jól megyünk bele a mindig veszélyes ünnepi hetekbe!
2010.11.27. 18:13:53
@exL:1: Korábban ezt én is így gondoltam, de az igazság az, hogy Mihály teljesítménye nem indokolja a helyét a 2. sorban. Most újra kell építse magát, és lehetősége van rá, mert a harmadik sorban is lehet alakítani, kap jégidőt, rajta múlik. Nem a második sor kell felhozza Mihályt, hanem Mihály kell felhozza magát arra a szintre és akkor vagy oda kerül vagy lesz egy eredményes 3. sorunk is! Ez utóbbinak még jobban örülnék.
exL:1 2010.11.27. 19:01:44
@lbsz: Szerintem süti teljesítménye sem indokolja helyét a 2.sorban.Memolife kapszulát kell bevennie annak aki vissza akar emlékezni arra hogy a 3.ill.4.sor mikor ütött utoljára gólt!Múlt szezonhoz kell hogy ismét visszatérjek.Akkor 3 jó sorunk volt,mind3 ban benn volt a gól.Igaz 3.ból Sofi felkerült az elsőbe,ill.Kóger eligazolt,maradt Gergő aki hol 3-4.ben nyomja, fordulónként majd mindig más csatártársakkal,emiatt 12meccsenként ha talál 1 gólt a sora.Árpinak adnék esélyt a 2.sorban minőségi társak mellet bízonyitani,hogy nem felejtett el gólt szerezni.Johansson 7 forduló alatt 11pontos,palkovics 23 at szerzett eddig,3.csatártársukét inkább nem írom le.Ebben a sorba Árpi is megújulna és újra megtalálná a góllövő ütőjét,hisz van kiktől jó passzokat kapjon,ill.van kinek adjon.3sorunk soha nem lesz eredményes ,mert ha szigorúan vesszük 2 sornyi ebel szintű játékosunk van, a többi a nagyszámok alapján néha néha talál majd 1-2 gólt,de csak néha....eredmény tartásra jók lehetnek
Gabor_HUN 2010.11.27. 19:02:18
Gyerünk srácok, el kell hozni Linzből a 2 pontot! Mi megyünk 1 kocsival. Jön még rajtunk kívül valaki??
zsozsi68 2010.11.27. 20:56:07
Fekete-fehér #21-es mezben vagyok ott minden meccsen, gondolhatjátok mennyire fáj a kedvencem idei betlije. Az edzőbá találja meg az állandó sorokat(legalább hármat) az az ő dolga, ha Pirét a 2. sorba teszi akkor az a helyes. Mindkettőjüket fel kell rázni akárhogy, a cél szentesíti az eszközt, csak eredményes legyen. Mindenkire szükségünk van, nem vagyunk olyan sokan...HAJRÁ VOLÁN #19
zsozsi68 2010.11.27. 20:57:27
Ja, a 6meccs/10 pont hozható!
Vincenzo90 2010.11.27. 21:17:45
6 meccs/10 pont az nagyon kemény. A Salzburg nagyon erős, hiába nem érik utol ők sem a KAC-t, azért mind2 csapat egy fél osztállyal gyorsabb... Szlovéneket verni kell, a Linzet is, viszont arra vigyázni kell, hogy ellenünk kétszer annyira fognak hajtani, mert van esélyük pontszerzésre. Graz kezd kimászni a gödörből, ellenük várok a legkevésbé sikert, és maradt a Zágráb, arra ötletem sincs. Hét, max 8 pontot tippelek a hat meccsre.
2010.11.28. 00:00:15
@exL:1: Igaz, Süti sem oda való, de valakit oda kell tenni. Az edző meg Süti mellett döntött. Árpi ha a 3. sorban alkot elindul majd felfele. A nagy játékosok teljesítményét nem a sor határozza meg, hanem a játékos a sorét. Ezt bizonyíthatja Árpi a harmadikban. Nagy feladat, mert gyengék a társai de jó szemű az edző és értékelni fogja, ha megérdemli.
benö51 2010.11.28. 09:11:24
Azért Árpit majd sajnálom, hogy Martzzel rossz jégkoronghoz nem értő emberrel játszik egy sorban és ezért nem tud gólt ütni.
Én inkább az életmódjában keresném a problémát, hogy sem fizikailag és agyilag nincs felkészülve a meccsekre.
@Vincenzo90: A farm csapat a Volánnál nem ijesztgetés, ha úgy lehetne alkalmazni ahogy kell, de bizonyos csapatok vezetői akiknek nem telik farm csapatra," bár valamelyiknek lassan MOL ligás csapatra sem" addig sírtak- ríttak mint a fürdős k...k , hogy behozták a 15 fős szabályt és ez miatt nem lehet bárkit játszatni ott. Én látom az összes hazai Farm meccset is és elmondható például, hogy Maklárinak és Benknek nagyon jót tette az ott szerzett sikerélmény, amelynek eredménye, már látszik a játékukon az EBEL csapatban is.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
Én inkább az életmódjában keresném a problémát, hogy sem fizikailag és agyilag nincs felkészülve a meccsekre.
@Vincenzo90: A farm csapat a Volánnál nem ijesztgetés, ha úgy lehetne alkalmazni ahogy kell, de bizonyos csapatok vezetői akiknek nem telik farm csapatra," bár valamelyiknek lassan MOL ligás csapatra sem" addig sírtak- ríttak mint a fürdős k...k , hogy behozták a 15 fős szabályt és ez miatt nem lehet bárkit játszatni ott. Én látom az összes hazai Farm meccset is és elmondható például, hogy Maklárinak és Benknek nagyon jót tette az ott szerzett sikerélmény, amelynek eredménye, már látszik a játékukon az EBEL csapatban is.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
mannisenmaki_ 2010.11.28. 12:31:17
@benö51: kérdezem: a 15 fős lejátszás tiltás nem osztrák szabály alapvetően?
zsozsi68 2010.11.28. 12:53:32
@mannisenmaki_: Nem. Csak a Farmmal szemben érvényes...
a. Bárd 2010.11.28. 12:57:02
@benö51:Ha jól emlékszem csak azt "sírták ki", hogy a rájátszásba ne játszhasson a teljes nagy Volán, csak kevesebb pontértékű.
A lejátszás tilalmát az osztrák k...k szabták meg, nem?
A lejátszás tilalmát az osztrák k...k szabták meg, nem?
miki78 2010.11.28. 15:34:17
@a. Bárd: nem így van...
Amúgy mi köze lenne az osztrák szövetségnek a MOL ligához?
Amúgy mi köze lenne az osztrák szövetségnek a MOL ligához?
benö51 2010.11.28. 15:37:33
@a. Bárd: Ebbe a kérdésbe az osztrákok nem szólnak bele. Ezt a 7 csapat vezetője döntötte el,n ami nem baj, ha az lett volna a szabály, hogy a keretből max 7 ember játszhat vissza 1 meccsen, és nem kellett volna leadni a neveket fixen.
a. Bárd 2010.11.28. 16:22:18
@miki78: @benö51: Akkor nem szóltam...
Valamiért úgy emlékeztem, hogy még az osztrákok szabták feltételként a külföldi csapatoknak, hogy az oda nevezett játékosok nagy része ne játsszon más bajnokságban is. Valszeg az zavart meg, hogy két éve is volt egy 15 fős lista, akik nem játszhattak a MOL-ban.
Valamiért úgy emlékeztem, hogy még az osztrákok szabták feltételként a külföldi csapatoknak, hogy az oda nevezett játékosok nagy része ne játsszon más bajnokságban is. Valszeg az zavart meg, hogy két éve is volt egy 15 fős lista, akik nem játszhattak a MOL-ban.
mannisenmaki_ 2010.11.28. 20:21:46
@a. Bárd: Nekem is ez rémlett, hogy az osztrákok megszabták, le kellett adni 15 főt, aki más bajnokságban (sehol, nem a Mol ligában) nem játszhat egy időpontig, és mintha a szlovének felé is lett volbna ez.
kerusz 2010.11.29. 14:59:04
@benö51: Annyit azért tudomásul kellene végre venni, hogy a Mol Liga nem a Volán EBEL-csapatának felhozó ligája.
Teljesen korrekt, hogy ha a Volán egyszer elment más kávéhézba, akkor a maradók eldöntik, hogy kikkel és hogyan szeretnének játszani. Nem hiszem, hogy korrekt bajnokságot lehet úgy játszani, hogy attól függhet meccsek kimenetele, hogy a Volánnak éppen van-e EBEL-meccse vagy sem.
Benk egyébként nem attól fejlődik, hogy sikerélményhez jut a farmcsapatban, mint ahogy Maklári sem. Szerintem sokkal inkább attól, hogy szorgalmasak és akarnak fejlődni. Mihály Árpád sem attól kerül majd bombaformába az EBEL-ben, hogy előtte 13 gólt üt az Újpest fiataljainak.
Tavaly farmcsapat sem volt, csak junior. Nem gondolnám, hogy évente kellene a szabályokat attól függően átírni, hogy éppen van-e Volán farm vagy nincs, majd haptákban állva figyelni, hogy mikor esik ki a nagycsapat. Van egy közel 60 mérkőzéses szezonja a többi csapatnak is, egész egyszerűen lehetőség sincs a Volánhoz igazondni, nem is beszélve arról, hogy elvi alapon sem látok erre okot.
Egyébként pedig a farmcsapaton kívül további lehetőség a kölcsönadás.
Teljesen korrekt, hogy ha a Volán egyszer elment más kávéhézba, akkor a maradók eldöntik, hogy kikkel és hogyan szeretnének játszani. Nem hiszem, hogy korrekt bajnokságot lehet úgy játszani, hogy attól függhet meccsek kimenetele, hogy a Volánnak éppen van-e EBEL-meccse vagy sem.
Benk egyébként nem attól fejlődik, hogy sikerélményhez jut a farmcsapatban, mint ahogy Maklári sem. Szerintem sokkal inkább attól, hogy szorgalmasak és akarnak fejlődni. Mihály Árpád sem attól kerül majd bombaformába az EBEL-ben, hogy előtte 13 gólt üt az Újpest fiataljainak.
Tavaly farmcsapat sem volt, csak junior. Nem gondolnám, hogy évente kellene a szabályokat attól függően átírni, hogy éppen van-e Volán farm vagy nincs, majd haptákban állva figyelni, hogy mikor esik ki a nagycsapat. Van egy közel 60 mérkőzéses szezonja a többi csapatnak is, egész egyszerűen lehetőség sincs a Volánhoz igazondni, nem is beszélve arról, hogy elvi alapon sem látok erre okot.
Egyébként pedig a farmcsapaton kívül további lehetőség a kölcsönadás.
benö51 2010.11.29. 16:15:22
@kerusz: Akkor szedjük szét a MOL LIgát is, mivel az nem magyar bajnokság, hanem egy nemzetközi jól működő liga, de a magyar OB1- hez semmi köze, hiszen magyar állampolgárokat kitiltanak belőle.
Legyen 1 oda-vissza fordulós alap szakasza az OB1nek, mikor véget ér a MOL liga ahol mindenki aki nevez tiszta lappal indul. A kialakult eredmény alapján a bajnoki címet meg egy Po. alapján eldöntik. Nincsenek megszorítások,"38 pont", csak játék.
Legyen 1 oda-vissza fordulós alap szakasza az OB1nek, mikor véget ér a MOL liga ahol mindenki aki nevez tiszta lappal indul. A kialakult eredmény alapján a bajnoki címet meg egy Po. alapján eldöntik. Nincsenek megszorítások,"38 pont", csak játék.
a. Bárd 2010.11.29. 16:46:55
@benö51: A MOL Liga január közepén végetér. Véleményed szerint a Volán milyen kerettel tudna játszani január végén, február elején és ki lenne a legjobban felháborodva, ha nem jutnának be a legjobb 4 közé és kiesnének még a PO előtt?
Véleményem szerint még mindig ez az egyik "legvolánbarátibb" megoldás, semmit nem kell tennetek és alanyi jogon a legjobb 4-ben vagytok, mert a többi "hisztiző" klub is meg akar mérkőzni Veletek.
A 38 ponton már lehet vitatkozni, de valamilyen kompromisszumot nektek is kötni kell, ha játszani akartok a magyar bajnokságban, mert ugye elsődleges célotok az, hogy osztrák bajnokok legyetek. Több csapatból áll a magyar hoki, nem csak a Fehérvár érdekeit kell néznie a szövetségnek.
Véleményem szerint még mindig ez az egyik "legvolánbarátibb" megoldás, semmit nem kell tennetek és alanyi jogon a legjobb 4-ben vagytok, mert a többi "hisztiző" klub is meg akar mérkőzni Veletek.
A 38 ponton már lehet vitatkozni, de valamilyen kompromisszumot nektek is kötni kell, ha játszani akartok a magyar bajnokságban, mert ugye elsődleges célotok az, hogy osztrák bajnokok legyetek. Több csapatból áll a magyar hoki, nem csak a Fehérvár érdekeit kell néznie a szövetségnek.
Raon 2010.11.29. 18:02:34
@kerusz: @a. Bárd: ezek teljesen jogos érvek, én a magam részéről nem is az efféle korlátozás (ti szempontotok felől nézve érdekképviselet) ellen, hanem annak ésszerűsége ellen vagyok. Ha ugyanis már pontrendszer, simán megoldható lett volna az is, ha azt mondják a magyar csapatok, hogy egyszerre maximum 8 vagy 10 (mondtam egy kb. számot) pontértékű játékos játszhat le a farmcsapatba - és innentől a Volán belügye, hogy ki legyenek azok. Ezesetben talán még jobban is jártatok volna, ha mondjuk a komplett EBEL-csere sor helyett mondjuk csak két-három játékosunk (pl. Fekete és Mihály) jut el a farm egy meccsére, nem?
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Vincenzo90 2010.11.29. 18:04:58
Aki magyar bajnok akar lenni, az győzze le a legjobb magyar csapatot! Egyéb kérdés?
Raon 2010.11.29. 18:07:36
Kimaradt: a 38 ponttal nekem speciel semmi bajom - majd azoknak lesz, ha így is mi fogunk nyerni. :)
Ez persze korántsem biztos, de én azt gondolom, hogy ez a helyzet legalább a Volános játékosokat is jobb teljesítményre sarkallja. Ha épp nem leszük érdekeltek az EBEL-döntőben, izgalmas rájátszás lesz. :)
Ez persze korántsem biztos, de én azt gondolom, hogy ez a helyzet legalább a Volános játékosokat is jobb teljesítményre sarkallja. Ha épp nem leszük érdekeltek az EBEL-döntőben, izgalmas rájátszás lesz. :)
horivan 2010.11.29. 18:13:15
A 38 ponttal nincs baj, a MOL Liga kerettel sincs. Az lenne a legjobb megoldás, ha mondjuk a leadott MOL Ligás listán lehetne változtatni mondjuk 3-szor. Durco és Johansson például játszhatna most a MOL Ligában.
Most lehetne cserélni mondjuk Johansson-t Mihályra.
Most lehetne cserélni mondjuk Johansson-t Mihályra.
benö51 2010.11.29. 19:20:04
Ez már a Volán dolga lenne abban a szituációban, hogy az adott EBEL és Farm keretből milyen erősségű csapatot tudna indítani. Február végén lenne az OB1 alapszakasza 6 csapat esetén 10 meccs , 15 nap. Ezután Po 1-4, 2-3 , 3 nyert meccs, a győztesek 4 nyert meccses döntő, nincs kivételezés,nincs ponthatár, csak az adott klubok játékos keretei, van akinek csak 16 játékosa van, van aki 35 közül válogathatna.
a. Bárd 2010.11.29. 19:28:08
Ne érts félre, egyáltalán nem mondtam azt, hogy a 15 fős szabály (vagy a 38 pont) az jó. Főleg úgy, hogy először azt hittem, osztrák agyban született meg.:)
Biztos vannak jobb ötletek is, de most ez lett elfogadva...
Én csak azt mondtam, hogy muszáj (volt) valami kompromisszumot kötni, mert az sem megoldás, hogy végigmegy a MOL liga, aztán a többi csapat tinglitanglizik míg vége az EBEL-nek (ki tudja mikor), hogy elölről kezdjük a nagy Volánnal. De nyilván az a cél, hogy minél több meccset játszunk veletek.
2007-2008-ban volt már olyan év az OB1-ben, amikor néha a komplett Volán játszott mert ráért, meg is szívta az SC és az Újpest, mert a többiek csak a tök utolsó farmot kapták. Ezt kell elkerülni.
Úgyhogy teljesen felesleges siránkozni, meg szidni az összes fürdős qrva hazai csapatot, mert ők is a saját érdekeit képviselik, hisz a Volánnak a világon semmivel sincs több joga (vagy előjoga), mint nekik. Mindkét fél engedett valamit és ez így korrekt
Biztos vannak jobb ötletek is, de most ez lett elfogadva...
Én csak azt mondtam, hogy muszáj (volt) valami kompromisszumot kötni, mert az sem megoldás, hogy végigmegy a MOL liga, aztán a többi csapat tinglitanglizik míg vége az EBEL-nek (ki tudja mikor), hogy elölről kezdjük a nagy Volánnal. De nyilván az a cél, hogy minél több meccset játszunk veletek.
2007-2008-ban volt már olyan év az OB1-ben, amikor néha a komplett Volán játszott mert ráért, meg is szívta az SC és az Újpest, mert a többiek csak a tök utolsó farmot kapták. Ezt kell elkerülni.
Úgyhogy teljesen felesleges siránkozni, meg szidni az összes fürdős qrva hazai csapatot, mert ők is a saját érdekeit képviselik, hisz a Volánnak a világon semmivel sincs több joga (vagy előjoga), mint nekik. Mindkét fél engedett valamit és ez így korrekt
a. Bárd 2010.11.29. 19:34:16
@benö51: Megint azt kérdezem.
Te tudsz mondani egy pontos dátumot, amihez meg lehet szervezni a magyar bajnokságot/MOL liga végét?
Vagy dolgozzon ki a szövetség 2-4 variációt arra az esetre, ha a Volán kiesik az alapszakaszban, bejut a rájátszásba, vagy esetleg eljut a döntőig, a többi csapat meg alakítsa úgy az életét, edzésmunkáját, szezonját, saját bajnokságát, stb hogy a Volánnak jó legyen és amikor jön, akkor minden készen álljon?
Vagy talán legyen egyszerre vége az EBEL-nek és a MOL-nak és ha a Volán továbbjut, akkor malmozzon itthon mindenki, míg be nem fejezitek a rájátszást?
Nem önzés ez egy kicsit?
Te tudsz mondani egy pontos dátumot, amihez meg lehet szervezni a magyar bajnokságot/MOL liga végét?
Vagy dolgozzon ki a szövetség 2-4 variációt arra az esetre, ha a Volán kiesik az alapszakaszban, bejut a rájátszásba, vagy esetleg eljut a döntőig, a többi csapat meg alakítsa úgy az életét, edzésmunkáját, szezonját, saját bajnokságát, stb hogy a Volánnak jó legyen és amikor jön, akkor minden készen álljon?
Vagy talán legyen egyszerre vége az EBEL-nek és a MOL-nak és ha a Volán továbbjut, akkor malmozzon itthon mindenki, míg be nem fejezitek a rájátszást?
Nem önzés ez egy kicsit?
benö51 2010.11.29. 20:00:29
@a. Bárd: Az a Baj, hogy a Mol meccseken átlagban max 700 néző van, ezért nem éri meg még egy kört játszani, mert nincs akkora jegy és reklám bevétel, míg az Ebelben ez a szám 2400 fő felett van. Pedig mint írtam az előzőben február végén kezdve az alapkört minden bele férne.
a. Bárd 2010.11.29. 20:53:15
@benö51: Hát épp ez az. A MOL ligának januárban vége, az Ebel alapszakasznak meg valahol február végén. Tehát az itthon játszók lógatnák a lábukat egy hónapon keresztül. De azt sem lehet, hogy elhúzzuk a MOL ligát február végére (hogy ne kelljen módosítani az edzésmunkán, stb), mert ugyanúgy várni kell, ha a Volán március idusán még a rájátszásban van.
Az a veszély, hogy a Volán sokáig játszik az osztrákoknál persze most is fennáll, de legalább a jelenlegi rendszerben nem pihennek az itthoniak, hanem ők is letolnak 50-60 meccset.
De úgysem nekünk kell megegyezni ebben, így parttalan a vita :)
Az a veszély, hogy a Volán sokáig játszik az osztrákoknál persze most is fennáll, de legalább a jelenlegi rendszerben nem pihennek az itthoniak, hanem ők is letolnak 50-60 meccset.
De úgysem nekünk kell megegyezni ebben, így parttalan a vita :)
Lazlee 2011.03.27. 12:22:34
április 24.-től kikerül a digi kínálatából a Sportklub
Gaudi 2011.03.27. 16:55:47
@Lazlee: Ha ez igaz, kénytelen leszek szolgáltatót váltani.